بحث کاربر:Mohammad Mir shahnoory: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Mahdi Mousavi در مبحث تذکر
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Fakhravar jam (بحث | مشارکت‌ها)
←‏.: بخش جدید
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
←‏تذکر: انجام نشد + پاسخ به کاربر:Jeeputer
خط ۶۲۱: خط ۶۲۱:
:این ویرایشها فی الحال در مقاله موجودند و همگی پس از بحث مفصل با ایشان رخ داده‌اند. با احترام [[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۰۱ (UTC)
:این ویرایشها فی الحال در مقاله موجودند و همگی پس از بحث مفصل با ایشان رخ داده‌اند. با احترام [[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۰۱ (UTC)
::@[[کاربر:Mahdi Mousavi|Mahdi Mousavi]] سلام. ممنون از شما. دسترسی‌شان را موقتاً سه‌روز بستم تا فرصت داشته‌باشم ویرایش‌های دیگرشان را هم برای بررسی نقض حق تکثیر بررسی کنم. جعل منبع در اینجا در درجهٔ دوم اهمیت قرار دارد. چرا که نقض حق تکثیر، اگر به‌صورت مکرر رخ داده باشد، به‌تنهایی بندایش بی‌پایان را در پی خواهد داشت. <span style="color:#AAA"><small>&#123;{کاربر&#124;</small><span>[[کاربر:Jeeputer|<span style="color:darkblue">جـیپیوتر</span>]]</span><small>}&#125;</small></span> <sup>[[بحث کاربر:Jeeputer|<span style="color:orange">بحث</span>]]</sup> ‏۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۰۰ (UTC)
::@[[کاربر:Mahdi Mousavi|Mahdi Mousavi]] سلام. ممنون از شما. دسترسی‌شان را موقتاً سه‌روز بستم تا فرصت داشته‌باشم ویرایش‌های دیگرشان را هم برای بررسی نقض حق تکثیر بررسی کنم. جعل منبع در اینجا در درجهٔ دوم اهمیت قرار دارد. چرا که نقض حق تکثیر، اگر به‌صورت مکرر رخ داده باشد، به‌تنهایی بندایش بی‌پایان را در پی خواهد داشت. <span style="color:#AAA"><small>&#123;{کاربر&#124;</small><span>[[کاربر:Jeeputer|<span style="color:darkblue">جـیپیوتر</span>]]</span><small>}&#125;</small></span> <sup>[[بحث کاربر:Jeeputer|<span style="color:orange">بحث</span>]]</sup> ‏۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۰۰ (UTC)
:::{{پینگ|Jeeputer}}{{نشد}} درود. مدیر محترم این کاربر گرامی با خنثی سازی ویرایش من که اعلانش برایم ارسال گردیده است، [[ویژه:تفاوت/32977928]] را انجام داده اند و من نتوانستم عبارت «جمعیت این منطقه را اکثرا [[مردمان هزاره]]، [[تاجیک]]‌ها، [[پشتون]]‌ها [[ایماق‌ها]] و [[ترکمن‌ها]] تشکیل می‌دهند» را در منابع بیابم. با احترام [[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۱ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۰۳ (UTC)


== پرسش ==
== پرسش ==

نسخهٔ ‏۱ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۰۳

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Mohammad Mir shahnoory»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- سیدمرتضا گفتگو :) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۶ (UTC)پاسخ

December 2020

Information icon سلام, من Hoseina051311 هستم. متوجه شدم که شما تغییراتی در یک مقاله ایجاد کرده‌، ولسوالی جلریز, اما هیچ منبع معتبر و قابل اعتمادی برای آن ارائه نکرده‌اید. در حال حاضر این تغییر شما حذف شده‌است، اما اگر می‌خواهید با استناد کردن به یک منبع معتبر مجدداً آن تغییر را اعمال کنید، لطفاً هر چه زودتر این کار را انجام دهید! اگر احتیاج به راهنمایی دربارهٔ نحوه ارجاع به منابع دارید، لطفاً نگاهی به صفحه شیوه ارجاع به منابع داشته باشید. اگر فکر می‌کنید اشتباهی مرتکب شده‌ام، می‌توانید در صفحه بحثم پیغام بگذارید. با سپاس از شما. حســـین (بـحــث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۱۹ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع لیسه عالی معرفت

برچسب حذف سریع به مقاله لیسه عالی معرفت افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

{{{2}}}

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۴۰ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ سرچشمه (میدان وردک)

درود؛ برای مقالهٔ سرچشمه (میدان وردک) پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد منبع و عدم احراز اهمیت و سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۶ دسامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۶ دی ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۰۷ (UTC)پاسخ

سرشناسی

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید.

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۰۳ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۰۳ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. GodNey🐍 ‏۱۹ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۵۴ (UTC)پاسخ

تشکر, از این به بعد عمل خواهم کرد. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۳۵ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع شرکت سوپر کولا

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به شرکت سوپر کولا به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. GodNey🐍 ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۱۱ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ لیست شرکت های بزرگ افغانستان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ لیست شرکت های بزرگ افغانستان :
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
    • برای نوشتن معادل‌های غیر فارسی از {{به زبان}} استفاده نمائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۱ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع شرکت روشن

برچسب حذف سریع به مقاله شرکت روشن افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

{{{2}}}

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Domino (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۸ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع لیسه عالی معرفت

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در لیسه عالی معرفت جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ۳ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها صورت گرفته‌است، زیرا مقاله‌ای است که تا کنون هیچ محتوایی نداشته است یا محتوای آن تنها از پیوند به بیرون، ارجاع به کتاب‌ها، برچسب‌های رده، برچسب‌های الگو، پیوندهای میان‌ویکی، بازنویسی عنوان یا تلاشی برای ارتباط داشتن با موضوع مقاله، تشکیل شده‌است.
برای دانستن حداقل استانداردهای مقالات کوتاه، خواهشمندیم ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد را ببینید. همچنین توجه بدارید که مقاله‌ها باید دربارهٔ موضوع‌های سرشناس باشند و باید منابع معتبری که محتوا را اثبات می‌کند، فراهم آورند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. بزرگمهر (بحث) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۰ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است. پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند، بزرگمهر (بحث) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف مدرسه‌های معارف افغان ترک

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ مدرسه‌های معارف افغان ترک پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مدرسه‌های معارف افغان ترک ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Luckie Luke (Talk) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۰۷ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ فهیم هاشمی که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۶ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۲۱ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ سوزان شودل

