پرش به محتوا

بحث کاربر:(Alirezaei (Shahraki: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Parsa alomi در مبحث میتونی به من کمک کنی؟
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خنثی‌سازی ویرایش 32587077 از Shahr e kian (بحث)
برچسب‌ها: خنثی‌سازی ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
Parsa alomi (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۳۱۱: خط ۳۱۱:


با سلام.به در خواست شما رسیدگی می شود.با تشکر [[کاربر:(Alirezaei (Shahraki|(Alirezaei (Shahraki]] ([[بحث کاربر:(Alirezaei (Shahraki#top|بحث]]) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۹ (UTC)
با سلام.به در خواست شما رسیدگی می شود.با تشکر [[کاربر:(Alirezaei (Shahraki|(Alirezaei (Shahraki]] ([[بحث کاربر:(Alirezaei (Shahraki#top|بحث]]) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۹ (UTC)

== میتونی به من کمک کنی؟ ==

سلام منم میخوام به 500 ویرایش برسم ولی چطوری؟

میتونین راهنماییم کنین؟ [[کاربر:Parsa alomi|Parsa alomi]] ([[بحث کاربر:Parsa alomi|بحث]]) ‏۲۴ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۷ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۴ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۷

عرض سلام و خوش آمد به همه دوستان گرام

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «(Alirezaei (Shahraki»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Behzad39 (بحث) ‏۱ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۶ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ پارک قزل حصار

درود؛ برای مقالهٔ پارک قزل حصار پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

بدون منبع معتبر

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۲۲ شهریور ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. میم میم صاد (بحث) ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۲ (UTC)پاسخ

September 2020

Information icon لطفاً بدون ارائه کردن یک دلیل موجه و قانع کننده در خلاصه ویرایش، مطالب و الگوها را از صفحات ویکی‌پدیا حذف نکنید، همانند کاری که در مقاله زاینده‌رود انجام دادید. این کار شما سودمند و مفید به نظر نمی‌رسید و واگردانی شد. لطفاً برای تمرین و آزمایش کردن از صفحه تمرین استفاده کنید. با سپاس از شما. MΣYSAM بحث ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۰۶ (UTC)پاسخ

Information icon سلام، من Alireza.khosraviyani هستم. خواستم اطلاع دهم که تعدادی از مشارکت‌های اخیر شما را خنثی کردم، چرا که فکر می‌کردم مفید و سازنده نبود. اگر می‌خواهید تجربه کسب کنید و ویرایش کردن را یاد بگیرید، می‌توانید از صفحه تمرین استفاده کنید. اگر فکر می‌کنید که من اشتباه کردم، یا اگر سؤالی دارید، می‌توانید در صفحه بحثم برای من پیغامی بگذارید. رفتار شما در خصوص ویرایشها حکایت از دشمنی با قومیت خاصی می باشد و عامدانه اقدام به ویرایش غیر علمی مقالات می نمائید. این کار باعث زحمت بسیار برای سایر دوستان میگردد در صورت تکرار و عدم اصلاح رفتاربرای انسداد ای پی شما اقدام خواهد شد وهومن ‏۴ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۱۹ (UTC)

مطالب بدون منبع

Information icon لطفاً مطالب را بدون ارجاع‌دهی به منابع معتبر اضافه نکنید یا تغییر ندهید.مطالبی که به صفحه کیان (شهرکرد) اضافه کردید این شرایط را ندارند. برای اطلاعات بیشتر سیاست تأییدپذیری ویکی‌پدیا و شیوهٔ ارجاع به منابع را مرور و مطابق آن‌ها نسبت به افزودن منابع اقدام کنید. با سپاس. — Shawarsh (بحث) ‏۴ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۶ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. Luckie Luke (بحث) ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۳۲ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع شهرکیان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

