پرش به محتوا

کاربر:Rezaiemanesh

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
این کاربر یک ویرایشگر نوآموز است. این نشان خدمت برای استفاده توسط ویرایشگر نوآموز می‌باشد.
این کاربر یک ویرایشگر تازه‌کار است. این نشان خدمت برای استفاده توسط ویرایشگر تازه‌کار می‌باشد.
این کاربر یک ویرایشگر ثبت‌نام‌کرده است.


این کاربر ایرانی است.

کاربران ایرانی
کاربران ایرانی



ویکی‌پروژهٔ شیطان‌پرستی این کاربر عضو ویکی‌پروژهٔ شیطان‌پرستی است.
ویکی‌پروژهٔ شیطان‌پرستی
ویکی‌پروژهٔ شیطان‌پرستی
این کاربر عضو ویکی‌پروژهٔ شیطان است.


........................................................ ...........................................................

                                                                          لطف  دوستان تمامی ندارد


این بخش، حاوی لطف و مهر و محبت دوستان است که برای بنده فرستاده‌اند. همین‌جا از همگی‌شان تشکر می‌کنم!

نشان شهروندی
این نشان تقدیم به شما که با شتابی دلچسب سراغ خوبیدگی دسته‌ای از مقالات ویکی‌فا رفته‌اید که حسابی نیازمند گسترشش بوده‌ایم. ویکی‌پدیا اگر نویسندگانی چون شما نداشته باشد، کم‌کم به کتاب کهنه‌ای بدل می‌شود که از دنیای روز عقب خواهد افتاد. خسته نباشید. محک 📞 ‏۱۲ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۰۵ (UTC)
آغاز سال ۱۳۹۸ خورشیدی
درود شادباش فرارسیدن سال ۱۳۹۸ خورشیدی به شما همکار گرامی همراه با موفقیت و بهکامی در این سال جدید
MSes  T / C ‏۲۰ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۳۶ (UTC)
نوروز باستانی بر شما خجسته باد
درود سالی سرشار از شادی، سلامیت، هرآنچه خیر پروردگار بریتان رقم زده و عشق آرزو مینمایم. شهنام ک (گفتگو) ‏۲۰ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۴۶ (UTC)
نشان پشتکار
به پاس کامنت زیبای شما در این ویرایش، این نشان را تقدیم می‌کنم. با احترام Benyamin-ln (بحث) ۴ فروردین ۱۳۹۸، ساعت ۱۸:۳۰ (ایران) ‏۲۴ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۰۰ (UTC)
نشان شهروندی
این نشان برای شما Alirezatass (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۲۰ (UTC)
نشان مهربانی در رفتار
Amirsara (بحث) ‏۱۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۵۱ (UTC)
نشان مبارزه با خرابکاری
درود دوست عزیز. از ویرایش‌های شما بسیار خرسند⁦:-)⁩ بازگردانی هم ابدا عمدی نبود⁦:-|⁩ خواستم تشکر کنم، خیر سرم⁦:-)⁩))) انسان‌دوست⁦ (بحث) ‏۲۴ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۲۴ (UTC)
انشایتان را دست اول خواندم، جالب بود :) Artahooei 1 ‏۱۹ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۱۸ (UTC)
من برای قدردانی از زحمات و پاسخ های خوبی که به من داده‌اید همراه با جناب ستاری ارسال کرده‌ام، واقعا ممنونم. IsahMasih Talk ‏۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۰۹ (UTC)
ناس (سوره)
مقالهٔ ناس (سوره) که در جریان مسابقهٔ خوبیدگی سوره‌ها برای خوبیدگی نامزد کرده‌ بودید، برندهٔ این مسابقه شد. ضمن عرض تبریک به شما کاربر گرامی، امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد.
موفق و پاینده باشید