درود؛ برای مقالهٔ سوزان شودل پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ترجمه ماشینی نامفهوم+ میان ویکی و رده را اضافه کردم

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۶ مارس ۲۰۲۱ مصادف با ۶ فروردین ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Patricia (بحث) ‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۲۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف شرکت سوپر کولا

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ شرکت سوپر کولا پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/شرکت سوپر کولا ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. شهنام ک (گفتگو) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۲۶ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ الینگار که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ الینگار :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • ویکی‌سازی نمائید.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۰ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۱ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ داندینونگ تندر که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۸ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۴ (UTC)پاسخ

اندازه عکس

درود،

اندازه عکسهایی که اضافه کردید بسیار بزرگ هستند اندازه عکسها باید متعارف باشند.--Irman (بحث) ‏۲۹ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۱۲ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ افغان تیلی کام، شماره‌های تلفن در افغانستان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۹ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۲۷ (UTC)پاسخ

سیف الدین محمد غوری به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، سیف الدین محمد غوری، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۷ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۳ (UTC)پاسخ

غیاث الدین محمود به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، غیاث الدین محمود، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۷ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۱ (UTC)پاسخ

با عرض معذرت من آنرا از ویکی پدیا انگلیسی ترجمه کردم. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۷ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۴۲ (UTC)پاسخ

با عرض معذرت من آنرا از ویکی پدیا انگلیسی ترجمه کردم. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۷ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۴۲ (UTC)پاسخ

بهاءالدین سام یکم به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، بهاءالدین سام یکم، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۷ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۱ (UTC)پاسخ

اخلال و دور زدن در فرایندها

لطفاً مقاله‌تان را در پیش‌نویس تکمیل کنید و منابع را به آن بیفزایید. بعداً درخواست دهید تا بررسی شوند. هرچه در ویکی انگلیسی موجود بود لزوماً نمی‌تواند بدون منبع به ویکی‌پدیای فارسی منتقل شود. زیر پا گذاشتن فرایندهای ویکی‌پدیا که یک‌بار هم برای شما توضیح داده شده می‌تواند مصداق اخلالگری باشد و ممکن است به قطع دسترسی ویرایشی حساب شما منجر شود. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۷ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۱۲ (UTC)پاسخ

واقعا که! من نمی توانم تمام و کمال یک مقاله را بنویسم. من صفحه آنرا ایجاد میکنم تا بعدا دیگر دوستان دانشمند راجع به آن اطلاعات کافی بیفزاید. لطفا درک کنید هم من میدانم و هم شما که این اطلاعات که افزوده ام غلط نمی باشد لطفا آنرا بگزارید منتشر شود تا در جریان زمان کاملتر شود. افزودن مقاله که اخلالگری نیست مگر اینکه حسابات دیگری در میان باشد. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۷ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۳۷ (UTC)پاسخ

خیر افزودن مقاله اخلالگری نیست. من هم نمی‌دانم این مطالب شما درست است یا غلط. چون منبعی برای آن ارائه نکردید و بدون ارجاع به مقاله انگلیسی مدعی هستید که این مقاله ترجمه از آن ویکی است. وقتی مقاله‌تان شایسته حذف است و برای کمک به شما به پیش‌نویس منتقل شده، ایجاد دوباره‌اش در فضای اصلی و نادیده گرفتن تذکرهای کاربران دیگر مصداق اخلالگری است. ارائهٔ منبع برای مقاله بر عهدهٔ نگارندهٔ اولیهٔ آن است. نمی‌شود مقاله را بدون ساختار استاندارد ایجاد کنید و از دیگران توقع داشته‌باشید آن را تکمیل کنند. شاید هیچ کاربری به موضوع مقالهٔ شما علاقه نداشته‌باشد. آنگاه مقالهٔ بدون منبع همانطور رها می‌شود. در زمان ایجاد، مقاله باید حداقل‌هایی داشته‌باشد تا به‌عنوان یک مقالهٔ خرد معتبر شایستهٔ ماندن باشد. بعد از آن می‌توانید گسترشش را به کاربران دیگر بسپارید. اما یک خط و یک جعبه اطلاعات مقالهٔ خرد معتبر نیست. وپ:شیوه‌نامه را مطالعه کنید و حداقل ساختار استاندارد را در این مقاله‌ها بگنجانید تا آن‌ها را به فضای نام اصلی منتقل کنم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۷ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۱۲ (UTC)پاسخ

راه‌حل

سلام، مقالات پادشاهان خیلی مهم است روند ایجاد آن را ادامه دهید. لطفا برای اینکه مقاله شما دچار مشکل نشود نام انگلیسی آن هم در مقاله‌یتان قرار دهید‌.--Reza Amper (بحث) ‏۱۰ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۷ (UTC)پاسخ

ابزارِ «به ویکی‌فا»

نمایی از ابزارِ «به ویکی‌فا»
نمایی از ابزارِ «به ویکی‌فا»

درود، برای ترجمهٔ سریع‌ترِ مقاله‌های ویکی‌پدیای انگلیسی یا به‌دست‌آوردن کلیات مقاله (مانند جعبهٔ اطلاعات، رده، بخش‌بندی‌ها) از ابزارِ به ویکی‌فا استفاده کنید. این ابزار چهارچوب کلی مقاله‌ها را آماده می‌سازد.

توجه کنید که مقاله‌های انسان برای احراز سرشناسی ممکن است نیازمند گسترش باشند؛ همچنین، واژه‌های انگلیسیِ موجود در متن مقاله و جعبه اطلاعات را برابریابی کنید.

برای فعال‌سازی و کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ابزارِ به ویکی‌فا را مطالعه کنید. اگر با مشکلی روبه‌رو شدید یا پرسشی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند، Massol1360 (گفتگو) ‏۱۳ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۳:۵۹ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی

ویدیو آموزشی: میان ویکی

درود، خوشحالیم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیفزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول: با کلیک‌کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می‌شود (در شکل ۲) که می‌توانید نام زبان موردنظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید تا بعد از زدنِ دکمهٔ تأیید، میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم: به روشی سنتی به صفحهٔ ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید؛ مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط باشد. برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های ردهٔ همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیفزایند. برای اطلاعات بیشتر، راهنما:پیوند میان‌ویکی را مطالعه کنید. اگر مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

RIZORIUSTALK ‏۱۴ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۵ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است. پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند،

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۴ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۳۷ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف دایزنگی (هزاره)

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ دایزنگی (هزاره) پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/دایزنگی (هزاره) ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Persia ☘ ‏۱۵ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۵۹ (UTC)پاسخ