یک برچسب بر روی شهرکیان زده شده‌است و تقاضای حذف سریع مقاله از ویکی‌پدیا را دارد. این درخواست برپایهٔ معیارهای حذف سریع ارائه شده‌است. چون این مقاله بسیار کوتاه بود و خواننده با خواندن دریافت بسیار کمی داشت یا اصلا هیچ دانشی دریافت نمی‌کرد. صفحهٔ ویکی‌پدیا:مقاله خرد را مطالعه کنید تا بدانید یک مقاله دست کم چقدر باید اطلاعات ارائه کند. همچنین موضوع یک مقاله باید از سرشناسی لازم برخوردار باشد و منابع به کار رفته در آن باید به اندازهٔ کافی اعتبار داشته باشد و همگی اثبات‌پذیر باشند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. 𝑮𝒐𝒅𝑵𝒆𝒚 (بحث) ‏۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۱ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۴۶ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع عبدالله خان خدابنده شهرکی

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به عبدالله خان خدابنده شهرکی به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Hootandolati(بحث) «شنبه،۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ساعت ۱۶:۳۶ (ایران‏۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۰۶ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ امامزاده شاهزاده عزیزالله

درود؛ برای مقالهٔ امامزاده شاهزاده عزیزالله پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

بدون منبع، بدون ساختار دانشنامه‌ای

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۱ مهر ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. RIZORIUSTALK ‏۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۱۸ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف عبدالله خان خدابنده شهرکی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ عبدالله خان خدابنده شهرکی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/عبدالله خان خدابنده شهرکی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Hootandolati(بحث) «یکشنبه،۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ساعت ۱۴:۲۸ (ایران‏۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۵۸ (UTC)پاسخ

علت اعمال تغییرات غلط در مقاله «سد زاینده رود»

جناب علیرضایی (شهرکی)، سلام

اخیراً جنابعالی نام محل «سد زاینده رود» را در مقاله مربوطه به غلط، از شهرستان «چادگان» واقع در استان اصفهان، به «مرز استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری» تغییر داده بودید! من این تغییر غلط را در جدول و متن اصلاح نمودم. آیا ممکن است دلیل این تغییر غلط را عنوان بفرمایید؟

با احترام Mehpou (بحث) ‏۱۰ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۱ (UTC)پاسخ

به دلیل آنکه در یک سمت این سد ،شهر یانچشمه از استان چهارمحال و در سمت مقابل شهر چادگان از استان اصفهان قرار دارد که همان مرز دو استان می باشد. در خیلی از موارد این سد در محدوده استان چهارمحال بیان شده ولی با بنده با بی طرفی مرز استان ها را به عنوان موقعیت بیان نمودم. (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۱۱ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۱ (UTC)پاسخ

خیر جناب علیرضایی. مرز دو استان با فاصله نسبت به سد زاینده رود قرار دارد. به عبارت دیگر سد زاینده رود کاملاً در محدوده استان اصفهان و با فاصله از مرز دو استان قرار دارد. چنانچه منبعی برای خلاف این امر وجود دارد، لطفاً آن را ارائه بفرمایید. Mehpou (بحث) ‏۱۲ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۵۵ (UTC)پاسخ

October 2020

Information icon لطفاً مطالب را بدون ارجاع‌دهی به منابع معتبر اضافه نکنید یا تغییر ندهید.مطالبی که به صفحه کیان (شهرکرد) اضافه کردید این شرایط را ندارند. برای اطلاعات بیشتر سیاست تأییدپذیری ویکی‌پدیا و شیوهٔ ارجاع به منابع را مرور و مطابق آن‌ها نسبت به افزودن منابع اقدام کنید. با سپاس. — Shawarsh (بحث) ‏۱۵ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۲ (UTC)پاسخ

سلام تپه سراب با قدمت 10000ساله در شمال شرقی شهرکیان قرار دارد که با تخمین قدمت و آثار بدست آمده به عنوان قدیمی ترین سکونتگاه بشر در استان شناخته شد.شما نی توانید به ویکی پدیای این تپه مراجعه نمایید یا به کتاب شهرکیان در گذر زمان نوشته ی شهرام نکویی مراجعه فرمایید تا به صحت مطالب افزوده شده پی ببرید.با تشکر (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۱۷ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۳۴ (UTC)پاسخ

