پرش به محتوا

بحث کاربر:Vahid: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۶ سال پیش توسط Castaway در مبحث به پاس مقالهٔ خوب استقلال
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۲۵۶: خط ۲۵۶:


{{پینگ|sillverfox}} با درود متقابل، حتماً امروز دوباره مقاله رو چک می‌کنم. [[کاربر:Vathlu|وحید]] ([[بحث کاربر:Vathlu#top|بحث]]) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۰۸ (UTC)
{{پینگ|sillverfox}} با درود متقابل، حتماً امروز دوباره مقاله رو چک می‌کنم. [[کاربر:Vathlu|وحید]] ([[بحث کاربر:Vathlu#top|بحث]]) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۰۸ (UTC)

== به پاس مقالهٔ خوب استقلال ==

با درود؛{{سرخط}}وحید عزیز کار بزرگ و تلاش خستگی‌ناپذیر شما رو در مقالهٔ اصلی باشگاه استقلال تهران دیدم.‌ وضعیت نامرتب و ازهم‌گسیختهٔ مقالهٔ این باشگاه هفتاد و دو ساله مدت‌های مدید محلی برای افسوس و حسرت بود. آن زمان یک رقابت غیر دانشنامه‌ای در فاویکی وجود داشت که هرگونه تلاش برای بهبود این مقاله را خنثی می‌کرد. هر بار که تلاشی برای ویرایش این مقاله به کار می‌بستیم واگردان‌کنندگان و گشتی‌ها و گزمه‌ها از راه می‌رسیدند و ممانعت می‌کردند. بنابراین به خوبی می‌دانم که در راه بهبود این مقاله چه تلاشی به کار بسته‌ای و چه سنگ‌های بزرگی را از سر راه برداشته‌ای و دست‌مریزاد می‌گویم. نکتهٔ فوق‌العاده مهم در بارهٔ ویکی‌نویسی باشگاه‌های فوتبال -که بهتر از من به آن واقف هستی- لزوم توجه به مقالات پایین‌دستی باشگاه است. الگوی ما برای این کار نه صفحات باشگاه‌های دیگر ایرانی در فاویکی، که مقالات باشگاه‌های بزرگ دنیا در ویکی‌پدیای انگلیسی باید باشد. اگر مقالات پایین‌دستی (از قبیل تاریخچه، آمار، فصل‌ها، مربیان و بازیکنان، مدیران، ورزشگاه‌ها، رسانه‌ها و...) محکم و مستند باشند، مقالهٔ اصلی هم استوار خواهد بود. هدف نهایی باید برگزیده شدن مقاله استقلال در ویکی‌پدیای فارسی باشد و این جز با ایجاد و گسترش مقالات پایین‌دستی ممکن نخواهد بود. تلاش تو را در این راه تحسین می‌کنم. با سپاس [[User:Castaway|<font color="blue" size="4" face="Vladimir Script">'''Castaway'''</font>]] <sup>[[user talk:Castaway|<font color="Gray" size="1" face="Tahoma"> '''''(گپ)'''''</font>]]</sup> ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۱۰ (UTC)

نسخهٔ ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۱۰

خوش آمدید


سلام Vahid، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر برای کاربرهای جدید مفیدند:

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:گودال ماسه‌بازی استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سوال داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. باز هم خوش آمد می‌گویم.
Rohan ب ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۰۶:۲۹)

به ویکی‌پدیا خوش آمدید!

به ویکی‌پدیای فارسی خوش آمدید. ویرایش چند لحظه پیش شما، کاربران ویکی را خوشحال کرده است. چرا که اضافه شدن شما به ویکی، به مفهوم پربارتر شدن این دانشنامه (دایرة‌المعارف) است. اگر این راهنما را دنبال کنید، می‌توانید در مدت چند دقیقه و طی سه درس اصلی به یک ویکی نویس موفق تبدیل شوید.

درس اول
  • بدانید که اگر ویرایش‌های شما بازگردانی شد، چنین کارهایی در ویکی‌پدیا معمولاً دلیل موجهی دارند. می‌توانید مودبانه دلیل آن را از کاربران باتجربه‌تر جویا شوید. بیشتر کاربرانی که نام آنها و ویرایشاتشان را در صفحه تغییرات اخیر می‌بینید، از شما باتجربه‌ترند. دقت کنید که اگر بی‌نزاکتی کنید، به سرعت از جامعه ویکی‌پدیا طرد خواهید شد. مدیران اینجا تقریبا همواره برخط‌اند. اگر کاری کرده‌اید که خجالت می‌کشید با نام کاربری قبلی خود وارد شوید، همواره راه برای ایجاد یک هویت جدید باز است.
درس دوم
  • ویکی‌پدیا دانشنامه‌ای است که شما نیز می‌توانید آن را تکمیل کنید. برای ویرایش مقالات، دکمهٔ «این صفحه را ویرایش کنید» بالای مقالات را فشار دهید و مطالب را ویرایش کنید. برای اطمینان از درستی ویرایش خود قبل از ثبت تغییرات، ابتدا از دکمهٔ «پیش‌نمایش» استفاده کرده و پس از بررسی مجدد، مطالب خود را توسط دکمهٔ «صفحه ذخیره شود» ثبت کنید. برای تمرین می‌توانید از صفحه تمرین استفاده کنید.
برای آشنایی با ساختار کلی و سبک نگارش مقالات، شیوه‌نامهٔ ویکی‌پدیا را بخوانید. مقالات برگزیده نمونه‌هایی از مقالات خوب هستند.
کاربران باتجربه‌تر مطالب شما را درصورت نیاز ویرایش کرده و نکات ضروری را برای پیشرفت شما در همین صفحه یا صفحه بحث مقاله‌ای که آنرا ویرایش کرده‌اید به شما خواهند آموخت.
درس سوم
  • از منابع دیگر کپی نکنید. کپی خط به خط از سایت‌ها و کتاب‌ها به ویکی‌پدیا مشکل دارد. نتایج تحقیقات خودتان را هم نمی‌توانید به مقالات ویکی‌پدیا اضافه کنید. مطالب نوشته‌شده بایستی دارای منابع متعدد و قابل‌ اعتماد باشند. همچنین مطالب دارای منبع را حذف نکنید. کلمات بیگانه (حتی عربی و انگلیسی) کمتر در اینجا راه دارند. بنابراین سعی کنید خودتان را با فارسی نویسی وفق دهید.

اکنون شما یک کاربر ویکی‌پدیا هستید. خودآموز ویکی‌پدیا مطالب بسیار مفیدی برای کاربران جدید دارد. برای بدست آوردن اطلاعات مفصل در مورد ویکی‌پدیا و نحوهٔ مشارکت، ابتدا راهنماهای موجود را بخوانید و در صورتی که پاسخ مورد نظر خود را نیافتید، سوال خود را در میز کمک مطرح کنید.--میثمψ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۰۹، ساعت ۰۹:۱۵ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف هم‌آوردی تاج (استقلال) و شاهین

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ هم‌آوردی تاج (استقلال) و شاهین پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/هم‌آوردی تاج (استقلال) و شاهین ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. JomaIR ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ساعت ‏۱۱:۰۵ (UTC) ‏۸ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۰۵ (UTC)پاسخ

استقلال

سلام. در مورد برگزیدگی استقلال خواستم توضیحی عرض کنم. پیش‌نیاز برگزیدگی، خوب شدن مقاله است. سری به ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب بزنید. راهنمایی‌های لازم آن‌جا هست. اول مقاله را برای خوبیدگی نامزد کنید و پس از این‌که خوب شد، برای برگزیدگی اقدام کنید. سوالی داشتید در صفحه بحثم بپرسید. mOsior (بحث) ‏۸ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۴۵ (UTC)پاسخ

