ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات حل اختلاف: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
+
خط ۱۷: خط ۱۷:


== صحبت خامنه‌ای درباره دشمن جنی و ربطش به بیماری ==
== صحبت خامنه‌ای درباره دشمن جنی و ربطش به بیماری ==
{{بسته}}
* پیشینهٔ بحث: [[بحث:منشأ_دنیاگیری_کروناویروس_در_ایران#صحبت_خامنه_ای_درباره_دشمن_جنی_و_ربطش_به_بیماری]]
* پیشینهٔ بحث: [[بحث:منشأ_دنیاگیری_کروناویروس_در_ایران#صحبت_خامنه_ای_درباره_دشمن_جنی_و_ربطش_به_بیماری]]
; محتوای اختلاف
; محتوای اختلاف
خط ۳۰: خط ۳۱:


'''پیشنهاد دوم''': نقل قول مستقیم از سایت مرجع سخنرانی و همین طور همه روایت های خبرگزاری ها و سایت های معتبر جهت رعایت [[وپ:زنده]] و [[وپ:دبط]] به طور همزمان.--[[کاربر:Sa.vakilian|سید]] ([[بحث کاربر:Sa.vakilian|بحث]]) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۴۴ (UTC)
'''پیشنهاد دوم''': نقل قول مستقیم از سایت مرجع سخنرانی و همین طور همه روایت های خبرگزاری ها و سایت های معتبر جهت رعایت [[وپ:زنده]] و [[وپ:دبط]] به طور همزمان.--[[کاربر:Sa.vakilian|سید]] ([[بحث کاربر:Sa.vakilian|بحث]]) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۴۴ (UTC)

اینکه حل شد. --[[کاربر:Sa.vakilian|سید]] ([[بحث کاربر:Sa.vakilian|بحث]]) ‏۷ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۳۹ (UTC)
{{پایان بسته}}


== حذف مقاله پر منبع [[امین رستمی (خواننده)]] ==
== حذف مقاله پر منبع [[امین رستمی (خواننده)]] ==

نسخهٔ ‏۷ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۳۹

به تابلوی اعلانات حل اختلاف خوش آمدید

اینجا مکانی برای حل اختلاف مناقشات محتوایی به عنوان بخشی از فرایند حل اختلاف است. همچنین ممکن است به عنوان ابزاری جهت هدایت مباحث خاص به سمت تالارهای مناسب تر، مانند درخواست برای نظر یا سایر تابلوها استفاده شود. برای مناقشات رفتاری به ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران مراجعه کنید. اگر سؤالی دارید می‌توانید در صفحه بحث بپرسید.

تابلوهای اعلانات نباید جایگزین صفحات بحث شوند. انتظار می‌رود کاربران قبل از آمدن به اینجا، در صفحه بحث (نه فقط از طریق خلاصه ویرایش) گفتگو داشته باشند.
آیا به کمک نیاز دارید؟ دوست دارید کمک کنید؟

اگر نتوانیم به شما کمک کنیم، یک میانجی شما را در مسیر درست راهنمایی می‌کند. بحث‌ها باید به صورت مدنی، آرام، مختصر، بی‌طرف، هدفمند و تا حد ممکن خوب باشد.