ادعاهای بزرگ منابع قوی می‌طلبند. اگر مراسم به خصوصی برگزار شده و در آن چنین ادعایی مطرح شده، با ذکر منبع همین را به مقاله اضافه کنید. در غیر این صورت به منبع پژوهشی معتبر (مثال: مقاله‌ای در یک مجله باستان‌شناسی) نیاز است — Shawarsh (بحث) ‏۱۷ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۲۴ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

Luckie Luke (Talk) ‏۲۷ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۳۱ (UTC)پاسخ

با سلام و خسته نباشید آیا حذف اضافات، که دقیقا یه خط پایین تر دوباره بیان و نوشته شده است،خرابکاری است.مانند 2بار نوشتن جمعیت و یا 2بار نوشتن دین و مذهب.توضیحات کامل ارایه بفرمایید. (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۲۷ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۵۰ (UTC)پاسخ

جناب رود دز چه ربطی به زرد کوه داره؟ Jabern46 (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۰ (UTC)پاسخ

سلام دوست عزیز

زردکوه یکی از سرچشمه های اولیه ی رود دز می باشد که با الحاق چند رود دیگر،دز بزرگ تشکیل میشود. (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۴ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.
شهنام ک (گفتگو) ‏۲۷ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۱۷ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

سلام، پیشتر در مورد استفاده از منابع معتبر به شما توضیح داده شده است. وبلاگ شهر کیان منبع معتبری به حساب نمی‌آید. برای این که مطمئن شوید منبعی معتبر هست یا نه می‌توانید در وپ:تابلوی اعلانات منابع معتبر مطرح کنید. مقاله را برای آرام کردن جنگ ویرایشی موقتا محافظت کردم. لطفا وپ:معتبر و وپ:مستقل را بخوانید و منابعی در خور ادعا بیابید. متشکرم. بامداد (بحث) ‏۲۸ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۳۱ (UTC)پاسخ

سلام خدمت دوست عزیزم عدم درج منابع نه به دلیل نبودن منبع و فقط به دلیل حذف هزار باره ی منابع توسط کاربر (هفشجانی) بوده است.که مجال اضافه کردن منابع به اینجانب نمی دهد و فقط حذف میکند. اینجانب خود،از اهالی (شهرکیان) می باشم که شاید کمتر کسانی اطلاعات تاریخی و مطالعات بنده را در مورد این شهر داشته باشد.کاربری به نام (هفشجانی) به دلیل دشمنی و شاید عدم آگاهی دایم مطالبی که درمورد (شهرکیان) در هر جا و به ویژه در ویکی پدیای استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد را دایم از بین می برد.من فقط از اطلاعاتی که از بین رفته بود ، دفاع کرده ام.لطفا اگر حق را به من دادید با کاربر (هفشجانی) برخورد کنید .

اینجانب علاوه بر وبلاگ شهرکیان ،مطالب بسیار معتبر دیگری را هم اکنون خدمت شما ارایه میدهم تا شاید آبرویی بخرم: ١_کتاب (شهرکیان در گذر تاریخ) نوشته شهرام نکویی شهرکی ،1388،تهران 2_کتاب (شناخت سرزمین چهارمحال و بختیاری) نوشته کریم نیکزاد امیرحسینی ،جلد١ ، 1354 3_مجموعه مقالات (جغرافیای طبیعی و زمین شناسی منطقه) نوشته منصور اسکندری 4_ فصل نامه (بام ایران)،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری،سال اول،شماره اول،1378 5_کتاب (چهارمحال و بختیاری در عهد افشاریه) نوشته قاسم فتاحی،انتشارات سامان دانش،چاپ اول،1383 6_ کتاب (پژوهشی در تاریخ ،تمدن و فرهنگ چهارمحال و بختیاری) نوشته سعید مردانی کرانی، انتشارات ایل شهرکرد،1375

با تشکر از حسن نیت شما (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۲۸ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۰۷ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های شما

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید.

