پرش به محتوا

بحث کاربر:Binazir1987: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۶ سال پیش توسط Binazir1987 در مبحث تعصب ویرایشی
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Binazir1987 (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۲۰۷: خط ۲۰۷:
بس کنید آقای محترم! بله من گفتم رفتار شما عادی نیست! چون من اصلا مدت درازی بود اینترنت در دسترسم نبود و رسیدم خانه ایمیلی دیدم که شما به من تذکر داده بودید؟! این رفتار چه منطقی داشت؟ کدام ویرایش؟ کدام تغییرات مطالب؟ الان هم ادعا میکنید من بی‌ادبی کردم! شمایید که باید توضیح بدهید برای کدام ویرایش به من تذکر دادید در صورتی که اصلا اینترنت نداشتم که بخواهم در مقاله‌های ویکی چیزی بنویسم!!! [[کاربر:Binazir1987|Binazir1987]] ([[بحث کاربر:Binazir1987#top|بحث]]) ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۲۶ (UTC)
بس کنید آقای محترم! بله من گفتم رفتار شما عادی نیست! چون من اصلا مدت درازی بود اینترنت در دسترسم نبود و رسیدم خانه ایمیلی دیدم که شما به من تذکر داده بودید؟! این رفتار چه منطقی داشت؟ کدام ویرایش؟ کدام تغییرات مطالب؟ الان هم ادعا میکنید من بی‌ادبی کردم! شمایید که باید توضیح بدهید برای کدام ویرایش به من تذکر دادید در صورتی که اصلا اینترنت نداشتم که بخواهم در مقاله‌های ویکی چیزی بنویسم!!! [[کاربر:Binazir1987|Binazir1987]] ([[بحث کاربر:Binazir1987#top|بحث]]) ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۲۶ (UTC)
:مقاله ای که تغییرات بدون منبع را در آن درج کرده بودید به دست ویکیبد/[[کاربر:Mardetanha]] حذف شده‌است. شما در آن مقاله به [http://mkcinema.com/ این سایت] استناد کرده بودید که مربوط به مؤسسه ای است که خود موضوع مقاله مدیر آن است. با احترام [[کاربر:Mahdi Mousavi|<font size="3" face="IranNastaliq">'''مهدی موسوی'''</font>]] <sup>[[بحث کاربر:Mahdi Mousavi|<font color="E11717" size="4" face="IranNastaliq">«بحث»</font>]]</sup> ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۳۰ (UTC)
:مقاله ای که تغییرات بدون منبع را در آن درج کرده بودید به دست ویکیبد/[[کاربر:Mardetanha]] حذف شده‌است. شما در آن مقاله به [http://mkcinema.com/ این سایت] استناد کرده بودید که مربوط به مؤسسه ای است که خود موضوع مقاله مدیر آن است. با احترام [[کاربر:Mahdi Mousavi|<font size="3" face="IranNastaliq">'''مهدی موسوی'''</font>]] <sup>[[بحث کاربر:Mahdi Mousavi|<font color="E11717" size="4" face="IranNastaliq">«بحث»</font>]]</sup> ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۳۰ (UTC)

:{{پینگ|Mahdi Mousavi}}

اولا که من امروز صحبت از فیسبوک کردم چون برایم واقعا عجیب که اولین پاسخ مرا خانم خطاب کرده بودین در صورتی که تصویر ندارم و نام کاربری هم خانم بودن مرا فاش نمیکند. حتما شما مرا میشناسید که خانم خطاب میکنید و من هم به قضیه فیسبوک ارجاع دادم. دوما آن مقاله را من پارسال برگردانده بودم و حدود 140 منبع از خبرگزاریهای معتبر به زبانهای مختلف و حتی روزنامه و کتاب آوردم که نهایتا تاییدِ سرشناسی شد و بازگشت. ولی درباره آن یک منبع شما چند روز قبل حرف زده بودید و من خوانده بودم. درباره قسمت نخستین مقاله هم پاسخ شما را خوانده بودم ولی جواب ندادم. چیزی را هم تغییر ندادم. یعنی هیچ ویرایشی نکردم!!! بعد از آن بود که به خارج شهر رفتم و دسترسی به اینترنت نداشتم. بعد از مدت طولانی بازگشتم و تذکر جدیدی از شما دیدم. تذکر جدید بابت چه چیزی بوده؟! یعنی شما بعد از بحث قبلی آمدید بی‌دلیل روی صفحه من تذکر جدید و تکراری نوشتید. این رفتار طبیعی است؟ توجیه این کار چیست؟ [[کاربر:Binazir1987|Binazir1987]] ([[بحث کاربر:Binazir1987#top|بحث]]) ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۵ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۶


بحث کاربر:Binazir1987/بایگانی‌ها

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Binazir1987»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Hamid Hassani (بحث) ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۲۴ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از نوار بالا مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحه تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای دانستن بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. -- قارونی گفت‌وگو ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۰۱:۰۷ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند مورد توجه نمایید.

