پرش به محتوا

بحث کاربر:Farshidr90: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Luckie Luke در مبحث تذکر دوم و نهایی
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۳٬۹۹۲: خط ۳٬۹۹۲:


سلام کاربر گرامی بار دوم است که بنده به شما تذکر می دهم که مطالب را از مقالات حذف نکنید مثل این دو ویرایش [[Special:Diff/33614106/34433441]] / [[Special:Diff/31963931]] اگر دوباره این روند تکرار شود از مدیران درخواست خواهم ادامه فعالیت شما را در دانشنامه را بررسی نمایند این روند غیرسازنده می باشد لطفا دیگر تکرار نشود این تذکر را جدی بگیرد [[User:Luckie Luke|<font color="orange">Luckie Luke</font>]] ([[User talk:Luckie Luke|<font color="orange">Talk</font>]]) ‏۴ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۳۵ (UTC)
سلام کاربر گرامی بار دوم است که بنده به شما تذکر می دهم که مطالب را از مقالات حذف نکنید مثل این دو ویرایش [[Special:Diff/33614106/34433441]] / [[Special:Diff/31963931]] اگر دوباره این روند تکرار شود از مدیران درخواست خواهم ادامه فعالیت شما را در دانشنامه را بررسی نمایند این روند غیرسازنده می باشد لطفا دیگر تکرار نشود این تذکر را جدی بگیرد [[User:Luckie Luke|<font color="orange">Luckie Luke</font>]] ([[User talk:Luckie Luke|<font color="orange">Talk</font>]]) ‏۴ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۳۵ (UTC)

:کاربر محترم ویکی پدیا یک سایت شخصی نیست که به دلخواه خودتان آن را ویرایش کنید. مقاله موردنظر ایراد دارد و باید بروزرسانی شود. این روند برای تمامی مقاله های ویکی صدق می کند این از شرایط ویکی می باشد. اگر میخواهید مقاله های غیر استاندارد که پر از کلمات انگلیسی باشد بهتر است یک سایت و وبلاگ مخصوص به خودتان ایجاد کنید. فرشید ‏۴ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۰۷ (UTC)

نسخهٔ ‏۴ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۰۷


خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English welcome or French Bienvenue

سلام «Farshidr90»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آنها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش پیشرفته
آموزش پیشرفته
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه (محلی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسش سئوال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی‌شده غفلت مکنید.

امیدوارم از ویکی‌پدیانویسبودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سوال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

برای جستجوی مطالب می‌توانید از این کادر:

و برای ایجاد صفحهٔ جدید از این کادر:


نیز استفاده کنید.

باز هم خوشامد می‌گویم. شاد باشید! --عباس ‏۶ دسامبر ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۴۸ (UTC)پاسخ


یادکرد دقیق منبع

با سلام و سپاس از مشارکت‌های شما. چنان که می‌دانید یادکرد دقیق منابع از مهم‌ترین اصول دانشنامه‌نویسی‌است. در ویرایش‌های اخیرتان، منابع و مآخذ چندان به دقت یاد نشده‌اند. یعنی یافتن آنها با توجه به اطلاعاتی که وارد کرده‌اید دشوار یا غیرممکن است. لطفاً نگاهی به شیوه ارجاع دقیق بیندازید و با توجه به راهنمایی‌های آن منابع مقاله‌تان را دقیق‌تر یاد کنید تا ویراستاران بعدی بتوانند جملهٔ مورد نظرشان در آن مقاله را با استفاده از منابع آن بررسی کنند. از همکاری شما سپاسگزاریم.¤ اُمیدبحث ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۲۳:۰۷ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های شما

فیلم خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید.¤ اُمیدبحث ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۲۳:۰۸ (UTC)پاسخ

استفاده از خلاصه ویرایش

کاربر گرامی! همچنان که در راهنما:خلاصه ویرایش هم تاکید شده، بهتر است برای تمام ویرایش‌های خود از خلاصه‌ویرایش استفاده کنید. شما در بسیاری از ویرایش‌های اخیرتان خلاصه ویرایش را خالی رها کرده‌اید. لطفاً خلاصه‌ای ویرایش‌تان را در جعبهٔ خلاصه ویرایش که دقیقاً زیر جعبهٔ ویرایش قرار دارد وارد کنید. اگر سوالی داشتید لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید. با سپاس.¤ اُمیدبحث ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۲۳:۱۰ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های اخیر شما در نوشتار احمد محمدی

با سلام و سپاس بابت ویرایش‌های شما،
لطفاً پیوندی را که تحت عنوان «پروفایل احمد محمدی در UWW» در نوشتار جای داده‌اید اصلاح نمایید چرا که درست بنظر نمی‌رسد.
موفق باشید ¤ اُمیدبحث ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۵، ساعت ۲۳:۲۴ (UTC)پاسخ


لطفاً امضاء کنید

دوست گرامی دوباره ورودتان را خوشآمد می‌گویم. به نظر می‌آید شما در صفحات بحث از امضاء استفاده نمی‌کنید. لطفاً پس از آنکه درصفحهٔ بحث خود یا دیگر کاربران، مطلبی نوشتید آن را با چهار علامت مَدَک موجود در نوار ابزارهای ویرایشی، امضاء کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضاء درج خواهد شد. اگر آنرا نیافتید لطفاً بالای صفحهٔ ویرایش را دوباره مرور کنید، امضاء را خواهید یافت. با کلیک بر روی آن، امضای شما در پای مطلبتان درج خواهد شد. (نمونه اخیر در صفحهٔ بحث جناب یاماها)  ¤ کولیبحث ‏۲۲ دی ۱۳۹۴≈ ‏۱۲ ژانویهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۱۸:۲۶ (UTC)پاسخ

مقالاتی که به‌تدریج تکمیل خواهد شد.

سلام؛
مقالاتی که به‌تدریج سعی در تکمیل آن دارید را در فضای نام پیش‌فرض؛ پی بگیرید. به‌عنوان نمونه پیش‌نویس:علیرضا کریمی را بسازید و هنگامی که تکمیل شد، از مدیران بخواهید تا به فضای اصلی، منتقل شود. این‌طور شما می‌توانید با خیال آسوده زمانی طولانی را صرف مقاله کنید، بی‌آنکه بیم حذفش روَد. نظیر پیش‌نویس:اولو عارف چلبی که مدتهاست در فضای پیش‌نویس است و بالاخره روزی تکمیل خواهد شد.
موفق باشید. ¤ کولیبحث ‏۲۲ دی ۱۳۹۴≈ ‏۱۲ ژانویهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۱۸:۳۸ (UTC)پاسخ

رده

درود. سپاس از مشارکت‌های شما. لطفاً برای مقالاتتان رده بگذارید. مطالعه این صفحه مفید خواهد بود. وپ:رده مهرنگار (بحث) ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۰۶:۴۰ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی

شکل ۱:محل دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست.
شکل ۲:پنجرهٔ واردکردن میان‌ویکی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیافزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول:با کلیک کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می شود (در شکل ۲) که می توانید نام زبان مورد نظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید و بعد از زدن دکمهٔ تائید میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده می شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم:به روشی سنتی به صفحه ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط بوده و برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های رده‌همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیافزایند. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:میان‌ویکی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

میم میم صاد (بحث) ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۰۸:۳۲ (UTC)پاسخ

ابزار به ویکی‌فا

نمایی از ابزار به ویکی‌فا
نمایی از ابزار به ویکی‌فا

درود، برای ترجمهٔ سریع‌تر مقاله‌های ویکی‌پدیای انگلیسی یا بدست‌آوردن کلیات مقاله (مانند جعبه اطلاعات، رده، بخش‌بندی‌ها) از ابزار به ویکی‌فا استفاده کنید. این ابزار چهارچوب کلی مقاله‌ها را آماده می‌سازد.

توجه کنید مقاله‌های انسان برای احراز سرشناسی ممکن است نیازمند گسترش باشند؛ همچنین واژه‌های انگلیسی موجود در متن مقاله و جعبه اطلاعات را برابریابی کنید.

برای فعال‌سازی و کسب اطلاعات بیشتر راهنمای ابزار به ویکی‌فا را مطالعه کنید. اگر با مشکلی روبرو شدید یا پرسشی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند. -- آتروپات (بحث) ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۰۷ (UTC)پاسخ

ابزار کمک‌مترجم

درود، برای راحتی در ترجمهٔ مقاله، جعبهٔ گشت‌زن، رده‌ها و تهیهٔ فهرست مقالات ناموجود می‌توانید از ابزار کمک‌مترجم استفاده کنید. این ابزار بر پایهٔ میان‌ویکی، معادل پیوندها را از زبان دیگر به فارسی ترجمه می‌کند. توجه داشته باشید که از این ابزار در همهٔ زبان‌ها می‌توان استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر راهنمای ابزار کمک‌مترجم را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند آتروپات (بحث) ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۰۸ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از نوار بالا مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحه تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای دانستن بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. -- شاراکی # ‏۱۹ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۲:۱۳ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ کشتی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ – ۵۹ کیلوگرم فرنگی مردان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۹ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۳:۱۳ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ کشتی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ – ۶۶ کیلوگرم فرنگی مردان، کشتی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ – ۵۹ کیلوگرم فرنگی مردان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۱ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۳:۰۸ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ کشتی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ – ۵۷ کیلوگرم آزاد مردان، کشتی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ – ۵۹ کیلوگرم فرنگی مردان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۲ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۳:۱۳ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان ویژه
درود. تشکر ویژه از مقالات ورزشی خوب شما. با احترام Armin Rhine (بحث) ‏۲۹ نوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۰۵:۲۳ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما

نشان نویسنده
با درود؛ این نشان را برای مشارکت‌های ارزنده‌تان در ساختن و ویراستن مقالات ورزشی تقدیم شما می‌کنم.Nargess.n (بحث) ‏۲۹ نوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۹:۳۰ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ لوگان استیبر که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۷ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۲:۴۵ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ لازلو زابو، یونیبک اوتابکوف، نورلان بخانوف، لوگان استیبر که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۲:۴۱ (UTC)پاسخ

اعطای دسترسی گشت خودکار

درود، با عرض تبریک بعد از بررسی مشارکت‌هایتان و مقاله‌هایی که ساخته‌اید، اکنون به عنوان گشت خودکار انتخاب شدید.

  • لطفاً حتماً وپ:شیوه‌نامه را مطالعه کنید تا مقالات جدیدی را که می‌سازید بر پایه شیوه‌نامه باشد.
  • می‌توانید از بخش ترجیحات > ابزارها ابزارهای کاربردی برای این دسترسی را فعال کنید.
  • با توجه به داشتن این دسترسی کارکردن با سامانه برای شما آسان‌تر و دلپذیرتر خواهد شد.
  • {{نشان گشت خودکار}} را در صفحه کاربریتان قرار دهید.
  • پیشنهاد می‌کنم به گروه ویکی‌پدیا:نگهبانی بپیوندید و وپ:واگردانی را مطالعه کنید.

باز هم تبریک می‌گویم و موفق باشید. ARASH PT  بحث  ‏۲۹ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۳:۳۲ (UTC)پاسخ

صفحه کاربری

درود، ممنون که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. و تبریک که به جمع نگهبانان پیوستید.

