ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران: تفاوت میان نسخه‌ها

افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱ ماه پیش توسط AWQyui در مبحث برای کمک عضو نشده
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خنثی‌سازی نسخهٔ 39081903 از 8765I720 (بحث) واگردانی خرابکاری
برچسب‌ها: خنثی‌سازی برگردانده‌شده ویرایش همراه ویرایش از برنامهٔ همراه ویرایش با برنامهٔ اندروید
8765I720 (بحث | مشارکت‌ها)
خنثی‌سازی نسخهٔ 39081905 از AWQyui (بحث) پدرتوووو میخوام دربیارم این تازه اولشه
برچسب‌ها: خنثی‌سازی افزودن نویسهٔ تکراری ویرایش همراه ویرایش از برنامهٔ همراه ویرایش با برنامهٔ اندروید
خط ۸۴۵: خط ۸۴۵:
::::::[[ویژه:مشارکت‌ها/060982I65|زاپاس هفتم‌]] از کاربر [[کاربر:AWQyui|AWQyui]] ([[بحث کاربر:AWQyui|بحث]]) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۴۰ (UTC)
::::::[[ویژه:مشارکت‌ها/060982I65|زاپاس هفتم‌]] از کاربر [[کاربر:AWQyui|AWQyui]] ([[بحث کاربر:AWQyui|بحث]]) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۴۰ (UTC)
:::::::[[ویژه:مشارکت‌ها/8765I720|زاپاس هشتم]] از کاربر [[کاربر:AWQyui|AWQyui]] ([[بحث کاربر:AWQyui|بحث]]) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۵۶ (UTC)
:::::::[[ویژه:مشارکت‌ها/8765I720|زاپاس هشتم]] از کاربر [[کاربر:AWQyui|AWQyui]] ([[بحث کاربر:AWQyui|بحث]]) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۵۶ (UTC)
::::::::درود‌‌ @[[کاربر:Jeeputer|Jeeputer]] گرامی، این ریسه رو بررسی بفرمایید، شما در جریان جزییات این کاربر هستید. سپاس [[کاربر:AWQyui|AWQyui]] ([[بحث کاربر:AWQyui|بحث]]) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۴۰ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۵۸


درخواست‌های در انتظار مدیران/دیوانسالاران           آخرین روزآمدسازی: ‏۹ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۴:۳۱ (UTC)
حذف / احیا محافظت صفحه‌ها کسب دسترسی بستن / بازشدن انتقال / ادغام

برای دیوانسالاران:

سایر

به تابلوی اعلانات مدیران خوش آمدید. در این صفحه می‌توانید وقایعی را که نیازمند دخالت مدیران ویکی‌پدیای فارسی است گزارش کنید. با رعایت رهنمود و سیاست‌های رفتاری همهٔ کاربران ویکی‌پدیا می‌توانند در این صفحه مطلبی بنویسند.

آیا اشتباهی اینجا نیامده‌اید؟ استفاده از این صفحه
  • پیش از شکایت از یک کاربر در این صفحه، ابتدا گلهٔ خود را در صفحهٔ بحث آن کاربر مطرح کنید.
  • عنوان بخشی را که می‌افزایید طوری بنویسید که نام کاربر یا مقالهٔ مورد بحث در آن ذکر شود.
  • از عنوان‌هایی کلی مثل «بررسی» و «کمک» و «پی‌گیری» خودداری کنید؛ به جای آن عنوانی بنویسید که اختصاصی‌تر باشد (مثلاً «بررسی ویرایش کاربر:فلانی)
  • لطفاً مطالب خود را مؤدبانه بنویسید و نیز هنگام افزودن مطلب، پیوندی به مشکل خود بدهید تا بتوانیم برای مشکل شما چاره‌ای بیابیم.
  • لطفاً مطلب خود را خلاصه و موجز بنویسید.
  • انتهای مطلب با چهار مدک (~~~~) امضا کنید.
  • اگر موضوع شکایت یکی از کاربران است، حتماً در صفحهٔ بحث کاربر پیام بگذارید تا از شکایت آگاه شود. برای این کار می‌توانید از {{جا:آگاه‌سازی تام}} ~~~~ استفاده کنید.
خالی کردن کاشه برای تازه کردن صفحه

بایگانی‌های سه سال اخیر تابلوی اعلانات مدیران
۲۰۲۴ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
۲۰۲۳ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
۲۰۲۲ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
بایگانی‌ کامل سال‌های گذشته
دیگر پیوندهای مفید
درخواست بازرسی کاربر
تابلوی اعلانات حل اختلاف
تابلوی اعلانات منابع معتبر
تابلوی اعلانات دیوان‌سالاران
تابلوی اعلانات ربات‌ها
گزارش قفل آبی
راهنمای فنی مدیران

حملات شخصی و اخلالگری کاربر:Aminiani

سلام. لطفاً با اخلالگری و حملات شخصی از سوی Aminiani (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته) رسیدگی شود. قبلاً در همین بحث یک بار از مدیران تذکر گرفته و یک بار قطع دسترسی شده ولی رفتارش تغییری نکرده.

  • حملات شخصی: اینجا لحن مرا به تمسخر گرفته. وقتی به او معترض شدم می‌گوید «اگر فکر می‌کنید لحن تان مسخره بوده مشکل خودتان است.» از زمان قطع دسترسی یک بار دیگر هم به من حمله شخصی کرده بود اما وقتی به او گفتم پیامش را تغییر داد.
  • وپ:نشنیدن: شاید نزدیک به ده مرتبه به en:WP:BALANCE ارجاعش دادم و گفتم وقتی در منابع اختلافی هست باید به منبعی رجوع کرد که وزن نظرات را شرح دهد. جواب و واکنشی نداد که بگوید چرا با این سیاست مخالفت است و در پیام آخرش می‌گوید کار من سانسور است.
  • برچسب زنی بی‌دلیل: در این بحث هیچ توضیحی نمی‌دهد چرا به مقاله برچسب بی‌طرفی زده و می‌گوید «وزن رعایت نشده» اما چند بار که از او خواستم حرفش را با آوردن منابع ثابت کند زیر بار نمی‌رود و جواب‌های نامرتبط می‌دهد.
  • در اجماع‌سازی درگیر نمی‌شود: چند بار گفتم من چیز بیشتری برای نوشتن ندارم و درخواست کردم مدیری را پینگ کند تا بحث را جمع‌بندی کند، ولی گفت «به موقعش». خودم مدیری را پیشنهاد دادم اما این بار می‌گوید «هنوز زود است». — Shawarsh (بحث) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۳۱ (UTC)پاسخ

پاسخ به شکایت

حدود ده سال است که در ویکی پدیا ویرایش می کنم و مقالات زیادی را خوبیده کردم اما در این مدت نه از کسی شکایت کردم و نه کسی از من شکایت کرده جز Shawarsh که این بار چهارم است که در هفت ماه اخیر بر سر اختلاف در مقاله محمد از من شکایت می کند. ریشه این اختلاف همانطور که گفتم مقاله محمد است که به دلایلی معتقدم به شدت جانبدارانه نوشته شده است. این چیزی است که دیگران هم به آن تاکید کرده اند[۱][۲] ولی شاوارش دائما مخالفت می کند و تقریبا همه ویرایشهای مرا واگردانی می کند. و وقتی در صفحه بحث ویرایشهای او را به چالش می کشم بحث را به تام می کشاند. مثلا این شکایت ناشی از یک سوء تفاهم بود و بی نتیجه بسته شد. دفعه بعد به دلیل استفاده ام از کلمه «بهانه» شکایت کرد. در جواب از مدیر بررسی کننده(کاربر:Ladsgroup) پرسیدم «هنگام انتقاد از چه کلماتی باید استفاده کنم که حمله شخصی تلقی نشود؟ مثلا وقتی ایشان مطلبی را تحریف کرده اند...نباید از کلمه تحریف استفاده کنم؟» که مدیر توضیح داد «اینگونه نگارش که به کاربر میگویید جعل منبع کرده ولی شکایتی باز نمیکنید مصداق آزار است» و به دلیل همین سوال برای اولین بار در طول ویرایش ده ساله ام یک هفته قطع دسترسی شدم.

و اما در مورد شکایت فعلی:

حملات شخصی: اینجا لحن مرا به تمسخر گرفته. وقتی به او معترض شدم میگوید «اگر فکر میکنید لحن تان مسخره بوده مشکل خودتان است.» از زمان قطع دسترسی یک بار دیگر هم به من حمله شخصی کرده بود اما وقتی به او گفتم پیامش را تغییر داد.

در این مورد قصد توهین نداشتم. سوالی را که Shawarsh تمسخر آمیز می داند این است: «آن مطلب را در کجای بخش تاریخی باید وارد کنم که ماهیت بخشی که شما ایجاد کردید تغییر نکند؟ و اصولا امکان دارد چیزی به مقاله اضافه شود و ماهیت آن تغییر نکند؟» اصلا متوجه نشدم کجای این سوال تمسخر آمیز بوده است. حتی معنی سوال را برایش توضیح دادم تا اگر سوء تفاهمی بوده برطرف شود اما ایشان باز گفت «لحنم را مسخره کرده بودید.» که نهایتا در جواب گفتم «اگر فکر میکنید لحن تان مسخره بوده مشکل خودتان است. من چیزی را مسخره نکردم.» برای رسیدن به اجماع بهتر بود از این عبارت استفاده نمیکردم اما نه در آن بحث و نه در پاسخ قصد مسخره یا توهین نداشته و تلاشم ایجاد اجماع بوده است. همانطور که بیان شد در حال بحث در مورد مطلب بودم نه شخص کاربر.

وپ:نشنیدن: شاید نزدیک به ده مرتبه به en:WP:BALANCE ارجاعش دادم و گفتم وقتی در منابع اختلافی هست باید به منبعی رجوع کرد که وزن نظرات را شرح دهد. جواب و واکنشی نداد که بگوید چرا با این سیاست مخالفت است و در پیام آخرش میگوید کار من سانسور است.

منظور Shawarsh از منبعی که باید به آن رجوع کنیم کتاب دیوید پاورز است که ایشان بخش ازدواج با زینب ... را تنها بر اساس همان منبع نوشته است اما الان اختلاف ما این نیست که نباید از یک تک منبع استفاده می شد(چیزی که ایشان با تکرار en:WP:BALANCE سعی دارد وانمود کند) بلکه اختلاف بر سر این است که کاربر به صورت گزینشی(en:Wikipedia:Cherrypicking) از این منبع استفاده کرده است و اجازه اصلاح آن را به دیگران نمی دهد. این را در انتهای همان بحثی که خودش لینک کرده برای آخرین بار تکرار کردم اما این نکته مهم را مورد توجه قرار نداده و مدام یک چیز را (یعنی en:WP:BALANCE) را تکرار می کند. اشاره ایشان به «پیام آخرش» این پیام است: «پیداست که متوجه نیستید و مجبورم دوباره چیزهای که گفته ام را تکرار کنم. en:Wikipedia:Cherrypicking و ویکی‌پدیا:زورچپانی دیدگاه را بخوانید. الان مسئله این است که شما از مطالب یک کتاب خاص مثل کتاب پاورز به صورت گزینشی استفاده می کنید. یعنی عباراتی که دیدگاه شما را تایید می کند را در ابتدا قرار می دهید و به تفصیل بیان می کنید و حتی چیزهایی از خودتان به آن اضافه می کنید اما عباراتی را که دیدگاهتان را تایید نمی کند سانسور می کنید در انتها قرار می دهید و در نهایت خلاصه طوری که اصلا خاصیتی ندارد. اینها را در بحث های جداگانه که در مورد بخش «ازدواج با زینب..» است بیشتر توضیح داده ام و خواهد داد و مثالهایش را خواهم آورد.»

برچسب زنی بیدلیل: در این بحث هیچ توضیحی نمیدهد چرا به مقاله برچسب بیطرفی زده و میگوید «وزن رعایت نشده» اما چند بار که از او خواستم حرفش را با آوردن منابع ثابت کند زیر بار نمیرود و جوابهای نامرتبط میدهد.

عجیب است که می گوید توضیحی ندادم. در همان بحثی که لینک کرده به طور واضح گفته ام « بحث این است که در همین موارد بیست سال اخیر از جمله کتاب دیوید پاورز و رابینسون و ...به صورت گزینشی از محتوای آنها استفاده شده است و شما اجازه اصلاح آن را نمی دهید که نشان می دهد برچسب طرفداری تا رفع مشکل باید باقی بماند» و خودش تا اندازه ای تایید کرده و در جواب گفته «در مورد رابینسون نکته خوبی بود...نظرش را افزودم.» شاید انتظار دارد با افزودن یک جمله از رابینسون مشکل بیطرفی مقاله کلا حل شود. در صورتیکه بحث های زیادی باز است و هنوز منتظریم افراد بیایند و برای حل اختلاف نظر بدهند. به عنوان نمونه این بحث را ببینید.

در اجماعسازی درگیر نمیشود: چند بار گفتم من چیز بیشتری برای نوشتن ندارم و درخواست کردم مدیری را پینگ کند تا بحث را جمعبندی کند، ولی گفت «به موقعش». خودم مدیری را پیشنهاد دادم اما این بار میگوید «هنوز زود است».

جالب است کسی که می گوید«وظیفه ندارم شما را قانع کنم» حالا با گزینش دو سه کلمه از بحثم و قرار دادن آن در اینجا می خواهد حرف خودش را ثابت کند. بحثم این بود: «هنوز زود است. برای اینکه مدیر بررسی کننده دچار زحمت نشود ابتدا باید بحث کمی روشن شود.» توضیح اینکه تا چند روز پیش بحث های صفحه بحث محمد بسیار به هم ریخته و تو در تو و گیج کننده بود. از وقتی قرار شد مدیری بیاید بحث را جمع بندی کند تمام تلاشم را کردم تا مطالب صفحه بحث را تفکیک و بر اساس موضوع دسته بندی کنم تا وقتی مدیر می آید اولا رغبت کند بحث ها را بخواند و ثانیا هر موضوعی را جداگانه بررسی کند و بحث ها با هم قاطی نشود. بخش بندی این نسخه از صفحه بحث که مربوط به چند روز پیش است را مقایسه کنید با بخش بندی نسخه کنونی که بر اساس موضوع دسته بندی شده است. فرصتی که از Shawarsh می خواستم برای همین مرتب کردن بحث ها بود. بعلاوه Shawarsh پیشنهاد جمع بندی مدیریتی یکی دو بخش را داد اما من فکر کردم حالا که مدیر می آید همه بحث ها را جمع بندی کند چون همانطور که در شکایت زیر مطرح خواهم کرد شاوارش با بازی با سامانه، تقریبا همه بحث ها را بی نتیجه می گذارد. اگر من مخالف اجماع و جمع بندی بحث ها بودم خودم بارها و بارها افراد مدیر و غیر مدیر[۳][۴] را به صفحه دعوت نمیکردم یا برچسب نظرخواهی روی صفحه نمی گذاشتم. پیشنهادات زیر مربوط به همین چند روز اخیر است:

@Shawarsh: این بحث را هم باید از یک مدیر بخواهیم جمع بندی کند.Aminiani (بحث) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۳:۲۶ (UTC)

بخش های بالا هم نیازمند نظر مدیریتی است...