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را چاپ نمی‌کند (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هر آنچه در ویکی‌پدیا می‌آید باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به‌چالش‌کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نمی‌توانند شامل هرگونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ شده به گونه‌ای باشند که در کنار همدیگر دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به تنهایی و به وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وب‌گاهی به عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست؛ برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
هر گونه سؤال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

قارونی گفت‌وگو ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۰۱:۰۷ (UTC)پاسخ

سرشناسی

کاربر گرامی، معیارهای سرشناسی. برای احراز سرشناسی لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی مدارک و منابعی که سرشناسی را اثبات می‌کند به مقاله بیفزایید. همچنین اگر مقالهٔ شما در مورد موضوع خاصی است، مطالعه هر یک از موارد زیر به شما کمک خواهد کرد:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد. قارونی گفت‌وگو ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۰۱:۰۸ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند قارونی گفت‌وگو ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۰۱:۰۸ (UTC)پاسخ

مرسیBinazir1987 (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۲۲:۲۹ (UTC)پاسخ

راهنمایی

ممنون از راهنمایی شما. یک پیام خصوصی فرستادم. Binazir1987 (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۲۲:۲۸ (UTC)پاسخ

درود. همانطور که در بالا یادآور شدم مقاله را در صفحه تمرینتان درست کنید تا بررسی شود. اگر شرایط سرشناسی و سایر شرایط لازم برای مقاله مناسب ویکیپدیا داشت میماند و به فضای اصلی منتقل میشود. مطالبی که در صفحه بحث تان گذاشتم بخوانید. قارونی گفت‌وگو ‏۱۷ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۰۲:۲۱ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های شما

فیلم خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید. KOLI (بحث) ‏۱۹ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۲۳:۰۶ (UTC)پاسخ

@KOLI: واقعا ممنون از کمک و مطلبتون. دستتون درد نکنه. یه ایمیل خصوصی فرستادم میشه بررسی کنید؟ با تشکر Binazir1987 (بحث) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۲۴ (UTC)پاسخ

یادکرد دقیق منبع

با سلام و سپاس از مشارکت‌های شما. چنان که می‌دانید یادکرد دقیق منابع از مهم‌ترین اصول دانشنامه‌نویسی‌است. در ویرایش‌های اخیرتان، منابع و مآخذ چندان به دقت یاد نشده‌اند. یعنی یافتن آنها با توجه به اطلاعاتی که وارد کرده‌اید دشوار یا غیرممکن است. لطفاً نگاهی به شیوه ارجاع دقیق بیندازید و با توجه به راهنمایی‌های آن منابع مقاله‌تان را دقیق‌تر یاد کنید تا ویراستاران بعدی بتوانند جملهٔ مورد نظرشان در آن مقاله را با استفاده از منابع آن بررسی کنند. از همکاری شما سپاسگزاریم. KOLI (بحث) ‏۱۹ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۲۳:۰۶ (UTC)پاسخ

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. KOLI (بحث) ‏۱۹ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۲۳:۰۷ (UTC)پاسخ

مقالهٔ «علی زارع قنات نوی»

درود،
برحسب اتفاق درخواستتان را در صفحه بحث این کاربر محترم دیدم، از آنجا که ایشان علی‌رغم سابقه عضویت طولانی نسبتاً تازه‌کار هستند، در صورت عدم دریافت پاسخ و راهنمائی‌های لازم، جهت بررسی استانداردهای لازمه و همکاری در انتشار مقاله علی زارع قنات نوی در صفحه بحثم پیغام بگذارید. با مهر --Déjà vu /بحث ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۲:۱۳ (UTC)پاسخ