جسارتا یک نکته در صفحه‌تان نشان وپ:ویکی‌بانان را قرار دادید. شما دسترسی ویکی‌بان را ندارید. اما اگر خواستید ‌می‌توانید نشان نگهبانان را قرار دهید. با احترامات فراوان -- Arta Sharaky ‏۲۹ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)پاسخ

ابزارهای ویرایشی و ویکی فا

سلام بر شما. لطفاً از بخش ترجیحات کاربری خود، ابزارهای ویرایشی را فعال نمایید. در ساخت مقالات کمک خوبی هستند. لینک‌های راهنما را در زیر برایتان قرار می‌دهم. ویکی فا هم برای ساخت مقاله‌ها خیلی کمک می‌کند؛ با چند کلیک می‌توانید آن را نصب کنید. پاینده باشید--Armin Rhine (بحث) ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۳۸ (UTC)پاسخ

ابزارهای ویرایشی

درود کاربر گرامی، لطفاً برای راحتی در ویرایش و فارسی‌سازی اعداد و متن‌ها از ابزارهای ویرایشی استفاده فرمایید. این ابزارها مانند شکلی که ملاحظه می‌کنید، پس از فشردن دکمهٔ ویرایش، به بالای پنجره ویرایش افزوده می‌شود.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با ابزارها را مطالعه کنید. اگر مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید. ارادتمند،

Armin Rhine (بحث) ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۳۹ (UTC)پاسخ

ابزار به ویکی‌فا

نمایی از ابزار به ویکی‌فا
نمایی از ابزار به ویکی‌فا

درود، برای ترجمهٔ سریع‌تر مقاله‌های ویکی‌پدیای انگلیسی یا بدست‌آوردن کلیات مقاله (مانند جعبه اطلاعات، رده، بخش‌بندی‌ها) از ابزار به ویکی‌فا استفاده کنید. این ابزار چهارچوب کلی مقاله‌ها را آماده می‌سازد.

توجه کنید مقاله‌های انسان برای احراز سرشناسی ممکن است نیازمند گسترش باشند؛ همچنین واژه‌های انگلیسی موجود در متن مقاله و جعبه اطلاعات را برابریابی کنید.

برای فعال‌سازی و کسب اطلاعات بیشتر راهنمای ابزار به ویکی‌فا را مطالعه کنید. اگر با مشکلی روبرو شدید یا پرسشی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند. -- Armin Rhine (بحث) ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۳۹ (UTC)پاسخ

گشت خودکار مبارک

درود. جناب فرشید، چند روز پیش برای شما درخواست گشت خودکار دادم و خوشبختانه جناب آرش پذیرفته آن را اعطا کردند. پیشنهاد می‌کنم در صورت علاقمند بودن از بخش ترجیحات/ ابزارها/ابزارهای گشت‌زنی و مقابله با خرابکاری/ابزار توینکل را فعال کنید و مدتی به گشت‌زنی بپردازید تا بتوانید دسترسی گشت‌زنی و واگردانی بگیرید. تا انشالله کم‌کم برای ویکی‌بانی و مدیریت آماده شوید. یک خواهش دیگر لطفاً به پیامهای کاربران حتی شده در حد یک کلمه پاسخ دهید، در غیر این صورت در هنگام کاندید شدن برای مدیریت کاربران ایراد گرفته و رای منفی خواهند داد. ارادتمند و دوستدار شما Nargess.n (بحث) ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۴:۴۹ (UTC)پاسخ

با سلام. به خاطر این همه توجهی که به من داشتید از شما تشکر می کنم. از فعالیت ، توجه ، حس مسولیت پذیری و پایبند بودن بر سر حرف ها و قول هایی که دادید، می توان دریافت که شما براستی یک مدیر وظیفه شناسی هستید. و من بسیار خوشحالم در سایتی فعالیت می کنم که چنین مدیری دارد. این کار شما مرا در نوشتن بیشتر مقالات ترغیب تر می کند تا بتوانم در آینده با کمک شما مدیر این سازمان بزرگ بشوم. Farshidr90 (بحث) ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۱۷ فرشید ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۵:۵۵ (UTC)پاسخ

تذکر نهایی

سلام کاربر گرامی نامیدن ورزشکار اسرائیلی با لفظ رژیم صهیونیستی خرابکاری محسوب می شود ویکی پدیا دانشنامه است نه خبرگزاری بار دیگر این کار از طرف شما صورت گرفت وضعیت شما به مدیریت گزارش خواهد شد تا درباره وضعیت شما تصمیم گیری شودMSes T / C ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۳:۳۹ (UTC)پاسخ

درخواست همکاری

سلام. با تشکر از ویرایش‌های شما در تکمیل مقالات رشته کشتی. در صورت امکان مقالات ناموجود مسابقات قهرمانی کشی جهان (پیوندهای قرمز الگو:مسابقات قهرمانی کشتی جهان) را نیز ایجاد کنید. (حتی الامکان در حد مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۳) ممنون. مهدی صفار ۴ بهمن ۱۳۹۵، ساعت ۲۰:۰۶ (ایران) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۶:۳۶ (UTC)پاسخ

سلام. با تشکر از پیشنهاد شما. سعی می کنم در اسرع وقت این الگو را ایجاد کنم. فرشید ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۰۶ (UTC)

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ جام جهانی کشتی - فرنگی مردان ۲۰۱۷ که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۷ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۵۸ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ کشتی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۲ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۴۸ (UTC)پاسخ

درخواست کمک در ویکی انگلیسی

سلام اقا فرشید - مقالات شما و علاقتون به کشتی سبب شد بیام تا شاید شما بتونی به بنده کمک کنی. من دو سال است با مزاحمی ایرانی (محسن1248) در ویکی انگلیسی مواجه هستم. خلاصش میکنم این فرد منو با کس دیگری اشتباه گرفت اما به همین شیوه و با اعلام صدباره و حتی با تایید خود ادمینهای انگلیسی که من اون نیستم با بهانه های واهی من بلاک شدم. خلاصه سرتونو درد نیارم من برای خیلی ها اینو توضیح دادم و حوصله تکرارشو ندارم. اصل مشکل از جایی شروع شد که من صفحه کشتی جوانان جهان رو ایجاد کردم و این فرد به بهانه سرشناسی سبب حذف و بلاک من شد. اخیرا نیز یکی از ادمین های ضدایرانی با ابزار توینکل در اقدامی کودکانه صفحاتی رو که من ایجاد کنندش نبودم و فقط ری دایرکت داده بودم رو به غلط حذف کرده. و من با کلی بهبود مقاله و ادیتهای سازنده در انگلیسی بعنوان خرابکار!!!!!!!!!!!! نزد مشتی ...... . بگذریم. من محتوای کشتی جوانان و نوجوانان جهان و اسیا رو اماده دارم. صفحات دیگری هم ساختم که چون باقی مونده نمیگم تا بعدا به بهانه ایجاد توسط کاربر بلاک شده حذف نشه. چهار مقاله فوتسال و فوتبال ساحلی و صفحات فوتبال ساحلی و زنان ایرانو هم فرد مشکل دار (محسن 1248) ادیتها و زحمات منو از روی کینه های شخصی واگردان کرده. فردی با نام پارسا املی با این محسن سر مقالات کشتی کارشون به فحش و قضیحت میکه و این فرد به تصور اینکه چون من کشتی جوانان جهانو ایجاد کردم همون فردم به غلط دو سال منو ازار داده در حالی که من دخترم اما اون عقده ای نمیدونم املیه چه بلایی سرش اورده عقده اونو سر من داره خالی میکنه. درخواست انبلاک زیاد دادم گوش نمی کنند نمی خونند منم وقتی عدالتی نمی بینم اکانت جدید میسازم. هر دو روز بلاک می کنند منم میسازم. ایرانی و خارجی زیاد صحبت کردم. اینجا بویی از عدالت نیست.

تنها کمکی که من از شما میخوام اینه که فایلهای اماده رو بهتون میدم شما بارگذاری کنید همین. اگر کمک می کنید من ادرسها رو بدم. Callofworld (بحث) ‏۳۱ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۱۴ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ گادژیمراد رشیدوف که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ گادژیمراد رشیدوف :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۴ سپتامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۰۹ (UTC)پاسخ

انتخابات دور هشتم هیئت نظارت

سلام

مطابق ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور هشتم/واجدان شرایط رأی‌دهی، حساب شما مجاز به رأی دادن در انتخابات دور هشتم هیئت نظارت است. لطفاً شرایطی که بالای آن صفحه توضیح داده شده را به دقت بخوانید، و پس از آشنایی با نامزدها (که در ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور هشتم فهرست شده‌اند)، در صورت تمایل در این انتخابات رأی بدهید.

یادآوری می‌کنیم که اگر این حساب یک حساب کاربری جایگزین است به خاطر داشته باشید که صرفاً با یک حساب حق دارید رأی دهید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۰:۲۰ (UTC)پاسخ

رفع خطای ویرایشی

ربات:سلام دوست عزیز خطاهای ویرایشی زیر در اثر بی‌دقتی، رخ داده است:

  1. این ویرایش در مقالهٔ فرانک اشتبلر نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: زیر بخش‌هایی که با سه مساوی (===) شروع می‌شود و بعد از آن زیربخش دو مساوی (==) قرار دارد؛ که معمولاً با جایگیزینی مساوی‌های سه‌تایی به دوتایی مشکل حل می‌شود.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: === المپیک ۲۰۱۶ ریو ===
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  2. این ویرایش در مقالهٔ هان‌سو ریو نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: زیر بخش‌هایی که با سه مساوی (===) شروع می‌شود و بعد از آن زیربخش دو مساوی (==) قرار دارد؛ که معمولاً با جایگیزینی مساوی‌های سه‌تایی به دوتایی مشکل حل می‌شود.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: === المپیک ۲۰۱۶ ریو ===
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  3. این ویرایش در مقالهٔ بالاس کیس نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  4. این ویرایش در مقالهٔ شینوبو اوتا نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  5. این ویرایش در مقالهٔ آکژورک تاناتاروف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D8%A7%D8%AA_%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C_%DA%A9%D8%B4
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  6. این ویرایش در مقالهٔ ماگومد ابراگیموف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  7. این ویرایش در مقالهٔ هیکی نابی نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  8. این ویرایش در مقالهٔ سونر دمیرتاش نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  9. این ویرایش در مقالهٔ گئورگی کتویف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  10. این ویرایش در مقالهٔ بخبایار اردنبات نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  11. این ویرایش در مقالهٔ اسماعیل بوررو نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  12. این ویرایش در مقالهٔ میهران هاروتیونیان نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  13. این ویرایش در مقالهٔ آلبرت ساریتوف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  14. این ویرایش در مقالهٔ ماگومدمراد گادژیف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  15. این ویرایش در مقالهٔ تاماس لورینز نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  16. این ویرایش در مقالهٔ هان‌سو ریو نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  17. این ویرایش در مقالهٔ مارک مادسن نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  18. این ویرایش در مقالهٔ جبرییل حسن‌اف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  19. این ویرایش در مقالهٔ داویت چاکواتزه نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  20. این ویرایش در مقالهٔ ولادیمر خینچگاشویلی نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  21. این ویرایش در مقالهٔ ژان بلنیوک نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  22. این ویرایش در مقالهٔ آرتور الکسانیان نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  23. این ویرایش در مقالهٔ صباح شریعتی نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  24. این ویرایش در مقالهٔ طاها آکگل نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  25. این ویرایش در مقالهٔ دنیس کودلا نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  26. این ویرایش در مقالهٔ فرانک اشتبلر نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  27. این ویرایش در مقالهٔ سلیم یاشار نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  28. این ویرایش در مقالهٔ شریف شریف‌اف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  29. این ویرایش در مقالهٔ عبدالرشید سعدالله‌اف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  30. این ویرایش در مقالهٔ لوان بریانیدزه نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  31. این ویرایش در مقالهٔ جنک ایلدم نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: a.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ال
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  32. این ویرایش در مقالهٔ رومن ولاسوف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  33. این ویرایش در مقالهٔ المورات تاسمورادوف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  34. این ویرایش در مقالهٔ فرانک چامیزو نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  35. این ویرایش در مقالهٔ کنیچیرو فومیتا نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  36. این ویرایش در مقالهٔ کیم هیون-وو نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  37. این ویرایش در مقالهٔ میخایین لوپز نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  38. این ویرایش در مقالهٔ سوسلان رامونوف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  39. این ویرایش در مقالهٔ سرگی سمینوف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  40. این ویرایش در مقالهٔ جیمز گرین نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  41. این ویرایش در مقالهٔ استیک اندرو برگ نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  42. این ویرایش در مقالهٔ ختاگ گازیموف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  43. این ویرایش در مقالهٔ رضا کایالپ نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  44. این ویرایش در مقالهٔ گنو پتریاشویلی نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  45. این ویرایش در مقالهٔ انور گدویف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  46. این ویرایش در مقالهٔ ابراهیم سعیدف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  47. این ویرایش در مقالهٔ جایدن کوکس نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  48. این ویرایش در مقالهٔ آرتم سورکوف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  49. این ویرایش در مقالهٔ دوور اشتفانک نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  50. این ویرایش در مقالهٔ جردن باروز نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  51. این ویرایش در مقالهٔ حاجی علی‌اف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  52. این ویرایش در مقالهٔ جاوید حمزاتوف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  53. این ویرایش در مقالهٔ آلن گوگایف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  54. این ویرایش در مقالهٔ بالینت کورپاسی نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  55. این ویرایش در مقالهٔ یولیس بون نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  56. این ویرایش در مقالهٔ کایل اسنایدر نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  57. این ویرایش در مقالهٔ شماگی بولکوادزه نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  58. این ویرایش در مقالهٔ الوین مورسالیف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  59. این ویرایش در مقالهٔ ری هیگوچی نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  60. این ویرایش در مقالهٔ علی شعبان‌اف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  61. این ویرایش در مقالهٔ ختاگ تسابولوف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/مسابقات_قهرمانی_کش
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  62. این ویرایش در مقالهٔ اختیار نوروزف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  63. این ویرایش در مقالهٔ یاسمانی لوگو کابریرا نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی
  64. این ویرایش در مقالهٔ طغرل عسگراف نادرست یا ناقص است.
    • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/کشتی_در_بازی‌های_ا
    • گزارش خطا در چک‌ویکی

