پرش به محتوا

بحث کاربر:فرات۱: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Samuel T.Owen در مبحث تذکر
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
←‏قابل تامل: بخش جدید
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
←‏تذکر: بخش جدید
خط ۵۷۷: خط ۵۷۷:


درود؛ چه متن زیبا و قابل تاملی در [https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA_%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C_%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87/33005547 اینجا] نوشتید. موفق باشید. '''<font face="پارسا">[[User:parsa 2au|<font color="blue">پارسا</font>]]</font>''' [[User_talk:parsa 2au|<big><font color="#990000">(بحث)</font></big>]] پنجشنبه،۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۱۸:۰۳ ([[ساعت رسمی ایران|ایران]]) ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۳ (UTC)
درود؛ چه متن زیبا و قابل تاملی در [https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA_%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C_%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87/33005547 اینجا] نوشتید. موفق باشید. '''<font face="پارسا">[[User:parsa 2au|<font color="blue">پارسا</font>]]</font>''' [[User_talk:parsa 2au|<big><font color="#990000">(بحث)</font></big>]] پنجشنبه،۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۱۸:۰۳ ([[ساعت رسمی ایران|ایران]]) ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۳ (UTC)

== تذکر ==

درود، پیشتر در مورد کپی‌کاری و مقالات با ترجمه رباتیک به شما راهنمایی شده است. توجه کنید که اگر به این رویه ادامه دهید، صرفا تلاش‌ها و زمانی که برای یک مقاله می‌گذارید، هدر می‌رود. چون با یک کلیک مقاله مشکلار حذف خواهد شد. البته اگر به این رویه ادامه دهید نه تنها وقت خود بلکه وقت دیگر گشت‌زنان نیز گرفته خواهد شد. پس اگر بدون پاسخ و پذیرش راهنمایی همکارانتان، مقالات مشکل‌ساز بسازید. ممکن است به طور موردی یا کلی برای مدت محدودی، قطع دسترسی شوید که این مرحله آخر است و هیچکس چنین چیزی نمی‌خواهد. [[کاربر:Samuel T.Owen|'''آرتا''']] [[بحث کاربر:Samuel T.Owen|<sup><sup><sup>''SATO''</sup></sup></sup>]] ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۱۱ (UTC)

نسخهٔ ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۱۱

دلیل تغییر مقاله سیاحتنامه ابراهیم بیگ من مدتها وقت صرف کردم و مطالب انتقادی بسیار مفید را در این کتاب همراه با رفرنس درج کردم چند روز پیش فردی آنها را به حالت چند ماه پیش برگردانیده!! اینطوری که صحیح نیست. مردم را از مشارکت دلسرد میکنید مردم خودتان را از گرفتن اطلاعات محروم میکنید. انتقادات خیلی برای جامعه مفید هستند فرهنگ فراست (بحث) ‏۸ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۵۴ (UTC)پاسخ

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «فرات۱»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Behzad39 (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۱۷ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع مدرسه دانش

برچسب حذف سریع به مقاله مدرسه دانش افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

{{{2}}}

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Vivina3290 (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۲۶ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع سید جواد خزانه

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به سید جواد خزانه به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Vivina3290 (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۵۷ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع مدرسه سادات

برچسب حذف سریع به مقاله مدرسه سادات افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

{{{2}}}

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Vivina3290 (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۱۲ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع هیوبرت دارک

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به هیوبرت دارک به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۰ (UTC)پاسخ

سرشناسی

کاربر گرامی، برای مقالهٔ هیوبرت دارک ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۱ (UTC) من در مقاله مربوط به این شخص لیست کتابهای او را آورده ام که شناخته شده هستند و کتابها موجود هستند و نام وی بر روی کتابها هست! این خودش باید برای سرشناس بودن کافی باشد فرهنگ فراست (بحث) ‏۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۰۳ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.

نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۱ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از گزینه‌های بالای صفحه مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحهٔ تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۱ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های شما

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید.

نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۲ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع مدرسه ادب

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به مدرسه ادب به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. حســـین (بـحــث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۹ (UTC)پاسخ

درباره مقاله‌های حذف شده شما

سلام، به ویکی‌پدیای فارسی خوش آمدید. دیدم تعدادی از مقاله‌های نوساز شما حذف شده‌است و به همین دلیل به کاربری گلایه کرده بودید. ویکی‌پدیا قوانین خود را دارد، مثلا: فقط موضوعاتی می‌توانند در ویکی‌پدیا مقاله داشته باشند که سرشناسی‌شان در منابع معتبر اثبات شده باشد. خیلی وقت‌ها کاربران ویکی‌پدیای فارسی نگاهی به ویکی‌پدیای انگلیسی می‌اندازند و اگر مقاله آنجا پیدا نشود ظن عدم سرشناسی در نظرشان تقویت می‌شود. چه کار می‌توانید بکنید؟ اول این که قوانین را مطالعه بفرمایید. با خواندن آنها خودتان تشخیص خواهید داد چه موضوعاتی می‌توانند مقاله مجزا داشته باشند. دوم حتما منبع مقاله را بنویسید. مثلا مقاله هیوبرت دارک که شما نوشته‌اید سرشناس است. در ایرانیکا مدخلی به نام ایشان وجود دارد که من به مقاله اضافه کردم. شما هم منبع خودتان را بیفزایید. در مورد مدرسه‌ها به گمان من به خودی خود سرشناس نیستند اما در مقاله یحیی دولت‌آبادی می‌توانید زیرفصلی را به فعالیت‌های مدرسه‌سازی ایشان اختصاص دهید و اطلاعات مدارس را با ذکر منبع بیفزایید. اگر مایلید می‌توانم مطالب حذف‌شده‌تان را در زیرصفحه کاربری‌تان احیا کنم. اگر سوالی از من داشتید در صفحه بحثم بپرسید. با احترام، بامداد (بحث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۸ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع نظام‌الدین امامی

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به نظام‌الدین امامی به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. حســـین (بـحــث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۷ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.
شهنام ک (گفتگو) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۰ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع روزنامه پرورش

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به روزنامه پرورش به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Patricia (بحث) ‏۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۵۵ (UTC)پاسخ

هشدار احتمال حذف مقالهٔ نظام‌الدین امامی

برای مقالهٔ نظام‌الدین امامی احتمال حذف شدن وجود دارد و به‌زودی مدیران آن را بررسی می‌کنند. دلیل ارائه‌شده این است:

مقالهٔ کوتاه و بدون میان‌ویکی است. برای نشان دادن سرشناسی و اهمیت موضوع به مطالب آن بیافزایید.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، این پیام را نادیده گیرید. نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۴ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع خودروهای محمد رضا شاه

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به خودروهای محمد رضا شاه به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. حســـین (بـحــث) ‏۲۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۶ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ روزنامه پرورش که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ روزنامه پرورش :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • ویکی‌سازی نمائید.
    • منبع مناسب بیافزائید و همچنین زیربخش منابع را در پائین مقاله بیافزائید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۴ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ خودروهای محمد رضا شاه، روزنامه پرورش که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ خودروهای محمد رضا شاه :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • منبع مناسب بیافزائید و همچنین زیربخش منابع را در پائین مقاله بیافزائید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.
  • در مقالهٔ روزنامه پرورش :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • ویکی‌سازی نمائید.
    • منبع مناسب بیافزائید و همچنین زیربخش منابع را در پائین مقاله بیافزائید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۳ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۲ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع لیست خودروهای محمد رضا شاه

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به مقاله لیست خودروهای محمد رضا شاه افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

مشخصاً ساختهٔ ذهن نویسنده است و هیچ ادعایی در مورد مهم بودنش وجود ندارد.

بر پایه بند ۱۱ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. نسیان ‏۲۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۱۸ (UTC)پاسخ

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر نسیان ‏۲۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۱۹ (UTC)پاسخ

روش همکاری درست و سازنده

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، دوست عزیز. خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً توجه کنید که به علت عدم رعایت موارد زیر، ممکن است مطالب شما حذف شوند:

  • ابتدا روش ویرایش درست را بیاموزید، بعد ویرایش کنید (کمتر از یک ساعت زمان می‌برد!): لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. در صورتی که اینترنتِ پرسرعت دارید، تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم.
  • کپی‌کاری ممنوع: توجه کنید که کپیِ خط‌به‌خط از مقالات علمی، کتاب‌ها، و وب‌گاه‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به‌جای کُپی—پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به طور کامل بازنویسی کنید، بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند؛ یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.
  • عنوان مقاله باید کلی و جامع باشد: به‌جای ساختِ مقاله‌ای با عنوان جزئی (تخصصی) و طولانی، می‌توانید محتوای مقالهٔ علمی موردنظرتان را در مقالات کلی‌تر قرار دهید.

