پرش به محتوا

بحث کاربر:Alirezatass: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ سال پیش توسط Alirezatass در مبحث نقض حق تکثیر
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۳۷۶: خط ۳۷۶:


سلام. پیشتر هم در صفحهٔ شما پیوندی به [[ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر]] داده شده بود و هم راجع به نقض حق تکثیر تذکر گرفته بودید. امروز متوجه شدم که تعداد زیادی تصویر (عموماً مربوط به کلوپ‌های بزرگسالان) را از اینترنت برداشته‌اید و در ویکی‌پدیای بارگذاری کرده‌اید. تمام این موارد ناقض حق تکثیر بودند و حذف شدند. با توجه به این که مشابه این اشتباه را در ویکی‌انبار هم کرده‌اید و علی رغم تذکر به این کار ادامه داده‌اید و در آنجا بی‌پایان بسته شده‌اید، به دلیل عدم توجهتان به سیاست حق تکثیر، در ویکی‌پدیای فارسی هم به مدت یکسال از بارگذاری پرونده در ویکی‌پدیا محروم شدید. — [[کاربر:Huji|حجت]]/[[بحث_کاربر:Huji|<sup>بحث</sup>]] ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۵۵ (UTC)
سلام. پیشتر هم در صفحهٔ شما پیوندی به [[ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر]] داده شده بود و هم راجع به نقض حق تکثیر تذکر گرفته بودید. امروز متوجه شدم که تعداد زیادی تصویر (عموماً مربوط به کلوپ‌های بزرگسالان) را از اینترنت برداشته‌اید و در ویکی‌پدیای بارگذاری کرده‌اید. تمام این موارد ناقض حق تکثیر بودند و حذف شدند. با توجه به این که مشابه این اشتباه را در ویکی‌انبار هم کرده‌اید و علی رغم تذکر به این کار ادامه داده‌اید و در آنجا بی‌پایان بسته شده‌اید، به دلیل عدم توجهتان به سیاست حق تکثیر، در ویکی‌پدیای فارسی هم به مدت یکسال از بارگذاری پرونده در ویکی‌پدیا محروم شدید. — [[کاربر:Huji|حجت]]/[[بحث_کاربر:Huji|<sup>بحث</sup>]] ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۵۵ (UTC)

:سلام . [[کاربر:Huji|حجت]] بنده عکس‌هایی که بارگذاری کردم تحت عنوان استفاده منصفانه استفاده کردم که عموماً عکس‌های حاوی محتوای لوگوهای شرکت‌ها بود که طبق قانون ویکی‌پدیا به شرطی عکس‌ها بتوانند کمک کنند به فهم بهتر مطالب حتی اگر آزاد هم نباشند ایرادی ندارد ، ضمنا قانون حق تکثیر در مورد ویکی پدیا فارسی قابل اجرا نیست چون شرکت ویکی‌پدیا چون که در آمریکا می‌باشد و کشور آمریکا حق تکثیر در کشور ایران را به رسمیت نمی‌شناسد . [[کاربر:Alirezatass|Alirezatass]] ([[بحث کاربر:Alirezatass#top|بحث]]) ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۱۳ (UTC)