  • این تابلو صرفاً برای مناقشات محتوایی است. راجع به مطلب نظر بدهید، نه مشارکت‌کننده. رفتار خارج از موضوع یا غیرمدنی ممکن است یک تذکر بدست آورد، مواد نادرست ممکن است حذف شوند و از یک شرکت کننده خواسته شود که از بحث خارج شود.
  • ما نمی‌توانیم اختلافاتی را که قبلاً مورد بحث قرار گرفته یا در فرآیندهای تصمیم‌گیری همچون درخواست برای نظر، نظرخواهی برای حذف، نظرخواهی برای انتقال یا درخواست انتقال درخواست شده انجام دهیم.
  • این اختلاف باید اخیراً در صفحه بحث (نه فقط از طریق خلاصه ویرایش) مورد گفتگو و بررسی قرار گرفته باشد تا واجد شرایط برای حل اختلاف باشد. آیا اختلافی که مد نظرتان است در صفحهٔ بحث مقاله‌ای قبلاً به طور مفصل بحث شده؟ اگر نه بروید به صفحهٔ بحث مقاله.
  • اینجا دادگاه با قاضی یا داوری نیست که تصمیمات الزام‌آور را صادر کنند: ما بر حل اختلافات از طریق اجماع، مصالحه و مشاوره در مورد سیاست متمرکز شده‌ایم.
  • آیا موضوع اختلاف محتوای یک مقاله است یا موضوع آن ویرایش‌های یک کاربر دیگر است؟ اگر موضوع، ویرایش‌های یک کاربر است، بروید به وپ:تام.
  • اگر موضوع، محتوای یک مقاله است، به صفحهٔ بحث مقاله که پیشتر گفته بودید در آن بحث مبسوطی صورت گرفته‌است ارجاع دهید. همچنین توضیح بدهید که به نظر شما این اختلاف را چگونه می‌شود حل کرد؟

ما همیشه به دنبال میانجی جدید هستیم و از آنها استقبال می‌کنیم. برای پیوستن به ما، روی دکمه میانجی شوید بالا کلیک کنید و برای یادگیری چگونگی ثبت نام، این صفحه را مطالعه کنید.

میانجی‌ها باید به یاد داشته باشند:


اختلافات فعلی

اختلاف در خصوص انتخاب نام بخش در مقاله عملکرد ایران در مقابله با دنیاگیری کروناویروس

محتوای اختلاف

نام عنوان بخش عملکرد ایران در مقابله با دنیاگیری کروناویروس#پنهان‌کاری و تکذیب محل مناقشه است، اینکه با توجه به منابع و محتوای بخش، پنهان‌کاری و تکذیب یک «فکت» است یا «دیدگاه»

راه حل پیشنهادی

شاید با پیشنهاد نام‌های دیگر یا بررسی دقیق منابع و احراز «فکت» یا «دیدگاه» بودن محتوا

SunfyreT ‏۲۲ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۵ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد با توجه به اینکه عدم صحت اطلاعات یک فکت است و دو فرضیه هم در منابع معتبر در موردش ارائه شده پیشنهاد می کنم که عنوان بخش را بگذاریم «مشکل صحت آمار و اطلاعات» (یا چیزی شبیه این) ذیلش هم دو زیربخش بسازیم یکی «فرضیه مخفی کاری» و یکی «فرضیه ضعف پایش و روش تشخیص». البته اگر چند ماه بگذرد شاید بتوان حکم کرد که کدام فرضیه وزن خیلی بیشتری می تواند داشته باشد اما هنوز زود است و اطلاعات دارد منتشر می شود. بهتر است طبق وپ:وزن به هر دو وزن بدهیم و قضاوت نکنیم.--سید (بحث) ‏۲۳ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۴۸ (UTC)[پاسخ]


صحبت خامنه‌ای درباره دشمن جنی و ربطش به بیماری

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
محتوای اختلاف

خامنه‌ای درباره دشمنان جنی سخنرانی کرده است و این اختلاف وجود دارد که آیا این اشاره با بیماری کروناویروس ۲۰۱۹ ارتباط دارد؟

راه حل پیشنهادی


SunfyreT ‏۳۱ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۳۴ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد: طبق وپ:زندگان "بدون منابع موثق غیروابسته، زندگی‌نامه سیاست‌های اثبات‌پذیری و ممنوع‌بودن تحقیق دست‌اول را زیر پا خواهد گذاشت و ممکن است منجر به شکایت قانونی به خاطر تهمت شود." عقل سلیم حکم می کند که یک منبع جانبدار مثل رادیو زمانه را نمی بایست برای یک چنین تحریفی استفاده نمود. اگر منبع گاردین یا سی ان ان بود، آنگاه وضعیت فرق می کرد. به متن اصلی رجوع کنید ببینید این ویرایش شما با کدام قسمتهای متن همخوانی دارد؟ طبق en:WP:EXCEPTIONAL ادعاهای این چنینی نیاز به "چند منبع با کیفیت" دارند. به عنوان یک کاربر درگیر، طبق en:onus "اثبات پذیری ضمانتی بر استفاده مطلب" در مقاله نیست و این که، توافق برای گنجاندن این مطلب اختلافی را باید به کاربری که سعی دارد یک مطلب اختلافی (از قول یک شخص زنده) را در مقاله اضافه کند ایجاد کند. همین که تاکنون نتوانسته اند یک منبع با کیفیت برای این تحریف پیدا کنند خود نشانگر چالشی بودن مطلب است. -- --Mhhossein (بحث) ‏۳ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۱ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد دوم: نقل قول مستقیم از سایت مرجع سخنرانی و همین طور همه روایت های خبرگزاری ها و سایت های معتبر جهت رعایت وپ:زنده و وپ:دبط به طور همزمان.--سید (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۴۴ (UTC)[پاسخ]

