پرش به محتوا

بحث کاربر:Giragozar: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط نیلسو در مبحث هشدار خرابکاری
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Giragozar (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
Nlico (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۱۷۵: خط ۱۷۵:
اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{الگوی|حساب جایگزین}} علنی کنید.
اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{الگوی|حساب جایگزین}} علنی کنید.
[[کاربر:Telluride|<small><font face="Georgia" size="3" style="color:navy"><b>Telluride</b></font>]][[بحث کاربر:telluride|<span style="color:grey;background: ">&nbsp;(بحث)&nbsp;</span>]]</small> ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۲۶ (UTC)
[[کاربر:Telluride|<small><font face="Georgia" size="3" style="color:navy"><b>Telluride</b></font>]][[بحث کاربر:telluride|<span style="color:grey;background: ">&nbsp;(بحث)&nbsp;</span>]]</small> ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۲۶ (UTC)
== هشدار خرابکاری ==
<div style="color: #000; font-size: 1em; width: 90%; border: 1px solid #ac6600; background-color: #fef6e7; text-align:center; direction:rtl; clear:both; margin: 1em; padding: 1em">
[[پرونده:Emojione1_26A0.svg|right|50px]]
با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید [[وپ:خرابکاری|خرابکاری]] محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به [[ویکی‌پدیا:صفحه تمرین|صفحهٔ تمرین]] بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به [[راهنما:فهرست|صفحهٔ راهنما]] رجوع کنید.
</div>
[[User:نیلسو|<font style="color:blue;background-color:yellow" face="Harlow Solid Italic" size="3" title="User:نیلسو"><span style="color:black">N I S O</span></font>]] <sup>[[User talk:نیلسو|<font color="red">'''''بحث'''''</font>]]</sup> ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۵ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۵

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Giragozar»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ARASH PT  بحث  ‏۲۳ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۱ (UTC)پاسخ

استفاده از چند حساب کاربری

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. Mahdi Mousavi «بحث» ‏۲۳ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۴۵ (UTC)پاسخ

رمز حساب هامو فراموش کردم.چیکار کنم Giragozar (بحث) ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۲۹ (UTC)پاسخ

سرشناسی

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. Mahdi Mousavi «بحث» ‏۲۳ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۴۵ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند Gharouni Talk ‏۲۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۲۸ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید با توجه به موضوع آن در قهوه‌خانه‌ها یا تابلو اعلانات منابع معتبر بپرسید. من نیز از طریق صفحه بحثم پاسخگوی شما خواهم بود. ارادتمند،

Gharouni Talk ‏۲۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۲۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ سینا درخشنده

درود؛ برای مقالهٔ سینا درخشنده پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد منابع معتبر برای اثبات سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳ آوریل ۲۰۲۰ مصادف با ۱۵ فروردین ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. ‏ SunfyreT ‏۲۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۲۳ (UTC)پاسخ

سلام.اقا چن ثانیه صبر کن مقاله رو کامل بذارم.نتم قطع شد دیدم که مقاله حذف زمان دار خورده😁😁😁 Giragozar (بحث) ‏۲۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۴۰ (UTC)پاسخ

آگاه‌سازی تام

درود. این پیام برای آگاه‌سازی شما نسبت به گفتگویی که هم‌اکنون در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران دربارهٔ مشکلی که شما در آن درگیر بوده‌اید در جریان است فرستاده می‌شود. با سپاس. Telluride (بحث)  ‏۲۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۶ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

درود، به دلیل حمله شخصی در اینجا حسابتان را یک روز بستم. در بازگشت قوانین ویکی‌پدیا را مطالعه کنید. (وپ:سرشناسی وپ:حمله وپ:زاپاس) -- آرتا SATO ‏۲۴ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۰۶ (UTC)پاسخ

پرسش

سلام. یک پرسش داشتم: آیا شما در قبال ویرایش در ویکی‌پدیای فارسی، از شخصی دستمزد دریافت کرده‌اید؟ ممنونم. احمدگفتگو ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۵۴ (UTC)پاسخ

چرا این سوال رو می پرسید؟ Giragozar (بحث) ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۰۹ (UTC)پاسخ

علت این پرسش شما چیست؟ Giragozar (بحث) ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۲ (UTC)پاسخ

یک سوال داشتم.شما با چه قالبی صفحه کاربریتان را زیبا کرده اید؟ Giragozar (بحث) ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۲ (UTC)پاسخ

ا

Giragozar (بحث) ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)پاسخ

مقاله‌های پیشنهادی توسط ربات پیشنهاددهنده

ربات پیشنهاد دهنده مقالات زیر را برای ویرایش به شما پیشنهاد می‌دهد. موفق باشید!

افزودن منبع
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
متن ترانه
حجت اشرف‌زاده
اصلاح لحن نوشتار
محسن یگانه
لاستیک مصنوعی
مانی رهنما
نیازمند گسترش
گروه کر
دانشگاه پیام نور واحد خنج
دانشگاه پیام نور کازرون
اختلاف بی‌طرفی
دنیاگیری کروناویروس در ایران
محمدحسین عادلی
عملیات اچ۳
نیازمند افزودن تصویر
حمید هیراد
جمشید گرگین
بیوک وطنخواه
نیازمند ویکی‌سازی
تاریخ موسیقی
موسیقی باروک
امیرحسین مدرس
مقالات یتیم
بلکبرن ولوس
اسپرینگ ولی، شهرستان، الدورادو، کالیفرنیا
رود لوزا
برای ادغام
شدت (موسیقی)
قلعه اردشیر
قلعه دختر و قلعه اردشیر
مقالات خرد
صنایع الکترونیک ایران
ابراهیم داروغه‌زاده
سینا کمال‌خانی
مقالات نیازمند ترجمه
روانشناسی موسیقی
فناوری موسیقی
نت (موسیقی)

ربات پیشنهاددهنده مقالات را به روش های متفاوت بر پایه ویرایش های شما و میزان شباهت متن مقالات و پیوندهای ویکی‌پدیایی آنها و همچنین عملکرد سایر ویکی‌نویسان انتخاب و پیشنهاد می‌کند.

این ربات تلاش می‌کند تا مقالاتی که برچسب نیازمند ویرایش دارند را پیشنهاد دهد. خوشحال می شویم با ثبت‌ نام در ویکی پدیا با گسترش این مقالات به بهبود کیفیت مقالات آن کمک کنید.

اگر پیشنهادی برای بهتر شدن ربات دارید آن را در صفحهٔ بحث ربات در ویکی‌پدیای انگلیسی مطرح کنید. با تشکر Nettrom (بحث) سازندهٔ ربات پیشنهاد دهنده. -- SuggestBot (بحث) ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۰۸ (UTC)پاسخ

استفاده از چند حساب کاربری

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. Telluride (بحث)  ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۲۶ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

N I S O بحث ‏۲۵ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۵ (UTC)پاسخ