GodNey🐍 ‏۲۹ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۸ (UTC)پاسخ

حذف ملیت

Information icon سلام، من DejaVu هستم. متوجه شدم که اخیراً شما برخی از مطالب را بدون توضیح دادن دربارهٔ علت کارتان حذف کرده‌اید. در آینده، اگر علت تغییراتی که می‌خواهید اعمال کنید را در خلاصه ویرایش بنویسید، دیگران بهتر می‌توانند قصد و منظور شما را متوجه شوند. اگر این کار شما تنها یک اشتباه بود، لازم نیست نگران باشید: چون مطالب به حالت اولیه برگردانده شده‌اند. اطفا از تکرار این ویرایشات خودداری نمائید. اگر می‌خواهید تجربیات بیشتری کسب کنید و چیزهای بیشتری در مورد ویرایش کردن یاد بگیرید، می‌توانید از صفحه تمرین استفاده کنید. یا اگر سؤالی دارید، می‌توانید در صفحه بحثم برای من یک پیغام بگذارید. ممنون! Déjà Vu ‏۳۰ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۴۵ (UTC)پاسخ

چون ادامه دادید (ویژه:تفاوت/30261158) سه روز قطع دسترسی کردم. لطفا به هشدارها توجه کنید. :)امیرΣυζήτηση ‏۳۱ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۵۸ (UTC)پاسخ

سلام دوست و همکار عزیز 99درصد ویرایش بنده حقیر، مربوط به حذف مطالب تکراری و غلط های املایی و رعایت دستور نگارش می باشد.

آیا حذف (ایتالیا) و آوردن عبارت کاملتر (تیم ملی فوتبال ایتالیا) در مورد یک بازیکن فوتبال ، شایسته تر نیست؟ کجای این کار (خرابکاری محض) یا (حذف ملیت) می باشد!!!

خواهش میکنم خواهش میکنم در دام یک انسان که به شدت با قومیت بنده حقیر مشکل دارد و به طور واضح در صفحه خود اعلام کرده که (مخالف ترک ها) می باشد ، نیفتید و گول واژه بازی او را نخورید و فقط به حقایق و اسناد نگاه کنید.خواهش میکنم بار دیگر ، مطالب ویرایش شده این حقیر را مطالعه کنید تا حقایق آشکار شود .با تشکر از شما (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۵۴ (UTC)پاسخ

اصول کلی ویرایش

سلام بر شما همکار گرامی، کلا در دانشنامه راجب افراد صحبت نکنید. مثلا ...در دام یک انسان که به شدت با قومیت بنده حقیر مشکل دارد... حمله شخصی است. برای آگاهی بیشتر وپ:حمله را مطالعه کنید. امیدوارم جز کاربران پر ویرایش باشید.--Behzad39 (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۱۵ (UTC)پاسخ

سلام دوست عزیزم والله از روزی که وارد ویکی پدیا شده ام ، یکی از کاربران دائما ،بدون درنگ و بدون دلیل موجه ، در حال از بین بردن ویرایشات بنده حقیر و خنثی سازی زحمات بنده می باشد.خواهش میکنم کمک و راهنمایی نمایید.با تشکر (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۰ (UTC)پاسخ

علائم نگارشی

سلام. لطفا وپ:شیوه‌نامه را مطالعه کنید. نقطه ویرگول کاربر متفاوتی دارد و نیز نباید قبل از علائم نگارشی فاصله بگذارید — Shawarsh (بحث) ‏۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۴۴ (UTC)پاسخ

تشکر از انتقاد سازنده ی شما (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۷ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۲۸ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

GodNey🐍 ‏۲۲ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۵۴ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

درود، حسابتان را به دلیل جنگ ویرایشی و عدم توجه به تذکرهای متعدد به مدت یک هفته بسته شد. در این صفحه هم شکایتی از شما شده که در تاپیک مربوطه در رابطه با مشکلات ویرایشی شما توضیحات بیشتری نوشته شده است. لطفا در بازگشت طبق سیاست‌ها و رهنمودهای دانشنامه عمل کرده و به جای جنگ ویرایشی، طبق روند وپ:حل اختلاف عمل کنید. در صورت تکرار این روند ویرایشی حسابتان بلندمدت بسته خواهد شد. ARASH PT  بحث  ‏۲۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۰ (UTC)پاسخ

آخرین هشدار خرابکاری

شما براساس سیاست‌های ویکی‌پدیا، کاربر خرابکار تشخیص داده شده‌اید. منش خود را نسبت به ویکی‌پدیا تغییر دهید. در غیر این صورت، دسترسی شما برای مدت محدود یا نامحدود، قطع خواهد شد. این آخرین هشدار است.

