بحث کاربر:POS78: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۳۸۳: خط ۳۸۳:
با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند {{#اگر:|«[[]]»|مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید،}} بیش از حد از دکمهٔ {{دکمه|انتشار تغییرات}} استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «[[ویژه:تغییرات اخیر|تغییرات اخیر]]» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی [[ویکی‌پدیا:خرابکاری|ویرایش‌های خرابکارانه]] را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ {{دکمه|پیش‌نمایش}} برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ {{دکمه|انتشار تغییرات}}، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم.
با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند {{#اگر:|«[[]]»|مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید،}} بیش از حد از دکمهٔ {{دکمه|انتشار تغییرات}} استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «[[ویژه:تغییرات اخیر|تغییرات اخیر]]» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی [[ویکی‌پدیا:خرابکاری|ویرایش‌های خرابکارانه]] را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ {{دکمه|پیش‌نمایش}} برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ {{دکمه|انتشار تغییرات}}، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم.
[[User:Luckie Luke|<font color="orange">Luckie Luke</font>]] ([[User talk:Luckie Luke|<font color="orange">Talk</font>]]) ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۰۰ (UTC)
[[User:Luckie Luke|<font color="orange">Luckie Luke</font>]] ([[User talk:Luckie Luke|<font color="orange">Talk</font>]]) ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۰۰ (UTC)
:{{پینگ|Luckie Luke}} درود فراوان. مزاح می‌فرمایید؟ اگر که خیر؛ لطفاً تخلف را ذکر فرمایید. تشکر <span style="color:#848482"><small>&#123;{کاربر&#124;</small><span>[[کاربر:POS78|<span style="color:#4e7a0b">POS78</span>]]</span><small>}&#125;</small></span> <sup>[[بحث کاربر:POS78|<span style="color:#e3b009;font-weight:bold">بحث</span>]]</sup> ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۰۷ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۰۷

نیمه فعال
این کاربر نیمه فعال است.


خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «POS78»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.

 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Gharouni Talk ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۲۷ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ لانه‌موری که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

  • در مقالهٔ لانه‌موری :
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۸ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۲ (UTC)پاسخ

شروع پاک

درود، پس از درخواست یکی از کاربران و نظر سه مدیر، شانس دوباره‌ای به شما داده شده و می‌توانید با این حساب ویرایش کنید. توصیه می‌کنم صفحه ویکی‌پدیا:شروع پاک را کامل مطالعه کنید. ARASH PT بحث ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۲ (UTC)پاسخ

@Arash.pt: درود، چشم ممنون. POS78 (بحث) ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۴ (UTC)پاسخ

ژوئن ۲٬۰۲۱

آیکون اطلاعات سلام، از مشارکت‌های شما در ویکی‌پدیا سپاسگزارم. با ارسال این پیام خواستم به شما اطلاع دهم که پیش‌نویسی که در حال کار کردن روی آن بودید را از جای قبلی آن در کاربر:POS78/صفحه تمرین، به پیش‌نویس:تپه جن منتقل کردم. دلیل این عمل من این بود که فضای نام پیش‌نویس جای بهتری برای مقاله‌های ارسال‌شده در مقاله‌ها برای ایجاد است. لطفاً با خیال راحت به کار کردن روی مقاله‌تان در صفحهٔ جدید ادامه دهید. اگر هرگونه سؤالی دربارهٔ این موضوع دارید، می‌توانید از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. سپاسگزارم. {{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۵ (UTC)پاسخ

@Jeeputer: سلام، تشکر از شما! امیدوارم بتوانم نقش مؤثری در دانشنامه داشته باشم :) POS78 (بحث) ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۸ (UTC)پاسخ
سلام. برگشتتان خوش! هرجا به کمکی نیاز بود روی من حساب کنید. {{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۶ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: بزرگوارید استاد ارجمند و باعث افتخار من خواهد بود :) جسارتاً پیش‌نویس تپه جن تکمیل است، چطور باید به فضای اصلی انتقال دهیم؟ متشکرم POS78 (بحث) ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۱۸ (UTC)پاسخ
آن برچسب بزرگ در بالای مقاله یک دکمهٔ آبی در پایین‌ش دارد که با کلیک بر روی آن درخواست ثبت مقاله ارسال می‌شود تا یک کاربر بررسی کرده و منتقلش کند. این را بیشتر برای تازه‌کارها تدارک دیده‌ایم که مقاله‌های غیراستاندارد در فضای اصلی ایجاد نشوند و پس از بررسی و بهبود به فضای اصلی منتقل شوند. اما برای شما، خودتان هم می‌توانید انتقالش دهید. {{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۳۴ (UTC)پاسخ

مورد ثبت‌شدهٔ شما در مقاله‌ها برای ایجاد: تپه جن

مقاله‌ای که در مقاله‌ها برای ایجاد ثبت کردید ایجاد شده‌است.

تبریک می‌گوییم و بابت کمک شما به گسترش وسعت ویکی‌پدیا ممنونیم! امیدوار هستیم که شما به انجام مشارکت‌های باکیفیت ادامه‌دهید.

این مقاله به‌عنوان مقاله‌ای در کلاس خرد ارزیابی شده‌است و این ارزیابی در صفحهٔ بحث آن ثبت شده‌است. این که مقاله‌های تازه به‌شکل مقاله‌ای خرد باشند امری عادی است و به‌مرور زمان که توسعه می‌یابند، به درجه‌های بالاتری خواهند رسید. شاید دوست داشته‌باشید تا نگاهی به طرح درجه‌بندی داشته‌باشید تا در خصوص چگونگی بهبود مقاله‌تان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

از آنجا که در طول بیش از چهار روز دست کم ۱۰ ویرایش انجام داده‌اید، حالا می‌توانید بدون ارسال درخواست، خودتان مقاله ایجاد کنید. با این حال، اگر تمایل داشته‌باشید، همچنان می‌توانید به ثبت مقاله‌های خود در مقاله‌ها برای ایجاد ادامه دهید.

اگر پرسشی داشتید، می‌توانید آن را در میر کمک بپرسید. هرگاه دست کم ۱۰ ویرایش انجام دادید و دست کم چهار روز از زمان ایجاد حساب کاربری شما گذشت، قادر خواهید بود تا بدون نیاز به ارسال درخواست در مقاله‌ها برای ایجاد، خودتان یک مقاله ایجاد کنید.

اگر علاقه دارد که به ما در بهبود این فرایند کمک کنید، لطفاً در صفحهٔ بحث پروژه به ما بازخورد دهید.

