ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۷: خط ۷:
<!-- نامزدها تا ۳ روز پس از جمع‌بندی در صفحهٔ پروژه باقی می‌مانند تا دیگران بتوانند آن‌ها را بررسی کنند. -->
<!-- نامزدها تا ۳ روز پس از جمع‌بندی در صفحهٔ پروژه باقی می‌مانند تا دیگران بتوانند آن‌ها را بررسی کنند. -->
<!-- ↓ پایین این خط - جدید در بالا ↓ -->
<!-- ↓ پایین این خط - جدید در بالا ↓ -->
{{ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Graellsia isabellae MHNT male dos.jpg}}
{{ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Cétoine dorée vol.jpg}}
{{ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Cétoine dorée vol.jpg}}
{{ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Battus polydamas neodamas MHNT.jpg}}
{{ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Battus polydamas neodamas MHNT.jpg}}

نسخهٔ ‏۱۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۱۸

ردکردن به: فهرست نامزدهانامزدهای کنونیبازبینی نگاره‌های برگزیدهنامزدهای بسته‌شده
پاکسازی میانگیر برای تازه‌کردن صفحه

نگاره‌های برگزیده تصویرهایی هستند که به شکل قابل توجهی به ارزش نوشتارها می‌افزایند. این نگاره‌ها با جزئیات مفصل خود توضیح و تفسیر بسیار مناسبی برای مقاله هستند. نگاره برگزیده ممکن است چشمگیر، قابل توجه، گیرا و جالب باشند به طوری که خواننده را ترغیب به خواندن مقاله مربوطه می‌نماید. تصاویر برگزیده ارزش مقاله‌ها را بیش‌تر می‌کنند و به آن‌ها حالت ویژه‌ای می‌دهند. اگر باور دارید که نگاره‌ای باید برگزیده شود، خواهشمندیم آن را نامزد کنید. هم چنین، اگر گمان می‌کنید برگزیدگی یک نگاره باید لغو شود، آن را در بخش بازبینی نامزد کنید.

  • تنها از نظر کاربرانی که بیش از ۱۰۰ ویرایش (غیر از ویرایش‌های جزیی) در فضای نام اصلی دارند استفاده می‌شود. در هنگام جمع‌بندی در صورت نیاز، به صورت موردی تصمیم‌گیری می‌شود.

محتوای برگزیده:

نگاره‌های برگزیده:

گام نخست: ارزیابی

شایستگی نامزد را بر پایه معیارهای نگاره برگزیده ارزیابی کنید.

گام دوم: ساخت زیرصفحه

یک صفحه برای جای دادن نگاره در آن بسازید؛ برای ساخت زیرصفحه، آدرس پرونده را در فرم زیر بیفزایید.
(برای نمونه: earth.jpg) و روی «ایجاد نامزد جدید» کلیک کنید.

گام سوم: تراگنجانش

زیرصفحه نو را در فهرست نامزدهای نگاره برگزیده ترابگنجانید.
(پیوند مستقیم)

استفاده از ابزار

شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای کاربردی، نگاره پیشنهادیتان را که در فضای نام پرونده در ویکی‌پدیای فارسی موجود است، نامزد کنید.

