پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران/نقض ۳ برگردان: تفاوت میان نسخه‌ها

افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۲۹: خط ۲۹:


با تشکر '''[[کاربر:i7-860|<span style="color:#f1592a">i7-860</span>]]''' [[بحث کاربر:i7-860|<span style="color:blue">(بحث)</span>]] ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۲۹ (UTC)
با تشکر '''[[کاربر:i7-860|<span style="color:#f1592a">i7-860</span>]]''' [[بحث کاربر:i7-860|<span style="color:blue">(بحث)</span>]] ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۲۹ (UTC)

:این ریسه بعد از [[ویژه:تفاوت/36276050|شکایت من از رفتار کاربر در تام]] ایجاد شده است. در ضمن، [https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=علی_کریمی&diff=prev&oldid=36258560 این] یک [[وپ:خنثی‌سازی]] نیست. [[کاربر:Benyamin|بنیامین]] ([[بحث کاربر:Benyamin|بحث]]) ۱۵ دی ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۰۵ ([[ساعت رسمی ایران|ایران]]) ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۳۵ (UTC)

نسخهٔ ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۳۵

I قبل از درخواست
II روش درخواست
III پس از درخواست
  • شما باید کاربری را که گزارش می‌دهید از این موضوع آگاه سازید. برای این کار می‌توانید از {{جا:آگاه‌سازی تام۳}} استفاده کنید.
IV پس از درخواست
  • منتظر پاسخ از سوی مدیران باشید؛ ممکن است توضیح بیشتری از طرف شما مورد نیاز باشد.


نقض سه برگردان و حدف منابع توسط کاربر Benyamin

نقض سه برگردان در

با سلام. کاربر کاربر:Benyamin در مقاله علی کریمی به جنگ ویرایشی و ایضا حذف منابع روی آوردن. که مستنداتش در زیر ارائه میشه.

ایشون در تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۲۳ در سه مورد نسبت به منبع جلو اسم «محمدعلی کریمی» (اولین منبع مقاله که دقیقا اول مقاله و جلو اسم محمدعلی کریمی درج شده) بی توجه بودن و اصرار داشتن که بدون در نظر گرفتن منبع حتما قید کنن «محمد علی کریمی پاشاکی» در صورتی که به وضوح در منبع ذکر شده؛ کریمی گفته پسوند پاشاکی رو حذف کردم اما همانطور که می‌بینید این کابر در یک دو سه ویرایش در یک روز (۲ ژانویه ۲۰۲۳) به مواضع خودشون در درج کردن «پاشاکی» اسرار داشتن.

اسرار ایشان و ویرایش های مکررشون در این باره (که بعد اون تاریخ بازم ادامه داشته و در تاریخچه تغییرات مقاله هم موجوده)؛ در حالی هست که «تو مقاله یعنی بخش علی کریمی#زندگی شخصی به وضوح در مورد پسوند پاشاکی توضحات ارائه شده. یعنی قبل از اینکه ایشون وارد جنگ ویرایشی در این مورد بشن، قبلا توضیحات پسوند پاشاکی در علی کریمی#زندگی شخصی ذکر شده.» و البته ابسون تو جریانش هم بودن

ایشون علاوه بر جنگ ویرایشی و پافشاری بر مواضع خود، اومدن منبع دیگه که بنده در این مورد اضافه کردم رو هم حذف کردن.

لطفا به این مورد رسیدگی کنید، حذف منابع، بی توجهی به مطالب درج شده در منابع و اسرار بر جنگ ویرایشی و نوشتن مطلبی که پیش از جنگ ویرایشی مکرر ایشان، در قسمت زندگی شخصی مقاله ذکر شده.

با تشکر i7-860 (بحث) ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۲۹ (UTC)پاسخ

این ریسه بعد از شکایت من از رفتار کاربر در تام ایجاد شده است. در ضمن، این یک وپ:خنثی‌سازی نیست. بنیامین (بحث) ۱۵ دی ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۰۵ (ایران) ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۳۵ (UTC)پاسخ