بحث کاربر:Mahammad tt: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط ImanFakhri در مبحث ویرایش اخلالگرانه
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جز ربات-کاربر:ارسال پیام دربارهٔ نحوی ویرایش بخشعلی خان یکانی
ImanFakhri (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۱۰۱: خط ۱۰۱:
::::** [[وپ:رده‌بندی|رده‌بندی]] انجام نشده‌است و به علت نبود [[وپ:میان‌ویکی|میان‌ویکی]] ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
::::** [[وپ:رده‌بندی|رده‌بندی]] انجام نشده‌است و به علت نبود [[وپ:میان‌ویکی|میان‌ویکی]] ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین [[ویکی‌پدیا:خودآموز (ترجمه)|حداقل‌های ترجمه]] و [[ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه|شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا]] را مطالعه نمائید. با تشکر <b>[[ویکی‌پدیا:نگهبانی|<span style="color:#7D053F; font-size:150%; font-family: 'Edwardian Script ITC' ; class=texhtml">↺</span>]] [[کاربر:FawikiPatroller|<span style="color:#616D7E">نگهبان ویکی‌پدیا</span>]]</b> ‏۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۵۰ (UTC)
لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین [[ویکی‌پدیا:خودآموز (ترجمه)|حداقل‌های ترجمه]] و [[ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه|شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا]] را مطالعه نمائید. با تشکر <b>[[ویکی‌پدیا:نگهبانی|<span style="color:#7D053F; font-size:150%; font-family: 'Edwardian Script ITC' ; class=texhtml">↺</span>]] [[کاربر:FawikiPatroller|<span style="color:#616D7E">نگهبان ویکی‌پدیا</span>]]</b> ‏۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۵۰ (UTC)
== ویرایش اخلالگرانه {{#اگر:|در صفحهٔ [[{{{صفحه}}}]]}} ==
<div style="color: #000; font-size: 1em; width: 90%; border: 1px solid #b32424; background-color: #fee7e6; text-align:center; direction:rtl; clear:both; margin: 1em; padding: 1em">
[[پرونده:Ambox_octogon_stop.svg|right|70px]]
با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما {{#اگر:|در صفحهٔ [[{{{صفحه}}}]]}} مصداق [[ویکی‌پدیا:ویرایش اخلالگرانه|ویرایش اخلالگرانه]] است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با [[ویکی‌پدیا:ویکی‌پدیا چه چیزی نیست|ویکی‌پدیا چه چیزی نیست]] و [[ویکی‌پدیا:ویکی‌پدیا چه چیزی است|ویکی‌پدیا چه چیزی است]] آشنا شوید.
</div>
[[کاربر:ImanFakhri|<font color="#d6c57b">'''ImanFakhri'''</font>]][[بحث_کاربر:ImanFakhri|<font color="#d6c57b">''<small><sup>Talk</sup></small>''</font>]] ‏۲۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۷ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۷

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Mahammad tt»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ح.فاطمی«بحث» ‏۲۸ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۴۵ (UTC)پاسخ

اشتباه گرفته‌اید

کاربر گرامی!

به نظر می‌آید کاربرد ویکی‌پدیا را اشتباه گرفته‌اید. لطفاً صفحهٔ ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید. Luckie Luke (Talk) ‏۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۶ (UTC)پاسخ

نقشه اقوام ایران

با درود
در نقشه اضافه شده توسط شما در مقاله اقوام ساکن ایران علاوه بر اینکه هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با رنگ ها داده نشده و مشخص نشده که کدام رنگ متعلق به کدام قوم است ظاهرا از نظر زبان زناسی نیز مشکل دارد. به عنوان مثال در استان گلستان با توجه به نمودار زیر ۳۰ درصد استان را مردم طبری تشکیل میدهند ولی در نقشه شما فقط بخش ناچیزی از غرب استان به این قوم اختصاص داده شده:

نظرسنجی سال ۱۳۸۹

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۱۳۸۹ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۲۸۸ شهر و حدود ۱۴۰۰ روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این استان به قرار زیر بود:

اقوام استان گلستان[۱]
قومیت درصد
ترکمنی
۳۴٪
تبری
۳۱٪
فارسی
۱۴٫۹٪
بلوچی
۱۰٪
آذری
۷٪
سایر و بدون جواب
۱٫۸٪

در شمال استان تهران و جنوب استان مازندران نیز که زبان مازندرانی حاکم است، در استان سمنان نیز زبان های سمنانی وجود دارند که در نقشه شما به هیچ کدام اشاره نشده است. این ها تنها بخشی از ایرادات نقشه است. ☆Surboni☆ «بحث» ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۵۰ (UTC)پاسخ