  • هر کاربر به صورت هم‌زمان می‌تواند تنها هشت نامزد فعال داشته باشد. براساس این سیاست، اگر کاربری بیش از هشت نامزد به صورت هم‌زمان ایجاد کند، نامزدهای اضافی او به وسیله کاربران فعال در پروژه به صورت سریع بسته و از فهرست نامزدهای فعلی حذف خواهد شد، کاربران مجاز هستند نامزد بسته شده را بعد از بسته شدن یکی از هشت نامزد دیگر، با تاریخی جدید دوباره نامزد کنند. (اجماع قدیمی و جدید)
  • قانون روز پنجم: بر اساس این قانون، اگر نگاره‌ای بعد از پنج روز (روز ایجاد نامزد +۵) هفت نظر موافق (با برشمردن نامزدکننده) داشته باشد، بدون نظر مخالف، می‌توان آن را به صورت سریع جمع‌بندی کرد. با این تبصره که اگر نامزدکننده پدیدآورنده اثر نیز باشد، رای موافقش منظور نخواهد شد و نظرخواهی بدون احتساب رای نامزدکننده جمع‌بندی خواهد شد. (پیوند به اجماع)
    همچنین اگر نگاره‌ای پنج نظر مخالف داشته باشد، بدون نظر موافق، به صورت سریع جمع‌بندی خواهد شد. برای جمع‌بندی سریع نامزد باید هیچ بحث در جریانی نداشته باشد، این شامل بحث‌های موافق، مخالف یا هرگونه بحث دیگر می‌شود. (پیوند به اجماع)
  • قانون روز نهم: برای برگزیدگی، اگر نگاره‌ای ۹ روز در این‌جا برای نظرخواهی گذاشته‌شود و ۴ نظر موافق (بدون برشمردن نامزدکننده) یا بیش‌تر داشته‌باشد و هم چنین اجماع به نفع آن باشد، نگاره به دست فرد جمع‌بندی‌کننده به فهرست ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده افزوده می‌شود. برای برگزیدگی معمولاً باید دو سوم تعداد کل نظرات (موافق و مخالف)، موافق نامزد باشد.
  • قانون تمدید: اگر تعداد نظرات از ۴ عدد (بدون برشمردن نامزدکننده) کمتر بود زمان رای‌گیری تا رسیدن به این تعداد نظر به مدت ۷ روز باید تمدید شود. (اجماع برای گزیدن‌ها و بازبینی‌ها)

چگونه نظر دهید

  • اگر نگاره‌ای را واجد معیارهای برگزیدگی ویکی‌پدیای فارسی می‌دانید، نظرتان با نوشتن موافق اعلام کنید. ارائهٔ دلیل اختیاری است.
  • اگر با نگاره‌ای مخالف هستید، پس از نوشتن مخالف دلیل خود را ذکر کنید. همگی مخالفت‌ها باید همراه با انتقادی مناسب باشد، که در صورت رسیدگی و برطرف شدن مشکل، شما با نگاره موافق شوید. اگر تنها پدیدآورنده می‌تواند مشکل نگاره را حل کند، باید آن‌ها را آگاه کنید.
  • اگر نامزدی براساس معیارها شایستگی ندارد، می‌توانید با نوشتن بستن سریع همراه با دلیل خود درخواست کنید تا نظرخواهی بسته شود.
  • برای تغییر نظر خود، نظر قبلی به جای حذف‌کردن، تنها خط بزنید، به این فرم: <s>...</s>
  • برای نظردادن، نگاره باید در اندازه اصلی بررسی شود (تفکیک‌پذیری بالا).
  • لطفاً نزاکت را رعایت کنید، تنها در مورد نگاره‌ها نظر دهید و از نظردادن دربارهٔ اشخاص خودداری کنید و تازه‌کاران را نزنید!
  • واژه‌نامه اصطلاح‌ها و اختصارهایی که ممکن است در نظردادن به‌کارگرفته شوند.

خواهشمندیم توجه کنید که:

  • نامزد نگاره برگزیده باید ارزش دانشنامه‌ای داشته‌باشد، نوشتاری را بهبود دهند و به فهم بهتر یک نوشتار به دست خواننده کمک کند.
  • این یک نظرخواهی برای دریافت نظر و نقد آثار هنری شخصی نیست و آثار تنها بر پایه ارزش دانشنامه‌ای و بستگی آن‌ها به نوشتارهای ویکی‌پدیا فارسی گزینش می‌شوند.
  • پیش از نامزدکردن یک نگاره، ویکی‌پدیا:معیارهای نگاره برگزیده را بخوانید.
  • نامزدکردن نگاره برگزیده یک افتخار نیست، هم چنین این صفحه میدان جنگ نیست!
  • برای بیان دیدگاه خود اخلال‌گری نکنید.
  • برای جذب منتقدان جارزنی نکنید.