با سلام، آیا امکانش هست الان نگاهی به مقاله بیاندازید و نظرتان را در موردش بفرمایید؟ با تشکر وحید (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۲۱ (UTC)پاسخ

دلیل این ویرایش چیست؟

درود، کاربر گرامی لطفاً دلایل خود را برای این ویرایش توضیح دهید. باتشکر JomaIranگفتگو ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۹:۳۴ (UTC)پاسخ

با درود، کاربر گرامی منبعی که شما برای گزاره اول‌تان آوردید اصلاً معتبر نیست، نظرسنجی برنامه نود به گونه‌ای‌ست که یک نفر می‌تواند با چندین شماره موبایل مختلف رای بدهد تا هم شانس خودش را برای بردن بالا ببرد و هم آرای تیم مورد علاقه‌اش بالا برود. ضمن اینکه در گذشته مواردی مشکوک به تقلب در رای‌گیری این برنامه دیده شده. در مورد گزاره دوم هم باید عرض کنم نمی‌دانم چطور از منبعی که ذکر کردید در مورد تعداد هواداران نتیجه گرفتید؟ منبع شما در مورد فقط تعداد تماشاگران بازی‌های خانگی فقط در لیگ قهرمانان است و اصلاْ نمی‌تواند منبعی برای سنجش تعداد هواداران باشد بلکه نشان‌دهنده تعداد بلیت‌های فروخته شده‌ست. به این معنی که یک هوادار در طی یک فصل می‌تواند چندین بار به ورزشگاه برود ولی همچنان همان یک هوادار هست، ضمن اینکه تعداد بازی‌های الهلال در لیگ قهرمانان آسیا خیلی بیشتر از استقلال هست چرا که استقلال در مجموع ۸ بار در لیگ قهرمانان حاضر بوده و الهلال ‍۱۳ بار و طبیعی که در تعداد بازی‌های بیشتر مجموع تماشاگران بیشتری هم داشته باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که این فقط بازی‌های تیم‌ها در خانه و در لیگ قهرمانان است وگرنه فقط یک فصل ۱۹۹۸-۹۹ و ۳ تا بازی خانگی استقلال می‌تواند تا بیش از ۳۰۰ هزار نفر به این آمار ارائه کند. در مورد همین تیم الهلال که در منبع شما آمده می‌توانید آمارهای مختلف را ببینید و ببینید چقدر کمتر از استقلال تماشاگر دارد. مثلاً در فصل گذشته استقلال به طور میانگین ۳۲۵۰۰ نفر تماشاچی در بازی‌های خانگی داشت و الهلال ۱۵۳۸۷ نفر یعنی کمتر از نصف استقلال. امیدوارم این توضیحات کافی بوده باشند باعث بشوند به دور از تعصب به ویرایش ویکی‌پدیا ادامه بدهیم. ارادتمند وحید (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۱۹ (UTC)پاسخ

منبع قبلی هم که داشت هم یک نظرسنجی بود! بنده دانش ورزشی خوبی دارم، مشخص است الهلال هوادار بیشتر دارد (در ایران هم پرسپولیس) و اگر فکر می‌کنید منابع من مشکل دارند پس منابع خود شما یا ویرایش قبلی نیز مشکل دارند، و این موضوع که گفتید این نظر سنجی معتبر نیست کاملاً بی اساس می‌شود؛ تعداد هواداران هم در فوتبال از طریق حضور هواداران در ورزشگاه سنجیده می‌شود، پس معیار شما چیست؟ یعنی هوادارانی که در خانه نشسته‌اند و تلوزیون می‌بینند را برویم بشماریم؟! نکته دیگر چرا ویرایش بنده را خنثی‌سازی نمی‌کنید؟ اگر نیاز به آموزش دارید می‌توانید از خود من یا هرکاربر باتجربه دیگری کمک بخواهید. اگر پس از اینکه بنده منابع جدید را نیز اضافه کردم مشکلی وجود داشت اعلام کنید تا زمانی که هردوی ما برخط (آنلاین) هستیم از یک کاربر دیگر درخواست کنیم نظر یا دیدگاه سوم را ارائه دهد.
چند نکته دیگر: ۱- تعداد هواداران که کاملاً مشخص است، مثلاً نمی‌توان گفت هواداران سپاهان از بارسلونا بیشتر یا استقلال از الهلال یا پرسپولیس ۲- تعداد تماشاگران دقیقاً مهمترین عامل برای شناسایی تعداد هواداران یک تیم فوتبال یا ورزشی است، چه در لیگ برتر چه لیگ قهرمانان تعداد تماشاگران استقلال کمتر از پرسپولیس بوده‌است. نظرسنجی‌های مشهور نیز همین نکته را می‌گویند. فکر نمی‌کردم نیاز باشد اینها را برای شما توضیح دهم اما با توجه به این بحث این کار را انجام دادم. JomaIranگفتگو ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۵:۳۷ (UTC)پاسخ

شما همون کاربری نبودید که قبلاً گفته بود به ورزش علاقه‌ای نداره و فقط از ستون تغییرات اخیر ادیت‌های من رو دیده و بیشتر در مورد (اگر اشتباه نکنم) رقص فعالیت داره؟ جالبه که حالا و به همین سرعت دارای اطلاعات خوبی در زمینه ورزش شدید... بگذریم، خیر گفته من در مورد نظرسنجی و معتبر نبودنش بی‌اساس نمی‌شود چرا که نظرسنجی‌ای که در آن یک نفر بتواند چند بار رای بدهد اعتبار ندارد. اون جمله رو و جمله‌های شما رو هم حذف کردم (و باز هم می‌کنم) به خاطر رهنمودهای کاربر مرتضا که در صفحه گزیدن مقاله‌های خوب/باشگاه فوتبال استقلال تهران نوشتند و به درستی به بی‌اساس بودن اون نظرسنجی و کلاً نظرسنجی‌هایی از این دست اشاره کردند. منابعی هم که دادید کامل و کافی نیستند، مثلا لینکی که از سایت خبرانلاین دادید نوشته که در سال ۱۳۹۴ پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم در آسیا بوده که یک تاریخ مشخص هست و بعد نتیجه گرفتید که پرسپولیس پرتماشاگرتره. من هم لینک داده‌ام از سایت ورزش سه که در سال ۲۰۱۷ استقلال پرتماشاگرترین تیم در آسیا بوده پس با همین منطق شما (پیدا کردن یک خبر در یک سایت خبری ایرانی با تاریخ مشخص مربوط به فقط یک فصل خاص) باید الان بگیم استقلال پرطرفدارترین تیم آسیاست. کلاً در مقابل هر لینکی که شما پیدا می‌کنید که می‌گید پرسپولیس بیشتر تماشاچی داره من هم می‌تونم یکی پیدا کنم که دقیقاْ برعکسش رو می‌گه و می‌گه استقلال بیشتر تماشاچی داره، این جور منابع هم باز هم به گفته کاربر مرتضا معتبر نیستند، هدف من از ادیت کردن مقاله استقلال ستاره‌دار کردنش هست نه رقابت با طرفداران تیم‌های دیگر خصوصاً پرسپولیس و یکی از کارهایی که برای رسیدن به این هدف باید انجام بدهم حذف نوشته‌های بی‌منبع و یا با منابع نامعتبر (مثل منابع شما) هست. این بخش از مقاله استقلال هم اسمش هست هواداران و نه تعداد تماشاگران در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و دقیقاْ در مورد هواداران باشگاه هست و نه تماشاچیان. من خودم هوادار استقلال هستم و سال‌هاست خارج از ایران زندگی می‌کنم و یک دونه از این بازی‌های چند سال اخیر استقلال را نرفتم ورزشگاه، ولی همچنان هوادار استقلال هستم، امیدوارم بتوانید تفاوت بین هواداری که توانایی خرید بلیت و رفتن به ورزشگاه و سایر هواداران رو درک کنید. دیگر اینکه فکر نمی‌کنم نیاز به آموزش آن هم از طرف شما داشته باشم، اولین ادیتم در ویکی‌پدیا را بیشتر از ده سال پیش انجام دادم، شما کی اولین ادیت‌تون رو انجام دادید؟ اما در مورد تعداد تماشاگران در لیگ، به ازای هر تاریخ و فصل مشخصی که شما می‌گید پرسپولیس بیشتر تماشاگر داره و با قطعیت نتیجه می‌گیرید که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران هست من هم یک فصل پیدا می‌کنم که استقلال بیشتر طرفدار داره پس باید نتیجه بگیرم استقلال پر طرفدارترین تیم ایران هست. برای نمونه اینجا و اینجا و اینجا و اینجا. خب الان در لیگ برتر تعداد تماشاگران کدوم تیم بیشتر بوده؟ اما در مورد الهلال و تعداد طرفداراش، واقعاً فکر نمی‌کردم متوجه نشید، اما ظاهراً این‌طوره... بذارید باز هم برای شما توضیح بدهم، اگر دو تیم هر کدام ده هزار نفر طرفدار داشته باشند و یک تیم دو باز میزبان باشه و در مجموع ۲۰ هزار نفر برایش به ورزشگاه می‌روند و اگر تیم دیگر ۴ بار میزبان باشه در مجموع ۴۰ هزار نفر برایش به ورزشگاه می‌روند، هر دو تیم همچنان همون ۱۰ هزار تماشاچی رو دارند اما یک تیم دو بار بیشتر میزبانی کرده، به همین سادگی. الهلال ۱۳ بار در لیگ قهرمانان حاضر بوده، استقلال ۸ بار، الهلال ۵۶ بازی میزبان بوده، استقلال ۲۸ بازی، الهلال ۱۱۶۱۴۱۵ نفر تماشاچی داشته و استقلال ۸۶۰۲۸۵ نفر، الهلال به شکل میانگین ۲۰۷۳۹ نفر تماشاچی در بازی‌های خانگی داشته و استقلال ۳۰۷۲۴ نفر. حالا کدوم تیم بیشتر تماشاچی داره؟ الان متوجه شدید؟ وحید (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)پاسخ