سلام بر جناب Mahammad tt عزیز و کاربر:Surboni گرامی. ایراد اولی که کاربر surboni در این خصوص که مشخص نشده کدام رنگ متعلق به کدام قوم است، حق با کاربر surboni است. اما در خصوص ایراد دومی که ایشان مطرح کرده‌اند (اشاره به جمعیت مازنی‌های ساکن استان گلستان) در این خصوص خدمت جناب surboni عارضم که: اولاً که در ایران تا کنون آمارگیری رسمی قومیتی و زبانی صورت نپذیرفته است و متاسفانه هیچگونه آمار دقیق و رسمی در این خصوص وجود ندارد! دوماً آن منبعی که شما در خصوص ۳۰ درصدی بودن جمعیت مازنی‌های استان گلستان استفاده نموده‌اید! منبع چندان معتبر و قابل استنادی نیست! سوماً چیزی هست به نام تراکم جمعیت ! یعنی حتی اگر ۳۰ درصد جمعیت استان گلستان را مازنی‌ها (یا همان مردم طبری) تشکیل دهند! بازهم چندان ارتباط مستقیمی با مساحت استان ندارد! چون امکان دارد بیشتر مازنی‌ها در نقاط متمرکز و با تراکم جمعیت بالا همچون نقاط شهری مانند شهر گرگان و یا شهر کردکوی حضور داشته باشند، که نقاط شهری این دو شهر از نظر مساحتی، مساحت ناچیزی از مساحت استان را تشکیل می‌دهد! البته من منکر وجود روستاهای مازنی‌زبان در استان گلستان نیستم! لکن این مثال را برای این آوردم که بگویم با توجه به مسئله تراکم جمعیت، درصد جمعیت یک قومیت در یک استان، ارتباط چندان مستقیمی با مساحت آن استان ندارد. اما در خصوص ادعای شما در خصوص حاکم بودن زبان مازندرانی در شمال استان تهران و استان سمنان! در مورد این ادعا باید منابع معتبر، آکادمیک و صد البته بی‌طرف وجود داشته باشد! یعنی اینکه یک زبانشناس مازنی‌زبان (مثلاً اهل یکی از روستاهای مازنی‌زبان در شمال استان تهران) در این خصوص کتابی نوشته باشد، آن کتاب منبع قابل استناد نمی‌شود! زیرا آن کتاب و آن منبع بی‌طرف به حساب نمی‌آید.--5.200.111.138 ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۱۶ (UTC)پاسخ

 5.200.111.138 گرامی: هدف بنده صرفا بیان ایرادات نقشه بود نه اثبات حضور مازنی زبان ها در فلان جا، ولی چون این مسئله رو مطرح کردید باید این سوال را از شما بپرسم که به نظر شما شهرستان های بندرگز، کردکوی، گرگان و علی آباد کتول چقدر از مساحت استان را تشکیل میدهند؟ شهرستان بندرگز در شرقی ترین نقطه استان و علی آباد کتول در منطقه میانی استان قرار دارد. آیا در نقشه به این مناطق اشاره شد؟ پیشنهاد میکنم مقالات گویش بندرگزی، گویش کردکویی، طبری گرگانی و گویش کتولی را مطالعه کنید.
مورد بعدی استان مازندران است، در کدام منبع زبان شناسی گفته شده زبان مردم جنوب استان مازندران فارسی است؟ حتی اگر یک منبع معتبر زبان شناسی هم ارائه دهید من می‌پذیرم.
در استان تهران در شهرستان های فیروزکوه، دماوند و شمیرانات زبان مازندرانی رایج است و حتی بنا به برخی منابع زبان قدیم تهران نیز در گذشته مازندرانی بوده است. پیشنهاد میکنم سری به مقالات گویش فیروزکوهی، گویش شمیرانی، لهجه قدیم تهرانی و طبری دماوندی بزنید.
و اما در استان سمنان منظور بنده زبان‌های سمنانی بود نه زبان مازندرانی ولی خب زبان مازندرانی نیز در این استان رایج است که پیشنهاد میکنم مقالات گویش الیکایی و گویش شهمیرزادی را ببینید.