::در هر دو مورد اشتباه می‌کنید. نخست این که برای این که عکس منصفانه‌ای را بشود بارگذاری کرد باید یک سری شرایط (که در [[وپ:منصفانه]] آمده) رعایت بشود، از جمله این که «امکان تهیهٔ تصویر آزاد وجود نداشته باشد». شما مثلاً رفته‌اید عکسی از داخل یک کلوپ را از یک جایی از اینترنت پیدا کرده‌اید و با مجوز منصفانه بارگذاری کرده‌اید؛ این کار غلط است چون '''امکان''' تهیهٔ تصویر آزاد هست (مثلاً به یک نفر پول بدهید برود تصویر بگیرد و تمام حقوقش را به شما واگذار کند و شما هم آن را به صورت «آزاد» منتشر کنید تا حق تکثیر نداشته باشد.
سلام . [[کاربر:Huji|حجت]] بنده عکس‌هایی که بارگذاری کردم تحت عنوان استفاده منصفانه استفاده کردم که عموماً عکس‌های حاوی محتوای لوگوهای شرکت‌ها بود که طبق قانون ویکی‌پدیا به شرطی عکس‌ها بتوانند کمک کنند به فهم بهتر مطالب حتی اگر آزاد هم نباشند ایرادی ندارد ، ضمنا قانون حق تکثیر در مورد ویکی پدیا فارسی قابل اجرا نیست چون شرکت ویکی‌پدیا چون که در آمریکا می‌باشد و کشور آمریکا حق تکثیر در کشور ایران را به رسمیت نمی‌شناسد . [[کاربر:Alirezatass|Alirezatass]] ([[بحث کاربر:Alirezatass#top|بحث]]) ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۱۳ (UTC)
::دوم این که برخلاف تصور شما، ویکی‌پدیا قوانین حق تکثیر ایران را به رسمیت '''می‌شناسد'''. — [[کاربر:Huji|حجت]]/[[بحث_کاربر:Huji|<sup>بحث</sup>]] ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۴۲ (UTC)

سلام مجدد . [[کاربر:Huji|حجت]] بنده خطایی در مورد بارگذاری تصاویر ویکی‌پدیا مرتکب نشدم ضمناً آنچه که شما تحت پیوند به نظر شما تذکر داده‌اید آن مشاوره‌ای بود که با جناب [[کاربر:Ahmad|احمد]] در میان گذاشتم . [[کاربر:Alirezatass|Alirezatass]] ([[بحث کاربر:Alirezatass#top|بحث]]) ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۴۴ (UTC)

نسخهٔ ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۴۴

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Alirezatass»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.

 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Rab.mj79بحث ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۵۷ (UTC)پاسخ

تن‌فروش مجازی

کسی که با استفاده از فضای مجازی در قبال پول اقدام به روسپیگری تن‌فروشی می‌کند.

ممنوعیت کپی‌کاری

کاربر گرامی!

لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وبگاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به‌طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

کپی از مطالب تحت مالکیت عمومی (همچون ۵ جلد نخست از فرهنگ فارسی معین) و استفاده از آنها به عنوان پایه در مقالات ویکی‌پدیا، کاملاً بی‌اشکال است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که شما قانون را در ویرایش‌های اخیرتان زیر پا گذاشته‌اید. لطفاً «ویکی‌پدیا:کپی‌کاری»، «ویکی‌پدیا:کپی مکنید» و «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که قانون را زیر پا نگذاشته‌اید لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس. Behzad39 (بحث) ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۲۲ (UTC)پاسخ

لطفاً امضا کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. به نظر می‌آید شما در صفحات بحث از امضا استفاده نمی‌کنید. لطفاً پس از آنکه در صفحهٔ بحث خود یا دیگر کاربران مطلبی نوشتید، آن را با چهار علامت مَدّک موجود در نوار ابزارهای ویرایشی، امضا کنید (~~~~). با این کار، نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. اگر آن را نیافتید، لطفاً بالای صفحهٔ ویرایش را دوباره مرور کنید؛ امضا را خواهید یافت. با کلیک بر روی آن، امضای شما در پای مطلبتان درج خواهد شد. Behzad39 (بحث) ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۲۳ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ جنگ ایران و عثمانی (۱۷۳۰-۱۷۳۶)

برای مقالهٔ جنگ ایران و عثمانی (۱۷۳۰-۱۷۳۶) پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد منبع معتبر و کوتاه

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ مصادف با ۱ بهمن ۱۳۹۵» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Behzad39 (بحث) ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۱۸ (UTC)پاسخ

حذف مطالب منبع دار

درود،

شما در اینجا مطالب منبع دار را بصورت جهت دار حذف کرده‌اید این عمل نادرست است. در صورتیکه مطلبی را می‌خواهید اضافه کنید نسبت به حذف سایر مطالب منبع دار اقدام نکنید Hootandolati(بحث) «سه‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۲۰:۴۱ (ایران‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۱۱ (UTC)پاسخ

ویرایش اخلالگرانه در صفحهٔ خوانسار

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما در صفحهٔ خوانسار مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

Behzad39 (بحث) ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۶:۳۳ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع محمود طالبی

