پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران: تفاوت میان نسخه‌ها

افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Hysteresis2299 (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب: ویرایش مبدأ ۲۰۱۷
خط ۲۶۷: خط ۲۶۷:


برای کمک نیامده [https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84%DB%8C&oldid=31001072] و [[وپ:نزاکت]] را نقض کرده. قطع دسترسی شود. [[کاربر:Hysteresis2299|هیس!]] ([[بحث کاربر:Hysteresis2299|بحث]]) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۵۵ (UTC)
برای کمک نیامده [https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84%DB%8C&oldid=31001072] و [[وپ:نزاکت]] را نقض کرده. قطع دسترسی شود. [[کاربر:Hysteresis2299|هیس!]] ([[بحث کاربر:Hysteresis2299|بحث]]) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۵۵ (UTC)

== لطفاً با من مانند خرابکار و ترول رفتار نشود من تخطی نکرده‌ام ==

درود، عالیجنابان مسئول در سامانه (هرکدام از عزیزان که می‌تواند رسیدگی کند) لطفاً سیاهه قطع دسترسی من پاک/پنهان شود. با احترام[[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۰۶ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۰۶


درخواست‌های در انتظار مدیران/دیوانسالاران           آخرین روزآمدسازی: ‏۲۹ ژوئن ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۳۰ (UTC)
حذف / احیا محافظت صفحه‌ها کسب دسترسی بستن / بازشدن انتقال / ادغام

برای دیوانسالاران:

سایر

به تابلوی اعلانات مدیران خوش آمدید. در این صفحه می‌توانید وقایعی را که نیازمند دخالت مدیران ویکی‌پدیای فارسی است گزارش کنید. با رعایت رهنمود و سیاست‌های رفتاری همهٔ کاربران ویکی‌پدیا می‌توانند در این صفحه مطلبی بنویسند.

آیا اشتباهی اینجا نیامده‌اید؟ استفاده از این صفحه
  • پیش از شکایت از یک کاربر در این صفحه، ابتدا گلهٔ خود را در صفحهٔ بحث آن کاربر مطرح کنید.
  • عنوان بخشی را که می‌افزایید طوری بنویسید که نام کاربر یا مقالهٔ مورد بحث در آن ذکر شود.
  • از عنوان‌هایی کلی مثل «بررسی» و «کمک» و «پی‌گیری» خودداری کنید؛ به جای آن عنوانی بنویسید که اختصاصی‌تر باشد (مثلاً «بررسی ویرایش کاربر:فلانی)
  • لطفاً مطالب خود را مؤدبانه بنویسید و نیز هنگام افزودن مطلب، پیوندی به مشکل خود بدهید تا بتوانیم برای مشکل شما چاره‌ای بیابیم.
  • لطفاً مطلب خود را خلاصه و موجز بنویسید.
  • انتهای مطلب با چهار مدک (~~~~) امضا کنید.
  • اگر موضوع شکایت یکی از کاربران است، حتماً در صفحهٔ بحث کاربر پیام بگذارید تا از شکایت آگاه شود. برای این کار می‌توانید از {{جا:آگاه‌سازی تام}} ~~~~ استفاده کنید.
خالی کردن کاشه برای تازه کردن صفحه

بایگانی‌های سه سال اخیر تابلوی اعلانات مدیران
۲۰۲۴ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
۲۰۲۳ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
۲۰۲۲ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
بایگانی‌ کامل سال‌های گذشته
دیگر پیوندهای مفید
درخواست بازرسی کاربر
تابلوی اعلانات حل اختلاف
تابلوی اعلانات منابع معتبر
تابلوی اعلانات دیوان‌سالاران
تابلوی اعلانات ربات‌ها
گزارش قفل آبی
راهنمای فنی مدیران

بررسی حساب کاربر:Rozbeh.aria و کاربر Behnam.hf

مدیران گرامی درخواست بررسی این حساب کاربری Behnam.hf را دارم؛ کاربر ابتدا با همین نام کاربری Behnam.hf ثبت نام کرده بود و چندین بار اقدام به ایجاد مقاله شعر ترنج کرد اما بارها در حذف سریع حذف شد. پس از حذف مکرر مقاله از نام کاربری Behnam.hf به اینجا تغییر مسیر دادکاربر:Rozbeh.aria و این اکانت جدید را ایجاد کرد و دوباره اقدام به ایجاد مقاله شعر ترنج کرد. درخواست دارم بررسی شود که

۱- آیا او تغییر نام کاربری را بر اساس ضوابط درخواست تغییر نام حساب کاربری سراسری انجام داده است یا خیر؟

۲- با توجه به این ادعا که گفته است دیگر ویرایشی در سامانه نمی‌کند؛ اینجا بحث_کاربر:HviaH/بایگانی_۶#تقدیمی این کاربری برای من ذره ای هم ارزش ندارد چون نمیخواهم در این کار فعالیت کنم، اما با نام کاربری دیگری و بی‌اعتنا به ویکی‌پدیا:تعارض منافع باز در موضوعی که کاربر ذینفع است اقدام به ایجاد مقاله کرده است؛ این نبح درست است یا خیر؟ ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/شعر ترنج

۳-آیا این ویرایش‌ها مصداق فریب و دور زدن سامانه هست یا خیر؟

۴- من پیشتر اینجا کاربر نقض نزاکت و حمله شخصی کرد بحث_کاربر:HviaH/بایگانی_۶#تقدیمی نادیده گرفتم و اینجا به دوست عزیز جناب جیپوتر خواستم به عنوان نفر سوم برای اینکه کاربر با اصول رفتاری و محتوایی ویکی‌نویسی آشنا شود راهنمایی کند و دیگر به آن کاربر پیامی ندادم. پیام من به جناب جیپوتر بحث_کاربر:Jeeputer/بایگانی_۱۶#درخواست_پادر_میانی_و_روشنگری_کاربر_تازه‌کار و ایشان گفتند اگر بازگشتند و دیدیم که قصد مشارکت سازنده دارند، می‌توان با ایشان صحبت مختصری در این خصوص داشت.

