ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات منابع معتبر: تفاوت میان نسخه‌ها

افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط پسرک کبریت فروش در مبحث آیا http://negaam.news و http://shakhsiatnegar.com معتبرند؟
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Maqurtlu (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
Qazvingram (بحث | مشارکت‌ها)
خنثی‌سازی ویرایش 29729563 از Maqurtlu (بحث)
برچسب‌ها: خنثی‌سازی ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
خط ۲۸: خط ۲۸:


با مهر و سپاس. [[کاربر:Sayenevisande|Sayenevisande]]
با مهر و سپاس. [[کاربر:Sayenevisande|Sayenevisande]]

==استان قزوین==
درود. لطفاً نظر خود را در مورد اعتبار منابع [https://qazvin.ostan-qz.ir/content/ostan/farmandari/2988/14609 فرمانداری قزوین] و [https://sobheqazvin.ir/news/114361/%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%82%D8%B2%D9%88%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%DB%8C%D9%84- صبح قزوین] بیان کنید.([[کاربر:Maqurtlu|Maqurtlu]] ([[بحث کاربر:Maqurtlu|بحث]]) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۶ (UTC))

نسخهٔ ‏۱۳ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۰۶

در این صفحه کاربران می‌توانند در مورد اینکه آیا یک منبع معتبر است پرسش کنند، و کاربرانی علاقمند به موضوع منبع دهی به پاسخ به پرسش‌ها می‌پردازند.

رهنمودی که بیش از همه به موضوع اینکه آیا یک منبع قابل اعتماد هست یا نه ویکی‌پدیا:منابع معتبر است. سیاست‌هایی که به‌صورت مستقیم به بحث مربوط می‌شوند ویکی‌پدیا:دیدگاه بی‌طرف، ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع و ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری هستند. برای پرسش دربارهٔ سیاست‌های منبع دهی مستقیماً به این صفحه بحث بروید.

دقت کنید که این صفحه محلی برای بحث‌های کلی، یا اختلافات محتوایی نیست. در اینجا بحث مشخصاً دربارهٔ منابع باید باشد، و نه مقاله‌ها. پرسش‌های کلی راجع به اینکه «کدام منابع در فلان مقاله قابل اعتماد هستند» ممکن است فرای قلمرو این صفحه باشد، و باید در صفحه بحث مربوطه مورد بحث قرار بگیرد.

لطفاً موضوع‌های جدید را در بخش جدیدی مطرح نمایید. هنگامی که موضوعی حل شد به آن برچسب {{شد}} بزنید.


Iranian Canadian Journal

لطفاً نظرتان دربارهٔ اعتبار Iranian Canadian Journal را بیان کنید. به طور خاص، نظرتان راجع به استفاده از [۱] برای ایران اینترنشنال را هم بگویید. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۵۸ (UTC)پاسخ

آیا http://negaam.news و http://shakhsiatnegar.com معتبرند؟

پسرک کبریت‌فروش❤️گفت‌وگو ‏۱۲ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۳۴ (UTC)پاسخ

پر بودن کتاب‌های عبدالله شهبازی (تواب امنیتی) از تحریف و دروغ

مدیران گرامی!

درود بر شما!

با توجه به تواب شدن عبدالله شهبازی در زندان و سپس جای گرفتنش در رسته تاریخ‌نویسان (جعل کنندگان تاریخ) امنیتی جمهوری اسلامی، و دروغ‌پردازی‌هایش در کتاب‌هایی که در انتساب به زندانیانی سیاسی همچون: علی دشتی، کیانوری، احسان طبری، فردوست...، نوشته شده، لطفا در منبع‌آوری از کتاب‌های وی به دست کاربران (گرامی) در ویکی پدیا دقت کافی را مبذول فرمایید.

با مهر و سپاس. Sayenevisande