غوریان

درود بر شما، لطفا برای مطالبی که مقاله غوریان افزودید، منبع ذکر کنید. -- Mpnader (بحث) ‏۱۷ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۳۹ (UTC)پاسخ

درباره ریشه‌یابی کلمه هزاره

سلام این را باید قبول کرد که کلمه هزاره از نظر ریشه‌یابی مورد اختلاف است. درباره کلمه «هزاره» محققین چندین نظریه‌ها را بیان نموده‌اند. کلمه هزاره یک واژه معمول است که در چندین مکان و برای خیلی‌ها به کار رفته است. مثلا بخش هزاره در پاکستان که از قدیم به نام هزاره یاد می‌شد. هچنان هزاره‌ها خودشان خود را آزره یا ازره خطاب می‌‌کنند.--Jaweedkak (بحث) ‏۱۸ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۱:۳۷ (UTC)پاسخ

خب درست است قبول دارم. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۸ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۳۷ (UTC)پاسخ

سلام

سلام دوست عزیز

شما قوم هزاره را ترک و مغول نسازید‌.--Jaweedkak (بحث) ‏۱۸ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۱:۵۵ (UTC)پاسخ

نکته فنی

سلام، وقتی در صفحات مثل اینجا می خواهید در مورد الگوهایی مثل {{وسط‌چین}} صحبت کنید، باید آن را در <nowiki></nowiki> قرار دهید. سپاس مجتبی ک.د. «بحث» ‏۱۹ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۶ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع دای دهقان (هزاره)

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در دای دهقان (هزاره) جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ۳ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها صورت گرفته‌است، زیرا مقاله‌ای است که تا کنون هیچ محتوایی نداشته است یا محتوای آن تنها از پیوند به بیرون، ارجاع به کتاب‌ها، برچسب‌های رده، برچسب‌های الگو، پیوندهای میان‌ویکی، بازنویسی عنوان یا تلاشی برای ارتباط داشتن با موضوع مقاله، تشکیل شده‌است.
برای دانستن حداقل استانداردهای مقالات کوتاه، خواهشمندیم ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد را ببینید. همچنین توجه بدارید که مقاله‌ها باید دربارهٔ موضوع‌های سرشناس باشند و باید منابع معتبری که محتوا را اثبات می‌کند، فراهم آورند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Poya-P (بحث) ‏۲۰ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۱:۴۸ (UTC)پاسخ

قبیله‌های هزاره

سلام، قوم هزاره از قبیله‌های متعدد تشکیل یافته‌اند. تمام آنان هزاره هستند. هزاره اصلی و نااصلی ندارد.--Jaweedkak (بحث) ‏۲۰ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۵۰ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ نبرد غزنی که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

  • در مقالهٔ نبرد غزنی :
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۸ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۱ (UTC)پاسخ

صفحات افغانستان

سلام و وقت به‌خیر. از مشارکت شما در ویکی‌پدیا خوشحالم. در ویرایش‌هایتان در صفحات مربوط به افغانستان مانند ولسوالی چک وردک، متأسفانه به‌خاطر تغیر در جعبه اطلاعات و نقشه، ویراستاری صفحه‌ها بهم‌ریخته‌است. لطفا این روند را ادامه ندهید و ویرایش صفحاتی که انجام داده‌اید را اصلاح نمایید. پیرو باشید. --SalmanZ (بحث) ‏۱ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۴۸ (UTC)پاسخ

درود به شما. من میخواهم مقالات صفحات افغانستان را بهتر نمایم و چون یکم زمان می برد شاید بهم ریختگی روی دهد اما سرانجام تکمیل خواهند شد. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۶ (UTC)پاسخ

مختصات‌دهی

فیلم آموزش مختصات‌دهی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها مختصات مناسب بیافزایید. با افزودن مختصات مقاله‌ها در گوگل‌مپ و گوگل ارت قابل مشاهده خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر راهنمای مختصات‌دهی را مطالعه نمایید.مختصات‌ها به صورت {{coord|0|0|0|N|0|0|0|E|display=title}} نوشته‌می‌شوند که معمولا جای این کد در بالای مقاله یا در جعبه اطلاعات مقاله است. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند دیهیم ‏۱ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۸ (UTC)پاسخ

رشته‌کوه فیروزکوه به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، رشته‌کوه فیروزکوه، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. Patricia (بحث) ‏۱ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۱۸ (UTC)پاسخ

منابع من بسیار هم معتبر است و سلطان محمد انصاری نویسنده آن هم سالها تحقیق نموده است تا این اطلاعات ارزشمند را جمع آوری کند. و دقیقا واضح بگویید چرا برای منتشر شدن مناسب نیست؟ Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۲ (UTC)پاسخ

تیربند ترکستان به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، تیربند ترکستان، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. Patricia (بحث) ‏۱ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۱۹ (UTC)پاسخ

کوه پغمان به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، کوه پغمان، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. Patricia (بحث) ‏۱ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۰۵ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. SalmanZ (بحث) ‏۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۰۱ (UTC)پاسخ

گل کوه به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، گل کوه، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. Patricia (بحث) ‏۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۴ (UTC)پاسخ

چگایی (رشته‌کوه‌) به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، چگایی (رشته‌کوه‌)، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. Patricia (بحث) ‏۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۴ (UTC)پاسخ

سیاه‌کوه (شرقی) به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، سیاه‌کوه (شرقی)، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. Patricia (بحث) ‏۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۵ (UTC)پاسخ

سیاه‌کوه به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، سیاه‌کوه، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. Patricia (بحث) ‏۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۵ (UTC)پاسخ

سلام و درود. منابع من بسیار هم معتبر است می توانید خودتان به آن رجوع کنید و ببینید. در ضمن من این مقاله را با منابع قابل دسترس خود نوشتم و چون منبع دیگری نداشتم نخواستن مطالب اشتباه بیفزایم و این صفحه را هم ایجاد کردم تا دیگر کاربران بتوانند مطالب مفید بیفزایند و مقاله کامل تر شود اما اگر از فضای پیشنویس بیرون بیاید این امر امکان پذیر خواهد نمود. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۱ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۴۵ (UTC)پاسخ

مقیاس تصاویر و نقشه ها

بچه قوما در ویرایش های که انجام میدهی مقیاس تصاویر رو خیلی بزرگ درج می کنی در نسخته مبایلی ویکیپدیا مشکلی ایجاد نمی کند ولی در نسخه مرورگر های کامپیوتری نقشه های صفحه های که ویرایش می کنی بیش از اندازه بزرگ هستند در بیشتر نقشه ها و تصاویر از اندازه 250 تا 300px استفاده می کنند. Subutai mongol (بحث) ‏۱۰ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۳۶ (UTC)پاسخ