Déjà Vu ‏۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۱۶ (UTC)پاسخ

ببخشید در چه موردی خرابکار تشخیص داده شده ام (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۱۴ (UTC)پاسخ

موارد بسیاری همچون حذف بی‌دلیلتان در اینجا یا در Special:Diff/30540182 و Special:Diff/30520982 تغییرات بر اساس کدام منبع صورت گرفته‌است؟ یا این متنِ بدون منبع Special:Diff/27825003/30540261 چه ربطی به این مقاله دارد؟ Déjà Vu ‏۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۵۲ (UTC)پاسخ
@DejaVu: درود.گرامی به این ویرایش توجه کنید.ادامه فامیل یک نفر را بدون دلیل حذف کرده اند به نظر می رسد که تذکر ها بی فایده است.بااحترام مهرداد =) (بحث) ‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۱۷ (UTC)پاسخ
در این جا در یک مقاله برگزیده تغییرات بی منبع داشته اند،در این جا بدون هیچ توضیح و دلیلی عکس را از مقاله حذف کرده اند،در این جا باز تغییرات بدون منبع و دریغ از یک خلاصه ویرایش.بااحترام--مهرداد =) (بحث) ‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۴۴ (UTC)پاسخ

سلام دوست عزیز،آیا واقعا این موارد به عنوان خرابکاری شناخته می شوند ،مواردی که با تحقیقات 10 روزه بدست آمده و کمی جستجو گواه مطالب من می باشد.آیا به روز رسانی مطالب و اضافه کردن مطالب در جهت افزایش آگاهی به عنوان خرابکاری شناخته می شود؟


١.درمورد اول، آیا امرات متحده ی عربی در حوزه ی تنگه ی هرمز قرار دارد!!! در صورتی که امرات در صدها کیلومتر آنطرف تر در جنوب خلیج فارس قرار دارد.

2.در مورد دوم، چون خود بنده ساکن این منطقه می باشم، مطالب تکمیلی را اضافه کردم.

3. در مورد سوم، بعد از خواندن مطالب القاعده پی به دستگیری این فرد بردم و این فرد در زندانهای امریکا قرار دارد ولی در مطالب قدیمی، این فرد از فرماندهان فعلی القاعده نامبرده شده است.

4. در مورد اضافه کردن، تونل انتقال آب بهشت آباد به مبحث شورای آب، با سرچ کردن تونل بهشت آباد تمامی مطالب من مورد تایید قرار میگیرد و اینکه این موضوع، مهمتریم معضل شورای آب می باشد.

با تشکر از حساسیت شما (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۰۳ (UTC)پاسخ

مقاله ای که آقای @مهرداد=) بیان فرمودند،تولین بار توسط خود بنده نوشته شده است و بنده صلاح دیدم برای عدم تکرار پسوند، پسوند را ویرایش کنم.با تشکر (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۲۶ (UTC)پاسخ

@Dejavo سلام و درود.حذف پسوند در مقاله ای صورت گرفته که اولین بار توسط اینجانب نوشته شده است.با سپاس (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۳۰ (UTC)پاسخ

December 2020

Information icon لطفاً بدون ارائه کردن یک دلیل موجه و قانع کننده در خلاصه ویرایش، مطالب و الگوها را از صفحات ویکی‌پدیا حذف نکنید، همانند کاری که در مقاله استان لرستان انجام دادید. این کار شما سودمند و مفید به نظر نمی‌رسید و واگردانی شد. لطفاً برای تمرین و آزمایش کردن از صفحه تمرین استفاده کنید. با سپاس از شما. MΣYSAM بحث ‏۹ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۳ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا برای دو هفته قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با عدم توجه به هشدارها جهت ویرایشِ بدون منبع و خرابکارانه زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

Déjà Vu ‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۳۴ (UTC)پاسخ

این کاربرِ بسته‌شده درخواست بازشدن داده بود و مدیری این درخواست را بررسی کرده‌است. مدیران دیگر نیز می‌توانند این درخواست را بررسی کنند، اما نباید نتیجهٔ آن را بدون دلیل خوبی تغییر دهند. اگر قضاوت مدیر این بوده‌است که کاربر باید بسته بماند، این درخواست برای بازشدن را تا زمانی که کاربر بسته است نباید پاک کرد.