نکته ۱ علاوه بر استان های نام برده شده در بخش هایی از استان البرز و حتی استان قزوین نیز زبان مازندرانی رایج است. نکته ۲ در تمام مقالاتی که در بالا آن ها اشاره کردم منابع معتبر زبان شناسی قرار داده شده است که میتوانید آن ها را ملاحظه کنید نکته ۳ تقاضا دارم با حساب کاربری وارد شوید. با تشکر ☆Surboni☆ «بحث» ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۳۵ (UTC)پاسخ

@Surboni: قبل از هرچیز برای اینکه سوءتفاهم پیش نیاید (مثلاً سوءاستفاده از چند حساب کاربری) بگویم که بنده همان آی‌پی فوق هستم و حساب کاربری هم ندارم و علاقه‌ای هم به داشتن حساب کاربری ندارم. اما راجع به بحثی که در بالا مطرح شده، همانطور که گفتم متاسفانه در ایران تاکنون آمارگیری رسمی قومیتی و زبانی صورت نپذیرفته است! و منابعی که در این خصوص ارائه می‌شوند نیز چندان دقیق و معتبر نیستند! اما با این حال شاید منابع معتبر و بی‌طرفی همچون بریتانیکا به اقلیت کوچک مازنی در بخشی از روستاهای شمالی استان‌های سمنان، تهران، البرز و قزوین اشاره کرده باشند! ولی به نظر نمی‌رسد این منابع به حاکم بودن (یا همان در اکثریت بودن) زبان مازندرانی در این مناطق اشاره‌ای کرده باشند! اینکه شما در بالا ادعا کرده‌اید در مناطق شمالی این چهار استان زبان مازندرانی حاکم است! این ادعای شما نیازمند یک منبع بسیار محکم، معتبر و سنگین است! ضمناً در مورد آن مقالاتی که مثال زدید (گویش کردکویی، گویش الیکایی، گویش شمیرانی) آن مقالات نیز از همین قاعده (یعنی عدم وجود منابع معتبر) پیروی می‌کنند. ضمن اینکه آن مقالات طی همین ماه‌های اخیر توسط کاربری که خودرا از اهالی مازندران و شهر چالوس معرفی کرده ساخته شده‌اند! و از منابع معتبر و بی‌طرفی نیز استفاده نکرده‌اند! در بی‌طرفی چنین مقالاتی شک و شبهه فراوان وجود دارد. و نکته آخر اینکه لطفا مطالعات جغرافیایی خودرا افزایش دهید! شما نوشته‌اید شهرستان بندر گز در شرقی‌ترین نقطه استان گلستان قرار دارد! اما شهرستان بندر گز در غرب استان گلستان قرار دارد! نه شرق استان گلستان!--5.62.215.7 ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۰ (UTC)پاسخ
 5.62.215.7 گرامی: اعتبار منابع آکادمیک را کاربران تعیین نمیکنند و شما نمیتوانید بگویید کدام منبع اعتبار دارد و کدام اعتبار ندارد. در آن مقالات به زبان شناسان معتبری همچون حبیب برجیان استناد شده آنوقت شما میفرمایید مقالات منابع معتبر ندارند؟!! اینکه شما میگید اقلیت های کوچک نظر خودتونه، وگرنه با توجه به منابع زبان حاکم در تمام شهرستان های نام برده مازندرانی است نه تعدادی روستا.
اینکه چه کسی مقاله را نوشته اهمیتی ندارد، مهم منابعی است که در مقاله به کار رفته که همه آکادمیک هستند.
شما کل بحث من راجب استان گلستان رو ول کردید چسبیدید به اشتباه غیر عمدی من در نوشتن شرقی!!! منظور من این بود که زبان حاکم در چهار شهرستان استان گلستان طبری‌ است، که در نقشه به اون چهار شهرستان اشاره نشده. اگر باز هم میخواهید درباره طبری بودن مردم شهرستان های نام برده بحث کنید باید خدمتتون عرض کنم که بنده تمایلی به ادامه بحث ندارم چون منابع موجود در مقالات نام برده گویای همه چی هستند. لطفا دیگه منو پینگ نکنید. -- ☆Surboni☆ «بحث» ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۵۱ (UTC)پاسخ
Surboni عزیز! باشد! شمارا پینگ نمی‌کنم! اما خودتان هم می‌دانید مقالاتی همچون گویش کردکویی، گویش شمیرانی، گویش الیکایی و ... بسیار بسیار آبکی هستند و منابع درست و درمانی هم ندارند و از جمله مقالات ضعیف ویکی‌پدیا به حساب می‌آیند! در مورد حبیب برجیان! اتفاقا در بی‌طرفی ایشان هم شک و شبهه فراوان وجود دارد. و نکته آخر و تاکیدی اینکه تاکنون در ایران آمارگیری رسمی قومیتی و زبانی انجام نشده است! پس با قطعیت نمی‌توان نظر داد.--5.62.215.7 ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۰۸ (UTC)پاسخ