برچسب حذف سریع به مقاله محمود طالبی افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

سرشناسی فرد یا موضوع مقاله را نشان نمی‌دهد

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. سیدمرتضا گفتگو :) ‏۱۲ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۹:۴۵ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع گواهی در تاریخ

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در گواهی در تاریخ جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ۳ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها صورت گرفته‌است، زیرا مقاله‌ای است که تا کنون هیچ محتوایی نداشته‌است یا محتوای آن تنها از پیوند به بیرون، ارجاع به کتاب‌ها، برچسب‌های رده، برچسب‌های الگو، پیوندهای میان‌ویکی، بازنویسی عنوان یا تلاشی برای ارتباط داشتن با موضوع مقاله، تشکیل شده‌است.
برای دانستن حداقل استانداردهای مقالات کوتاه، خواهشمندیم ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد را ببینید. همچنین توجه بدارید که مقاله‌ها باید دربارهٔ موضوع‌های سرشناس باشند و باید منابع معتبری که محتوا را اثبات می‌کند، فراهم آورند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید.

Wikifarsi (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۴۶ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از نوار بالا مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحه تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای دانستن بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. -- محمدحسین ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۸:۵۷ (UTC)پاسخ

سرشناسی

کاربر گرامی، مقالهٔ اخیرتان که ایجاد کرده‌اید، طبق معیارهای سرشناسی، فاقد سرشناسی است. برای احراز سرشناسی لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی مدارک و منابعی که سرشناسی را اثبات می‌کند به مقاله بیفزایید. همچنین اگر مقالهٔ شما در مورد موضوع خاصی است، مطالعه هر یک از موارد زیر به شما کمک خواهد کرد:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد. محمدحسین ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۹:۲۰ (UTC)پاسخ


قطع دسترسی موقت

<div class="notice" style="background:#eaf3ff; border:1px solid #36c; padding:0.5em; margin:0.5em auto; min-height:5

لطفاً پینگ کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ پینگ کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده شده‌است.

توصیه: در پاسخ‌دهی یا هنگامی که از کاربری در نوشته‌ای نام می‌برید یا در مورد موضوعی به وی اشاره می‌کنید؛ ترجیحاً باید او را پینگ کنید تا در جریانِ موضوعِ نوشتهٔ شما قرار گیرد.
بدیهی‌است در صفحه بحث یک‌کاربر، نیازی به پینگ کردن همان‌کاربر نیست.

برای پینگ کردن می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{پینگ|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --شخصِ پینگ کننده
  2. {{پب|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --شخصِ پینگ کننده
  3. {{ping|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --شخصِ پینگ کننده
  4. {{پاسخ به|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --شخصِ پینگ کننده
  5. [[کاربر:فلانی]]: برای استفاده در میانهٔ متن.
    مانند: همانگونه که به کاربر:فلانی گفتم، با گسترشِ مقاله موافقم. --شخصِ پینگ کننده

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش پینگ کنید؛ چون بطورِ خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • برای آگاه‌سازیِ چند کاربر می‌توانید به روشِ زیر عمل کنید:

{{پینگ|فلانی1|فلانی2|فلانی3}}
{{پاسخ به|نمونه۱|نمونه۲}} ← @نمونه۱، نمونه۲:

  • این الگو فقط می‌تواند ۷ کاربر را به‌طور همزمان آگاه کند.
  • باید توجه داشته باشید که فراخوانِ همزمانِ چند کاربر به نوشته‌ای که فاقدِ موضوعِ پراهمیتی باشد، ممکنست مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • پینگ فقط با امضا عمل می‌کند و پینگ پس از امضا عمل نمی‌کند (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).