[۵]


البته موارد بیشتری بود تا در پاسخ به شکایت ایشان مطرح کنم ولی از آنجا که مدیر Ladsgroup در جریان شکایت قبلی Shawarsh از من، پیشنهاد داده بودند که با شکایت، منظورم را از جعل منبع کاربر Shawarsh واضح کنم، ترسیدم باز اگر اینجا چیز بیشتری بگویم محرومیت دیگری برایم در پی داشته باشد به همین دلیل تقاضا دارم حتما شکایت بنده را هم که در همین ریسه انجام می شود (تا شائبه شکایت علیه شکایت مطرح نشود) بخوانید:

جعل منبع و اخلالگری کاربر:Shawarsh

جعل منبع

  • در اینجا مطلبی را که به همه پژوهشگران نسبت داده بود را به نویسنده اش نسبت دادم. در صفحه بحث اینطور کارش را توجیه کرد که ««پژوهشگران» را گذاشته بودم تا از قطعیت آن کاسته شود». اما توضیح نداد چطور با نسبت دادن حرف یک پژوهشگر به همه پژوهشگران از قطعیت آن کم می شود.

اخلال گری

ویکی‌پدیا:بازی با سامانه: در اینجا شروع کردم تا لید مقاله را بر اساس لید مقاله انگلیسی، که یک مقاله خوبیده است، اصلاح کنم. :ایشان واگردانی کرد و در خلاصه ویرایش نوشت: «لید این مقاله باید خلاصه خودش باشد نه خلاصه مقاله انگلیسی». باوجودیکه عمده مطالبی که اضافه کرده بودم در مقاله فارسی هم پوشش داده شده بود و فقط منابعشان با هم فرق داشتند، اما برای اینکه خودم را با او درگیر نکنم، سراغ مقاله فارسی رفتم و شروع کردم تا خلاصه ای از آن را در لید قرار دهم اما Shawarsh آن را هم واگردانی کرد. وقتی در صفحه بحث اعتراض کردم، وپ:سکوت را پیش کشید. فکر کردم از ویرایشش پشیمان شده و با پیش کشیدن وپ:سکوت میخواهد بگوید چون ساکت است و توضیحی ندارد می توانم ویرایشش را خنثی کنم. و این کار را کردم. چون شق دیگرش به نظرم منطقی نمی آمد. خیلی غیرمنطقی است (و مخالف روح قوانین ویکیپدیاست) که یک نفر ویرایش شما را واگردانی کند(اخلالگری کند) به این امید که شما از ترس قانون دیگری(جنگ ویرایشی) ویرایشش را خنثی نخواهید کرد. خلاصه اینکه در نهایت ایشان به دلیل جنگ ویرایشی از من شکایت کرد و این بحث همانطور که ایشان می خواست مسکوت ماند و لید مقاله همانطور که ایشان می خواست تغییری نکرد.

شاید بگویید باید ابتدا در صفحه بحث اجماع ایجاد می کردم. اما این امکان نداشت. با یکی دو مثال توضیح خواهم داد چطور ایشان با بازی کردن با پروسهٔ رسیدن به اجماع از اجماع طفره می رود:

در این بحث چند بار متنی که می خواستم در مقاله جایگزین کنم را جلوی چشمانش گذاشم و پرسیدم «دقیقا با کدام قسمت از این متن مخالف هستید و چگونه باید اصلاح شود؟» چند بار با قسمتهای مختلف آن مخالفت کرد و من آن قسمتها را حذف کردم هر چند اصلا نیاز به این کار نبود اما برای اینکه بحث طولانی نشود در مقابلش کوتاه آمدم و با توجه به نظراتش چهار بار متن پیشنهادی ام را اصلاح کردم.(پیشنهاد اول پیشنهاد دوم پیشنهاد سوم پیشنهاد چهارم) وقتی پس از رفع ایرادات مورد نظرش متن در مقاله قرار دادم واگردانی کرد و به حذف نامه لئون سوم ایراد گرفت در حالیکه اگر با آن موافق نبود می توانست در صفحه بحث به آن اشاره کند. (در پیشنهاد دوم ، پیشنهاد سوم و پیشنهاد چهارم که برای نظرخواهی در صفحه بحث گذاشته بودم هم نامه لئون سوم حذف شده بود اما اعتراضی نکرد) از ایشان پرسیدم «مگر در متن های پیشنهادی بالا ندیدید که نامه لئون سوم در ضمن خلاصه سازی حذف شده است؟» که جواب قانع کننده ای نداد.

و حالا سوال مهمترم این است که گیریم با حذف نامه لئون سوم مخالف بوده است. می توانست آن را دوباره به مقاله برگرداند. چرا کل مطالب را واگردانی کرد؟(اول رفع اشکال)

پاسخ این سوال شاید در همان سیاست جنگ ویرایشی نهفته باشد. وقتی ایشان واگردانی می کند یعنی دیگر هیچ یک از مطالبی که واگردانی کرده نمی توانم به مقاله برگردانم. هر چند در صفحه بحث فقط با قسمتی از آن مخالف بوده است. این یعنی استفاده از یک سیاست ویکی پدیا علیه روح قوانین ویکی پدیا که باید در خدمت پیشرفت مقالات باشد. یعنی بازی با سامانه. برای طولانی نشدن این ریسه فقط به یک نمونه دیگر از این دست قناعت می کنم. در ادامه این بحث Shawarsh گفت «هر مطلبی که در قرآن آمده را خودتان می توانید اضافه کنید» وقتی اضافه کردم واگردانی کرد و در صفحه بحث نوشت «اخلالگری. تا به حال به چند روش تلاش کردید آن بخش را حذف کنید» منظورش از حذف بخش، تغییر عنوان آن بخش بود. در ادامه پرسیدم «اگر با تغییر عنوان آن بخش مخالف بودید آن را برمیگرداندید. چرا کل مطلب را حذف کردید؟» در ادامه بحث برای چندمین بار مرا دروغگو خواند «سفسطه نکنید و دروغ نگویید»(برای بارهای قبلی [۶] و [۷] را ببینید) برای کاهش تنش و برای اینکه بحث به حاشیه کشیده نشود، پاسخم را با «درود بر شما...» شروع کردم اما فایده ای نداشت و در ادامه بحث باز گفت که لحن ش را مسخره کرده ام و با پیش کشیدن شکایت، بحث را به حاشیه برد و مسکوت گذاشت.

من با فرض حسن نیت، دلیل این رفتار Shawarsh را حس مالکیتش نمی‌دانم ولی رفتارهای او این را متبادر می کند که به خاطر نویسندۀ اصلی بودن در مقاله محمد سعی دارد کفایت دیگران را برای ویرایش در این مقاله زیر سوال ببرد و منابعشان را در سطح منابع این مقاله نداند تا از ویرایش مایوس شوند. به نظرم مشکل مقاله محمد دیدگاه ویژه ای است که برگرفته از دیدگاه آخرالزمانی شومیکر و همفکرانش است و بر کل مقاله تحمیل شده است. کافی است لید مقاله محمد را بخوانید تا ببینید همانطور که در اینجا توضیح دادم به ندرت از موضوع آخرالزمان خارج شده است. هفت بار در لید مقاله از آخرالزمان اسم برده شده و حدود پنجاه بار در ادامه مقاله. تنها حدیثی که افتخار ورود به لید را پیدا کرده یک حدیث مشکوک آخرالزمانی منتسب به محمد است. موضوع آخرالزمان حتی جای خودش را به بخش بندی مقاله هم باز کرده است:

Aminiani (بحث) ‏۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۲:۵۶ (UTC)پاسخ

همین یک پیام ویژه:تفاوت/38600961 برای درک رفتار این کاربر کافیست. یا واقعا متوجه منظور منابع و سیاست ها نمی شود که وپ:کفایت اینجا صدق می کند، یا متوجه می شود و خودش را به نشنیدن می زند و بحث ها بی دلیل فرسایشی می شود که اخلال است. در همین جوابش به شکایت من که مرا به به انتخاب گزینشی منابع متهم کرده چیزی که نوشته اصلا ربطی به en:WP:BALANCE ندارد. — Shawarsh (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۲۴ (UTC)پاسخ
بهتر نبود در همان صفحه بحث جواب سوالم را می دادید؟ معنی عبارتی که از ساینای نقل قول کرده بودم (که موید دیدگاه رابینسون است) این است که با استفاده از روایات می توان یک تاریخ کلیِ معتبر یا به اصطلاح تاریخی درباره محمد نوشت اما نوشتن تاریخ با جزئیاتی که قبلا تصور می کرده اند امکان پذیر نیست. شما می فرمایید ساینای این حرفش را در انتهای مقاله انکار کرده؟ در صفحه بحث از شما خواستم آن انکار را نقل قول کنید اما شما به جای این کار بحث را به اینجا کشاندید و همان اتهامات قبلی را تکرار کردید.Aminiani (بحث) ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۵:۰۹ (UTC)پاسخ

حل اختلاف

سلام لطفا این اختلاف رو حل و فصل کنید. یک سال است خودم را به آب و آتش زدم ولی هیچکس گوشش بدهکار نشد. نه بحث جمع بندی میشود نه آن کاربر کوتاه میاید. بحث صفحه ی [[فهرست بازی‌های ویدئویی که بهترین انگاشته شده‌اند]] Hakimehsasani (بحث) ‏۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۳۴ (UTC)پاسخ

@کاربر:Hakimehsasani سلام، آن لینک که گذاشتید چون داخل تگ قرار دارد اصلاً فعال نیست، بهتر است در این‌جور موارد و پیام‌ها از {{مقاله}} یا {{صفحه}} که تغییر مسیر آن است استفاده شود تا همه لینک‌های مرتبط با یک مقاله (بحث، تاریخچه، سیاهه و ...) نمایش یابند، مانند زیر:
من این ریسه را جمع‌بندی و بسته می‌کنم چون باید مراحل ویکی‌پدیا:حل اختلاف طی شود، همچنین خود من سر فرصت وارد آن بحث خواهم شد چون یک بحث زبان‌شناسی است. FARHAAD 1992 (بحث) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۳:۰۲ (UTC)پاسخ

کاربر:Luckie Luke

سلام و درود. کاربر:Luckie Luke در صفحات کاربری دیگران نظیر این برچسب زاپاس بودن می‌زند بدون اینکه حتی شواهد یا مدارکی داشته باشد حتی کاربری که برچسب خورده بی‌پایان قطع‌دسترسی هم نشده! اما برچسب زاپاس بودن بدون اینکه شواهدی باشد یا قطع‌دسترسی شده باشد خورده. W7070 (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۰۶ (UTC)پاسخ

@W7070: اولش با اجازه ای صفحه بحث بنده را خالی کردید Special:Diff/38873949/38874643 دو بار به شما هم مدیر قارونی هم مدیر امیر به شما تذکر داده اند از تعقیب حساب بنده دست بردارید ظاهرا جدی نگرفتید و نکته دیگر بزرگنمایی "در صفحات کاربری دیگران" (تنها یک تفاوت ویرایش) Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۰۹ (UTC)پاسخ

@Luckie Luke این موضوع شکایت از شماست و نه شکایت از من. W7070 (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۱۸ (UTC)پاسخ
این هم هست اما کاربر زاپاسی نداشته. (نمیدانم) W7070 (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۴۹ (UTC)پاسخ

یک بار در صفحه بحث این کار را انجام داده بودید با تذکر یکی از کاربران خط زدید باز دوباره یک بار دیگر همان رفتار ویرایشی را در تام تکرار نمودید Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۱۴ (UTC)پاسخ

به شما چه کسی اجازه داده است ویرایش بنده را بر صفحه کاربری غیر را خنثی کنید [۸] این ویرایش کاربر آشکارا تعقیب بنده است Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۱۱ (UTC)پاسخ

تعقیب در ویکی‌پدیا (یا ویکی‌تعقیب) به عمل گزینش یک یا چند ویرایشگر خاص، شرکت در بحث‌ها دربارهٔ مقاله‌ها یا موضوعاتی که ویرایش کرده‌اند یا گفتگوهایی که ایشان در آن مشارکت کرده‌اند به منظور مخالفت دائم یا مهار آنها گفته می‌شود. این کار با هدف آشکار ناراحت یا اذیت کردن، یا فشار آوردن بر ویرایشگر دیگر انجام می‌شود. تعقیب معمولاً با دنبال کردن پی‌درپی سوژه در ویکی‌پدیا همراه است.

آیا من با شما مخالفت کرده‌ام؟ W7070 (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۱۴ (UTC)پاسخ

@W7070: خودت هم خوب می دانی کارت تعقیب و آزار و اذیت است لازم نیست تعریف توضیح را بنگارید همان تفاوت ویرایش هایی که بالا ذکر نمودم کافی است قبلا هم به شما مدیران تذکر دادند ظاهرا جدی نگرفتید Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۱۸ (UTC)پاسخ

شما بی‌جهت و به ناحق حساب کاربری من را برچسب زاپاس زدید و تمامی ویرایش‌های من را خنثی نمودید. لطفا در اسرع وقت حساب بنده را برگردانید. این کار شما سوءاستفاده از موقعیتی است که ویکی‌پدیا در اختیار شما قرار داده. Pasdashttarikh (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۱۵ (UTC)پاسخ
@Luckie Luke به‌نقل از Ladsgroup در اینجا «اگر به نظرتان جعل منبع رخ داده، شکایت کنید. اگر به نظرتان نقض وپ:حمله رخ داده، شکایت کنید. اینگونه نگارش که به کاربر می‌گویید جعل منبع کرده ولی شکایتی باز نمی‌کنید مصداق آزار است.» اگر به نظرتان وپ:تعقیب رخ داده شکایت کنید. اینگونه نگارش که به من می‌گویید تعقیب کرده‌ام اما شکایتی باز نمی‌کنید مصداق آزار است. W7070 (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۲۸ (UTC)پاسخ
لطفاً به حملهٔ شخصی و نقض نزاکت کاربر در همین ریسه «ظاهرا شوخی گرفتید» هم رسیدگی گردد. W7070 (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۳۰ (UTC)پاسخ
@W7070: درود. در حال حاضر در حال نقض وپ:تعقیب هستید. آگاه باشید استارتسلا (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۳۷ (UTC)پاسخ
@StarTesla من با کاربر مخالفتی کرده‌ام؟ W7070 (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۳۸ (UTC)پاسخ
@W7070: این که مخالفتی کرده‌اید یا نکرده‌اید را نمی‌دانم. اما، گاهی اوقات ناراحتی‌ها و کینه‌ها آشکارا آشکار نمی‌شود. استارتسلا (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۴۲ (UTC)پاسخ


کاربر:W7070

کاربر دسترسی های مثل گشت خوکار گشت زن واگردان ندارد به این صورت در سامانه آنلاین می شود

کاربر صفحه کاربری را خالی می کند این تنها چند مورد است Special:Diff/38872749

Special:Diff/38881384

Special:Diff/38882171

الگوهای حساس را بدون اجماع تغییر می دهد بندایش شد اما دوباره باز شد

در بدو ورودش بی پایان بسته شده بود

در تعقیب بنده احتمال کاربران دیگر است دوبار هم تذکر گرفته است بابت همین کنش هایش

فحن را کنار بگذاریم کاربر دسترسی قطع کاربر داشته باشد کاربران در تمامی سطوح دسترسی دار را قطع دسترسی می کند

این چه وضعش است Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۰۳ (UTC)پاسخ

سلام.