لطفاً نسبت به رفع خطا اقدام نمائید؛ در صورتی که به اشتباه مخاطب قرار گرفتید لطفاً در اصلاح مشکل مذکور به ویکی‌پدیای فارسی کمک کنید. باتشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۸ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۴۳ (UTC)پاسخ

کمک جدی

سلام باز هم روند تکراری من کلی زحمت کشیدم و ادیتهای من رو حذف کرده.

https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Contributions/Thompson2020

مسابقات جهانی کوراش بدن سازی کشتی کره ای مسابقات ورزشی عربها و چند مقاله دیگر. من کلی هم فایل اماده دارم که باز هم عمل کنم به همین شیوه عمل می کنند. شما می تونید بهم کمک کنید و واگردان کنید؟ من هر چی ایجاد کنم حذف می کنند فقط به خاطر وحشی گری محسن1248 اونم بیش از سه سال قبل. و انگار من باید تا اخر عمر تاوان حماقتها و خودخواهی های یک فرد رو بدم.

تمام ادیتهای سالم منو که این بی عقل کانادایی واگردان کرده اینجا معلومه من 4 روز تلاش کردم این در عرض ده دقیقه همه رو حذف کرده. به این میگن عدالت. شما در عرض ده دقیقه همه رو می تونید برگردونید https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Contributions/Ponyo 23:38, 16 November 2017 (diff | hist) . . (-46,177)‎ . . Talk:International Federation of BodyBuilding & Fitness ‎ (rv sock edits) (current) 23:37, 16 November 2017 (diff | hist) . . (-23)‎ . . Gulf Cooperation Council Youth Athletics Championships ‎ (rv sock) (current) 23:37, 16 November 2017 (diff | hist) . . (-23)‎ . . Gulf Cooperation Council Athletics Championships ‎ (rv sock) (current) 23:37, 16 November 2017 (diff | hist) . . (-23)‎ . . Arab Athletics Championships ‎ (rv sock) (current) 23:36, 16 November 2017 (diff | hist) . . (-22)‎ . . Arab Club Championship ‎ (rv sock) (current)

از پایین صفحه اول و ادامش در صفحه دوم این یارو Callofworld (بحث) ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۱۰ (UTC)پاسخ

ببینید این فرد بحدی بی عقل و اح مقه که حتی نگاه نکرده ادیت من چی بوده؟ https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=List_of_WAKO_Amateur_European_Championships&action=history

من این همه تو ویکی انگلیسی زحمت کشیدم اون وقت اینه نتیجش مسابقات جهانی کیک بوکس واکو


https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=International_Federation_of_Muaythai_Amateur&action=history

مسابقات جهانی موی تای

تو این بخش مقالاتی که ایجاد کردم و توسط اون فرد1248 محسن نابود شده و همین طور فایل کاملشون هست

https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=User_talk:Montell_74&oldid=801128218

6 مقاله ای که من ایجاد کننده اش نبودم اما با تصور پوچ ادمین مغول انگلیسی با توینکل حذف شده - درخواست برای احیا بدین لطفا

6 article need to revival (resuscitation)

  • click on this red articles, you can reason of delete : Redirect to deleted page "World Para Nordic Skiing Championships" , Redirect to deleted page "World Para Alpine Skiing Championships , and so on ............. .

from 2017 IPC rename paralympic sports from IPC to Para for example : IPC alpine to Para Alpine


you can say to admins: revival 6 above articles. thank you so much. anyone of them (6 article) not created by banned user. admins can see Revision history all of them. 6 world championship article deleted in wrong.

World University Boxing Championships

The World University Boxing Championship is the official international college competition in the game of Boxing.

Editions

Number Year Host Dates
1 2004 ترکیه Antalya, Turkey November 22-27
2 2006 قزاقستان Almaty, Kazakhstan October 3-9
3 2008 روسیه Kazan, Russia September 20-27
4 2010 مغولستان Ulan Baatar, Mongolia October 5-10
5 2012 جمهوری آذربایجان Baku, Azerbaijan November 13-18
6 2014 روسیه Yakutsk, Russia September 9-14
7 2016 تایلند Chiang Mai, Thailand October 3-8

All Time Medal Table

رتبه کشور طلا نقره برنز مجموع
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Total

Results

References

External links

الگو:FISU Championships


صفحه بحث مردتنها را ملاحظه کنید نیاز به کمک دارم ممنون

https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D8%A8%D8%AD%D8%AB_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1:Mardetanha&oldid=21628782

لطفا ادرس صفحه انگلیسی تون رو بگذارید که اونجا بتونیم حرف بزنیم

کلی مسابقات قهرمانی اسیا و جهان هست که من اماده کردم توسط این جماعت حذف میشه . محسن1248 با کاربری مازندرانی دعوا و درگیری داشته من باید بعد سه سال تاوان گندکاری های اونو بدم. اینها هم هیچ کمکی نمی کنند.

مسابقات جهانی 4 ورزشو که تو صد سال قبل و بعد کسی حالشو نداره درست کنه رو تو دو روز کامل کردم:

https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Kurash&oldid=810689899

https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Ssireum&oldid=810696559

https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=List_of_WAKO_Amateur_World_Championships&oldid=810640573

https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=International_Federation_of_BodyBuilding_%26_Fitness&oldid=810656370


اینم نتیجه تلاش منه:


https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Special:Contributions/Ponyo&offset=20171116232748&target=Ponyo


Callofworld (بحث) ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۴۵ (UTC)پاسخ

چهار مسابقات فوتسال ایجاد کردم ازین کمک گرفتم این هم به خودش زحمت نداد کلا دو دقیقه وقت بذاره ایجادش کنه

https://en.wikipedia.org/wiki/User_talk:Saeedparva

انبوه ویرایش های من که توسط اون 1248

https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=User_talk:Montell_74&oldid=801128218

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ – ۵۷ کیلوگرم آزاد مردان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ – ۵۷ کیلوگرم آزاد مردان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Hootandolati(بحث) «جمعه،۲۹ دی ۱۳۹۶، ساعت ۱۷:۱۲ (ایران‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۴۲ (UTC)پاسخ

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ – ۶۱ کیلوگرم آزاد مردان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ – ۶۱ کیلوگرم آزاد مردان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Hootandolati(بحث) «جمعه،۲۹ دی ۱۳۹۶، ساعت ۱۷:۱۳ (ایران‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۴۳ (UTC)پاسخ

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۳ – ۶۶ کیلوگرم فرنگی مردان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۳ – ۶۶ کیلوگرم فرنگی مردان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Hootandolati(بحث) «یکشنبه،۱ بهمن ۱۳۹۶، ساعت ۰۱:۴۷ (ایران‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۱۷ (UTC)پاسخ

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ – ۸۵ کیلوگرم فرنگی مردان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ – ۸۵ کیلوگرم فرنگی مردان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Hootandolati(بحث) «یکشنبه،۱ بهمن ۱۳۹۶، ساعت ۰۱:۵۸ (ایران‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۲۸ (UTC)پاسخ

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ – ۶۵ کیلوگرم آزاد مردان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ – ۶۵ کیلوگرم آزاد مردان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Hootandolati(بحث) «یکشنبه،۱ بهمن ۱۳۹۶، ساعت ۰۱:۵۹ (ایران‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۲۹ (UTC)پاسخ

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۳ – ۱۲۰ کیلوگرم آزاد مردان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۳ – ۱۲۰ کیلوگرم آزاد مردان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Hootandolati(بحث) «یکشنبه،۱ بهمن ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۰۱ (ایران‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۳۱ (UTC)پاسخ

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۳ – ۶۰ کیلوگرم فرنگی مردان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۳ – ۶۰ کیلوگرم فرنگی مردان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Hootandolati(بحث) «یکشنبه،۱ بهمن ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۰۱ (ایران‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۳۱ (UTC)پاسخ

امضا

درود،

امضاها باید دست کم یک پیوند درونی به صفحهٔ کاربری شما، صفحهٔ بحثتان یا صفحهٔ مشارکت‌هایتان داشته باشند؛ اینکار به دیگر ویرایشگران اجازه می‌دهد به سادگی به صفحهٔ بحث شما و سیاههٔ مشارکت‌هایتان دسترسی داشته باشند. نداشتن چنین پیوندی اغلب نوعی مانع تلقی می‌شود.