سلام و درود. فقط می خواستم وضوح تصویر بالا باشد. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۱ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۴۲ (UTC)پاسخ

نامزد افسر به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، نامزد افسر، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. دیهیم ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۸ (UTC)پاسخ

حداقل‌های مقاله

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای نوشتن مقاله در ویکی‌پدیا باید حداقل‌هایی را رعایت کرد. لطفاً حداقل‌های ترجمه و ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

ارادتمند دیهیم ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۸ (UTC)پاسخ

May 2021

Information icon درود! به ویکی‌پدیا خوش آمدید. بابت مشارکت‌هایتان در اینجا از شما سپاسگزارم. هر چند که هر کسی می‌تواند در اینجا مشارکت مفید و سازنده داشته باشد، لطفا توجه داشته باشید که اینجا شیوه‌نامه‌ای دارد که برای حفظ سازگاری و ظاهر دانشنامه‌ای باید از آن تبعیت کرد. سرپیچی کردن و انحراف از این شیوه‌نامه، همانند ویرایش‌های اخیر شما در پیش‌نویس:نامزد افسر، باعث ایجاد اختلال در یکنواختی بین مقالات می‌شود و مشکلاتی را در خواندن مقالات و دستیابی به آنها پدید می‌آورد. لطفا نگاهی به صفحه خوشامدگویی داشته باشید تا با نحوه مشارکت کردن در ویکی‌پدیا بیشتر آشنا شوید. مقاله شما گرامی به دلیل عدم رعایت حداقل‌های مقاله و نیز عدم رعایت شیوه‌نامه به نسخه پیش‌نویس منتقل شد درخواست دارم مبتنی بر وپ:شیوه ایرادهای موجود در مقاله را برطرف بفرمایید و پس از اصلاح به من اطلاع دهید تا به فضای اصلی مقاله‌های ویکی منتقل کنم. دیهیم ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۲۰ (UTC)پاسخ


یادکرد دقیق منبع

با سلام و سپاس از مشارکت‌های شما. چنان که می‌دانید یادکرد دقیق منابع از مهم‌ترین اصول دانشنامه‌نویسی‌است. در ویرایش‌های اخیرتان، منابع و مآخذ چندان به دقت یاد نشده‌اند. یعنی یافتن آنها با توجه به اطلاعاتی که وارد کرده‌اید دشوار یا غیرممکن است. لطفاً نگاهی به شیوه ارجاع دقیق بیندازید و با توجه به راهنمایی‌های آن منابع مقاله‌تان را دقیق‌تر یاد کنید تا ویراستاران بعدی بتوانند جملهٔ مورد نظرشان در آن مقاله را با استفاده از منابع آن بررسی کنند. از همکاری شما سپاسگزاریم. شهنام ک (گفتگو) ‏۲۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۴۸ (UTC)پاسخ

دشت کیله گی به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، دشت کیله گی، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. دیهیم ‏۲۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۱۷ (UTC)پاسخ

سایره شکیب سادات به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، سایره شکیب سادات، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. دیهیم ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۲۹ (UTC)پاسخ

لطفا این مقاله را مطابق سیاست و رهنمود های ویکی پدیا فارسی اصلاح کنید تا دقیقا بفهمم مشکل در کجاست. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۲۶ (UTC)پاسخ

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر دیهیم ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۰ (UTC)پاسخ

سلام و درود. به دلایل مختلف من نمی توانم در همان دم پاسخگویی کنم چون وقت زیادی ندارم اما شما به هیچ دلیل حق ندارید کاربران را با هشدار ها و تهدید هایتان بترسانید چون هیچ کسی نمی خواهد بدستور کس دیگر کارهایش را انجام دهد، اینجا فقط شما اختیارات عام و تام ندارید همه کاربران از خود حق و حقوقی دارند. لطفا شکیبا باشد و روش هشدار دادن به دیگران برای پیشبرد امور را کنار بگذارید. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۵ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع جایزه رامون مگسیسی

برچسب حذف سریع به مقاله جایزه رامون مگسیسی افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

{{{2}}}

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. دیهیم ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۱ (UTC)پاسخ

خوب فکر کنم مقاله ای را که بالایش خیلی زحمت کشیده بودم و وقت صرف کردم را حذف کردید. این مقاله اطلاعات خوبی داشت و دیگر کاربران میتوانستند آنرا بهتر کنند. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۹ (UTC)پاسخ

June 2021

Information icon به ویکی‌پدیا خوشامدید. صفحه‌ای که اخیرا ایجاد کرده‌اید ممکن است با رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا مطابقت نداشته باشد، بنابراین ممکن است بزودی حذف شود (اگر تا حالا حذف نشده باشد). لطفا از صفحه تمرین برای هرگونه آزمایش استفاده کنید و برای ایجاد کردن مقاله جدید هم از ایجاد مقاله استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ایجاد مقالات، صفحه اولین مقاله شما را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید صفحه آشنایی را هم برای یادگیری بیشتر درباره نحوه مشارکت کردن در ویکی‌پدیا مطالعه کنید. شمار زیادی از مقاله‌های شما یا نامزد حذف شده است یا آن‌که به نسخه پیش‌نویس منتقل شده است! لطفا اعلان‌های آموزشی ارسال شده در صفحه بحث‌تان را با دقت بخوانید و عمل کنید و توصیه می‎‌کنم نخست مقاله را در صفحه تمرین‌تان ایجاد کنید بعد اقدام به فضای اصلی مقاله‌های ویکی منتقل کنید دیهیم ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۳ (UTC)پاسخ

من تمام قوانین را رعایت میکنم اصلا نمی دانم چرا حذف می شوند. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۲۳ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ محمد امین فاطمی که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۵ (UTC)پاسخ

انجام شد! Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۲۰ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ شکردخت جعفری

درود؛ برای مقالهٔ شکردخت جعفری پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

سرشناسی محرز نیست

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۷ ژوئن ۲۰۲۱ مصادف با ۲۷ خرداد ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Mahdi Mousavi «بحث» ‏۷ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۴۲ (UTC)پاسخ

ببینم این مقاله کجاش مناسب حذف زمان دار است Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۷ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۰۰ (UTC)پاسخ