باز هم ممنونیم، از ویرایش کردن لذت ببرید!

{{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف اقامتگاه بوم گردی تنسگل

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ اقامتگاه بوم گردی تنسگل پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم‌اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/اقامتگاه بوم گردی تنسگل ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. دیهیم ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۰ (UTC)پاسخ

@Dayhimak: درود برادر عزیز جسارتاً دلیل حذف چیست؟ خوب توضیح ارائه نشده‌است! این بنا یک خانه تاریخی و سرشناس است، مقاله دارای منابع معتبر هستند و دلیلی برای حذف نمی‌دانم مگر نه اصلاً ایجاد نمی‌کردم چنین مقاله‌ای را! اما به هرحال هرچه صلاح است :) POS78 (بحث) ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۵ (UTC)پاسخ
دوست عزیز وپ:مکان را لطفاً بخوانید. در این مقاله هیچ سندی دال بر این‌که در شمار آثار ملی است؛ موجود نیست. دیهیم ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۷ (UTC)پاسخ
@Dayhimak: بله صحیح، تشکر برای اطلاع‌رسانی و اینکه فکر نکنم ثبت ملی شده باشد یا حداقل ثبت شده اما اطلاعات هنوز ارائه نشده مثل خیلی از آثار تاریخی که در شمار آثار ملی نیستند اما منابع می‌گویند ثبت شدند و غیره. به هرحال شب خوبی داشته باشید و امیدوارم بازهم شمارا ببینم :) POS78 (بحث) ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۱۷ (UTC)پاسخ
@Dayhimak: و ببخشید بابت تأخیر در موضوع ثبت ملی، این اثر شناسایی شده و در حال کارهای اداری برای ثبت ملی است طبق گفته میراث فرهنگی استان خراسان رضوی اما من می‌توانم این مقاله را وقتی شمار آثار ملی آن ارائه شد ایجاد کنم. با تشکر POS78 (بحث) ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۳۶ (UTC)پاسخ
ممنونم؛ برای اطلاع از فرایند نبح اینجا را بخوانید وپ:نبح دیهیم ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۵۷ (UTC)پاسخ

اعطای دسترسی گشت خودکار

درود، با عرض تبریک بعد از بررسی مشارکت‌هایتان و مقاله‌هایی که ساخته‌اید، اکنون به عنوان گشت خودکار انتخاب شدید.

بازهم تبریک می‌گویم. موفق باشید. {{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۱۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۲۷ (UTC)پاسخ

درود! با تشکر فراوان. POS78 (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۰۷ (UTC)پاسخ

ابرابزار

درود، از ویرایش‌هایتان در ویکی‌پدیا فارسی متشکریم. به نظر می‌رسد که برخی ویرایش‌های شما اشکالات نگارشی دارند (نظیر نقطه‌گذاری اشتباه، استفاده از نویسه‌های عربی و غیره). شما می‌توانید این مشکلات را به آسانی، با استفاده از ابرابزار حل کنید. برای آشنایی با ابرابزار و نحوهٔ فعال کردن آن به ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه ابزارهای ویرایشی/راهنما مراجعه کنید. چنانچه مشکلی بود، می‌توانید در صفحهٔ بحث من یا در قهوه‌خانهٔ فنی بپرسید. SalmanZ (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۵۴ (UTC)پاسخ

صحیح! با تشکر POS78 (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۵۸ (UTC)پاسخ

تام

درود،

از توصیه‌تان متشکرم. بله؛ انگار بهترست مدتی فاصله بگیرم. — KOLI ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۷ (UTC)پاسخ

درود بر برادر عزیزم جناب @KOLI: برای لحنم پوزش می‌خوام و تشکر می‌کنم بجای دیگران که سخن مرا حمله شخصی شناسایی کردند شما حسن‌نیت را درک کرده و برایم پیام فرستادید این همان چیزی است که من در تام گفتم (جناب کولی الگویی برای بنده بودند و خواهند بود) و به آن افتخار می‌کنم :) امیدوارم بازگشت پررونقی داشته باشید و باهم همکاری کنیم. پیروزی شما آرزو ماست! POS78 (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۱ (UTC)پاسخ

تذکر

سلام. در ویژه:تفاوت/32375843 مرتکب حملهٔ شخصی شده‌اید. انتظار می‌رود اشتباه خود را بپذیرید و در آینده دقت بیشتری به‌خرج دهید. این که انتقادی از یک کاربر داشته‌باشید و بیانش کنید، خوب و سازنده است. اما استفاده از عبارت‌هایی مانند «دم دمی مزاج و مشکل‌ساز» یا فلانی «دچار مشکلات رفتاری» شده‌است برای بیان انتقاد صحیح نیست و چیزی جز ایجاد تنش در پی نخواهد داشت. با احترام. {{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۶ (UTC)پاسخ

لطفاً به‌عنوان نشانهٔ پذیرش اشتباه، پیام خود در تام را خط بزنید. {{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۷ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: ✔Y انجام شد و همچنین:ویژه:تفاوت/32376374، پیروز باشید! POS78 (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۹ (UTC)پاسخ
ممنون از شما. سربلند باشید. {{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۹ (UTC)پاسخ

پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. Luckie Luke (Talk) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۵۲ (UTC)پاسخ

@Luckie Luke: درود چشم دقت خواهم کرد! ولی فهرست‌هایی که بنده زحمت آنها را می‌کشم کمی پیچیده و بزرگ هستند و شاید حداقل ۴ ساعت تا ۴ روز زمان ببرد مثل فهرست آثار ملی شهرستان مشهد که ۴ روز زمان برد که البته کار ۲ روز بود اما خسته شده بودم و فهرست آثار ملی شهرستان گناباد که به دلیل دغدغه‌های درسیم نتوانستم آن را تکمیل کنم با عرض پوزش، به امید همکاری بیشتر با جناب :) POS78 (بحث) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۲۵ (UTC)پاسخ

این نشان تقدیم به شما!