اگر هنگام ایجاد تغییرات به صورت تصادفی پیوندها را از بین بردید، راهنما:چگونه امضایتان را تعمیر کنید را ببینید. هنگامی که امضای خود را در صفحهٔ کاربری یا بحثتان می‌گذارید، پیوندی که به همان صفحه وجود دارد، غیرفعال شده و به رنگ مشکی و پررنگ نمایان می‌گردد، بنابراین برای تمرین امضا کردن از جاهای دیگر مانند وپ:صفحه تمرین استفاده کنید. -- KOLI (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۱۵ (UTC)پاسخ

مقالات ورزشی

درود. سپاس بابت مقالات ورزشی که می‌سازید. کارتان را ادامه دهید. نگران نباشید. اینها حذف شدنی نیستند. مهرنگار (بحث) ‏۲۲ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۱۳ (UTC)پاسخ

@مهرنگار: گرامی، وقتتان بخیر. ممنونم از اینکه مرا حمایت کردید. در این مدتی که در ویکی پدیا بودم، همواره سعی کردم تا در زمینه ورزش مقالاتی ایجاد کنم و یا آنرا نظم بدهم. اما متاسفانه برخی از دوستان آگاهانه و یا ناآگاهانه مانع از این کار می شوند. برای من خیلی سخت است که شاهد حذف و یا انتقال مقالاتی باشم که برای ایجاد آن زحمت بسیاری کشیده ام وسخت تر از آن زمانیست که نمی توانم حق خودم را در مقابل این افراد بگیرم. یکبار دیگر از شما بابت این حمایت تشکر می کنم و بسیار خوشحالم که با شما آشنا شدم. با تشکر فرشید ‏۲۲ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۰۲ (UTC)پاسخ
باسلام و درود، و با ابراز خوشحالی از اینکه مقالات شما باقی ماند. امیدوارم که در کارهای بعدیتان هم‌چنان پیروز باشید. ارادتمند کوروش تهرانی (بحث) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۲۸ (UTC)پاسخ
@کوروش تهرانی: گرامی، وقتتان بخیر. از لطف و نظر شما ممنونم. شاید اگر شما دوستان نبودید، دیگر انگیزه ای برای کار کردن در ویکی پدیا نمی داشتم فرشید ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۲۹ (UTC)پاسخ

کمک در توسعه ورزشی مقالات و کشتی

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%AD%D8%AB_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1:Mahdy_Saffar#%DB%8C%DA%A9_%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87_%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%AA_%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C

با سلام - بنده امروز عضو شدم و چند مقاله ورزشی ایجاد کردم لیست مشارکتهای بنده و درخواستم در صفحه کاربری بالا را نگاه کنید. اتفاقا بنده هم نگران همین مسائلی هستم که در پیام اخیر صفحه بحثتان هست اینکه وقتی بگذارم و هدر برود. در این خصوص خواستم بپرسم ایا شما ایمیلی دارید که در فضای خصوصی موردی را مطرح کنم؟ مطمئن باشید پشیمان نمی شوید و بنده در خصوص کشتی و کشتی های سنتی می توانم کمکتان کنم. منتها مواردی هست که تمایل دارم شما هم به بنده کمک کنید و امکان طرحش در اینجا نیست. اگر لطف کنید من ایمیلی تعریف کنم و از طریق ایمیل در فضای خصوصی مطرح کنم با تشکر فراوان. ضمن اونکه بابت مقالات ورزشی هم جای تشکر دارید چون صفحات ورزشی کاربر چندانی در ویکی فارسی ندارد Sportistatos (بحث) ‏۳۰ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۴۳ (UTC)پاسخ

@Sportistatos: سلام و خسته نباشید. بسیار خوشحال هستم که شما به عنوان یک علاقمند به ورزش قصد فعالیت در ویکی پدیا را دارید. من هم تا جایی که بتوانم به شما کمک خواهم کرد. با کار کردن از طریق ایمیل علاقه ای ندارم. شما می توانید از همین طریق برایم پیام بفرستید. با تشکر فرشید ‏۶ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۰۳ (UTC)پاسخ

به‌روزرسانی

درود، ایجاد مقاله‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بسیار خوب است اما این مقاله‌ها نیاز به‌روزرسانی هم دارند و فقط نمیتوان مقاله خام ایجاد کرد و آن را رها کرد. --Kasir بحث ‏۱۵ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۴۱ (UTC)پاسخ

@Kasir: سلام،‌ حق با شماست،‌ مقالات نیاز به بروزرسانی دارند. من سعی می کنم تا آنجایی که توانایی شو داشته باشم عمل بروزرسانی رو هم انجام بدم و از همه علاقمندان به ورزش از جمله شما می خواهم تا تو این کار کمکم کنید تا با همکاری هم بتوانیم باعث پیشرفت ویکی پدیا فارسی شویم. فرشید ‏۱۵ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۵۱ (UTC)پاسخ
حداقل در دو المپیک و بازی‌های آسیایی گذشته من یکی از بیشترین ویرایش‌ها را در این زمینه داشته‌ام اما به دلیل حجم بالای تغییرات نمیتوان با یک یا دو کاربر همه به‌روزرسانی‌ها را انجام داد. --Kasir بحث ‏۱۵ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۰۳ (UTC)پاسخ

ابزار اشتباه‌یاب

نمونه‌ای از پیام هشدار ابزار اشتباه‌یاب در بالای مقاله

درود. برای بهبود کیفیت مقالات ویکی‌پدیای فارسی، ابزاری به نام اشتباه‌یاب طراحی شده‌است که برای اصلاح غلط‌های نوشتاری (غلط‌های تایپی) و غلط‌های املایی کاربرد دارد. این ابزار را می‌توانید با مراجعه به ترجیحات، بخش ابزارها در زیربخش پشتیبانی از زبان‌ها فعال کنید. این ابزار هشدارهایی برای موارد زیر نمایش می‌دهد:

  1. غلط املایی: موارد موجود در فهرست ویکی‌پدیا:اشتباه‌یاب/فهرست
  2. اشتباه تایپی یا اشتباه نوشتاری (موارد درستی که ابزار به اشتباه گزارش می‌دهد را به ویکی‌پدیا:اشتباه‌یاب/فهرست موارد درست اضافه کنید تا ابزار برای دفعات بعد آن را گزارش ندهد)
  3. القاب ممنوع: موارد ذکرشده در پایین فهرست ویکی‌پدیا:اشتباه‌یاب/فهرست
  4. ویکی‌کد اشتباه: مواردی که {{}}، [[]] به درستی در مقاله استفاده نشده‌باشند. (نویسهٔ قرینه و مکمل در متن نباشد)
  5. نویسهٔ غیراستاندارد: عبارت‌هایی که دارای نویسهٔ مشابه فارسی مانند نویسه‌های عربی، اردو و… هستند را مشخص می‌کند که ساده‌ترین روش اصلاح آنها یک بار اجرای کد ابرابزار بر روی مقاله است.
  6. عبارت غیررسمی: عبارت‌هایی که در زبان محاوره‌ای کاربرد دارند و در متون رسمی و دانشنامه‌ای استفاده از آنها مجاز نیست.
  7. مشکوک به فحاشی: مواردی که عبارت مشکوک به فحاشی در متن باشد.
  8. پیوند به ابهام‌زدایی: در صورتی که در مقاله پیوند به ابهام‌زدایی باشد آن را نشان می‌دهد باید آن را در حالت ویرایش با پیوند درست و بدون ابهام جایگزین کنید. (وپ:ازپیوندصاز را برای اطلاع بیشتر مطالعه کنید)
  9. علامت گیومه فارسی نامتقارن: در صورتی که در مقاله یکی از علامت‌های گیومهٔ فارسی « و » متناظرشان نباشد این خطا نمایش داده می‌شود و همهٔ گیومه‌های درون متن را پر رنگ می‌کند تا راحت‌تر بتواند دنبال آن موردی که متناظرش نیست بگردید.

برای اطلاعات بیشتر دربارهٔ نحوهٔ استفاده از ابزار و موارد مهمی که باید به آنها توجه کنید، لطفاً وپ:اشتباه‌یاب را مطالعه نمایید.

همکاری

در صورتی که نسبت به رفع خطاهای مذکور علاقه‌مندید در زیر تعدادی از مقالات را به ترتیب بیشترین میزان خطا فهرست شده‌اند، که می‌توانید در اصلاح آنها به ویکی‌پدیا کمک کنید:

اگر پرسشی بود در بحث من مطرح فرمائید. ارادتمند،

هنوز ‏۲۵ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۰۵ (UTC)پاسخ

تاریخ میلادی

سلام. طبق وپ:تاریخ‌ها برای ذکر نام ماه‌های میلادی از لفظ فرانسوی آن‌ها استفاده می‌شود (مثال: ویژه:تفاوت/24434563). هنوز ‏۳۰ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۲۱ (UTC)پاسخ

آوانگاری

درود، در بعضی موارد دیده‌ام که آوانگاری نام‌های خارجی را به فارسی اشتباه مینوسید، به‌طور مثال گااو یانگ یا ژیااولینگ اشتباه است بلکه باید گائو بنویسید یعنی برای نوشتن حرف o انگلیسی از حمزه میانی استفاده کنید نه از الف، از طرفی حرف X در زبان چینی ش تلفظ میشود نه ژ. --Kasir بحث ‏۳۰ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۴۵ (UTC)پاسخ

سلام - کشتی

سلام بنده را خاطر دارید و اون کاربر مشکل آفرین 1248. ویرایش های اخیرتون رو مشاهده کردم. جوانان و نوجوانان. من فایلهای نوجوانان و جوانان آسیا و جهان را آماده کردم. اون موجود نفرت آفرین و کینه جو موجبات حذف مقالات شد. فایلها رو براتون ارسال می کنم. در انگلیسی بی زحمت ایجادش کنید بعد از اون بهتون کمک می کنم اگر کایل باشید چهار مقاله کشتی اسیا و جهان در دو رده نوجوانان جوانان را ایجاد کنیم. همچنین بی زحمت مقالات کشتی نونهالان و زیر23 اسیا را هم ایجاد کنید. هم فارسی هم انگلیسی. فایلش اماده استت براتون میفرستم. به انگلیسی Wrestling999 (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۳۳ (UTC)پاسخ


Junior and Cadet

Asian Junior Wrestling Championships

Year Dates City and host country Champion or Competitions
Men's freestyle Men's Greco-Roman Women's freestyle
1981 هند Haryana, India + - -
1985 ژاپن Tokyo, Japan + + -
1998 قزاقستان Almaty, Kazakhstan + + -
1999 ایران Tehran, Iran + + -
2000 هند New Delhi, India + + +
2002 ایران Mashhad, Iran + + -
2004 قزاقستان Almaty, Kazakhstan + + +
2005 کره جنوبی Jeju, South Korea + + +
2006 امارات متحده عربی Abu Dhabi, United Arab Emirates + + +
2007 فیلیپین Manila, Philippines + + +
2008 قطر Philippines, Qatar + + +
2009 فیلیپین Manila, Philippines + + +
2010 چین Huangshan, China + + +
2011 اندونزی Jakarta, Indonesia + + +
2012 قزاقستان Almaty, Kazakhstan + + +
2013 تایلند Phuket, Thailand + + +
2014 مغولستان Ulaanbaatar, Mongolia + + +
2015 میانمار Naypyidaw, Myanmar + + +
Total 18 17 13

Asian Cadet Wrestling Championships

Year Dates City and host country Champion or Competitions
Men's freestyle Men's Greco-Roman Women's freestyle
1989 هند New Dehli, India + - -
2000 ایران Hamedan, Iran + + -
2001 ایران Tehran, Iran + + -
2003 تایوان Taichung, Chinese Taipei + + +
2004 قرقیزستان Bishkek, Kyrgyzstan + + +
2005 ژاپن Oarai, Japan + + +
2006 تایلند Bangkok, Thailand + + +
2007 تایوان Taichung, Chinese Taipei + + +
2008 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan + + +
2009 هند Pune, India + + +
2010 تایلند Bangkok, Thailand + + +
2011 تایلند Bangkok, Thailand + + +
2012 قرقیزستان Bishkek, Kyrgyzstan + + +
2013 مغولستان Ulaanbaatar, Mongolia + + +
2014 تایلند Bangkok, Thailand + + +
2015 هند New Dehli, India + + +
Total 16 15 13