برای اطلاعات بیشتر آگاه‌ساز را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام. مهدی موسوی «بحث» ‏۲۴ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۲۹ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ سیل ۱۳۵۵ جنوب ایران

درود؛ برای مقالهٔ سیل ۱۳۵۵ جنوب ایران پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

منبع ندارد درگوگل هم که جستجویش کردم به منبعی برنخوردم.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۶ آوریل ۲۰۱۹ مصادف با ۱۷ فروردین ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. MAX بحث ۷ فروردین ۱۳۹۸، ساعت ۱۷:۰۳ (ایران) ‏۲۷ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۳۳ (UTC)پاسخ

با درود به کاربر:3000MAXعزیزم من این را در مقاله متکی به گوگل نیست منبع من روزنامه بوده که در ۴ و ۵ مرداد ۱۳۵۵ در روزنامه اطلاعات به چاپ رسیده در زیر مقاله ام نوشته‌ام .Alirezatass (بحث) ‏۲۷ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۰۶ (UTC)پاسخ

سؤال

سلام و عرض خسته نباشید بر شما، لطفاً می‌فرمائید هدف از ساخت الگو:Infobox storm/توضیحات و الگو:Infobox winter storm چیست؟ با احترام Babooneh 🌼 ‏۱۱ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۲۱ (UTC)پاسخ

درود کاربر:Babooneh نیاز دارم برای تکمیل مقاله یا ایجاد مقاله نیاز دارم Alirezatass (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۲۴ (UTC)پاسخ

دست نگهدارید

کاربر گرامی ویرایش زیر خرابکاری است دست نگهدارید در صورت تکرار دسترسی شما به ویرایش قطع خواهد شد

Special:Diff/prev/25879677

MSes T / C ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۲۴ (UTC)پاسخ

درود به کاربر:Modern Sciences من قصد خرابکاری نداشتم تمام تلاش من بومی کردن الگوی هاریکان‌ها بود شما جوابی به من ندادید من از شما درخواست کمک کردم حتی پیام هم دادم Alirezatass (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۴۱ (UTC) درود به کاربر:Modern Sciences من می‌خواستم جعبه را بومی کنم نتوانستم می‌خواستم به حالت قبل برگردانم که شما مرا به دیلیل خرابکاری بلاک کردید .Alirezatass (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۴۵ (UTC)پاسخ

الگوها بخش‌های حساس مقالات هستند هر گونه اشتباهی چند صد مقالات را خرابکار می‌کند به شرطی که قول دهید دگر در الگو ویرایش نمی‌کنید حسابتان از بنده برداشته خواهد شد ویرایشات (برگردان اطلاحات را که مورد نظرتان است) در همین صفحه فهرست نماید بنده در آن صفحه اعمال خواهم نمود) MSes T / C ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)پاسخ

من هم می‌دانم ولی الگو کاملاً انگلیسی هست خود الگو هم این رو می‌گوید من اشتباه کردم من فکر می‌کردم اگر الگو را بر معیار الگو: Flood ویرایش کنم درست می‌شود ولی خرابتر شد بعد می‌خواستم به حالت اولیه برگردانم که نشد بدتر بلاک هم شدم. من فقط می‌خواهم که سرعت بادها در الگو مورد نظر با اعداد فارسی نوشته شود میزان خسارات به پول ایرانی باشد منطقه توفند به فارسی باشد اگر بشود ممنون می‌شوم Alirezatass (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۵۵ (UTC)پاسخ

طوفان چرخنده گونو ۱۳۸۶
Super cyclonic storm (IMD scale)
چرخند حاره‌ای رده‌ی 5 (SSHWS)
تصویر ماهواره‌ای توفند گونو ۱۳۸۶
شکل‌گرفته۱۱ خرداد ۱۳۸۶
پراکنده‌شده۱۸ خرداد ۱۳۸۶
(بقایای کم پس از ۱۷ خرداد ۱۳۸۶)
شدیدترین بادها۳-دقیقه پایدار ماند: 235 km/h (145 mph)
۱-دقیقه پایدار ماند: 270 km/h (165 mph)
کمترین فشار۹۲۰ hPa (mbar)؛‏ ۲۷٫۱۷ inHg
تلفات۳۱ کشته و ۷۸ مصدوم
آسیب۴ میلیارد ۴ میلیون دلار
نواحی تحت تأثیر
قرار گرفته
عمان، امارات متحده عربی، ایران، پاکستان
بخشی از 2007 North Indian Ocean cyclone season

درود به کاربر:Modern Sciences ببین وقتی فارسی می‌نویسی چیجوری میشه Alirezatass (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۱۹ (UTC)پاسخ