  • استدلال کاربر برای باز شدن: دیگر خسته شده ام...

حتی با اضافه یا کم شدن یک نقطه اخطارها داده میشود.دیگر حتی از کوچکترین ویرایش هم میترسم و واقعا درست میترسیدم و فقط برای ویرایش(حذف یک پسوند که ده بار تکرار شده) مقاله ای که اولین بار خودم نوشتم،قطع دسترسی شدم.

قصد توهین ندارم ولی انگار کسی گوشش به من بدهکار نیست، هر کس درخواست قطع دسترسی میدهد، بدون آنکه موجه باشد یا پاسخ من شنیده شود، یکطرفه و بدون توجه به قصد و هدفم، مهر(خرابکار!!!) به من میزنند.

اگر وقت لازم را داشتید، دوباره بررسی کنید، شاید و شاید خرابکار نبوده باشم.با تشکر... (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۱۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۰۵ (UTC)پاسخ



Х دلیل ردشدن درخواست: «درخواست منقضی شده‌است. مهدی صفار ۵ بهمن ۱۳۹۹، ساعت ۲۱:۵۷ (ایران) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۲۷ (UTC)»پاسخ


اگر می‌خواهید مجدداً برای بازشدن درخواست بدهید، ابتدا لطفاً رهنمود تقاضای تجدیدنظر را بخوانید و سپس مجدداً از الگوی {{بازکردن}} استفاده کنید. دقت کنید که سوءاستفاده از این الگو می‌تواند به ازدست‌رفتن رفتن اختیارات شما برای ویرایش صفحهٔ بحثتان در طول زمانِ بسته‌شدنتان منجر شود.

@DejaVu: جهت بررسی. کاربر به درستی از الگو استفاده نکرده بود. ‎محمدحسین ‏۱۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۰۸ (UTC)پاسخ

این کاربرِ بسته‌شده درخواست بازشدن داده بود و مدیری این درخواست را بررسی کرده‌است. مدیران دیگر نیز می‌توانند این درخواست را بررسی کنند، اما نباید نتیجهٔ آن را بدون دلیل خوبی تغییر دهند. اگر قضاوت مدیر این بوده‌است که کاربر باید بسته بماند، این درخواست برای بازشدن را تا زمانی که کاربر بسته است نباید پاک کرد.

  • استدلال کاربر برای باز شدن: شاید خدا قاضی بهتری باشد ولی انسانها نیز میتوانند در حد توان خود، قضاوتهایی داشته باشند که همین تفاوتها خوب یا بد بودن را مشخص میکند. انسانها جایزالخطا هستند ولی اینکه یکطرفه به قاضی برویم و هر زمان که فردی ادعایی کرد بدون آنکه نظر و پاسخ طرف مقابل را بشنویم، کار درستی نیست. من هم میتوانم بدون دلیل قاطع و محکم، از شما بخواهم که فرد دیگری را قطع دسترسی کنید ولی قضاوت عجولانه و احساسی آن هم برای ویرایش(حذف اضافات=حذف پسوندی که چند بار تکرار شده) بر روی مقاله ای که خودم آن را ایجاد کرده ام، به روحیه بنده به شدت آسیب وارد کرده است



Х دلیل ردشدن درخواست: «درخواست منقضی شده‌است. مهدی صفار ۵ بهمن ۱۳۹۹، ساعت ۲۱:۵۷ (ایران) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۲۷ (UTC)»پاسخ


اگر می‌خواهید مجدداً برای بازشدن درخواست بدهید، ابتدا لطفاً رهنمود تقاضای تجدیدنظر را بخوانید و سپس مجدداً از الگوی {{بازکردن}} استفاده کنید. دقت کنید که سوءاستفاده از این الگو می‌تواند به ازدست‌رفتن رفتن اختیارات شما برای ویرایش صفحهٔ بحثتان در طول زمانِ بسته‌شدنتان منجر شود.