کاربر دسترسی های مثل گشت خوکار گشت زن واگردان ندارد به این صورت در سامانه آنلاین می شود

شما هم دسترسی‌های مزبور را ندارید. آیا نباید ویرایش کنید؟

کاربر صفحه کاربری را خالی می کند این تنها چند مورد است

کاربرانی که بی‌پایان بسته شده‌اند را برچسب می‌زنم اشکالش چیست؟

الگوهای حساس را بدون اجماع تغییر می دهد بندایش شد اما دوباره باز شد

تبدیل «درود» به «سلام» حساس است و اجماع می‌خواهد؟ اینکه دسترسی من باز شده اشکالی دارد؟

در تعقیب بنده احتمال کاربران دیگر است دوبار هم تذکر گرفته است بابت همین کنش هایش

وپ:تعقیب معنای متفاوتی دارد اینکه معنای متفاوتی دارد مشکل من نیست و من نباید برایش قطع دسترسی شوم.

فحن را کنار بگذاریم کاربر دسترسی قطع کاربر داشته باشد کاربران در تمامی سطوح دسترسی دار را قطع دسترسی می کند

من مدیر یا ویکی‌بان یا یک استوارد هستم؟ اگر باشم خب قطعاً کاربرانی که سیاستی را نقض کرده‌اند قطع‌دسترسی می‌کنم. W7070 (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۱۹ (UTC)پاسخ
@Luckie Luke

در بدو ورودش بی پایان بسته شده بود

اشکالش چیست؟ آیا نباید ویرایش کنم؟ W7070 (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۲۳ (UTC)پاسخ

حساب نمک خوابانیده

  • این حساب کاربری یک حساب نمک خوابانیده است دقیقا یک سال و دو ماه پیش درست شده است از این حساب کاربری از همان زمان اصلا استفاده نشده است تا امروز

کاربر مقاله ای ساخته است بدون ایراد ویرایشی (جعبه اطلاعات مرتبط / منابع درون خطی / رده های صحیح) که هیچ نشانی از یک مقاله کاربر تازه کار ندارد لطفا حساب بی پایان بسته و مقاله حذف شودLuckie Luke (Talk / C) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۱۴ (UTC)پاسخ

اردک هزار اکانت (خرابکار راینی)

درود‌. کاربر اردک خرابکار (راینی) مجدد فعال‌شده، لطفا کنش مدیریتی انجام گردد‌. سپاس از شما AWQyui (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۱۰ (UTC)پاسخ

@AWQyui «راینی» دیگر یعنی چه؟ اینکه بدون شواهد و مدرک و بدون هیچ استدلالی، کاربران تازه‌کار را «خرابکار» یا «اردک» خطاب می‌کنید، به‌شدت نکوهیده است. عنوان ریسه: «اردک هزار اکانت (خرابکار راینی)» کدام حساب؟ اصلاً حساب مذکور زاپاس کیست؟ در کدام ویرایش خرابکاری کرده؟ تذکری گرفته؟ W7070 (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)پاسخ
جواب شما رو نمیدم، چون شما مطالب رو نمیخونی که «متوجه‌بشی»، میخونی که فقط «جواب بدی». موفق باشید. AWQyui (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۴۳ (UTC)پاسخ
درود @Jeeputer گرامی. کاربر ASUD50 را که از اکانت‌های خرابکار راینی بود، در قدیم به علت افزودن مداوم عکس غیرمرتبط، به طور کل مسدود فرموده بودید‌. همان کاربر مجدد فعال شده و همان عکس غیر مرتبط را با ویرایش‌هاس ممتد بدون فایده، می‌افزاید. لطفا بررسی بفرمایید‌. سوابق ویرایش کاربر اردکی که تازه عضوشده را نگاهی بی‌اندازید. سپاس از شما AWQyui (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۰۱ (UTC)پاسخ
@AWQyui: سلام. قبلاً هم به شما گفته بودم که کاربران را «اردک» خطاب نکنید. به وپ:اردک ارجاع دهید کفایت می‌کند. در صورتی که تکرار کنید دسترسی خودتان بسته خواهد شد. دسترسی این کاربر هم ✓ بسته شد.
@W7070: سلام. شاید دقت نکرده باشید اما به‌طور واضح در حال تعقیب و آزار این کاربر هستید. لطفاً در بحث‌ها تنها زمانی پیام بگذارید که پیام‌تام به بررسی آن ریسه کمک کند. ضمناً سعی کنید کمتر با کاربران درگیر شوید و با گفتگوی محترمانه، مشکل و اختلاف نظر را حل کنید. در همین چند ریسهٔ اخیر تام، به‌جز کاربر AWQyui دست کم با سه کاربر دیگر هم درگیری نالازم داشته‌اید و از ۲ کاربر هم شکایت کرده‌اید. این روند می‌تواند موجب اخلال در رسیدگی به امور پروژه شود که نتیجه‌اش قطع دسترسی خواهد بود. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۱۷ (UTC)پاسخ
@Jeeputer من با کاربر مخالفتی کردم یا سعی در مهار آن داشتم؟ کاربری که قوانین را نقض می‌کند قطعاً باید قطع‌دسترسی شود نه اینکه به ویرایش‌های اخلالگرانه ادامه دهد و من هم آن را گزارش نکنم. اخلال؟ نقض کدام بندش؟ W7070 (بحث) ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۳۸ (UTC)پاسخ
@W7070: مشکل اینجاست که شما متن سیاست را حفظ کرده‌اید، اما مدیران بر اساس مفهوم سیاست عمل می‌کنند. این که کدام کاربر و در چه صورت باید قطع دسترسی شود را شما فعلاً نمی‌توانید تعیین کنید چون تصمیم‌گیری در خصوص قطع دسترسی کاربران برعهده کاربرانی است که امکان اجرایی آن را نیز داشته باشند. بله شکایت را باید مطرح کنید، اما این که از یک کاربر شکایت کنید و بعد وقتی او بحثی مطرح می‌کند به‌جای کمک به بررسی ریسه، خود کاربر را هدف قرار دهید، موجب اخلال در رسیدگی به گرارش/شکایت او و در نهایت قطع دسترسی ویرایشی شما می‌شود. این اخلالی هم که عرض کردم، منظور وپ:اخلال نیست؛ منظور ویکی‌پدیا:قطع دسترسی#اخلال است. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۳ (UTC)پاسخ
@Jeeputer من نگفتم که کدام کاربر باید قطع‌دسترسی شود منظور من کاربر خاصی نبود. این ریسه قبل از شکایت من از کاربر:AWQyui ایجاد شده است. من هیچ‌کدام از بندهای ویکی‌پدیا:قطع دسترسی#اخلال را نقض نکرده‌ام. W7070 (بحث) ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۲۹ (UTC)پاسخ
@Ladsgroup: سلام. با توجه به پیام‌ها و هشدارتان در خصوص تکرار این رفتار در ویژه:پیوند دائمی/38890688#قطع دسترسی 2 لازم دانستم که دست کم در جریان موضوع قرار بگیرید. اگر رفتار کاربر مشابه حساب کاربری قبلی‌اش باشد، به‌نظرم نقض وپ:شپ است. از آنجا که در چنین مواردی خودم کمی سخت‌گیرم، ضمن احترام و تشکر بابت فرصت دوباره‌ای که برای کاربر قائل شده‌اید، درخواست دارم در صورت امکان شما هم در این زمینه نظر دهید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۵۲ (UTC)پاسخ
اگر به نظرتان رفتار هم‌اکنون ایشان می‌تواند بسته شدن به همراه داشته باشد، حساب قبلی نیازی به بررسی نخواهد داشت. :)امیرΣυζήτηση ‏۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۱۵ (UTC)پاسخ

کاربر:AWQyui

سلام. کاربر:AWQyui مدام درحال حمله به من و کاربران دیگر می‌باشد. نمونه‌اش در ریسهٔ بالا قابل مشاهده است. نمونه‌های دیگر برای بررسی +، سیاهه بسته‌شدن کاربر به ایشان تذکر های لازم داده‌شده اما ظاهراً بی‌توجه هستند، هشدارهای بحث خود را پاک می‌کنند و با کاربران درگیر می‌شوند. ویرایش‌های کاربرهم که بررسی کنیم متوجه می‌شویم که عمدتاً تصاویر بی‌ربط به مقاله افزوده. کاربر از لحن خوبی برای تعامل با کاربران استفاده نمی‌کند. برای اینکه زودتر به شکایتش رسیدگی شود مدیران را پینگ می‌کند. چند مورد زاپاس‌بازی‌هم بوده که در سیاهه بستن شدن‌ها قابل مشاهده است. دبک هم گشودم ظاهراً بی‌نتیجه بود. پیشنهاد می‌کنم برای جلوگیری از اخلال بیشتر قطع‌دسترسی یا طرد شود. باتشکر. W7070 (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۱۱ (UTC)پاسخ

من حمله‌نکردم! نوشته‌ام؛ شما مطالب رو نمیخونی که «متوجه‌بشی»، میخونی که فقط «جواب بدی». موفق باشید..
شما برای قانع‌شدن بحث نمیکنی، برای درگیری بحث میکنی، من با اینجور افراد بحثی ندارم. AWQyui (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۰۸ (UTC)پاسخ
در مورد اتهام‌زنی که نسبت به من، در گزارش بالا داشتی مبنی بر این‌که در مقاله عکس بی‌ربط افزودم، بهتر بود ویکی‌پدیای ژاپنی همین مقاله را نگاهی می‌انداختی تا بفهمی چرا اون عکس اضافه‌شده، غلط‌های املایی و جمله‌بندی هم در ویرایش‌های بعد، توسط خودم رفع شده. شما با عالم و آدم در این سایت مشکل‌داری، یه‌نمونه‌هم کاربر لاکی لوک از شما بابت تعقیب‌وگریزش، شکایت داشته. بهتر نیست در رفتارهای خودتان تجدید نظر کنید؟ AWQyui (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۱۳ (UTC)پاسخ
@AWQyui این موضوع الان شکایت از شماست چیزی که کاربران دیگر گفته‌اند را تکرار نکنید مصداق بارز آزار است. لطفاً این جمله (در مورد اتهام‌زنی که نسبت به من، در گزارش بالا داشتی مبنی بر این‌که در مقاله عکس بی‌ربط افزودم، بهتر بود ویکی‌پدیای ژاپنی همین مقاله را نگاهی می‌انداختی تا بفهمی چرا اون عکس اضافه‌شده، غلط‌های املایی و جمله‌بندی هم در ویرایش‌های بعد، توسط خودم رفع شده. شما با عالم و آدم در این سایت مشکل‌داری، یه‌نمونه‌هم کاربر لاکی لوک از شما بابت تعقیب‌وگریزش، شکایت داشته. بهتر نیست در رفتارهای خودتان تجدید نظر کنید؟) از نظر حمله بررسی شود. W7070 (بحث) ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۶:۴۶ (UTC)پاسخ
کاربر:AWQyui که شما ازش شاکی هستین ویرایش‌های مفید بنده رو هم حذف کرده‌است! ظاهرا ایشان سرکوب کننده کاربران جدید هستند! Jalilizade (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۶:۰۴ (UTC)پاسخ

رفتار عجیب!

درود. لطفا علت این رفتار کاربر W7070 را بررسی و ریشه‌یابی بفرمایید. در چندین مورد متعدد، این کاربر، صفحات کاربری کاربران مسدودشده را پاکسازی و اقدام به افزودن پیوند میکند! کاربر ذکرشده هیچ‌گونه دسترسی مدیریتی ندارد، اما رفتارهای مدیرانه انجام می‌دهد. لطفا بررسی بفرمایید‌. سپاس AWQyui (بحث) ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۱۲ (UTC)پاسخ

@Q2020 لطفا در صورت صلاحدید، این ریسه رو بررسی بفرمایید، سپاس از شما AWQyui (بحث) ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۲۱ (UTC)پاسخ
@AWQyui شکایت شما وارد نیست. نه من را پینگ کرده‌اید نه در بحثم اطلاع‌رسانی کرده‌اید. من هیچگونه رفتارهای «مدیرگونه»ای انجام نداده‌ام. اگر هم انجام داده‌ام ناقض هیچ سیاستی نبوده. این‌کار هم هیچ ایرادی ندارد حتی چند کاربر باسابقه و غیرمدیر هم این کار را انجام داده‌اند. مثال. شما درحال تعقیب من می‌باشید. مدیر بررسی کننده: کاربر:AWQyui ویرایش‌های درست من را خنثی‌سازی می‌کند! و درحال تعقیب است. مثال مثال. W7070 (بحث) ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۰۴ (UTC)پاسخ
من کسی رو تعقیب نمیکنم، این تو هستی که مدام درحال تعقیب منی و در این ریسه بدون اینکه دسترسی داشته‌باشی تا سوابق ویرایشات جدید را ببینی، در سابقهٔ فعالیت من تعقیب و تفحص کردی و نوشتی که؛ «به مقاله تصویر بی‌ربط افزوده»، من هم در جوابت نوشتم؛ «در مورد اتهام‌زنی که نسبت به من، در گزارش بالا داشتی مبنی بر این‌که در مقاله عکس بی‌ربط افزودم، بهتر بود ویکی‌پدیای ژاپنی همین مقاله را نگاهی می‌انداختی تا بفهمی چرا اون عکس اضافه‌شده، غلط‌های املایی و جمله‌بندی هم در ویرایش‌های بعد، توسط خودم رفع شده». این تو هستی که مدام در حال تعقیب من و لاکی لوک و بقیه هستی و حتی سیاست‌نامه‌های ویکی‌پدیا را ویرایش کردی و درود را به سلام تغییر دادی! بیا و پاسخ‌بده که به چه حقی صفحهٔ کاربری کاربران مسدودشده را ویرایش میکنی؟ چه کسی این حق را بهت داده؟ AWQyui (بحث) ‏۲۳ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۵۸ (UTC)پاسخ

حساب های خرابکار و مشکوک به زاپاس

با درود. متاسفانه مقاله‌های: خرم سلطان، سلیم یکم و سلیمان یکم مورد هجموم خرابکاری حساب های مشکوک به زاپاس قرار گرفته‌اند. حساب‌های:

بنا بر وپ:آزمون اردک به دلیل:1.نام مشابه 2.ویرایش‌های مشابه 3.زمان ثبت‌نام نزدیک 4. و ویرایش در مقالات مشابه مشکوک به زاپاس هستند. گستره خرابکاری‌های آنها بسیار است و نیاز به نمونه نیست کافیست سری به تاریخچه ویرایشات بزنید. حتی حساب دوم مقاله خرم سلطان را به رزلاناخرم سلطان منتقل کرده! پش از این حساب‌های مشابه با آنها نیز مانند کاربر:Mmmn.no توسط کاربر:Kourosh Tehrani گرامی بنا به زاپاس بودن بسته شده‌ بودند. متاسفانه شخصاً نتوانستم جلوی آنها را بگیرم و نیازمند رسیدگی جدیست. حساب‌های کاربر:Sssmmmm نیز به دلیل 1.ویرایش‌های مشابه 2.حضور در مقاله‌های مشابه 3.زمان ثبت نام مشابه مشکوک به اردک هستند و ویرایش‌های نادرست هم دارند. خواهشمند است کاربران پاسخگو بوده و مدیران گرامی هم رسیدگی کنند. لطفاً نام مقاله خرم سلطان اصلاح شود و تمام ویرایش‌‌های آنان بازگردانده شود و درصورت زاپاس بودن، امکان ایجاد دوباره حساب گرفته شود و مقاله‌های مذکور موقتاً محافظت شوند. به درود𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۲۴ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۲۳ (UTC)پاسخ