ویرایش/روتوش تصویرهای نامزد

  • اگر گمان می‌کنید که می‌توانید نامزدی را با ویرایش نگاره بهبود دهید، خواهشمندیم انجام دهید، اما نگاره تازه (ویرایش‌شده) را بر روی نگاره اصلی بارگذاری نکنید، آن را با عنوانی تازه (مانند افزودن "ویرایش۱" یا "نسخه۲" به نام اصلی) بارگذاری کنید و در پایین نگاره اصلی نمایش دهید.
  • برای ویرایش یا بهبود تصویر می‌توانید در کارگاه عکس ویکی‌انبار درخواست دهید.

آیا نمایشگر من به درستی کالیبره شده‌است؟

اگر گفتگویی دربارهٔ روشنایی یک نگاره صورت می‌گیرد، مهم است که بدانیم نمایشگر رایانه به درستی تنظیم شده‌است. نمایشگرها توانایی‌های گوناگونی در نمایش جزئیات سایه دارند. در نگاره تنظیم چهار گوی خاکستری تیره هستند. اگر شما می‌توانید سه یا حتی چهار دایره را شناسایی کنید، نمایشگر رایانه شما سایه‌ها را به درستی نشان می‌دهد. اگر شما کمتر سه دایره را می‌بینید، باید تنظیم‌های رنگ و روشنایی نمایشگر رایانه خود را تغییر دهید. نمایشگرهایی هستند که توانایی نمایش سایه را با هر تنظیمی ندارند. خواهشمندیم این نکته را هنگام رای‌دادن در نظر بگیرید.

برای تنظیم گامای نمایشگر، اگر نگاره از ۱ متری دیده شود، چهار گوی موجود در نگاره رنگی با پس‌زمینه ترکیب می‌شوند. اگر ترکیب نشدند، باید تنظیم‌های گامای رایانه خود را تغییر دهید (این تنظیم‌ها روی رایانه شما و نه نمایشگر جای دارند) این کار اندکی سخت است و خطاهای کوچکی هم همیشه وجود دارند. رایانه‌هایی که تنظیم نیستند، گوی‌ها را تاریک‌تر از پس زمینه نشان می‌دهند.

نکته‌ای که باید در نظر گرفت: در نمایشگرهای ال‌سی‌دی یا رایانه‌های همراه، زاویه دید نگاره را بسیار تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر خواهشمندیم روی نگاره‌ها کلیک کنید.

روش بستن نامزدها

نامزدهای کنونی

شاپرک ماه اسپانیایی

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۲:۱۷:۰۲ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

نگاره‌ای از یک شاپرک ماه اسپانیایی نر.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیده انبار
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
شاپرک ماه اسپانیایی
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/حشرات
پدیدآورنده(ها)
Archaeodontosaurus
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Graellsia isabellae MHNT male dos.jpg

تعداد آرای موافق ۶، ممتنع و مخالف نداشت، اجماع کامل وجود دارد و نگاره در موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۲۴ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۴۵ (UTC)
[پاسخ]


سوسک سبز گل‌سرخ

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۲:۰۵:۰۸ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

نگاره‌ای از سوسک سبز گل‌سرخ. این سوسک یکی از انواع سرگین‌چرخانان و یکی از آفات گل رز است.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیده انبار
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
سوسک سبز گل‌سرخ
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/حشرات
پدیدآورنده(ها)
Archaeodontosaurus
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Cétoine dorée vol.jpg

تعداد آرای موافق ۶، ممتنع و مخالف نداشت، اجماع کامل وجود دارد و نگاره در موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۲۴ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۴۴ (UTC)
[پاسخ]


دم‌چلچله‌ای لبه‌طلایی

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۱:۵۷:۴۰ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

نگاره‌ای از یک دم‌چلچله‌ای لبه‌طلایی نر. این پروانه گونه‌ای از پروانه‌هاست که در تیره پروانه‌های دم‌چلچله‌ای قرار دارد. زیستگاه این گونه در بومگاه نوشمالگانی می‌باشد.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیده انبار
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
دم‌چلچله‌ای لبه‌طلایی
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/حشرات
پدیدآورنده(ها)
Archaeodontosaurus
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Battus polydamas neodamas MHNT.jpg

تعداد آرای موافق ۷، آرای مخالف و ممتنع وجود نداشت، اجماع کامل وجود دارد و با توجه به قانون روز پنجم، نگاره پیش از موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۲۳ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۸ (UTC)
[پاسخ]


