پرش به محتوا

بحث کاربر:Morteziano

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ سال پیش توسط Gharouni در مبحث سرشناسی
خوش آمدید

سلام Morteziano، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید. ویکی‌پدیا دانشنامه‌ای است که با همکاری خوانندگانش نوشته می‌شود. این وب‌گاه یک ویکی است، یعنی هرکسی، از جمله خود شما می‌تواند با کلیک کردن روی پیوند «ویرایش» که در همهٔ مقالات می‌آید، آن را ویرایش کند. اگر نظری در مورد محتویات موجود در مقاله‌ای داشتید، یادداشتی در بخش بحث‌ مقاله بنویسید. برای این کار اول پیوند بحث را از بالای صفحهٔ مقالهٔ مورد نظر انتخاب کنید تا به صفحهٔ بحث بروید؛ سپس در صفحهٔ بحث روی ویرایش یا افزودن عنوان کلیک کنید. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید.

Can't read Persian? Read this message in: English, French
نیاز به کمک

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار مدک (~~~~) امضا کنید. با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سؤالی فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید یا از {{کمک به من}} در صفحهٔ بحثتان استفاده کنید تا کسی برای کمک به شما بیاید. در ضمن بهتر است قبل از پرسیدن سؤال، «ویکی‌پدیا:راهنما» را مطالعه کنید؛ یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. اگر پرسشی پیرامون موضوعی علمی/دانشنامه‌ای داشتید به ویکی‌پدیا:میز مرجع بروید. اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم، نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در مقاله‌های برگزیده یا مقاله‌های خوب بیندازید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی‌شده غفلت مکنید. سورنا/بحث)ßõt- ‏۱۰ دسامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)پاسخ

نکاتی که به شما در ویکی‌پدیا کمک خواهد کرد
پروژه‌های خواهر
ویکی‌پدیا پروژه‌ای است از بنیاد غیر انتفاعی ویکی‌مدیا. این بنیاد چندین پروژه چند زبانه با محتویات آزاد با عناوین زیر در دست اقدام دارد:
ویکی‌واژه
فرهنگ واژه‌ها و اصطلاح‌نامه
ویکی‌نَسک
متون و کتابچه راهنماهای آزاد
ویکی‌گفتاورد
مجموعه‌ای از نقل قول‌ها
ویکی‌نبشته
متون پایه و مرجع آزاد
ویکی‌گونه
راهنمای گونه‌های زیستی
ویکی‌خبر
مرجع خبری با محتوای آزاد
ویکی‌انبار
انبار پرونده‌های چندرسانه‌ای عمومی
فراویکی
هماهنگ‌کننده پروژه‌های ویکی‌مدیا

درخواست حذف سریع صبا فیلتر

[ویرایش]

برچسب حذف سریع به مقاله صبا فیلتر افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

تبلیغات و فاقدسرشناسی

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر در این اندیشه اید که این هشدار به اشتباه اینجا گذاشته شده‌است، با کپی‌کردن {{دست نگهدار}} در پایین الگوی حذف، اعتراض خود را اعلام کنید و در صفحهٔ بحث توضیح دهید که چرا به نظر شما صفحه نباید حذف شود. آگاه باشید که اگر صفحه‌ای برچسب حذف سریع را دریافت کند در صورتی که صفحه برابر با معیارها سزاوار حذف باشد، بی‌درنگ حذف خواهد شد. خواهشمندیم که خودتان برچسب حذف سریع را برندارید و در کنار آن در دادن اطلاعات بیشتر به صفحه، به خود تردید راه ندهید. اطلاعاتی که نشان می‌دهد این صفحه پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا است. اگر صفحه حذف شد، می‌توانید با یکی از مدیران تماس بگیرید و از او بخواهید تا یک نسخه از صفحه را به نشانی اینترنتی شما بفرستد. Abiii132 ‏۲۶ نوامبر ۲۰۱۴، ساعت ۱۰:۵۷ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ رضا رضایی کمال