ابرابزار

درود، از ویرایش‌هایتان در ویکی‌پدیا فارسی متشکریم. به نظر می‌رسد که برخی ویرایش‌های شما اشکالات نگارشی دارند (نظیر نقطه‌گذاری اشتباه، استفاده از نویسه‌های عربی و غیره). شما می‌توانید این مشکلات را به آسانی، با استفاده از ابرابزار حل کنید. برای آشنایی با ابرابزار و نحوهٔ فعال کردن آن به ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه ابزارهای ویرایشی/راهنما مراجعه کنید. چنانچه مشکلی بود، می‌توانید در صفحهٔ بحث من یا در قهوه‌خانهٔ فنی بپرسید. SalmanZ (بحث) ‏۱۲ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۵۱ (UTC)پاسخ

عذرخواهی

سلام. من مقاله جایزه رامون مگسیسی شما را به اشتباه حذف کردم. البته کاربر دیگری به اشتباه به آن برچسب حذف زده بود و من بدون خواندن کامل اقدام به این کار کردم. یک عذرخواهی به شما بدهکارم. پیگیر احیاش هستم. پیروز و پایدار باشید RIZORIUSTALK ‏۱۵ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC)پاسخ

خوب هر چقدر زودتر انجام شود بهتر است. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۵ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۲۴ (UTC)پاسخ

✓ خدا رو شکر درست شد RIZORIUSTALK ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۲۲ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ اوتیدم دوم که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۸ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۹ (UTC)پاسخ

مورد ثبت‌شدهٔ شما در مقاله‌ها برای ایجاد: سایره شکیب سادات

مقاله‌ای که در مقاله‌ها برای ایجاد ثبت کردید ایجاد شده‌است.

تبریک می‌گوییم و بابت کمک شما به گسترش وسعت ویکی‌پدیا ممنونیم! امیدوار هستیم که شما به انجام مشارکت‌های باکیفیت ادامه‌دهید.

این مقاله به‌عنوان مقاله‌ای در کلاس خرد ارزیابی شده‌است و این ارزیابی در صفحهٔ بحث آن ثبت شده‌است. این که مقاله‌های تازه به‌شکل مقاله‌ای خرد باشند امری عادی است و به‌مرور زمان که توسعه می‌یابند، به درجه‌های بالاتری خواهند رسید. شاید دوست داشته‌باشید تا نگاهی به طرح درجه‌بندی داشته‌باشید تا در خصوص چگونگی بهبود مقاله‌تان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

از آنجا که در طول بیش از چهار روز دست کم ۱۰ ویرایش انجام داده‌اید، حالا می‌توانید بدون ارسال درخواست، خودتان مقاله ایجاد کنید. با این حال، اگر تمایل داشته‌باشید، همچنان می‌توانید به ثبت مقاله‌های خود در مقاله‌ها برای ایجاد ادامه دهید.

اگر پرسشی داشتید، می‌توانید آن را در میر کمک بپرسید. هرگاه دست کم ۱۰ ویرایش انجام دادید و دست کم چهار روز از زمان ایجاد حساب کاربری شما گذشت، قادر خواهید بود تا بدون نیاز به ارسال درخواست در مقاله‌ها برای ایجاد، خودتان یک مقاله ایجاد کنید.

اگر علاقه دارد که به ما در بهبود این فرایند کمک کنید، لطفاً در صفحهٔ بحث پروژه به ما بازخورد دهید.

باز هم ممنونیم، از ویرایش کردن لذت ببرید!

{{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۸ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۷ (UTC)پاسخ

تشکر تا الان هم خیلی مقاله نوشتم Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۵۴ (UTC)پاسخ

توضیح و راهنمایی

سلام و وقت به‌خیر. با سپاس از مشارکت‌های خوب شما در مقاله‌های مربوط به افغانستان، لطفاً:

پیروز باشید. --SalmanZ (بحث) ‏۱۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۵۷ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ فرمانده کل ارتش پاکستان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۴ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ عبدالکریم خرم، فرمانده کل ارتش پاکستان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۹ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ محمداعظم دادفر، عبدالکریم خرم که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۲۸ (UTC)پاسخ

آگاه‌سازی

درودی دوباره، پوزش بابت مزاحمت. اینجانب پرچسب حذف سریع را در مقاله جدایی ولایت خراسان از افغانستان قرار دادم. خواستم که آگاهی به شما داده باشم. با مهر فخرآور (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۰ (UTC)پاسخ

بابت آگاه سازی تان ممنون. من هم به نوبه خود برچسب را برداشتم. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۱۵ (UTC)پاسخ

چرا پاسخ دادن به من را باوجود آنلاین بودن در صفحه بحث من متوقف کردید من در صفحه بحث خودم به طور کامل پاسخ دادم و دلایل خود را برای حذف سریع بیان کردم اما شما بی‌توجهی پیشه کردید. در ایجا هم مرا پینگ کنید این مورد را تصادفی یافتم. فخرآور (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۲۵ (UTC)پاسخ

بابت بی‌توجهی عذر می‌خواهم، داشتم روی یک مقاله کار می‌کردم. اما راجع به برچسب حذف سریع، قضاوت شما یکطرفه است و باید ابتدا یک نظرخواهی صورت بگیرد تا مورد تایید کاربران تایید شده باشد. شما تنها ۹ روز در ویکی پدیا مشارکت داشته اید، نمی‌توانید این مقاله مقاله با ارزش را حذف کنید. لطفا صبر پیشه کنید و پیشنهاد حذف را با مدیران در جریان بگزارید. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۳۲ (UTC)پاسخ

به هرحال من بدون تعصبات خاصی به این مقاله و سایر مقالات تاریخی افغانستان می‌نگرم. اما دروغ های گفته شده در این مقاله روح و روان مرا ویران کرده. در مورد مدیران ویکی فارسی باید گفت که هیچ توجیهی من حرف من نمی‌کنند، چون تعداد مدیران در ویکی فارسی کم است و مشغله آنها زیاد، این موضوع را باید خودمان حل کنیم که به موضوع وارد هستیم. من میتوانم در همین جا با منابع معتبر شما را قانع کنم البته اگر شما بزرگوار وقت دارید اگر نه که هیچ فخرآور (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۴۴ (UTC)پاسخ

خوب شما حق ویرایش دارید یا می‌توانید در صفحه بحث مقاله آنرا بیان کنید نه اینکه آنرا حذف کنید. در ضمن به نظر تمام افغانستانی‌ها این مقاله واقعا درست است؛ شما با حذف مقاله حقوق دیگران را نادیده می‌گیرید. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۵۴ (UTC)پاسخ