دوباره درود، لطفاً کوتاه بنویسید تا هم وقت من هم خودتان و دیگران را کمتر بگیرید؛ آن منبعی مهم است که معتبرتر و البته در بازه زمانی طولانی تر باشد. بنده لینک به اطلاعات حاوی حدود ۱۰ سال را افزودم پس مشکل حل شد. لطفاً درباره شخصیت کاربران گستاخانه سخن نگویید، من و دیگر کاربران برای این کار حقوق دریافت نمی‌کنیم و تنها برای کمک اینجا هستیم. موفق باشید این بحث از دیدگاه من تمام است. JomaIranگفتگو ‏۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۳:۰۳ (UTC)پاسخ

لطفاً بفرمایید من کجا گستاخانه صحبت کردم؟ ۴ منبع اولی که وارد کردید اصلاً معتبر نیستند، یکی از منابع که هیچ آماری ارائه نکرده بلکه فقط نام تیم‌ها را فهرست کرده، منبع دیگر فقط در مورد دو تا بازی هست و نه بیشتر و یک سایت خبری ایرانی از قول دبیر کل ای اف سی این رو گفته، منبع دیگر هم حتی در متن خود خبر به روشنی نوشته شده: با توجه به اینکه ورزشگاه ها سیستمی جهت تفکیک تعداد ‏تماشاگران میزبان و میهمان ندارد تعداد تماشاگران برای هر دو تیم ‏محاسبه و جمع نهایی بر دو تقسیم شده است. واقعاً برای من سوال هست که چطور می‌شود به این‌ها به عنوان منبع استناد کرد؟ در مورد نظرسنجی ۹۰ هم قبلاً گفته‌ام. در مورد لیگ قهرمانان هم به قدر کافی توضیح دادم. نظر سوم هم قبلاً داده شده و به صفحه‌اش هم لینک دادم و در مورد اعتبار نظرسنجی نوشته شده فکر نمی‌کنم احتیاج به توضیح بیشتری باشد. در مورد بازه زمانی طولانی هم الان منابع جدید وارد کردم که در مجموع بیش از یک دهه را در برمی‌گیرند. لطفاً اگر قصد دارید مجدداً مقاله باشگاه استقلال را ادیت کنید فقط منابع معتبر و بین‌المللی و غیر خبری و با استناد به آمار و اعداد ارائه کنید در غیر این صورت از ویرایش جانبدارانه خودداری کنید. وحید (بحث) ‏۹ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۳۴ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی

شکل ۱:محل دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست.
شکل ۲:پنجرهٔ واردکردن میان‌ویکی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیافزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول:با کلیک کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می شود (در شکل ۲) که می توانید نام زبان مورد نظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید و بعد از زدن دکمهٔ تائید میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده می شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم:به روشی سنتی به صفحه ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط بوده و برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های رده‌همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیافزایند. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:میان‌ویکی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

کامران اورفه (بحث) ‏۱۱ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۰:۱۱ (UTC)پاسخ

@کامران اورفه: ممنون از راهنمایی‌ات کامران جان.
ارادتمند وحید (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۰۵ (UTC)پاسخ

سلام

طبق نظر فدراسیون فوتبال ایران جام هایی که تحت عنوان لیگ باشگاه های تهران برگزار گردیده جزو جام های استانی قرار میگیرد که قطعا با جام های سراسری و قاره ای نمیتواند در یه سطح قرار گیرد دلیل اضافه کردن بخش جام های رسمی خدشه دار کردن افتخارات یک تیم خاص نبود و فقط قصد اطلاع رسانی صحیح داشته ام. با تشکر Soheil lambo (بحث) ‏۱۲ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۶:۱۵ (UTC)پاسخ

@Soheil lambo: با سلام سهیل جان، قطعاً جام‌های استان تهران با جام‌های سراسری و قاره‌ای در یک سطح قرار نمی‌گیرند، اما همچنان رسمی هستند، رسمی بودن یک بحته و قاره‌ای و کشوری و استانی بودن یک بحث دیگه، اگه بخواید می‌تونید مثلاً اسم اون بخش جدول را عوض کنید و بذارید جام‌های سراسری، اما نمی‌تونید به صرف استانی بودن به‌شون بگید غیر رسمی، غیر رسمی یعنی جام ولایت و جام میلز و...
یک نکته دیگه هم در مورد ویرایش‌هاتون در صفحه استقلال است، خیلی از این ویرایش‌ها با سیاست‌های کلی ویکی‌پدیا و همچنین اصول مقاله‌نویسی هم‌خوانی نداره، مثلاً اعداد یک تا ده رو با حروف می‌نویسن و نه با عدد، از پررنگ فقط برای نوشتن عناوین تیم‌ها استفاده می‌شه و... به عنوان مثال شما را ارجاع می‌دم به صفحات انگلیسی رئال مادرید و آرسنال که هر دو جز مقاله‌های برگزیده و خوب هستند تا متوجه بشید منظورم دقیقاً چی هست.
ارادتمند وحید (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۰۴ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع جام باشگاه‌های تهران

