کیک نارگیلی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از کیک نارگیل)
کیک نارگیلی
کیک نارگیلی که با جوجه های شکلاتی تزئین شده است
گونهکیک
بخشدسر
خاستگاهآمریکا
منطقهجنوب آمریکا
مواد اصلیکیک زرد یا سفید, یخ چینه, نارگیل

کیک نارگیلی یک دسر محبوب در مناطق جنوبی ایالات متحده است . روی این کیک با یخ چینه های سفید و تکه های نارگیل تزئین می شود.

انواع مختلف[ویرایش]

به طور معمول انواع مورد استفاده در کیک نارگیل، کیک های سفید یا زرد هستند. در حالی که در برخی از دستور العمل ها به معنای وجود نارگیل در کیک نیستند، بلکه آنها شیر را با شیر نارگیل جایگزین می کنند و یا از عصاره نارگیل استفاده می کنند. [۱] همچنین معمول است که کیک ها را با یک نوع شیره بپوشانند تا بیشتر مرطوب شود. غالباً لایه های کیک با کاستارد یخ زده سفید یا خمیر نارگیل پر می شوند. [۲] به طور سنتی ، کیک در هفت دقیقه خنک می شوند.

بسیاری از جنوبی های آمریکا نسخه های غیر سنتی کیک نارگیل را نیز تهیه می کنند. یکی از تغییرات محبوب ، جفت کردن نارگیل با سایر طعم دهنده ها ، به ویژه با پر کردن کیک با یک کرم لیمو برای اضافه کردن طعم ترش به یک کیک معمولاً بسیار شیرین است. در کیک مخملی قرمز، کیک دیگری که در جنوب مشهور است ، بعضی اوقات پوست نارگیل خرد شده را روی آن تزئین می کنند. [۳]

منابع[ویرایش]

  1. Jan Moon (December 2006). "Coconutnut Cake with Buttercream Frosting". Archived from the original on 8 January 2009. Retrieved 17 September 2010.
  2. "Ultimate Coconut Cake". Archived from the original on 2010-09-23.
  3. Paula Deen. "Grandmother Paula's Red Velvet Cake". foodnetwork. Archived from the original on 16 January 2014. Retrieved 17 September 2010.