پرش به محتوا

بحث کاربر:Parsa 2au: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط Jeeputer در مبحث December 2020
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
اخطار: برداشتن برچسب حذف سریع on سرومکانیسم (ساز و کار خود کنترل). (TW)
خط ۲۸۷: خط ۲۸۷:


شباهت دو مقاله به یک دیگر دلیل بر کپی کاری نیست موضوعشون یکی هست و فقط شباهت دارند . درود [[کاربر:Parsa 2au|Parsa 2au]] ([[بحث کاربر:Parsa 2au#top|بحث]]) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۲۱ (UTC)
شباهت دو مقاله به یک دیگر دلیل بر کپی کاری نیست موضوعشون یکی هست و فقط شباهت دارند . درود [[کاربر:Parsa 2au|Parsa 2au]] ([[بحث کاربر:Parsa 2au#top|بحث]]) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۲۱ (UTC)

== December 2020 ==
[[Image:OOjs_UI_icon_info_big_progressive.svg|25px|alt=Information icon]] لطفا الگوهای [[ویکی‌پدیا:معیارهای حذف سریع|حذف سریع]] را از مقالاتی که خودتان ایجاد کرده‌اید برندارید, همانند کاری که در صفحه [[:سرومکانیسم (ساز و کار خود کنترل)]] انجام دادید. اگر معتقد هستید که آن صفحه نباید حذف شود، می‌توانید مخالفت خود را با کلیک کردن بر روی دکمه‌ای که روی آن نوشته شده «'''برای مخالفت با حذف سریع اینجا کلیک کنید'''» نشان دهید که این دکمه در داخل همان اعلان حذف سریع قرار دارد. بدین ترتیب می‌توانید در '''''[[بحث:سرومکانیسم (ساز و کار خود کنترل)|صفحه بحث]]''''' دلیل خود را بنویسید. مدیران قبل از تصمیم گرفتن درباره صفحه، دلایل شما را بررسی خواهند کرد و آنها را در نظر خواهند گرفت. سپاس.<!-- Template:uw-speedy2 --> <span style="color:#AAA"><small>&#123;{کاربر&#124;</small><span>[[کاربر:Jeeputer|<span style="color:darkblue">جـیپیوتر</span>]]</span><small>}&#125;</small></span> <sup>[[بحث کاربر:Jeeputer|<span style="color:orange">بحث</span>]]</sup> ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۵۲ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۵۲

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Parsa 2au»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Gharouni Talk ‏۱۰ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۵۲ (UTC) ==نامزدی [[ویکیپاسخ

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به مقاله خیابان برغان (شهید مفتح) افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

مشخصاً ساختهٔ ذهن نویسنده است و هیچ ادعایی در مورد مهم بودنش وجود ندارد.

بر پایه بند ۱۱ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. پاتريشيا67 (بحث) ‏۱۱ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۵۸ (UTC)پاسخ


اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به مقاله زمین تخت است یا کروی؟ افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

مشخصاً ساختهٔ ذهن نویسنده است و هیچ ادعایی در مورد مهم بودنش وجود ندارد.

بر پایه بند ۱۱ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. مهرداد (بحث) ‏۱۱ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۴۴ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع دستگاه پنبه ریسی

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به مقاله دستگاه پنبه ریسی افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

مشخصاً ساختهٔ ذهن نویسنده است و هیچ ادعایی در مورد مهم بودنش وجود ندارد.

بر پایه بند ۱۱ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. RIZORIUSTALK ‏۱۲ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۳۸ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۳ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۱۷ (UTC)پاسخ

مقاله پنبه ریسی

درود بر همکار گرامی احتراما مقاله پنبه ریسی برچسب حذف و به دلیل ضعف نگارش و منبع حذف شد اما توجه بفرمایید که مقاله را پیش از حذف به صفحه کاربری شما منتقل نمودم خواهشمند است با استفاده از مطالب آن زحمت کشیده و مقاله ماشین‌آلات ریسندگی نخ را پربارتر بفرمایید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۳ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۱۹ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های شما

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید.