برچسب حذف سریع به صفحهٔ جام باشگاه‌های تهران، با چندین معیار حذف، افزوده‌شده‌است. در صورتی که اعتراض دارید در بحث مقاله دلیل دلایل خود را بیان نمایید و همچنین در مقاله پایین برچسب حذف، {{دست نگهدار}} را بیافزایید. لطفا برچسب {{حذف سریع}} را بر ندارید تا یکی از مدیران رسیدگی کند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. JomaIranگفتگو ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۰۱ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع لیگ استان تهران

برچسب حذف سریع به صفحهٔ لیگ استان تهران، با چندین معیار حذف، افزوده‌شده‌است. در صورتی که اعتراض دارید در بحث مقاله دلیل دلایل خود را بیان نمایید و همچنین در مقاله پایین برچسب حذف، {{دست نگهدار}} را بیافزایید. لطفا برچسب {{حذف سریع}} را بر ندارید تا یکی از مدیران رسیدگی کند. ضمناً قبل از ایجاد صفحه حتماً قوانین را مطالعه کنید و برای دور زدن آن‌ها تغییر مسیر ندهید. اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. JomaIranگفتگو ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۰۲ (UTC)پاسخ

@JomaIran: فرموده بودید که اطلاعات دقیقی در مورد ورزش دارید پس باید بدونید که بازی‌هایی که به پنالتی کشیده می‌شوند مساوی هستند نه برد یکی از دو تیم. در اینجا به قدر کافی و به ویکی‌پدیاهای مختلف لینک دادم. به سایت فیفا هم لینک دادم تا بشه نتایج رو چک کرد و دید که مغایرت نداره. صفحه انگلیس دربی را هم خودم ادیت کردم. لطفاْ اگر لینکی دارید مبنی بر اینکه بازی با برد در پنالتی باید برد برای یک تیم محسوب بشود به من هم اطلاع دهید. در غیر این صورت تعداد صحیح بردهای تیم پرسپولیس ۲۱ هست. در مورد جام‌های رسمی که به جدول جام‌های دو تیم اضافه شده هم این‌جا از کاربری که این ویرایش رو انجام داده بود سوال کردم و ایشون در اینجا پاسخ داد که هیچ منبع مشخصی هم نداشت. وحید (بحث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۳۰ (UTC)پاسخ
درود، خوب هستید؟ الان مشغول کار دیگری هستم، اگر از نظرتان مشکلی نداشته باشد پایان حدود ساعت ۱۱-۱۲ امشب این مورد را باهم یا به‌همراه یک کاربر دیگر بررسی نماییم. JomaIranگفتگو ‏۱۷ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۳۳ (UTC)پاسخ
@JomaIran: بسیار هم عالی وحید (بحث) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۳۵ (UTC)پاسخ
‌ خب حالا می‌توانیم چند مورد را مورد بررسی قرار دهیم، من فکر می‌کنم باید به ویرایش‌های کاربران قبلی احترام گذاشت و حتماً دانشی داشته‌اند که چنین صفحه‌ای برای این مسابقه مهم لیگ برتر فوتبال ایران ایجاد کرده‌اند و گسترشش داده‌اند؛ در این مورد نیز دیدگاه چند کاربر دیگر که تعداد ویرایش قابل قبولی دارند مورد نیاز است. پیشنهاد می‌کنم فردا در زمان مناسب چند کاربر (مثلاً نگهبانان که معمولاً برخط هستند) را دعوت کنید در این بحث شرکت کنند و دیدگاه خود را اعلام نمایند من نیز سعی می‌کنم این کار را انجام دهم. همانطور که خودتان نیز میدانید تا وقتی کسی در بحث شما شرکت نکند و چالشی نباشد نمی‌توان نتیجه‌ای گرفت.
آن کاربر که گفتید هم با تمام احترامی که برایشان قائلم قابل استنداد نیستند و کلاً ۱۵۶ ویرایش داشتند که تعداد بالایی از آن‌ها بی احترامی بود و حساب کاربری ایشان مسدود شده‌است.
درباره ورزشگاه تختی، اجاره (که در لیگ ایران برای هر بازی است) یک ورزشگاه آن هم برای یک سال که باعث شناخته شدن آن ورزشگاه با یک باشگاه نمی‌شود؛ نکته دیگر ورزشگاه متعلق به باشگاه خاصی نیست که چنین الگویی به‌آن افزوده شود؛ برای چنین کاری باید منبعی داشته باشید مبنی بر اجاره یا تملک ورزشگاه توسط باشگاه همانند این و این. با احترام اگر موافق باشید ویرایش شما در این مورد را خنثی‌سازی می‌کنم JomaIranگفتگو ‏۱۷ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۲۷ (UTC)پاسخ
@JomaIran: در ویرایش‌های کاربران قبلی هم نتیجه همین‌طور بود، بعد عوض شد و دوباره عوض شد و... مثلاً این‌جا و این‌جا می‌تونید ببینید که سایر کاربران هم به نتیجه این بازی و شمارشش در مجموع نهایی بازی‌ها اشاره کرده‌اند. اما بعداً دوباره بدون هیچ منبعی نتیجه بازی عوض شد و من تا به حال دو بار پرسیدم که بر اساس چه منبعی نتیجه بازی مساوی رو برد محسوب کردن، اما هیچ جوابی نگرفتم و این نتیجه به همچنان به اشتباه بر تیم پرسپولیس ثبت شده. قطعاُ امشب و هنگامی که کاربران دیگر و نگهبانان انلاین هستند این مسئله را مطرح می‌کنم.
دقیقا به دلیل ویرایش‌های بی منبع و جانبدارانه اون کاربر هست که می‌گم بخشی که به جدول جام‌های دو تیم اضافه کرده باید حذف بشوند. هیج منبعی دال بر غیر رسمی بودن جام باشگاه‌های تهران وجود نداره. ارادتمند وحید (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۹:۴۶ (UTC)پاسخ
‌ هر دو را مطالعه کردم؛‌ به‌نظرم اگر بارها آن را تغییر داده‌اید اما بازهم کاربر دیگری آن را رد کرده پس حتماً اشتباه می‌کنید، چیزی مشخص است این است که این صفحه درباره تعداد برد و باخت به صورت کلی است و شمارگان و آمار را درون خود دارد و یک صفحه تخصصی نیست با این حال من اگر جای شما بودم حتماً در صفحه بحث از دیگر کاربران دعوت می‌کردم مشارکت کنند. درباره افتخارات نیز چون درباره آن بحث وجود دارد و اینکه نمی‌توان همیشه بروز نگه‌اش داشت فعلاً اضافه نکنید تا شک و شبهات در مورد آن برطرف شود. JomaIranگفتگو ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۳۳ (UTC)پاسخ
@JomaIran: چرا نمی‌گید حتماً کاربر دیگر اشتباه می‌کرد؟ در صفحه بحث تا به حال دو بار دعوت کردم کاربران پرسپولیسی بیان نظر بدن کسی نظر نداده.
در مورد جدول افتخارات، این جدول رو خیلی راحت می‌شه همیشه به روز نگه داشت و سالی یک بار هم بیشتر عوض نمی‌شه، تعداد قهرمانی‌های قبلی هم که کاملاً مشخصه و اون هم تغییر نمی‌کنه. مشکل اصلی اون جدول دوستان پرسپولیسی هستند که چون از نتایج و اعدادی که در جدول می‌بینن خوششون نمیاد بی‌دلیل سعی در حذفش دارند. شبهه‌ای هم که ظاهراً دو سه ماه از طرف شما و عده‌ای دیگه از دوستان پرسپولیسی پیش اومده در مورد رسمی بودن جام باشگاه‌های تهران هست، لطفاً دلیل‌تون رو مبنی بر غیر رسمی بودن مسابقات جام باشگاه‌های تهران بفرمایید؟ وحید (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۲۲ (UTC)پاسخ
وقت‌بخیر،‌ در این صفحه کاربران قدیمی زیادی ویرایش داشته‌اند و طبق بررسی من بیشتر بخش‌های مقاله درست هستند (شاید همه‌اش) اما مطمئناً مقاله نیازمند گسترش است من درآینده در صورت نیاز و طبق سایر شهرآوردها و ویکی‌پدیا انگلیسی آن را گسترش خواهم داد. اما یک نکته، کشور ما ایران است و ممکن است برخی قوانین اینجا فرق کند حتی در مورد فوتبال یا اینکه ویکی‌پدیا، افزودن بخش‌هایی که باعث حمله کاربران تازه‌کار یا آی‌پی ها می‌شود و مطمئن نیستیم درست هستند هرگز درست نیست! مثلاً اگر شخصی در مقاله فلسطین یا اسرائیل بخواهد ویرایش کند باید خیلی مراقب باشد! همین چند وقت پیش بخاطر یک واگردانی ساده در یک مقاله سیاسی باعث اعتراض گروه زیادی از کاربران شدم و نکته مهم این است که تا حد امکان باید از حواشی دوری کرد. در مورد کاربران لطفاً نگویید پرسپولیسی! من را که برخی "استقلالی" برخی نیز "پرسپولیسی" خطاب کرده‌اند با این حال برایم مهم نیست چون اصل بی‌طرفی برایم در اولویت است، اما دیگر کاربران تا آنجایی که من می‌دانم دوست ندارند درباره‌شان قضاوت شود. مطمئن باشید هیچگاه گروهی از کاربران باهم یک اشتباه را انجام نمی‌دهند. موضوعی هم که گفتید (مروبط به جام‌ها) مربوط به امسال نیست و هیچ‌یک از دو طرف نمی‌خواهند چنین بحثی به مقاله شهرآورد کشیده شود. با مهر JomaIranگفتگو ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۳۱ (UTC)پاسخ
طبق بررسی‌های من هم خیلی از بخش‌هایش درست هستند اما موارد اشتباهی هم دارد از جمله همین تعداد بردهای تیم پرسپولیس و در عین حال مقاله به شدت شلخته هست و کیفیت پایینی دارد.
دقیقاً هدف من هم گسترش و کامل کردن اون صفحه با پیروی از سایر شهرآوردها و ویکی‌پدیای انگلیسی هست و دقیقاً به همین دلیل بخش افتخارات دو تیم را اضافه کردم. اگر قرار باشد بر اساس حمله و بولی کردن ای پی‌ها خودسانسوری کنیم اساساً نصف ویکیپدیا رو باید حذف کرد. از مقاله استقلال هم باید شروع کرد که مرتباً داره به‌اش حمله می‌شه. با اجازه‌تون من هنوز دلیل قانع‌کننده و منطقی‌ای مبنی بر اینکه جدول جام‌ها و اساساً زیر بخش افتخارات دو تیم نباید وجود داشته باشه پیدا نکردم. ارادتمند وحید (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)پاسخ
آن بحث در محل خودش انجام شود؛ ضمناً پس لطفاً موارد اشتباه را اصلاح کنید! وپ:جسور را مطالعه کنید و تغییرات لازم را بدون هیچ ترسی انجام دهید. نکته درباره آن بخش این است که کسی درباره‌اش اطمینان ندارد نه اینکه ما از جنگ ویرایشی بترسیم! درباره مقاله استقلال هم خوب شد گفتید، اگر لازم شد برای آن درخواست محافظت می‌دهم تا اگر مدیران صلاح دیدند مقاله را در سطحی محافظت کنند. JomaIranگفتگو ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۵۹ (UTC)پاسخ
بحث ترس و جسارت نیست، بحث وقت و انرژی هست، من یک مورد ساده (و البته مهم را) را اصلاح کردم و به قدر کافی منبع و مثال هم آوردم ولی خود شما آن را واگردانی کردید و هنوز که هنوز یک دلیل درست برای این‌کارتون نیاوردید. یک جدول ساده به پیروی از ویکی‌پدیای انگلیس اضافه کردم و آن را هم حذف کردید با دلائل واهی. بعد انتظار دارید وقت و انرژی بذارم برای ویرایش این مقاله؟ اتفاقاً الان کل این صفحه را خواندم، پر از اطلاعات ناقص و مشکلات ساختاری و نوشتاری هست، کیفیت مقاله هم در پروژه ویکی‌افلاین ضعیف هست. کافیه این صفحه را با یکی دو تا صفحه شهرآورد مثل ال‌کلاسیکو و دربی شمال لندن مقایسه کنید تا متوجه منظور من بشید. دقیقاً در مورد کدوم بخش کسی ازش اطمینان نداره؟ وحید (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۱:۴۲ (UTC)پاسخ