مقرنس های سقف مسجد وزیر خان

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۲۳:۲۴:۵۸ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

مسجد وزیر خان مسجدی در لاهور است که اولین نمونه‌های مقرنس در شبه‌قارهٔ هند در آن دیده می شود.
دلایل
دانشنامه ای
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
مسجد وزیر خان
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/جاها/معماری داخلی راهنما
پدیدآورنده(ها)
کاربر:Shahbaz Aslam429`
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده نشد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Wazir Khan Mosque15.JPG

با ۱ رای مثبت و ۲ رای منفی، نامزدی ناموفق جمع‌بندی شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۲۳ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۷ (UTC)
[پاسخ]


خانم پِلس

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۱۹:۰۳:۳۴ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

چهار نگاره‌ پیوسته از زوایای مختلف از اسکلت سر یک جنوبی‌کپی آفریقایی. این استخوان‌ها که از آن به عنوان «کامل‌ترین نمونهٔ» سردهٔ جنوبی‌کپی از تیرهٔ میمون آدم‌نما و راستهٔ نخستی‌سانان یاد می‌شود، در ۱۸ آوریل ۱۹۴۷ میلادی در استرک‌فونتین و در منطقهٔ معروف به گهواره نوع بشر توسط رابرت بروم و جان رابینسون پیدا شد.
قدمت این فسیل‌ به حدود ۲٫۱۵ میلیون سال پیش باز می‌گردد و به نام مستعار «خانم پِلس» شهرت یافته‌است.
دلایل
دانشنامه‌ای و با کیفیت
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
جنوبی‌کپی آفریقایی، استرک‌فونتین و گهواره نوع بشر
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/علمی/زیست‌شناسی
پدیدآورنده(ها)
Archaeodontosaurus
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Mrs Ples Global.jpg

تعداد آرای موافق ۶، ممتنع و مخالف نداشت، اجماع کامل وجود دارد و نگاره در موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۲۳ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۴ (UTC)
[پاسخ]


استخراج از معدن گوگرد به روش سنتی

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۷:۱۷:۳۶ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

نگاره‌ای از دو کارگر در حال استخراج به روش سنتی از یک معدن گوگرد در شرق جزیرهٔ جاوه در اندونزی.
کارگران معدن گوگرد در معرض استشمام گازهای سَمی و سوختن با گوگرد دی‌اکسید قرار دارند.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیده در ویکی‌پدیای انگلیسی و چینی
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
معدن و گوگرد دی‌اکسید
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/علمی/زمین‌شناسی
پدیدآورنده(ها)
Candra Firmansyah
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Bergelut dengan asap nan beracun.jpg

تعداد آرای موافق ۷، آرای مخالف و ممتنع وجود نداشت، اجماع کامل وجود دارد و با توجه به قانون روز پنجم، نگاره پیش از موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۷ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۸ (UTC)
[پاسخ]


نماز ظهر در هاگیا صوفیا

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۷:۰۲:۲۰ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

هاگیا صوفیا نام اثری است از گاسپاره فوساتی که در سال ۱۸۵۲ میلادی از مشاهده‌اش از وضعیت هاگیا صوفیا.
این مکان به مدت تقریبا هزار سال کلیسای متعلق به کلیسای ارتدوکس شرقی بود، اما پس از فتح استانبول توسط محمد دوم عثمانی، کلیسا به مسجد تغییر کاربری داده‌شد.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیده انبار و ویکی‌پدیاهای ترکی استانبولی و انگلیسی
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
معماری روم شرقی، هاگیا صوفیا
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/آثار هنری/شرق‌شناسی
پدیدآورنده(ها)
گاسپاره فوساتی (نقاشی) و لوئی هاگ (چاپ‌سنگی)
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Gaspare Fossati - Louis Haghe - Vue générale de la grande nef, en regardant l'occident (Hagia Sophia - Ayasofya Mosque nave).jpg

تعداد آرای موافق ۶، ممتنع و مخالف نداشت، اجماع کامل وجود دارد و نگاره در موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۲۳ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۴ (UTC)
[پاسخ]