بندایش حساب تان برداشته شد ویرایشات دیگر کاربر را خنثی ننماید و دلیل را از کاربر مقابل در صفحه بحثش جویا شود و وارد جنگ ویرایش نشوید مواردی (اصطلاحات) که نیازمند برگردان به فارسی هستند را در همین صفحه فهرست نماید تا جایی که میسر، ممکن و صحیح باشد در آن الگو اعمال خواهد شد در باب ارقام بررسی صورت خواهد گرفتMSes T / C ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۸ (UTC)پاسخ

میانگین شدت باد در سه دقیقه که معادل min winds-3 هست لطفاً به فارسی برگردانید. ضمناً اعداد به فارسی نوشته می‌شود مانند تصویر بالا اعلام خطا می‌کند. میانگین شدت باد در یک دقیقه که معادل min winds-1 هست لطفاً به فارسی برگردانید. ضمناً اعداد به فارسی نوشته می‌شود مانند تصویر بالا اعلام خطا می‌کند. عنوان معادل name هست لطفاً به فارسی برگردانید. نوع معادل Type هست لطفاً به فارسی برگردانید. منطقه معادل Basin هست لطفاً به فارسی برگردانید. مجبوریم اختصار انگلیسی بنویسم وگرنه خطا اعلام می‌کند. خسارات معادل Damage هست لطفاً به فارسی برگردانید. خسارات را تنها با دلار حساب می‌کند که ایراد دارد. Alirezatass (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۳۸ (UTC)پاسخ

صفحه‌کلید فارسی

درود، لطفاً برای ویرایش‌های خود از صفحه‌کلید فارسی استفاده کنید. برای فارسی‌نویسی، صفحه‌کلید استاندارد فارسی را از اینجا دریافت کرده، «زیپش» را باز و محتویاتش را جایی ذخیره کنید؛ به محل ذخیره بروید و روی setup.exe دوکلیک کنید و مراحل نصب را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر صفحه‌کلید فارسی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند احمدگفتگو ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۴۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف سیل ۱۳۵۵ جنوب ایران

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ سیل ۱۳۵۵ جنوب ایران پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/سیل ۱۳۵۵ جنوب ایران ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. ‎محمدحسین ‏۱۴ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۵:۰۳ (UTC)پاسخ

کمک نکردید

به من کمک نکردید کاربر:Modern Sciences در اصلاح الگو Infobox Hurricane انتظار داشتم کمک کنید و موارد اصلاحی اعمال شود . Alirezatass (بحث) ‏۱۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۰۹ (UTC) الگو:Infobox event» در این مورد اگر میتوانید رده Pending particle size را بیافزایید تا بتوانم میزان ذرات معلق در طوفان های شن اضافه بکنم .پاسخ

پژواک

درود. متوجه شدم ویژه:تفاوت/25904437 را انجام داده اید. طبق وپ:پژواک پینگ پس از امضا عمل نمی کند لذا اینگونه پینگ‌ها، بدون اینکه مجددا امضا شوند، به کاربر هدف نخواهند رسید. با احترام--مهدی موسوی «بحث» ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۲۹ (UTC) درود کاربر:Mahdi Mousavi لطفا یک جعبه اطلاعات درباره آلودگی هوا برای من بساز میتوانی بسازی میخواهم میزان شاخص آلودگی هوا را در اون قرار بدی Alirezatass (بحث) ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۳۶ (UTC)پاسخ

درود. تمایل دارید چه مولفه‌هایی داشته باشد؟ مهدی موسوی «بحث» ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۳۸ (UTC)پاسخ

کاربر:مهدی موسوی این موارد در آن باشد |عنوان = title | تاریخ آغاز = formed | تاریخ پایان = dissipated | عکس = image | توضیحات عکس = caption | مناطق تحت تأثیر = areas affected | نوع ذرات معلق = type | شدت ذرات معلق = Pending particle size | متوسط سرعت باد = sustained wind | شدیدیترین بادها = highest winds | میزان خسارات = damages | تعداد کشتگان = fatalities | تعداد مصدمان = injures Alirezatass (بحث) ‏۱۷ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۳۴ (UTC) الگو:Infobox smoge تو رو به خدا کاربر:مهدی موسوی به پارامترهای الگو فوق نگاه گنید Alirezatass (بحث) ‏۱۷ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۵۴ (UTC)پاسخ