به عنوان مثال: به‌جای ساخت «تخلیهٔ جزئی در ژنراتور و راه‌های افزایش دقت اندازه‌گیری سامانهٔ تحلیل‌گر PDA»، محتوای مقاله را به صورت خلاصه و در زیربخشی از مقاله‌های اصلی مانند «تخلیهٔ جزئی در ژنراتور» یا «اندازه‌گیری سامانهٔ تحلیل‌گر PDA» قرار دهید.

  • میان‌ویکی و رده به مقاله بیفزایید و مقاله را ویکی‌سازی کنید.
  • سخن آخر: در صورتی که فعالیت دانشجویی یا کلاسی انجام می‌دهید، لطفاً از استادتان خواهش کنید موارد بالا را به دیگر دانشجویان هم گوشزد کنند تا در وقت و زمان شما و ما صرفه‌جویی شود و زحمات شما با حذف مقالاتتان به هدر نرود.

در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید. نسیان ‏۲۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۰ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ آندره زیگفرید

درود؛ برای مقالهٔ آندره زیگفرید پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ترجمه ماشینی،‌ فاقد منبع، نیازمند بازنویسی و ویکی سازی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ مصادف با ۲۵ دی ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. پوریا بحث ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۴۵ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ کتاب روح ملتها که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ کتاب روح ملتها :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • منبع مناسب بیافزائید و همچنین زیربخش منابع را در پائین مقاله بیافزائید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۵ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع کتاب روح ملتها

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به کتاب روح ملتها به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Nadervafaei (بحث) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۵۳ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ کتاب روح ملتها

درود؛ برای مقالهٔ کتاب روح ملتها پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

منبع

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳ فوریه ۲۰۲۱ مصادف با ۱۵ بهمن ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Vivina3290 (بحث) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۵۱ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ گئورگ فن کانیتز که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۸ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع جاکو هامین آنتیلا

برچسب حذف سریع به مقاله جاکو هامین آنتیلا افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

{{{2}}}

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. NameGame (بحث) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۳۸ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع هیوبرت دارک

برچسب حذف سریع به مقاله هیوبرت دارک افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

{{{2}}}

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. NameGame (بحث) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۴۷ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف مولود خانلری

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ مولود خانلری پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مولود خانلری ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Salarabdolmohamadian (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۳۰ (UTC)پاسخ


حداقل‌های مقاله

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای نوشتن مقاله در ویکی‌پدیا باید حداقل‌هایی را رعایت کرد. لطفاً حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحه‌ی بحث من یا صفحه‌ی درخواست راهنمایی بپرسید.

ارادتمند Meoheamad (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۱۷ (UTC)پاسخ

کپی مکنید

ممنوعیت کپی‌کاری

کاربر گرامی!

از اینکه زمان خود را صرف گسترش مقالات می‌کنید متشکریم. لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وبگاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به‌طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های اخیرتان با این قانون ناسازگارند. لطفاً «ویکی‌پدیا:کپی‌کاری»، «ویکی‌پدیا:کپی مکنید» و «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که هیچ تعارضی با قوانین و سیاست‌ها بوجود نیامده‌است، لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس. Hanooz ‏۱۵ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۳۶ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع سخنرانی چهارم اسفند 1299

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

یک برچسب بر روی سخنرانی چهارم اسفند 1299 زده شده‌است و تقاضای حذف سریع مقاله از ویکی‌پدیا را دارد. این درخواست برپایهٔ معیارهای حذف سریع ارائه شده‌است. چون این مقاله بسیار کوتاه بود و خواننده با خواندن دریافت بسیار کمی داشت یا اصلا هیچ دانشی دریافت نمی‌کرد. صفحهٔ ویکی‌پدیا:مقاله خرد را مطالعه کنید تا بدانید یک مقاله دست کم چقدر باید اطلاعات ارائه کند. همچنین موضوع یک مقاله باید از سرشناسی لازم برخوردار باشد و منابع به کار رفته در آن باید به اندازهٔ کافی اعتبار داشته باشد و همگی اثبات‌پذیر باشند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. با احترام Farzinovski « گفتگو »، ‏۱۷ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۴۷ (UTC)پاسخ

بیانیه چهارم اسفند 1299 به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، بیانیه چهارم اسفند 1299، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۹ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۳ (UTC)پاسخ

ویرایش اخلالگرانه

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

Luckie Luke (Talk) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۳۳ (UTC)پاسخ

درود؛ برای مقالهٔ بیانیه رئیس الوزرا هشتم اسفند 1299 پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