چرا کسی به این ریسه رسیدگی نکرده؟؟
@StarTesla یا @Q2020 گرامی. کاربر Ali003490jm این بار با زاپاس دیگری به نام Ali9987fff دوباره در مقاله خرم سلطان اقدام به انبوه خرابکاری های دیگر کرده است. مانند این و این. تاریخچه مقالات را نابود کرده‌است. کلی از مقالات ترکی دیگر هم آسیب زده و به نظر بستن زاپاس ها جواب نمی‌دهد لطفاً تمام ویرایش‌های ایشان واگردانی و ویرایش و انتقال مقاله‌های سلیمان یکم و خرم سلطان تا سطح کاربران تایید‌شده محافظت گردند. به داد ویکی برسید𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۸ (UTC)پاسخ
به علت کند بودن فرایند رسیدگی در اینجا، بنده یک فهرست نسبتاً کامل از حساب‌های مشکوک را در صفحه بحث جناب امیر به ایشان دادم که ایشان هم لطف کردند و گفتند سر فرصت بررسی خواهند کرد. حال اگر در این حین مدیر دیگری هم توانست دستی بیاندازد چه بهتر. چون کل مقالات تاریخی دارند به خاطر این زاپاس‌بازی‌ها به فنا می‌روند. در هر صورت باید صبور بود تا مشکل از ریشه حل شود. Keivan.fTalk ‏۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۲۳ (UTC)پاسخ

زاپاس کاربر طرد شده کاربر:Amir.Vector

کاربر Kazemnafas زاپاس جدید کاربر طردشده Amir.Vector می‌باشد

دو نمونه زیر برای مثال پیوند داده شده است

[۹]

[۱۰]

- Luckie Luke (Talk / C) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۳:۰۷ (UTC)پاسخ

فعالیتش به عنوان یک اکانت تازه‌ساز خیلی عجیبه. چند روزه رصد می‌کنم پیوند‌هایی رو که اضافه می‌کنه، منتها دلیلی هم برای خنثی‌سازی ندیدم تاحالا. Rulebased (بحث) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۱۴ (UTC)پاسخ

@Rulebased: تازه وارد نیست اولین ویرایش در چند ماه اخیر چند تا زاپاس داشته است که تمامی شان بسته شده است نکته دیگر شما نیز در صفحه بحثش ازش سوال کردید واقعیت را نگفته است Special:Diff/38932437 است. Luckie Luke (Talk / C) ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۰:۲۷ (UTC)پاسخ

افزودن جستارهای وابسته و افزودن تصاویر به مقالات (با منبع) توسط کاربر بی پایان بسته و هم حساب فعال فعلی تشابهش ویرایشی اتفاقی نیست

Special:Diff/35241107

Luckie Luke (Talk / C) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۳۲ (UTC)پاسخ

نکته آخر کاربر در این مقاله [۱۱] از هر چهار حساب استفاده کرده است (سه حساب بسته شده پیشین و حساب فعلی فعال) Luckie Luke (Talk / C) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۳۶ (UTC)پاسخ

کمک به دانشنامه با دو حساب زاپاس

این دو حساب مال یک نفر است [۱۲] [۱۳] و در حال خرابکاری در دانشنامه است ویرایش های همزمان روی مقالات قیام عثمان و بوراک اوزچیویت اتفاقی نیست بعلاوه هر دو حساب تقریبا یک زمان ایجاد شده اند لطفا هر دو حساب بسته شوند


بخشی از خرابکاری هایش

Luckie Luke (Talk / C) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۵۷ (UTC)پاسخ

جنگ ویرایشی

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۵ روز پیش.
Х انصراف ایجادکننده ریسه برای بررسی. Q2020 (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۰:۵۶ (UTC)پاسخ
  • مدیران گرامی من شکایت خود را برای جلوگیری از طولانی شدن ریسه و کدورت پس می‌گیرم و اگر امکان دارد ریسه را بایگانی نمایید. با تشکر ایشان اگر می‌خواهد میتواند ریسه‌ای جدید باز کند.

با درود، لطفا ویرایش‌های انجام شده در فهرست شهبانوان ایران بررسی شود. کاربر:FarhadParsi اقدام به حذف فله‌ای مطالب منبع‌دار جهت اثبات نظر خود، جنگ ویرایشی و خنثی‌سازی مکرر می‌کند. شاهزاده پارسی گفتگو ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۵۶ (UTC)پاسخ

درود به مدیران گرامی. کاربر شاهزاده پارسی که اکنون من را به حذف فله‌ای مطالب متهم می‌کند (حتی اصتلاحش را هم از من کپی‌ کرده‌اند!) پیش از این خودشان دوبار سابقه حذف ۴ هزار و ۵ هزار بایت از مطالب این صفحه را در اینجا و اینجا دارند. پیش از همه اینها از ایشان خواستم که اگر مسئله‌ای هست در بحث مقاله مطرح کنند. برای ایشان حتی جناب قارونی را هم پینگ کردم و ایشان به دلیل حذف‌ کردن‌ها و پافشاری هایشان [غیرمستقیم] محکوم شدند. حال دوباره بازگشته‌اند و مطالبی که در مقاله افزوده و آن را گسترش داده‌ام را مرتب خنثی‌سازی و واگردانی می‌کنند. ۳ بار از ایشان خواستم توضیح بدهند تخلف نوشته های من کجاست که اینگونه از دکمه خنثی‌سازی به شکل اسباب‌بازی استفاده می‌کنند؟ و ایشان در اینجا هم اذعان کردند که: «نوشته‌های من تخلف نیست بلکه (فقط از نظر خودشان) اضافی است»! آیا این درست است که کاربر با سابقه‌ای مانند ایشان فقط به این دلیل که مطالبی باب‌میل‌شان نیست با اتهام تخلف و... خنثی‌سازی کرده و از دسترسی های گشت‌زن خود سواستفاده کنند؟! در فهرست ویرایشات کاملاً مشهود است که قصد من گسترش و بهبود مقاله بوده ولی ایشان مدام در حال خنثی‌سازی هستند. ۲ بار به ایشان گفتم اصلاً الزام وجود منبع در این مقاله را (با وجود انبوه پیوند‌هایی که دارد) اثبات کنند. به‌عنوان مثال حتی مقاله فهرست شاهان ایران باوجود آن همه مطلب و گستردگی که دارد منابع کمی دارد. پس نیاز این مقاله به این همه منابع از کجاست؟ جالب اینجاست که من حتی هیچ مشکلی با افزودن منابع ندارم؛ مشکل من آنجاست که وی در مسیر افزودن منبع‌هایش تمام افزوده‌های مرا هم از درست تا غلط حذف می‌کند! و حتی ۲ بار از ایشان خواستم اگر الزامی به افزودن منابع هست به‌جای حذف ۵ هزار بایت از مقاله، در جدول یک لید منبع ایجاد کنند و منابع را در آنجا قرار دهند. ولی کو گوش شنوا... به علاوه ایشان در صحبت‌هایمان جداً نزاکت را زیر پا گذاشتند و حتی روی هم مرا دلخور، عصبی، لجباز و کسی که مشکلات‌ دارد نامیدند!! و و مرتکب حمله شخصی شدند. حتی جناب قارونی گفتند اگر احساس می‌کنند حمله‌ای رخ داده در تام شکایت کنم؛ اما من از آنجایی که متوجه شدم لحن ایشان کلاً همیشه اینقدر تند و بد است (درحدی که حتی محترمانه‌ترین پیام های مرا با تندی جواب دادند) چشم‌پوشی کردم و کنار آمدم. تمام توضیحات و حرف هایی که بین ما رد و بدل شده در صفحه بحث مقاله موجود هستند که جداً نیاز به بازرسی دارد. من بارها از ایشان خواهش کردم که دست از مشاجره و جنگ ویرایشی بردارند ولی نه تنها کوچک‌ترین توجهی نکردند بلکه این‌بار پا را فراتر برده، از من شکایت هم کردند!𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۱۶ (UTC)پاسخ
  • شما اولین کاری که در لحظه اول ورودتان به ویکی‌پدیا انجام دادین خنثی‌سازی ویرایش بود. حتی به خودتان زحمت ندادین نگاهی به صفحه بحث مقاله کنید و پاسخی دهید.
  • صحبت‌های من چه ارتباطی به سوءاستفاده از گشت‌زن بودنم داشت و کجای صحبتم نامی از گشت زدن بردم؟
  • کجای مقاله گفتم نظر شخصی من این است و شما باید طبق آن ویرایش کنید؟ پاسخ من
  • گفته شما پیش از همه اینها از ایشان خواستم که اگر مسئله‌ای هست در بحث مقاله مطرح کنند. شما که بقیه را توصیه به رعایت چنین نکته‌ای می‌کنید چرا خودتان رعایت نکردید؟ شما خودتان مطلب را ابتدا به ویرایش مورد نظر خودتان خنثی‌سازی میکنید و سپس می‌گویید حالا بیایید صحبت کنیم؟
  • جناب قارونی در کجای بحث من را محکوم نمودند و کجا توهین کردن من به شما را تأیید کردند؟ پاسخ ایشان
  • پاسخ به شما در مورد نیاز بودن به منبع در مقالات : سطر اول تأییدپذیری : محک گنجاندن مطالب در ویکی‌پدیا قابل تأیید بودن آن‌ها است و نه حقیقت داشتنشان و درستی آن‌ها؛ به عبارت دیگر، محک گنجایش مطالب این است که خوانندگان مقاله، قادر باشند مطالب اضافه‌شده به ویکی‌پدیا را از جهت منابع معتبر مورد بررسی قرار دهند و نه اینکه نویسندگان مقاله به حقیقت و درستی آن‌ها معتقد باشند. هر مطلبی که منبعِ آن یاد نشده باشد، می‌تواند مورد چالش قرار گیرد و در نهایت حذف شود. ویرایشگران باید منبع معتبری برای هر نقل قول یا هر مطلبی که امکان به چالش کشیده شدنش باشد ارائه کنند وگرنه، آن مطالب، برچسب خورده و نهایتاً پاک خواهند شد.
  • پا را فراتر گذاشته‌ام و از شما شکایت کرده‌ام ؟؟؟؟!!!!! از شما شکایت نکرده‌ام بلکه خواسته‌ام ویرایش‌ها بررسی شود و طبق قوانین ویکی‌پدیا همه کاربران چنین حقی دارند و نیاز به گرفتن اجازه از کسی ندارند. شاهزاده پارسی گفتگو ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۱۴ (UTC)پاسخ
    @شاهزاده پارسی:
    1. نفرمایید، شما در خنثی‌سازی بی‌رویه و بدون نگاه انداختن به مطالب تجربه بیشتری از من دارید!
    2. برداشت من از عملکرد شما به عنوان یک گشت‌زن بود.
    3. خیلی ببخشید، مگر در پیام‌هایتان نظر کس دیگری غیر از خودتان را مطرح می‌کنید؟ بفرمایید: «نوشته‌های شما تخلف نیست اما تکراری و اضافی است» حرف و نظر چه کسی بود؟ از کدام بند از قواعد ویکی برداشته شده؟
    4. اتفاقاً شما ۳ بار مرتکب خنثی‌سازی شدید و هر سه بار بلااستثنا قبل انتظار برای شنیدن توضیحات و پاسخ‌های من بود! اکنون شما من را به صبوری نصیحت می‌کنید؟!
    5. در حداقل دوتا از پیام‌هایشان. البته مسئله‌ای نیست، پیوند به صفحه بحث موجود است همه می‌توانند خودشان بروند بخوانند و قضاوت کنند.
    6. بعید می‌دانم کوجک‌ترین ارتباطی به بخش توضیحات جدول داشته باشد:) ۹۰ درصد یادداشت های جدول‌ها بدون هرگونه منبعی‌است، با این استدلال شما من می‌توانم بروم تمام آنها را حذف کنم چون هیچ منبعی ندارند!
    7. خیر نه من و نه شما و نه هیچ‌کاربری در ویکی حق ندارد "بی‌دلیل و ناموجه" به مشاجره با کاربران بپردازد و بعد هم از آنها شکایت کند. شما به گونه‌ای شکایت می‌کنید که گویا من یک خرابکار و... هستم و فلان و بهمان تخلف را انجام داده‌ام.
    8. نمونه‌ها و پیوند‌های لازم وجود دارند نیازی به توضیح اضافه نیست، هرکس دروغی گفته‌ باشد با وی برخورد باید شود. محض اطلاع @Sunfyre گرامی را هم پینگ می‌کنم. لطفاً دست از این شیوه بد بردارید و مدام مقاله‌های تاریخی را باب میل و نظر خود تغییر ندهید. یک نگاه بیاندازید، خیلی از مقالات تاریخی به لطف دست‌برد‌ن های شما و همکاران‌تان راکد و یک‌شکل مانده‌اند و حتی نمی‌شود در آنها کاری کرد و بهبودی داد...
    𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۰۱ (UTC)پاسخ
    • اینکه خنثی‌سازی یا عملکرد من چگونه است مدیران باید نظر دهند. ویرایش‌های من موجود است.
    • شما الان مرتکب وپ:جارزنی شده‌اید.
    • شما انگار عادت دارید در ویرایشهایتان کنایه و طعنه بزنید. مدیران را به جانبداری و دردانه پروری متهم می‌کنید. اینجا هم من و دیگر کاربران را با لفظ شما و همکاران‌تان خطاب می‌کنید و کاربران را به دست‌بردن و راکد مگه داشتن مقالات متهم می‌کنید.
  • اختلاف محتوایی با اتهام خرابکاری متفاوت است. شاهزاده پارسی گفتگو ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۱۸ (UTC)پاسخ
    • @شاهزاده پارسی:
      1. پینگ‌کردن یک مدیر جارزنی‌ است؟! چه جالب!
      2. به جای پاسخگو بودن، من را به طعنه‌زدن متهم می‌کنید و پای گفت و گوی من با شخص دیگری را وسط می‌کشید؟! در پینگ اول‌تان هیچ اشاره‌ای به "جانبداری" نبود. در دومی هم ابداً اسمی از "مدیر" یا "مدیران" نیامده بلکه به فضای ویکی اشاره شده. به‌علاوه کاربر مقابل من خودش مدیر بوده و در جریان بوده؛ اکنون شما به جای او معترضید؟!
      3. شما در ابتدا به دلیل رعایت نکردن سیاست‌ها و حذف مطالب منبع‌دار از من شکایت کردید که مصداق بارز خرابکاری است؛ حالا می‌گویید موضوع خرابکاری من نیست بلکه اختلاف محتواست؟!
      این موارد همگی دروغ و مصداق وپ:تهمت و افترا هم هست، همچنین در وپ:شناسایی بی‌نزاکتی، بند ۳، د)"دروغگویی" یکی از موارد بی‌نزاکتی آمده که مورد دیگری از تخلفات شماست.𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۴۷ (UTC)پاسخ
      پاسخ صحبتهایتان را دادم. من جای ایشان نیستم که از شما شاکی باشم بلکه طعنه‌هایتان را بیان کردم. اشتباه از من است که به جای کمک کردن به ویکی‌پدیا دارم با شما بحث میکنم. شاهزاده پارسی گفتگو ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۱۵ (UTC)پاسخ