ناظر بر موارد یاد شده من درخواست بررسی موارد ۱ تا ۳ را دارم. نسبت به موضوع نقض نزاکت و حمله شخصی منقضی شده هیچ ادعا و شکایتی ندارم. -- نسیان ‏۱۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۳ (UTC)پاسخ

  • در تکمیل بند ۲ ایجاد کننده مقاله و مدعی ابداع قالب جدید شعری هر دو یکی هستند؛ از متن مقاله شعر ترنج بهنام حیدری فخر شاعر و ترانه‌سرا و پژوهشگر و نویسنده معاصر، در بخش مالکیت فکری وزارت فرهنگ و ارشاد به ثبت ادبی و هنری رسیده و گواهی و مجوز دریافت نموده‌است نسیان ‏۱۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۳ (UTC)پاسخ
جهت بررسی بهتر: بحث بایگانی شده من و جناب نسیان. کاربر موضوع این شکایت هم پیامی در بحث من گذاشته‌اند که به‌خاطر وجود این ریسه بنده ورود نکردم تا مدیران بررسی کنند. با احترام. --{{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۰ (UTC)پاسخ

درخواست رسیدگی به اتهام و نیز تکرار اتهام‌زنی

مدیران خوب!

با عرض ادب و درود گرم بر شما!

لطفاً به اتهام کاربر: Kazemita1 در این ویرایش: [۱] به این‌جانب

و نیز تکرار اتهام در این ویرایش: [۲]

آن‌هم با توجه به پیشینۀ اتهام و آزار، رسیدگی نمایید.

این کاربر، در گذشته، به این‌جانب، اتهام جعل منبع نیز زده بود که چون ابراز تأسف کرده بود، گذشت کردم (: [۳]).

با احترام و مهر همیشگی. Sayenevisande (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۵۲ (UTC)پاسخ