GodNey🐍 ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۷ (UTC)پاسخ

بررسی پیش از ساخت مقاله

درود بر همکار گرامی نخست بسیار خوشحالیم که شما به جمع خانواده ویکیپدیا پیوسته و برای پیشبرد دانشنامه تلاش میکنید دیگر اینکه خواهشمند است پیش از ساخت مقاله حتما موضوع مورد نظر را در ویکی و حتی گوگل سرچ بفرمایید تا موجود نباشد و اگر موجود است خیلی متشکر خواهیم شد که با استناد به منابع معتبر به گسترش آن اقدام بفرمایید و اگر موجود نبود نخست آن را در صفحه تمرین خود ایجاد و پس از تکمیل به نام اصلی انتقال نمایید. هر سوالی داشتید بسیار مفتخر خواهم شد در خدمت شما باشم. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۵۰ (UTC)پاسخ

حتما . به توصیه های شما عمل میکنم ممنون از شما بابت راهنمایی Parsa 2au (بحث) ‏۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۱۹ (UTC)پاسخ

صفحه‌کلید فارسی

درود، لطفاً برای ویرایش‌های خود از صفحه‌کلید فارسی استفاده کنید. برای فارسی‌نویسی، صفحه‌کلید استاندارد فارسی را از اینجا دریافت کرده، «زیپش» را باز و محتویاتش را جایی ذخیره کنید؛ به محل ذخیره بروید و روی setup.exe دوکلیک کنید و مراحل نصب را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر صفحه‌کلید فارسی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند

شهنام ک (گفتگو) ‏۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۳۳ (UTC)پاسخ

لطفاً آگاه‌سازی کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ آگاه‌سازی کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده شده‌است. برای آگاه‌سازی کردن می‌توانید پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر را در متن پیامتان درج کنید (مثلاً [[کاربر:فلانی]]) یا از الگوی {{آگاه‌سازی}} استفاده کنید. مترادف‌های این الگو (شامل «پاسخ به»، «پینگ»، «ping» و ...) نیز برای این منظور قابل استفاده هستند.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{آگاه‌سازی|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. {{پینگ|فلانی|بهمانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی و بهمانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش آگاه‌سازی کنید، چون وی به صورت خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که آگاه‌سازی همزمان چند کاربر ممکن است مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • آگاه‌سازی فقط با امضا عمل می‌کند. اگر در نوشتن نام کاربر دچار اشتباه شدید، ویرایش مجدد صفحه و اصلاح نام کاربری منجر به آگاه‌سازی او نمی‌شود (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).


برای اطلاعات بیشتر آگاه‌ساز را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام.

شهنام ک (گفتگو) ‏۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۳۳ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع آرش میر احمدی

برچسب حذف سریع به صفحهٔ آرش میر احمدی، با چندین معیار حذف، افزوده‌شده‌است. در صورتی که اعتراض دارید در بحث مقاله دلیل دلایل خود را بیان نمایید و همچنین در مقاله پایین برچسب حذف، {{دست نگهدار}} را بیافزایید. لطفا برچسب {{حذف سریع}} را بر ندارید تا یکی از مدیران رسیدگی کند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. wqxjgp (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۰ (UTC)پاسخ

دلیل حذف هم ذکر میکردید . فکر نمیکنم مقاله ایرادی داشته باشه! Parsa 2au (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۲ (UTC)پاسخ

سلام دلایل رو باید توی همون صفحه ببینید که توضیح داده شده، دلایل من این ها بودن، سرشناسی، عدم محتوا wqxjgp (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۶ (UTC)پاسخ

بله ممنون که باعث حذف شدن این مقاله شدید Parsa 2au (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۷ (UTC)پاسخ