نشان عکاس
از دیدن عکس‌های‌تان لذت بردم. همواره موفق باشید. پارساتماس، ۴ مرداد ۱۴۰۰ _ ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۲۷ (UTC)پاسخ
@Parsa 2au: با درود خدمت برادرم؛ پارسا عزیز! نظر لطف‌تان را نسبت به بنده می‌رساند :) ولی فکر کنم منظور شما تصاویر مربوطه به روستاهای شهرستان کاشمر باشد؟! والا بنده از تمامی روستاها عکس‌های یهویی و عجیب گرفتم :( یعنی وقت عکاسی نداشتم! بیشتر تلاشم برای بناهای تاریخی بوده که دست‌رنج تقریباً یک‌سال عکاسی این فهرست است، حتماً یک نگاهی بیندازید. متشکرم POS78 (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۱۸ (UTC)پاسخ
بله فهرست را دیدم، نگاره‌ها بسیار زیبا و حرفه‌ای هستند. اینکه نگاره‌ها با تلفن‌همراه گرفته شده‌اند و با دوربین عکاسی حرفه‌ای ثبت نشده‌اند، ارزش این تصاویر و هنر عکاسی شما را دوچندان کرده‌است. حتماً نگاره‌ها را نامزد برگزیدگی کنید. امیدوارم موفق باشید. پارساتماس، ۴ مرداد ۱۴۰۰ _ ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۰۵ (UTC)پاسخ
@Parsa 2au: بازم ممنونم :) شاید باورتون نشده باشد ولی تمام نگاره‌ها با دوربین ارزان آ۱۰ بوده‌است که فکر نکنم بتوانند موفق در گزیدن شوند! سرافراز باشید POS78 (بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۱۰ (UTC)پاسخ

نبح

سلام در قهوه‌خانه گوناگون بحثی آغاز نماید درباره مناطق مسکونی زیر سه خانوار / به نبح بردن تک به تک مقالات فوق کار مدیران را بررسی سایر نبح‌ها سخت می‌ماند و سایر نبح‌ها تل انبار می‌شود Luckie Luke (Talk) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۵۱ (UTC)پاسخ

درود! چشم؛ والا قصدم بهبود مقالات شهرستان‌های عزیز ترشیز بود و قصد تل‌انبار کردن نبح را نداشته‌ام، بزودی در قهوه‌خانه گوناگون بحثی ارائه خواهم‌داد. POS78 (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۵۵ (UTC)پاسخ
@4nn1l2: درود بر استاد ارجمند؛ جسارتاً قبل از اقدام نظر شما چیست؟ POS78 (بحث) ‏۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۲ (UTC)پاسخ
به نظرم اگر فقط روی ترشیز عزیز متمرکز بمانید و به مناطق دیگر سر نزنید، ایجاد نبح عیبی ندارد. اتفاقاً نبح‌هایی که توسط یک فرد بومی ایجاد شود کیفیت بالاتری دارد. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۴۱ (UTC)پاسخ
@4nn1l2: باشد! پس دخالتی نخواهم‌کرد و منتظر اقدام شما هستم. جسارتاً می‌خواهم به این الگو فتوکلاژ اضافه کنم ولی گویا سررشته‌ای ندارم؛ می‌شود کمی راهنمایی‌ام کنید؟ بنظرم استفاده از فتوکلاژ در روستاها بهتر از نگارخانه‌ای است که حالت رده‌های ویکی‌انبار را به مقالات می‌دهند! POS78 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)پاسخ
منظورتان از اقدام من چیست که قرار است منتظرش بمانید؟ ‏4nn1l2 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۰۳ (UTC)پاسخ
@4nn1l2: مگر قصد ادامه این بحث در ویکی‌پدیای فارسی را ندارید؟ فکر کنم سوءتفاهم شدش! POS78 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۲۷ (UTC)پاسخ
نه، آن مال ویکی‌پدیای انگلیسی بود که منطق در آنجا حکمفرماست. ویکی فارسی شرایط دیگری دارد و باید راهبرد دیگری به کار گرفت. منتظر طرح وزارت کشور می‌مانم که قرار است یکی دو سال دیگر منتشر شود. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۳۶ (UTC)پاسخ

پرونده:Cats5.jpg

سلام دوست عزیز،

پرونده:Cats5.jpg احتمالاً کار خودتان نیست. در این صورت می‌شود ترتیب حذفش را بدهید؟ ممنون. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۸ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۲۴ (UTC)پاسخ

با درود فراوان! ✔Y انجام شد POS78 (بحث) ‏۸ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۵۶ (UTC)پاسخ

اعطای دسترسی گشت‌زن

درود،

با عرض تبریک، بر پایهٔ بررسی مشارکت‌هایتان، اکنون به عنوان گشت‌زن انتخاب شدید و می‌توانید از این دسترسی استفاده کنید. لطفاً پیش از استفاده از این دسترسی،

  • حتماً وپ:گشت را مطالعه کنید.
  • می‌توانید {{نشان گشت‌زن}} را در بالای صفحهٔ کاربریتان بیفزایید.
  • می‌توانید در بخش ترجیحات > ابزارها > ابزارهای گشت‌زنی و مقابله با خرابکاری، ابزارهای کاربردی برای این دسترسی را فعال کنید؛ ابزارهایی مانند توینکل، رده انبوه، ابزار گشت‌زنی سریع و پاپآپس که به شما در گشت‌زنی و ویرایش‌ها کمک می‌کنند.
  • امکان استفاده از تعدادی از ابزارها مانند پیوندساز، برای جلوگیری از خرابکاری توسط کاربران تازه‌کار یا کم‌تجربه، فقط به دسترسی گشت‌زن محدود شده‌است. در زیربخش ابزارهای گشت‌زنی و مقابله با خرابکاری، می‌توانید آنها را فعال کنید.
  • بعد از مطالعهٔ سیاست‌ها و مسلط شدن به گشت‌زنی، با گذشتِ دست‌کم یک ماه از برخورداری از دسترسی گشت‌زن، در صورت نیاز به دریافت دسترسی ویکی‌بان، می‌توانید درخواست کنید.
  • در بالای صفحهٔ تغییرات اخیر، پرکارترین گشت‌زن‌ها و وضعیت ویکی‌پدیای فارسی از نظر میزان خرابکاری با نمودار مشخص شده‌است.

بازهم تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشید.