توهین کاربر Mahdi1073

با درود، لطفا به توهین mahdi1073 (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته) در صفحه بحثش رسیدگی و توهین نیز از تاریخچه بحث حذف شود. شاهزاده پارسی گفتگو ‏۲۷ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۱۴ (UTC)پاسخ

کاربر:Mahdi 9823

درود. کاربر:Mahdi 9823 تاکنون ۷ مقاله ایجاد کردند که همه سرتاپا به انگلیسی‌ست. در واقع، زحمت کشیدند و در اینجا کپی‌پیست کردند. مهدی جان کمی هم بد صحبت می‌کنند که شاید شایسته اینجا نباشد؛ اما برای من ایرادی ندارد و گلایه‌ای ندارم. ولی لطفا دسترسی کاربر به صورت موردی برای ایجاد صفحه‌های تازه، زمان‌دار بسته شود. مشارکتشون در فضای مقاله به‌نظر خرابکاری نیست. ارادتمند ▬ کپلر/بحث ۹ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۲۳ (ایران) ‏۲۸ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۵۳ (UTC)پاسخ

جارزنی

کاربر ویژه:مشارکت‌ها/آفریغ در حال جارزنی بر علیه من در صفحه کاربران [۱۹] و [۲۰] است با هشدار هایی که به او درباره این کار دادم و از زدن برچسب های ناخوشایند به من خودداری کند توجه ایی نکرد پیروز نهاوندی (بحث) ‏۲۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۱۹ (UTC)پاسخ

کاربر پیروز نهاوندی یک پانلر است،که همواره به دلیل ویرایش های قومگرایانه و تعلقات قبیله ای،به ویرایش های جعلی و جنگ ویرایش و جعل منابع از طرف مدیران اخطار گرفته شده است،قضاوت با مدیران گرامی آفریغ (بحث) ‏۲۹ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۰۳ (UTC)پاسخ

ویرایش پولی

لطفا مقاله سید محمدرضا میرتاج‌الدینی به نسخه ویرایش بنده واگردانی و محافظت شود حساب کاربری Amirtbzh دو سال و هشت ماه پیش ایجاد شده است تنها چند روز پیش ۲۴ فوریه برای ویرایش فعال شده است ویرایشش آشکار است که کاربر تازه کار نیست و حسابی ویرایش پولی و تبلیغاتی است این هم نشان https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mir-tajodini-4.jpg (کاربر خودش تصویر فرد را گرفته است Luckie Luke (Talk / C) ‏۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۴۰ (UTC)پاسخ

وفس

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

بسیاری از مطالب منبع‌دار صفحه روستای وفس در اوت 2020 حذف شدند لطفا بررسی شود. Irman (بحث) ‏۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۵۲ (UTC)پاسخ

Х نیاز به رسیدگی مدیریتی نیست. کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۳۷ (UTC)پاسخ

دور زدن دوباره کاربر بی پایان قطع دسترسی شده 1386ali2008

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

کاربر [۲۱] که بی پایان بسته شده بود

چندین بار قطع دسترسی را دور زده است

زاپاس یک Ali003490jmpo

زاپاس دو Sssmmmm

زاپاس سه https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/Ali00a2008

زاپاس چهار https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/Ali003490jm

زاپاس پنج https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/Ali003490jm

قطع دسترسی را دوباره دور زده است لطفا بی پایان بسته شود و تمامی مقالات نیز حذف شود Luckie Luke (Talk / C) ‏۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۲۹ (UTC)پاسخ

یک فکری اساسی صورت بگیرد یا محافظت تمامی مقالات ویرایش شده توسط این کاربر برای حداقل ی سال یا راه چاره دیگری سه زاپاس فوق تنها چند نمونه از حساب هایی که کاربر برای دور زدن استفاده کرده است Luckie Luke (Talk / C) ‏۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۴۶ (UTC)پاسخ

@Luckie Luke عزیز، من خیلی پیش از شما (حدود دو هفته پیش) در همین بالاتر متوجه زاپاس‌بازی و خرابکاری کاربر مورد نظر شدم و چند مورد را گزارش کردم ولی تاکنون کسی توجه نکرده. به نظر من زاپاس‌های آن به اصتلاح "Ali" خیلی بیشتر از اینهاست و خرابکاری های کاربر در انبوهی از مقالات ترکی هم کاملاً آشکار است. ولی با وجود حتی پینگ کردن دو مدیر هنوز خبری نشده است! متاسفانه...𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۱۸ (UTC)پاسخ
مدیران گرامی لطفا گزارش بنده و کاربر:FarhadParsi را بررسی نماید Luckie Luke (Talk / C) ‏۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۳:۵۷ (UTC)پاسخ
✓ کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۱۱ (UTC)پاسخ

خرابکاری Kahnujmed

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.
حساب تنها برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‌شود. تنها به‌منظور ساخت یک صفحه خاص در ویکی‌پدیا حضور دارد.حامد می‌رانی را با نام‌های مختلف می‌سازد و محدودیت‌ها را دور می‌زند. Rulebased (بحث) ‏۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۰۵ (UTC)پاسخ
✓ هشدار داده شد کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۳۹ (UTC)پاسخ

زاپاس های ایجاد شده برای خرابکاری

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

با توجه به تاریخچه مقاله طاها تهرانی نسب زاپاس هستند. لینک به 3xn.ir/mLGRg را هم جایگزین منابع مقالات می کنند. لطفا بی پایان بسته شود. — Shawarsh (بحث) ‏۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۲۴ (UTC)پاسخ

✓ یک حساب بسته شده، حساب دیگر فعال نیست. کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۱۷ (UTC)پاسخ

اخلال در تصاویر مقالات

این حساب با بارگزاری غیرآزاد در کامنز و جایگزین آنها در مقالاتی ویکی فا که قبلا تصویر داشته اند سیستم تصاویر مقالات را به هم ریخته است کاربر چندین بار نیز تذکر گرفته است فایده ای نداشته است لطفا حساب برای دو هفته بسته شود با تشکر Luckie Luke (Talk / C) ‏۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۱۳ (UTC)پاسخ

جمع بندی نظرخواهی

درود در صورت امکان نظرخواهی/اعمال پیش‌نیاز گشت خودکار برای اعطای دسترسی انتقال‌دهنده پیشرفته را جمع بندی بفرمایید. Pereoptic Talk   ‏۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۲۹ (UTC)پاسخ

حساب تک منظوره

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

سلام. حساب Sasoeun123 (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته) صرفا برای نوشتن مطالب ستایش آمیز در مقاله امیرحسین فتحی ایجاد شده است. — Shawarsh (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۱۶ (UTC)پاسخ

Х فعلا فعالیت ندارد و اقدام مدیریتی نیاز نیست. کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۱۹ (UTC)پاسخ

گزارش خرابکاری

درود. کاربر:Aliasgharnadafi messi1 مطالب منبع‌دار و بی‌طرف در مقاله جنگ سرد دوم را با مطالب بی‌منبع، وزن‌دار و حتی تا حدودی تخیلی جایگزین می‌کند. کاربر حتی در اقدام پیشینش تمام منابع موجود در مقاله را پاک کرده بود و اقدام به ترسیم نقشه‌های جنگ خیالی و جعبه اطلاعات جنگ کرده بود. نمونه خرابکاری‌های دیگر کاربر در مقاله‌های ناتو، درگیری نیابتی ایران و اسرائیل و... نیز موجود است. لطفا رسیدگی لازم صورت گیرد. AmSiDeAth (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۰:۴۲ (UTC)پاسخ

ضمنا حساب کاربر:Aliasgharbarca11007 هم متعلق به همین کاربر است. AmSiDeAth (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۰:۴۸ (UTC)پاسخ

کاربر:Sohrevardi70

کاربر در صفحه کاربری اعتراف کرده است قطع دسترسی شده است و سامانه را دور زده است لطفا این حساب بسته و مقاله افعی تهران که ایجاد کرده است حذف شود Luckie Luke (Talk / C) ‏۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۴۸ (UTC)پاسخ


حساب های زیر نیز اردک هستند بسته شوند

Luckie Luke (Talk / C) ‏۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۵۵ (UTC)پاسخ

لطفا یکی از مدیران بررسی کند

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

یکی از مدیران گرامی به وضعیت حاکم بر مقالات ملکه های عثمانی و هند رسیدگی نماید تا کنون چندین گزارش بابت فعالیت این فرد که پشت زاپاس های بیشمار در حال خرابکاری است در تام گشوده است اما بررسی نشده است در سطور بالا گزارشات درباره فعالیت این فرد افزوده شد


این هم زاپاس جدید کاربر

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/Ali009803alizade Luckie Luke (Talk / C) ‏۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۳۰ (UTC)پاسخ

✓ حساب بسته شده است کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۲۸ (UTC)پاسخ

درخواست پیشگیری از خرابکاری پی در پی

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.


درود بر شما برای جلوگیری از خرابکاری و جنگ ویرایشی

میخواستم مطلبی با شما در میان بگذارم تاریخچه کاربر Changez36[کاربر:Changez36]

نشان میدهد از سال ۲۰۱۹ در حال خرابکاری و دستکاری این برگه[۱۵]از مقاله تاثیرات زبان فارسی بر زبان ترکی است ، این کاربر پی در پی درحال درگیری با سایر کاربران در جنگ ویرایشی و گرفتن امتیاز منفی از سوی سیستم است ، دو ماه پیش من در برگه شما گلایه و شکایتی را نوشته ام که رسیدگی نشده است پس از دو ماه این کاربر دوباره جنگ ویرایشی را آغاز کرده است و در حال تحریف متن مقاله به دلخواه خود است دیگر از دست ایشان خسته شده ام خواهشمندم برای جلوگیری از جنگ ویرایشی این صفحه به نشانی [فهرست وام‌واژه‌های فارسی در ترکی] را قفل کنید یا دست کم به این کاربر هشداری بدهید درخواست نگهداری از این نسخه کامل از صفحه و جلوگیری از خرابکاری پاک کردن منابع و تحریف متن مقاله را دارم سپاس از شما. Maralichan (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۹ (UTC)پاسخ

درود! میبینم که کاربر maralichan دوباره به اتهام زنی به من شروع کرده است. دو ماه پیش در صفحه تابلوی اعلانات مدیران همه واقعیت ها و اتفاقات را توضیح دادم و درخواست بررسی نمودم، ولی هیچ نوع رسیدگی انجام نشد و درخواست به طور اتوماتیک حذف شد. یک توضیح دیگر هم چند لحظه پیش در بحث مقاله نوشتم. دیگر نه حوصله در افتادن با کاربر لجبازی مثل ایشان را دارم، نه توضیح دادن اتفاقات و حل مشکل. میگذارم که مقاله با تحریفات منبع و خرابکاری های کاربر ارزشش را از دست بدهد. دیگر تصمیم بر دست شما مدیران است که بخواهید به طور دقیق موضوع را بررسی کنید یا نه. سپاس. Changez36 ‏۱۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۱۶ (UTC)پاسخ

Х کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۳۱ (UTC)پاسخ

جاعل حرفه ای

Reza_charmahali

حساب فوق یک جاعل حرفه ای است برای نمونه این ویرایش بنده کتاب را چک نمودم اصلا چنین مطالبی در این صفحه کتاب وجود نداشت

لطفا این حساب کاربری بی پایان بسته شود تماما ویرایش کاربر باید خنثی شوند Luckie Luke (Talk / C) ‏۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۳۷ (UTC)پاسخ

سلام. طبق وپ:اردک زاپاس کاربر:Reza carmahal است. W7070 (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۱۱ (UTC)پاسخ

کنش اضطراری در دمص

لطفا به موارد مطرحه در دمص رسیدگی فوری شود آی پی مقالات را نابوده کرده است Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۵۹ (UTC)پاسخ

لطفا یکی از مدیران به دمص رسیدگی کند

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/5.216.168.249

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/5.216.57.225

لطفا یکی از مدیران به دمص درباره دو آی پی فوق رسیدگی کند فهرست مقالات در دمص فهرست شده است این چهارمین آی پی که در روزهای اخیر در تعداد قابل توجهی خرابکاری نموده است Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۳۱ (UTC)پاسخ

اصرار به پاک کردن مطلب منبع دار

کاربر:S.A.B.C.D222 اقدام به پاک کردن مطلب دارای منبع و نوشتن مطالب بدون سند و مدرک در مقاله سنجان (اراک) میکند.به ایشان توضیح هم داده شده ولی اهمیتی نمیدهند.

ایروونی (بحث) ‏۱۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۵۲ (UTC)پاسخ

کاربر ایرونی بقول خودش اصلا اراکی هست و می‌خواهد در مورد سنجان نظر بدهد،اراک چه ربطی به سنجان دارد اصلا،و منابع هم درمورد لرهای استان مرکزی که منبع معتبری در اینترنت هست اولین جایی در استان مرکزی نوشته سنجان هست S.A.B.C.D222 (بحث) ‏۱۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۰۶ (UTC)پاسخ
شما برو تو مقاله بنویس من خودم رفتم از مردم پرسیدم گفتند ما لریم.حتما منبع معتبری حساب میشود و مورد قبول خواهد بود.سنجان بخشی از اراک محسوب میشود.اطلاعات خودتان را تکمیل کنید.در ضمن من نظر نمیدهم من منبع گذاشتم شما آن را به سلیقه خود پاک میکنید.اینجا بخش کامنتهای اینستاگرام یا فیس بوک نیست که نظر بدهیم. ایروونی (بحث) ‏۱۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۱۶ (UTC)پاسخ
منبع شما نوشته زبان بومی اراک هم لری است.طبق منبع شما خیلیها از ما لریم و تا حالا خبر نداشتیم.منبع باید اعتبار داشته باشد. ایروونی (بحث) ‏۱۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۱۷ (UTC)پاسخ
خواهشا یکی از مدیران رسیدگی کند.این کاربر برای خرابکاری وارد ویکی پدیا شده است.
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/S.A.B.C.D222
ایروونی (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۴۱ (UTC)پاسخ

دور زدن قطع دسترسی کاربر Sillaaaa (بار سوم)

کاربر:Sillaaaa که پیش‌تر هم قطع دسترسی را دور زده بود حساب‌های جدید کاربر:Munmo king و کاربر:Maryamibdnx را ایجاد کرده‌است. نام کاربری «مونمو کینگ» کاملا علاقه شخص و ارتباط با حساب‌های قبلی او را مشخص می‌کند. به‌علاوه، پشت این دو ویرایش ویژه:تفاوت/39024184 و ویژه:تفاوت/39019533 قطعا یک نفر است. کاربر پس از اخلال‌گری در مقاله‌های مرتبط با امپراتوری شیلا مانند مقاله پادشاه سین مون و ویرایش با آی‌پی‌های مختلف که تمامی هم ندارد، در شگرد جدیدی با ایجاد حساب، مقاله‌ می‌سازد و با آی‌پی‌های مختلف مقاله‌اش را گسترش می‌دهد (این تاریخچه را ببینید) انگار نمی‌توان او را متوقف کرد همانطور که خودش گفته بود! MJXVI ʕ•ᴥ•ʔ ‏۱۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۱۸ (UTC)پاسخ

کاربر:فرمانروا مونمو بزرگ، حساب جدید! MJXVI ʕ•ᴥ•ʔ ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۲۶ (UTC)پاسخ

کاربر:مونمو مقدس، کاربر:Hihilajc — سایر MJXVI ʕ•ᴥ•ʔ ‏۱۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۳۶ (UTC)پاسخ

کنش فوری مدیریتی دور زدن سامانه با حساب های زاپاس متعدد

https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/Hfsyii6&target=Hfsyii6&offset=&limit=500

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/Hhhhh4444a2


کاربر با Hfsyii6 مقاله حسین اسدی (مجری) را می سازد تا مقاله برچسب سرشناسی از سامانه خارج با آن یکی حساب در بحث مقاله [۲۲] ابراز محالف می کند این آشکارا دور زدن سامانه نقض آشکار وپ زاپاس است لطفا حساب جدید کاربر (حساب زاپاس) بسته شود و کنش مناسب مدیریتی بر حساب قدیمی (حساب اصلی) اعمال گردد

دور زدن سامانه فقط روی این مقاله خاص نیست تاریخچه ویرایشات کاربر را بنگرید در تمامی مقالات دارد از هر دو حساب استفاده می کند Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۵۹ (UTC)پاسخ

تاریخچه ویرایشات این کاربر را نیز بنگرید آشکارا این نیز حساب زاپاس دیگر کاربر استLuckie Luke (Talk / C) ‏۱۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۰۵ (UTC)پاسخ

تاریخچه این نیز را بنگریدLuckie Luke (Talk / C) ‏۱۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۰۷ (UTC)پاسخ

جدال دو کاربر در بعضی صفحات

درود

دو کاربر بنام آفریغ و پیروز نهاوندی اقدام جنگ ویرایشی نموده‌اند. لطفا تاریخچه ویرایش‌های این دو را بررسی نمایید.

