پرش به محتوا

بحث کاربر:Alijamal1357: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ سال پیش توسط Modern Sciences در مبحث حملات شخصی
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۲۶۸: خط ۲۶۸:
== حملات شخصی ==
== حملات شخصی ==
سلام از شما به دلیل حمله شخصی و قومیتی که توسط شما در صفحه بحث بنده صورت گرفته است در تام شکایت صورت گرفته است باید آنجا شما پاسخگو باشید [[کاربر:Modern Sciences|<font color="red">'''MSes'''</font>]] [[بحث_کاربر:Modern Sciences|<font color="blue"><sup>T</sup></font>]][[ویژه:Contributions/Modern Sciences|<font color="orange"> / <sup>C</sup></font>]] ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۵۴ (UTC)
سلام از شما به دلیل حمله شخصی و قومیتی که توسط شما در صفحه بحث بنده صورت گرفته است در تام شکایت صورت گرفته است باید آنجا شما پاسخگو باشید [[کاربر:Modern Sciences|<font color="red">'''MSes'''</font>]] [[بحث_کاربر:Modern Sciences|<font color="blue"><sup>T</sup></font>]][[ویژه:Contributions/Modern Sciences|<font color="orange"> / <sup>C</sup></font>]] ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۵۴ (UTC)

== تخریب صفحه کردستات ==

شما متاسفانه با غرض شخصی به صفحه استان کردستان مطالب موهن را بار گذاری کردید از مدیریت ویکپیدیا تقاضا دارم جلوی رفتار کاربرModern Sciencesبایستید شخصا چند بار به ایشان تذکر دادم ۱۵ مارس ۲۰۱۹ ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۵۹ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۵۹

سلام

دوست عزیز من در مورد سقز و مریوان سخن شما درست است. ولی نوشتن کرمانجی به جای کورمانجی در فارسی ابهام تلفظی ایجاد می کند. پس درست این است که نوشتن کورمانجی را به جای کرمانجی بسط دهیم.

Aras Max

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ‏۱۷:۳۰ (UTC)

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Alijamal1357»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ‎محمدحسین ‏۳ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۱۲ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند مورد توجه نمایید.

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را چاپ نمی‌کند (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هر آنچه در ویکی‌پدیا می‌آید باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به‌چالش‌کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نمی‌توانند شامل هرگونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ شده به گونه‌ای باشند که در کنار همدیگر دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به تنهایی و به وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وب‌گاهی به عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست؛ برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
هر گونه سؤال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند.

ArefKabi (بحث) ‏۵ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۰۵ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ اردلانی

درود؛ برای مقالهٔ اردلانی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

مقاله غیراستاندارد

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۴ مارس ۲۰۱۹ مصادف با ۴ فروردین ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. MAX بحث ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ساعت ۲۳:۰۶ (ایران) ‏۱۴ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۳۶ (UTC)پاسخ

حداقل‌های مقاله

فیلم آموزش کامل ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای نوشتن مقاله در ویکی‌پدیا باید حداقل‌هایی را رعایت کرد. لطفاً حداقل‌های ترجمه و ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

ارادتمند MAX بحث ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ساعت ۲۳:۰۶ (ایران) ‏۱۴ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۳۶ (UTC)پاسخ

سرشناسی

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، مدارک و منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. N.Iran.S (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۰۲ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را چاپ نمی‌کند (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، در صفحه بحث من بنویسید. ارادتمند،

N.Iran.S (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۰۳ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های شما

فیلم خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید. MAX بحث ۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ساعت ۱۳:۳۹ (ایران) ‏۱۵ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۰۹ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ لهجه اردلانی

درود؛ برای مقالهٔ لهجه اردلانی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

منابع سرشناسی مقاله را نشان نمیدهد. بنظر فقط درحد چند خط میتواند انتقال یابد

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۵ مارس ۲۰۱۹ مصادف با ۵ فروردین ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. MAX بحث ۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ساعت ۱۳:۴۲ (ایران) ‏۱۵ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۱۲ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۵ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۲۵ (UTC)پاسخ