{{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۱۷ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۱۷ (UTC)پاسخ

یک نکته را لازم می‌دانم از همین ابتدا یادآوری کنم: در زمان گشت‌زنی، اگر از درستی ویرایشی مطمئن نبودید و حتی اندکی به درستی آن شکل داشتید، به آن ویرایش برچسب گشت نزنید و بازبینی آن را به ویرایشگران دیگر بسپارید. {{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۱۷ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۱۹ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: با درود فراوان؛ چشم متشکرم :) POS78 (بحث) ‏۱۷ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)پاسخ

تصویربرداری از خودروها

سلام. از آنجا که در زمینهٔ عکسبرداری فعالیت می‌کنید، خواستم درخواست کنم که اگر امکان داشت عکس‌های باکیفیتی از خودروهای ایرانی (یا خودروهایی که در ایران شناخته‌شده هستند مانند پژو ۲۰۶ و کیا سراتو) تهیه کنید. تصاویر خودرو در ویکی‌پدیا معمولاً از یک زاویهٔ خاص گرفته می‌شوند که اگر اشتباه نکنم، به آن نمای ۳/۴ چهره هم می‌گویند (دست کم در عکاسی پرتره که این‌طور بود!). در جعبه اطلاعات صفحهٔ پراید و دنا (خودرو)#دنا پلاس می‌توانید نمونه‌هایی از این تصاویر را ببینید و سایر مقالات خودرویی، خصوصاً در ویکی انگلیسی هم تصاویر استاندارد و خوبی دارند برای الگو گرفتن. تصاویر استاندارد و مناسب دست کم برای مقالاتی مانند سایپا ساینا، پژو پارس و سایپا تیبا می‌توانند بسیار مفید باشند. اگر تصویر داخلی باکیفیت هم وجود داشته‌باشد که عالی می‌شود. با تشکر از شما. {{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۱۷ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)پاسخ

درودی دوباره؛ چشم! فعلاً کاشمر نیستم؛ جهت عکس‌برداری از تپه‌ای باستانی به کوهسرخ سفر کردم! تشکر از پیگیری شما POS78 (بحث) ‏۱۷ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)پاسخ
خیلی هم عالی. ممنون از شما. هیچ عجله‌ای نیست، هرگاه فرصت بود و اگر حوصله و علاقه داشتید خوب می‌شود. چون از خودروهای داخلی تصاویر خیلی کمی داریم. من سعی کردم کمک کنم اما خیلی فرصت نداشتم که به عکاسی برسم و همان دو سه عکس را هم در فرصت بسیار کم گرفتم. {{کاربر|جیپیوتر}} بحث ‏۱۷ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۱۷ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: درود فراوان بر جیپیوتر عزیز؛ جسارتاً کمی سرم شلوغ است! از یک‌ور باید از آثار تاریخی؛ باستانی عکاسی نمایم، از اون‌ور باید درس بخوانم و گشت‌زنی… متأسفانه وقت جهت عکاسی از ماشین‌های مزبور را فعلاً ندارم لاکن سیع خواهم نمود در آینده به بنگاه‌ای مراجعه و از ماشین‌هایی نو عکاسی نمایم (هرچند زمانش را نمی‌دانم). بازم پوزش می‌خوام :( POS78 (بحث) ‏۸ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۲۹ (UTC)پاسخ
سلام. مشکلی نیست. من هم صرفاً فقط درخواست کردم. اگر فرصتش بود که خیلی هم عالی می‌شود، اگر هم فرصتش نبود اصلاً اشکالی ندارد. خودم هم به‌دنبال فرصت برای انجامش هستم و اگر بشود انجامش می‌دهم. در هر صورت از زحمات شما ممنونم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۸ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۲ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: خیلی هم متشکرم از این حسن توجه‌تان! انشاءالله که سایه‌تان همیشه بر بندهٔ حقیر باقی بماند :) POS78 (بحث) ‏۸ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۵۲ (UTC)پاسخ

درخواست حذف زماندار برای پل پردلیس کاغذکنان

ببخشید شما چرا این درخواست را داده‌اید؟ این مقاله توسط اکبر پرندی نوشته شده و تمام مقاله از کتاب کاغذکنان در گذرگاه تاریخ ایران گرفته شده‌است. حتی تصویری هم که استفاده شده توسط این شخص گرفته شده و از هیچ جایی گرفته نشده‌است. بعضی از سایت‌ها هم مطالب را مستقیم از کتاب کاغذکنان در گذرگاه تاریخ ایران در سایت‌های خود منتشر کرده‌اند. کیفیت مطالب پایین است؟ لطفاً بگویید تا اصلاح گردد. این مطلب نه کیفیت پایینی دارد و نه از جایی کپی شده‌است. پس خواهشمند است درخواست حذف سریع برای این مقاله را پاک نمایید. Akbar parandi (بحث) ‏۲۲ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۳۴ (UTC)پاسخ

@Akbar parandi: درود فراوان؛ اولاُ شما بگویید این سازه ثبت ملی شده‌است؟ دوماً درخواست حذف سریع؟ خیر! بنده جهت بهبود مقاله درخواست حذف زماندار آن را داده‌ام تا توسط جنابعالی یا بنده حقیر بهبود یابد (انشاء و املاء ضعیف، منابع تا حدودی…) برای مثال لطفاً این ۲مقاله را نگاهی بیندازید: قلعه آتشگاه (ثبت ملی نشده‌است)، حوض چهل پایه (ثبت ملی است) سئوالی بود در خدمتم. پیروز باشید! POS78 (بحث) ‏۲۲ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۴ (UTC)پاسخ

طایفه لک

با سلام و احترام در قسمت تبار طایفه لک ذکر شده از شاخه کردهای جنوبی هستند اما منبعی برای این نیست در آن سو دانشنامه ایرانیکا لک هارا شاخه از قوم لر می‌داند و هیچ اشاره به ان نشده بنده خود اصالتاً لک هستم لطفاً مطلب اصلاح و ویراش شود مشخصه (بحث) ‏۲۲ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۴۱ (UTC)پاسخ

@مشخصه: درود فراوان؛ اطلاعی ندارم! در صورت ممکن بیشتر توضیح دهید. پیروز باشید POS78 (بحث) ‏۲۳ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۰۰ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی

سلام. با تشکر. بنده هر مقاله‌ای که ساخته‌ام بلافاصله به آن میان‌ویکی اضافه کرده‌ام؛ لذا اگر مقاله‌ای هست که بنده به آن میان‌ویکی اضافه نکرده‌ام به بنده اطلاع دهید تا از اشتباه خودم مطلع شوم. S.h.t 2007 (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۷ (UTC)پاسخ

@S.h.t 2007: درود فراوان؛ خیلی هم عالی! اینجا و اینجا. تشکر POS78 (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۵۶ (UTC)پاسخ
@POS78: دو مقاله‌ای که فرمودید در ویکی‌پدیای انگلیسی موجود نیستند و به این دلیل بنده به این دو مقاله میان‌ویکی اضافه نکردم. اگر شما در ویکی‌پدیای دیگری این دو مقاله را پیدا کردید به بنده اطلاع دهید. با تشکر. S.h.t 2007 (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۵ (UTC)پاسخ
@S.h.t 2007: صحیح؛ بنابراین نباید شما منبع را ویکی‌پدیای انگلیسی ارائه می‌دادید! لطفاً در صورت امکان منبع خود را شفاف سازید! تشکر POS78 (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۱ (UTC)پاسخ