یک. ارائه منابع مستقل و معتبر برای سرشناسی دو. می توان این مقاله را به پیش نویس منتقل کرد تا آماده شود.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۹ مارس ۲۰۲۱ مصادف با ۹ فروردین ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Patricia (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۵۰ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ نمایشگاه امتعه وطنی

درود؛ برای مقالهٔ نمایشگاه امتعه وطنی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

یک. ارائه منابع مستقل و معتبر برای سرشناسی دو. می توان این مقاله را به پیش نویس منتقل کرد تا آماده شود.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳۱ مارس ۲۰۲۱ مصادف با ۱۱ فروردین ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Patricia (بحث) ‏۲۱ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۵۰ (UTC)پاسخ

من اینرو توی کتاب خاطرات یحیی دولت آبادی پیدا کردم چند جا هم در اینترنت گشتم همه به همین مطلب ارجاع دادند رفرنس رو زیر صفحه زدم. کتاب معتبری هست. ضمن اینکه بسیار مطالب در این ویکیپدیا هست که نوشتند فلان شخصیت عامل انگلیس بوده جاسوس بوده هیچ رفرنسی هم نداره و منتشر شده. بالاخره استاندارد دوگانه نمیشه که فرهنگ فراست (بحث) ‏۲۱ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۲۸ (UTC)پاسخ

خودداری از زدودن پیوندها

Information icon به ویکی‌پدیا خوشامدید. حداقل یکی از مشارکت‌های اخیر شما به نظر مفید و سازنده نمی‌رسید و واگردانی یا حذف شد. هر چند که هر کسی می‌تواند در ویکی‌پدیا مشارکت کند، لطفا کمی وقت گذاشته و خودتان را با سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا آشنا کنید. می‌توانید در صفحه خوشامدگویی اطلاعات زیادی را در این باره یافت کنید که این صفحه همچنین دربرگیرنده اطلاعات اضافه‌ای درباره نحوه مشارکت کردن سازنده و مفید در این دانشنامه است. اگر قصد شما تنها انجام دادن چند ویرایش آزمایشی بود، لطفا از این پس از صفحه تمرین برای انجام این کار استفاده کنید. همچنین از زدودن پیوندها در مقالات (از جمله، در مقاله یحیی دولت‌آبادی) خودداری نمایید. Sayenevisande (بحث) ‏۲۸ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)پاسخ

مقادیر زیادی از اطلاعات داده شده اشتباه بوده اند که اصلاح گشته اند . مثلا در بخش پایان عمر. بجای اینکه سالهای پایانی عمر ایشان - چگونگی مرگ و محل دفن توضیح داده شود نوشته شده :( در سال ۱۳۰۹ به تهران آمد و مدرسه‌های سادات و ادب را بنیان نهاد. وی با توجه به تحصیلاتش در مکتب‌خانه‌ها و شناخت آن‌ها از نزدیک، در تأسیس مدارس جدید کوشش فراوان نمود و برای آموزش و پرورش در ایران زحمت‌های فراوان کشید که تأسیسات مدارس، مدیریت و نوشتن و نشر کتب درسی ابتدائی از آن جمله هستند.) خوب من اینرا تصحیح کردم که ایشان در تیرماه ۱۳۱۷ پس از ۹ سال از بلژیک برمیگردند و در باغ پدری خود در قلهک زندگی میکنند روزهای دوشنبه و ۵ شنبه به مدرسه سادات رسیدگی میکنند و باقی روزها به نوشتن زندگینامه امام علی ع مشغول هستند تا روز مرگ در آبان ۱۳۱۸ براثر سکته فوت میکنند در امامزاده اسماعیل در زرگنده دفن میشوند.... لینک بالا هم به مکتب خانه لینک داده شده که زیاد لزومی ندارد! فرهنگ فراست (بحث) ‏۲۸ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۲۰ (UTC)پاسخ

سفر به کافرستان

درود دوست عزیز. مقاله‌ای که بدون هیچ گونه پایبندی به قواعد نگارش ویکی‌فا ایجاد کردید بدون منت و بر حسب وظیفه سامان دادم. اما من بعد اگر قصد دارید مقاله‌ای را گسترش دهید لطفا در بالای مدخل الگوی در دست ساخت یا درحال ویرایش قرار دهید و مقاله را به حال خود رها نکنید. Patricia (بحث) ‏۲۹ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۴۳ (UTC)پاسخ