حذف زماندار

درود از اینکه به ویکیپدیا علاقه مند شده و برای آن ویرایش میکنید متشکریم. طی بررسی عملکرد شما شایان ذکر است مقاله اردلانی که نگاشته اید جالب است اما متاسفانه با ساختار نگارشی ویکیپدیا چندان سازگار نیست این که همکار گرامی ما برچسب حذف زماندار زده اند معنی آن این است که باید به مقاله خود برسید و آن را واجد شرایط ماندن کنید در این راه از دیگران کمک بخواهید مهم است که مقاله شما تحقیق دست اول نباشید و دارای منابع معتبر باشد و از همه مهمتر ساختار یک مقاله ویکیپدیا را داشته‌باشد. توصیه بنده به شما دوست گرامی این است که اندکی مطالعه فرمایید در خوش آمد گویی لینکهای مناسبی برای این منظور ارائه شده است. قطعا به زودی یک کاربر حرفه‌ای خواهید شد و همگی از مطالب نوشته شده شما بهره خواهیم برد. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۵ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۳۱ (UTC)پاسخ

باتشکر ۱۵ مارس ۲۰۱۹ ‏۲۸ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۰۷ (UTC)

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ شهرک بهاران، اردلانی که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ شهرک بهاران :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • ویکی‌سازی نمائید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
  • در مقالهٔ اردلانی :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • بخش‌بندی نمائید.
    • منبع مناسب بیافزائید و همچنین زیربخش منابع را در پائین مقاله بیافزائید.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۸ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۴۴ (UTC)پاسخ

باتشکر ۱۵ مارس ۲۰۱۹ ‏۲۸ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۰۷ (UTC)

حذف زمان‌دار مقالهٔ دشت لیلاخ

درود؛ برای مقالهٔ دشت لیلاخ پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ویکی‌سازی + استناد به منابع بیشتر برای احراز سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۹ آوریل ۲۰۱۹ مصادف با ۲۰ فروردین ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. ImanFakhriTalk ‏۳۰ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۴۴ (UTC)پاسخ

سلام من برچسب مقاله دشت لیلاخ رو ناخواسته حذف کردم چون پس از بهبود منابع و ویراش آن از یکی از دوستان کاربر تایید شده پایدار خواستم برچسب رو برداره اما برچسب برداشته نمی شد ۱۵ مارس ۲۰۱۹ ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۲۸ (UTC)

آخرین هشدار خرابکاری

شما براساس سیاست‌های ویکی‌پدیا، کاربر خرابکار تشخیص داده شده‌اید. منش خود را نسبت به ویکی‌پدیا تغییر دهید. در غیر این صورت، دسترسی شما برای مدت محدود یا نامحدود قطع خواهد شد. این آخرین هشدار است.

MSes T / C ‏۱ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۵۰ (UTC)پاسخ

من خراب کاری نکردم فقط ویراش کردم با درج منبع معتبر ۱۵ مارس ۲۰۱۹ ‏۱۲ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۰۶ (UTC)

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ گویش لیلاخی که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ گویش لیلاخی :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۰۷ (UTC)پاسخ

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. Gharouni Talk ‏۴ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۰۵:۱۵ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. Gharouni Talk ‏۴ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۱۸ (UTC)پاسخ

استفاده از ابزار اثباتش کن

کاربر گرامی!

به نظر می‌آید شما در افزودن یا ویرایش منابع در مقاله‌ها نیاز به کمک دارید. به شما پیشنهاد می‌کنم که از ابزار اثباتش کن استفاده کنید. اگر سؤالی داشتید می‌توانید در صفحهٔ بحث من بپرسید. Gharouni Talk ‏۴ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۰ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ گویش اردلانی

درود؛ برای مقالهٔ گویش اردلانی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

معیار:بخشهایی از مقاله کپی از منابع است و شیوه نوشتار مطابق دانشنامه نیست و احتمالا کپی از پایان نامه بوده و تحقیق دست اول محسوب میشود. نحوه منبع دهی هم اشتباه است مثلا آدرس لینک در جای عنوان درج شده است. مقاله شبیه دیکشنری شده و طولانی است.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ مصادف با ۲۴ خرداد ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Gharouni Talk ‏۴ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۰۶ (UTC)پاسخ

لطفاً امضا کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. به نظر می‌آید شما در صفحات بحث از امضا استفاده نمی‌کنید. لطفاً پس از آنکه در صفحهٔ بحث خود یا دیگر کاربران مطلبی نوشتید، آن را با چهار علامت مَدّک موجود در نوار ابزارهای ویرایشی، امضا کنید (~~~~). با این کار، نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. اگر آن را نیافتید، لطفاً بالای صفحهٔ ویرایش را دوباره مرور کنید؛ امضا را خواهید یافت. با کلیک بر روی آن، امضای شما در پای مطلبتان درج خواهد شد. Gharouni Talk ‏۴ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۵۰ (UTC)پاسخ