ورزشگاه تختی

درود، اگر می‌شود یک نگاهی به مقاله انگلیسی ورزشگاه تختی بیندازید؛ در آنجا نیز ۳ الگوی مربوط به تیم‌های ملی، استقلال و پرسپولیس وجود دارد اما مالک ورزشگاه وزارت ورزش و جوانان است! JomaIranگفتگو ‏۱۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۲۴ (UTC)پاسخ

@JomaIran: با درود متقابل، در مورد مالکیت که نه در الگو و نه در صفحه مقاله من چیزی مبنی بر مالکیت استقلال بر اون ورزشگاه نگفتم. اون الگو رو هم با پیروی از ویکی‌پدیای انگلیسی اضافه کردم. نه تنها الگوی استقلال بلکه تیم ملی پرسپولیس هم (بعد از ویرایش) باید در اون صفحه باشه. وحید (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۹:۳۶ (UTC)پاسخ
بله انجام شد؛ البته این از عجایب کشور ماست که باشگاه‌ها ورزشگاه ندارند و باید در ورزشگاه وزارت ورزش و جوانان به‌صورت اجاره‌ای بازی کنند. JomaIranگفتگو ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۳۶ (UTC)پاسخ

هشدار احتمال حذف مقالهٔ جام باشگاه‌های تهران

برای مقالهٔ جام باشگاه‌های تهران احتمال حذف شدن وجود دارد و به‌زودی مدیران آن را بررسی می‌کنند. دلیل ارائه‌شده این است:

مقالهٔ کوتاه و بدون میان‌ویکی است. برای نشان دادن سرشناسی و اهمیت موضوع به مطالب آن بیافزایید.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، این پیام را نادیده گیرید. نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۱۴ (UTC)پاسخ

معذرت می‌خواهم

درود. حساب شما اشتباهی توسط من بسته شد که الان بازش کردم و در خلاصه ویرایش نیز کامل توضیح دادم که اشتباه از من بوده تا بعدها مشکلی برایتان ایجاد نشود. امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرید. مهرنگار (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۴۷ (UTC)پاسخ

خواهش می‌کنم. وحید (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC)پاسخ

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. JomaIranگفتگو ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۳:۲۰ (UTC)پاسخ

فهرست‌ها

درود، فهرست افتخارات دو باشگاه تهرانی را طبق استاندارد‌ها ویرایش کردم تا دیگر بحثی سر غیر رسمی بودن رقابت‌ها نباشد، ضمناً به نوعی از مسابقات که در هر دو مقاله گفته شده‌بود غیر رسمی در واقع رقابت‌های دوستانه می‌گویند. اگر بحثی در این مورد داشت در بحث مقالات صورت گیرد بهتر است وگرنه که تمام :) راستی متوجه شدم که دارید برای خوب شدن مقاله استقلال کار می‌کنید، کاری است بسیار نیکو موفق باشید. با مهر JomaIranگفتگو ‏۲۸ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۲:۱۰ (UTC)پاسخ

برای مقالهٔ پیشینه باشگاه فوتبال استقلال تهران (۱۴۰۰–۱۳۸۰) پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد منبع/منابع در جهت بررسی صحت مطالب

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ مصادف با ۲۲ دی ۱۳۹۶» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. کامران اورفه (بحث) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۰۸ (UTC)پاسخ

@کامران اورفه: کامران جان لطفاً الان مقاله رو چک کنید ببینید منبع‌دار شده؟ با تشکر وحید (بحث) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۴۲ (UTC)پاسخ
✓ [:)] -- کامران اورفه (بحث) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۵۳ (UTC)پاسخ

فنجانی قهوه برای شما!