سپاس از زحمات شما Atefe123456 (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۰۴ (UTC)
سلام یک فنجان قهوه برای شما، خسته نباشید مصطفی۲۰ (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۴۷ (UTC)
نشان مهربانی در رفتار
به پاس قدردانی Atefe123456 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۵۸ (UTC)
نشان ایدهٔ درخشان
درود. بابت ایجاد ویکی‌پدیا:نظرخواهی/معیارهای سرشناسی دوبلورها این نشان را به شما تقدیم می کنم. با احترام Mahdi Mousavi (بحث) ‏۴ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۵۵ (UTC)
همکار گرامی. از آخرین باری که در تغییرات اخیر اسم شما را دیدم اندکی می‌گذرد. با این وجود، خستگی و کشش ناچارانه شما به وپ:چماق در ویرایش‌هایتان چند برابر شده است! کیک فنجانی‌ای برای شما. کمی عقب بنشینید و به خاطر داشته باشید ویکی‌پدیا دوزار نمی‌ارزد! :) ارادتمند. ‎محمدحسین ‏۱۳ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۵۲ (UTC)
سپاس از شما بابت همه ی کمک ها و راهنمایی هایتان Atefe123456 (بحث) ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۲۵ (UTC)
نشان اصلی
برای کمک‌های شما به ویکی‌پدیا. برای انصاف و بی‌طرفی. Hanooz ‏۱۶ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۳۸ (UTC)
نشان لگومن
به پاس حضور خیلی پررنگ و پاسخگویی سوپرسریع‌تان، فعالیت واقعاً همه‌جانبه، انگیزه بالا، رفتار خوش و دلبستگی بسیار وسواسی‌تان به ویکی‌پدیا. باشد که تا چند وقت دیگر همه ما نام کاربری‌مان را به مال شما تغییرمسیر بدهیم! mOsior (بحث) ‏۲۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۲۸ (UTC)
نشان انتقاد‌پذیری
درود و تقدیم به شما، چرا که به راستی شایستۀ دریافت این نشان هستید. با احترام
Mahdi Mousavi (بحث) ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۵۲ (UTC)
نشان ایدهٔ درخشان
درود، خدمت شما بابت جمع کردن اجتماعی که برای نوشتن مقاله جنگ جهانی درست نمودید. مقاله‌ی بسیار خوبی شده‌است. ارادتمند MohamadReza(بحث) ‏۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۱۲ (UTC)
برای تشکر بابت زحماتتان در خوبیدگی هوندا آکورد و همچنین قدردانی از حوصله و تحملی که در تمامی امور خرج می‌کنید. واقعاً خسته نباشید :) جیپیـــوتر ‏۳ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۳۹ (UTC)

سلام. فهرست آثار ملی شهرستان تهران و فهرست آثار ملی استان تهران تقدیم شما. بدون کمک شما ساخت این فهرست‌ها ممکن نبود. Hanooz ‏۴ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۳۷ (UTC)

نشان دیپلماسی
درود. به پاس ویژه:تفاوت/27244631 این نشان را به شما تقدیم می‌کنم. با احترام Mahdi Mousavi (بحث) ‏۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۳۶ (UTC)
نشان مهربانی در رفتار
با سلام، خوشحالم در ویکی‌پدیا، خوش اخلاقانی چون شما وجود دارند. موفق باشید. «shobhe*» ‏۱۵ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۵۰ (UTC)
نشان مهربانی در رفتار
سلام و سپاس از زحماتی که برای من و سامانه کشیده‌اید..ممنون از حوصله و دقتتان در امور ویکی‌فا و راهنمایی‌هایتان به بنده.. ☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۳۷ (UTC)
نشان مهربانی در رفتار
از شما ممنونم که همیشه در ویکی‌پدیای فارسی می‌توان روی کمک‌هایتان حساب باز کرد و مهرتان بدون چشم‌داشت شامل حال همهٔ کاربران است. با احترام فراوان جیپیـــوتر ‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۴۶ (UTC)
نشان غلطگیر
ممنون بابت اطلاع رسانی به موقع حمید «بحث» ‏۳۰ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۱۲ (UTC)
نشان مبارزه با خرابکاری
درود. به پاس هشیاری و تلاش بی نظیرتان در مبارزه با ترولینگ، خرابکاری و حفظ دانشنامه، این نشان را به جنابتان تقدیم می کنم. با احترام M.Mousavi «بحث» ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۴۳ (UTC)
نشان مبارزه با خرابکاری
درود و سپاس بابت مبارزۀ شما با ترولینگ و خرابکاری. با احترام M.Mousavi «بحث» ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۰۷ (UTC)
نشان ویژه
درود، خدمت رسیدم یادآور شوم بنده کمترین نیز شاید مدد مستمر و عالی شما به دانشنامه هستم و تنها میتوانم در مقابل روح بلندتان تمام قد ایستاده کلاه از سر برگرفته و تعظیم نمایم. سلامت، شاد و عاشق باشید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۱۵ (UTC)
خيلي ممنونم بابت محافظت صفحه بحثم. خيلي خيلي محبت كرديد. شاخه زيتون (بحث) ‏۴ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۰۵ (UTC)
نشان مبارزه با خرابکاری
متشکرم از زحماتی که در این چند روز برای دفع حملات اخیر به صفحه بحث و ویرایشات من متقبل شدید.. ʃsʃsʃ (بحث) ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۷ (UTC)
نشان اخلاق
احمد عزیز، درود. به پاس رفتار عالی و توجه ویژه‌تان به کاربر های تازه وارد و نقص هایشان...بار ها شاهد حمایت و موضع عالی شما در حمایت از کاربران تازه وارد در مقابل تندخویی کاربران قدیمی بوده‌ام...سپاس از حسن رفتارتان... Editor7798 (بحث) ‏۳ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۳۳ (UTC)
نشان فنی
تشکر بابت کمک‌ها و آموزش‌های فنی‌تان. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱۳ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۲۲ (UTC)
بر چهره ی گل نسیم نوروز خوش است/ بر طرف چمن روی دلفروز خوش است{{{2}}}
از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست /خوش باش ومگوزدی که امروزخوش است{{{2}}}

