پرش به محتوا

بحث کاربر:Soroush k 1370

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط Shahnamk در مبحث مقالهٔ حذف شده


خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English welcome or French Bienvenue

سلام «Soroush k 1370»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آنها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش پیشرفته
آموزش پیشرفته
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه (محلی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسش سئوال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی‌شده غفلت مکنید.

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس‌بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سوال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

برای جستجوی مطالب می‌توانید از این کادر:


و برای ایجاد صفحهٔ جدید از این کادر:


نیز استفاده کنید.

باز هم خوشامد می‌گویم. شاد باشید! ▬ حجت/بحث ‏۲۹ مهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۱۹:۲۰ (UTC)پاسخ

سرشناسی[ویرایش]

کاربر گرامی، مقالهٔ اخیرتان که ایجاد کرده‌اید، طبق معیارهای سرشناسی، فاقد سرشناسی است. برای احراز سرشناسی لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی مدارک و منابعی که سرشناسی را اثبات می‌کند به مقاله بیفزایید. همچنین اگر مقالهٔ شما در مورد موضوع خاصی است، مطالعه هر یک از موارد زیر به شما کمک خواهد کرد:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد. مهدی صفار ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ساعت ۰۹:۰۴ (ایران) ‏۱۸ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۵:۳۴ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ پیکلاویه که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ پیکلاویه :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • ویکی‌سازی نمائید.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
    • برای نوشتن معادل‌های غیر فارسی از {{به زبان}} استفاده نمائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۱۲:۳۲ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ بازی کفش[ویرایش]

درود؛ برای مقالهٔ بازی کفش پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

منابع کافی و مستقل جهت اثبات سرشناسی ارائه نشده اند.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۵ مارس ۲۰۱۹ مصادف با ۲۴ اسفند ۱۳۹۷» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. وهمن (بحث) ‏۵ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۰۴:۴۴ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع پیکلاویه[ویرایش]

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به پیکلاویه به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Mahdi Mousavi «بحث» ‏۸ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۰۲ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده[ویرایش]

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

شهنام ک (گفتگو) ‏۷ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۳ (UTC)پاسخ