دوست گرامی «درخت دروغ» را هرس نمی‌کنند بلکه قطع می‌کنند، این مقاله هم دروغ است ویرایش نمی‌خواهد حذف می‌خواست که شد. به هر حال از این که مصدع اوقات شریف شدم پوزش می‌خواهم بدرود. فخرآور (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۰ (UTC)پاسخ

شما اقدام خودسرانه‌ای بدون تایید کاربران دیگر انجام دادید اینکار شما اخلالگری است، من مقاله را بازیابی نمودم. بار دیگر مقاله را حذف کنید حساب کاربری شما را می‌بندم. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۸ (UTC) {{subst:db-هم‌اکنون یک صفحه پیش‌نویس با همین عنوان در نبح است.-notice|جدایی ولایت خراسان از افغانستان|nowelcome=|{{{key1}}}={{{value1}}}|{{{key2}}}={{{value2}}}|{{{key3}}}={{{value3}}}}} م.جمشیدی (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۲۶ (UTC)پاسخ

مردمان هزاره

سلام و درود! مطالبی را که من از مقاله مردمان هزاره حذف کردم آنرا من در صفحه جدید نظریه‌ها درباره منشأ نژادی هزاره‌ها افزوده‌ام که مکان بهتر برای آن است. در اکثر مقالات ویکی‌پدیا همین‌گونه است. تشکر--Jadidjw (بحث) ‏۱۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۵۸ (UTC)پاسخ

بلی این هم درست است اما باعث می‌شود موضوع اصلی از بهتر بودن بیرون بیاید. برای انتقال مطالب به صفحات دیگر باید حداقل خلاصه آن در صفحه اصلی موجود باشد. با درود! Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۱۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۳۹ (UTC)پاسخ

تشکر! درست است.

Jadidjw (بحث) ‏۱۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۵۱ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان ویژه
درود. از مشارکت‌هایتان در زمینه گسترش و بهبود مقالات مرتبط با افغانستان تشکر و قدردانی می‌نمایم. سرافراز باشید! با احترام Farzinovski « گفتگو » ، ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۰۱ (UTC)پاسخ

تشکر از شما! Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۳۲ (UTC)پاسخ

زبان مغولی

سلام و درود! در مقاله مردمان هزاره شما زبان مغولی را زبان هزاره‌ها دانسته‌اید. زبان هزاره‌ها مغولی نیست بلکه هزارگی (فارسی) است. در افغانستان فقط زبان مغولی زبان قوم مغول است اگر دقت کنید.--Jadidjw (بحث) ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۱۸ (UTC)پاسخ

  • درود! کاربر:Mohammad Mir shahnoory

تشکر از ویرایش های شما کاربر محترم. برخی از ویرایش های شما نیاز به بررسی و ویرایش توسط دیگران کاربران ویکی پدیا دارد. در مقاله مردمان هزاره و گویش هزارگی اشعاری را نوشته اید که آن مغولی است نه هزارگی (فارسی). بهتر ما چیزی را بنویسیم که حقیقت داشته باشد.--Jadidjw (بحث) ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۴۸ (UTC)پاسخ

هامون گودزیره به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، هامون گودزیره، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. Persia ☘ ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۱۷ (UTC)پاسخ

لطفاً نزاکت را رعایت کنید!

هیچ عذر موجهی برای نقض نزاکت در برخورد با مشارکت‌کنندگان دیگر وجود ندارد! پس چنین مکنید!
با درود؛ رعایت نزاکت یکی از سیاست‌های ویکی‌پدیا است. ویرایش‌های اخیر شما مصداق نقض نزاکت در برخورد با سایر کاربران است. لطفاً خویشتن‌داری کرده و منطقی باشید. چنانچه در پی نقض نزاکت، از شما شکایت شود پس از اثبات، دسترسی حساب کاربری شما مسدود می‌گردد.

پیشنهاد من این است که وپ:نزاکت، وپ:حمله، وپ:نیست و وپ:است را مطالعه کنید.--Mahdi Mousavi «بحث» ‏۳۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۳۱ (UTC)پاسخ


قطع دسترسی موردی

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا برای سه روز به صورت موردی قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با جعل منبع گسترده زیر پا گذاشته‌اید. این قطع دسترسی شامل موارد زیر است:

اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

Mahdi Mousavi «بحث» ‏۳۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۴۵ (UTC)پاسخ

آگاه‌سازی

درود. این پیام برای آگاه‌سازی شما نسبت به گفتگویی که هم‌اکنون در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران دربارهٔ مشکلی که شما در آن درگیر بوده‌اید در جریان است فرستاده می‌شود. با احترام--Mahdi Mousavi «بحث» ‏۳۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۵۳ (UTC)پاسخ

من کاملا مطمئنم شما قاطی کردید و از تابلوی اعلانات مدیران هم مطمئنم بعد از بررسی موضوع به شما گوشزد خواهد کرد تا دست از اهمال کاری بکشید. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۳۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۵۶ (UTC)پاسخ

وپ:حمله را مطالعه بفرمایید تا در تعامل با کاربران از الفاظی ناپسند نظیر «قاطی کردی» استفاده نکنید، در این زمینه نیز از شما شکایت خواهم نمود Mahdi Mousavi «بحث» ‏۳۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۰۹ (UTC)پاسخ

لطفاً آگاه‌سازی کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ آگاه‌سازی کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده شده‌است. برای آگاه‌سازی کردن می‌توانید پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر را در متن پیامتان درج کنید (مثلاً [[کاربر:فلانی]]) یا از الگوی {{آگاه‌سازی}} استفاده کنید. مترادف‌های این الگو (شامل «پاسخ به»، «پینگ»، «ping» و ...) نیز برای این منظور قابل استفاده هستند.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{آگاه‌سازی|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. {{پینگ|فلانی|بهمانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی و بهمانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش آگاه‌سازی کنید، چون وی به صورت خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که آگاه‌سازی همزمان چند کاربر ممکن است مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • آگاه‌سازی فقط با امضا عمل می‌کند. اگر در نوشتن نام کاربر دچار اشتباه شدید، ویرایش مجدد صفحه و اصلاح نام کاربری منجر به آگاه‌سازی او نمی‌شود (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).


برای اطلاعات بیشتر آگاه‌ساز را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام.