قلعه

درود، متوجه علت افزودن برچسب Not English توسط شما به مقاله قلعه که یک مقاله طولانی و دارای ویرایش‌های متعدد است نشدم. اگر جای خاصی از مقاله ابهام دارد لطفاً همان‌جا را مشخص کنید که ترجمه یا محتوایش کنترل شود وگرنه این برچسب کلی روی یک مقاله بلند، توجیهی ندارد. با تشکر--ASA (بحث) ‏۲۷ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۳۱ (UTC)پاسخ

@Asadi s: درود فراوان؛ مقاله چند مشکل نگارشی و کمبود محتوای اصلی داراست که باید بهبود یابد! و بنده جهت بهبود مقاله فعلاً این برچسب را افزودم تا در آینده آن را بهبود دهم. چنانچه اعتقاد دارید پرچسب نیازی ندارد؛ لطفاً خود آن را وردارید! پاینده باشید POS78 (بحث) ‏۲۷ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۳۵ (UTC)پاسخ

یک فنجان چای برای شما!

سلام، خسته نباشید (: با مهر محمد هادی ۷۷ (بحث) ‏۱ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۲۹ (UTC)پاسخ
@محمد هادی ۷۷: درود محمد جان. متشکرم! خیلی وقت بود این نوش‌دارو تلخ؛ بااین‌حال لذت‌بخش را ننوشیده بودم🤤 POS78 (بحث) ‏۱ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۳۹ (UTC)پاسخ

تقدیر/م

نشان خروسان
به پاس ساماندهی فهرست آثار ملی استان خراسان رضوی نشان خروسان به شما فرزند خراسان‌زمین با افتخار تقدیم می‌شود. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۳۳ (UTC)پاسخ
@4nn1l2: درود فراوان. اول باید بگم این بهترین و زیباترین هدیهٔ زندگیم است :) لاکن باید متوجه شده باشید؛ در این فهرست و فهرست‌های دیگر اشتباهات جزئی زیادی مرتکب شده‌ام که کمی ناراحتم کرده‌است :( برای مثال در اینجا بجای ۶۶کیلومتر: ۶کیلومتر نوشته بودم که خودم تعجب نمودم. چند مورد دیگرم شما تصحیح نمودید و فکر نمایم: همچنان ادامه دارد…! به‌هرحال بندهٔ حقیر نیز از شما بابت تصحیح اشتباهاتم تشکر می‌کنم.
راستی با بحثی که در اینجا داشته‌ام و همین‌طور برای مشهد؛ فکر نکنم گزیدن فهرست‌ها ممکن باشد و مشکل اصلی لید است که متأسفانه از پسش برنمی‌آیم. لاکن برعکس توی استانداردسازی مقالات ضعیفی چون: شهر سلامی؛ کارم بدک نیست. مشکل اصلی مشهد هم پیوندهای قرمزش است! که با وجود بی‌دقتی‌های بنده در اشکالات جزئی؛ بصورت دستی اقدام ننمودم. مشهد که هیچ ولی برای ادغام کاشمر: پیشاپیش مشکلی ندارم! بازم تشکر از حُسن توجه‌یتان بر بندهٔ کُهتَر🌺 POS78 (بحث) ‏۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۵۲ (UTC)پاسخ
خواهش می‌کنم. از این دست اشتباه‌ها که همه می‌کنند و گریزناپذیر است. این اشتباه‌های کوچک به هیچ وجه از ارزش کاری که کردید نمی‌کاهد.
مقالهٔ آثار ملی شهرستان کاشمر باید برگزیده شود و لازم نیست عین مال سبزوار شود. حالا من هم در اسرع وقت یک هُلی می‌دهم و حتی شاید خودم بحث را جمع‌بندی کردم. بنده خود منتقد جدی وضعیت پروژه‌های برگزیدگی هستم. فلان فهرست دربارهٔ هالیوود یا فوتبال اروپا را در عرض یکی دو ساعت از ویکی انگلیسی ترجمه می‌کنند و به گفب می‌برند و به‌به‌ و چه‌چه می‌کنند، این فهرست ارزشمندی که شما روزها برایش زحمت کشیدید و برایش شخصاً عکس گرفتید را معطل می‌کنند...!
نتیجه هرچه شود، به نظر من لازم نیست فهرست کاشمر در خراسان ادغام شود. فهرست کاشمر بدون تعارف یکی از بهترین فهرست‌هاست و اصل کار هم خود فهرست است، نه متن مقاله.
خلاصه، POS78 عزیز، اعتماد به نفس داشته باشید (نمی‌گویم ندارید، می‌گویم بیشترش کنید) و مغرور و سربلند باشید که کارتان درست است :)
راستی اگر مثل من به استفاده از اموتیکان‌ها علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنم اسکریپت دوم m:User:4nn1l2/global.js را برای خودتان نصب کنید. کافی است خط دوم همان صفحه را در m:User:POS78/global.js کپی کنید تا هم در اینجا داشته باشیدش و هم در انبار. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۳۳ (UTC)پاسخ
چشم! شما بر بنده لطف دارید.
نصبش کردم. ممنونم=> POS78 (بحث) ‏۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۱۳ (UTC)پاسخ
@4nn1l2: درود فراوان. جسارتاً اینجا را مطالعه فرمایید! تا m:User:POS78/global.js را حذف نمودم؛ مشکل حل شد. چرا چنین مشکلی پیش اومدش؟ و آیا درست نمی‌شود؟ تشکر از دوست گلم :) POS78 (بحث) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۱ (UTC)پاسخ
سلام. سؤالتان برایم روشن نیست. بحث هم گنگ نوشته شده: «مربوط به یک js بود که در جای دیگر حل شد» منظور کدام js است و در کجا حل شده؟ عکس را هم نتوانستم ببینم چون نیاز به ثبت نام داشت و در آن سایت ثبت نام نخواهم کرد. اگر موضوع برایتان اهمیت دارد، لطفاً عکس را جایی دیگر آپلود کنید که مشاهدهٔ آن نیاز به ثبت نام نداشته باشد. آپلود در خود ویکی‌پدیا یا ویکی‌انبار بهترین گزینه است. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۳۴ (UTC)پاسخ
@4nn1l2 پرونده:Ufkhdchjk78.jpg
POS78 (بحث) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۰۴ (UTC)پاسخ
لطفاً فقط خط دوم m:User:4nn1l2/global.js را برگردانید (تأکید می‌کنم فقط خط دوم و از اول هم فقط همین خط دوم را گفته بودم: نوشتهٔ ۲۴ سپتامبرم در همین بحث را ببینید) و ببنید مشکل هنوز برقرار است یا نه؟ ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۱۴ (UTC)پاسخ
@4nn1l2 همچنان همان مشکل را داراست! دلمم نمیاد حذفش کنم :( POS78 (بحث) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۲۶ (UTC)پاسخ
پس مشکل از خودشه! من این مشکل را ندارم و نویسندهٔ اسکریپت هم زمان زیادی است که غیرفعال است. متأسفانه چاره‌ای به ذهنم نمی‌رسد :( ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۳۱ (UTC)پاسخ
ایرادی ندارد دیگر. به شهرم برگشتم :) POS78 (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۱۰ (UTC)پاسخ