Events

World Junior Wrestling Championships

Year Dates City and host country Competitions
Men's freestyle Men's Greco-Roman Women's freestyle
1969 ایالات متحده آمریکا Colorado Springs, United States + +
1971 ژاپن Tokyo, Japan + +
1973 ایالات متحده آمریکا Miami Beach, United States + +
1975 بلغارستان Haskovo, Bulgaria + +
1977 ایالات متحده آمریکا Las Vegas, United States + +
1978 ایالات متحده آمریکا Colorado Springs, United States + +
1979 July سوئد Haparanda, Sweden +
August مغولستان Ulan Baatar, Mongolia +
1979 ایالات متحده آمریکا Colorado Springs, United States + +
1980 August سوئد Stockholm, Sweden + +
1980 ایالات متحده آمریکا Colorado Springs, United States + +
1981 کانادا Vancouver, Canada + +
1982 August ایالات متحده آمریکا Colorado Springs, United States + +
1983 August ایالات متحده آمریکا Oak Lawn, United States + +
1984 July ایالات متحده آمریکا Washington, United States + +
1986 July آلمان Schifferstadt, Germany + +
1988 July اتریش Wolfurt, Austria + +
July فرانسه Dijon, France +
1990 July ترکیه Istanbul, Turkey + +
1991 July 26 - 27 اسپانیا Barcelona, Spain +
1992 June 1–2 کلمبیا Cali, Colombia +
June 30 - August 1 کلمبیا Cali, Colombia +
1993 August 7–8 اتریش Goetzis, Austria +
1994 August 12 - 19 مجارستان Budapest, Hungry + +
1996 August 7–8 روسیه Moscow, Russia +
August 13–14 لهستان Walbrzych, Poland +
1997 August 7–8 فنلاند Helsinki, Finland +
August 13–14 فنلاند Turku, Finland +
1998 August 7–8 ایالات متحده آمریکا Las Vegas, United States +
August 8–9 نروژ Fredrikstad, Norway +
August 18–19 مصر Cairo, Egypt +
1999 August 12–15 رومانی Bucharest, Romania + +
August 19–20 استرالیا Sydney, Australia +
2000 July 2-6 فرانسه Nantes, France + + +
2001 August 9–12 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan + +
August 16–17 سوئیس Martigny, Switzerland +
2003 August 17 - 18 ترکیه Istanbul, Turkey + + +
2005 July 5 - 10 لیتوانی Vilnius, Lithuania + + +
2006 August 29 – September 2 گواتمالا Guatemala City, Guatemala + +
2007 August 21 - 25 چین Beijing, China + + +
2008 July 29 - August 4 ترکیه Istanbul, Turkey + + +
2009 August 4 - 9 ترکیه Ankara, Turkey + + +
2010 July 20 – 25 مجارستان Budapest, Hungary + + +
2011 July 26 – 31 رومانی Bucharest, Romania + + +
2012 September 4 – 9 تایلند Pattaya, Thailand + + +
2013 August 13 – 18 بلغارستان Sofia, Bulgaria + + +
2014 August 5 – 10 کرواسی Zagreb, Croatia + + +
2015 August 11 – 16 برزیل Salvador da Bahia, Brazil  ایران  گرجستان  ژاپن
Total 37 38 18

World Cadet Wrestling Championships

Year Dates City and host country Competitions
Men's freestyle Men's Greco-Roman Women's freestyle
1975 مکزیک Santo Domingo, Mexico +
1980 سوئد Stockholm, Sweden + +
1982 ایالات متحده آمریکا Colorado Springs, United States + +
1983 ایالات متحده آمریکا Missoula, United States + +
1987 کانادا Collingswood, Canada + +
1988 فرانسه Dijon, France +
1989 ایالات متحده آمریکا Warrensburg, United States + +
1990 مجارستان Szombathely, Hungary + + +
1991 کانادا Alma, Quebec, Canada + +
1992 ترکیه Istanbul, Turkey + +
1993 آلمان Luenen, Germany +
آلمان Duisburg, Germany +
1994 ایالات متحده آمریکا Frankfort, United States + +
1995 Unknown + +
1996 ایران Tehran, Iran + +
1997 هند New Delhi, India +
اسلوونی Maribor, Slovenia +
1998 بریتانیای کبیر Manchester, United Kingdom + +
آفریقای جنوبی Pretoria, South Africa +
1999 دانمارک Nykobing Falster, Denmark +
لهستان Lodz, Poland + +
2011 August مجارستان Szombathely, Hungary + + +
2012 August جمهوری آذربایجان Baku, Azerbaijan + + +
2013 August صربستان Zrenjanin, Serbia + + +
2014 July اسلواکی Snina, Slovakia + + +
2015 August بوسنی و هرزگوین Sarajevo, Bosnia and Herzegovina  روسیه  روسیه  ژاپن
Total 21 20 9

4 مقاله

شما فقط بی زحمت چهار مقاله را ایجاد کنید من ویرایش تمیزتر و به روزتر را ایجاد می کنم. در اون یکی ویکی هم نگاه کنید پیامتون رو. سال 2008 و 2009 هم جوانان جهان مقالشون موجوده منتها اون کاربر مشکل دار باعث حذفش شده. مقاله 10 سال قبل ایجاد شده. درخواست احیا باید بدید بعدا. شما فقط ایجاد رو زحمتشو بکشید من فارسی و انگلسیسی در تکمیلش کمکتون می کنم. اون تمپل کشتی هم من ایجاد کردم تو انگلیسی ولی چقدر اون کاربر نمک نشناسه. ضمنا رده بندی های تیمی زیر رو من کملش کردم در ادامه براتون میارم اون یارو همه رو از سر کینه و عقده واگردان کرده. رده بندی کامل تیمی اسیایی و جهانی . Wrestling999 (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۴۹ (UTC)پاسخ

نتایج کامل تیمی جهانی

Team Ranking

Men's Freestyle Team Ranking

Year Dates City and host country Men's Freestyle Team Ranking
1 2 3
1951 April 26–29 فنلاند Helsinki, Finland  ترکیه  سوئد  فنلاند
1954 May 22–25 ژاپن Tokyo, Japan  ترکیه  اتحاد جماهیر شوروی  ایران
1957 June 1–2 ترکیه Istanbul, Turkey  ترکیه  اتحاد جماهیر شوروی  ایران
1959 October 1–5 ایران Tehran, Iran  اتحاد جماهیر شوروی  ترکیه  بلغارستان
1961 June 2–4 ژاپن Yokohama, Japan  ایران  اتحاد جماهیر شوروی  ترکیه
1962 June 21–23 ایالات متحده آمریکا Toledo, United States  اتحاد جماهیر شوروی  ژاپن  ایران
1963 May 31 – June 2 بلغارستان Sofia, Bulgaria  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  ترکیه
1965 June 1–3 بریتانیای کبیر Manchester, United Kingdom  ایران  بلغارستان  اتحاد جماهیر شوروی
1966 June 16–18 ایالات متحده آمریکا Toledo, United States  ترکیه  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا
1967 November 12–14 هند New Delhi, India  اتحاد جماهیر شوروی  ژاپن  ایران
1969 March 8–10 آرژانتین Mar del Plata, Argentina  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا  ایران
1970 July 9–11 کانادا Edmonton, Canada  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا  ایران
1971 August 27–30 بلغارستان Sofia, Bulgaria  اتحاد جماهیر شوروی  ایران  بلغارستان
1973 September 6–9 ایران Tehran, Iran  اتحاد جماهیر شوروی  ایران  بلغارستان
1974 August 29 – September 1 ترکیه Istanbul, Turkey  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  ترکیه
1975 September 15–18 اتحاد جماهیر شوروی Minsk, Soviet Union  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  ژاپن
1977 October 21–23 سوئیس Lausanne, Switzerland  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  آلمان شرقی
1978 August 24–27 مکزیک Mexico City, Mexico  اتحاد جماهیر شوروی  آلمان شرقی  ایران
1979 August 25–28 ایالات متحده آمریکا San Diego, United States  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا  آلمان شرقی
1981 September 11–14 جمهوری فدرال سوسیالیستی یوگسلاوی Skopje, Yugoslavia  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  ایالات متحده آمریکا
1982 August 11–14 کانادا Edmonton, Canada  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا  بلغارستان
1983 September 26–29 اتحاد جماهیر شوروی Kiev, Soviet Union  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  ایالات متحده آمریکا
1985 October 10–13 مجارستان Budapest, Hungary  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا  بلغارستان
1986 October 19–22 مجارستان Budapest, Hungary  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا  بلغارستان
1987 August 26–29 فرانسه Clermont-Ferrand, France  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا  بلغارستان
1989 August 31 – September 3 سوئیس Martigny, Switzerland  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا  ترکیه
1990 September 6–9 ژاپن Tokyo, Japan  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا  بلغارستان
1991 October 3–6 بلغارستان Varna, Bulgaria  اتحاد جماهیر شوروی  ایالات متحده آمریکا  ایران
1993 August 25–28 کانادا Toronto, Canada  ایالات متحده آمریکا  روسیه  ترکیه
1994 August 25–28 ترکیه Istanbul, Turkey  ترکیه  روسیه  کوبا
1995 August 10–13 ایالات متحده آمریکا Atlanta, United States  ایالات متحده آمریکا  ایران  روسیه
1997 August 28–31 روسیه Krasnoyarsk, Russia  روسیه  اوکراین  ایران
1998 September 8–11 ایران Tehran, Iran  ایران  روسیه  ایالات متحده آمریکا
1999 October 7–10 ترکیه Ankara, Turkey  روسیه  ایالات متحده آمریکا  ترکیه
2001 November 22–25 بلغارستان Sofia, Bulgaria  روسیه  بلغارستان  ایران
2002 September 7–9 ایران Tehran, Iran  ایران  روسیه  کوبا
2003 September 12–14 ایالات متحده آمریکا New York City, United States  گرجستان  ایالات متحده آمریکا  ایران
2005 September 26 – October 2 مجارستان Budapest, Hungary  روسیه  کوبا  گرجستان
2006 September 25 – October 1 چین Guangzhou, China  روسیه  ایران  ایالات متحده آمریکا
2007 September 17–23 جمهوری آذربایجان Baku, Azerbaijan  روسیه  ترکیه  کوبا
2009 September 21–27 دانمارک Herning, Denmark  روسیه  جمهوری آذربایجان  ایران
2010 September 6–12 روسیه Moscow, Russia  روسیه  جمهوری آذربایجان  کوبا
2011 September 12–18 ترکیه Istanbul, Turkey  روسیه  ایران  ایالات متحده آمریکا
2013 September 16–22 مجارستان Budapest, Hungary  ایران  روسیه  گرجستان
2014 September 8–14 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan  روسیه  ایران  جمهوری آذربایجان
2015 September 7–15 ایالات متحده آمریکا Las Vegas, United States  روسیه  ایران  گرجستان
2016 December 10–11 مجارستان Budapest, Hungary
2017 TBD فرانسه Paris, France

Men's Freestyle Team Titles

 رتبه  کشور طلا نقره برنز مجموع
1  روسیه 33 9 2 44
2  ایران 5 7 12 24
3  ترکیه 5 2 6 13
4  ایالات متحده آمریکا 2 12 6 20
5  گرجستان 1 0 3 4
6  بلغارستان 0 8 8 16
7  جمهوری آذربایجان 0 2 1 3
8  ژاپن 0 2 1 3
9  کوبا 0 1 4 5
10  آلمان 0 1 2 3
11  سوئد 0 1 0 1
12  اوکراین 0 1 0 1
13  فنلاند 0 0 1 1
Total 46 46 46 138

