بحث کاربر:Ruwaym: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Shiasun در مبحث درخواست بازگشایی
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Shiasun (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۴۳۱: خط ۴۳۱:
::::::اینکه تیتر بزنید هیئت نظارت و سپس دیوارنگاری کتیبه ای کنید یعنی سواستفاده از این امتیاز ویرایشی که از شما سلب نشده است [[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)
::::::اینکه تیتر بزنید هیئت نظارت و سپس دیوارنگاری کتیبه ای کنید یعنی سواستفاده از این امتیاز ویرایشی که از شما سلب نشده است [[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)
:::::::@[[کاربر:Mahdi Mousavi|Mahdi Mousavi]] بسیار خب، به وضوح می‌گویم: من غلط کردم و دیگر هیچ بحثی را در اینجا ادامه نمی‌دهم. تمام. [[کاربر:Ruwaym|Ruwaym]] ([[بحث کاربر:Ruwaym#top|بحث]]) ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۵۰ (UTC)
:::::::@[[کاربر:Mahdi Mousavi|Mahdi Mousavi]] بسیار خب، به وضوح می‌گویم: من غلط کردم و دیگر هیچ بحثی را در اینجا ادامه نمی‌دهم. تمام. [[کاربر:Ruwaym|Ruwaym]] ([[بحث کاربر:Ruwaym#top|بحث]]) ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۵۰ (UTC)
::::::::{{پ|Mahdi Mousavi}} اینگونه رفتار با کاربر که باعث می‌شود به او چنین فشار روحی وارد شود و اینگونه پاسخ دهد، بسیار مذموم است. آن هم کاربری که فقط دسترسی به صفحه بحثش دارد و هیچ کس به او توجهی ندارد. [[کاربر:Shiasun|Shiasun]] ([[بحث کاربر:Shiasun|بحث]]) ‏۷ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۴۵ (UTC)


== پیام در ویکی دیگر ==
== پیام در ویکی دیگر ==

نسخهٔ ‏۷ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۴۵

حذف زمان‌دار مقالهٔ خضر لطفی

درود؛ برای مقالهٔ خضر لطفی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

اصلاح ترجمه ماشینی.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ مصادف با ۱۹ مهر ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Babooneh 🌼 ‏۱ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۴۱ (UTC)پاسخ

Response

Hi. Regarding your request: I am not familiar with Middle Persian and cannot be of help. — حجت/بحث ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۱:۵۹ (UTC)پاسخ

@Huji: It's ok, thank you anyway. --Ruwaym (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۰۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف مهرنوش ابراهیمی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ مهرنوش ابراهیمی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مهرنوش ابراهیمی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. دیهیم ‏۳۰ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۳۶ (UTC)پاسخ

استفاده از چند حساب کاربری

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود. این امر شامل مشارکت از طریق ترکیبی از حساب‌های ثبت‌نام کرده و گمنام (آی‌پی) نیز می‌شود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. Luckie Luke (Talk) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۱:۰۷ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف اعظم فرخزاد

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ اعظم فرخزاد پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/اعظم فرخزاد ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Luckie Luke (Talk) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۱:۱۲ (UTC)پاسخ

فارسی

سلام. نمی‌دونستم فارسی اینقدر خوب صحبت می‌کنی. چه‌طوری و برای چه یاد گرفتی؟ ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۱۳ (UTC)پاسخ

@4nn1l2: مرحبا بر آشنای قدیمی، چه خوب که یکی دیگر ما را اینجا شناخت.
والا ما ایرانیان عراق/عراقی‌های ایران فارسی یاد نگرفتیم، فارسی یاد داریم! به شکل دقیق‌تر، اگر فارسی را یاد نداشته باشیم (چرا که زمینهٔ قومی ما می‌تواند شامل لُر، فَیلی، کُرد، عرب، آذری و حتی گروهی از آشوریان باشد، جدا از فارس‌ها)، مجبور می‌شویم یاد بگیریم. البته عامیانهٔ فارسی را خوب یاد داشتم (گه‌گاه مجبور می‌شدم از گوگل ترجمه برای گفتگو با کاربران ایرانی از جمله شما در کامنز استفاده کنم! با این خیال که استفاده از زبان عامیانه در ویکی‌پدیاها خوشایند نیست) و زبان رسمی را نیز در یک سال گذشته آموختم (از جمله تایپ، ویراستاری، تفاوت‌ها و شباهت‌هایش با عربی). به دلایل بسیاری، تصمیم گرفتم در ویکی‌پدیای فارسی نیز مشارکت داشته باشم. البته دعوت کاربر POS78 نیز بی‌تأثیر نبود؛ همان‌طور که در زندگی واقعی کبوتر دوبامه هستیم، در ویکی‌پدیا نیز این چنین شدیم!
امیدوارم بتوانم در ویکی فارسی نیز مشارکت کنم و اینجا با "منع" و "تنبیه إداري" روبرو نشوم! --Ruwaym (بحث) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۴۳ (UTC)پاسخ
عالی است. من هم دوست دارم عربی سوری و ترکی استانبولی (زبان‌های مهم خاورمیانه) یاد بگیرم ولی انگیزه‌ام قوی نیست و هدف خاصی هم ندارم، لذا پیشرفت خاصی هم ندارم :-( ‏4nn1l2 (بحث) ‏۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۵۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف عباس ترجمان

