بحث کاربر:Lak-room: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط Persiason در مبحث این نشان برای شما!
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
←‏قطع دسترسی: پیام + پاسخ به کاربر:Arash.pt
←‏این نشان برای شما!: ویکی‌هدیهٔ تازه
برچسب: ویکی‌هدیه
خط ۲۲۱: خط ۲۲۱:
شما به عنوان یک مدیر کاری جز قطع دسترسی بلد نیستی. [[کاربر:Lak-room|Lak-room]] ([[بحث کاربر:Lak-room#top|بحث]]) ‏۲۱ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۵۵ (UTC)
شما به عنوان یک مدیر کاری جز قطع دسترسی بلد نیستی. [[کاربر:Lak-room|Lak-room]] ([[بحث کاربر:Lak-room#top|بحث]]) ‏۲۱ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۵۵ (UTC)
:{{پینگ|Arash.pt}}درود بر جناب آرش و جناب لکروم، جناب لکروم توجه داشته باشید که هدف از قطع دسترسی تنبیه و مجازات نیست، حفظ آرامش سامانه و خود شما هدف قطع دسترسی می‌باشد، ادبیات بیانی خود را تغییر دهید زیرا با روندی که در پیش گرفته‌اید، بیشترین خسارت را خودتان می‌بینید و سپس سامانه. با احترام [[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۲۱ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۰۹ (UTC)
:{{پینگ|Arash.pt}}درود بر جناب آرش و جناب لکروم، جناب لکروم توجه داشته باشید که هدف از قطع دسترسی تنبیه و مجازات نیست، حفظ آرامش سامانه و خود شما هدف قطع دسترسی می‌باشد، ادبیات بیانی خود را تغییر دهید زیرا با روندی که در پیش گرفته‌اید، بیشترین خسارت را خودتان می‌بینید و سپس سامانه. با احترام [[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۲۱ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۰۹ (UTC)

== این نشان برای شما! ==

{| style="background-color: #fdffe7; border: 1px solid #fceb92;"
|rowspan="2" style="vertical-align: middle; padding: 5px;" | [[پرونده:Barnstar of Diligence Hires.png|100px]]
|style="font-size: x-large; padding: 3px 3px 0 3px; height: 1.5em;" | '''نشان پشتکار'''
|-
|style="vertical-align: middle; padding: 3px;" | درود. دوست عزیز، ما قدردان زحمات و ویرایشات مفید شما هستیم، از اینکه ویکی پدیا را با وجود تمام سختی‌هایش تنها نمیگذارید سپاسگزاریم. بی شک زحمات شما بی نتیجه نخواهد بود. بامهر [[کاربر:Persiason|Persia]] ([[بحث کاربر:Persiason|بحث]]) ‏۲۲ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۴۹ (UTC)
|}

نسخهٔ ‏۲۲ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۴۹

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Lak-room»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Hamid Hassani (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۰۰ (UTC)پاسخ

حداقل‌های مقاله

فیلم آموزش کامل ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای نوشتن مقاله در ویکی‌پدیا باید حداقل‌هایی را رعایت کرد. لطفاً حداقل‌های ترجمه و ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

ارادتمند UnitedPowersTalk ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۰۸ (UTC)پاسخ

سرشناسی

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، مدارک و منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. UnitedPowersTalk ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۰۸ (UTC)پاسخ


صفحهٔ کاربری مقاله‌نما

با درود. از این که در ویکی‌پدیا مشارکت می‌کنید خوشحالیم.

صفحات کاربری هم جزئی از پروژهٔ ویکی‌پدیا است و نمی‌تواند دربر گیرنده یک مقاله باشد. به نظر می‌آید صفحهٔ کاربری شما مقاله‌نما است. برای آشنایی بیشتر با سیاست‌های صفحه و فضای کاربری، ویکی‌پدیا:صفحه‌های کاربری را بخوانید.