اینکه حل شد. --سید (بحث) ‏۷ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۳۹ (UTC)[پاسخ]

حذف مقاله پر منبع امین رستمی (خواننده)

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
در وپ:تام از دیگر مدیران درخواست بررسی کنید.SunfyreT ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۴۰ (UTC)[پاسخ]
محتوای اختلاف

سرشناسی، نام عنوان بخش امین رستمی (خواننده)#عدم سرشناسی با توجه به بیست منبع [کاربر:Arash.pt] این صفحه را حذف سریع کرد

راه حل پیشنهادی

احیای صفحه

حذف مقاله دارای سرشناسی سامان جلیلی (بحث) ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۰۳ (UTC)[پاسخ]

@سامان جلیلی: بعد از گفتگوی دو طرفه با مدیری که مدخل را حذف کرده است و در صورت برطرف نشدن اختلاف باید از دیگر مدیران درخواست نظر سوم کنید و یا در وپ:تام درخواست بررسی کنید.--‏ SunfyreT ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۱۳ (UTC)[پاسخ]
@Sunfyre: درود من از دیروز تا حالا با ایشون بحث کردم ولی ایشون حتی جواب نمیده متاسفانه چندین مقاله من رو برچسب زده و حذف کرده متاسفانه تا موقعی که ایشون مدیر هستند حتی اگر مقاله ای با صدای منبع بسازم حذف میکنند واقعا من موندم که دلیلش چی میتونه باشه و چی از این کار گیر ایشون میاد هیچ توجهی به منابع نمیکنند و حذف میکنند امیدوارم برخورد شود این سو استفاده از موقعیت مدیریت هست

نام مقاله بتن مسلح

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
در حال حاضر باید در بحث:بتن مسلح حل اختلاف کنید.SunfyreT ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۴۵ (UTC)[پاسخ]
  • پیشینهٔ بحث: [[]]
محتوای اختلاف

حذف کلیه تغییرات بنده

راه حل پیشنهادی

ارزیابی منابح ارجاع شده، ارزیابی ترجمه صورت گرفته از منبع انگلیسی ویکی پدیا و همچنین ارزیابی تخصصی محتوایی، لطفا با مدیر مربوطه برخورد کنید تا از اختیاری که دارند سو استفاده نکنند این مقاله نهایت سرشناسی را دارد لطفا صفحه امین رستمی (خواننده) را دوباره احیا کنید

Sinaghm8 (بحث) ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۰۴ (UTC)[پاسخ]

@Sinaghm8: ابتدا در بحث مقاله حل اختلاف کنید. حل اختلاف عبارت است از گفتگوی دو طرفه و درخواست وپ:نظر سوم است.-- ‏ SunfyreT ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۱۵ (UTC)[پاسخ]


SunfyreT من نظراتم را با ایشانSaeidpourbabak مطرح کردم ولی پاسخی دریافت نمی کنم. Sinaghm8 (بحث) ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۱۹ (UTC)[پاسخ]

@Sinaghm8: در بحث:بتن مسلح پیگیر شوید. ‏ SunfyreT ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)[پاسخ]

فهرست افتخارات باشگاه فوتبال پرسپولیس

محتوای اختلاف

اختلاف بر سر آوردن یا نیاوردن جام شهید اسپندی در فهرست.

راه حل پیشنهادی

Hanooz ‏۶ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۲ (UTC)[پاسخ]