به پاس مشارکت شما در گسترش نوشتار فهرست مربیان باشگاه فوتبال استقلال تهران. با احترام Benyamin-ln (بحث) ۱۴ دی ۱۳۹۶، ساعت ۰۱:۲۵ (ایران) ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۵۵ (UTC)پاسخ
فدای شنا بنیامین جان. وحید (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۵۶ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ لیگ‌های استانی فوتبال ایران که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ لیگ‌های استانی فوتبال ایران :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۲۷ (UTC)پاسخ

سلام

دوست عزیز سلام دلیل اینکه مزاحمتون میشم اینه که شما فرد بسیار منطقی هستی و از روی تعصب نظر نمیدی یه سوال داشتم میخواستم بدون بخوایم از یه نفر تو وکیپدیا شکایت کنیم باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید با تشکر Soheil lambo (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۵۳ (UTC)پاسخ

سلام، ممنون از نظرت، امیدوارم خود شما هم منطقی برخورد کنی و دیگر شاهد آن ویرایش‌هایی که باعث مسدود شدنت شد نباشیم. در مورد نحوه شکایت اطلاع خاصی ندارم، شاید بهتر باشه از مدیران ویکی‌پدیا در این مورد راهنمایی بخواهی، اما به نظر من بهترین کار اینه که اول با خود اون کاربر صحبت کنی و سعی کنید مشکل رو حل کنید. ارادتمند. وحید (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۱۲ (UTC)پاسخ

فایده نداره

آقا وحید من دیگه هرگز اون کاری رو که باعث مسدود شدن حساب کاربریم شدو تکرار نمیکنم اما حرف زدن با کاربری که مد نظر منه هیچ فایده ای نداره به هر حال از شکایت کردن از اون شخص منصرفم شدم اما کاش بدونه که وکیپدیا مال اون نیست و حتما نباید ویرایش اون جناب ثبت شه درکل از شمام معذرت میخوام وقتتونو گرفتم Soheil lambo (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۴۵ (UTC)پاسخ

بسیار هم عالی. متوجه نشدم منظورتون کدوم کاربر بود دقیقاً؟ منظورتون من که نبودم؟ خواهش می‌کنم، وظیفه بود. وحید (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۳۴ (UTC)پاسخ

نه برادر شما که کاری نکردی همه ویرایشاتم خیلی عالی و بدون تعصب بخدا میترسم بگم الان میاد حساب کاربریه بنده رو مسدود میکنه Soheil lambo (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)پاسخ

منظورم کاربر گرامی جناب jomairan هستش دلیل این پافشاریشو متوجه نمیشم Soheil lambo (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۵۷ (UTC)پاسخ

فکر کردم شاید منظورت به من باشه، چون اینجا برای من نوشتی. دوست عزیز راحت حرفت رو بزن، به خود شخص مورد نظر هم بگو، اینجا ویکی‌پدیاست، الکی که نمی‌تونن حسابت رو مسدود کنن، اصلاً در این مورد نترس و نگران نباش. نمی‌دونم در مورد چی و کدوم پافشاری صحبت می‌کنی، اما شاید بهتر باشه راحت با خود کاربر مورد نظرت حرف بزنی و مشکلات رو حل کنی، اگر حل نشد می‌تونی با مدیران در میون بذاری. مطمئن باش رسیدگی می‌شه. وحید (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۰۶ (UTC)پاسخ

هشدار

این ویرایش شما درست نیست، وقتی بخش زیادی از ویرایش کسی درست است نباید کاملاً خنثی‌سازی کنید؛ فکر کنم به توجه بیشتری نیاز دارید. JomaIranگفتگو ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۰۹ (UTC)پاسخ

ویرایش اخیر

کاربر گرامی وقتی یک کاربر دیگر که حداقل مدتی است در دانشنامه فعال بوده ویرایشی می‌کند فوراً خنثی‌سازی نکنید؛‌ این تصاویری که شما اضافه کرده‌اید اصلاً برای چنین مقاله‌ای مناسب نیستند و اگر قرار بر بودنشان است باید برای همه تیم‌ها باشد از آن‌جایی که پوشش رسانه‌ای خوبی برای تصاویر وجود ندارد نیز نمی‌توان از قهرمانی همه تیم‌های قهرمان عکس گذاشت (قرار نیست مقاله را تبدیل به آلبوم کنیم)؛ همچنین از ابتدای فعالیتم شما تنها کاربری هستید که ویرایش‌های مرا چند بار خنثی‌ساری کرده‌اید و محترمانه از شما درخواست می‌کنم بدون بحث چنین کاری انجام ندهید. با احترام JomaIranگفتگو ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۲۷ (UTC)پاسخ

کاربر گرامی وقتی یک کاربر دیگر که حداقل مدتی است در دانشنامه فعال بوده ویرایشی می‌کند فوراً خنثی‌سازی نکنید؛‌ این حرف رو اتفاقاً من باید به شما بزنم، برای چی ویرایش من رو خنثی‌سازی کردید؟ بر اساس کدوم دستورالعمل و رهنمود ویکی‌پدیا؟ لینک لطفاً؟ تصاویری که اضافه کردم اتفاقاً کاملاً مناسب چنین مقاله‌ای هستند، قهرمانی‌های تیم‌های این لیگ در بخش قهرمانی هستند. هیچ بایدی در کار نیست که برای همه تیم‌ها باید باشند، این نظر شخصی شماست که مثل همیشه دارید اعمال‌ش می‌کنید. به عنوان مثال نگاه کنید به فهرست قهرمانان لیگ فوتبال ایران (که اتفاقاً فهرست برگزیده هم هست) یا فهرست مربیان برنده لیگ فوتبال ایران که از همه عکس ندارن بلکه فقط تعداد محدودی عکس از تیم‌ها و مربی‌ها دارن، بر اساس همون داشته‌ها و موجودی‌های محدود ویکی‌انبار. اگه قرار باشه با نظر شخصی شما پیش بریم هیچ مقاله‌ای نباید هیچ عکسی داشته باشه چون داشته‌های ویکی‌انبار در هیچ زمینه‌ای کامل نیست. کار ما کامل کردن ویکی‌پدیا هست با همین امکاناتی که در اختیار ماست، مثل اون جدولی که شما به صفحه استادیوم آزادی اضافه کردین و من در حد توان خودم کامل‌ش کردم.
از ابتدای فعالیتم شما تنها کاربری هستید که ویرایش‌های مرا چند بار خنثی‌ساری کرده‌اید و محترمانه از شما درخواست می‌کنم بدون بحث چنین کاری انجام ندهید. این حرف رو هم باز هم من هستم که باید به شما بگم، بارها و بارها با اعمال نظر شخصی، حتی با خنده و مسخره‌بازی و بدون دلیل و بحث ویرایش‌های من رو خنثی‌سازی کردید. دقیقاً مثل همین نمونه: من در ویکی‌انبار گشتم و تعدادی عکس پیدا کردم و به بخش مربوطه مقاله‌ای که یه دونه عکس هم نداشت اضافه کردم. شما هم اومدید و بدون بحث ویرایش من رو واگردانی کردید، با یک دلیل من درآوردی. وحید (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۵۷ (UTC)پاسخ