یادآوری‌ای جداگانه و در قالب درد دل

شگفت اینکه برخی از همکاران اسلام‌گرا در قالب آی پی در اینجا: [۴]، به این‌جانب و برخی از دوستان عزیز، اتهام می‌زنند که در پی از دور خارج نمودن کاربران هوادار اسلام و جمهوری اسلامی هستیم!!!
در حالی که به وجدان و شرف و حقیقت، سوگند که من تا کسی برایم مشکل پدید نیاورد یا در پی تهمت و آزار نباشد (و نیز مسئلۀ پاسداری از دانشنامه در قالب جلوگیری از خرابکارها و زاپاس‌ها... در میان نباشد)، نه تنها در بخش تام، حضور نمی‌یابم؛
بلکه تا جایی که شدنی است، با منطق و احترام و مهربانی و گذشت با وی رفتار می‌کنم (از متن خلاصه ویرایش‌هایم و پیام‌هایم در صفحه گرفته تا گذشت‌هایی که نموده‌ام). با احترام و مهر. Sayenevisande (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۱۶ (UTC))پاسخ
کاربر محترم! خلاصه ویرایش شما حاوی اظهار نظر سیاسی است. به علاوه بعد از اینکه مطلب منبع دار را حذف کردید به جای طی کردن فرایند رفع اختلاف به شکایت در تام دست می‌یازید. و در پایان هم رفتار آی‌پی‌هایی که ارتباطی به این جانب ندارند را در قالب درد دل به آن شکایت می‌چسبانید تا شاید نظر مدیر بررسی کننده را نسبت به من منفی تر کنید. رفتار شما بسیار غیر‌حرفه‌ای است.--Kazemita1 (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۲۰ (UTC)پاسخ
@Kazemita1: سلام. شما از دیدگاه سیاسی کاربر چگونه با خبر شدید؟ از توضیحی که برای ویرایش داده؟ شمامیدانید که نباید در مورد کاربر نظر دهید بلکه فقط در مورد ویرایش. در ضمن منبع مورد اشاره شما وبلاگ است و معتبر نیست. اینکه در یک کلیسا کشیشی چنین گفته ارزش دانشنامه ندارد صدها امام جماعت هم از جمله امام جماعت مسجد کنار منزل این حقیر نیز چیزهایی بهتر از این برای مرحوم سلیمانی گفتند که نیازی به درج آنها در دانشنامه نمیبینم. به نظر من چنین اضافاتی از وبلاگها و منابع نامعتبر ارزش مقاله را نیز پایین میبرند. در ضمن شما کاربر خوب و باتجربه ای هستید و مدیران با اینگونه اشارات نظرشان در مورد شما و هیچ کاربری منفی یا مثبت نمیشود. بلکه کمکی که دلسوزانه به دانشنامه میکنید است که برای من مدیر نوعی سند است. کاربر:Sayenevisande ویرایش مزبور از یک فرد ناشناس ارزش گفتگو ندارد و قابل اشاره نبود و میبینید که واگردانی شده. اگر برایتان مهم است در صفحه کاربریتان بنویسید. Gharouni Talk ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۴ (UTC)پاسخ
  •  پاسخ: درود صمیمانه بر دوستان خوب و به ویژه مدیر رسیدگی‌کنندۀ گرامی!
(۱) کاربر محترم مورد نظر، در دو خلاصۀ ویرایش (در اینجاها: [۵] و [۶])، اتهام زده است که: «لطفاً عقاید سیاسی خود را در لوای قوانین ویکی‌پدیا تحمیل نکنید. مطلب، منبع دارد»!!!
در حالی که این‌جانب به عنوان گشت‌زن و نگهبان ویکی‌پدیا این ویرایش نادرست را حذف کردم (که باید حذف می‌شد) که بر خلاف پندار این کاربر، هرگز، تحمیل عقاید سیاسی در قالب قانون ویکی‌پدیا نبود
(۲) آیا این‌جانب اهل تحمیل عقاید سیاسی هستم یا کسی که با شگرد گنجاندن ادعای فردی ناشناس در یک کلیسای بی‌اهمیت سوریه و از منبعی بی‌اهمیت در لابه‌لای اخبار شادی مردم و اپوزیسیون سوریه و ایران و عراق، تلاش می کند که خبر شادی مردم، جور دیگری به مخاطب، القا شود؟!
(۳) مطلب حتی اگر منبع‌دار باشد، در صورت نداشتن ارزش دانشنامه‌ای یا بی‌اعتباری منبع...، نباید افزوده شود (لطفاً دقّت شود).
(۴) اساساً چرا در خلاصۀ ویرایش، آن‌هم چند بار، باید دربارۀ دیدگاه اعتقادی و سیاسی دیگران، قضاوت شود؟!
در حالی که معیار در اینجا قانون‌های دانشنامه است و کار در راستای بهبود آن.
(۵) آیا دو خلاصۀ ویرایشِ مربوط وی، مصداق حمله یا آزار نیست؟!
(۶) برای این‌جانب، کار در راستای قانون‌های دانشنامه، مهم است و نه تحمیل عقاید سیاسی و اعتقادی؛ به همین دلیل است که به جنگ ویرایشی یا واگردانی نادرست نمی‌پردازم.
(۷) این کاربر، چند بار (در اینجاها: [۷]، [۸]، [۹]، [۱۰] و [۱۱]) ویرایش من و حتی ویرایش مدیر گرامی، جناب Gharouni را خنثی کرده است!!!
در حالی که جناب قارونی، دلیل‌های این‌جانب را تأیید کرده و ویرایش نادرست این کاربر را خنثی نموده است
و نیز این‌جانب دو بار در خلاصۀ ویرایش، در خطاب به این کاربر نوشتم: «با احترام: ۱-اتهام نزنید ۲- دلیلش منبع‌دار بودن نبوده (در خلاصه ویرایش قبل، توضیح داده شده) ۳- در صورت اختلاف، در صفحه بحث مقاله، مطرح کرده یا نظر سوم را جویا شوید»
