پرش به محتوا

شهرک سروآزاد: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جز ویرایش با ابزار زدودن تبلیغ
خط ۴۵: خط ۴۵:
}}
}}


'''شهرک سروآزاد''' یا با نام سابق '''شهرک آزادشهر''' از محله‌های غربی شهر [[تهران]] است که در [[منطقه ۲۲ شهرداری تهران]] واقع شده‌است.<ref>https://sadaf22.com/property-local/شهرک-سروآزاد/</ref><ref>https://mahalema.com/place/saraye-mahale-sarve-azad/</ref> از محله‌های نزدیک به محلهٔ شهرک سروآزاد، می‌توان به محلهٔ [[پیکان‌شهر]] اشاره کرد، همچنین [[پارک جنگلی چیتگر]] در شرق محلهٔ سروآزاد<ref>https://parkchitgar.com</ref> و [https://www.andolus.com/niazmandi/%d8%a8%d8%a7%d8%ba-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d9%85%d9%84%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/ باغ ملی گیاهشناسی ایران] در غرب محلهٔ سروآزاد واقع شده‌اند.
'''شهرک سروآزاد''' یا با نام سابق '''شهرک آزادشهر''' از محله‌های غربی شهر باغ ملی گیاهشناسی ایران در غرب محلهٔ سروآزاد واقع شده‌اند.


== امکانات ==
== امکانات ==
این محله از امکاناتی نظیر نزدیک بودن و دسترسی آسان به [[بزرگراه شهید همدانی]]، [https://www.andolus.com/niazmandi/%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%b1%d8%ac/ آزادراه تهران-کرج] و [[ایستگاه متروی ایران خودرو]]<ref>https://mahalema.com/place/iran-khodro-metro-station/</ref> برخوردار است، همچنین [[ورزشگاه ایران‌خودرو]] نیز در نزدیکی این محله واقع شده‌است.
این محله از امکاناتی نظیر نزدیک بودن و دسترسی آسان به آزادراه تهران-کرج و [[ایستگاه متروی ایران خودرو]]<ref>https://mahalema.com/place/iran-khodro-metro-station/</ref> برخوردار است، همچنین [[ورزشگاه ایران‌خودرو]] نیز در نزدیکی این محله واقع شده‌است.


== پانویس ==
== پانویس ==

نسخهٔ ‏۱۰ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۲۰

شهرک سروآزاد
کشورایران
استانتهران
شهرتهران
منطقه شهریمنطقه ۲۲ شهر تهران
ناحیه۴
پیش‌شماره محلی تلفن۴۴
نام دیگرشهرک آزادشهر

شهرک سروآزاد یا با نام سابق شهرک آزادشهر از محله‌های غربی شهر باغ ملی گیاهشناسی ایران در غرب محلهٔ سروآزاد واقع شده‌اند.

امکانات

این محله از امکاناتی نظیر نزدیک بودن و دسترسی آسان به آزادراه تهران-کرج و ایستگاه متروی ایران خودرو[۱] برخوردار است، همچنین ورزشگاه ایران‌خودرو نیز در نزدیکی این محله واقع شده‌است.

پانویس

منابع