شهنام ک (گفتگو) ‏۱ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۲۰ (UTC)پاسخ

پیشنهاد

سلام. در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران#جعل منبع، حمله و اهانت بحثی در مورد ویرایش‌های شما در جریان است. کاربر:Mahdi Mousavi چند نمونه از ویرایش‌های شما را مثال زده‌اند که در منبع موجود نیست. لطفاً به بحث بپیوندید و اگر اشتباهی رخ داده یا از منابع دیگری استفاده کرده‌اید همان‌جا اعلام کنید. ‏Hanooz ‏۲ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۳۰ (UTC)پاسخ

تذکر

سلام. در این شکایت چندین پیوند تفاوت از حمله‌های شخصی و بی‌احترامی‌ها از سوی شما ارائه شده و با وجود تذکرهایی که خود جناب موسوی به شما داده‌اند، امروز (۵ اوت) باز هم مشابه همان اهانت‌ها را در همان ریسه تکرار کرده‌اید. همچنین عدم مطابقت مطالبی که به مقالات افزوده‌اید با منابع، به‌درستی توسط ایشان شناسایی شده‌اند و بعضاً ناقض حق تکثیر هم بوده‌اند. از آنجا که از معدود کاربران فعال در موضوعات مربوط به افغانستان هستید، قطع دسترسی را در این مقطع برای پروژه مفید نمی‌دانم. اما خوب است آگاه باشید که کاربرانی که به دیگران حملهٔ شخصی و بی‌احترامی می‌کنند و نیز کاربرانی که حق تکثیر را نقض می‌کنند و بر آن اصرار هم دارند و مطالب مغایر با منابع را به مقالات می‌افزایند، در اکثر مواقع و در همهٔ ویکی‌ها با قطع دسترسی مواجه می‌شوند. سیاست‌های اثبات‌پذیری و حق تکثیر از مهم‌ترین سیاست‌های ویکی‌پدیا هستند و کاربران در درجهٔ اول باید به این سیاست‌ها توجه ویژه‌ای داشته‌باشند. تمام مطالبی که اضافه می‌کنید باید با منابع ارائه‌شده مطابقت داشته‌باشند. همچنین دقت کنید که منابع باید در خود مقالات قرار گیرند و برای اثبات یک مطلب، نباید مخاطب را به یک مقالهٔ دیگر در ویکی‌پدیا ارجاع داد. همچنین یادآوری می‌کنم که نبود منبع در مقالهٔ الف، دلیل قانع‌کننده‌ای برای ایجاد مقاله/افزودن مطالب بدون منبع در مقالهٔ ب نیست. این را به دلیل ارجاعاتی عرض کردم که در ویژه:تفاوت/32767648 به مقالات «افراد مشهور ولایت بدخشان» داده بودید و همچنین گفته‌بودید که «در حالیکه بیشتر ولسوالی‌ها و مشاهیر مقالات ولایات افغانستان منبع ندارند». اگر در مقالهٔ خود شخص این موضوع مستند به منبع معتبر است، به‌جای ارجاع به مقاله‌اش، منبعش را در مقالهٔ فهرست نیز قرار دهید. اگر هم منبع ندارد، یا منبع بیابید و اضافه کنید، یا برچسب {{مدرک}} بزنید.

انتظار می‌رود که این تذکر را جدی بگیرید و در ادامهٔ حضورتان از استفاده از الفاظی نظیر «تنبل» و «خودخواه» و نسبت دادن آن‌ها به دیگران اکیداً بپرهیزید. در خصوص خرابکار خواندن کاربران فعال نیز لازم است به شما تذکر دهم که نسبت دادن این صفت به دیگران، در صورتی که شواهد محکمی دال بر نقض موارد مندرج در «وپ:خرابکاری» ارائه ندهید، نقض نزاکت و مصداق آزار و اذیت محسوب می‌شود. با احترام. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۵ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۲۴ (UTC)پاسخ

سلام و درود، من در این بابت معذرت می‌خواهم اما در بخش منابع ولسوالی‌ها و افراد مشهور و روزنامه بدخشان من منابع موثق دارم که می‌خواهم دوباره در مقاله ولایت بدخشان منتشر نمایم، اگر مشکلی نیست می‌خواهم ویرایشم را که حذف شده بود با منابع دقیق دوباره بنویسم. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۵ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۲۸ (UTC)پاسخ

@Jeeputer: درود. می‌خواستم دو فقره از ویرایشهای اخیر ایشان را خدمتتان عرض کنم تا بررسی نمایید:
  1. در ویژه:تفاوت/32773272 عنوانی که در مقاله نمایش می‌یابد را «تولید عسل در بدخشان صد درصد افزایش یافت» تعیین فرموده‌اند و این هم منبع که «شصت درصد» نوشته‌است.
  2. در ویژه:تفاوت/32773302 عبارت «شورای ولایتی بدخشان مرکب از ۱۵ عضو (تا…) این شورا برگزیده شدند.» کپی پیست از اینجا است. همچنین ناگفته پیداست که بیان پرجمعیتترین، کوچکترین و قس علیهذا اگر بدون منبع باشد، تحقیق دست اول است.
این ویرایشها فی الحال در مقاله موجودند و همگی پس از بحث مفصل با ایشان رخ داده‌اند. با احترام Mahdi Mousavi «بحث» ‏۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۰۱ (UTC)پاسخ
@Mahdi Mousavi سلام. ممنون از شما. دسترسی‌شان را موقتاً سه‌روز بستم تا فرصت داشته‌باشم ویرایش‌های دیگرشان را هم برای بررسی نقض حق تکثیر بررسی کنم. جعل منبع در اینجا در درجهٔ دوم اهمیت قرار دارد. چرا که نقض حق تکثیر، اگر به‌صورت مکرر رخ داده باشد، به‌تنهایی بندایش بی‌پایان را در پی خواهد داشت. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۰۰ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: Х درود. مدیر محترم این کاربر گرامی با خنثی سازی ویرایش من که اعلانش برایم ارسال گردیده است، ویژه:تفاوت/32977928 را انجام داده اند و من نتوانستم عبارت «جمعیت این منطقه را اکثرا مردمان هزاره، تاجیک‌ها، پشتون‌ها ایماق‌ها و ترکمن‌ها تشکیل می‌دهند» را در منابع بیابم. با احترام Mahdi Mousavi «بحث» ‏۱ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۰۳ (UTC)پاسخ