شهریاربحث۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ساعت ۰۳:۴۳ ‏۱۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۱۳ (UTC)پاسخ

صفحه‌ی کاربری مقاله نما چه اشکالی ایجاد می کند؟ Lak-room (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۲۴ (UTC)پاسخ

اگر جزء خرابکاران هستم از کمکتان ممنون می شوم. Lak-room (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۲۷ (UTC)پاسخ

دوست عزیزم، شما که انسان دانا و فرهیخته ای هستید چرا مثل بچه ها رفتار میکنید؟ اصول کار ویکی‌پدیا بر اثبات پذیری مقاله است، نه قسم کاربران به اینکه درست است. اگر غیر از این بود ویکی‌پدیا یک روز هم دوام نمیاورد. چرا در چارچوب قوانین رفتار نکنیم؟ با فحاشی میخواهید برای شما در قوانین استثنا قائل شوند؟ شما میتوانستید از علمتون استفاده کنید و مقالۀ متانول را گسترش دهید، مقاله شما همان متانول بود. درباره صفحه کاربری، این جزو قوانین ویکیپدیاست، در بالای صفحه شما گزینه‌ای به نام صفحه تمرین یا sand box دارید که میتوانید به عنوان چک نویس از آن استفاده کنید. صفحه کاربری کاربرد دیگری دارد و باید در چارچوب خود باشد، درضمن اگر صفحه کاربری، مقاله نما باشد میتواند باعث گمراهی کاربران تازه‌کار تر شود. بیاید به قوانین احترام بگذارید، ما استقبال میکنیم از حضورتون و خوشحال میشیم. شهریاربحث۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ساعت ۱۵:۰۶ ‏۱۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۶ (UTC)پاسخ

روش همکاری درست و سازنده

فیلم خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، دوست عزیز. خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً توجه کنید که به علت عدم رعایت موارد زیر، ممکن است مطالب شما حذف شوند:

  • ابتدا روش ویرایش درست را بیاموزید، بعد ویرایش کنید (کمتر از یک ساعت زمان می‌برد!): لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. در صورتی که اینترنتِ پرسرعت دارید، تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم.
  • کپی‌کاری ممنوع: توجه کنید که کپیِ خط‌به‌خط از مقالات علمی، کتاب‌ها، و وب‌گاه‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به‌جای کُپی—پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به طور کامل بازنویسی کنید، بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند؛ یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.
  • عنوان مقاله باید کلی و جامع باشد: به‌جای ساختِ مقاله‌ای با عنوان جزئی (تخصصی) و طولانی، می‌توانید محتوای مقالهٔ علمی موردنظرتان را در مقالات کلی‌تر قرار دهید.

به عنوان مثال: به‌جای ساخت «تخلیهٔ جزئی در ژنراتور و راه‌های افزایش دقت اندازه‌گیری سامانهٔ تحلیل‌گر PDA»، محتوای مقاله را به صورت خلاصه و در زیربخشی از مقاله‌های اصلی مانند «تخلیهٔ جزئی در ژنراتور» یا «اندازه‌گیری سامانهٔ تحلیل‌گر PDA» قرار دهید.

  • میان‌ویکی و رده به مقاله بیفزایید و مقاله را ویکی‌سازی کنید.
  • سخن آخر: در صورتی که فعالیت دانشجویی یا کلاسی انجام می‌دهید، لطفاً از استادتان خواهش کنید موارد بالا را به دیگر دانشجویان هم گوشزد کنند تا در وقت و زمان شما و ما صرفه‌جویی شود و زحمات شما با حذف مقالاتتان به هدر نرود.