کاربر آفریغ در صفحه ولایت بلخ اقدام به ویرایش‌هایی نمود که منبع دار نبودند و همچنین اطلاعات جمعیتی این صفحه را بهم ریختند. بنده در صفحه بحث ایشان پیام گذاشتم و علیرغم بازدید بی‌توجهی ننموده و پاسخی ندادند. مهرداد صمدی (بحث) ‏۱۲ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۵۸ (UTC)پاسخ

ویرایش های پولی

سلام. مدت زیادی است که در مقاله سلمان فارسی (مجموعه تلویزیونی) ده ها آیپی و حساب زاپاس مثل کاربر:Rasol029 که احتمالا از عوامل سریال باشند مشغول ویرایشند و مطالب منفی را حذف و مطالب تبلیغی اضافه می کنند. لطفا برای این مقاله بازبینی گشت خودکار اعمال شود. — Shawarsh (بحث) ‏۱۲ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۸ (UTC)پاسخ

خرابکاری WWWIRAN

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۴ روز پیش.
خرابکاری پس از آخرین هشدار؛ رفتار کاربر به‌وضوح نشانگر ایجاد حساب تنها برای خرابکاری. الگوی ویرایشی کاربر به‌وضوح نشان‌دهنده رفتار اخلال‌گرانه عمدی است. Rulebased (بحث) ‏۱۲ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۳۰ (UTC)پاسخ
کاربر Rulebased: شما ویرایش‌های من را حذف کردید و این عمل شما به نظر می‌رسد مصداق نان به هم قرض دادن کاربران باشد، چون دلایل ویرایش من را نادیده گرفتید. من یک کاربر جدید هستم و اجازه دارم مقاله های شما و هر کس دیگری را ویرایش کنم و تا نتوانید در بحث مرا قانع کنید اجازه ندارید برچسب و ویرایش من را حذف کنید، چون این کار شما خلاف اصول ویکی پدیا و نوعی پارتی بازی است. بنابراین من کارم را با ویرایش مقاله های شما ادامه خواهم داد. اگر به حذف ویرایش‌های من بدون مشارکت در بحث ادامه دهید از شما نزد مدیران ویکی پدیا شکایت خواهم کرد. WWWIRAN (بحث) ‏۱۲ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۳۳ (UTC)پاسخ
شما ویرایش‌های من را حذف کردید و این عمل شما به نظر می‌رسد مصداق نان به هم قرض دادن کاربران باشد، چون دلایل ویرایش من را نادیده گرفتید. من یک کاربر جدید هستم و اجازه دارم مقاله های شما و هر کس دیگری را ویرایش کنم و تا نتوانید در بحث مرا قانع کنید اجازه ندارید برچسب و ویرایش من را حذف کنید، چون این کار شما خلاف اصول ویکی پدیا و نوعی پارتی بازی است. بنابراین من کارم را با ویرایش مقاله های شما ادامه خواهم داد. اگر به حذف ویرایش‌های من بدون مشارکت در بحث ادامه دهید از شما نزد مدیران ویکی پدیا شکایت خواهم کرد. WWWIRAN (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۰:۰۹ (UTC)پاسخ
✓ به کاربر تذکر داده‌شد. حسین رونقی (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۳۱ (UTC)پاسخ

نان به هم قرض دادن کاربران

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۴ روز پیش.

@Rulebased شما ویرایش‌های من را حذف کردید و این عمل شما به نظر می‌رسد مصداق نان به هم قرض دادن کاربران باشد، چون دلایل ویرایش من را نادیده گرفتید. من یک کاربر جدید هستم و اجازه دارم مقاله های شما و هر کس دیگری را ویرایش کنم و تا نتوانید در بحث با دلایل کافی مرا قانع کنید اجازه ندارید برچسب و ویرایش من را حذف کنید، چون این کار شما خلاف اصول ویکی پدیا و نوعی پارتی بازی است. بنابراین من کارم را با ویرایش مقاله های شما ادامه خواهم داد. اگر به حذف ویرایش‌های من بدون مشارکت در بحث ادامه دهید از شما نزد مدیران ویکی پدیا شکایت خواهم کرد. WWWIRAN (بحث) ‏۱۲ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۰۷ (UTC)پاسخ

@WWWIRAN درود، لطفا پیش از آن‌که در صفحات بحث کاربران به آنها حمله کنید یا بدون دلیل برچسب‌های نادرست به مقاله‌ها بزنید بار دیگر سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا را با صبوری بخوانید و ویرایش‌های کاربران با فرض حسن نیت ببینید، آنگونه که شهنام‌ک در صفحه بحث خود اشاره کرده‌اند: «اینگونه وپ:حمله به بیشتر کاربران خودش نوعی اخلالگری است». لطفا ویکی‌پدیا:ویکی‌پدیا چه چیزی نیست را نیز مطالعه کنید زیر مهم است بدانیم که ویکی‌پدیا میدان مبارزه نیست.
آنگونه که خطاب به کاربر:Rulebased نوشته‌اید «من کارم را با ویرایش مقاله های شما ادامه خواهم داد» این می‌تواند مصداق ویکی‌پدیا:کارآگاه‌بازی و ویکی‌تعقیب باشد.
لطفا با رعایت سیاست‌ها و رهنمودها به گسترش ویکی‌پدیای فارسی کمک کنیم و از رفتارهای که موجب آزار کاربران یا اخلال در گسترش ویکی‌پدیا می‌شود دوری کنیم. حسین رونقی (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۲۳ (UTC)پاسخ
Х حسین رونقی (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۲۶ (UTC)پاسخ

درخواست تجدید نظر به اعطای قابلیت واگردانی به کاربر Rulebased

مدیران محترم لطفاً فقط دو مورد از ویرایش‌های بنده را که کاربر Rulebased از قابلیت واگردانی سواستفاده نموده و تغییرات من را حذف کرده است بررسی نمایید، به وضوح خواهید دید هیچکدام از مقالات مربوطه منابع و سرشناسی عمومی ویکی پدیا را نداشته اند و ایشان با سواستفاده از قابلیت واگردانی و همکاری غیر اصولی با کاربران دیگری که مقاله‌ی آنها را ویرایش نموده ام بصورتی هماهنگ اقدام به سرکوب کاربری من و تلاش‌هایم نموده است. اعتراض من این است که بعضی از این کاربران با هماهنگی مقاله ایجاد می‌کنند و به اصطلاح نان به هم قرض می‌دهند. اینجا آسیب به پیکره‌ ویکی پدیای فارسی و کاربران جدیدی چون من وارد می‌شود. WWWIRAN (بحث) ‏۱۲ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۴۳ (UTC)پاسخ

خرابکاری

درود بر مدیران گرامی

کاربری به نام@FarhadParsi ویرایشات خرابکارانه و دنباله داری در مقاله ایران صفوی انجام می دهند و ویرایشات و منبع های معتبر آن را حذف می کنند و پاسخ گو نیز نیستند مانند این ویرایشات

https://fa.m.wikipedia.org/w/index.php?title=%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D8%B5%D9%81%D9%88%DB%8C&diff=prev&oldid=39033172


https://fa.m.wikipedia.org/w/index.php?title=%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D8%B5%D9%81%D9%88%DB%8C&diff=prev&oldid=39031212

با عرض ارادت

Acmilan12345 (بحث) ‏۱۲ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۰۷ (UTC)پاسخ

درود مدیران گرامی؛ کاربر مقابل باز هم در حال تهمت زدن به من و بیان مطالب سر تا پا دروغ که ناقض وپ:شناسایی بی‌نزاکتی هم می‌باشند هستند. قبلاً هم به بحث من آمده و در پاسخ به توضیحات صمیمانه من با بی‌ادبی و حمله شخصی به من گفتند :

من همیشه قوانین ویکی‌پدیا را رعایت کرده و نسبت به آنها نیر آشنایی کامل دارم. گویا شما چیزی از آن نمی دانید. ویکی پدیا ارثی پدریتان نیست که منابع و ویرایشات معتبر آن را بدلخواه حذف کنید (!) این بینش شما و رفتار شما خرابکاری کاملا مشخصی است. یک سطر ویرایش معتبر بهتر از کلی ویرایش من‌درآوردی (یعنی ویراش‌های من!) هست.

افراد زیادی را از جمله مدیر @Gharouni برای رسیدگی به رفتار این کاربر پینگ کردم ولی کسی کاری نکرد. حالا باز آمده‌ از من شکایت کرده و اینطور با من رفتار می‌کند. بنده در مقاله ایران صفوی درحال ویراستاری گسترده هستم؛ زیرا مدت‌هاست برچسب‌های گوناگون خرده. برای کاربر مقابل هم توضیح دادم که: «طبیعتاً موارد زیادی در مقاله حذف یا افزوده خواهد شد.» سوال اینجاست که مگر مقاله متعلق به وی است که اینگونه از ایجاد تغییرات عصبانی‌است؟! از دید او چون مطالب آن مقاله مثلاً منبع دارند تکان نباید بخورند و اگر بخورند حذف مطالب منبع‌دار و اخلالگری هستند! اگر سری به لیست پانویس ها بزنید می‌بینید که حداقل یک سوم منابع مقاله غیرقابل شناخت و دسترسی و در نتیجه، نامعتبر هستند. حتی تکرار یک‌شکل منابع هم وجود دارد! اما کابر مقابل این چیز‌ها را نمی‌فهمند و رسما وپ:نشنیدن پیشه کرده‌اند. می‌توانید ویرایش‌های من را ببینید که چیزی جز: 1. حذف مطالب تکراری 2. جابجایی مطالب در بخش‌های مربوط 3. حذف مطالب طولانی و خلاصه‌نویسی (چون برچسب طولانی خورده) نمی‌باشد. اگر لازم باشد صدبار دیگر هم آن‌ها را انجام می‌دهم چون راهش همین است و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا هم این اجازه را به من می‌دهد. مدیران گرامی اگر ویراش‌های من متخلفانه بوده یا به من به عنوان یک ویراستار آشنا به قواعد اعتماد ندارند، لطفاً بیان کنند. لطفاً با این کاربر بی‌ادب هم برخورد شود، باز هم در صفحه بحثم آمده و من را خرابکار معرفی کرده! با مهر 𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۵:۱۳ (UTC)پاسخ
این گفتگوی هست که من با شما انجام دادم بگویید کجای این گفتگو توهین و حمله شخصی هست
https://fa.m.wikipedia.org/w/index.php?title=%D8%A8%D8%AD%D8%AB_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1:FarhadParsi&diff=prev&oldid=39034042 Acmilan12345 (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۰۴ (UTC)پاسخ
درود
بنظرم می‌آید که حساب‌های کاربر:Complect89 و کاربر:رودکی (بازنشسته) از حساب‌های کاربر:Acmilan12345 باشند، لطفا بررسی کنید بلکه ارتباطی وجود داشته باشد. مهرداد صمدی (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)پاسخ
درود
این که حساب کاربری و ویرایشات من و همه کاربران ویکی پدیا باید توسط مدیران بررسی شود، جز قوانین ویکی پدیاست
من قبلا یک حساب کاربری داشتم که چون گوشی خراب شد از دست دادم و این حساب کاربری را هم با گوشی جدیدم باز کردم
من این موضوع به برخی از مدیران هم گفتم و در صفحه کاربری هم آن را علنی کردم که مشکلی پیش نیاد
لطفا تا آگاه نشدید تهمت نزنید Acmilan12345 (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۰:۲۶ (UTC)پاسخ
کاربر عزیز
لطفا شکیبا باشید تا مدیران ویرایشات من و شما را بررسی کنند
ضمنا شما باید ویرایشاتی را ‌پاک کنید که منبعی ضعیف داشته باشد یا جعل منبع کرده باشد اینکه شما ویرایشاتی را که با منبع معتبری چون ایرانیکا و بریتانیکا را پاک می کنید و دلیلش را هم نمی‌گوید ویرایشاتی را که شما پاک کردید تکراری نبودند این نوع خرابکاری هست، ضمنا همانطور گفتم قرار نیست فقط ویرایشات شما در ویکی پدیا باشد و همه در آن سهم دارند

لطفا دستورات و قوانين ویکی‌پدیا را مطالعه کنيد Acmilan12345 (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۶:۵۵ (UTC)پاسخ

دور زدن نبح حذف شده

مقاله در نبح ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/رحیم نوعی‌اقدم حذف شده بود اما دوباره با نقض نبح توسط کاربری که کاربر تازه نیز با دور زدن دوباره ایجاد شده است لطفا مقاله حذف شود در برابر ایجاد محافظت شود و با کاربر ایجادکننده کنش مدیریتی صورت گیرد این طور دور زدن آشکارا اخلال در سامانه است Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۴۹ (UTC)پاسخ

کاربر پیروز نهاوندی

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

ایشون یک پانلر بوده،که با قرار دادن مطالب با منابع غیر معتبر مانند،باشگاه خبرنگاران با استانداری همدان،ویرایش های پانلری انجام می دهد،من در صفحه نهاوند ثابت کردم بر اساس پژوهش های زبانشناسانه زبان مردم نهاوند اصلی نهاوند فارسی است و لری نیست در صورتی که ایشون تغییر ویرایش می دهد،ویرایش هایم را.من در صفحه تویسرکان ثابت کرده ام زین العابدین شیروانی مردم تویسرکان را تاجیک یا همان فارسی زبان می نامد،ایشون با ویرایش های غیر معتبر و جنگ ویرایشی در صدد ویرایش های پانلری است ایشون خود از قبیله سلگی لر تبار است،ولی اکثریت مردم ملایر و تویسرکان هیچ ارتباطی با این طوایف ندارند آفریغ (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۲۹ (UTC)پاسخ

انگلستان کجاست . Prince.alis (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۳۶ (UTC)پاسخ

Х کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)پاسخ

خرابکاری کاربر:Forex360 با حذف نیم‌فاصله

درود. کاربر Forex360 مشغول خرابکاری در مقاله‌ها با حذف نیم‌فاصله عبارات و جایگزینی‌ آنها با فاصله کامل است. در چندین مقاله (از جمله مقاله دیگو مارادونا) چنین کرده‌است. لطفاً مدیری اشتباهاش را به‌ وی گوشزد کند. The.shahab (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۰۴ (UTC)پاسخ

رسیدگی به کاربر:WWWIRAN

روز گذشته شکایتی درباره ویرایش‌های اخلالگرانه این کاربر ثبت کردم که هنوز رسیدگی نشده. اکنون هم تقاضا دارم به حمله شخصی کاربر در این‌جا رسیدگی شود. بخشی از پیامی که روی صفحه بحث من نوشته:

...عده ای در فضای ویکی پدیا دکان فساد و پارتی بازی باز کرده اند. من قطعاً در این فضا خواهم ماند و نظر آدم‌های خرابکار و فاسد در کارم تاثیر نخواهد داشت. چون هدف من کمک به ویکی پدیای فارسی است. تعدادی مقاله ی مناسب ایجاد می کنند و با کسب تجربه و جلب نظر ویکی پدیا دکان فساد را می‌گشایند. همه چیز معلوم می‌شود.

