پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:درخواست احیا

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از ویکی‌پدیا:احیاء)

بایگانی: ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵ (بایگانی پیشین: ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵)

نشانگرهای استفاده‌شده توسط مدیران
نتیجه کد کد معمول
مقاله احیا شد. :{{داص|ا}}~~~~ :{{داص|احیا}}~~~~
مقاله احیا شد، با این حال احتمال حذف آن از فرایندهای دیگر حذف وجود دارد، لطفاً با افزودن منابع معتبر بیشتر مقاله را بهبود بخشید. :{{داص|م}}~~~~ :{{داص|منبع}}~~~~
در حال بررسی چون خودتان سازندهٔ مقاله بوده‌اید نمی‌توانم مقاله را در همانجا احیا کنم، ولی اگر بخواهید می‌توانم در زیرصفحهٔ کاربری‌تان احیا کنم تا روی مقاله کار کنید و پس از رسیدن به شرایط از یک کاربر باتجربهٔ دیگر بخواهید آن را به فضای نام اصلی منتقل کند. :{{داص|خ}}~~~~ :{{داص|خود}}~~~~
رد شد این مقاله حذف سریع شده است، لطفاً مستقیماً با خود مدیری که مقاله را حذف کرده است صحبت کنید. این صفحه تنها برای احیای نوشتارهای حذف شده در فرایند حذف زماندار است. :{{داص|ح}}~~~~ :{{داص|حس}}~~~~
رد شد این مقاله بر اساس نظرخواهی حذف شده است، اگر به جمع‌بندی اعتراض دارید می‌توانید موضوع را با مدیر حذف کننده در میان بگذارید و اگر از پاسخ ایشان قانع نشدید موضوع را در وپ:تام مطرح کنید. این صفحه تنها برای احیای نوشتارهای حذف شده در فرایند حذف زماندار است. :{{داص|ن}}~~~~ :{{داص|نبح}}~~~~
رد شد مقاله در حال حاضر موجود است. :{{داص|و}}~~~~ :{{داص|وجود}}~~~~
رد شد تاکنون مقاله‌ای با این نام در ویکی‌پدیا ساخته نشده است. :{{داص|س}}~~~~ ::{{داص|نیست}}~~~~
پرسش: :{{داص|پ}}~~~~ :{{داص|پرسش}}~~~~
توجه داشته باشید که: :{{داص|ت}}~~~~ :{{داص|توجه}}~~~~


طرلان رفیعی[ویرایش]

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۸۹ دقیقه پیش.

مدیران ارجمند، با سلام و احترام، یکی از مدخل‌هایی که من ایجاد کرده بودم، صفحه طرلان رفیعی، با نظرسنجی حذف گردیده است.
اینجانب با دلایل و مستندات سعی کردم که کاربران محترم را متقاعد کنم که فردی که این مقاله درباره او نوشته شده است، در زمینه کاری خود سرشناس است.
این مستندات شامل:
- آثاری که از او به عنوان هنرمند در موزه‌های معتبری چون موزه بریتانیا، موزه هنر شهرستان لس آنجلس، موزه ایالتی تیرول، کاخ-موزه مانتووا و موزه ویکتوریا و آلبرت نگهداری می‌شود است. (که پیوند همه این‌ها در مقاله آمده بود)
- آثار او در کتاب‌های موزه‌های معتبری چون موزه ویکتوریا و آلبرت، موزه بریتانیا( در دو کتاب)، موزه مانتوا، و کتاب‌های متعدد دیگری درباره هنر معاصر ایران همچون Tehran Art: A Popular Revolution، Printmaking Off the Beaten Track و کاتالوگ‎‌های متعددی منتشر شده است(که پیوند همه این‌ها در مقاله آمده بود).
- به عنوان نویسنده چندین مقاله از او منتشر شده است و دو کتاب از او توسط دو موزه معتبر اروپایی درباره هنر مدرن و معاصر ایران منتشر شده است(که پیوند همه این‌ها در مقاله آمده بود).
- به عنوان کیوریتور (نمایشگاه گردان) چندین نمایشگاه در موزه های معتبر ایران و اروپا برگزار کرده است(که پیوند همه این‌ها در مقاله آمده بود).
- به زبان های ایتالیایی، انگلیسی و آلمانی درباره او و آثار و نمایشگاه هایش مقالات و اخبار متعددی منتشر شده است.(که پیوند همه این‌ها در مقاله آمده بود) - در مدیای ایرانی پوشش چندانی نداشته چون عمده فعالیت های او در خارج از ایران و به منظور معرفی هنر معاصر و مدرن ایران بوده است.