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ عباس ترجمان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/عباس ترجمان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. دیهیم ‏۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۵۱ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف عبدالعزیز جواهری

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ عبدالعزیز جواهری پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/عبدالعزیز جواهری ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. شهنام ک (گفتگو) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۵۸ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف علی عدنان غریفی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ علی عدنان غریفی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/علی عدنان غریفی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. دیهیم ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۰۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف ابومعتوق موسوی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ ابومعتوق موسوی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/ابومعتوق موسوی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. دیهیم ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۰۴ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف محمدرضا آل صادق

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ محمدرضا آل صادق پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/محمدرضا آل صادق ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. دلارام عطا ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۵:۰۵ (UTC)پاسخ

شیوه انتقال رده

درود بر Ruwaym گرامی، در صفحه انتقال رده، یک درخواست گذاشته بودید که شیوۀ نوشتن آن برای اجرا توسط ربات مناسب نبود. لذا برای جلوگیری از اختلال در کار ربات، آن را حذف کردم تا درخواست‌های کاربران دیگر میسر شود. در صورت امکان، درخواست خود را با یکی از کاربران دارای بیش از 3000 ویرایش و آشنا با عنوان رده‌های مشابه در میان بگذارید تا در صورت تایید، درخواست شما انجام شود. با سپاس فراوان. AKhaleghizadeh (بحث) ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۲۹ (UTC)پاسخ

درود بر شما@AKhaleghizadeh: . ازینکه اهمیت دادی متشکرم. والا یه جورایی خودم منصرف شدم، دیدم رده‌های بسیاری برپایهٔ «... اهل…» و «... سده ۱۹ (میلادی)...» وجود دارد. به نظر می‌رسد باید در قهوه‌خانه مطرح کنم، نه اینکه خودسرانه اقدام کنم. نیاز به اجماعی تازه داریم، چرا که «اهل» به آسانی می‌تواند جایش را به یای نسبت بدهد. این کار به‌ویژه برای کشورهای که نامشان طولانی است مناسب‌تر است. دربارهٔ تقویم میلادی اما بحث‌ها بیشتر است، فقط نمی‌دانم چرا در پرانتز گذاشته می‌شود، در حالیکه ما قرار نیست افراد غیر ایرانی را بر پایه تقویم هجری شمسی مرتب کنیم. امیدوارم این آشفتگی حل بشود. سپاس. --Ruwaym (بحث) ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۲۶ (UTC)--Ruwaym (بحث) ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۲۶ (UTC)پاسخ
‌درود بر شما. چنین عنوان‌های باید با رده‌های مشابه هماهنگ باشند و برای هر موضوع تخصصی ممکن است چنین عنوان‌هایی متفاوت باشد. من هم از توجه شما سپاسگزارم. AKhaleghizadeh (بحث) ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۴۸ (UTC)پاسخ

ابرابزار

درود، از ویرایش‌هایتان در ویکی‌پدیا فارسی متشکریم. به نظر می‌رسد که برخی ویرایش‌های شما اشکالات نگارشی دارند (نظیر نقطه‌گذاری اشتباه، استفاده از نویسه‌های عربی و غیره). شما می‌توانید این مشکلات را به آسانی، با استفاده از ابرابزار حل کنید. برای آشنایی با ابرابزار و نحوهٔ فعال کردن آن به ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه ابزارهای ویرایشی/راهنما مراجعه کنید. چنانچه مشکلی بود، می‌توانید در صفحهٔ بحث من یا در قهوه‌خانهٔ فنی بپرسید. {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۳۳ (UTC)پاسخ