تغییر عنوان مقاله

POS78 سلام. لطفا کلمه «ایجاد» را از عنوان مقاله شورای جهانی موای‌تای حذف کنید. متاسفانه در هنگام نشر مقاله اشتباه کردم. تشکر. AriaTess (بحث) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۳۴ (UTC)پاسخ

@AriaTess درود فراوان؛ انتقال یافت لاکن فکر نکنم نیاز به حذف باشد. POS78 (بحث) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۲ (UTC)پاسخ
@POS78، بسیار ممنون. AriaTess (بحث) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۴ (UTC)پاسخ

الگوهای روی نقشه

سلام. شب به خیر. با توجه به این که دارید از نقشه‌های شهرستان‌ها در صفحه روستاها استفاده می‌کنید، تاکنون جایی شده روستا از نقشه شهرستان بیرون بیفتد؟ منظورم این است که دقت مختصاتی که زدم خوب بوده یا نه؟ مهدی صفار ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ساعت ۲۰:۵۰ (ایران) ‏۱۶ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۲۰ (UTC)پاسخ

@Mahdy Saffar: درود برادر عزیز و گرامی! بهتر از این؟ دقت عالی و بی‌نقص است. بندهٔ کهتر مانده‌ام چطور توانستید نقشهٔ شهرستان کاشمر که تازه؛ کوهسرخ نازنین شهرستان شده‌است را ایجاد کرده‌اید. بعد شما از دقت حرف می‌زنید! :) آقا خیلی تشکرمندم و پوزش می‌خواهم که نمی‌توانم کامل روستاها را ویرایش نمایم و مختصات‌شان را در بیاورم (وقت زیادی ندارم در ویکی!). شب عالی‌قدر مستدام باد=> {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۶ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۴۶ (UTC)پاسخ

سوال

سلام حذف زمان دار و حذف سریع و نظر خواهی برای حذف یعنی چه؟ مقاله ساز (بحث) ‏۱۶ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۵۲ (UTC)پاسخ

@مقاله ساز: درود فراوان! لطفاً ویکی‌پدیا:حذف سریع، ویکی‌پدیا:حذف زمان‌دار و ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف را با دقت بخوانید. اوقات به کام {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۶ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۴ (UTC)پاسخ

خواندم ممنون مقاله ساز (بحث) ‏۱۶ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۱۳ (UTC)پاسخ

خواهش می‌کنم. تشکر از شما دوست گرامی :) {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۶ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۱۵ (UTC)پاسخ

القبیصی

عزیز جان با عرض معذرت بنده صفحه جدیدی بنام عبدالعزیز قبیصی ایجاد کردم بعد متوجه شده وجود دارد و رفتم در قبلی اطلاعات را وارد کردم. حال دو سوال دارم: ۱-چگونه صفحه ایجاد شده را حذف کنم؟ ۲-چگونه نام صفحه قدیمی را از القبیصی به قبیسی تغییر بدهم؟ ارادتمند شما فرهنگ -- فرهنگ فراست (بحث) ‏۲۸ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۱۰ (UTC)پاسخ

@فرهنگ فراست درود فراوان بر شما فرهنگ دوست گرامی. قبلاً نیز فرموده‌ام! باید به صفحهٔ ویکی‌پدیا:درخواست انتقال بروید و روی افزودن درخواست تازه کلیک فرمایید. سپس صفحهٔ مبدأ  و مقصد را مشخص کرده و آخرسر شرح درخواست و دلایل را کامل نمایید. به همین سادگی :) جسارتاً بنده نیز سئوالی از شما کنم: چرا صفحهٔ کاربریتان را نمی‌نویسید؟! این نوع صفحه‌هات به کاربران دیگر کمک می‌کند تا افراد دیگر بیشتر شناخت ازتان داشته باشند. مثلاً از علایق‌تان بگویید. تشکر از شما {{کاربر|POS78}}بحث ‏۲۹ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۲۷ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دوازدهم هیئت نظارت

درود؛ از ۲۹ اکتبر برابر با ۷ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دوازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دوازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/389 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)پاسخ

درخواست برداشتن برچسب حذف زمان دار دانشنامه زیبایی‌شناسی و فلسفه هنر

درود! حرف شما کاملا صحیح بود و من با کمک یکی از همراهان متن نقض کننده حق تکثیر را حذف کردم و متن جدیدی را جایگزین کردم. امیدوارم که مشکل حل شده باشد، با تشکر. ErfanRahmati (بحث) ‏۲۹ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۲ (UTC)پاسخ

@ErfanRahmati: درود فراوان خدمت همکار گرامی. جسارتاً بندهٔ کهتر دیگر دخالت نخواهم نمود. بنابراین منتظر بررسی دوستان دیگر خواهیم بود. تشکر از شما {{کاربر|POS78}}بحث ‏۲۹ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۹ (UTC)پاسخ

محمد علی

درود من نام محمد علی بوکسور مشهور رو که به اشتباه و از روی عادت محمد علی کلی درج شده بود رو اصلاح کردم و کِلِی رو حذف کردم ولی یکی از گشت‌زنها خنثی‌سازی کرد. ... کاسیوس کلی بوکسور آمریکایی بعد از مسلمان شدن نام خود رو به محمد علی تغییر داد. محمد (نام کوچک) علی (نام خانوادگی)

(نام دخترشون هم لیلا علی می‌باشد.)