با تشکر فرهنگ فراست (بحث) ‏۲۹ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۰۴ (UTC)پاسخ
عزیز جان من تازه کار هستم باید منو ببخشید. هنوز اطلاعات چندانی ندارم یک صفحه رو باز میکنم تیتر میگذارم زیرش مینویسم! خخخ هنوز الگوی صحیح رو نمیدونم چی هست! اگر تونستید دو تا لینک برام بفرستید:
یکی راهنمای همین الگوی صحیح دوم هم اینکه چطور میتونم مدیا اضافه بکنم مثلا عکس توی آی ام دی بی اون فیلم رو به صفحه اضافه کنم مردم بتونند ببینند... با تشکر بیشتر خدمت شما. اگه میتونستم براتون یک عدد موزیک و یک بوسه الصاق میکردم...لول فرهنگ فراست (بحث) ‏۲۹ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۱۳ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ اردشیر بابک نیا

درود؛ برای مقالهٔ اردشیر بابک نیا پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ارائه منابع برخط یا آکادمیک برای اثبات سرشناسی شخص ایشان+ جلد اول کتاب ایشان با توجه به منبع کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران حداقل دارای ثبوت است: https://lib1.ut.ac.ir:8443/site/catalogue/152266

امیدوارم اشتباه کرده باشم ولی جدای از این در منابع چیزی از ایشان غیر از شرکت در یک مصاحبه با منبع غیردانشنامه ای ندیدم.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۰ آوریل ۲۰۲۱ مصادف با ۲۱ فروردین ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Patricia (بحث) ‏۳۱ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۳۴ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع مهرداد درویش‌پور

برچسب حذف سریع به مقاله مهرداد درویش‌پور افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

{{{2}}}

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Patricia (بحث) ‏۳ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۲۷ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع کامران متین

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به کامران متین به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Patricia (بحث) ‏۳ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۵۰ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ مهین رضایی

درود؛ برای مقالهٔ مهین رضایی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

منبع مستقل ارائه شود.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۳ آوریل ۲۰۲۱ مصادف با ۲۴ فروردین ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Patricia (بحث) ‏۳ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۵۱ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع سید ابوالقاسم امام جمعه

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در سید ابوالقاسم امام جمعه جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ع۱۲ از معیارهای حذف سریع صورت گرفته‌است، زیرا به نظر می‌رسد مقاله نقض آشکار حق تکثیر باشد. بنا به دلایل قانونی، ما نمی‌توانیم تصاویر دارای حق نشر یا متن‌های برگرفته از دیگر وبگاه‌ها یا مطالب چاپ‌شده را پذیرا باشیم، و در نتیجه، آنچه افزودید به احتمال زیاد حذف خواهد شد. شما می‌توانید از وبگاه‌های بیرونی به عنوان یک منبع اطلاعات استفاده کنید، اما نه به عنوان منبع جملات. این بخش بسیار مهم است: با واژه‌های خودتان بگویید. ویکی‌پدیا زیر پا گذاشتن حق نشر را بسیار جدی می‌گیرد و متخلفان لجوج از ویرایش منع خواهند شد.

اگر آن وبگاه بیرونی متعلق به خودتان است، و شما به ویکی‌پدیا اجازه می‌دهید که از متن آن استفاده کنید، و این یعنی اجازه می‌دهید دیگران هم آن را ویرایش کنن، آنگاه باید آنگاه باید این موضوع را از بیرون ویکی‌پدیا به وسیلهٔ یکی از روش‌های معرفی شده در وپ:بخشش موارد دارای حق نشر، اثبات کنید. اگر شما دارندهٔ آن وبگاه نیستید، اما از دارندهٔ آن اجازه گرفته‌اید، وپ:درخواست مجوز حق نشر را ببینید. همچنین ممکن است بخواهید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا نگاهی بیندازید، یا پرسشی در ویکی‌پدیا:میز کمک مطرح کنید.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. Patricia (بحث) ‏۸ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۳۱ (UTC)پاسخ

موقوفه اود به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، موقوفه اود، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. Patricia (بحث) ‏۱۳ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۱۳ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع احمد آق اغلو