یک نکته بگم. اگه میخواهید مقاله بسازید باید ببینید اون مقاله تو چه بخشی قرار داره انسانه یا کتابه یا فیلم هربخشی ساخت مقاله قوانینی داره، حتما وقتی مقاله میخواهید بسازید قوانین بخش خودشو بخونید، اگه این کارو بکنید دیگه لازم نیست تمام قوانین هارو درباره مقاله سازی بخونید اینجوری وقت شما اصلا گرفته نمیشه، چون همچنین ممکنه اون چیزی تو کلتونه نتونه قوانین رو پیروی کنه و شما پشیمون بشید و همیشه مقاله هایی بسازید که قرار نیست بعد از زحمت زیاد حذف بشه، من به شما پیشنهاد میکنم شروع به ساخت مقاله کتاب بکنید چون هیچ وقت مقاله کتاب حذف سریع نمیشه بلکه پرچسب حذف زمان دار دریافت میکنه، شما اینطوری دلتون اروم میشه و هم شروع به گسترش مقاله برای حذف نشدن میکنید و مقاله نویسی شیرین میشه wqxjgp (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۶ (UTC)پاسخ

ممنون Parsa 2au (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۷ (UTC) [۱] ببین این مقاله رو، محتوای کمتری نسبت به مقاله شما داره اما باقی میمونه، برای اینکه قوانین رو توی بخش خودش رعایت میکنه، اما شما شروع کردی مقاله درباره یک شخص نوشتی که ایرانیه، باید محتوا داشته باشه چون اگه اینجا توی کشور خودش منابع کافی و محتوا نداشته باشه پس باید کجا داشته باشه یعنی اگه سرشناسه چرا محتوا نداره که نوشته بشه، اگرم سرشناس نیست چرا مقاله داره wqxjgp (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۵۳ (UTC)پاسخ

منابع داره اما ویکی پدیا نذاشت ذکر کنم استاد Parsa 2au (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۵۴ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ آرش میر احمدی

درود؛ برای مقالهٔ آرش میر احمدی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

بدون منبع

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۲ دسامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۲۲ آذر ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Patricia (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۰۲ (UTC)پاسخ

همین الان حذفش کن Parsa 2au (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۵ (UTC)پاسخ

صد بار نشانی سایت رو درج کردم و یادکرد زدم ویکی پدیا اجازه نمیده بزنم این همه مقاله بدون منبع داخل ویکی پدیا هست شما میای مقاله منو برچسب حذف میزنی که من از ویکی پدیا برم ! Parsa 2au (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۱۴ (UTC)پاسخ

منابع رو ذکر کردم اگه ایراد داشت خودتون با علم خودتون اون بخش رو اصلاح کنید بجای حذف کردن Parsa 2au (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۵۰ (UTC)پاسخ

سرشناسی

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. ☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۳ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۲:۵۹ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع لیفان ایکس ۷۰

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

صفحه لیفان ایکس ۷۰ به علت هرزنامهبودن، برای حذف در ویکی‌پدیا کاندید شده‌است. اگر علاقه به ساخت مقاله دارید لطفا از صفحه ایجاد مقاله برای یادگیری و از صفحه تمرین برای تمرین و از خودآموز برای آموختن روش مقاله نویسی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:پرسش‌های رایج/سازمان‌ها را نیز مطالعه نمایید.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Tarikhejtemai (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۰۷ (UTC)پاسخ

چرا باید حذف بشه؟ نخستین هم نیست زیاد مقاله نوشتم ایرادش چیه تا برطرف کنم Parsa 2au (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۰۸ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.

Gm110m (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۰ (UTC)پاسخ

همه‌ی این نکاتی که فرمودید رعایت شده و دست اول نیست تشکر Parsa 2au (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۲ (UTC)پاسخ

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. Gm110m (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۰ (UTC)پاسخ