و در خلاصۀ ویرایش قبلی هم، نوشته بودم: «زدودن لقب جانبدارانه + اینکه در کلیسایی، سخنی از فردی غیر سرشناس و غیر مهم، گفته شده، ارزش دانشنامه‌ای ندارد».
(۸) آیا پنج بار خنثی سازی ویرایش من و جناب مدیر محترم، مصداق جنگ ویرایشی نیست؟!
(۹) این کاربر در آخرین خلاصۀ ویرایش مربوطش نوشته: «دو منبع جدید افزودم»؛
در حالی که کاربر دیگری ویرایش وی را (در اینجا: [۱۲]) خنثی کرده و نوشته: «در دو منبعی که جدید اضافه کردید، عبارتِ "تنها کاری که قاسم سلیمانی انجام داد این بود که در کنار مسیحیان در مقابل داعش و القاعده ایستاد"، وجود ندارد... . من هم، مانند دو کاربر دیگری که تذکر دادند، فکر می‌کنم اظهار نظر یک کشیش کاملاً غیرمعروف در کلیسایی غیرمعروف، ارزش این را ندارد که در این مقاله بیاید».
(۱۰) آیا اتهام «تحمیل عقیدۀ سیاسی» به خودِ این کاربر برنمی گردد (این پرسش است بر اساس ویرایش های نادرست کاربر، و اتهام نیست)، آن‌هم با توجه به اینکه به درخواست‌ها و تذکرهای درست همکاران، توجه نکرده و با به راه انداختن جنگ ویرایشی، تلاش می‌کند که کارنامۀ سلیمانی را در دو مقالۀ مربوط، سفید نشان دهد؟!
(۱۱) به راستی، آوردن ادعای شخص ناشناختۀ مسیحی در کلیسایی ناشناخته، آن‌هم از منبع بی‌اعتبار، چه ارزش دانشنامه‌ای دارد که این کاربر، چنین به جنگ ویرایشی می پردازد؟!!!
(۱۲) یکی از موارد جانبداری سیاسی وی در خلاصۀ ویرایش‌هایش دربارۀ دختر سلیمانی یعنی زینب (در اینجا: [۱۳])، مشهود است: «حقا که دختر همان پدری»!
آیا خلاصۀ ویرایش، جای جانبداری و تحسین دختر فلان شخص است؟!!! آیا در خلاصۀ ویرایش، به جای نوشتن «افزودن مطلب و منبع»، باید شعار و تحسین سیاسی و جانبدارانۀ بی‌ربط نوشت؟!!!
(۱۳) این کاربر، باز هم، به تهمت‌زنی پرداخته و گفته است: «مطلب منبع‌دار را حذف کردید [و] به جای طی کردن فرایند رفع اختلاف، به شکایت در تام، دست می‌یازید»!
در حالی که کدام نگهبان و گشت‌زن آگاه و دلسوزی، در پی حذف مطالب منبع‌دارِ درست است؟!
در دو خلاصۀ ویرایش، یادآور شدم که مطلب پیش‌گفته را به دلیل نداشتن ارزش دانشنامه‌ای و نیز سرشناس نبودن گوینده زدوده‌ام (که در دو مقاله «قاسم سلیمانی» و «پیامدهای کشته شدن قاسم سلیمانی»، به گونۀ تکراری، وجود داشت، و در یکی از آن دو مقاله هم، دو بار آمده بود که با توجه به خنثی‌سازی نادرست این کاربر، هنوز هم در این مقاله پیامدهای کشته شدن قاسم سلیمانی، وجود دارند).
(۱۴) و باز، تهمت زده است که: «در پایان هم، رفتار آی‌پی‌هایی را که ارتباطی به این‌جانب ندارند، در قالب درد دل، به آن شکایت می‌چسبانید تا شاید نظر مدیر بررسی کننده را نسبت به من منفی‌تر کنید. رفتار شما بسیار غیر‌حرفه‌ای است»!!!
در حالی که این کاربر، توجه ندارد که در یکی از ویرایش‌های مربوط، بخش «درد دل» را جدا نمودم و نیز قید «جداگانه» را در عنوانش آوردم تا باعث سوء برداشت این کاربر و دیگران نشود
و اساساً هیچ ربط و اتهامی در آن درد دل، متوجه این کابر نیست.
(۱۵) و دلیل آوردن این درد دل هم، بایسته بود؛ چون یک روز پیش از آن، کاربری در قالب آی پی، تهمت زده بود که من و چند تن دیگر، برای بیرون راندن کاربران هوادار دین اسلام و حکومت جمهوری اسلامی، به شکایت و این جور چیزها می پردازیم!!!
آیا به راستی، نوشتن این یادآوری، لازم نبود؟!
(۱۶) آیا درست است که این کاربر، این درد دل من را و نیز تهمت‌های آن آی پی را به خودش ربط دهد و در پی آن، مدیران آگاه دانشنامه را چنان ساده، فرض کند که ادعا کند: «تا شاید نظر مدیر بررسی کننده را نسبت به من منفی تر کنید»!!!
(۱۷) آیا این گونه برداشت‌ها، به گونه‌ای، بدبینی به همکاران نیست؟!
 درخواست: (۱۸) و (۱۹) در پایان، درخواست دارم:
یک) به چند تهمتی که این کاربر (در خلاصۀ ویرایش و در این ریسه) به این‌جانب زده، آن‌هم با توجه به داشتن پیشینۀ حملۀ شخصی و اتهام‌زنی‌اش رسیدگی شود.
دو) با توجّه به درخواست چند کاربر در ریسه‌ای دیگر دربارۀ نادرست بودن برخی از ویرایش های وی
و نیز با توجّه به ویرایش‌های نادرست اخیرِ این کاربر و بی‌اعتنایی به تذکّرهای دلسوزانۀ نگهبانان دانشنامه، خواهان رسیدگی به شایستگی وی برای برخورداری از دسترسی «گشت خودکارِ» این کاربر هستم؛
(۲۰) البتّه (برای اینکه دانسته شود که در درخواست اخیر، هیچ بدخواهی‌ای در کار نیست، یادآور می شوم:) اگر در آینده، وضعیت ویرایش‌هایش بهبود یافت، این دسترسی، دوباره به وی برگردانده شود.
با این حال، صلاح کار را به گونۀ بهتر، مدیران گرامی دانند. با احترام و مهر. Sayenevisande (بحث) ‏۲۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۰۱ (UTC)پاسخ