[ویرایش]

برای مقالهٔ رضا رضایی کمال پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

معیار سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۵ مه ۲۰۱۷ مصادف با ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. قارونی گفت‌وگو ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۰۹ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ آلفرد لازاریان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

  • در مقالهٔ آلفرد لازاریان :
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۲ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۴۲ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ رقص والنتینو

[ویرایش]

درود؛ برای مقالهٔ رقص والنتینو پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

عدم سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱ نوامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۱۰ آبان ۱۳۹۷» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. امین بحث ‏۲۲ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۳۴ (UTC)پاسخ

رقص والنتینو

[ویرایش]

رقص والنتینو یه رقص منسوخ شده بوده که یه رقاص ایتالیایی به نام خودش زده این سبک رو ابداع کرده اینکه برچسب خورده عدم سرشناسی خب خودمم میدونم سرشناس نیست و میدونم در قدیم تو دانشکده های موسیقی بوده ولی الان تدریس نمیشه چون قدیمیه . ضمن اینکه اولا برام مهم نیست حذف بشه نشه به من چیزی نه میرسه نه کم میشه میخواستم مردم بفهمن سبک رقص والنتینو از کجا اومده . Morteziano (بحث) ‏۲۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۲۹ (UTC)پاسخ

لحن

[ویرایش]

درود،

نمی‌توانید برچسب را بردارید هنگامی که مقالهٔ ناصر صبوری از لحن و عباراتی نظیر «ناصر علاوه بر آن‌که با صدای گرم‌اش محبوب همگان بود به یک صفت نیز مشهور شد و آن متانت‌اش بود» رنج می‌برد.
پیشنهاد می‌کنم عجول نباشید و یا برچسب را برگردانید، یا مقاله را به درستی اصلاح کنید.
با سپاس -- KOLI (گفتگو) ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۴۴ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ ناصر صبوری که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

  • در مقالهٔ ناصر صبوری :
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۴۱ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ حسین موفق که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ حسین موفق :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۲۴ (UTC)پاسخ

حذف مکرر صفحه ای که ایجاد میکنم.

[ویرایش]

با سلام و احترام

صفحه ای به نام آقای محمد بحیرایی ایجاد کرده بودم. با ذکر منابع معتبر، دلیل حذف صفحه چه چیزی بوده است؟ و نحوه انتشار این مقاله چه طور است؟ https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%A8%D8%AD%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C


منظور از عدم سر شناسی چه چیزی بوده است؟

آیا نیاز به ارسال مدارکی مبنی بر اهراز هویت بازیکن تیم ملی وجود دارد؟ مثل کارت عضویت تیم ملی و کارت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان مورد نیاز است؟ تا ارسال شود؟

همچنین حکم قهرمانی آسیا و لیگ های کشور موجود میباشد.

جارزنی ممنوع

[ویرایش]

درود. کاربر گرامی به نظر می‌رسد شما در حال آگاه‌سازی کاربران در جهت همسویی و تقویت نظر خودتان هستید. چنین رویه‌ای مغایر با سیاست‌های دانشنامهٔ ویکی‌پدیا است. لطفاً ویکی‌پدیا:جارزنی را مطالعه کنید و اگر پرسشی داشتید در صفحه بحث من بپرسید. با احترام. ‏—NightD ‏۳۰ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۴۸ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین

[ویرایش]
دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از نوار بالا مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحه تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. -- Gharouni Talk ‏۳۰ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۱۸ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

[ویرایش]

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند Gharouni Talk ‏۳۰ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۱۹ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

[ویرایش]

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، در صفحه بحث من بنویسید. ارادتمند،

Gharouni Talk ‏۳۰ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۲۰ (UTC)پاسخ

سرشناسی

[ویرایش]

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، مدارک و منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. Gharouni Talk ‏۳۰ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۲۰ (UTC)پاسخ