سلام،
کاربر عزیر برای افزودن هر موضوعی ساده ترین روش استفاده از الگوی مشایه آن است، مثلا برای افزودن اطلاعات یک کارگردان میتوانید از صفحه اطلاعات کارگردان های دیگر موجود در ویکی پدیا ترجیحا صفحات مفصل، الگو بگیرید و قالب و بخشهای یک صفحه در موضوع مربوطه را بشناسید. پس از تکمیل کردن و ویرایش و قرار دادن عکس و منبع و پانویس و... دکمه انتشار تغییرات رابزنید تا مدیران پس از تایید، نام صفحه و لینک را منتشر کنند.
ضمنا باید سرشناسی یا معروفیت وی اثبات شود با قرار دادن لینک صفحات اینترنتی و ویدئویی و نشریات و مطبوعات داخلی و خارجی و مقامها و جوایز فرد ترجیحا از منابع معتبر و نه انجمنها و تالارهای اینترنتی. اگر صفحه حذف شده است، سیاههٔ حذف را بررسی کنید. همچنین بحثی که پیرامون حذف این صفحه انجام شده بود را ببینید. پس از ویرایش برای درخواست برگشت صفحه، از اینجا درخواست انتقال این صفحه را از صفحه کاربری تان به لینک خودش بدهید.K.ariana (بحث) ‏۹ سپتامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۸:۱۸ (UTC)پاسخ

ویرایش پیشرفته

(کاربر:Binazir1987) با توجه به ویرایشهای شما در اینجا بهتر است ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه و ویکی‌پدیا:نیم‌فاصله را مطالعه کنید. همچنین اگر تصمیم به اعمال ویرایشهای بیشتری در دانشنامه داشتید، استفاده از ابزار اشتباه‌یاب نیز سودمند خواهد بود. Mahdi Mousavi ؛ کاربرِ نگهبان؛ (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۲:۳۱ (UTC)پاسخ

ابزار کمک‌مترجم

درود، برای راحتی در ترجمهٔ مقاله، جعبهٔ گشت‌زن، رده‌ها و تهیهٔ فهرست مقالات ناموجود می‌توانید از ابزار کمک‌مترجم استفاده کنید. این ابزار بر پایهٔ میان‌ویکی، معادل پیوندها را از زبان دیگر به فارسی ترجمه می‌کند. توجه داشته باشید که از این ابزار در همهٔ زبان‌ها می‌توان استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر راهنمای ابزار کمک‌مترجم را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند Mahdi Mousavi ؛ کاربرِ نگهبان؛ (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۶:۲۳ (UTC)پاسخ


@Mahdi Mousavi: اینی که شما گفتید مربوط به وقتیه که ویکی انگلیسی رو بخواهیم به زبانهای دیگه ایجاد کنیم. ولی الان من کارم برعکسه. ویکی فارسی وجود داره. من متن انگلیسی با منابع کامل آماده کردم. فقط میخوام بدونم این صفحه ویکی فارسی ازش هست، تغییری ایجاد میکنه در روند ساخت ویکی انگلیسی؟ یا نه همون مثل ویکی فارسی ساخته میشه؟Binazir1987 (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۱:۴۲ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی

شکل ۱:محل دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست.
شکل ۲:پنجرهٔ واردکردن میان‌ویکی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیافزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول:با کلیک کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می شود (در شکل ۲) که می توانید نام زبان مورد نظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید و بعد از زدن دکمهٔ تائید میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده می شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم:به روشی سنتی به صفحه ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط بوده و برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های رده‌همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیافزایند. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:میان‌ویکی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

KOLI (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۱:۵۳ (UTC)پاسخ

توجه

درود. وپ:زنده را بخوانید و هرگز نقض‌اش نکنید. سپاس. مهرنگار (بحث) ‏۷ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۱۵ (UTC)پاسخ

تذکر

وقتی نکته بالا را گفتم، منبع را نخوانده بودم! الان خواندم. این بار توجه شما را به ممنوعیتِ جعل منبع جلب می‌کنم! جعل منبع هرگز در ویکی‌پدیا تحمل نمی‌شود. مهرنگار (بحث) ‏۸ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۲۷ (UTC)پاسخ

پرچم در جعبه اطلاعات

درود.

کاربر محترم لطفاً از پرچم در جعبهٔ اطلاعات مقالات استفاده نکنید؛ ویژه:تفاوت/24519748، زیرا افزودن پرچم باعث می‌گردد که مورد خاصی بدون دلیل پررنگ گردد چون پرچم‌ها از نظر بصری تمرکز خواننده را برهم می‌زنند. به صورت کلی از تصویر پرچم نباید در جعبه اطلاعات استفاده شود، به خصوص زمانی که در مورد متغیر نام کشور یا ملیت باشد.