سلام User:Gharouni گرامی. من منبع جدیدی برای مطلب مورد مناقشه پیدا کردم. منبع جدید وبلاگی نیست و می‌گوید در چندین کلیسا در حلب، مسیحیان برای قاسم سلیمانی مرثیه گفته‌اند. اما در مورد اینکه پرسیده بودید چه ضرورتی برای گنجاندن این مطلب در دانشنامه وجود دارد. پاسخ این مساله را وقتی می‌توان دریافت که با مراجعه به تاریخچه ویرایشهای این مقاله ببینیم چطور کاربر شاکی سعی در گنجاندن رقص و شادی یک گروه اقلیت سوری پس از این ماجرا دارد ولی گنجاندن مطلب مخالف را بر نمی‌تابد. این کار کاربر شاکی یک جور زورچپانی دیدگاه است. من به جای استفاده از زورچپانی، واژه تحمیل و به جای دیدگاه، کلمه عقیده را به کار بردم.--Kazemita1 (بحث) ‏۲۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۵۶ (UTC)پاسخ

  •  پاسخ: با درود دوباره به دوستان و مدیران!
(۱) باز هم متأسفانه کاربر مربوط، به جای پاسخگویی اقناعی و درست، اتهام دیگری زد (اتهام‌های پیشین با اتهام جدید، زدوده نمی‌شود)!!!
(۲) قرار دادن واکنش و شادمانی برخی از مردم عراق و سوریه و ایران از مرگ سلیمانی، کجایش زورچپانی دیدگاه است؟!
(۳) اتفاقاً (همان گونه که پیش‌تر هم یادآور شدم) قرار دادن دیدگاه شخص ناشناسی در کلیسایی غیر سرشناس در لابه‌لای خبرهای شادی مردم و مخالفان سلیمانی، می‌تواند مصداقی از جانبداری و زورچپانی دیدگاه سیاسی باشد.
(۴) اگر در پی تحمیل عقیده و زورچپانی بودم، چرا آن همه ستایشی که از قول دیگران به سود سلیمانی در مقالات مربوط، وارد کرده‌ای، حذف نکردم؟!
(۵) اساساً آیا بهبود یا افزایش منبع، باعث مهم نشان دادن خبر مورد نظر می‌شود؟!
(۶) باز هم یادآوری می‌شود که موضوع، فقط منبع نیست؛ بلکه بی‌ارزشی و نادانشنامه‌ای بودن خودِ خبر هم است.
(۷) هر اندازه هم که در آن خبر، ویرایش جدید، انجام شود، افزودن خبر پیش‌گفته و نیز جنگ ویرایشی مربوط به آن در دو مقالۀ مربوط، درست نبوده است.
(۸) شگفت اینکه خبر مربوط به کلیسا، در مقاله «پیامدهای کشته شدن قاسم سلیمانی»، دو بار و تکراری (در بخش «مقامات سایر کشورها» و «گروه‌ها و سازمان‌ها») آمده بود؛ با این حال، این کاربر، خبر مربوط به آن کلیسا را با تغییراتی، به آن مقاله (در بخش «واکنش مردم عراق و سوریه و ایران»)، افزوده است!
(۹) به اندازۀ کافی، توضیحات داده شده و مسئله، روشن شده است؛ به همین دلیل، دیگر مطلبی نمی‌افزایم مگر اتهام جدیدی از سوی کابر، مطرح شود. با احترام. Sayenevisande (بحث) ‏۲۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۲۹ (UTC)پاسخ

در طول این مدت که شما مشغول نوشتن شکایت از اینجانب بودید اتفاقات زیادی در مقاله صورت گرفته است. از شما دعوت می‌کنم به جای اینکه انرژی خود را در اینجا صرف کنید به صفحه بحث تشریف بیاورید. جهت اطلاع دوستان, متن مزبور را حذف کرده‌اند تا بحث به نتیجه برسد. --Kazemita1 (بحث) ‏۲۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۰ (UTC)پاسخ

  •  پاسخ:
(۱) حذف ویرایش نادرستتان هم در یکی از مقالات مربوط، رافع چند اتهامی که زده‌اید نیست.
(۲) افزون بر اینکه تنها یک ویرایش نادرستتان را (در مقاله «قاسم سلیمانی») زدوده‌اید؛
در حالی که در مقاله «پیامدهای کشته شدن قاسم سلیمانی»، آن مطلب نادرست، آن‌هم با سه بار تکرار، هنوز وجود دارد!
(۳) چگونه در اینجا من را به دعوت به بحث در مقاله می‌کنید؛ در حالی که:
۱) با خنثی‌سازی ویرایش‌هایم در هر دو مقاله، به دو بار درخواست برای گفت‌وگو در صفحۀ بحث مقاله، بی‌توجهی کردید!
۲) در همان ریسۀ مربوط بحث مقاله «پیامدهای کشته شدن قاسم سلیمانی»، یکی از کاربران، نام من و دو تن دیگر را برای بحث آورد؛ ولی شما با طعنه و با به کار بردن نشانۀ تعجب (در اینجا: [۱۴])، نوشته‌اید: «منظور شما از کاربرهای مطلع را هم متوجه شدم!»
(۴) باز هم یادآور می‌شوم که لطفاً مطلب تازه‌ای نیفزایید تا مدیر رسیدگی‌کنندۀ گرامی، دچار خستگی نشود. با احترام. Sayenevisande (بحث) ‏۲۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۲ (UTC)پاسخ

گزارش تخلف ویرایشی

با درود، کاربر شاخه زيتون (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته) چندین تخلف ویرایشی در صفحه عبدالبهاء دارند که در این قسمت صفحه بحث توضیح داده‌ام. علاوه بر من کاربران دیگری نیز به این ویرایشها در صفحه بحث مقاله اعتراض کرده‌اند. لطفاً به ایشان تذکر دهید و موارد مشکل‌دار را واگردانی کنید. با سپاس از توجهتان. Tarikhejtemai (بحث) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۰۶ (UTC)پاسخ

درحال بررسی کردن... -- آرتا SATO ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۹ (UTC)پاسخ
ضمن تایید سخن جناب @Tarikhejtemai: من نیز شاهد این بحثها و تخلفات ویرایشی کاربر شاخه زیتون در مقاله عبدالبهاء بودم و متاسفانه ایشان اصرار بر ویرایشهای غیراستانداردشان دارند.S@r@nami2020 (بحث) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۳ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen: گرامی، ایشان هم‌اکنون بابت نقض وپ:نزاکت یک هفته قطع دسترسی شده‌اند، اگر امکانش هست بررسی را یک هفته عقب بیندازید تا امکان پاسخگویی داشته باشند. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۱۸ (UTC)پاسخ
درود، بله متوجه شدم، صبر می‌کنم تا کاربر مورد نظر امکان پاسخگویی را پیدا کنند. ممنون از اطلاع‌رسانی‌تان. آرتا SATO ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۱۹ (UTC)پاسخ
سلام. من گفتگوها را خواندم و به منابع نگاهی کردم و فعلا موارد با منبع مشکوک را خنثی کردم تا گفتگو به نتیجه برسد چون مقاله مخاطب غیر کاربر ویکیپدیا دارد و ویرایشی اجماع نیافته بهتر است در مقاله نباشند. برخورد با کاربر در صورت صحت ادعاهای شاکیان به وقتی که باز شد موکول شده است. Gharouni Talk ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۳۲ (UTC)پاسخ

درخواست

@DejaVu:

سلام و درود به مدیران عزیز ویکی پدیا من هر چقدر اعلان فرستادم به مدیری که مرا بسته @DejaVu: بود هیچ پاسخی دریافت نکردم لطفا مرا کمک کنید نیاز است برسی شود واقعا با من بد برخورد کرد بدون هیج تذکری مرا بستند لطفا برسی کنید — این پیام امضانشده را Mehdii1589 (بحثمشارکت‌ها) نوشته‌است.

