پرش به محتوا

بحث کاربر:Arian021hhh: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
برچسب: برگردانده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: برگردانده‌شده ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
خط ۵۲: خط ۵۲:
== دومین تذکر ==
== دومین تذکر ==
سلام کاربر گرامی ''لطفا مقالات را مستقیما با عناوین فارسی ایجاد نماید '' [[User:Luckie Luke|<font color="orange">Luckie Luke</font>]] ([[User talk:Luckie Luke|<font color="orange">Talk</font>]]) ‏۱۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۳۶ (UTC)
سلام کاربر گرامی ''لطفا مقالات را مستقیما با عناوین فارسی ایجاد نماید '' [[User:Luckie Luke|<font color="orange">Luckie Luke</font>]] ([[User talk:Luckie Luke|<font color="orange">Talk</font>]]) ‏۱۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۳۶ (UTC)

بخواب ممنون ([[ کاربر:Arian021hhh |♡ARIAN♡ ]]([[بحث کاربر:Arian021hhh | بیا با هم حرف بزنیم ]]) ‏۱۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۳۷ (UTC))

نسخهٔ ‏۱۴ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۳۷

(♡ARIAN♡ ( بیا با هم حرف بزنیم ) ‏۷ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۲۳ (UTC))

بحث کاربر:Arian021hhh/بایگانی‌ها


بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
بیا حرف بزنیم


پیشنهاد حذف میاپلیز

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ میاپلیز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/میاپلیز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. میم میم صاد (بحث) ‏۱۳ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۲:۳۸ (UTC)

May 2022

Information iconلطفا از شیوه نگارش و قالب‌بندی غیر معمول در مقالات استفاده نکنید. این کار خواندن مقالات و همچنین دسترسی به آنها را سخت‌تر می‌کند. ویکی‌پدیا شیوه‌نامه‌ای دارد که همه مقالات باید بر طبق آن نوشته شودند و جز در موارد بسیار ویژه و بدون یک دلیل قانع‌کننده نباید از آن سرپیچی کرد. لطفا مقالات را مستقیما با عناوین فارسی ایجاد نماید Luckie Luke (Talk) ‏۱۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۳۸ (UTC)

سلام لاکی عزیز ممنون از توجه‌تون مقالاتی که ایجاد کردم به دلیل این‌که پیوند‌های آنها از قبل توسط ویرایشگرهای دیگر به انگلیسی ایجاد شده بود مجبور به انتقال آنها شدم. اگر روش بهتری می‌شناسید ارائه دهید که بعداً مقاله ها همزمان درهم ادقام شوند.(♡ARIAN♡ ( بیا با هم حرف بزنیم ) ‏۱۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۴۲ (UTC))

کاربرد تغییر مسیر تنها برای موارد زیر جایز و پذیرفتنی است در غیر این صورت تخلطی از قوانین دانشنامه محسوب خواهد و مقالات حذف خواهند شد پس لطفا مقالات را با حروف لاتین ایجاد ننماید ضمنا آن مقالات در ویکی فارسی وجود نداشتند شما ایجاد نموده اید

  • از فرم مخفف یک کلمه به فرم گسترده آن. مانند این که کاربران را از صفحهٔ نزاجا به صفحهٔ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارجاع بدهیم.
  • از کلمه‌ای با اشتباه املایی متداول به نگارش صحیح آن کلمه. مثلاً کاربران را از صفحهٔ آلبرت انیشتین به صفحهٔ آلبرت اینشتین ارجاع بدهم.
  • از نام ناقص به کامل. نظیر آن که کاربران را از صفحهٔ اینشتین به صفحهٔ آلبرت اینشتین بفرستیم.
  • از کلمات مترادف به صفحه‌ای که آن‌ها را توضیح داده‌است. مثلاً از صفحهٔ چت به صفحهٔ گفتگوی اینترنتی تغییرمسیر ایجاد کنیم.
  • از نام‌های علمی به نام‌های متداول (یا برعکس). مثلاً از صفحهٔ اکسید دوتریم به صفحهٔ آب سنگین ارتباط ایجاد کنیم.
Luckie Luke (Talk) ‏۱۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۵۰ (UTC)

خب میشه از گزینه کلمات مترادف یا حتی کلمه‌ای اشتباه استفاده کرد (چون بالاخره املا انگلیسی که توی فارسی نداریم) برای انتقال مقالات من. ممنون از کمک‌تون(♡ARIAN♡ ( بیا با هم حرف بزنیم ) ‏۱۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۵۴ (UTC))

دومین تذکر

سلام کاربر گرامی لطفا مقالات را مستقیما با عناوین فارسی ایجاد نماید Luckie Luke (Talk) ‏۱۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۳۶ (UTC)

بخواب ممنون (♡ARIAN♡ ( بیا با هم حرف بزنیم ) ‏۱۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۳۷ (UTC))