ماساژ

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۴:۴۵:۲۰ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

تابلوی ماساژ، نام اثری است از ادوار دبا-پونسان که در سال ۱۸۸۳ میلادی خلق شد. اثر برده‌ای را در حین ماساژ دختری جوان در یک حمام ترکی به تصویر کشیده‌است.
این اثر اکنون در موزه اگوستن در تولوز نگه‌داری می‌شود.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و منتخب به عنوان نگاره‌ ارزشمند در انبار
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
ماساژ، ادوار دبا-پونسان، حمام ترکی
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/آثار هنری/نقاشی و طراحی
پدیدآورنده(ها)
ادوار دبا-پونسان
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Augustins_-_Le_Massage._Scène_de_hammam_-_Edouard_Debat-Ponsan_1883.jpg

تعداد آرای موافق ۷، آرای مخالف و ممتنع وجود نداشت، اجماع کامل وجود دارد و با توجه به قانون روز پنجم، نگاره پیش از موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۳۲ (UTC)
[پاسخ]


طوطی برزیلی

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۰:۵۶:۵۱ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

یک جفت طوطی برزیلی در حال معاشرت با هم.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیدهٔ انبار
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
طوطی برزیلی
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/پرندگان
پدیدآورنده(ها)
User:Charlesjsharp
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Rosy-faced lovebirds (Agapornis roseicollis roseicollis) composite.jpg

تعداد آرای موافق ۷، آرای مخالف و ممتنع وجود نداشت، اجماع کامل وجود دارد و با توجه به قانون روز پنجم، نگاره پیش از موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۳۲ (UTC)
[پاسخ]


حملهٔ همایون‌شاه به گُجرات

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۲۳:۱۴:۵۳ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

یک نقاشی مینیاتور، مربوط به لشگرکشی همایون‌شاه به گُجرات و نبرد با بهادرشاه در سال ۱۵۳۵ میلادی.
اثر توسط زرماس، از هنرمندان دربار گورکانی در سال ۱۵۹۰ میلادی خلق شد.
این اثر اکنون در مالکیت موزه هنر شهرستان لس‌آنجلس قرار دارد.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیدهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
نصیرالدین همایون و موزه هنر شهرستان لس‌آنجلس
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/آثار هنری/شرق‌شناسی
پدیدآورنده(ها)
زرماس
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Flight of Sultan Bahadur During Humayun's Campaign in Gujarat 1535.jpg

تعداد آرای موافق ۷، آرای مخالف و ممتنع وجود نداشت، اجماع کامل وجود دارد و با توجه به قانون روز پنجم، نگاره پیش از موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۳۱ (UTC)
[پاسخ]


پوستر فیلم شیرین و فرهاد

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۱۹:۵۶:۳۱ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

پوستر فیلم شیرین و فرهاد. شیرین و فرهاد فیلمی به کارگردانی عبدالحسین سپنتا محصول سال ۱۳۱۳ است. این فیلم اقتباسی از منظومهٔ شیرین و فرهاد، اثر وحشی بافقی، است.
دلایل
دانشنامه‌ای
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
شیرین و فرهاد (فیلم ۱۳۱۳)
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/آثار هنری/سایر
پدیدآورنده(ها)
نامشخص
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Shirin o Farhad.jpg

تعداد آرای موافق ۸، آرای مخالف و ممتنع وجود نداشت، اجماع کامل وجود دارد و با توجه به قانون روز پنجم، نگاره پیش از موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۳۰ (UTC)
[پاسخ]

بازبینی نگاره‌های برگزیده

اینجا می‌توانید نگاره‌های برگزیده‌ای را که فکر می‌کنید دیگر مناسب برگزیده‌بودن نیستند برای بازبینی نامزد کنید. هچنین می‌توانید تصویر برگزیده را با تصویری بهتر جایگزین کنید. لطفاً پیامی در صفحه بحث نامزدکنندهٔ اصلی (و پدیدآورنده/بارکننده، در صورت امکان) بگذارید و آن‌ها را از این بازبینی آگاه کنید.