@Mehdii1589: سلام. مدیر دژاوو دسترسی ویرایشی شما به فضای نام مقاله را گرفته‌اند و شیوهٔ رفع این قطع دسترسی را هم مشخص کرده‌اند. کافی است که چند مقاله در فضای نام پیش‌نویس ایجاد کنید و ثابت کنید که مقالاتتان استاندارد خواهند بود. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۵۸ (UTC)پاسخ

کمک به دانشنامه و اخلالگری

کاربر با ایجاد مقالات موازی و افزودن در مقالات دیگر دو فرد را که بارها مقالاتشان در نبح یا به دلیل نداشتن سرشناسی حذف شده اقدام به اخلال در سامانه می نماید شایسته است اقدام مدیریتی بر کاربر اعمال گردد و پیوندهای زیر در برابر ایجاد دوباره برای یک سال محافظت گردد

در ضمن دو حساب فوق زاپاس نامشروع هستند هر دو حساب باید بی پایان بسته شوند

Luckie Luke (Talk) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۴۹ (UTC)پاسخ

کاربر:تاریخ ادبیات و کاربر:AhmadDamirchi

با سلام و عرض ادب، کاربر یادشده طی ویرایش ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱ در صفحه کاربر محترم کاربر:Truuthful، با یک ادعای کذب، حساب کاربری ایشان را زاپاس بنده اعلام کرد. اینجانب در صفحه بحث وی (کاربر:تاریخ ادبیات) مودبانه متذکر گردیدم که سازوکار شناسایی حساب زاپاس در دانشنامه موجود است. کاربر مذکور مجدداً در ویرایش ۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۰۱ مقاله کردستان، طی خنثی‌سازی ویرایش کاربر:Truuthful، در خلاصه ویرایش چنین مرقوم نمود : "خرابکاری پانترک دمیرچی به فاصله ۶ دقیقه این و حساب دمیرچیش در صفحه بحثم به من التماس کردن".

همچنین نامبرده طی ویرایش ۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۵۹ صفحه بحث حساب کاربری خود، به جای رفتار در شان دانشنامه در پاسخ بنده، با بی‌نزاکتی و حمله شخصی (در خلاصه نویسی ویرایش) چنین بیان داشت : "دو پانترک نوکر ترکیه به فاصله ۶ دقیقه چرند در صفحه بحث من نوشتند."

لذا توجهاً به سابقه خرابکاری ایشان که موجب قطع دسترسی وی نیز گردیده است، همچنین با عنایت به رفتار خلاف مقررات و دون شان دانشنامه و عدم تاثیر گفتمان در تغییر عملکرد و ادبیات این کاربر، برخورد مقتضی با نامبرده، وفق مقررات از مدیران محترم مورد استدعاست. AhmadDamirchi (بحث) ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۷ (UTC)پاسخ

احمد دمیرچی چندین بار در صفحه بحثش به علت جعل منابع اخطار دریافت کرده و همین طور ساخت مقالات بی کیفیت و غلط. مقاله قرون وسطی را نوشته ترکیه در حالی که کشور ترکیه وجود خارجی نداشت. همینطور بی ادبانه و با گستاخی نظرات زشت و بی ادبانه ای در صفحه بحث من نوشته است که انها را واگردان کردم. به جای اینکه من از این کاربر خطاکار شاکی باشم این طلبکاره. هر جا آی پی ها و زاپاسهای خرابکار پانترک حضور دارند این به فاصله چند دقیقه انجا حضور دارد. فعالیت همزمان این دو حساب و آنلاین بودن همزمان انها با وجود اینکه سابقه کاربریشون نشان میده معمولا هفته ای یکی دوبار بیشتر انلاین نیست کاملا خودش را لو داد کاربر:Truuthful این حساب دقیقا حساب خودشه. عقده اینها این است که جمعیت یا وسعت مناطقی که کرد فارس ایرانی هست را کم کنند و تمام عالم و ادم را ترک جا بزنند. واژه state را کشور ترجمه کرده که کاملا یک جعل اشکار است . برای آذربایجان ایران یک تاریخچه دروغی درست کرده که صفویه به عنوان کشور پیشین اذربایجان بوده. الان هم وقیحانه طلبکارند. تاریخ ادبیات (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۱۶ (UTC)پاسخ

توجه : با بررسی بیشتر احتمال زیاد Truuthful به دمیرچی مربوط نیست و در این مورد زود قضاوت کردم ولی همزادبازی دمیرچی در مقالات دیگر قابل بررسی است.

همزاد بازی احمد دمیرچی با ای پی و خرابکارهای پانترک در مقالات قوم گرایانه و نژادپرستانه

احمد دمیرچی ضمنا وپ:همزاد را نقض کرده است مکررا. من ۲۰۰ ویرایش اخر او را بررسی کردم. در اغلب مقالاتی که ویرایش کرده به فاصله بسیار کمی قبل و بعضا بعدش ای پی ها و زاپاس های خرابکار پانترک قوم پرستی که مقالات را جعل کرده بودن و بیشتر اونها نیز بی پایان بسته شده اند حضور داشته اند. چنین مساله ای وقتی بارها تکرار می شود این نظریه را تقویت می کند که اون افراد و ای پی ها در صفحات دیگر احمد دمیرچی بهش پیام میدن تا در مقالات قوم گرایانه ای که محل دعوا و جنجال و اختلاف نظر است دستکاری و دخالت کند. اگر یکی دوتا بود قابل اغماض بود ولی این روند را در بیش از ۴۰ ویرایش اخرش دیدم.