ولی از روی عادت و اشتباه ما ایرانیها به این فرد محمد علی کلی میگیم! اگر سری به زبانهای دیگر ویکی‌پدیا بزنیم و اون زبانها رو مطالعه کنید. متوجه این موضوع خواهیم شد. تنها کشوری که نام این فرد رو به اشتباه به کار میبره ایرانه. از چه روشی میشه نام این بوکسور رو به بحث گذاشت و تصمیم‌گیری کرد؟ Vikay (بحث) ‏۲۹ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۵۵ (UTC)پاسخ

@Vikay: درود فراوان. لطفاً به صفحهٔ ویکی‌پدیا:درخواست انتقال بروید و روی افزودن درخواست تازه کلیک فرمایید. سپس صفحهٔ مبدأ و مقصد را مشخص کرده و آخرسر شرح درخواست و دلایل را کامل نمایید. تشکر از شما {{کاربر|POS78}}بحث ‏۲۹ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۰۹ (UTC)پاسخ

سپاس از شما. همین کار رو انجام میدم.

برای صفحه‌ی شخص «محمد علی» که به اشتباه محمد علی کلی درج شده باید به صورت جدی تغییراتی صورت بگیره. در تمام زبانها نام این بوکسور به صورت درست درج شده ولی در فارسی چون به اشتباه، مردم کوچه و بازار محمد علی کلی تلفظ میکنند این صفحه هم به این نامِ غلط درج شده. Vikay (بحث) ‏۲۹ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۱۹ (UTC)پاسخ

ابرابزار

با سلام. پیرو پیامی که در صفحه بحث بنده و در بخش ابرابزار قرار دادید این پیام را در صفحه بحث شما می‌گذارم. خود بنده هم بسیار به مسائل املایی و نگارشی حساس هستم و حالا که شما گفتید که بنده غلط نگارشی در ویرایش‌هایم داشتم تعجب کردم و اگر امکانش هست به بنده اطلاع دهید که در کدام مقاله‌ها بوده تا اگر مشکلی هست برطرف کنم تا دیگر مشکلی پیش نیاید. با تشکر از پیگیری شما S.h.t 2007 (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۰۳ (UTC)پاسخ

@S.h.t 2007: درود فراوان خدمت همکار گرامی‌ام. نخست لطفاً این ویرایش را دقت فرمایید! شما از نظر املائی و نگارشی مشکلی ندارید؛ بلکه در موارد جزئی کمی مشکل دارید (همچنین بنده و خیلی‌های دیگر) اما به آسانی این موارد را می‌توانید (می‌توانیم) حل سازیم! با کمک ابرابزار؛ بصورت رباتیک این موضوع حل می‌شود و شما فقط لازم است آن را نصب کرده و ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه ابزارهای ویرایشی/راهنما را بخوانید. کار خاصی هم نیاز نیست انجام دهید. تشکر از شما دوست ارجمند :) {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۴ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۲۱ (UTC)پاسخ
@POS78: بله شما درست می‌فرمایید. بنده این ویرایش را مشاهده کردم. برای این ویرایش من متن انگلیسی را پس از ترجمه در گوگل ترنسلیت به مقاله آوردم و بعد از اول آن را بررسی کردم که اگر در روند ترجمه مشکلی پیش آمده باشد آن را تصحیح کنم و بعضی اوقات کلماتی را از قلم می‌اندازم. با همراهی شما و کاربرهای مانند شما به خوبی می‌توان ویکی‌پدیای فارسی را آن طور که باید نگاه داشت. با تشکر S.h.t 2007 (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۵ (UTC)پاسخ

نیاز به راهنمایی

سلام وقت بخیر، برای من در صفحه بحثم یادداشت گذاشته بودید که اگر مشکلی پیش آمد از شما کمک بگیرم. مقاله ای راجع به قهرمان تیراندازی ایران و عضو تیم ملی گیسا بایبوردی ایجاد کرده ام. اما وقتی در گوگل اسم فرد را جستجو می کنم، مقاله ی ویکیپدیا در نتایج گوگل نمی آید. می شود بنده را راهتمایی کنید. مشکل به نظر شما کجاست؟ تشکر Pistachio20 (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۳۷ (UTC)پاسخ

@Pistachio20: درود فراوان خدمت همکار گرامی. مشکلی وجود ندارد. لطفاً دوباره سرچ کنید! مدتی طول می‌کشد تا مقالات در صحفهٔ نخست گوگل بیاید، بنابراین فقط صبور باشید. سؤال دیگری بود؛ در خدمتم {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۵ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۹ (UTC)پاسخ


تشکر بابت لطف و مهر شما در دوش اخیر

با سلام و عرض احترام

خواستم بدین‌وسیله از اینکه مرا لایق دسترسی ویکی‌بانی دانستید تشکر کنم. نتیجه نظرخواهی هرچه باشد، نظر مساعد شما وظیفهٔ مرا در حضوری دقیق‌تر و پیگیرتر در وپ فارسی سنگین‌تر خواهد کرد.

باز هم ممنونم و با بهترین آرزوها برای شما که بهترین هستید. دلارام عطا ‏۲۲ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۴۷ (UTC)پاسخ

@دلارام عطا: درود فراوان خدمت دلارام ارجمند. من که عددی نیستم ولی امیدوارم ایام به کام‌تان و یزدان پُشت و پناه‌یتان باشد-<-@ {{کاربر|POS78}}بحث ‏۲۲ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۲۷ (UTC)پاسخ

ویکی پروژه اسلام

ویکی‌پروژهٔ اسلام
ویکی‌پروژهٔ اسلام

سلام! به نظر می‌رسد به بهبود مقاله‌های مرتبط با اسلام در ویکی‌پدیا علاقه‌مندید، خوب است به ویکی‌پروژهٔ اسلام بپیوندید؛ یا صفحه تاوا را دنبال کنید.
اگر هم به خواندن این مقاله‌ها علاقه‌مندید نگاهی به درگاه اسلام بیندازید.