در مورد شهرآورد

با سلام هیچ ویرایشی با هدف تخریب یک تیم خاص صورت نمی‌گیرد در مورد ویرایش اول به جای نام تمامی لیگ‌ها به اختصار همه ادوار به نظر شما ایراد دارد؟ به هر حال اضافه کردن نام ایران به جام حذفی خود اعتبار بالای این جام می‌باشد که از بازی‌های دوستانه به مراتب بیشتر می‌باشد و دلیل ناراحتی شما از نام جام حذفی ایران را متوجه نمی‌شوم در مورد ویرایش دوم در هر صورت برنده دربی سی ام یک تیم بوده‌است و برنده به مرحله بعدی جام حذفی ایران سعود کرده‌است و بازنده تا ۱ سال به عنوان بازنده دربی شناخته شده‌است، پیشنهاد بنده به شما اینست که طبق قوانین بین‌المللی که بازی‌های دوستانه در آمار مسابقات لحاظ نمی‌گردد این را هم در مقاله شهراورد تهران اعمال کنید تا طبق قوانین بین‌المللی پیش رفته باشید، با تشکر Soheil lambo (بحث) ‏۲۲ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)پاسخ

@Soheil lambo: سلام سهیل جان، در مورد جام حذفی و نام ایران مشکلی نیست، خیلی هم کار خوبی کردید، سؤال من در مورد تغییر نتیجه شهرآورد و تغییر در مجموع برد و باخت‌های دو تیم هست. بازی‌هایی که به پنالتی کشیده می‌شوند طبق نظر فیفا مساوی هستند و نتیجه ضربات پنالتی در نتیجه خود بازی تأثیر نداره، در این‌جا می‌تونید مستندات من رو در این مورد بخونید و اگر خودتون نظری دارید یا رفرنسی که حرف‌تون رو ثابت می‌کنه لطفاً توی همون بحث شرکت کنید و لینک بدید.
در مورد قوانین بین‌المللی در مورد لحاظ نکردن بازی‌های دوستانه در آمار مسابقات، آیا لینک دارید؟ رفرنس؟ منبع؟ چون تا جایی که من می‌دونم و در موارد مشابه دیدم همه بازی‌ها، چه رسمی و چه دوستانه، در آمار لحاظ می‌شوند، به عنوان مثال صفحه انگلیسی ال کلاسیکو رو ببینید.
یک چیزی هم که کلاً می‌خواستم به‌تون بگم در مورد نحوه رفتار شما در ویکی‌پدیا هست، من شخصاً فرض رو بر حسن‌نیت شما می‌گذارم، تلاش و پشتکارتون هم قابل تحسینه، اما نحوه ویرایش‌های شما متأسفانه مناسب نیست و خیلی از ویرایش‌هاتون مصداق بارز خراب‌کاری هستند (اگر لازم باشه لینک برای مثال زدن هم به‌تون می‌دم)، با توجه به سابقه متأسفانه بدتون و بدبینی سایر کاربرها نسبت به شما (صفحه بحث شما پر از هشدار و اخطار هست و شاید من تنها کسی باشم که اون‌جا فقط ازتون چند بار سؤال کردم) جداً به‌تون توصیه می‌کنم نحوه رفتارتون رو عوض کنید و جوری ویرایش کنید که به رشد و توسعه ویکی‌پدیا هم کمک کرده باشید نه اینکه مرتباً باعث بحث و جدل بی‌هوده و اتلاف وقت خودتون و دیگران بشید که در نهایت احتمالاً به قطع دسترسی دوباره شما منجر خواهد شد. شخصاً پیشنهاد من به شما، با توجه به اینکه مشخصاً طرفدار متعصب تیم پرسپولیس هستید اینه که شروع کنید و مقالاتی در مورد تیم مورد علاقه‌تون بنویسید، اگر هم نگرانی دارید که ممکنه مقاله‌هاتون رو دوباره پاک کنن به‌تون اطمینان می‌دم اگر مقالاتی که می‌گم رو با رعایت اصول درست، از جمله رعایت بی‌طرفی و منبع معتبر دادن بنویسید، پاک نخواهند شد. یک سری مقاله‌ها هستند که بر اساس سیاست‌ها و رهنمودهای کلی ویکی‌پدیا پاک نخواهند شد، به عنوان مثال عملکرد تیم‌ها در فصل‌های مختلف، یا دیدارهای فینالی که تکلیف یک جام رو مشخص می‌کنند، مثلاً این‌جا می‌تونید فهرست فصل‌های پرسپولیس رو ببینید، لینک‌های قرمز یعنی مقالاتی که وجود ندارند و می‌تونید شروع کنید اون‌ها رو بنویسید، اگر نمی‌دونید که چطور باید بنویسید، به عنوان مثال به این و این نگاه کنید تا کمی منبع الهام داشته باشید. در مورد فینال‌ها هم می‌تونید با فینال‌های جام حذفی که پرسپولیس برده شروع کنید، یا فینال‌های جام برندگان جام آسیا. امیدوارم که موفق باشید. وحید (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۵۰ (UTC)پاسخ

ممنون از پاسخ بسیار خوبتون بنده از نصیحت‌های خوبتون قطعاً استفاده خواهم کرد داستان مسدود شدن حساب کاربری اینجانب طولانی و قابل توضیح نیست هرچند اشتباه از بنده بود و بنده از قوانین مطلع می‌باشم، راجع به ویرایش نتیجه دربی با توجه به مشاهده چند سایت معتبر که تاریخچه دربی را پوشش داده بودند آمار دربی سی ام را برد تیم برنده ذکر کرده‌اند، بنده یک سؤال از شما دارم برد در وقت‌های اضافه هم طبق قانون نام برده جزو بازی محسوب می‌گردد؟ با تشکر Soheil lambo (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۰۰ (UTC)پاسخ

@Soheil lambo: سهیل جان اصلاً قصدم نسیحت کردن نبود بلکه کمک کنم تا حد ممکن وقت و انرژی‌تون به بهترین نحو صرف بشه. مسدود شدن حساب شما هم هر چی بوده دیگه تموم شده، مهم اینه که دیگه تکرار نشه. اون سایت‌ها معتبر هم ممکنه اشتباه داشته باشن، مخصوصاً اگر ایرانی باشن، نوشته‌هام در بخش درخواست نظر رو بخونید لطفاً. بله، برد در وقت‌های اضافه هم برد محسوب می‌شن، تمام اتفاقاتی که در ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه جریان بازی می‌افتن، در نتیجه خود بازی ثبت می‌شن، اما ضربات پنالتی نه، در نتیجه نهایی خود بازی تأثیری ندارن. لطفاً لینک‌هایی که در صفحه درخواست نظر دادم رو مطالعه کنید. ممنون. وحید (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۰۳ (UTC)پاسخ

مقالات بازیکن ارمنی

سلام همکار گرامی چنانچه تصاویری یا مطالبی از بازیکن ارمنی حاضر در جام تخت جمشید دارید از جمله آرشاویر ملکی هویک حاتم زاده زاون عنبرچیان و سایر بازیکنان آرارات تهران و ارمنی استقلال تهران رده:بازیکنان_باشگاه_آرارات_تهران لطفاً در دانشنامه بارگذاری نماید و بیفزاید بنده مقالات استقلال را در ویکی ارمنی ایجاد می‌کنمMSes T / C ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۳۶ (UTC)پاسخ