پرچم زمانی می‌تواند در جعبه اطلاعات به کار برده شود که اطلاعات جدید و مورد نیازی را به مقاله بیافزاید؛ مانند جعبهٔ اطلاعات رویدادهای بین‌المللی جام جهانی فوتبال یا بازی‌های المپیک.

سپاس از توجه شما. مهدی موسوی «بحث» ‏۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۰۹ (UTC)پاسخ

تغییرات بدون منبع

درود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید تغییراتی که در مقالات می‌دهید بدون منبع هستند و برای ماندن این تغییرات باید مطابق با وپ:منابع و وپ:تعریف منابع منبع دهی کنید. اگر تغییراتی که اعمال می‌کنید حاصل تحقیقات خود شما هستند حذف خواهند شد زیرا مصداق وپ:اول هستند. ادامهٔ این روند ویرایشی اخلالگری محسوب می‌شود و ممکن است منجر به قطع دسترسی شما گردد. با احترام. --مهدی موسوی «بحث» ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۱۴ (UTC)پاسخ

@Mahdi Mousavi:

کدوم تغییرات؟! من یه مدت طولانی بیرون شهر بودم و فقط گوشی باهام بود! اصلا نت درست حسابی نداشتم که بخوام چیزی بنویسم! شما کاملا مشخصه رفتار طبیعی ندارید... بعید میدونم قصد شما بهبود ویکیپدیای فارسی باشه... کاملا مشکوک هستید! ادعا میکنید کاربر مجرب هستید ولی رفته بودین برای اقتصاد آنلاین مقاله ساخته بودین!!! چطور یه خبرگزاری میتونه ویکی داشته باشه واقعا؟! برای تهمینه میلانی رفتین نوشتین نقاش، در صورتی که آبروش همه جا رفته که یه سری نقاش آماتور اجاره کرده بوده و اونا هم از آثار خارجی یه سری کپی نازل کشیده بودن!!! اول اومدین با یه سری دلایل مضحک گفتین پرچم نباشه در صورتی که شاید 90 درصد ویکیهای ایرانی پرچم داشتن. شما رو یادمه که در فیسبوک خیلی وقت پیش منو اد کرده بودین و پذیرفتم ولی از همونجا مشخص بود رفتار طبیعی ندارید. به من میگید یه منبع رو ارجاع دادم غیر معتبر بوده در صورتیکه ویکی فارسی پر شده از دروغ. اونها رو نمی‌بیند، چطور یه دونه منبع از بین 140 تا براتون حساسیت‌برانگیز شده؟! ویکی فارسی فلان آدم نوشته شده دکترای کالیفرنیا وقتی منبع رو باز میکنی میخونی یه مصاحبه کردن با خودش و چون خودش ادعا کرده دکترای کالیفرنیا داشته، اون رو به ویکیش اضافه کردن! درصورتیکه دروغه و اصلا دکترا نداره. اگر واقعا دنبال پاکسازی ویکی بودین باید به اون موارد میپرداختین نه اینکه یه فرد موفق انقد برای شما حساسیت ایجاد کنه.Binazir1987 (بحث) ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۵۱ (UTC)پاسخ

درود، سرکار خانم بنده از مسائلی که پیرامون فیسبوک بیان می‌کنید اطلاعی ندارم، بیش از چهارهزار فرد در فیسبوک هستند که من با آنها درارتباط بوده‌ام، نحوهٔ صحبت شما سیاست نزاکت در ویکی‌پدیا را نقض می‌کند، مقالهٔ ویرایش شده توسط شما را من حذف نکرده‌ام. در مورد ویرایش‌های من هم که پیرامونشان کنجکاوید، باید خدمتتان عرض کنم تمامی ویرایشهایم قابل دفاع هستند و همه کاربران می‌دانند که من روی هیچ ویرایشی تعصب ندارم، به شما هم پیشنهاد می‌کنم حس مالکیت و تعصب به ویرایشهایتان را کنار بگذارید، اگر ایرادی در ویکی‌پدیای فارسی می‌بینید (که صدالبته خالی از ایراد نیست) آنرا اصلاح کنید، این مسئله مورد سپاسگزاری من و همکارانم و جامعهٔ ویکی خواهد بود. شما به نحوی خالی از احترام و نزاکت چندین بار می‌گویید حالت طبیعی نداری! این مسئله را اینبار نادیده می‌گیرم، پیشنهاد می‌کنم وپ: نزاکت را به دقت مطالعه فرمایید و بکار بندید، سپاسگزارم مهدی موسوی «بحث» ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۰۳ (UTC)پاسخ
@Mahdi Mousavi:

اگر قابل دفاع هستن لطفا بگین با چه منطقی برای اقتصاد آنلاین مقاله ساختین و از دو نفر بی‌نام‌و‌نشان اسم بردید که کارمند اون خبرگزاری هستن؟ و به کدوم پشتوانه رفتین برای میلانی نوشتین نقاش؟ Binazir1987 (بحث) ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۱۴ (UTC)پاسخ

سرکار خانم اصلاً نیازی نیست من علت ویرایشهایم رو توضیح بدهم، اگر مشکلی دارید در صفحات بحث مقالات مربوطه مطرح کنید یا در نظرخواهی‌های نبح مشارکت کنید. لحنتان هنوز هم نادلپذیر است اما برای تنویر نظر شما و سایر کاربران عرض می‌کنم، ساختن مقاله برای یکی از پنج وبگاه برتر خبری تحلیلی ایران به نظر من واجب و ضروری بوده‌است. در مورد صفحهٔ هنرپیشه ای که فرمودید نیز من عبارت نقاش را نیفزوده ام، من تنها از حضور فعلی این عبارت دفاع کرده‌ام، ویکی‌پدیا رسانهٔ زرد نیست و به دنبال رسانه‌های زرد راه نمی‌افتد تا کوچکترین جنجال و حاشیه ای را منعکس کند. با احترام مهدی موسوی «بحث» ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۲۱ (UTC)پاسخ

تعصب ویرایشی

هیچ ویرایشی ارزش این را ندارد که به خاطرش، خاطر خود و دیگر کاربران را بیازارید! پس چنین مکنید!
پیشنهاد من این است که وپ:نزاکت، وپ:حمله، وپ:نیست و وپ:است را مطالعه کنید.

--مهدی موسوی «بحث» ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۰۷ (UTC)پاسخ

@Mahdi Mousavi:

بس کنید آقای محترم! بله من گفتم رفتار شما عادی نیست! چون من اصلا مدت درازی بود اینترنت در دسترسم نبود و رسیدم خانه ایمیلی دیدم که شما به من تذکر داده بودید؟! این رفتار چه منطقی داشت؟ کدام ویرایش؟ کدام تغییرات مطالب؟ الان هم ادعا میکنید من بی‌ادبی کردم! شمایید که باید توضیح بدهید برای کدام ویرایش به من تذکر دادید در صورتی که اصلا اینترنت نداشتم که بخواهم در مقاله‌های ویکی چیزی بنویسم!!! Binazir1987 (بحث) ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۲۶ (UTC)پاسخ

مقاله ای که تغییرات بدون منبع را در آن درج کرده بودید به دست ویکیبد/کاربر:Mardetanha حذف شده‌است. شما در آن مقاله به این سایت استناد کرده بودید که مربوط به مؤسسه ای است که خود موضوع مقاله مدیر آن است. با احترام مهدی موسوی «بحث» ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۳۰ (UTC)پاسخ
@Mahdi Mousavi:

اولا که من امروز صحبت از فیسبوک کردم چون برایم واقعا عجیب که اولین پاسخ مرا خانم خطاب کرده بودین در صورتی که تصویر ندارم و نام کاربری هم خانم بودن مرا فاش نمیکند. حتما شما مرا میشناسید که خانم خطاب میکنید و من هم به قضیه فیسبوک ارجاع دادم. دوما آن مقاله را من پارسال برگردانده بودم و حدود 140 منبع از خبرگزاریهای معتبر به زبانهای مختلف و حتی روزنامه و کتاب آوردم که نهایتا تاییدِ سرشناسی شد و بازگشت. ولی درباره آن یک منبع شما چند روز قبل حرف زده بودید و من خوانده بودم. درباره قسمت نخستین مقاله هم پاسخ شما را خوانده بودم ولی جواب ندادم. چیزی را هم تغییر ندادم. یعنی هیچ ویرایشی نکردم!!! بعد از آن بود که به خارج شهر رفتم و دسترسی به اینترنت نداشتم. بعد از مدت طولانی بازگشتم و تذکر جدیدی از شما دیدم. تذکر جدید بابت چه چیزی بوده؟! یعنی شما بعد از بحث قبلی آمدید بی‌دلیل روی صفحه من تذکر جدید و تکراری نوشتید. این رفتار طبیعی است؟ توجیه این کار چیست؟ Binazir1987 (بحث) ‏۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۵ (UTC)پاسخ