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

درود، متوجه شدم که اخیراً صفحه‌ای با عنوان احمد آق اغلو ایجاد کرده‌اید. در ابتدا، از تلاشتان برای مشارکت در دانشنامه سپاس‌گزارم؛ توسعه ویکی‌پدیا به تلاش افرادی چون شما بستگی دارد. متأسفانه در ویکی‌پدیا در حال حاضر صفحه‌ای مشابه آنچه ایجاد کرده‌اید وجود دارد :احمدبیگ آقااوغلو. به دلیل این مسئله، مقالهٔ ایجادشده توسط شما برای حذف سریع نامزد شده‌است. لطفاً توجه فرمایید که این پیام دربارهٔ شخص شما نیست و ما صمیمانه امیدواریم در آینده نیز از وجود شما برای کمک به دانشنامه بهره‌مند باشیم. اگر به موضوع مقاله‌ای که ایجاد کرده‌اید علاقه‌مندید، شاید بتوانید در توسعهٔ نوشتار احمدبیگ آقااوغلو کمک کنید. همچنین، می‌توانید پیرامون این موضوع در [[Talk:احمدبیگ آقااوغلو |صفحهٔ بحث این مقاله]] گفتگو کنید.

اگر فکر می‌کنید که مقاله‌ای که ایجاد کرده‌اید باید به شکل مجزا باقی بماند، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. علاوه بر این، اگر می‌خواهید با سازوکار ایجاد مقاله بیشتر آشنا شوید تا مقالاتتان دیگر حذفِ سریع نشوند، می‌توانید برای ایجاد مقاله مد نظرتان از طریق فرایند ایجاد مقاله اقدام کنید. لطفاً ناامید نشوید! ویکی‌پدیا منتظر مشارکت‌های آیندهٔ شماست! Patricia (بحث) ‏۱۹ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۲۸ (UTC)پاسخ

نامه سرگشاده جبهه ملی ۱۳۵۶ به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، نامه سرگشاده جبهه ملی ۱۳۵۶، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۵ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۷ (UTC)پاسخ

رده‌دهی

فیلم آموزش رده‌دهی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها رده‌ای مناسب بیافزایید. با افزودن رده مقاله‌های هم‌موضوع با مقالهٔ مورد نظر راحت‌تر در دسترس قرار می‌گیرند. به عنوان مثال با افزودن [[رده:آبزیان]] به انتهای مقالهٔ دلفین، آن مقاله در ردهٔ آبزیان قرار می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:رده‌بندی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند Persia ☘ ‏۲۹ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۳۲ (UTC)پاسخ

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. Persia ☘ ‏۲۹ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۳۳ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.

Luckie Luke (Talk) ‏۲ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۲ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ حبیب‌الله‌خان موقرالسلطنه

درود؛ برای مقالهٔ حبیب‌الله‌خان موقرالسلطنه پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

مقاله به منابع خیلی بیشتری نیاز دارد+سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۳ مه ۲۰۲۱ مصادف با ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. کسـری (بـحــث) ‏۳ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۲۸ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف بیانیه رئیس الوزرا هشتم اسفند 1299

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ بیانیه رئیس الوزرا هشتم اسفند 1299 پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/بیانیه رئیس الوزرا هشتم اسفند 1299 ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. SalmanZ (بحث) ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۱۸ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف اردشیر بابک نیا

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ اردشیر بابک نیا پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/اردشیر بابک نیا ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. با احترام Farzinovski « گفتگو » ، ‏۱۷ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۲۳ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ ادوارد کوینان

درود؛ برای مقالهٔ ادوارد کوینان پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ترجمه ماشینی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳۰ مه ۲۰۲۱ مصادف با ۹ خرداد ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Poya-P (بحث) ‏۲۰ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۳۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ کاخ سلطنتی لا آلمودینا

درود؛ برای مقالهٔ کاخ سلطنتی لا آلمودینا پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ترجمه بسیار ضعیف - منبع

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳ ژوئن ۲۰۲۱ مصادف با ۱۳ خرداد ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. شهنام ک (گفتگو) ‏۲۴ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۳۳ (UTC)پاسخ

علف نپتون به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، علف نپتون، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. دیهیم ‏۲ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۳۴ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ نژادپرستی فرهنگی

درود؛ برای مقالهٔ نژادپرستی فرهنگی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ترجمه ضعیف

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۳ ژوئن ۲۰۲۱ مصادف با ۲۳ خرداد ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. کاوه خوشحال (بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۲۰ (UTC) من فکر میکنم منظور دوستان از ترجمه ضعیف اینست که توقع ترجم کامل از ویکی را دارند درصورتیکه من دلیلی نمیبینم و میتواند بعدها توسط دیگران کاملتر بشود فرهنگ فراست (بحث) ‏۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۲۹ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ ممتاز تورهان

