الگو:هشدار جنگ ویرایشی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آیکون دست نگه دارید

تاریخچهٔ ویرایشی اخیر شما نشان می‌دهد که اکنون درگیر یک جنگ ویرایشی هستید. لطفاً برای آسان‌تر شدن حل اختلاف نظر محتوایی، در زمانی که ویرایش شما خنثی می‌شود دست به خنثی‌سازی یا تغییر ویرایش دیگر کاربران نزنید. به‌جای خنثی‌سازی، از صفحهٔ بحث مقاله برای دست‌یابی به نسخه‌ای که نمایانگر اجماع میان ویرایشگران باشد، استفاده کنید. در چنین مواقعی، بهترین کار گفتگو است، نه جنگ ویرایشی. برای این که بدانید این کار چطور انجام می‌شود، وپ:جوب را ببینید. اگر گفتگو به نتیجه نرسید، آن‌گاه می‌توانید در یکی از تابلوهای اعلانات متناسب، درخواست دهید یا روند حل اختلاف را پیش بگیرید. در برخی موارد، ممکن است بخواهید برای محافظت صفحه به‌صورت موقت درخواست دهید.

درگیر شدن در یک جنگ ویرایشی می‌تواند به قطع دسترسی ویرایشی منجر شود—به‌ویژه اگر شما قاعدهٔ یک برگردان که ویرایشگران را از انجام بیش از یک برگردان در یک مقالهٔ واحد دارای محدودیت‌های اعمال‌شده از سوی هیئت داوری در طول ۲۴ ساعت منع می‌کند را نقض کنید؛ چرا که صفحهٔ مورد نظر اکنون تحت محدودیت‌هایی از سوی هیئت داوری است. خنثی‌سازی ویرایش دیگران—چه کل ویرایش یا بخشی از آن، چه شامل محتوای یکسان یا محتوای متفاوت در هر بار خنثی‌سازی—در هر صورت خنثی‌سازی محسوب می‌شود. همچنین در نظر داشته‌باشید که اگرچه نقض قاعدهٔ یک برگردان معمولاً به قطع دسترسی می‌انجامد، اما در صورتی که رفتار شما نشان دهد که قصد ادامهٔ برگرداندن‌های پیاپی را دارید، ممکن است شما برای جنگ ویرایشی نیز قطع دسترسی شوید—حتی اگر قاعدهٔ یک برگردان را نقض نکرده‌باشید.

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

استفاده:

{{جا:هشدار جنگ ویرایشی}}
{{جا:هشدار جنگ ویرایشی|مقاله}} ارجاعی به یک مقاله مشخص
{{جا:هشدار جنگ ویرایشی|مقاله|متن اضافه}} اضافه کردن یک متن دلخواه به انتهای الگو
  • این الگوی استاندارد شده، با رهنمودهای پروژه هشدار دادن به کاربران مطابقت دارد. شما می‌توانید در صفحه بحث پروژه هشدار به کاربران در مورد ظاهر و شکل این الگوها به گفتگو بپردازید (برای مثال درباره تصویری که در گوشه سمت راست قرار دارد).
  • اگر قصد دارید به کاربری هشدار دهید، لطفاً قبل از قرار دادن هر الگویی در صفحه بحث کاربر مورد نظر، به فهرست الگوهای پیامی مراجعه کنید. سعی کنید برای هدف خود بهترین الگو را انتخاب کنید. بدین ترتیب، کاربر مورد نظر کمتر سردرگم خواهد شد.
  • لطفا یادتان باشد که به جای {{هشدار جنگ ویرایشی}}، الگو را با استفاده از {{جا:هشدار جنگ ویرایشی}} جانشین کنید.
  • این الگو از یک تابع تجزیه‌گر استفاده می‌کند. برای گنجاندن جزئیات بیشتر در پیغامتان، می‌توانید مقاله و همچنین متن دلخواهی را در انتهای الگو اضافه کنید. اگر این مقاله یا متن اضافه حاوی علامت مساوی ("=") باشد، ممکن است باعث ایجاد اختلال در تابع تجزیه‌گر شود. برای حل این مشکل شما باید 1= را قبل از مقاله یا متن قرار دهید. (1= را به عنوان پیشوند مقاله یا متن قرار دهید)