درود؛ برای مقالهٔ گویش اردلانی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

معیار:بخشهایی از مقاله کپی از منابع است و شیوه نوشتار مطابق دانشنامه نیست و احتمالاً کپی از پایان‌نامه بوده و تحقیق دست اول محسوب می‌شود. نحوه منبع دهی هم اشتباه است مثلاً آدرس لینک در جای عنوان درج شده‌است. مقاله شبیه دیکشنری شده و طولانی است.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ مصادف با ۲۴ خرداد ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی

نامزدی حذف سریع نصرالله معتمدی

برچسب حذف سریع به مقاله نصرالله معتمدی افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

سرشناسی فرد یا موضوع مقاله را نشان نمی‌دهد

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. N.Iran.S (بحث) ‏۱۲ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۵۷ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، در صفحه بحث من بنویسید. ارادتمند،

MSes T / C ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۱۹ (UTC)پاسخ

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر MSes T / C ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۴ (UTC)پاسخ

حذف ویراش با منبع من مقاله جمهوری مهاباد،و صفحه سنندج

سلام اینجانب مطالب توهین آمیز به پارسها رو حذف کردم حالا این گشت زن شما آمده من رو متهم به خراب کاری می کنه خواهشا بررسی کنید ۱۵ مارس ۲۰۱۹ ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۵۷ (UTC)


ممنوعیت کپی‌کاری

کاربر گرامی!

از اینکه زمان خود را صرف گسترش مقالات می‌کنید متشکریم. لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وبگاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به‌طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

کپی از مطالب تحت مالکیت عمومی (همچون ۵ جلد نخست از فرهنگ فارسی معین) و استفاده از آنها به عنوان پایه در مقالات ویکی‌پدیا، کاملاً بی‌اشکال است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های شما در «متاسفانه در برخی از مقالات از سایت http://www.salampaveh.ir/777/ اقدام به کپی می نمایید این کار خلاف مقررات ویکی پدیا است» با این قانون ناسازگارند. لطفاً «ویکی‌پدیا:کپی‌کاری»، «ویکی‌پدیا:کپی مکنید» و «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که هیچ تعارضی با قوانین و سیاست‌ها بوجود نیامده‌است، لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس. Hootandolati(بحث) «یکشنبه،۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ساعت ۰۲:۱۷ (ایران‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۴۷ (UTC)پاسخ

موضوع کپی

خود نویسنده در سایت انتشار متن رو آزاد کرده البته با ذکر نام نویسنده ۱۵ مارس ۲۰۱۹ ‏۱۵ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۵۷ (UTC)

جارزنی ممنوع

درود. کاربر گرامی به نظر می‌رسد شما در حال آگاه‌سازی کاربران در جهت همسویی و تقویت نظر خودتان هستید. چنین رویه‌ای مغایر با سیاست‌های دانشنامهٔ ویکی‌پدیا است. لطفاً ویکی‌پدیا:جارزنی را مطالعه کنید و اگر پرسشی داشتید در صفحه بحث من بپرسید. با احترام. احمدگفتگو ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۴۲ (UTC)پاسخ

موضوع بحث

سلام کجا جار زنی کردم در مورد گشت زن شما که صفحه سنندج رو به هم ریخته اطلاع رسانی کردم اگر خیلی ناراحت هستید من رو ویکپدا اخراج کنید

۱۵ مارس ۲۰۱۹ ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۴۵ (UTC)

حملات شخصی

سلام از شما به دلیل حمله شخصی و قومیتی که توسط شما در صفحه بحث بنده صورت گرفته است در تام شکایت صورت گرفته است باید آنجا شما پاسخگو باشید MSes T / C ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۵۴ (UTC)پاسخ

تخریب صفحه کردستات

شما متاسفانه با غرض شخصی به صفحه استان کردستان مطالب موهن را بار گذاری کردید از مدیریت ویکپیدیا تقاضا دارم جلوی رفتار کاربرModern Sciencesبایستید شخصا چند بار به ایشان تذکر دادم ۱۵ مارس ۲۰۱۹ ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۵۹ (UTC)