منابع

  1. طرح بررسی و سنجش شاخص‌های فرهنگ عمومی کشور (شاخص‌های غیرثبتی){گزارش}:استان گلستان/به سفارش شورای فرهنگ عمومی کشور؛ مدیر طرح و مسئول سیاست گذاری:منصور واعظی؛ اجرا:شرکت پژوهشگران خبره پارس -شابک:۵-۵۹-۶۶۲۷-۶۰۰-۹۷۸ *وضعیت نشر:تهران-موسسه انتشارات کتاب نشر ۱۳۹۱ *وضعیت ظاهری:۲۹۲ ص:جدول (بخش رنگی)، نمودار (بخش رنگی)

December 2020

Information icon لطفاً از انجام دادن ویرایش‌های غیرسازنده در ویکی‌پدیا خودداری کنید، همانند ویرایشی که در مقاله شهرستان شوط انجام دادید. ویرایش‌های شما خرابکاری به نظر رسیده و هم‌اکنون واگردانی یا حذف شده‌اند. اگر می‌خواهید تجربه کسب کنید، لطفاً از صفحه تمرین استفاده کنید. مدیران توانایی مسدود کردن کاربرانی که مدام خرابکاری می‌کنند را دارند. لطفا به ویرایش های قومیتی در قسمت مردم مقاله شهرستان شوط خاتمه دهید.با تشکر Africa lupus (بحث) ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۰۵ (UTC)پاسخ

جناب Africa lupus بنده به عنوان شخص ثالث مقاله شهرستان شوط را بررسی کردم. اتفاقاً این ویرایش‌های شماست که به نظر قوم‌گرایانه می‌آید! زیرا شما برای ویرایشات خود از منابع معتبر استفاده نکرده‌اید! لطفا منابع معتبر را مطالعه بفرمایید!--5.62.215.7 ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۲۸ (UTC)پاسخ

تذکر

درود، لطفا جنگ ویرایشی در مقالات و تغییرات بدون منبع را متوقف کنید. نقض سه واگردان را مطالعه کنید. در صورت تکرار این روند حسابتان بسته خواهد شد.--37.137.136.76 ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۱۹ (UTC)پاسخ

December 2020

لطفا به ویرایش‌های اخلالگرانه خود پایان دهید, همانند ویرایشی که در افشاریان، شوط،جمعیت کردها و ... انجام داید. ویرایش‌های شما واگردانی یا حذف شدند.

  • اگر با مشارکت‌کننده دیگری بر سر محتوای یک مقاله اختلاف دارید، لطفا در صفحه بحث کاربر مورد نظر یا در صفحه بحث مقاله در مورد موضوع مورد مناقشه به گفتگو بپردازید. همچنین شما می‌توانید صفحه حل اختلاف در ویکی‌پدیا را بخوانید و در تابلو اعلانات مربوطه از یک فرد بی‌طرف و مستقل درخواست کمک نمایید.
  • اگر درگیر اختلاف از نوع دیگری هستید که صفحه حل اختلاف در مورد آن صحبت نکرده، لطفا در تابلو اعلانات مدیران به دنبال کمک باشید.

مطمئن شوید که با سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا آشنایی کافی دارید. از این پس به هیچ وجه ویرایش‌هایی که خرابکارانه به نظر می‌رسند را انجام ندهید، تا وقتی که اختلاف از طریق اجماع حل شود. ادامه دادن به ویرایشهای اخلالگرانه باعث از دست دادن اختیارات ویرایشی شما می‌شود. دوست عزیز به پیام‌های ویرایشگران با تجربه و همچنین پیامد خوش آمدگویی توجه کنید. دانشنامه ویکی‌فا محل جنگ و نزاع ویرایشی برسر قومیت نیست. Patricia (بحث) ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۱۸ (UTC)پاسخ

همکار عزیز. بارها در خلاصه ویرایش‌ها از شما تقاضا داشتم جنگ ویرایشی نکنید و شما را به مطالعه برخی از سیاست‌های ویکی‌فا توصیه کردم. در صفحه بحث شما نیز پیام گذاشتم که در تام شکایت خواهم کرد. Patricia (بحث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۰۳ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا برای سه روز قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با عدم توجه به هشدارها جهت ویرایشِ بدون منبع و خرابکارانه زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

Déjà Vu ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۸ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ بخشعلی خان یکانی که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ بخشعلی خان یکانی :
    • منبع مناسب بیافزائید و همچنین زیربخش منابع را در پائین مقاله بیافزائید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۵۰ (UTC)پاسخ

ویرایش اخلالگرانه

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

ImanFakhriTalk ‏۲۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۷ (UTC)پاسخ