بارو. چشم حتماً عکس‌ها و سایر اطلاعاتی که در اختیار دارم را کم کم اضافه می‌کنم. با تشکر وحید (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۱۵ (UTC)پاسخ

باز شدن

اصلاً نمی‌دونم چرا دچار قطع دسترسی شدم؟ ظاهراً در دام قطع دسترسی پیشکار باز افتادم. وحید (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۱۸ (UTC)}}پاسخ

درود. الان که باز هستید. مهرنگار (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۲ (UTC)پاسخ
@مهرنگار: باز باز که نه، مثلا این مقاله رو نمی‌تونم ادیت کنم. وحید (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۳۵ (UTC)پاسخ
✓ الان می‌توانید. پایان نوشته‌هایتان در بحث را امضا کنید. مهرنگار (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۹ (UTC)پاسخ
هنوز هم نمی‌تونم. امضا نکردم چون می‌خواستم کلاً این چند خط رو پاک کنم که شما عوضش کردید و تبدیلش کردید به یه بخش جدید. وحید (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۳۵ (UTC)پاسخ
@مهرنگار: سلام من هنوز هم این مشکلم بر طرف نشده. با تشکروحید (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۱۵ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف پرونده پرونده:Taj Milz Cup.jpg

بحثی دربارهٔ اینکه آیا پروندهٔ پرونده:Taj Milz Cup.jpg پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این پرونده در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف متفرقه/پرونده:Taj Milz Cup.jpg ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این پرونده، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند پرونده را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را اصلاح کنند. با این حال الگوی حذف را از بالای پرونده برندارید. Clutching (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۱۷ (UTC)پاسخ

هشدار نقض ۳ برگردان

به نظر می‌آید شما اخیراً در یک جنگ ویرایشی درگیر بوده‌اید و قانون را در «باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران» زیر پا گذاشته‌اید. به یاد داشته باشید قانون سه برگردان ویرایش‌گران را از انجام بیش از ۳ واگردانی در یک بازهٔ زمانی ۲۴ ساعته منع می‌کند. در ضمن آگاه باشید کاربرانی که در مقالات فراوانی با کاربران دیگر دچار درگیری می‌شوند، ممکن است به خاطر جنگ ویرایشی از مشارکت منع بشوند، گرچه از لحاظ فنی قانون سه برگردان را نقض نکرده باشند. در صورت ادامه دادن این روند، ممکن است به طور کامل از ویرایش در ویکی‌پدیا محروم شوید. لطفاً سعی کنید ویرایش‌ها را پشت سر هم واگردانی نکنید و به جای آن بحث را به صفحهٔ بحث و مباحثهٔ کلامی در جهت کسب اجماع میان ویرایش‌گران سوق دهید. در صورت لزوم هم می‌توانید حل اختلاف را پیگیری کنید. Mahdi Mousavi ؛ کاربرِ نگهبان؛ (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۱۵ (UTC)پاسخ

با درود، بنده در صفحه بحث کاربر ازش درخواست کردم که برچسب پیشنهاد ادغام رو بر نداره. ضمن اینکه من سه بار واگردانی انجام دادم نه بیشتر. وحید (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)پاسخ

برای پیشگیری از نقض سه برگردان گذاشته شده است. با احترام. Mahdi Mousavi ؛ کاربرِ نگهبان؛ (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۴۷ (UTC)پاسخ
با درود، مهدی جان متوجه منظورتون نشدم. وحید (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۵۷ (UTC)پاسخ

اخطار بی مورد

درود. کاربر گرامی این ویرایبش شما می تواند مصداق وپ:چماق باشد. لطفا از راه گفتگو و تعامل مسائل را حل کنید. سپاس. Mahdi Mousavi ؛ کاربرِ نگهبان؛ (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۵ (UTC)پاسخ

با درود مجدد، اون رو من اضافه کردم چون در ارسال گزارش به تام باید لینک هشدار به کاربر باشه. برای همین مجبور شدم اون اخطار رو خودم هم وارد کنم. با سپاس وحید (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۳۳ (UTC) -- Sillverfox (بحث) ‏۴ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۳۰ (UTC)پاسخ

تبریک خوبیدگی

نشان خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن مقالهٔ باشگاه فوتبال استقلال تهران. امیدوارم تا مقاله را به برگزیدگی نیز برسانید. ارادتمند Simsala111 (بحث) ‏۴ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۰۵ (UTC)پاسخ
تبریک و خسته نباشید... Benyamin-ln (بحث) ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ساعت ۲۲:۱۹ (ایران) ‏۴ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۴۹ (UTC)پاسخ

@Simsala111: و @Benyamin-ln: ممنون هستم از لطف‌تان دوستان، البته کار اصلی تازه شروع شده، هدف اصلی برگزیده کردن مقاله هست. وحید (بحث) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۱۱ (UTC)پاسخ

بازبینی مجدد مقاله خانواده ایرباس ای ۳۲۰ نئو

درود، وحید عزیز لطفا در صورت امکان آخرین تغییرات صورت گرفته در مقاله خانواده خانواده ایرباس ای ۳۲۰ نئو را مورد بازبینی قرار داده و باز هم اگر نظری درباره آن داشتید مرا مطلع فرمائید. با سپاس بسیار Sillverfox (بحث) ‏۴ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۲۴ (UTC)پاسخ

@Sillverfox: با درود متقابل، حتماً امروز دوباره مقاله رو چک می‌کنم. وحید (بحث) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۰۸ (UTC)پاسخ

به پاس مقالهٔ خوب استقلال

با درود؛
وحید عزیز کار بزرگ و تلاش خستگی‌ناپذیر شما رو در مقالهٔ اصلی باشگاه استقلال تهران دیدم.‌ وضعیت نامرتب و ازهم‌گسیختهٔ مقالهٔ این باشگاه هفتاد و دو ساله مدت‌های مدید محلی برای افسوس و حسرت بود. آن زمان یک رقابت غیر دانشنامه‌ای در فاویکی وجود داشت که هرگونه تلاش برای بهبود این مقاله را خنثی می‌کرد. هر بار که تلاشی برای ویرایش این مقاله به کار می‌بستیم واگردان‌کنندگان و گشتی‌ها و گزمه‌ها از راه می‌رسیدند و ممانعت می‌کردند. بنابراین به خوبی می‌دانم که در راه بهبود این مقاله چه تلاشی به کار بسته‌ای و چه سنگ‌های بزرگی را از سر راه برداشته‌ای و دست‌مریزاد می‌گویم. نکتهٔ فوق‌العاده مهم در بارهٔ ویکی‌نویسی باشگاه‌های فوتبال -که بهتر از من به آن واقف هستی- لزوم توجه به مقالات پایین‌دستی باشگاه است. الگوی ما برای این کار نه صفحات باشگاه‌های دیگر ایرانی در فاویکی، که مقالات باشگاه‌های بزرگ دنیا در ویکی‌پدیای انگلیسی باید باشد. اگر مقالات پایین‌دستی (از قبیل تاریخچه، آمار، فصل‌ها، مربیان و بازیکنان، مدیران، ورزشگاه‌ها، رسانه‌ها و...) محکم و مستند باشند، مقالهٔ اصلی هم استوار خواهد بود. هدف نهایی باید برگزیده شدن مقاله استقلال در ویکی‌پدیای فارسی باشد و این جز با ایجاد و گسترش مقالات پایین‌دستی ممکن نخواهد بود. تلاش تو را در این راه تحسین می‌کنم. با سپاس Castaway (گپ) ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۱۰ (UTC)پاسخ