برای حذف برگزیدگی، اگر تصویری برای ۱۴ روز در اینجا برای نظرخواهی گذاشته‌شود و بیش از ۵ نظر موافق برای حذف یا جایگزینی داشته‌باشد و همچنین اجماع به نفع آن بود، تصویر از فهرست‌های ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده حذف می‌شود.

از جعبهٔ پایین برای ایجاد یک نامزد جدید برای بازبینی استفاده کنید.

روش بستن بازبینی

در صورت حذف نشدن:

  1. متن زیر را در پایین زیرصفحه وپ:انب (صفحه نامزد) قرار دهید:
    {{انب نتیجه|نگه داشته شد| }} --~~~~
    اطلاعات دیگری در الگو وارد نکنید!
  2. صفحه نامزد را از صفحه وپ:انب حذف و در پایین بایگانی بازبینی قرار دهید.

در صورت حذف شدن:

  1. متن زیر را در پایین زیرصفحه وپ:انب (صفحه نامزد) قرار دهید:
    {{انب نتیجه|حذف شد| }} --~~~~
    اطلاعات دیگری در الگو وارد نکنید!
  2. صفحه نامزد را از صفحه وپ:انب حذف و در پایین بایگانی بازبینی قرار دهید.
  3. در صفحه تصویر، الگوی {{نگاره برگزیده}} را با الگوی {{نگاره برگزیده پیشین|پیوند به صفحه بازبینی}} جایگزین کنید.
  4. تصویر را از زیرصفحه ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده و بخش آن حذف کنید.

در صورت جایگزین شدن:

نامزدهای بسته‌شده

نامزدهای این بخش جمع‌بندی شده‌اند و برای بررسی افراد جمع‌بندی‌‌کننده در اینجا قرار داده شده‌اند، لطفاً در آن‌ها تغییری ایجاد نکنید و اگر نظری دارید در بحث ویکی‌پدیا:انتخاب نگاره برگزیده بنویسید. نامزدها ۳ روز در این بخش باقی می‌مانند تا دیگران بتوانند آن را بررسی کنند. پس از سه روز نگاره را به همراه پیوند نظرخواهی از قسمت زیر به ویکی‌پدیا:تازه‌های نگاره برگزیده انتقال دهید.

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

پروانه آدلفا

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۳:۱۹:۵۸ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

نگاره‌ای از رو و زیر یک پروانهٔ بالغ آدلفا سیتریا در گویان فرانسه.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیده انبار
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/حشرات
پدیدآورنده(ها)
Archaeodontosaurus
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Adelpha cytherea MHNT.jpg

تعداد آرای موافق ۷، آرای مخالف و ممتنع وجود نداشت، اجماع کامل وجود دارد و با توجه به قانون روز پنجم، نگاره پیش از موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۳ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۵۳ (UTC)
[پاسخ]


پروانه آگریاس قرمز

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۳:۱۴:۵۹ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

نگاره‌ای از رو و زیر یک پروانهٔ بالغ آگریاس در گویان فرانسه.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیده انبار
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/حشرات
پدیدآورنده(ها)
Archaeodontosaurus
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Agrias claudina claudina MHNT.jpg

تعداد آرای موافق ۷، آرای مخالف و ممتنع وجود نداشت، اجماع کامل وجود دارد و با توجه به قانون روز پنجم، نگاره پیش از موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۳ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۵۲ (UTC)
[پاسخ]


ایمپالا و کنه‌خوار

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۷:۴۱:۰۸ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

نگاره‌ای از یک کنه‌خوار نوک‌قرمز، نشسته بر روی سر یک ایمپالای ماده در پارک ملی چوبه در کشور آفریقایی بوتسوانا.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و در آستانهٔ برگزیدگی در انبار
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
کنه‌خوار و ایمپالا
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/پستانداران
پدیدآورنده(ها)
Charlesjsharp
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Red-billed oxpecker (Buphagus erythrorhynchus) on impala (Aepyceros melampus).jpg

تعداد آرای موافق ۵، ممتنع و مخالف نداشت، اجماع کامل وجود دارد و نگاره در موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۱۰ (UTC)
[پاسخ]


رفقا در کنار هم

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۷:۱۴:۲۶ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