@Deja vu: (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۱۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۲۹ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع شهید رضا رحمانی شهرکی

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به شهید رضا رحمانی شهرکی به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Patricia (بحث) ‏۱۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۰۷ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع لطیف خان فروزنده شهرکی

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به لطیف خان فروزنده شهرکی به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Patricia (بحث) ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۰۰ (UTC)پاسخ

سلام خدمت دوست عزیز و فعال ویکی پدیای فارسی

دلیل مخالفت با حذف من به خاطر این است که افرادی وجود دارند که شاید در سطح جهان و کشور افرادی بسیار شاخصی نباشند ولی در استان و منطقه ای بسیار محبوب، شناخته شده و معتبر می باشند.

گاهی اوقات افراد برای نوشتن مطالبی از این افراد هیچگونه مدرک معتبری نمی یابند و به این خاطر، بر آن شدم تا مطالب درست و کافی از ایشان تهیه نموده و در اختیار دوستداران و اهالی استان قرار دهم.

لطیف خان یکی از فرماندهان ارشد جنبش مشروطه ایران و موسس اتحادیه چهارمحال میباشند که اهمیت موضوع را چند برابر میکند، همچنین ایشان یکی از خوانین بزرگ و کدخدایان نامی این منطقه میباشد که به شجاعت شهره بوده اند.

از شما درخواست دارم از حذف این مقاله خودداری کنید تا منبعی برای دوستداران آن فرد باشد .با تشکر (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۳:۴۰ (UTC)پاسخ

درود بر همکار گرامی جناب (Alirezaei (Shahraki احتراما هیچ کس را در اینجا پینگ نفرمودید بنده به دلیل اینکه تصمیم داشتم مقاله را حذف کنم سرزدم تا نخست اعلام حذف مقاله را بدهم و سپس اقدام به حذف نمایم که با این نگارش شما روبه رو شدم گفتم اول مزاحم شده توضیحی خدمت شما عرض کنم به نظر حقیر شما وپ:سرشناسی را به درستی مطالعه نفرمودید البته با بیانات شما موافقم که ممکن است شخصی بخصوص در گذشته کارهای بیشماری نموده که برد منطقه‌ای داشته باشد اما ویکیپدیا یک دانشنامه برپایه منابع معتبر است که برای آنچه شما فرمودید شاید نیاز باشد ویکی دیگری ایجاد که پوشش منطقه‌ای داشته باشد. اما اکنون در ویکیپدیا قوانین کاملا مشخص و شفاف است. هر کمک و یا سوالی داشتید در خدمت شما هستم. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۹ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است. پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند،

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۴ (UTC)پاسخ

حذف برچسب از مقالات

سلام. روزتان به خیر. لطفاً دلیل برداشتن برچسب حذف از مقالات سیمینتال و مونت بیلیارد را توضیح دهید. چون در خلاصه ویرایش هم دلیلی ارائه نکردید. مهدی صفار ۵ بهمن ۱۳۹۹، ساعت ۲۱:۵۴ (ایران) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۲۴ (UTC)پاسخ

سلام دوست عزیزم، بعد از افزودن منبع و رفع کپی برداری و علم به مفید بودن این مطالب در زمینه دام، با اجازه از شما نسبت به اینکار اقدام نمودم.با تشکر (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۳ (UTC)پاسخ

مخالفت با حذف شهید رضا رحمانی شهرکی

با سلام ، دوست عزیز از شما درخواست دارم با حذف این مقاله بعد از افزوده شدن منابع و اصلاح مخالفت کنید.با تشکر Shahr e kian (بحث) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۸ (UTC)پاسخ

با سلام.به در خواست شما رسیدگی می شود.با تشکر (Alirezaei (Shahraki (بحث) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۹ (UTC)پاسخ

میتونی به من کمک کنی؟

سلام منم میخوام به 500 ویرایش برسم ولی چطوری؟

میتونین راهنماییم کنین؟ Parsa alomi (بحث) ‏۲۴ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۷ (UTC)پاسخ