درود؛ برای مقالهٔ ممتاز تورهان پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۳ ژوئن ۲۰۲۱ مصادف با ۲۳ خرداد ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. کاوه خوشحال (بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۳۱ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی

ویدیو آموزشی: میان ویکی

درود، خوشحالیم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیفزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول: با کلیک‌کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می‌شود (در شکل ۲) که می‌توانید نام زبان موردنظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید تا بعد از زدنِ دکمهٔ تأیید، میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم: به روشی سنتی به صفحهٔ ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید؛ مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط باشد. برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های ردهٔ همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیفزایند. برای اطلاعات بیشتر، راهنما:پیوند میان‌ویکی را مطالعه کنید. اگر مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

POS78 (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۵ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار صفحهٔ آرتور لاملی دیویدز

درود؛ برای صفحهٔ آرتور لاملی دیویدز پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ترجمه ماشینی

شما می‌توانید مانع حذف این صفحه شوید. برای این کار باید مشکلات صفحه رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۵ سپتامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۴ شهریور ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از صفحه، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است صفحه به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، از ویکی‌پدیا حذف شود. POS78 (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۶ (UTC)پاسخ

چنین چیزی نیست. من ابتدا از گوگل استفاده کرده بعد آنرا بازنگری میکنم. در این مقاله ضمیر (او) چندین بار تکرار شده و شاید این دلیل شده باشد شما تصور کنی من صرفا از گوگل استفاده کرده ام!! توصیه میکنم یکبار متن انگلیسی رو وارد گوگل ترنسلیت کنید و نتیجه آنرا با آنچه من اینجا درج کرده ام مقایسه کنید تا ببینید چقدر فرق دارد!!! ضمنا بنظر من استفاده از مترجم آنلاین بهتر از نداشتن هیچ متن فارسی است چون بنای کار بر اساس مشارکت میلیونها نفر است و وقتی صفحه ای را داشتید معمولا برای دیگران خیلی راحت تر است که وارد شده و متن آنرا روانسازی کنند!!! در مورد جوابگو بودن من آدم جوابگویی هستم تا حد بسیار خوبی اینکار را انجام میدهم و از متوسط جوابگویی مردمان ایران بهتر عمل میکنم!! توصیه میکنم شما بروی ببینی چطور خلاصه کتاب سیاحتنامه ابراهیم بیگ را که من درج کرده بودم از جایی هم برنداشته بودم شخصی حذف کرد چندین بار هم به او نوشتم جواب نداد !! دلیل آنهم این بود که انتقاداتی را که آن کتاب از جامعه ایران کرده بود خیلیهاش هنوز هم برحق هستند و این شخص زورش آمده بود !!! فرهنگ فراست (بحث) ‏۲۷ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۱:۲۳ (UTC)پاسخ

ترجمهٔ ماشینی ممنوع است (مترجم گوگل، بینگ، ترگمان و موارد مشابه)

سلام، به نظر می‌رسد در ساخت یا ویرایش برخی از صفحه‌ها از مترجم‌های ماشینی مانند مترجم گوگل، بینگ، ترگمان و موارد مشابه استفاده کرده‌اید. ترجمه‌های ماشینی شاید مفهوم کلی را تا حدودی برسانند ولی باید توسط انسان بازنگری شوند تا ایرادات و جملات مبهم آن اصلاح شده و بهبود یابد. لطفاً سعی نکنید تنها با استفاده از ماشین‌های ترجمه‌گر، مقاله بسازید یا مطلبی به مقالات اضافه کنید. اگر از ماشین‌های ترجمه‌گر برای ایجاد یا گسترش مقاله‌ها استفاده می‌کنید، حتماً باید قبل از ذخیره‌کردن متن، آن را اصلاح‌کرده و مشکلات آن را برطرف کنید.

دیگر مخاطبان ویکی‌پدیای فارسی همانطور که شما به برنامه‌های مترجم ماشینی دسترسی دارید، به آن دسترسی دارند، ولی وحدت نظر و اجماع نویسندگان ویکی‌پدیا آن است که یک ترجمه ماشینی اصلاح‌نشده، بدتر از هیچ چیز است!، در نتیجه مقالات یا نوشته‌هایی که حاصل ترجمهٔ ماشینی باشند و نگارش آن‌ها اصلاح نشده‌باشد، معمولاً حذف خواهند شد.