پیشاپیش نوروز باستانی بر شما گرانمایه گرامی مبارک باد . با آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما بزرگوار در سال جدید. ارادتمندSftzed بحث و تعامل ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۰ (UTC)

شادباش نوروز
درود - خجسته باد و پر از شادی و نشاط و صفا - بهار گلشن نوروز و طالع فردا

نوروزتان پاینده. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۹ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۹ (UTC)

نوروز ۱۳۹۹ خورشیدی بر شما مبارک
با عرض درود و تبریک سال نو. امیدوارم امسال، سالی سرشار از سلامتی، آرامش و موفقیت برای شما و عزیزانتان باشد. پیروز و سربلند باشید. با احترام جیپیـــوتر ‏۲۰ مارس ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۰۲ (UTC)
بچه گربه‌ای با چشمان آبی برای شما!

درود. بچه گربه ای با چشمان آبی برایتان ارسال نمودم. امیدوارم از او خوشتان بیاید. اسمش را هر چه خواستید بگذارید فقط روزی دوبار ظرف غذایش را پر کنید :). بابت تمامی زحماتی که برای ویکی کشیدید کمال تشکر را دارم. با احترام فراوان

– ایلیا فرهنگ « گفتگو  » ‏۹ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۰ (UTC)

این نشان برای شما!
نشان فنی
درود احمد عزیز. فعالیت اخیرتان درخصوص پالایه بسیار مفید بود. مایه خرسندیست که اکنون ویکی کاربران فنی خوبی چون شما دارد. ارادتمند پدرامــگفتمان ‏۹ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۳۰ (UTC)
تشکر از زحماتتان برای دانشنامه
این گیلاس شراب شیراز از جوی بهشت تقدیم شما
درود بر گرامی احمد عزیز مدتی است کمتر شاهد حضور با ارزش شما هستم لذا خدمت رسیدم با تقدیم یک گیلاس شراب ناب شیراز برایتان آرزوی موفقیت و پیروزی در زندگی واقعی را نمایم تا به این وسیله وقت بیشتری برای دانشنامه بیابید. برایتان همواره سلامت، شادی و عشق آرزو دارم. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۲۴ (UTC)

توضیح اینکه میدانم شما معمول علاقه به دادن نشان ندارید اما به راستی چرا این ساده ترین روش برای قدردانی و تشویق همکاران به استمرار حضورشان را به کار نگیریم کیست که از تشویق خوشش نیاید. اما در مورد بعضی مانند شما این تقدیم نشان است که برای اهدا کننده (مانند من) افتخار است چرا که اندک هستند کاربرانی که در اندیشه همه جای داشته و دوستی و هم صحبتی با آنان و مطالعه نگارشهای پر مغزشان بخصوص در محیط‌های بحث نشان از اندیشه ژرفشان باشد. هرچند خود بی‌خبرید اما از جای پایتان بسیار آموخته‌ام. پس سپاسگزارم. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۳۵ (UTC)

فنجانی قهوه برای شما!
درود جناب احمد، از آنجایی که در بالای بحثتان گفتید با پیگیران مشکلی ندارید، بنده هم پیگیر هستم، (نگران نباشید بنده حداقل روزی ۱۰ بار به بحثتان سر میزنم) خواستم خدمت برسم که حال و احوالی از بزرگوار بپرسم لکن هیچوقت سعادتش را نداشتم، مهرافزون! Folklore ‏۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۱۷ (UTC)
تبریک سال نو

سلام، سال نو را خدمت شما تبریک عرض میکنم. امیدوارم سال خوبی در پیش رو باشد. Mr Smt *[بحث]* ‏۲۱ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۵۹ (UTC)

شادباش نوروز
بهترین آرزوها در سال جدید
آمدن نوروز و سال جدید بهانه ای است برای ابراز مهر و دوستی به عزیزانت. برای من ویکی‌پدیا خانه‌ای است پر از مهر که در آن حس زندگی جریان دارد. و این‌همه زیبایی ممکن نبود به‌جز با حضور عزیزانی چون شما.

نوروزتان مبارک و برایتان سالی پر از اتفاقات خوب آرزو می‌کنم.

با احترام همیشگی دلارام عطا ‏۲۱ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۱۰ (UTC)