در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید. Mahdi Mousavi «بحث» ‏۱۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۱۵ (UTC)پاسخ

درخواست

درود، لطفاً صفحات کاربری دیگران منجمله من را ویرایش نفرمایید، با احترامMahdi Mousavi «بحث» ‏۱۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۱۶ (UTC)پاسخ

مال من را ویرایش که هیچ حذف نفرمایید که ویرایش هم نشوید.تازه این اول ویرایش شما است. Lak-room (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۱۹ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

درود، لطفا صفحات کاربران دیگر را حذف نکنید. یکی از کاربران متن صفحه شما را به دلیل شبیه‌بودن به مقاله (وپ:مقاله‌نما) حذف کرده است. به جای صفحه کاربری از صفحه تمرین استفاده کنید. فعلا حسابتان را یک روز بستم. در صورت تکرار حسابتان را بلندمدت خواهم بست. اگر کاربری ویرایش شما یا صفحه کاربری شما را حذف کرد پاسخ نباید با لجبازی باشد. وپ:صفحه کاربری را مطالعه کنید. ARASH PT  بحث  ‏۱۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۶ (UTC)پاسخ

با توجه به کلماتی که در پاسخ استفاده کردید (توسط موسوی حذف شد) قطع دسترسی را به دو هفته افزایش دادم و دسترسی صفحه بحث را گرفتم. وپ:نیست و وپ:نزاکت را مطالعه کنید. چنین ادبیاتی در دانشنامه تحمل نخواهد شد. ویرایش‌هایتان را هم بررسی کردم که همه خنثی شده بود و ویکی‌پدیا را با وبلاگ شخصی اشتباه گرفته بودید. امیدوارم در بازگشت با مطالعه سیاست‌ها و رهنمودها بیشتر با مفهوم دانشنامه و نحوه مشارکت در آن آشنا شوید. ARASH PT  بحث  ‏۱۸ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۴۵ (UTC)پاسخ

صرفاً جهت آگاهی شما...

درود، آگاه باشید که پیرو ویژه:تفاوت/28608924 توسط شما، شکایتی علیه‌تان در وپ:تام گشوده‌ام. با احترامMahdi Mousavi «بحث» ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

درود. با توجه به این [۱] و سوابق قبلی، یک ماه حساب‌تان مسدود شد. مهرنگار (بحث) ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۱۳ (UTC)پاسخ

دورود.خوشم اومد مدیر با وقاری هستی؛ همینجوری تا میتونی حساب ها را ببند، شاید دیدی ویکی پدیا دو هزار تومن گذاشت کف دستت. Lak-room (بحث) ‏۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۰۳ (UTC)پاسخ

دست نگهدارید!

درود، لطفاً از ویرایش صفحات کاربری دیگران و افزودن درخواست حذف بی‌دلیل در فضای کاربری بپرهیزید. پیشتر در این مورد به شما تذکر داده بودم، لذا این آخرین تذکر من به شما است. با احترامMahdi Mousavi «بحث» ‏۱۱ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۳۵ (UTC)پاسخ

با احترام. Lak-room (بحث) ‏۱۲ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۲۶ (UTC)پاسخ

طراحی الگو

با سلام
خوشحال میشوم برای شما الگویی با نام "کاربر عقده‌ای" طراحی کنم تا در صفحه کاربری‌تان بگذارید. شاید بخواهید خودتان را بهتر به بقیه معرفی کنید. شهریاربحث۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ساعت ۲۳:۱۲ ‏۱۱ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۲ (UTC)پاسخ

با سلام شما از حمله شخصی استفاده می‌کنید من از شما شکایت دارم Lak-room (بحث) ‏۱۲ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۲۵ (UTC)پاسخ

لطفا انقدر قضیه را بزرگ نکنید من هرماه حوصله ام سر میرود و به اینجا هم سری میزنم، عقده چرا؟ Lak-room (بحث) ‏۱۲ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۲۷ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

SunfyreT ‏۱۵ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۱ (UTC)پاسخ

دورود، سعی می‌کنم دقت را بالا ببرم. Lak-room (بحث) ‏۱۵ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۳ (UTC)پاسخ

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. ArefKabi (بحث) ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC)پاسخ

توصیه

سلام. توصیه می‌کنم ویکی‌پدیا:برای بیان دیدگاه خود اخلال‌گری نکنید را ببینید. احمدگفتگو ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۷ (UTC)پاسخ

دورود.دیدگاهی در کار نیست. منظورتان را روشن تر بگویید. Lak-room (بحث) ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۱ (UTC)پاسخ