POS78 (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۴ (UTC)پاسخ

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر POS78 (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۵ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار صفحهٔ موسسه لکسینگتون

درود؛ برای صفحهٔ موسسه لکسینگتون پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ترجمه ماشینی

شما می‌توانید مانع حذف این صفحه شوید. برای این کار باید مشکلات صفحه رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۲۰ شهریور ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از صفحه، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است صفحه به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، از ویکی‌پدیا حذف شود. POS78 (بحث) ‏۱ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۳ (UTC)پاسخ

تابلوی اعلانات مدیران

درود. ریسه‌ای دربارهٔ شما در تابلوی اعلانات مدیران گشودم: [۱]. پیروز باشید! POS78 (بحث) ‏۱ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC)پاسخ

ابزارهای کاربردی

دسترسی به ابزارهای کاربردی

درود. به کمک ابزارهای کاربردی می‌توانید متن مقالات، رده‌ها، و الگوها را توسط ربات ویرایش کنید. از جمله امکانات این ابزارها:

فضای نام مقاله
  1. درجه‌بندی کیفیت مقالات
  2. افزودن جعبه اطلاعات و نگارخانهٔ همسنگ به مقاله
  3. اصلاح ارجاع‌های گم‌شده درون مقاله (فقط برای اعضای رده:صفحه‌های با یادکرد خراب (فقدان منبع) ابزار فعال می‌شود)
  4. گروه‌بندی ارجاع‌ها
  5. ویکی‌سازی مقالات
  6. برداشتن الگوهای حذف‌شده از مقالات
فضای نام الگو
  1. افزودن الگوی ناوباکس به مقالات
فضای نام رده
  1. تنظیم پیش‌فرض برای زیررده‌ها
  2. انتقال رده همراه با انتقال صفحات موجود در رده و تغییر میان‌ویکی به نام جدید (مانند وپ:دار)
  3. پرکردن رده (با ربات ردهٔ همسنگ)
  4. تهیهٔ فهرست مقالات ناموجود بر پایهٔ ردهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی (مثلاً برای رده:ایالت‌های سودان این فهرست را تهیه می‌کند.)
سایر فضاهای نام
  1. پیوند پایدار به صورت پیوند داخلی

برای اطلاع بیشتر از امکانات و نحوهٔ نصب این مجموعه ابزارها، لطفاً صفحهٔ ویکی‌پدیا:ابزارهای کاربردی را مطالعه کنید. اگر با مشکلی روبرو شدید یا پرسشی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند. -- POS78 (بحث) ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۳ (UTC)پاسخ

ابرابزار

درود، از ویرایش‌هایتان در ویکی‌پدیا فارسی متشکریم. به نظر می‌رسد که برخی ویرایش‌های شما اشکالات نگارشی دارند (نظیر نقطه‌گذاری اشتباه، استفاده از نویسه‌های عربی و غیره). شما می‌توانید این مشکلات را به آسانی، با استفاده از ابرابزار حل کنید. برای آشنایی با ابرابزار و نحوهٔ فعال کردن آن به ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه ابزارهای ویرایشی/راهنما مراجعه کنید. چنانچه مشکلی بود، می‌توانید در صفحهٔ بحث من یا در قهوه‌خانهٔ فنی بپرسید. POS78 (بحث) ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۵ (UTC)پاسخ

درودی دوباره؛ لطفاً این رهنمودهارا حتماً مطالعه و انجام دهید. تشکر POS78 (بحث) ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۸ (UTC)پاسخ

قابل تامل

درود؛ چه متن زیبا و قابل تاملی در اینجا نوشتید. موفق باشید. پارسا (بحث) پنجشنبه،۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۱۸:۰۳ (ایران) ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۳ (UTC)پاسخ

تذکر

درود، پیشتر در مورد کپی‌کاری و مقالات با ترجمه رباتیک به شما راهنمایی شده است. توجه کنید که اگر به این رویه ادامه دهید، صرفا تلاش‌ها و زمانی که برای یک مقاله می‌گذارید، هدر می‌رود. چون با یک کلیک مقاله مشکلار حذف خواهد شد. البته اگر به این رویه ادامه دهید نه تنها وقت خود بلکه وقت دیگر گشت‌زنان نیز گرفته خواهد شد. پس اگر بدون پاسخ و پذیرش راهنمایی همکارانتان، مقالات مشکل‌ساز بسازید. ممکن است به طور موردی یا کلی برای مدت محدودی، قطع دسترسی شوید که این مرحله آخر است و هیچکس چنین چیزی نمی‌خواهد. آرتا SATO ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۱۱ (UTC)پاسخ