Shobhe ‏۳۰ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۴۴ (UTC)پاسخ

درود فراوان خدمت استاد ارجمند! یک دنیا تشکر. {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۴۷ (UTC)پاسخ

سال نو مبارک

سال نویت مبارک باشد مسعود. مرا به ویکیپدیای فارسی کشاندی، اما خودت که نیمه‌فعال هستی! به هر صورت، موفق باشی. --Ruwaym (بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۰۲ (UTC)پاسخ

@Ruwaym: درود فراوان بر رُوَی۫م ارجمند؛ آقا حال دل‌تان چطورست؟ شرمندتم! والا کمی درگیر زندگی‌ام. :(
خوش‌آمدید! انشاءالله که قدر شما را در این پروژه به نیکویی بدانند. :)
راستی سال نو شماهم به خوشی و سلامتی هرچه بیشتر…! {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۴۶ (UTC)پاسخ
من خوبم 🌼، البته اگر در این شهر بزرگ اُمیکرون نگیرم! امیدوارم شما هم همیشه خوب و نُرمال باشی.
آنجا "صلاحية المحرر" درخواست دادیم، رد کردند؛ بنابراین، تقریبًا نیمه‌فعال شدم. و تصمیم به انتقال به اینجا گرفتم، هرچند احساس می کنم یک WikiSloth شده ام 🦥! --Ruwaym (بحث) ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۲۱ (UTC)پاسخ
@Ruwaym: خدارا صد هزار مرتبه شکر؛ انشاءالله که همیشه صحیح و سلامت باشید!
خیلی هم عالی! پس همکاری‌یمان در ویکی‌فا خواهد بود;-) {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۵۷ (UTC)پاسخ

حال همشهری چون است؟

سلام. خوبید؟ سلامتید؟ می‌بینم که فعالیتتون کم شده است! دست مریزاد بابت ویرایش‌هایتان پیرامون منطقه «ترشیز کهن»! واقعا از تصاویر زیبای شما لذت می‌برم. امیدوارم موفق و موید باشید. گلبول‌سیاهگفتگو ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۴۱ (UTC)پاسخ

@گلبول سیاه: درود فراوان خدمتِ هم ولایتی خودم. شکر خدا. حالِ دلهٔ خودتان چطورست؟ سلامت باشید. :)
همچنان درس پس می‌دهیم پیش دوستان از جمله شما! در مورد تصاویر آثار؛ والا کم سعادتیم. خیلی دوست داشتم از تمامی آثار ملیهٔ ترشیز بازدید کرده باشم ولی فعلاً کاشمر و کوهسرخ، فهرست‌شان را تکمیل کرده‌ام و خلیل‌آباد در آستانهٔ تکمیل می‌باشد ولی متأسفانه بردسکن خیلی مظلوم واقع شده‌است. :( کاش فرصت بیشتری داشته‌ام برای بازدید از اینان.
ارادتمندم و باعث افتخارست (لذت در تصاویر بندهٔ کهتر). و همچنین بنده هم از نقشه‌های شما لذت لازم را برده‌ام. مثلاً نقشهٔ استان هرمزگان را خیلی خوشم آمد، بااینکه تابه‌حال به این خطه نرفته‌ام.
راستی آیا می‌توانم درخواستی از شما داشته باشم؟ چند وقتی است دارم روی الگو:ترشیز کار می‌کنم و همچنان درجِ صحیح حروف الفبایش را تکمیل نکرده‌ام که بزودی آن را ویرایش خواهم نمود ولی یک موضوع دیگر این است که بهترست نقشه‌ای در این مورد داشته باشیم و چنین نیست! مثلاً منطقهٔ کنونی ترشیز در نقشهٔ ایران؛ خیلی جذابش می‌کند! مسلماً نمی‌توانم از جناب فور چنین درخواستی کنم. بخاطر همین گفتم اگر شما وقت و حوصله‌اش را دارید، مدیون‌یتان بشوم.
بازم ارادتمندم و پوزش زیادی حرف (فَک) زدم.lol
پیروز و مانا باشید. {{کاربر|POS78}}بحث ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۴۳ (UTC)پاسخ
سلام. نقشه‌ها خیلی دقیق نیستند! ولی علی الحساب این چطور است؟ گلبول‌سیاهگفتگو ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۳۰ (UTC)پاسخ
@گلبول سیاه: بنظرم درحال‌حاضر همین بهترین گزینه‌است! ممنون خواهم شد؛ اگر در ویکی‌انبار نیز بارگذاری‌اش کنید. یک دنیا سپاس-<-@ {{کاربر|POS78}}بحث ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۵۹ (UTC)پاسخ
اینم از این!
موقعیت ترشیز
گلبول‌سیاهگفتگو ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۱۷ (UTC)پاسخ
@گلبول سیاه: واقعاً دست‌وپنجه‌یتان درد نکند! جسارتاً الگوی ترشیز را نگاهی بیندازید. نقصی وجود ندارد؟ بازم تشکر و شرمنده‌ام کردید. {{کاربر|POS78}}بحث ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۲۹ (UTC)پاسخ
خواهش می‌کنم نفرمایید. کاری نکردم. الگو هم بسیار خوب و بی‌نقص بود، البته از نظر من کهتر. سپاس از زحمات شما. گلبول‌سیاهگفتگو ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۰۸ (UTC)پاسخ
لطف دارید و امید است ایام به کام‌تان باشد. :) {{کاربر|POS78}}بحث ‏۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۱۰ (UTC)پاسخ

سه نقطه

درود، در مقاله اگر پیدا شود… آن سه نقطه پایانی را چطوری تایپ کردید؟ من نقطه عادی تایپ می‌کنم غلط املایی با خط قرمز زیر می‌گیره. چیپس‌باماست ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۱۷ (UTC)پاسخ

@ChipsBaMast: درود فراوان خدمتِ همکار ارجمند و گرامی‌ام. حقیقتاً بندهٔ کهتر نیز نمی‌دانم چطور باید سه‌نقطه را تایپ کرد. البته شاید جناب فور بدانند.
اما بنده همیشه سه‌نقطه را کپی کرده یا از ابرابزار استفاده می‌کنم (در مقالات). در مقالهٔ اگر پیدا شود… هم ازاین‌رو کپی نمودم؛ پوزش که نتوانستم کامل راهنمایی کرده باشم! کامیاب باشید {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۵۳ (UTC)پاسخ
سلام. اگر صفحه‌کلید استاندارد فارسی دارید فشردن آلت سمت راست و M سه‌نقطه تایپ می‌کند. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۵۵ (UTC)پاسخ
@4nn1l2: یک دنیا متشکرم! خیلی بهمان کمک کردید. :) {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۵۹ (UTC)پاسخ
با سپاس از هردو گرامی. پیروز باشید! چیپس‌باماست ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۰۳ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. Luckie Luke (Talk) ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۰۰ (UTC)پاسخ

@Luckie Luke: درود فراوان. مزاح می‌فرمایید؟ اگر که خیر؛ لطفاً تخلف را ذکر فرمایید. تشکر {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۰۷ (UTC)پاسخ