نقض بی طرفی توسط دمیرچی

ضمنا اغوز یبغو این مقاله را تازه ساخته. فقط در همین یک مقاله چندتا جعل و بی طرفی را نقض کرده. حالا بررسی کنید بقیه کارهاشو. دولت یا ایالت را کشور ترجمه کرده. مقاله قرون وسطی را به کشور ترکیه ربط داده. در همین مقاله زبان را عمدا ترجمه نکرده چون زبان این جماعت زبان ایرانی خوارزمی بوده ولی قومیتش چون ترک بوده اونو ترجمه کرده. این چه جور بی طرف بودن و مقاله ترجمه کردنه؟ تاریخ ادبیات (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۳۲ (UTC)پاسخ

ادامه زاپاس های کاربر:مکری11

سلام و درود. کاربر:تاریخ ادبیات ادامه زاپاسهای کاربر:مکری11 است! با کمی ریز نگری و دقت میتوان به زاپاس بازی گسترده این کاربر در هشت سال اخیر (شاید هم بیشتر) پی برد! کاربر زاپاسهای زیادی ساخته که حتی خیلی از آنها در پرونده های دیگر بازرسی کاربر به صورت بی پایان بسته شده اند اما به عنوان زاپاسهای اشخاص دیگر شناخته شده اند!--شهرام مکری (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۵۹ (UTC)پاسخ

@AhmadDamirchi: به تاریخچه صفحه بحث:کردستان نگاه کنید! کاربر:تاریخ ادبیات (زاپاس مکری 11) کل تاریخچه صفحه را به هم ریخته و نظرات شخصی خودش را هم در صفحه بحث و هم در خود مقاله زورچپانی کرده و نظرات کاربران دیگر را در صفحه بحث مقاله حذف کرده! از نظر ایشان هرکسی که با ایشان مخالف باشد و یا با ایشان هم نظر نباشد زاپاس و همزاد است!! اما جالب اینجاست خودش نزدیک به یک دهه است مشغول زاپاس‌بازی، خرابکاری و فحاشی در مقالات است و جالبتر اینکه القاب و صفات خودرا به دیگران نسبت میدهد!!--شهرام مکری (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۱۹ (UTC)پاسخ

خواهش

درود، خدمت مدیران گرامی، خواهشمندم بیشتر به صفحات مربوط به مدیران (صفحات نامزد حذف سریع، محافظت و ...) سر بزنید و آن صفحات را کمی سبک‌تر کنید. سپاس -- آرتا SATO ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۱۸ (UTC)پاسخ

پنهان سازی

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

لطفا این ویرایش [۱۵] و ویرایش بعدی [۱۶] پنهان شودVivina3290 (بحث) ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۰۸ (UTC)پاسخ

@Vivina3290: ✓ سلام. این دو پیوندی که دادید هر دو یکی بودند. این یک ویرایش پنهان شد. اگر ویرایش دیگری هم بوده، لطفاً پیوند دهید تا پنهان کنم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۱۸ (UTC)پاسخ
ویرایش بعدی منظورم بود که انجام فرمودید با تشکرVivina3290 (بحث) ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۲۲ (UTC)پاسخ

به‌روزرسانی رویدادهای روز

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

سلام، درخواست دارم، رویدادهای روز صفحه اول به‌روزرسانی شود. مانا باشید. AbDaryaee (بحث) ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۵۶ (UTC)پاسخ

✓ Déjà Vu ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۵۶ (UTC)پاسخ

تغییر در توضیحات مقاله زن ترنس بدون اجماع

در مقاله زن ترنس در ماه های گذشته تعاریف متعددی مطرح شد که بعضی دارای ابهام بود برای همین و طبق بحث در همان صفحه وطبق نظر جناب مردتنها قرار شد تا تعریف بالای صفحه و لید مقاله با اجماع باشد و در این ویرایش جناب امیر تعاریف را اصلاح کرد و تعریفی جامع تر ارائه داد ولی باز در این ویرایش تعریف ابهام دار جایگزین شده است، خواهشمندم تا تعریف بهتر و کامل تر برای بالای صفحه و ابتدای مقاله در نظر بگیرید، تعریف کنونی تا حدودی مبهم و گنگ است و ممکن است کسی که آشنایی نسبت به موضوع ندارد را دچار ابهام کند و فهمش آسان نباشد درحالی که تعریف قبلی تقریبا مطابق با انگلیسی بود و به سادگی قابل فهم بود. برای همین خواهشمندم که مدیران خوب و ویرایشگران با تجربه در صورت صلاحدید تعریفی مناسب تر و مطابق با ویکی پدیا انگلیسی را اضافه کنند تا جنگ ویرایشی شکل نگیرد و ابهامی در توضیحات نباشد.از مشارکت و یاری خوب شما عزیزان سپاسگزارم زاید الوصف (بحث) ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۵۵ (UTC)پاسخ

سلام کاربر فوق زاپاس جدید این کاربر ویژه:مشارکت‌ها/Laxesuomex است تمامی مقالاتی که با حساب Laxesuomex قبلا درست کرده بود دارند دارد الان ویرایش می کند

Luckie Luke (Talk) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۰۶ (UTC)پاسخ