مقاله شما مشمول حذف سریع شده است

   ==نامزدی حذف سریع هجوم ملخ‌ها ۱۳۹۳ بشاگرد==

برچسب حذف سریع به مقاله هجوم ملخ‌ها ۱۳۹۳ بشاگرد افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

سرشناسی فرد یا موضوع مقاله را نشان نمی‌دهد

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. امیر201 (بحث) ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۰۹ (UTC)پاسخ

سلام بر کاربر:Amir201 مقاله من دارای معیارهای سرشناسی است چون توسط منابع معتبر ایرنا و مهر تأیید شده است مقاله من دارای رده و جعبه اطلاعات هست و همینطور دارای مورد مشابه در ویکی پدیا زبان انگلیسی با این حال متوجه نشدم شما به چه منظور مقاله من را برچسب حذف سریع زدید . Alirezatass (بحث) ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۴۷ (UTC)پاسخ

درود بر شما؛وجود منابع و اعتبارشان نشان دهنده سرشناسی نیست.این که مثلا خبرگزاری مهر بیاید بگوید امروز دمای هوا 6درجه بالای صفر است یا ایرنا بگوید بارندگی امسال 50درصد افزایش پیدا کرده است آیا به موضوع سرشناسی می دهد؟نخیر نمی دهد.منابعتان معتبر هستند ولی اصل موضوع سرشناس نیست.این قبیل اتفاقات به قدری مهم نیستند که پیرامونشان مقاله ساخته شود.همان طور که در مقاله نیز هست خسارت فقط100میلیون تومان بوده است که چیز بسیار بسیار ناچیزی برای خسارت های این چنینی است.پایدار باشید--امیر201 (بحث) ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۰۱ (UTC)پاسخ
کاربر:Amir201 قبول دارم حذف کنید Alirezatass (بحث) ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۱۹ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف هجوم ملخ‌ها ۱۳۹۳ بشاگرد

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ هجوم ملخ‌ها ۱۳۹۳ بشاگرد پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/هجوم ملخ‌ها ۱۳۹۳ بشاگرد ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. ImanFakhriTalk ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۵۷ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ سیل ۱۳۷۵ شمال ایران

درود؛ برای مقالهٔ سیل ۱۳۷۵ شمال ایران پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ضعف منابع و ابعاد سیل سرشناسی را به عنوان یک رویداد زیرسوال میبرد.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۶ مه ۲۰۱۹ مصادف با ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. MAX بحث ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۲۲:۳۴ (ایران) ‏۲۶ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۰۴ (UTC)پاسخ

درود بر کاربر:3000MAX عزیزتر از جان ، بنده سعی کردم یک منبع از منابعی آنچنان که مقدور بود اضافه کنم ، جناب کاربر:3000MAX رفتار رسانه ها در کشور ما نسبت به بلایایی که اتفاق می افتد تا حدودی گزینشی هست به خاطر همین نمیشود منابع خوب در این مورد به دست آورد ، خودتان خوب میدانید که در سال ۱۳۷۵ خبرگزاری های اینترنتی آنچنان وجود نداشت به خاطر همین منابع من کم هست ولی سعی کنید حذف نگردد . Alirezatass (بحث) ‏۲۶ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۰۱ (UTC)پاسخ
درود برشما. راستش در مورد اعتبار منابع و همینطور اینکه سیل فوق چقدر وپ:سرشناسی(رویداد) را تامین میکند چندان مطمئن نیستم.بهترین کار این است که شما تاجایی که میتوانید اطلاعات و منابع را به مقاله بی افزایید و اجازه دهید ویکی بان یا مدیری که صفحه را بررسی خواهد کرد درنهایت تصمیم بگیرد. MAX بحث ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۱۶:۱۵ (ایران) ‏۲۷ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۴۵ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف برج جام ملت

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ برج جام ملت پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/برج جام ملت ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. ImanFakhriTalk ‏۲۸ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۴۶ (UTC)پاسخ