متاسفانه دوستان ارجمند و همیاران ویکی فارسی، عموما و بخصوص در این مورد، معیار سرشناسی را در رشته های مختلف، صرفا با سرشناسیِ افرادی که شهرتِ عام دارند قیاس می‌کنند. طبیعتا مستحضر هستید که شهرت و پوشش خواننده‌ها، هنرپیشه‌ها و ورزشکاران با بسیاری از افراد شاخص و فعال در رشته‌های دیگر قابل قیاس نیست و نباید با آن مقایسه گردد. شهرت بسیاری از افراد بخصوص هنرمندان رشته‌های تجسمی، با شاخصه‌هایی همچون چاپ آثار در کتاب‌ها از انتشاراتی های معتبر و یا قرار گرفتن آثارشان در موزه‌های معتبر (در این مورد بخصوص آثار این فرد در سه موزه از مهمترین موزه‌های دنیا نگهداری می‌شود و در مجموعه دائم آنها قرار دارد) سنجش می‌شود.
تمامی مستندات در مقاله ارائه شده بود، اما دوستان صرفا به جستجو در گوگل بسنده کرده اند. حتی لینکی که گذاشته شده بود برای جستجو در گوگل اشتباه بود و من چندین بار لینک صحیح را به فارسی و انگلیسی گذاشتم.
خواهشمندم که رسیدگی فرمائید و یا حَکَمی که آشنا با موضوع باشد را قرار دهید تا متوجه بحث سرشناسی در رشته‌ها و موضوعات مختلف باشد.
ضمنا اگر به مقاله دسترسی ندارید، من مستندات را مجددا در همینجا با جزئیات بیاورم.
پیشاپیش از توجه شما سپاسگزارم و امیدوارم با همکاری شما، مقاله بازگردانده شود. ارادتمند. -- Persian-art-and-culture (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۴:۳۴ (UTC)[پاسخ]

Persian-art-and-culture (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۴:۳۴ (UTC)[پاسخ]
رد شد این مقاله بر اساس نظرخواهی حذف شده است، اگر به جمع‌بندی اعتراض دارید می‌توانید موضوع را با مدیر حذف کننده در میان بگذارید و اگر از پاسخ ایشان قانع نشدید موضوع را در وپ:تام مطرح کنید. این صفحه تنها برای احیای نوشتارهای حذف شده در فرایند حذف زماندار است. Q2020 (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۱۹ (UTC)[پاسخ]

Q2020 گرامی، مدیر حذف کننده مرا به وپ:تام ارجاع دادند و گفتند در آنجا مطرح کنم؛ در وپ:تام، یکی دیگر از مدیران محترم مرا به این صفحه فرستادند و گفتند که در اینجا مطرح کنم؛ شما هم مجددا مرا به هردوی آن عزیزانی که مرا به این صفحه فرستاده‌اند ارجاع می‌دهید.
آیا پروتوکل خاص یا مسیر روشنی برای چنین مواردی وجود دارد یا من باید منتظر بمانم تا یکی از مدیران ارجمند در یکی از صفحات تصمیم بگیرد که راهنمایی، کمک و یا همکاری کتد. پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگزارم.

Persian-art-and-culture (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۴۶ (UTC)[پاسخ]
@Persian-art-and-culture: گفتگوی شما با مدیر حذف‌کننده را خواندم اما ریسه تام را نتوانستم پیدا کنم. لطفاً پیوند دهید. سازوکار وپ:احیا مشخص است و در بالای همین صفحه ذکر شده است. Q2020 (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۲۹ (UTC)[پاسخ]
@Persian-art-and-culture: نیازی نیست؛ ریسه تام را پیدا کردم. کاربری که به شما پاسخ داده‌اند، دسترسی مدیر را ندارند. Q2020 (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۳۱ (UTC)[پاسخ]
بی‌نهایت ممنون از پی‌گیری و پاسخ شما؛ و عذر می‌خواهم که بحث را اینجا مطرح کردم.
همان‌جا پی‌گیری خواهم کرد.
ارادتمند. Persian-art-and-culture (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۴۹ (UTC)[پاسخ]