Men's Greco-Roman Team Ranking

Year Dates City and host country Men's Greco-Roman Team Ranking
1 2 3
1950 March 20–23 سوئد Stockholm, Sweden  سوئد  ترکیه  مجارستان
1953 April 17–19 ایتالیا Naples, Italy  اتحاد جماهیر شوروی  سوئد  فنلاند
1955 April 21–25 آلمان غربی Karlsruhe, West Germany  اتحاد جماهیر شوروی  سوئد  ترکیه
1958 July 21–24 مجارستان Budapest, Hungary  اتحاد جماهیر شوروی  ترکیه  مجارستان
1961 June 5–7 ژاپن Yokohama, Japan  اتحاد جماهیر شوروی  ترکیه  رومانی
1962 June 25–27 ایالات متحده آمریکا Toledo, United States  اتحاد جماهیر شوروی  ترکیه  بلغارستان
1963 July 1–3 سوئد Helsingborg, Sweden  اتحاد جماهیر شوروی  مجارستان یوگسلاوی
1965 June 6–8 فنلاند Tampere, Finland  اتحاد جماهیر شوروی  لهستان  بلغارستان
1966 June 20–22 ایالات متحده آمریکا Toledo, United States  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  رومانی
1967 September 1–3  رومانی Bucharest, Romania  اتحاد جماهیر شوروی  مجارستان  رومانی
1969 March 3–5 آرژانتین Mar del Plata, Argentina  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  رومانی
1970 July 4–6 کانادا Edmonton, Canada  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان یوگسلاوی
1971 September 2–5 بلغارستان Sofia, Bulgaria  بلغارستان  اتحاد جماهیر شوروی  مجارستان
1973 September 11–14 ایران Tehran, Iran  اتحاد جماهیر شوروی  لهستان  بلغارستان
1974 October 10–13 لهستان Katowice, Poland  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  لهستان
1975 September 11–14 اتحاد جماهیر شوروی Minsk, Soviet Union  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  لهستان
1977 October 14–17 سوئد Gothenburg, Sweden  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  رومانی
1978 August 20–23 مکزیک Mexico City, Mexico  اتحاد جماهیر شوروی  رومانی  بلغارستان
1979 August 21–24 ایالات متحده آمریکا San Diego, United States  اتحاد جماهیر شوروی  مجارستان  بلغارستان
1981 August 28–30 نروژ Oslo, Norway  اتحاد جماهیر شوروی  مجارستان  فنلاند
1982 September 9–12 لهستان Katowice, Poland  اتحاد جماهیر شوروی  لهستان  رومانی
1983 September 22–25 اتحاد جماهیر شوروی Kiev, Soviet Union  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  فنلاند
1985 August 8–11 نروژ Kolbotn, Norway  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  رومانی
1986 October 23–26 مجارستان Budapest, Hungary  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  لهستان
1987 August 19–22 فرانسه Clermont-Ferrand, France  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  لهستان
1989 August 24–27 سوئیس Martigny, Switzerland  اتحاد جماهیر شوروی  مجارستان  بلغارستان
1990 November 19–21 ایتالیا Ostia, Italy  اتحاد جماهیر شوروی  مجارستان  بلغارستان
1991 September 27–30 بلغارستان Varna, Bulgaria  اتحاد جماهیر شوروی  بلغارستان  کوبا
1993 September 16–19 سوئد Stockholm, Sweden  روسیه  کوبا  سوئد
1994 September 8–11 فنلاند Tampere, Finland  روسیه  اوکراین  لهستان
1995 October 12–15 جمهوری چک Prague, Czech  روسیه  آلمان  لهستان
1997 September 10–13 لهستان Wrocław, Poland  روسیه  ترکیه  آلمان
1998 August 27–30 سوئد Gävle, Sweden  روسیه  کره جنوبی  ترکیه
1999 September 23–26 یونان Athens, Greece  روسیه  کوبا  کره جنوبی
2001 December 6–9 یونان Patras, Greece  کوبا  روسیه  ایالات متحده آمریکا
2002 September 20–22 روسیه Moscow, Russia  روسیه  گرجستان  کوبا
2003 October 2–5 فرانسه Créteil, France  گرجستان  روسیه  اوکراین
2005 September 26 – October 2 مجارستان Budapest, Hungary  مجارستان  روسیه  ترکیه
2006 September 25 – October 1 چین Guangzhou, China  ترکیه  روسیه  ایالات متحده آمریکا
2007 September 17–23 جمهوری آذربایجان Baku, Azerbaijan  ایالات متحده آمریکا  روسیه  گرجستان
2009 September 21–27 دانمارک Herning, Denmark  ترکیه  ایران  جمهوری آذربایجان
2010 September 6–12 روسیه Moscow, Russia  روسیه  ترکیه  جمهوری آذربایجان
2011 September 12–18 ترکیه Istanbul, Turkey  روسیه  ترکیه  ایران
2013 September 16–22 مجارستان Budapest, Hungary  روسیه  کره جنوبی  مجارستان
2014 September 8–14 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan  ایران  روسیه  ترکیه
2015 September 7–15 ایالات متحده آمریکا Las Vegas, United States  روسیه  جمهوری آذربایجان  اوکراین
2016 December 10–11 مجارستان Budapest, Hungary
2017 TBD فرانسه Paris, France

Men's Greco-Roman Team Titles

 رتبه  کشور طلا نقره برنز مجموع
1  روسیه 37 7 0 44
2  ترکیه 2 7 4 13
3  بلغارستان 1 11 7 19
4  مجارستان 1 6 4 11
5  کوبا 1 2 2 5
6  سوئد 1 2 1 4
7  ایران 1 1 1 3
8  گرجستان 1 1 1 3
9  ایالات متحده آمریکا 1 0 2 3
10  لهستان 0 3 6 9
11  کره جنوبی 0 2 1 3
12  رومانی 0 1 7 8
13  جمهوری آذربایجان 0 1 2 3
14  اوکراین 0 1 2 3
15  آلمان 0 1 1 2
16  فنلاند 0 0 3 3
17 یوگسلاوی 0 0 2 2
Total 46 46 46 138

Women's Freestyle Team Ranking

Year Dates City and host country Women's Freestyle Team Ranking
1 2 3
1987 October 24–25 نروژ Lørenskog, Norway  نروژ  فرانسه  ژاپن
1989 August 24–25 سوئیس Martigny, Switzerland  ژاپن  نروژ  تایوان
1990 June 29 – July 1 سوئد Luleå, Sweden  ژاپن  نروژ  تایوان
1991 August 24–25 ژاپن Tokyo, Japan  ژاپن  ونزوئلا  تایوان
1992 September 4–5 فرانسه Villeurbanne, France  ژاپن  روسیه  فرانسه
1993 August 7–8 نروژ Stavern, Norway  ژاپن  نروژ  روسیه
1994 August 6–7 بلغارستان Sofia, Bulgaria  ژاپن  روسیه  فرانسه
1995 September 9–11 روسیه Moscow, Russia  روسیه  ژاپن  فرانسه
1996 August 29–31 بلغارستان Sofia, Bulgaria  ژاپن  روسیه  ایالات متحده آمریکا
1997 July 10–12 فرانسه Clermont-Ferrand, France  ژاپن  فرانسه  ایالات متحده آمریکا
1998 October 8–10 لهستان Poznań, Poland  روسیه  ژاپن  ایالات متحده آمریکا
1999 September 10–12 سوئد Boden, Sweden  ایالات متحده آمریکا  ژاپن  چین
2000 September 1–3 بلغارستان Sofia, Bulgaria  ژاپن  روسیه  کانادا
2001 November 22–25 بلغارستان Sofia, Bulgaria  چین  ژاپن  اوکراین
2002 November 2–3 یونان Chalcis, Greece  ژاپن  سوئد  روسیه
2003 September 12–14 ایالات متحده آمریکا New York City, United States  ژاپن  ایالات متحده آمریکا  روسیه
2005 September 26 – October 2 مجارستان Budapest, Hungary  ژاپن  چین  ایالات متحده آمریکا
2006 September 25 – October 1 چین Guangzhou, China  ژاپن  چین  کانادا
2007 September 17–23 جمهوری آذربایجان Baku, Azerbaijan  ژاپن  قزاقستان  اوکراین
2008 October 11–13 ژاپن Tokyo, Japan  ژاپن  کانادا  روسیه
2009 September 21–27 دانمارک Herning, Denmark  جمهوری آذربایجان  ژاپن  کانادا
2010 September 6–12 روسیه Moscow, Russia  ژاپن  روسیه  کانادا
2011 September 12–18 ترکیه Istanbul, Turkey  ژاپن  کانادا  مغولستان
2012 September 27–29 کانادا Strathcona County, Canada  چین  ژاپن  ایالات متحده آمریکا
2013 September 16–22 مجارستان Budapest, Hungary  ژاپن  مغولستان  ایالات متحده آمریکا
2014 September 8–14 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan  ژاپن  روسیه  ایالات متحده آمریکا
2015 September 7–15 ایالات متحده آمریکا Las Vegas, United States  ژاپن  چین  ایالات متحده آمریکا
2016 December 10–11 مجارستان Budapest, Hungary
2017 TBD فرانسه Paris, France

Women's Freestyle Team Titles

 رتبه  کشور طلا نقره برنز مجموع
1  ژاپن 20 6 1 27
2  روسیه 2 6 4 12
3  چین 2 3 1 6
4  نروژ 1 3 0 4
5  ایالات متحده آمریکا 1 1 8 10
6  جمهوری آذربایجان 1 0 0 1
7  کانادا 0 2 4 6
8  فرانسه 0 2 3 5
9  مغولستان 0 1 1 2
10  قزاقستان 0 1 0 1
11  سوئد 0 1 0 1
12  ونزوئلا 0 1 0 1
13  تایوان 0 0 3 3
14  اوکراین 0 0 2 1
Total 27 27 27 81



Overall Team Titles

 رتبه  کشور طلا نقره برنز مجموع
1  روسیه* 72 22 6 100
2  ژاپن 20 8 2 30
3  ترکیه 7 9 10 26
4  ایران 6 8 13 27
5  ایالات متحده آمریکا 4 13 16 33
6  چین 2 3 1 6
7  گرجستان 2 1 4 7
8  بلغارستان 1 19 15 35
9  مجارستان 1 6 4 11
10  سوئد 1 4 1 1
11  کوبا 1 3 6 10
12  جمهوری آذربایجان 1 3 3 7
13  نروژ 1 3 0 4
14  رومانی 0 4 7 8
15  لهستان 0 3 6 9
16  کانادا 0 2 4 6
17  اوکراین 0 2 4 6
18  فرانسه 0 2 3 5
19  آلمان 0 2 3 5
20  کره جنوبی 0 2 1 3
21  مغولستان 0 1 1 2
22  قزاقستان 0 1 0 1
23  ونزوئلا 0 1 0 1
24  فنلاند 0 0 4 4
25  تایوان 0 0 3 3
26 یوگسلاوی 0 0 2 2
Total 119 119 119 357
  • Total RUS and URS(Soviet Union)

as of the 2015 World Wrestling Championships

 رتبه  کشور طلا نقره برنز مجموع
1  اتحاد جماهیر شوروی 48 5 1 54
2  روسیه 24 17 5 46
Total 72 22 6 100

نتایج کامل تیمی آسیایی

Team Ranking

Men's Freestyle

Year Dates City and host country Men's Freestyle Team Ranking
1 2 3
1979 November 8–11 هند Jalandhar, India  ایران  ژاپن  هند
1981 December 1–4 پاکستان Lahore, Pakistan  ایران  ژاپن  هند
1983 November 8–11 ایران Tehran, Iran  ایران  هند  ژاپن
1987 October 13–17 هند Mumbai, India  ایران  ژاپن  هند
1988 December 12–16 پاکستان Islamabad, Pakistan  ایران  کره شمالی  ژاپن
1989 June 30 – July 2 ژاپن Oarai, Japan  ایران  مغولستان  کره جنوبی
1991 April 17–19 هند New Delhi, India  ایران  مغولستان  هند
1992 April 7–10 ایران Tehran, Iran  ایران  کره جنوبی  ژاپن
1993 April 16–18 مغولستان Ulan Bator, Mongolia  ایران  مغولستان  کره شمالی
1995 June 27 – July 3 فیلیپین Manila, Philippines  ایران  کره جنوبی  ژاپن
1996 April 4–10 چین Xiaoshan, China  ایران  کره جنوبی  ژاپن
1997 April 12–18 ایران Tehran, Iran  ایران  کره جنوبی  ژاپن
1999 May 25–30 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan  ازبکستان  قزاقستان  ایران
2000 April 27–28 چین Guilin, China  ازبکستان  ایران  چین
2001 June 5–10 مغولستان Ulan Bator, Mongolia  ایران  مغولستان  هند
2003 June 5–8 هند New Delhi, India  ایران  هند  قزاقستان
2004 April 16–18 ایران Tehran, Iran  ایران  مغولستان  ازبکستان
2005 May 24–29 چین Wuhan, China  ایران  ژاپن  کره جنوبی
2006 April 4–9 قزاقستان Almaty, Kazakhstan  ایران  قزاقستان  ژاپن
2007 May 8–13 قرقیزستان Bishkek, Kyrgyzstan  ایران  قزاقستان  مغولستان
2008 March 18–23 کره جنوبی Jeju City, South Korea  ژاپن  ایران  مغولستان
2009 May 2–7 تایلند Pattaya, Thailand  ایران  کره جنوبی  قزاقستان
2010 May 12–16 هند New Delhi, India  ایران  قزاقستان  کره جنوبی
2011 May 19–22 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan  ازبکستان  ایران  مغولستان
2012 February 16–19 کره جنوبی Gumi, South Korea  ایران  ژاپن  چین
2013 April 18–22 هند New Delhi, India  هند  ایران  مغولستان
2014 April 23–27 قزاقستان Astana, Kazakhstan  ایران  مغولستان  قزاقستان
2015 May 6–10 قطر Doha, Qatar  ایران  ژاپن  قرقیزستان
2016 February 17–21 تایلند Bangkok, Thailand  ایران  مغولستان  قزاقستان