سلام حتما اشتباهی پیش اومده من ایشون رو نمیشناسم در ضمن من حتی هنوز مقاله نمیتونم بنویسم و دارم از بقیه کمک میگیرم در ضمن اگر صفحات مربوط هندوستان بزرگ و فیزیک رو ویرایش کردم برای این بود که اطلاعات و تخصص رو دارم و اینکارو کردم و اینکه این آقا ارمن هست و قطعا بخاطر مسائل سیاسی تحت تاثیر هست و این حرف رو زده چون پاک و ارمن مشکل دارن حالا من تعجب میکنم که چرا این آقا اول نیومد به من بگه تا جواب بدم قطعا به این دلیل هست چون فقط میخواد حذف بشم و به دنبال این نیست که آگاهی بگیره و جوابشو بگیره و فقط میخواد حذف شم در ضمن این مقالات مقالات ساده ای هستند و قطعا کسی که میخواد ویرایش کنه و آمارش رو ببره بالا یا یکم آشنا بشه از اینطور مقالات شروع میکنه ولی من اطلاعات دارم راجب کشورم و اینکه شما نگاه کنید من توی این مدت ۳۰ تا مقاله نوشتم و ۷۰۰ ویرایش تو دو روز داشته ام که متشکل از صفحات مختلف هست شما باور میکنید چون بخشی از آن ربطی به جغرافیای انسانی مردم پاک داشت یعنی من باید با اون فردی که جغرافیایی انسانی پاک رو ویرایش میکرد یک نفر باشم ؟ البته مشکلی نداره چون خودم هم اگر این رو میدیدم شاید باور می‌کردم

خرابکاری‌های آی پی

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

درود بر مدیران خوب!

لطفاً به وضعیت این آی پی 2.190.184.177، با توجه به خرابکاری‌هایش رسیدگی شود: [۱۷] و [۱۸] و [۱۹]... .

با مهر همیشگی. Sayenevisande (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۰ (UTC)پاسخ

@Sayenevisande: ✓ به‌مدت ۳ روز قطع دسترسی شد. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۷ (UTC)پاسخ

محافظت

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

تظاهرات ۲۰۲۱ روسیه هرچه سریعتر محافظت شود.  وندادهرمز 📞 ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۱۱ (UTC)پاسخ

✓ Déjà Vu ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۵۲ (UTC)پاسخ

رسیدگی به ویکی‌پدیا:درخواست محافظت صفحه

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

ویکی‌پدیا:درخواست محافظت صفحه لطفا بررسی کنید.--GodNey (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۵۳ (UTC)پاسخ

@GodNey لطفا از ایجاد ریسه در تام جهت یادآوری درخواستتان در دیگر مباحث داخلی پروژه‌ها خودداری فرمائید. مسلما مدیران در بررسی‌هایشان به آن رسیدگی خواهند کرد. Déjà Vu ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۵۴ (UTC)پاسخ

اردک و سوء استفاده از ویکی انبار

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

حساب زیر اردک کاربر Arashbara است:

به محض ساختن حساب مقاله ژیلا حسینی(شاعر) را ایجاد می کند همان مقاله ای که تصویرش را Bahar3434 بارگذاری کرده و Bahar3434 هم بخاطر زاپاس کاربر بالایی بسته شده (آرشیو تام).... در ضمن کاربر نه تنها به تذکرات گوش نکرده بلکه با ساختن حساب زاپاس سعی در دور زدن قوانین داشته بنابراین من درخواست مسدودیت همیشگی کاربر Arashbara را دارم.... (حتما و حتما آرشیو تام را بخوانید تا متوجه شوید)... در ضمن مقاله ژیلا حسینی بنا بر اجماع ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/ژیلا حسینی حذف شد... و در آخر Bahar3434 از ویکی انبار سوءاستفاده کرده و با عکس گرفتن از تصاویر در اینترنت دوباره اقدام به بارگذاری کرده (بارگذاری های کاربر Bahar3434 در ویکی انبار را مرور کنید) لطفا دسترسی Bahar3434 در ویکی انبار را مسدود فرمایید حســـین (بـحــث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۵۹ (UTC)پاسخ

✓ بی‌پایان قطع دسترسی شد. Déjà Vu ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۲۰ (UTC)پاسخ
✓ بی‌پایان قطع دسترسی شد. Déjà Vu ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۲۰ (UTC)پاسخ

مقاله کردستان

سلام و درود. مقاله کردستان نیازمند بررسی و بازنگری جدی است. متاسفانه تعدادی از کاربران پانکرد عقاید شخصی خودرا در این مقاله زورچپانی کرده اند و جعل منبع، تحریف گسترده، تحقیق دست اول، مطالب بی منبع و مطالب بحث برانگیز زیادی در این مقاله وجود دارد. ضمنا کاربر:تاریخ ادبیات طی روزهای اخیر به صفحه بحث:کردستان هجوم برده و تاریخچه بحث صفحه کردستان را مخدوش ساخته و نظرات بقیه کاربران را حذف نموده و نظرات شخصی خودرا در آنجاهم زورچپانی کرده! با نگاهی به سوابق این کاربر و بررسی سوابق زاپاسهای کاربر مکری 11 و مکری 16 کاملا مشهود است که کاربر:تاریخ ادبیات هم ادامه همین زاپاسهاست.--شهرام مکری (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۰۷ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی کاربر:Artyuiopljvbnfdsdjiu

برای کمک نیامده [۲۰] و وپ:نزاکت را نقض کرده. قطع دسترسی شود. هیس! (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۵۵ (UTC)پاسخ

لطفاً با من مانند خرابکار و ترول رفتار نشود من تخطی نکرده‌ام

درود، عالیجنابان مسئول در سامانه (هرکدام از عزیزان که می‌تواند رسیدگی کند) لطفاً سیاهه قطع دسترسی من پاک/پنهان شود. با احترامMahdi Mousavi «بحث» ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۰۶ (UTC)پاسخ