Rulebased (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۰۲ (UTC)پاسخ

من شکایت خود را اینجا ثبت کرده ام و عمیقاً احساس می‌کنم بعضی از کاربران قصد سرکوب کاربری من را دارند و هیچ توضیحی هم نمی دهند. اگر تازه وارد ها توسط قدیمی تر ها سرکوب شوند آیا به اعتراضشان رسیدگی می شود؟ یا قدیمی ترها حق به جانب شکایت تازه وارد ها را نادیده می گیرند؟ آنچه که مسلم است این است که برای هر گونه برخوردی در ویکی پدیا باید توضیح کافی و مناسب داده شود. در غیر اینصورت فساد رخ می دهد. WWWIRAN (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۱۲ (UTC)پاسخ
@WWWIRAN
 نظر: انگشت روی مسئله پیچیده ای گذاشته اید که قابل اثبات نیست. چاره ای جز امید به حسن نیت در طرح مسئله و بررسی احتمالی از جانب مدیران خیرخواه نیست. اربابی دوم (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۱۹ (UTC)پاسخ
پیشنهاد می‌کنم برای شروع اثبات کنند که من کجا متن شکایت ایشان را حذف کرده‌ام.Rulebased (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۲۴ (UTC)پاسخ
@WWWIRAN: درود. لطفا روش خود را عوض کنید تهمت زدن به کاربران و اینکه کاربران فاسد بوده و ... می تواند به بندایش شما منجر شود. همچنین سیستم بچسب زنی فله ای شما صرفا باعث می شود که ویرایش های اضافی و نادرست تان اعتبار صفحات را کاهش دهد. این روند را متوقف کنید:

با سلام. لطفا یکی از مدیران جمع‌بندی کند. سپاس WASP بحث ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۰۱:۲۸، ‏۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۵۸ (UTC)پاسخ

کاربر خرابکار

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۵ روز پیش.
کاربر:S.A.B.C.D222 تنها برای خرابکاری وارد ویکی پدیا شده است.

[۲۳][۲۴] ایروونی (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۶:۴۸ (UTC)پاسخ

✓ بی‌پایان بسته شد. استارتسلا (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۶:۵۲ (UTC)پاسخ

خروج از محافظت

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

سلام کاربر:Sunfyre عزیز

لطفا مقاله نجم الدین شریعتی را که ابتدا به مقاله سمت خدا تغییر مسیر یافته و منتقل شده و اکنون توسط شما محافظت کامل شده است را از حالت محافظت خارج کرده و اجازه ساخت مقاله ایشان را بدهید.

زیرا من اشراف کامل به اطلاعات و منابع معتبر ایشان دارم و قصد دارم مقاله ایشان را بصورت کامل و صحیح طبق متدهای ویکی پدیا بسازم

من یک کاربر حرفه ای هستم و روش ساخت مقالات طبق قوانین ویکی پدیا را میدانم.

منتظر پاسخ شما هستم.

باتشکر M.sharaki (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۲۸ (UTC)پاسخ

@M.sharaki: سلام. میتوانید در فضای پیشنویس مقاله را تکمیل کنید. WASP بحث ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۵۹، ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۲۹ (UTC)پاسخ
Х کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۰۹ (UTC)پاسخ

حساب زاپاس کاربر S-M-T-AA

درود، بر اساس الگوی ویرایشی و بررسی سلایق و علایق کاربر به ویرایشات خاص، به بنظر می‌رسد حساب «Bilbo Bagenz» همانند «Omid-2023»، زاپاس کاربر بسته شده «S-M-T-AA» باشد. لطف کنید بررسی بفرمایید.میهن‌یار (گفتگو) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۲۹ (UTC)پاسخ

درود
خیر همکار محترم، بنده زاپاس کاربری نیستم.
بنده دارای ویرایشاتی در ویکی‌پدیا هستم که تمامی در جهت بهبود دانشنامه، حذف اطلاعات غیر ضروری، افزودن منبع، حذف رزومه نویسی و… بوده و به همین دلیل در زمانی که تنها ۱۰۰۰ ویرایش داشتم نشان شهروندی دریافت کردم و کلا ۷ ماه است که وارد ویکی‌پدیا شدم. Bilbo Bagenz (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۴۲ (UTC)پاسخ

@Bilbo Bagenz: حساب کاربری شما بطور عجیبی در صفحاتی که کاربر بسته‌شده «S-M-T-AA» ویرایش داشته، فعال بوده است. مثال:

میهن‌یار (گفتگو) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۳۹ (UTC)پاسخ

من نمیتونم متوجه منظور شما بشم.
من در ۱۵۰۰ مقاله ویرایش داشتم و چندین مقاله نیز ساختم. محدوده فعالیت بنده هم فقط به افرادی که فرمودید نیست و در انواع مقالات چه اونهایی که درباره شخصی بوده چه درباره چیز‌های دیگر فعالیت کردم. Bilbo Bagenz (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۰۶ (UTC)پاسخ
به غیر از مقاله سفر های استانی دولت سیزدهم که مقاله ایی است که من هر وقت سفری انجام می‌گیرد اون رو ویرایش میکنم، کل ویرایشات من در مقاله‌هایی که گفتید سر جمع ۲۹ ویرایش میباشد. این درحالی است که من ۱۵۴۴ ویرایش در ویکی‌پدیا دارم که تمامی آنها بسیار گسترده بودند. اگر شما حساب کاربری بنده رو بشناسید، باید بدونید که دلیل ویرایش من در این مقالات این است که عمده ویرایشات بنده در مقالاتِ نمایندگان مجلس، وزیران، استانداران، شهرداران، سفیران، فرمانده‌های نظامی، رئیس‌جمهوران، سیاستمداران و دیپلمات‌های سایر کشور‌ها و در برخی موارد بازیگران و فوتبالیست‌ها و دیگر سبک مقالات است.Bilbo Bagenz (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۲ (UTC)پاسخ

زاپاس کاربر بسته شده

کاربر:S.A.B.C.D222 که به تازگی بی پایان بسته شده است با زاپاس کاربر:Zandi1234 و همچنین با آی پی به ادامه خرابکاری [۲۵] مشغول است.

ایروونی (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۵۵ (UTC)پاسخ

صفحه های خرم سلطان را به خاتون تغیر دادن لطفا پیگیری کنید

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

لطفا پیگیری کنید صفحه خرم سلطان را Ali alizade098 (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۱۹ (UTC)پاسخ

زاپاس کاربر:Ali009803alizade. کاربر:Ali9987fff. کاربر:Ali opytd. کاربر:Ali alizade098. فوری همگی بسته شوند. جیرجیرک (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۳۸ (UTC)پاسخ

برای نمونه تعدادی از زاپاس های بیشمار نامشروع این کاربر از روز ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳ در این مقاله ویرایش داشته اند Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۱۶ (UTC)پاسخ

✓ کاربران بسته شده و مقاله محافظت شد. کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۵۰ (UTC)پاسخ

گشت خودکار

درود مستند به مقاله مهدی سپه‌پور ایجادگر گرامی هنوز برای دریافت گشت خودکار تجربه کافی ندارند. خواهشمند است بررسی گردد. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۴۹ (UTC)پاسخ

کاربران زاپاس

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

کاربر در صفحه مزیدیان با چند حساب مشغول خرابکاری هست. کاربر:مصطفی اسدی 1. کاربر:مصطفی اسدی ۲. کاربر:المزیدی۱. همگی بسته شوند. جیرجیرک (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۵۸ (UTC)پاسخ

Х کاربران نامبرده چندین ماه است فعالیتی ندارند. در صورت ادامه جهت بررسی اطلاع دهید. کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۵۸ (UTC)پاسخ

اردک Momoka3222

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

سلام. لطفا حساب Rasdiu بسته شود. با توجه به تاریحچه مقاله احمد بن موسی اردک Momoka3222 و Joker831 است. با توجه به علاقه او به مقاله احمد بن موسی، لطفا مقاله را نیز برای مدتی محافظت کنید. — Shawarsh (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۲۷ (UTC)پاسخ

✓ کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۰۵ (UTC)پاسخ

اخلالگری برداشتن برچسب نبح از مقاله

کاربر Mahdi0765 در روندی اخلالگری مقاله ای در نبح است برچسب نبح از روی مقاله برداشته است لطفا برگردانده و با کاربر برخورد مدیر شود

کاربر همزمان از سه حساب نامشروع نیز در مقالات استفاده می کند


این فرد عملا با زاپاس بازی دانشنامه را به بازی گرفته است آیا قرار نیست جلوی این فرد گرفته شود Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۴۶ (UTC)پاسخ

سایت‌نوتیسِ فعلی

سلام. چنانچه مشکلی نیست، لطفا پروندهٔ جدید در سایت‌نوتیس جایگزین شود./ مهرافزون! Mani-bakhtiar (بحث) ‏۱۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)پاسخ

صفحه تویسرکان

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

کاربر،پیروز نهاوندی یک پانلر است،ویرایش های من که راجب فارس(تاجیک) بودن مردم تویسرکان است را پاک و،ویرایش های جعلی با استفاده از سایت گردشگری و باشگاه خبرنگاران جوان می گذارد آفریغ (بحث) ‏۱۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۱۴ (UTC)پاسخ

Х کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۱۵ (UTC)پاسخ

برای کمک به دانشنامه حضور ندارد

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

کاربر آذیغ/ویژه:مشارکت‌ها/آفریغ برای کمک به دانشنامه حضور ندارد عمده ویرایش های وی جنگ ویرایشی قومی و مزاحم شدن افراد مختلف است و نظم و آرامش دانشنامه را برهم زده است لطفا قطع دسترسی بی پایان شود پیروز نهاوندی (بحث) ‏۱۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۵۰ (UTC)پاسخ

Х کوروش تهرانی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۱۵ (UTC)پاسخ

اضطراری

درود جناب آقای موسوی

وقت به خیر

کاربری با آی پی های 86.55.180.103 و 86.55.57.233  که نام کاربری ندارد درحال انجام یک سری خرابکاری ها و مصادره به مطلوب و منافع شخصی و قومی خود در ویکی فارسی در صفحه [[آبلش]] است.

درخواست رسیدگی فوری دارم.

با سپاس پرانتز باز (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۲:۲۹ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی از چند صفحه

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

سلام و درود، در صورت امکان دسترسی Negin1384 (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته) به ویرایش صفحه بدن انسان، انسان و بلوغ (انسان) سلب شود (تذکرات لازم در صفحه بحث داده شده مشارکت ایشان توسط چندین کاربر همچون kasir و Aramesh نیز برگردانده شده. صفحه بدن انسان هم قفل خاکستری تعلق بگیرد (خرابکاری پرشمار دارد). Pereoptic Talk   ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۰۰ (UTC)پاسخ

✓ دسترسی کاربری به سه صفحهٔ مورد اشاره برای مدت نامعین بسته شد. مقالهٔ بدن انسان را هم با توجه به تاریخچه‌اش برای مدت یک سال محافظت کردم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۱۴ (UTC)پاسخ

رسیدگی سریع

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

با سلام لطفا به صفحه‌ی تاریخ چین نگاهی بیندازید و آی‌پی که درحال فحاشی است را سریعا قطع دسترسی کنید. با تشکر امیررضا (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)پاسخ

درود امیررضا گرامی اقدام شد با تشکر. Azad Talk ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۲۰ (UTC)پاسخ

اخطار

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۵۲ روز پیش.

به من چند بار اخطار Chronic LTAs x4 معناش؟؟ Adadman (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۵۰ (UTC)پاسخ

درود Adadman گرامی ارتباطی به تام ندارد در وپ:فنی مطرح کنید ضمنا نام کاربری شما مناسب نیست اقدام به تغییر فرمایید. Azad Talk ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۲۱ (UTC)پاسخ

زاپاس

درود خود کاربر در صفحه کابری خود به زاپاس بودن اعتراف فرموده است.