بارگذاری پرونده

صفحهٔ بارگذاری پرونده: برای بارگذاری پرونده منصفانه در ویکی‌پدیای فارسی باید دومین گزینه را انتخاب کنید.
صفحهٔ بارگذاری پرونده ویکی‌پدیای فارسی

درود؛ برای استفاده از تصویر در مقالات و صفحات ویکی‌پدیا باید آنها را در سامانه بارگذاری کنید. در صورتی که تصویر شما شرایط استفاده منصفانه را دارد، (مثلاً تصویر مورد نظرتان جلد آلبوم، کتاب، دی‌وی‌دی یا تصویری غیرآزاد از فیلم یا نشان (لوگو) است)، برای بارگذاری چنین پرونده‌هایی باید بر روی بارگذاری پرونده کلیک کنید بعد از انتخاب گزینهٔ جلد آلبوم، کتاب، دی‌وی‌دی یا تصویری از آن غیرآزاد یا نشان (لوگو) به صفحهٔ بارگذاری هدایت می‌شوید که برای بارگذاری پرونده باید مراحل زیر را انجام دهید.

روند بارگذاری پرونده در ویکی‌پدیای فارسی
  1. در قسمت میانی صفحه در بخش پرونده منبع روی دکمه «Choose File» کلیک کنید.
  2. در پنجره‌ای که باز می‌شود فایل مورد نظرتان را در رایانه‌تان انتخاب کنید.
  3. در کادر توضیحات پرونده در قسمت نام پرونده، نام فایل مورد نظر شما ظاهر خواهد شد.
  4. در کادر خلاصه اطلاعات فایل مورد نظر را وارد کنید.
  5. در انتهای صفحه دکمه بارگذاری پرونده را کلیک کنید.
  6. مدت زمان لازم بر حسب اندازهٔ پرونده و سرعت دسترسی شما به اینترنت فرق خواهد داشت.

در صورتی که تصویر مورد نظرتان کار خودتان است یا دارای مجوز استفادهٔ آزاد است بهتر است آن را در ویکی‌انبار بارگذاری کنید.

برای اطلاع از نحوه افزودن نگاره به صفحات دانشنامه از خودآموز استفاده کنید. ارادتمند

احمدگفتگو ‏۲۹ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۴۹ (UTC)پاسخ

بارگذاری پرونده در ویکی‌انبار

درود؛ برای اینکه یک تصویر را بتوانید در چند ویکی (مانند ویکی‌گفتاورد، ویکی‌واژه، سایر زبان‌های ویکی‌پدیا) استفاده کنید لطفاً آن را در ویکی‌انبار بارگذاری کنید. توجه کنید که شما فقط مجاز به بارگذاری پرونده‌هایی در ویکی‌انبار هستید که از نظر حق نشر، آزاد و در مالکیت عمومی باشند مثلاً خودتان پدیدآورنده آن باشید.

روند بارگذاری در در ویکی‌انبار
  1. برای بارگذاری پرونده‌ای در ویکی‌انبار، در سمت راست صفحه در بخش ابزارها بر روی بارگذاری پرونده کلیک کنید. بعد گزینهٔ کاملاً کارِ خودم و متعلق به خودم است را انتخاب کنید. به ویکی‌انبار هدایت می‌شوید.
  2. در ویکی‌انبار مانند تصویر مقابل بر روی دکمهٔ پرونده‌ای را برای به اشتراک گذاری انتخاب کنید کلیک کنید و فایل مورد نظر را از روی رایانه‌تان انتخاب کنید.
  3. برای تصویر تاریخ انتشار (مثلا امروز) انتخاب کنید و کمی توضیح در مورد خود تصویر یا فایل ویدئویی یا محل ضبط آن بنویسید.
  4. اگر برایتان مقدور است به تصویر رده انگلیسی بدهید تا بهتر بتوان آن را دسته‌بندی و استفاده کرد.
  5. سایر مراحل را به ترتیب انجام دهید و در مرحله آخر دکمهٔ تأیید را بزنید.
  6. وقتی تصویر یا فایل صوتی مورد نظر کاملاً بارگذاری شد (مدت زمان لازم بر حسب اندازهٔ پرونده و سرعت دسترسی شما به اینترنت فرق خواهد داشت)، شما به طور خودکار به صفحهٔ عکس ارجاع داده می‌شوید.
  7. در آنجا می‌توانید مشخصات و آدرس عکس که بارگذاری کرده‌اید را ببینید و بسته به شرایط مورد نظر از آن استفاده کنید.