دلایل
دانشنامه‌ای، برگزیده انبار، ویکی‌پدیای عبری و ترکی استانبولی
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
ژوزف استالین، ولادیمیر لنین و میخائیل کالینین
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/مشاهیر/سیاستمداران
پدیدآورنده(ها)
نامعلوم
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Stalin-Lenin-Kalinin-1919.jpg

تعداد آرای موافق ۴، ممتنع ۱ و مخالف نداشت، اجماع کامل وجود دارد و نگاره در موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۰۹ (UTC)
[پاسخ]


پروانه آگریاس آبی

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۰۳:۲۳:۱۷ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

نگاره‌ای از رو و زیر یک پروانهٔ بالغ آگریاس در گویان فرانسه.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیده انبار
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/حشرات
پدیدآورنده(ها)
Archaeodontosaurus
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Agrias narcissus narcissus MHNT.jpg

تعداد آرای موافق ۷، آرای مخالف و ممتنع وجود نداشت، اجماع کامل وجود دارد و با توجه به قانون روز پنجم، نگاره پیش از موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۰۶ (UTC)
[پاسخ]


لحظهٔ شلیک اَژدَر مارک-۴۶

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۱۱:۴۵:۵۱ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

نگاره‌ای از لحظهٔ شلیک اَژدَر مارک-۴۶ از عرشهٔ یواس‌اس ماستن (دی‌دی‌جی-۸۹).
این اَژدَر خود-پیشران، ساخت صنایع دفاعی ایالات متحده آمریکا است و از روی آب و یا زیر سطح آب قابلیت پرتاب‌شدن و اثابت به هدف‌های زیردریایی را دارد.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و برگزیده انبار
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
اَژدَر و یواس‌اس ماستن (دی‌دی‌جی-۸۹)
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/جنگ‌افزار
پدیدآورنده(ها)
John L. Beeman
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/MK46_torpedo_launch.jpg

تعداد آرای موافق ۵، ممتنع و مخالف نداشت، اجماع کامل وجود دارد و نگاره در موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۰۴ (UTC)
[پاسخ]


گلدان رُزها

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۱۱:۲۰:۴۴ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

گلدان رُزها، نام اثری است از وَنسان وَن گوگ، نقاش پرآوازهٔ هلندی. این اثر که در سال ۱۸۹۰ میلادی و چند ماه پیش از خودکشی وَن گوگ تمام شد، در مالکیت موزه متروپولیتن نیویورک قرار دارد.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و اثر برجستهٔ هنری
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
وَنسان وَن گوگ و موزه متروپولیتن نیویورک
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/آثار هنری/نقاشی و طراحی
پدیدآورنده(ها)
وَنسان وَن گوگ
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Van Gogh - Vase of Roses.jpg

تعداد آرای موافق ۶، ممتنع و مخالف نداشت، اجماع کامل وجود دارد و نگاره در موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۰۳ (UTC)
[پاسخ]


میدا پریماوسی

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۸ ساعت ۱۱:۰۹:۵۵ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

میدا پریماوسی، نام تابلوی پرتره‌ای از گوستاو کلیمت، نقاش پرآوازهٔ اتریشی است. اثر که بین سال‌های ۱۳-۱۹۱۲ میلادی خلق شد، دختری ۹ ساله به نام میدا پریماوسی را در لباسی فاخر به تصویر کشیده‌است. او دختر یک بانکدار مرفه به نام اوتو پریماوسی بود که آثاری از کلیمت را خریداری کرده بود.
این اثر در مالکیت موزه متروپولیتن نیویورک قرار دارد.
دلایل
دانشنامه‌ای، با کیفیت و اثر برجستهٔ هنری
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
گوستاو کلیمت و موزه متروپولیتن نیویورک
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/آثار هنری/نقاشی و طراحی
پدیدآورنده(ها)
گوستاو کلیمت
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

برگزیده شد

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Mäda Primavesi (1903–2000) MET DP243354.jpg

تعداد آرای موافق ۶، ممتنع و مخالف نداشت، اجماع کامل وجود دارد و نگاره در موعد مقرر برگزیده شد. ارادتمند همگی Gnosis (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۰۳ (UTC)
[پاسخ]