پرسش

درودی دوباره، میخواستم بدانم مناطقی که قرمز مشخص شده اند در ویکی فارسی صفحه دارند چرا که فکر میکنم هنگام ترجمه ممکن است اشتباه کرده باشم (از ۱ تا ۲ اوت، مناطق صفیان، قلعه کهنه و کاریز در پیرامون لشکرگاه) ببیند نام این مناطق را درست نگاشته ام. فخرآور  گفتگو  ‏۵ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۳۶ (UTC)پاسخ

سلام و درود، می‌توانید در گوگل جستجو کنید و ببینید آیا صفحه در ویکی‌پدیا وجود دارد یا خیر اگر وجود نداشت آنرا ایجاد کنید و اگر وجود داشت دقت کنید نام مقاله در پیوندی که دادید درست باشد چون اگر صفحه ایجاد شده باشد و پیوند باز هم قرمز باشد مشکل در نگارش می‌باشد، درضمن میتوانید ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه/پیونددهی را هم مطالعه کنید و راحت‌تر پیوند دهید. اگر بازهم به پاسخ‌تان نرسیدید بنده معذورم، از کاربری دیگری دوباره بپرسید، ارادتمندتان Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۳۴ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

به‌دلیل نقض حق تکثیر در ویژه:تفاوت/32773302 و جعل عنوان منبع در ویژه:تفاوت/32773272، با وجود تذکری که در ویژه:پیوند دائمی/32773506#تذکر به شما داده بودم، دسترسی ویرایشی شما موقتاً برای سه روز بسته شد. از آنجا که قبلاً هم نقض حق تکثیر از سوی شما رخ داده، مشارکت‌های شما را در اولین فرصت بازبینی خواهم کرد و تمام ویرایش‌های ناقض حق تکثیر شما حذف خواهند شد. اگر در سایر مشارکت‌های شما نیز بیش از اندازه موارد نقض حق تکثیر مشاهده شود، بر خلاف میلم و مطابق با سیاست قطع دسترسی باید حسابتان بی‌پایان بسته شود. اما در این خصوص بعداً تصمیم خواهم گرفت. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۴۵ (UTC)پاسخ

@Jeeputer: : سلام و درود، [این ویژه تفاوت] یک اشتباه سهوی از طرف من بود و فقط می‌خواستم به منبع عنوان بدهم. نقض حق تکثیر را هم می‌پذیرم چون از قوانین آن اطلاع نداشتم و حالا آگاه شدم. جدول ولسوالی‌ها اما حذف گردید در حالیکه فکر کنم در آن جدول کدام قانونی را نقض نکرده‌ام، اگر کدام موردی دیگر نیست می‌خواهم ویرایشم را با در نظرداشت حق تکثیر و منابع دوباره بازیابی کنم. دلیل حذف مطالب فهرست افراد مشهور مقاله بدخشان را نمی‌دانم اما با وجودیکه منبع داشت حذف گردید. با امتنان Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۹ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۲۲ (UTC)پاسخ

@Mohammad Mir shahnoory سلام. خوب است که اشتباهاتتان را می‌پذیرید و سعی می‌کنید اصلاحشان کنید. دقت کنید که در آن ویرایش‌های بسیاری از مطالبتان توسط منابع پشتیبانی نمی‌شدند و بسیاری از مطالب مغایر با منبع بودند و فقط همان عنوان نبود. حق تکثیر هم موضوع بسیار حساسی است و حالا ویکی ما خیلی به آن سخت نمی‌گیرد، اما در ویکی‌های دیگر مانند ویکی انگلیسی به‌محض مشاهده حساب را بی‌پایان می‌بندند. چون عواقب حقوقی آن گربانگیر بنیاد می‌شود. در نتیجه سیاستش هم قابل تغییر از سوی اجتماع نیست. برای این که در آینده به مشکل نخورید، از این پس متن منابع را یک‌بار بخوانید و برداشتتان از آن را به‌طور خلاصه در مقاله بنویسید. در خصوص جدول هم، به‌دلیل وجود متن ناقض حق تکثیر، تمام آن نسخه‌ها باید حذف نسخه می‌شدند. به همین دلیل به‌ناچار آن جدول‌ها هم حذف شدند. می‌توانم جداول را یک زیرصفحهٔ کاربری خودتان قرار دهم تا خودتان به مقاله اضافه کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۹ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۴۰ (UTC)پاسخ

@Jeeputer: تشکر می‌کنم. در جدول ولسوالی‌ها منبع من سایت ارگان‌های محلی است که وبگاه دولتی در افغانستان است و اجازه نشر اطلاعات خود را در حد جدول ولسوالی‌ها می‌دهد. فکر کنم این مورد نقض حق تکثیر نباشد و من می‌خواهم در تهیه جدول ولسوالی‌های ولایات، از این سایت استفاده کنم چون معتبرترین مرجع اطلاعاتی افغانستان در این مورد است و فقط در بخش مرکز ولسوالی‌ها، کمی اطلاعات ناتکمیل دارد. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۹ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۵۳ (UTC)پاسخ

@Mohammad Mir shahnoory مشکلی نیست. سعی کنید جدول‌ها را هم تا جای ممکن متفاوت با وبگاه بسازید. چون در پای وبگاه نوشته که حقوق مادی و معنوی برای اداره محفوظ است. این یعنی حتی با ارجاع به وبگاه هم نباید مطالبش را عیناً کپی کنید. من جدول را امروز در یک زیرصفحهٔ کاربری خودتان قرار می‌دهم و خبرتان می‌کنم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۹ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۱ (UTC)پاسخ

@Jeeputer: از راهنمایی تان تشکر. من خودم قبلا جدول را ذخیره کرده‌ام و نیازی نیست شما به زحمت شوید. Mohammad Mir shahnoory (بحث) ‏۹ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۳ (UTC)پاسخ

بسیار خب. اگر جایی کمکی لازم بود همینجا یا در صفحهٔ بحثم خبرم کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۹ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۵ (UTC)پاسخ

تجزیه و تحلیل شخصی

سلام کاربر گرامی کاربران از افزودن هرگونه تجزیه و تحلیل شخصی مثل این Special:Diff/32820087 به مقالات منع شده اند چنانچه منبعی و مدرکی در اختیار دارید خلاف این گفته در ادامه همان مطالب بی افزاید Luckie Luke (Talk) ‏۱۳ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۴۷ (UTC)پاسخ

.

درود بر شما، لطفاً باتوجه به زمینه فعالیت شما اگر وقت دارید در این بحث شرکت کنید ‌‌. فخرآور  گفتگو  ‏۱۵ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۶ (UTC)پاسخ