Azad Talk ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۴۱ (UTC)پاسخ

درخواست جمع‌بندی

لطفا مبحث تغییرات در حال انتظار در قهوه‌خانهٔ اجرایی جمع‌بندی شود. (ویژه:تفاوت/39058289) MJXVI ʕ•ᴥ•ʔ ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۳۲ (UTC)پاسخ

زاپاس

کاربر

کاربر:Sir Curnari

زاپاس


کاربر:پیروز نهاوندی آفریغ (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۵۴ (UTC)پاسخ

شما یک نگاه به اکانت خودتان بکنید،هرکس اکانت شما را ببیند می فهمد زاپاس تک منظوره برای خرابکاری هستی،۱ماهه ۵۰۰ بار ازم شکایت کردی،و همه پستان زدند،واقعا فکر می کنید نیازی به استفاده از حساب زاپاس دارم برای جلوگیری از خرابکاری های شما؟ پیروز نهاوندی (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۵۹ (UTC)پاسخ
شما یک فرد خرابکار هستید که با منابع بی اعتبار ویرایش های قبیله گرایانه می کنید آفریغ (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۳:۵۰ (UTC)پاسخ

جمع‌بندی

درود. لطفا مدیری ویکی‌پدیا:نظرخواهی/تغییر لوگوی ویکی‌پدیا برای نوروز ۱۴۰۳ را جمع‌بندی کند. تعداد کسانی که موافق تغییر لوگو هستند بیش از مخالفان است و پیشنهاد ۷ به اجماع حداقلی رسیده‌است. لطفا مدیری رسیدگی کند که وقتی نمانده‌است. با احترام استارتسلا (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۲۴ (UTC)پاسخ

@StarTesla: سلام. شما نباید درخواست جمع‌بندی موفق بدهید. به عبارت دیگر، نباید آنچه خودتان با آن موافق هستید را هنگام درخواست به دیگران القا کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۱۳ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: محض اطلاع، بنده فقط موافق نیستم، اکثریت شرکت‌کنندگان در نظرخواهی موافق هستند. پس جای تأملش کجاست؟ استارتسلا (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۵۲ (UTC)پاسخ
@StarTesla: خب خودتان جمع‌بندی می‌کردید دیگر! شما که اینجا تکلیف جمع‌بندی را دارید مشخص می‌کنید، فقط ویرایش و قرار دادن الگو را از مدیران می‌خواهید؟ به شخصه در آن بحث اجماعی نمی‌بینم. محض اطلاع شما نیز، تعداد آراء مهم نیست. توصیه می‌کنم دوباره ویکی‌پدیا:اجماع را مطالعه کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۱:۱۴ (UTC)پاسخ

سلام. با توجه به لحن کاربر، به‌نظر می‌رسد زاپاسی برای AWQyui باشد. W7070 (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۴۴ (UTC)پاسخ

درخواست بررسی نقص نزاکت و حمله شخص از جانب Pereoptic در آمیک

درود خدمت مدیران گرامی/پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می‌کنم/می‌خواستم خواهش کنم که در این گفتمان سندرم تورت از پروژه آمیک، به توهین، نقص نزاکت و حمله شخصی کاربر Pereoptic رسیدگی فرمایید/روز گذشته و در زمان وقوع این موضوع، تصمیم گرفتم به دلیل خشم یا عصبانیت، تصمیم شتابزده‌ای نگیرم و امروز، موضوع را بیان کردم/در طول ۸ یا ۹ سالی که اینجا هستم، فکر می‌کنم جمعاً ۲ بار از کاربری شکایت کردم چون خودم را کاربر حاشیه‌ای نمی‌دانم و از تنش دوری می‌جویم/نوع گفتمان ایشان (به شخصه و برای من) چنان وهن‌آور است که نتوانستم از ثبت شکایت خودداری ورزم/سپاس از همکاران گرامی کامران اورفه (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۱۴ (UTC)پاسخ

@کامران اورفه: درود، من همیشه سعی دارم با احترام و زبانی خوش با کاربران سخن بگویم و این را یک وظیفه همیشگی برای خود می داند، غیر از موردی که آن را خط زدم که می توانست بد برداشت شود، مورد دیگری را به دور از نزاکت نمی دانم با این حال باز هم تردد در اطراف خط قرمزهای احترام را هرچند بدون گذر از آنها، باز مطلوب نمی‌دانم، پس اگر سخن من بد قابل برداشت است یا رنجاندتتان عذر می خواهم. با احترام Pereoptic Talk   ‏۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۴۰ (UTC)پاسخ

دور زدن قطع دسترسی، حذف و حفاظت بی پایان شیفت نیمه شب

لطفا صفحه فیلم شیفت نیمه شب ۱۳۹۵ حذف و بی‌پایان در برابر ایجاد محافظت شود. این صفحه از پیش‌نویس:فیلم شیفت نیمه شب ۱۳۹۵ ساخته کاربر بسته شده، کپی و در فضای مقاله ایجاد شده‌است. همچنین سازنده مقاله و تمام حساب‌هایی که در فضای پیش‌نویس ویرایش داشته‌اند، زاپاس و متعلق به یک شخص هستند. MJXVI ʕ•ᴥ•ʔ ‏۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۵۸ (UTC)پاسخ

قومیت ها چطور داخل این ۱۰ سال تغییر کردند

تازگی ها قومیت ها خود به خود تغییر میکنند جودکی کرد فقط د مجازی لر به حساب میاد Kamyarrezai (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۳۲ (UTC)پاسخ

@Kamyarrezai: لطفا منظور خود را واضح تر بیان کنید. WASP بحث ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۰۴:۲۸، ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۰:۵۸ (UTC)پاسخ

Kamyarrezai (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۰۲ (UTC)پاسخ

منظورم اینه که از قدیم تا به الان این مردم کرد بودن و خود را کرد میدانستند، کردهای پشتکوه ولی تازگی‌ها داخل شبکه های مجازی میگن این مردم لر هستن Kamyarrezai (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۰۵ (UTC)پاسخ

کاربر مانی و فارسی سازی نام‌های پزشکی/علمی رایج

با درود، علیرغم میل باطنی‌ام مجبورم این مسئله را در تام مطرح کنم که متأسفانه همکار قدیمی‌مان کاربر:ماني دوباره مشغول فارسی‌سازی نام‌های علمی و انتقال آنها به نام‌های غیر رایج هستند. در یکی از این موارد، ایشان با استفاده از منابع غیرمعتبری چون شرکت فروش تجهیزات پزشکی «ماهان طب» و «داروخانۀ آنلاین اویرو»، مقاله مونونوکلئوز عفونی را به تب غده‌ای منتقل می‌کنند. اینکه ایشان به‌عنوان یک مدیر به وپ:رایج توجهی نمی‌کنند، به‌کنار؛ حتی کاری به این ندارم که ایشان نمی‌دانند نام عامیانۀ این بیماری، «بیماری بوسه» است (و نه تب غده‌ای)؛ اما آنچه باعث تعجب و ناامیدی بنده است، نحوۀ برخورد ایشان با بنده و سایر دوستان فعال در این حوزه است که ما را در خلاصه ویرایش‌شان «چند دکتر نیمه‌انگلیسی‌زبان» می‌نامند. (ویژه:تفاوت/39068726 و ویژه:تفاوت/39068728). برای اطمینان خاطرِ ایشان (و مدیری که این ریسه را بررسی می‌کند) ۱۷ منبع تخصصی و غیرتخصصی (کتاب علمی+ژورنال دانشگاهی+منابع خبری عمومی معتبر) برای «مونونوکلئوز عفونی» و ۴ منبع غیرتخصصی برای «بیماری بوسه» افزودم. بنده هرگز بر اساس تعصب شغلی یا زبانی، نامی را منتقل نکرده‌ام و همواره رعایت وپ:رایج مد نظرم بوده‌است. نام مقاله باید آنچیزی باشد که در منابع تخصصی آن رشته رواج دارد. ایشان می‌توانند نام‌های دیگر را با ذکر منبع معتبر (نه شرکت فروش تجهیزات پزشکی یا داروخانه آنلاین) در لید مقاله قرار دهند. همچنین تاکید می‌کنم هدفم از مراجعه به تام، جلوگیری از این روند «فارسی‌سازی همه چیز» و «دستکاری زبان علم» است؛ نه بگیر و ببند. از مدیر بررسی‌کننده می‌خواهم نام مقاله را با عنایت به منابع، به مونونوکلئوز عفونی منتقل کنند و منابع نامعتبر دیگر را از لید مقاله بزدایند. اگر هم شیوه‌نامه‌ها و سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌فا تغییر کرده‌است و بنده بی‌خبرم، بفرمائید این بندۀ حقیر و به‌قول ایشان «دکتر نیمه‌انگلیسی‌زبان» وقت و انرژی‌ام را بیهوده هدر ندهم. با سپاس Tisfoon (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۵۷ (UTC)پاسخ

  •  نظر: اصطلاح تب غده‌ای من درآوردی نیست و یک جستجوی ساده در اینترنت گواه آن است. با این حال برای اجتناب از مناقشه بین گرایشهای زبان تخصصی و زبان مردمی، در چنین مواردی پیشنهاد میکنم که در عوض انتقال های بحث انگیز از شیوه ایجاد تعییر مسیر استفاده شود. در ویکی انگلیسی هم این تغییر مسیر ایجاد شده است. اربابی دوم (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۰:۳۳ (UTC)پاسخ
درود، من هم نگفتم «من درآوردی» است. بلکه ترجمه لفظ‌به‌لفظ Glandular Fever است. منتها مونونوکلئوز عفونی از دههٔ چهل خورشیدی تا کنون در منابع پزشکی/بیولوژی/ویروس‌شناسی/ایمنی‌شناسی کاربرد داشته است. در همان منابعِ من، به ۲ مقالهٔ دکتر سعادت‌زاده (۱۳۴۴) و دکتر خورسندی (۱۳۴۸) توجه کنید. ملاک «رواج گسترده در منابع معتبر» است. باقی منابع به‌طور پراکنده یکی مثل کتابخانه کاکرین گفته تب غده‌ای، یکی گفته تب غده‌دار و یکی دیگر تب غدد لنفاوی و این اسمش «رواج گسترده» نیست. اجازه بدهید بحث طولانی نشود و مدیران بررسی کنند، چون با طولانی شدن ریسه، دیگر کسی حال و حوصلهٔ خواندن و رسیدگی را نخواهد داشت. Tisfoon (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۳:۴۷ (UTC)پاسخ
@اربابی دوم: سیاست رواج کما اینکه ما وپ:شیوه‌نامه/مقاله‌های پزشکی#نامگذاری را هم داریم در اینجا پر واضح است:
«از نظر ویکی‌پدیا، منظور از رواج گسترده، رواج گسترده بر طبق منابع معتبر است
و در دیگری «عنوان مقاله باید نام علمی یا شناخته‌شده پزشکی باشد که بیشتر در منابع فارسی باکیفیت و معتبر، به کار رفته‌است (ترجیح به استفاده از کلمات جدیدتر و مؤخر) و نه یک واژه عامیانه یا غیرعلمی یا اپونیم تاریخی که منسوخ شده‌است.»
جستجو در اینترنت هم اصلا و ابدا اهمیت ندارد.
کما اینکه به جناب @مانی ریسه وپ:تابلوی_اعلانات_مدیران/اکتبر_۲۰۲۳#کاربر:ماني در تام را هم یادآور می شوم. بر اساس وپ:حل اختلاف وپ:جنگ ویرایشی عنوان صفحه را به عنوان پیش از اختلاف بازگرداندم. Pereoptic Talk   ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۶:۵۰ (UTC)پاسخ
تیسفون گرامی منظورم از توضیح خلاصه ویرایش: «ویکی‌پدیا برای فهم عموم نوشته می‌شود نه فقط برای چند دکتر نیمه‌انگلیسی‌زبان» شما نبودید. منظورم این است که وقتی مفهومی دو نام دارد، یکی لاتین مغلق که تنها دانشگاه‌رفته‌های نیمه‌انگلیسی‌زبان‌شده بین خود راحت می‌فهمند، و دومی فارسی گویا و همه‌فهم، در یک دانشنامه که دارد برای انتقال علم به عموم مردم نوشته می‌شود چرا کلمه همه‌فهم را در عنوان قرار ندهیم؟ الان صفحات هوش مصنوعی دارد جای جستجوی گوگلی را می‌گیرد و اطلاعات از این دست را بیشتر از ویکی‌پدیا جمع کرده و به‌دست پرسش‌کننده می‌رساند. اگر روشی که من مد نظر دارم دنبال شود وقتی عموم مردم فارسی‌زبان از هوش مصنوعی فرضا یک سوال پزشکی بپرسند، چنین جوابی (مثالی و فرضی) تولید می‌شود: «بررسی آسیب‌شناسی این مورد نشان می‌دهد سفت‌دانه‌ای که بر روی ماهیچه چانه‌ای‌زبانی حس کردید می‌تواند نشانه بیماری‌ای به نام تب غده‌ای (بیماری بوسه) باشد.» اما اگر روش شما را دنبال کنیم جوابش این‌طور خواهد شد: پاتولوژی این کیس نشان می‌دهد پاپولی که روی ژنیوگلوسوس حس کردید می‌تواند نشانه مونونوکلئوز عفونی باشد.» مورد دوم شاید برای خود پزشکان آسان‌فهم باشد اما برای مخاطبان این دانشنامه اصلا نیست. منظور من این است. (سایت‌ها و کتاب‌هایی که پزشکان متخصص بتوانند در مورد جزئیات رشته خود با اصطلاحات بیشتر لاتین و انگلیسی بخوانند زیاد است، جایی که مخاطب عام فارسی‌زبان بتواند مطلب پزشکی بخواند و چیزی سردربیاورد و دریچه‌ای برای ورود او به این مضامین بشود نداریم، و کارکرد دانشنامه آنلاین همگانی پر کردن همین خلأ است.)--مانی (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۰۱ (UTC)پاسخ

زاپاس برای دور زنی قطع دسترسی

سلام، مشهود است که کاربر:Reza charmahali، زاپاس کاربر:Reza carmahal که قطع دسترسی شده می‌باشد. البته از قبل این حساب را داشته و اکنون با آن فعالیت می‌کند. لطفا مدیران رسیدگی کنند. Vajd (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۳۸ (UTC)پاسخ

نابودسازی مقالات

با درود، Hddjhshkbc (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته) و زاپاسش Jfxkfsjidv (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته) در حال نابودی تاریخچه مقالات با حذف فله‌ای مطالب هست. لطفا بندایش شوند. شاهزاده پارسی گفتگو ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۰۳ (UTC)پاسخ

فهرست سیاه

سلام. لطفا وبسایت tk724.com که توسط آیپی 46.100.46.15 (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته) تبلیغ می شود را در فهرست سیاه قرار دهید. — Shawarsh (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۱۵ (UTC)پاسخ

خرابکاری قومیتی محض

این حساب کاربری با ۱۹ ساعت عمر آشکارا که یک کاربر تازه کار نیست حتی به منبع دهی درون خطی نیز کامل آشنا است و صرفا برای خرابکاری قومیتی نمونه هایش [۲۶] [۲۷] [۲۸] Special:Diff/39070623/39076575 Special:Diff/39075879/next ایجاد شده است لطفا بی پایان بسته شود Luckie Luke (Talk / C) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۲:۳۶ (UTC)پاسخ

خرابکاری Arad576467

رفتار کاربر به‌وضوح نشانگر ایجاد حساب تنها برای خرابکاری. با نگاهی به مشارکت‌ها و ایجاد صفحه‌های بی‌ربط به موضوع سرمقاله می‌توان به وضوح متوجه شد که کاربر برای خرابکاری نام نویسی کرده است. THarold Krabs ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۲۹ (UTC)پاسخ

برای کمک عضو نشده

درود. این کاربر برای کمک عضو نشده، لطفا بررسی و اقدام بفرمایید. چند مقاله که عکس دار کرده بودم واگردانی کرده و چندین ویرایش از مدیران ladsgroup را خنثی کرده است. لطفا توجه بفرمایید. سپاس AWQyui (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۴۹ (UTC)پاسخ

زاپاس دیگر از این کاربر AWQyui (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۵۸ (UTC)پاسخ
زاپاس سوم از کاربر AWQyui (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۰۶ (UTC)پاسخ
زاپاس چهارم از کاربر AWQyui (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۱۱ (UTC)پاسخ
زاپاس پنجم از کاربر AWQyui (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۲۹ (UTC)پاسخ
زاپاس ششم از کاربر AWQyui (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۳۰ (UTC)پاسخ
زاپاس هفتم‌ از کاربر AWQyui (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۴۰ (UTC)پاسخ
زاپاس هشتم از کاربر AWQyui (بحث) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۵۶ (UTC)پاسخ