Men's Freestyle Team Titles

 رتبه  کشور طلا نقره برنز مجموع
1  ایران 24 4 1 29
2  ازبکستان 3 0 1 4
3  ژاپن 1 6 7 14
4  هند 1 2 5 8
5  مغولستان 0 7 4 11
6  قزاقستان 0 4 4 8
7  کره جنوبی 0 5 3 8
8  کره شمالی 0 1 1 2
9  چین 0 0 2 2
10  قرقیزستان 0 0 1 1
Total 29 29 29 87


= Men's Greco-Roman

Year Dates City and host country Men's Greco-Roman Team Ranking
1 2 3
1983 November 8–11 ایران Tehran, Iran  ایران  هند  ژاپن
1987 October 13–17 هند Mumbai, India  ژاپن  ایران  هند
1989 June 30 – July 2 ژاپن Oarai, Japan  کره جنوبی  ژاپن  ایران
1991 May 16–18 ایران Tehran, Iran  کره جنوبی  ایران  ژاپن
1992 April 7–10 ایران Tehran, Iran  کره جنوبی  ایران  چین
1993 April 23–25 ژاپن Hiroshima, Japan  کره جنوبی  ایران  ژاپن
1995 June 27 – July 3 فیلیپین Manila, Philippines  قزاقستان  کره جنوبی  ایران
1996 April 4–10 چین Xiaoshan, China  کره جنوبی  چین  قزاقستان
1997 April 12–18 ایران Tehran, Iran  کره جنوبی  قزاقستان  ایران
1999 May 25–30 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan  ازبکستان  کره جنوبی  قزاقستان
2000 May 5–7 کره جنوبی Seoul, South Korea  کره جنوبی  ایران  ازبکستان
2001 June 5–10 مغولستان Ulan Bator, Mongolia  ایران  ازبکستان  چین
2003 June 5–8 هند New Delhi, India  ایران  قزاقستان  کره جنوبی
2004 May 5–9 قزاقستان Almaty, Kazakhstan  قزاقستان  کره جنوبی  ازبکستان
2005 May 24–29 چین Wuhan, China  قزاقستان  کره جنوبی  ژاپن
2006 April 4–9 قزاقستان Almaty, Kazakhstan  قزاقستان  کره جنوبی  ایران
2007 May 8–13 قرقیزستان Bishkek, Kyrgyzstan  ایران  قرقیزستان  چین
2008 March 18–23 کره جنوبی Jeju City, South Korea  ایران  قزاقستان  ژاپن
2009 May 2–7 تایلند Pattaya, Thailand  ایران  قزاقستان  کره جنوبی
2010 May 12–16 هند New Delhi, India  کره جنوبی  چین  هند
2011 May 19–22 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan  ایران  ازبکستان  کره جنوبی
2012 February 16–19 کره جنوبی Gumi, South Korea  ایران  چین  کره جنوبی
2013 April 18–22 هند New Delhi, India  کره جنوبی  ایران  قزاقستان
2014 April 23–27 قزاقستان Astana, Kazakhstan  قزاقستان  قرقیزستان  ایران
2015 May 6–10 قطر Doha, Qatar  ایران  قزاقستان  چین
2016 February 17–21 تایلند Bangkok, Thailand  ایران  قزاقستان  قرقیزستان


Men's Greco-Roman Team Titles

 رتبه  کشور طلا نقره برنز مجموع
1  ایران 10 6 5 21
2  کره جنوبی 9 5 4 18
3  قزاقستان 5 6 3 14
4  ازبکستان 1 2 2 5
5  ژاپن 1 1 5 7
6  چین 0 3 4 7
7  قرقیزستان 0 2 1 3
8  هند 0 1 2 3
Total 26 26 26 78


Women's Freestyle

Year Dates City and host country Women's Freestyle Team Ranking
1 2 3
1996 April 4–10 چین Xiaoshan, China  ژاپن  تایوان  چین
1997 July 20–21 تایوان Taipei, Taiwan  ژاپن  تایوان  ترکمنستان
1999 May 25–30 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan  ژاپن  تایوان  ترکمنستان
2000 May 5–7 کره جنوبی Seoul, South Korea  ژاپن  چین  کره جنوبی
2001 June 5–10 مغولستان Ulan Bator, Mongolia  چین  ژاپن  مغولستان
2003 June 5–8 هند New Delhi, India  ژاپن  هند  مغولستان
2004 May 22–23 ژاپن Tokyo, Japan  ژاپن  مغولستان  کره جنوبی
2005 May 24–29 چین Wuhan, China  ژاپن  چین  مغولستان
2006 April 4–9 قزاقستان Almaty, Kazakhstan  ژاپن  چین  قزاقستان
2007 May 8–13 قرقیزستان Bishkek, Kyrgyzstan  چین  قزاقستان  ژاپن
2008 March 18–23 کره جنوبی Jeju City, South Korea  ژاپن  چین  قزاقستان
2009 May 2–7 تایلند Pattaya, Thailand  چین  ژاپن  قزاقستان
2010 May 12–16 هند New Delhi, India  چین  ژاپن  قزاقستان
2011 May 19–22 ازبکستان Tashkent, Uzbekistan  ژاپن  چین  مغولستان
2012 February 16–19 کره جنوبی Gumi, South Korea  چین  ژاپن  قزاقستان
2013 April 18–22 هند New Delhi, India  چین  ژاپن  مغولستان
2014 April 23–27 قزاقستان Astana, Kazakhstan  ژاپن  چین  مغولستان
2015 May 6–10 قطر Doha, Qatar  ژاپن  چین  قزاقستان
2016 February 17–21 تایلند Bangkok, Thailand  چین  ژاپن  قزاقستان


Women's Freestyle Team Titles

 رتبه  کشور طلا نقره برنز مجموع
1  ژاپن 12 6 1 19
2  چین 7 7 1 15
3  تایوان 0 3 0 3
4  قزاقستان 0 1 7 8
4  مغولستان 0 1 6 7
6  هند 0 1 0 1
7  کره جنوبی 0 0 2 2
7  ترکمنستان 0 0 2 2
Total 19 19 19 57


Overall Team Titles

As 2016

 رتبه  کشور طلا نقره برنز مجموع
1  ایران 34 10 6 50
2  ژاپن 14 13 13 40
3  کره جنوبی 9 10 9 28
4  چین 7 10 7 24
5  قزاقستان 5 11 14 30
6  ازبکستان 4 2 3 9
7  هند 1 4 7 12
8  مغولستان 0 8 10 18
9  تایوان 0 3 0 3
10  قرقیزستان 0 2 2 4
11  کره شمالی 0 1 1 2
12  ترکمنستان 0 0 2 2
Total 74 74 74 222

همون جدول دیسیپیلین که اون پسره

https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=United_World_Wrestling&oldid=848650466

بابت این واگردان هم ازتون ممنونم. جدولی که با زحمت درست کردم اون عقده ای واگردان کرد.

اگر کمک کنید مسابقات اسپویر (امیدهای جهان) کشتی ارتش ها و دانشجویان جهان را با کمک هم تکمیل می کنیم. کشتی ساحلی جهان و حتی آلیش و پانکریشن. منتها من نیاز به هم یاری دارم و اینکه اگر خودم در انگلیسی ایجاد کنم اون عقده ای خیلی راحت با ریپورت دروغ سبب حذفش میشه. کمک حال هستید؟ یکبار برای همیشه پرونده کشتی را ببندیم و تمام مسابقات مهم را تکمیل و ایجاد کنیم در فارسی و انگلیسی. قصدم اینه هر 15 تای اینو ایجاد کنم. پیشکسوتان جهان هم همین طور. جدول مذکورو.

Wrestling999 (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۵۹ (UTC)پاسخ

امضای شما

درود،

امضاها باید دست کم یک پیوند درونی به صفحهٔ کاربری شما، صفحهٔ بحثتان یا صفحهٔ مشارکت‌هایتان داشته باشند؛ اینکار به دیگر ویرایشگران اجازه می‌دهد به سادگی به صفحهٔ بحث شما و سیاههٔ مشارکت‌هایتان دسترسی داشته باشند.

به ترجیحات رفته، در زبانهٔ داده‌های کاربر، بخش امضا، چک‌مارک (YesY) بالای «امضا به صورت ویکی‌متن در نظر گرفته شود (بدون درج خودکار پیوند)» را بردارید. -- KOLI (بحث) ‏۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۲ (UTC) -- KOLI (بحث) ‏۵ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۳۴ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره نهم هیئت نظارت

درود؛ از ۳۱ اکتبر برابر با ۹ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات نهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور نهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن و به روش شولتسه برگزار می‌شود؛ برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/337 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۳۸ (UTC)پاسخ

رفع خطای ویرایشی

ربات:سلام دوست عزیز خطاهای ویرایشی زیر در اثر بی‌دقتی، رخ داده است:

  • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
  1. این ویرایش در مقالهٔ احمد چاکایف نادرست یا ناقص است.
  2. این ویرایش در مقالهٔ موسی اولویف نادرست یا ناقص است.
  3. این ویرایش در مقالهٔ ژیوی دنگ نادرست یا ناقص است.
  4. این ویرایش در مقالهٔ جسی تیلکه نادرست یا ناقص است.
  5. این ویرایش در مقالهٔ فردریک شوئن نادرست یا ناقص است.
  6. این ویرایش در مقالهٔ ماکسیم مانوکیان نادرست یا ناقص است.
  7. این ویرایش در مقالهٔ ویکتور لورینس نادرست یا ناقص است.
  8. این ویرایش در مقالهٔ جیدن کاکس نادرست یا ناقص است.
  9. این ویرایش در مقالهٔ والری آندریتسوف نادرست یا ناقص است.
  10. این ویرایش در مقالهٔ پترو سبالوس نادرست یا ناقص است.
  11. این ویرایش در مقالهٔ آدام باتیروف نادرست یا ناقص است.
  12. این ویرایش در مقالهٔ ادوارد پوپ نادرست یا ناقص است.
  13. این ویرایش در مقالهٔ بکزود عبدالرحمانوف نادرست یا ناقص است.
  14. این ویرایش در مقالهٔ کارلوس مونیوز (کشتی‌گیر) نادرست یا ناقص است.
  15. این ویرایش در مقالهٔ ویکتور نمس نادرست یا ناقص است.
  16. این ویرایش در مقالهٔ جبرئیل حسنف نادرست یا ناقص است.
  17. این ویرایش در مقالهٔ الیس گوری نادرست یا ناقص است.
  18. این ویرایش در مقالهٔ الکساندر چخیریکین نادرست یا ناقص است.
  19. این ویرایش در مقالهٔ الیزبار اودیکادزه نادرست یا ناقص است.
  20. این ویرایش در مقالهٔ سلیمان آتلی نادرست یا ناقص است.
  21. این ویرایش در مقالهٔ نیکولای بایریاکوف نادرست یا ناقص است.
  22. این ویرایش در مقالهٔ رسول چونایف نادرست یا ناقص است.
  23. این ویرایش در مقالهٔ زید آیت اکرام نادرست یا ناقص است.
  24. این ویرایش در مقالهٔ روشن بایراموف نادرست یا ناقص است.
  25. این ویرایش در مقالهٔ مانداخناران گانزوریگ نادرست یا ناقص است.
  26. این ویرایش در مقالهٔ یوکی تاکاهاشی نادرست یا ناقص است.
  27. این ویرایش در مقالهٔ گلیم خام یوسربایف نادرست یا ناقص است.
  28. این ویرایش در مقالهٔ آرسن ارالیف نادرست یا ناقص است.
  29. این ویرایش در مقالهٔ ولادیمیر دابوف نادرست یا ناقص است.
  30. این ویرایش در مقالهٔ زائور اوگویف نادرست یا ناقص است.
  31. این ویرایش در مقالهٔ رحمان بلیچی نادرست یا ناقص است.
  32. این ویرایش در مقالهٔ روبرت کوبلیاشویلی نادرست یا ناقص است.
  33. این ویرایش در مقالهٔ ماگومدرسول گازیماگومیدوف نادرست یا ناقص است.
  34. این ویرایش در مقالهٔ سیمافی زینیچنکا نادرست یا ناقص است.
  35. این ویرایش در مقالهٔ بوزو استارسویچ نادرست یا ناقص است.
  36. این ویرایش در مقالهٔ دیوید تیلور نادرست یا ناقص است.
  37. این ویرایش در مقالهٔ جونگ هاک جین نادرست یا ناقص است.
  38. این ویرایش در مقالهٔ متهان بسار نادرست یا ناقص است.
  39. این ویرایش در مقالهٔ حمزه حلوی نادرست یا ناقص است.
  40. این ویرایش در مقالهٔ پیتر باچی نادرست یا ناقص است.
  41. این ویرایش در مقالهٔ شریف شریفف نادرست یا ناقص است.
  42. این ویرایش در مقالهٔ آدم بوجملین نادرست یا ناقص است.
  43. این ویرایش در مقالهٔ سرگی املین نادرست یا ناقص است.
  44. این ویرایش در مقالهٔ فرانک مولینارو نادرست یا ناقص است.
  45. این ویرایش در مقالهٔ نیک گویازدوفسکی نادرست یا ناقص است.
  46. این ویرایش در مقالهٔ اسکار پینو نادرست یا ناقص است.
  47. این ویرایش در مقالهٔ اینوئه توموهیرو نادرست یا ناقص است.
  48. این ویرایش در مقالهٔ کیم مین-سئوک نادرست یا ناقص است.
  49. این ویرایش در مقالهٔ امراه کوش نادرست یا ناقص است.
  50. این ویرایش در مقالهٔ رینیریس سالاس نادرست یا ناقص است.
  51. این ویرایش در مقالهٔ ویکتور ساسونوسکی نادرست یا ناقص است.
  52. این ویرایش در مقالهٔ کانگ منگ نادرست یا ناقص است.
  53. این ویرایش در مقالهٔ اولکساندر چرنتسکی نادرست یا ناقص است.
  54. این ویرایش در مقالهٔ باجرانگ پونیا نادرست یا ناقص است.
  55. این ویرایش در مقالهٔ آلین الکسوج نادرست یا ناقص است.
  56. این ویرایش در مقالهٔ زورابی ایاکوبیشویلی نادرست یا ناقص است.
  57. این ویرایش در مقالهٔ زوراب داتوناشویلی نادرست یا ناقص است.
  58. این ویرایش در مقالهٔ ترول دلاگنف نادرست یا ناقص است.
  59. این ویرایش در مقالهٔ آرتور شاهینیان نادرست یا ناقص است.

لطفاً نسبت به رفع خطا اقدام نمائید؛ در صورتی که به اشتباه مخاطب قرار گرفتید لطفاً در اصلاح مشکل مذکور به ویکی‌پدیای فارسی کمک کنید. باتشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۳ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۲۳ (UTC)پاسخ

رفع خطای ویرایشی

ربات:سلام دوست عزیز خطاهای ویرایشی زیر در اثر بی‌دقتی، رخ داده است:

  • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
  1. این ویرایش در مقالهٔ حاجی علیف نادرست یا ناقص است.
  2. این ویرایش در مقالهٔ والدس توبیر نادرست یا ناقص است.
  3. این ویرایش در مقالهٔ دوسژان کارتیکوف نادرست یا ناقص است.
  4. این ویرایش در مقالهٔ رابی اسمیت نادرست یا ناقص است.
  5. این ویرایش در مقالهٔ استپان ماریانیان نادرست یا ناقص است.

لطفاً نسبت به رفع خطا اقدام نمائید؛ در صورتی که به اشتباه مخاطب قرار گرفتید لطفاً در اصلاح مشکل مذکور به ویکی‌پدیای فارسی کمک کنید. باتشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۲۲ (UTC)پاسخ

Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۴۹ (UTC)پاسخ

Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۵۰ (UTC)پاسخ

Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۵۶ (UTC)پاسخ

Reminder: Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۵۷ (UTC)پاسخ

Reminder: Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۴ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۸ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دهم هیئت نظارت

درود؛ از ۲۵ اکتبر برابر با ۳ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن و به روش شولتسه برگزار می‌شود؛ برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/339 مراجعه کنید.

با احترام

MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۴۱ (UTC)پاسخ

ابزارِ «به ویکی‌فا»

نمایی از ابزارِ «به ویکی‌فا»
نمایی از ابزارِ «به ویکی‌فا»

درود، برای ترجمهٔ سریع‌ترِ مقاله‌های ویکی‌پدیای انگلیسی یا به‌دست‌آوردن کلیات مقاله (مانند جعبهٔ اطلاعات، رده، بخش‌بندی‌ها) از ابزارِ به ویکی‌فا استفاده کنید. این ابزار چهارچوب کلی مقاله‌ها را آماده می‌سازد.

توجه کنید که مقاله‌های انسان برای احراز سرشناسی ممکن است نیازمند گسترش باشند؛ همچنین، واژه‌های انگلیسیِ موجود در متن مقاله و جعبه اطلاعات را برابریابی کنید.

برای فعال‌سازی و کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ابزارِ به ویکی‌فا را مطالعه کنید. اگر با مشکلی روبه‌رو شدید یا پرسشی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند، ☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۳:۴۱ (UTC)پاسخ

مومینجون!

سلام. در خط سیریلیک صدای آ را با O مینویسند و این باعث شده "مومن جان" را مومینجون بنویسید! برسام (بحث) ‏۲۶ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۵۶ (UTC)پاسخ

We sent you an e-mail

Hello Farshidr90,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۹ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره یازدهم هیئت نظارت

درود؛ از ۲۳ اکتبر برابر با ۲ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات یازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور یازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/340 مراجعه کنید.

با احترام -- MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۳ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۴۱ (UTC)پاسخ

حذف منبع

درود، دقیقا نفهمیدم در مقاله آدم بوجملین وبگاه رسمی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ که آرشیو شده بود را چرا حذف کردید، این منبع معتبر است لطفا اینچنین منابع را از مقاله‌ها حذف نکنید. --Kasir بحث ‏۳ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۱۷ (UTC)پاسخ

توجه نمایید کاربر گرامی

اطلاعات صحیح و مطالب منبع دار را از مقاله حذف ننماید کاربر گرامی Luckie Luke (Talk) ‏۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۳۸ (UTC)پاسخ

@Luckie Luke: مقاله شما حالت استانداردی ندارد و لازم دارد تا بروزرسانی شود.
قهرمانی کشتی اروپا در مقاله شما اضافه نشده که این نشان از قدیمی بودن مقاله شما دارد
مورد دوم اینکه شما قهرمانی جهان رو با مسابقات انفرادی اشتباه گرفتید و هر دو رو در جعبه افتخارات وارد کردید که میتوان نتیجه گرفت که شما فقط مقاله را ترجمه کردید و هیچ شناختی از فرد و ورزش مورد نظر ندارید.
پس اجازه بدهید تا صفحه ای شایسته این ورزشکار ایجاد کنیم فرشید ‏۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۴۹ (UTC)

تمامی فرض های شما در بالا اشتباه است در بهبود مقالات گام بردارید به جای حذف مطالب صحیح Luckie Luke (Talk) ‏۱۷ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۴۳ (UTC)پاسخ

دوست عزیز من برای اولین بار مقاله ای را ویرایش نمی کنم تا حالت استاندارد آن را ندادم سابقه من گویای همه چیز است. مقالات بسیاری از ورزشکاران جهان قبل از معروف شدنشان را ساخته ام از جمله مقاله حسن یزدانی را برای اولین بار ساخته ام. مقاله ای که ایجاد کرده اید بسیار ابتدایی است که باعث سردرگمی خوانندگان میشود، شما در این مقاله فارسی که آن را به ظاهر استاندارد میخوانید، کلمات انگلیسی زیادی را پیوند دادید و در قسمت هایی هم نواقص زیادی برجای گذاشتید. در قسمت نتایج مهم این مقاله هنوز قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۱ را بروزرسانی نکردید. نکته بعدی شما مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال اروپا رو به اشتباه در قسمت قهرمانی اروپا قرار دادید که این نشان میدهد که شما فقط مقاله را ترجمه کردید درحالی که هیچ شناختی از کشتی گیر ندارید برای تایید این موضوع به ویکی پدیای انگلیسی نگاه بیاندازید. نکته بعدی مسابقاتی که دارای درجه اهمیت بسیار پایینی دارد را در لیست مدال ها قرار دادید که این موضوع اشتباه است. اصرار به داشتن این صفحه موجب پایین آمدن شایستگی های این ورزشکار می شود. فرشید ‏۱۷ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۱۴ (UTC)

Special:Diff/33356156/33409520

مطالب را از مقالات حذف ننماید و در راه بهبود مقالات گام بردارید برای جمع آوری همین مطالب ساعت ها وقت گذاشته است ویرایشات اینچنینی خرابکاری تلقی می شود لطفا دوباره تکرار نشود Luckie Luke (Talk) ‏۱۷ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۴۰ (UTC)پاسخ

دوست عزیز من از سختی هایی که برای ساخت یک مقاله بوجود می آید آگاهی دارم و میدانم چقدر برای شما این مقاله مهم است اما این را درنظر بگیرید که اصرار به داشتن مقاله ای غیر استاندارد ارزش کار شما را پایین خواهد آورد و من سعی کردم آن را به حالت استاندارد دربیاورم. یک نگاهی به سایر مقالات ورزشکاران بیاندازید و با مقاله ای که ساختید مقایسه کنید تا از غیر استاندارد بودن مقالتان پی ببرید. فرشید ‏۱۷ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۲۰ (UTC)

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دوازدهم هیئت نظارت

درود؛ از ۲۹ اکتبر برابر با ۷ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دوازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دوازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/389 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۵ (UTC)پاسخ

تذکر دوم و نهایی

سلام کاربر گرامی بار دوم است که بنده به شما تذکر می دهم که مطالب را از مقالات حذف نکنید مثل این دو ویرایش Special:Diff/33614106/34433441 / Special:Diff/31963931 اگر دوباره این روند تکرار شود از مدیران درخواست خواهم ادامه فعالیت شما را در دانشنامه را بررسی نمایند این روند غیرسازنده می باشد لطفا دیگر تکرار نشود این تذکر را جدی بگیرد Luckie Luke (Talk) ‏۴ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۳۵ (UTC)پاسخ

کاربر محترم ویکی پدیا یک سایت شخصی نیست که به دلخواه خودتان آن را ویرایش کنید. مقاله موردنظر ایراد دارد و باید بروزرسانی شود. این روند برای تمامی مقاله های ویکی صدق می کند این از شرایط ویکی می باشد. اگر میخواهید مقاله های غیر استاندارد که پر از کلمات انگلیسی باشد بهتر است یک سایت و وبلاگ مخصوص به خودتان ایجاد کنید. فرشید ‏۴ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۰۷ (UTC)