تذکر مهم: اکثر تصویرهایی که از اینترنت تهیه می‌کنید یا از کتاب اسکن می‌کنید یا از صحنه‌ای از یک فیلم می‌گیرید جزو محتوای غیرآزاد هستند و به سرعت حذف می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر وپ:محتوای غیرآزاد را مطالعه کنید. همچنین برای اطلاع از نحوهٔ افزودن نگاره به صفحات دانشنامه از خودآموز استفاده کنید. ارادتمند احمدگفتگو ‏۲۹ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۴۹ (UTC)پاسخ

ابزارِ «به ویکی‌فا»

نمایی از ابزارِ «به ویکی‌فا»
نمایی از ابزارِ «به ویکی‌فا»

درود، برای ترجمهٔ سریع‌ترِ مقاله‌های ویکی‌پدیای انگلیسی یا به‌دست‌آوردن کلیات مقاله (مانند جعبهٔ اطلاعات، رده، بخش‌بندی‌ها) از ابزارِ به ویکی‌فا استفاده کنید. این ابزار چهارچوب کلی مقاله‌ها را آماده می‌سازد.

توجه کنید که مقاله‌های انسان برای احراز سرشناسی ممکن است نیازمند گسترش باشند؛ همچنین، واژه‌های انگلیسیِ موجود در متن مقاله و جعبه اطلاعات را برابریابی کنید.

برای فعال‌سازی و کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ابزارِ به ویکی‌فا را مطالعه کنید. اگر با مشکلی روبه‌رو شدید یا پرسشی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند، احمدگفتگو ‏۳ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۵۱ (UTC)پاسخ

نقض حق تکثیر

سلام. پیشتر هم در صفحهٔ شما پیوندی به ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر داده شده بود و هم راجع به نقض حق تکثیر تذکر گرفته بودید. امروز متوجه شدم که تعداد زیادی تصویر (عموماً مربوط به کلوپ‌های بزرگسالان) را از اینترنت برداشته‌اید و در ویکی‌پدیای بارگذاری کرده‌اید. تمام این موارد ناقض حق تکثیر بودند و حذف شدند. با توجه به این که مشابه این اشتباه را در ویکی‌انبار هم کرده‌اید و علی رغم تذکر به این کار ادامه داده‌اید و در آنجا بی‌پایان بسته شده‌اید، به دلیل عدم توجهتان به سیاست حق تکثیر، در ویکی‌پدیای فارسی هم به مدت یکسال از بارگذاری پرونده در ویکی‌پدیا محروم شدید. — حجت/بحث ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۵۵ (UTC)پاسخ


سلام . حجت بنده عکس‌هایی که بارگذاری کردم تحت عنوان استفاده منصفانه استفاده کردم که عموماً عکس‌های حاوی محتوای لوگوهای شرکت‌ها بود که طبق قانون ویکی‌پدیا به شرطی عکس‌ها بتوانند کمک کنند به فهم بهتر مطالب حتی اگر آزاد هم نباشند ایرادی ندارد ، ضمنا قانون حق تکثیر در مورد ویکی پدیا فارسی قابل اجرا نیست چون شرکت ویکی‌پدیا چون که در آمریکا می‌باشد و کشور آمریکا حق تکثیر در کشور ایران را به رسمیت نمی‌شناسد . Alirezatass (بحث) ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۱۳ (UTC)پاسخ

سلام مجدد . حجت بنده خطایی در مورد بارگذاری تصاویر ویکی‌پدیا مرتکب نشدم ضمناً آنچه که شما تحت پیوند به نظر شما تذکر داده‌اید آن مشاوره‌ای بود که با جناب احمد در میان گذاشتم . Alirezatass (بحث) ‏۵ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۴۴ (UTC)پاسخ