امیدوارم که منظورتان این نیست که جلوگیری از خرابکاری به معنی اخلال‌گری در راستای خودخواهی است. Lak-room (بحث) ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۳ (UTC)پاسخ

دورود، بنده ویرایش فردی را که منبع این مقاله را حذف کرده بود خنثی کردم و شما اسم این کار را میگذارید خراب‌کاری؟ لطفا از حمله شخصی هم استفاده نفرمایید. Lak-room (بحث) ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۱۸ (UTC)پاسخ

لطفا این بحث را حذف بفرمایید. Lak-room (بحث) ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۱ (UTC)پاسخ

بحث حذف شد؛ از این‌که عذر بنده را پذیرفتید سپاس‌گزار بوده و هم‌چنین مجدّداً از شما بابت سوءتفاهم پیش‌آمده عذر می‌خواهم.~~Mrdzy0699~~ Mrdzy0699 (بحث) ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۱ (UTC)پاسخ

امیدوارم مشارکت کننده مفیدی باشید، البته سطح سواد شما این قضیه را تضمین می‌کند. Lak-room (بحث) ‏۱۶ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۵ (UTC)پاسخ

عمران تجارت دانا

سلام وقت بخیر
لطفا در مورد منابع بیشتر توضیح میدید که چه نوع سایتهایی باید ما را معرفی کرده باشند ؟
مادر خیلی از وبسایتها و وبلاگها که امکان معرفی خود را داشتیم ثبت نام و صفحه معرفی داریم .
آیا آنها مورد تائید هست ؟

Omrantejarat (بحث) ‏۱۷ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۰ (UTC)پاسخ

سلام بله.کافیست آدرس آن‌ها را به من بدهید تا بعد از ساخته شدن و توضیحاتی که شما در صفحه دادید من منابع را بگذارم. Lak-room (بحث) ‏۱۷ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۴ (UTC)پاسخ

اگر از الان توضیحات کامل در مورد شرکتتان را دارید می‌توانید از الان صفحه را بسازید(ولی قبلش باید آدرس سایت‌ها و وبلاگ‌ها را به من بدهید) Lak-room (بحث) ‏۱۷ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۶ (UTC) عمران تجارت داناپاسخ

لطفا به این متن قرمز ضربه بزنید و بسازید! Lak-room (بحث) ‏۱۷ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۹ (UTC)پاسخ

برداشتن برچسب حذف سریع

سلام، پیام شما دیر به من رسید و مدیران قبلا این صفحه را حذف کردند. اما در هر حال آن صفحه به نظرم کاملا شامل معیارهای حذف سریع بود: صفحه‌ای با لحن کاملا تبلیغاتی، غیربیطرف و بدون ارجاع به منابعی معتبر بود. ارادتمند Drago507 (بحث) ‏۱۷ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۳۷ (UTC)پاسخ

من برای شما احترام زیادی قائل هستم ولی ای کاش یک خورده دقت می‌کردید که منابع تماما درست بود، من زمانی که داشتم آن را به دقت بررسی می‌کردم شما خیلی زود تصمیم گرفتید. Lak-room (بحث) ‏۱۷ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۴۳ (UTC)پاسخ

خیر، منابع درست نبود. سه منبع در صفحه وجود داشت که یکی پیوند به وبگاه گروه صنعتی پارت لاستیک بود، یکی پیوند به وبگاه مرکز آموزشی وابسته به این گروه، یکی پیوند به وبگاه نشریه داخلی این گروه. هیچ‌کدام از این موارد منبع معتبر و مستقل به حساب نمی‌آیند. Drago507 (بحث) ‏۱۷ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۰۱ (UTC)پاسخ

اعتراف می‌کنم که در مورد منابع مستقل چیزی نمی‌دانستم، از ویرایش شما سپاسگزارم و مزاحمت من را ببخشید. اما با این حال شرکت مذکور دارای سابقه زیادی است و ویکی پدیا باید برای ساختن صفحه‌ از این شرکت حمایت کند، شاید افراد سازنده تازه وارد باشند؛ ما قبل از هر برخورد تندی باید تا حد ممکن آنها را در مسیر مشارکت‌های بیشتر سوق دهیم و بعد برخوردهای لازم را انجام دهیم.سپاسگزارLak-room (بحث) ‏۱۷ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۰۷ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ سوختگی‌استنشاقی(راه تنفس) که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ سوختگی‌استنشاقی(راه تنفس) :
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.
    • به جای استفاده از اعداد شمارنده در سرخطوط مانند ۱- ۲- و... یا ۱) ۲) و... از علامت # استفاده نمائید.(برای اطلاعات بیشتر آموزش سریع را مطالعه نمائید.)