December 2020

Information icon سلام، من پاتريشيا67 هستم. متوجه شدم که اخیراً شما برخی از مطالب را از صفحه فهرست دانشمندان خداناباور بدون توضیح دادن دربارهٔ علت کارتان حذف کرده‌اید. در آینده، اگر علت تغییراتی که می‌خواهید اعمال کنید را در خلاصه ویرایش بنویسید، دیگران بهتر می‌توانند قصد و منظور شما را متوجه شوند. اگر این کار شما تنها یک اشتباه بود، لازم نیست نگران باشید: چون من مطالب را به حالت اولیه برگرداندم. اگر می‌خواهید تجربیات بیشتری کسب کنید و چیزهای بیشتری در مورد ویرایش کردن یاد بگیرید، می‌توانید از صفحه تمرین استفاده کنید. اگر فکر می‌کنید که من اشتباه کردم، یا اگر سؤالی دارید، می‌توانید در صفحه بحثم برای من یک پیغام بگذارید. دوست عزیز. مطالب منبع دار را نمی توانید حذف کنید. این کار را در مورد مقاله برندگان نوبل خداناباور نیز انجام دادید که واگردانی .کردم. Patricia (بحث) ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۰۹ (UTC)پاسخ

درود بر شما. من کاملا با دلیل این کار رو انجام دادم . من متوجه شدم که افرادی که برچسب هارو زدن مخالف اون مقاله بودند و همچنین انیشتین خدا باور بود این هم با دلیل و مدرک عرض میکنم خواهشا دیگه شما با افراد متعصب همکاری نکنید از شما انتظار نداشتم سپاس از شما parsa 2au Parsa 2au (بحث) ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۱۷ (UTC)پاسخ

دوست عزیز قبل از هرچیز به آنچه در پیام خوشامدگویی به شما گفته شد توجه کنید. همچنین سایر توصیه‌هایی که ویرایشگران باتجریه برایتان در این صفحه نوشتند. برای مثال شما هنوز وپ:امضا و وپ:آگاه‌سازی را نخواندید و بکار نمی بندید. در مرتبه بعدی توجه داشته باشید که اینجا دانشنامه است. محل اجماع کاربران در هر موردی. لطفا وپ:منبع و وپ:نیست را نیز مطالعه کنید. Patricia (بحث) ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۴ (UTC)پاسخ

درسته خودتون دارید میگید دانشنامه ! اینجا دانشنامه هست نه محل تخریب یک موضوع با دروغ فکر کنم شما اینو رعایت نمیکنید توی راهنمای نوشتن مقاله نوشته باید مقاله بی طرف باشه ولی این مقالات تماماََ دارای جهت گیریه . نکته آخر هم اینه که دوست عزیز من شاید چیزی میدونم که اومدم تو ویکی پدیا فعالیت می کنم شما اینقدر منو نادان خطاب نکن و بگو برو فلان متنو بخون . اگه من اشتباهی کردم و حق باشما باشه من از شما عذر خواهی می کنم و اشتباهاتم رو تکرار نمیکنم سپاس♥️ Parsa 2au (بحث) ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۴۱ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.

نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۳۲ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از گزینه‌های بالای صفحه مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحهٔ تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۳۳ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ میله موج گیر

درود؛ برای مقالهٔ میله موج گیر پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

عدم احراز سرشناسی و اهمیت و فقدان منابع کافی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۶ دسامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۶ دی ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۳۴ (UTC)پاسخ

رده‌دهی

فیلم آموزش رده‌دهی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها رده‌ای مناسب بیافزایید. با افزودن رده مقاله‌های هم‌موضوع با مقالهٔ مورد نظر راحت‌تر در دسترس قرار می‌گیرند. به عنوان مثال با افزودن [[رده:آبزیان]] به انتهای مقالهٔ دلفین، آن مقاله در ردهٔ آبزیان قرار می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:رده‌بندی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۳۵ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ طبق خودرو

درود؛ برای مقالهٔ طبق خودرو پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

بدون منبع و فاقد رهنمودسرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۶ دسامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۶ دی ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۵۸ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های شما

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید.

نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۵۹ (UTC)پاسخ

درود؛ برای مقالهٔ شب بخیر تهران (برنامه تلویزیونی) پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

عدم کفایت منابع و عدم احراز سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۶ دسامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۶ دی ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۵۳ (UTC)پاسخ

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر نسیان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۵۶ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع سرومکانیسم (ساز و کار خود کنترل)

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در سرومکانیسم (ساز و کار خود کنترل) جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ع۱۲ از معیارهای حذف سریع صورت گرفته‌است، زیرا به نظر می‌رسد مقاله نقض آشکار حق تکثیر باشد. بنا به دلایل قانونی، ما نمی‌توانیم تصاویر دارای حق نشر یا متن‌های برگرفته از دیگر وبگاه‌ها یا مطالب چاپ‌شده را پذیرا باشیم، و در نتیجه، آنچه افزودید به احتمال زیاد حذف خواهد شد. شما می‌توانید از وبگاه‌های بیرونی به عنوان یک منبع اطلاعات استفاده کنید، اما نه به عنوان منبع جملات. این بخش بسیار مهم است: با واژه‌های خودتان بگویید. ویکی‌پدیا زیر پا گذاشتن حق نشر را بسیار جدی می‌گیرد و متخلفان لجوج از ویرایش منع خواهند شد.

اگر آن وبگاه بیرونی متعلق به خودتان است، و شما به ویکی‌پدیا اجازه می‌دهید که از متن آن استفاده کنید، و این یعنی اجازه می‌دهید دیگران هم آن را ویرایش کنن، آنگاه باید آنگاه باید این موضوع را از بیرون ویکی‌پدیا به وسیلهٔ یکی از روش‌های معرفی شده در وپ:بخشش موارد دارای حق نشر، اثبات کنید. اگر شما دارندهٔ آن وبگاه نیستید، اما از دارندهٔ آن اجازه گرفته‌اید، وپ:درخواست مجوز حق نشر را ببینید. همچنین ممکن است بخواهید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا نگاهی بیندازید، یا پرسشی در ویکی‌پدیا:میز کمک مطرح کنید.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. حســـین (بـحــث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۷ (UTC)پاسخ

کپی کاری نبوده واین مقاله فقط شباهت داره به اون مقاله به دلیل موضوع یکسان و من لج ندارم مدیران محترم با من لج کردن . تشکر Parsa 2au (بحث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۲۳ (UTC)پاسخ

ممنوعیت کپی‌کاری

کاربر گرامی!

از اینکه زمان خود را صرف گسترش مقالات می‌کنید متشکریم. لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وبگاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به‌طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

کپی از مطالب تحت مالکیت عمومی (همچون ۵ جلد نخست از فرهنگ فارسی معین) و استفاده از آنها به عنوان پایه در مقالات ویکی‌پدیا، کاملاً بی‌اشکال است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های شما در «سرومکانیسم (ساز و کار خود کنترل)» با این قانون ناسازگارند. لطفاً «ویکی‌پدیا:کپی‌کاری»، «ویکی‌پدیا:کپی مکنید» و «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که هیچ تعارضی با قوانین و سیاست‌ها بوجود نیامده‌است، لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس. حســـین (بـحــث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۹ (UTC)پاسخ

شباهت دو مقاله به یک دیگر دلیل بر کپی کاری نیست موضوعشون یکی هست و فقط شباهت دارند . درود Parsa 2au (بحث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۲۱ (UTC)پاسخ

December 2020

Information icon لطفا الگوهای حذف سریع را از مقالاتی که خودتان ایجاد کرده‌اید برندارید, همانند کاری که در صفحه سرومکانیسم (ساز و کار خود کنترل) انجام دادید. اگر معتقد هستید که آن صفحه نباید حذف شود، می‌توانید مخالفت خود را با کلیک کردن بر روی دکمه‌ای که روی آن نوشته شده «برای مخالفت با حذف سریع اینجا کلیک کنید» نشان دهید که این دکمه در داخل همان اعلان حذف سریع قرار دارد. بدین ترتیب می‌توانید در صفحه بحث دلیل خود را بنویسید. مدیران قبل از تصمیم گرفتن درباره صفحه، دلایل شما را بررسی خواهند کرد و آنها را در نظر خواهند گرفت. سپاس. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۵۲ (UTC)پاسخ