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۸ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۲ (UTC)پاسخ

خنثی سازی

درود.علت ویژه:تفاوت/29055000 چه بود ؟!--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۱۸ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۵۹ (UTC)پاسخ

دورود این مطالب تازه گذاشته شده بدون منبع موسخ بود باید خنثی می‌شد. Lak-room (بحث) ‏۱۸ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۵۵ (UTC)پاسخ

موثق منظورتان است؟ این مطلب ترجمه از ویکی انگلیسی بود و مشکلی نداشت چون منبع اصلی آن آمده است در انتهای مقاله..لطفا سعی کنید اگر مطمئن نیستید ویرایش نکنید چون کار نگهبان‌ها سخت می‌شود..--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۱۸ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۱۴ (UTC)پاسخ

بله موثق؛ ولی با این حال به جز اشتباه املایی ایراد دیگری در کار نبوده. Lak-room (بحث) ‏۱۸ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۱۸ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۵۴ (UTC)پاسخ

دورود، شما اگر نگاهی به پروفایل این فرد می‌انداختید می‌دیدید که حتی عکس وی هم آورده شده؛ شما چطور به خودتان اجازه دادید که گفتید این یک مقاله بدون سرشناسی است؟ منابع علمی جهان این فرد را تایید کرده است، حتی اگر سرچ کنید این فرد در سایت علمی گیاه شناسی جهان ثبت شده، و حتی پروفایل نیز دارند، که البته من تمام منابع را گذاشته بودم، حال شما اسم این کارتان را چه می‌گذارید؟ Lak-room (بحث) ‏۲۰ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۱۶ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

درود، حسابتان را به دلیل وپ:جنگ ویرایشی و نقض وپ:سه برگردان، وپ:کر و عدم رعایت وپ:نزاکت به مدت یک ماه بستم. این چهارمین قطع دسترسی شما در سه ماه گذشته است. ادامه این روند منجر به قطع دسترسی بلندمدت شما (حداقل سه تا شش ماه) خواهد شد. با توجه به مشکلات ویرایش‌ها، توصیه می‌کنم وپ:نیست را مطالعه کنید تا بیشتر با این دانشنامه آشنا شوید. همچنین با توجه به حذف اکثر مقالاتتان، مطالعه وپ:سرشناسی هم مفید خواهد بود. ARASH PT  بحث  ‏۲۰ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۷ (UTC)پاسخ

شما به عنوان یک مدیر کاری جز قطع دسترسی بلد نیستی. Lak-room (بحث) ‏۲۱ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۵۵ (UTC)پاسخ

@Arash.pt: درود بر جناب آرش و جناب لکروم، جناب لکروم توجه داشته باشید که هدف از قطع دسترسی تنبیه و مجازات نیست، حفظ آرامش سامانه و خود شما هدف قطع دسترسی می‌باشد، ادبیات بیانی خود را تغییر دهید زیرا با روندی که در پیش گرفته‌اید، بیشترین خسارت را خودتان می‌بینید و سپس سامانه. با احترام Mahdi Mousavi «بحث» ‏۲۱ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۰۹ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان پشتکار
درود. دوست عزیز، ما قدردان زحمات و ویرایشات مفید شما هستیم، از اینکه ویکی پدیا را با وجود تمام سختی‌هایش تنها نمیگذارید سپاسگزاریم. بی شک زحمات شما بی نتیجه نخواهد بود. بامهر Persia (بحث) ‏۲۲ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۴۹ (UTC)پاسخ