البته شما مشکل نگارشی و املائی نداشته و فقط چند مورد جزئی است که با ابرابزار بصورت نیمه اتوماتیک حل می‌شود. برای مثال اینجا را نگاه بیندازید. تشکر {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۵۲ (UTC)پاسخ
@POS78: سلام. از یادآوری ممنونم، به‌نظر می‌رسد هنوز با صفحه‌کلید فارسی عادت نکردم. چند روزی ازین ابزار هم استفاده نکردم، تا اینکه صفحه‌کلید Enhanced Microsoft Persian نصب کردم، خیال می‌کردم این ابزار فقط برای نیم‌فاصله‌گذاری است! نگو که کاربردهای فراوان دیگری هم دارد. اما با یکی از این کاربردها مشکل پیدا کردم، یاء و کاف عربی را نابجا فارسی می‌کند، مثل نام کتاب‌ها أحاسیسی فی تخامیسی، اگر یک کاربر فارسی‌زبان «أحاسیسی فی تخامیسی» جستجو کند، احتمالًا هیچ نتیجه‌ای پیدا نکند، اما اگر عربی جستجو کند یعنی «أحاسيسي في تخاميسي» به نتایج بسیاری می‌رسد و می‌تواند حتی آن کتاب را دانلود کند. به‌ویژه اینکه کاربران عرب ایرانی برای جستجو به وب فارسی تکیه دارند. اگر این مشکل را بتوان حل کرد (البته فقط در این مورد فارسی‌سازی یاء وکاف نابجاست چرا که عنوان به زبان اصلی مهم است)، همیشه ازین ابزار پیش از انتشار تغییرات استفاده خواهم کرد. --Ruwaym (بحث) ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۲۸ (UTC)پاسخ
لطفاً از الگو:به عربی یا همانند آن استفاده نمایید. کامیاب باشید {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۲۹ (UTC)پاسخ
الگو:به عربی/بدون پرانتز را هم ایجاد نمودم. کافیه یا جملهٔ به عربی را هم حذف کنم؟ {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۰۸ (UTC)پاسخ
@POS78: ممنون. حذف کن. پشت سر هم آمدن "به عربی" زیبا نیست. --Ruwaym (بحث) ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۰۰ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: درود فراوان خدمت استاد ارجمند و گرامی‌ام. جسارتاً ما به کمک شما نیازمندیم:
ما الگویی نیاز داریم که بتواند کلمات زبان‌های خارجه را حفظ کرده و بدون هیچ کلمهٔ اضافه باشد (جهت جلوگیری از خطای ابرابزار). چیزی شبیهٔ الگو:به عربی اما ساده و بدون پرانتز یا هر چیز دیگر! متشکرم {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۳۸ (UTC)پاسخ
@POS78: سلام. می‌توانید از الگو:Lang-ar استفاده کنید. این الگو هوشمندتر از الگو:به عربی است و پرانتز هم ندارد. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۱۴ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: در حسن محسنی#آثار بکار بردم، دربارۀ کج شدنش نظری ندارم، اما پشت سرهم آمدن «به عربی» چندان زیبا نیست. ما الگویی می‌خواهیم برای نام آثار و کتاب‌ها درون متن مقاله که چندبار یاد می‌شود، نه الگویی برای نام اصلی فرد یا چیزی به زبان اصلی که یک بار کاربرد داشته باشد. --Ruwaym (بحث) ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۰۲ (UTC)پاسخ
@Ruwaym: اگر درست متوجه شده‌باشم، دنبال راه حلی هستید که نویسه‌های عربی توسط ابرابزار به فارسی تبدیل نشوند. اگر چنین است، برای این کار نیازی به الگو ندارید. برچسب‌های <!--ابر-->متن<!--/ابر--> برای همین کار هستند. هرآنچه که به‌جای «متن» قرار دهید از ویرایش ابرابزار مستثنی می‌شود و ابزار بر آن اثری نخواهد گذاشت.
اگر اشتباه متوجه شده‌ام، لطفاً مقصود خود را بیشتر توضیح دهید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۱۵ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: درسته، نتیجه عالی است. البته فقط دربارۀ آثار یک فرد به کارش خواهم برد، آن هم آثاری که به فارسی ترجمه نشده باشد. در ویکی‌داده بحث در این باره زیاد شد، نتیجه: ما حق نداریم نام آثار یک فرد را خودسرانه و گوگِلانه ترجمه کنیم، به‌ویژه آثار ادبی و موسیقی، مگر آنکه دیگری (مترجم ماهری) آن را ترجمه کرده باشد. حالا یک بار در متن اشکالی ندارد،‌ اما در فهرست آثار باید به همان زبان و خط اصلی ذکر شود.
سپاس از مستر جیپوتر !--Ruwaym (بحث) ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۵:۴۴ (UTC)پاسخ
عزیز، شما دنبال {{عبارت عربی}} می‌گردید :) ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۲۷ (UTC)پاسخ
@4nn1l2: اینم خوبه. تنکس. --Ruwaym (بحث) ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۱:۴۸ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان نویسنده
پیروز و مؤید باشید. {{کاربر|POS78}}بحث ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۴۰ (UTC)پاسخ

رفع اختلاف

سلام. احساس می‌کنم از من دلخورید و این طرف و آن طرف می‌خواهید حالم را بگیرید. البته حال من گرفته نمی‌شود چون رویم زیاد است. صرفاً وقت جفتمان هدر می‌رود. به هر حال فکر کنم هنوز سر قضیهٔ پرچم طالبان در ویکی‌انبار نسبت به بنده جبهه دارید. اگر آری، بهتر است مسائل انبار را به ویکی‌فا داخل نکنید. به طور کلی نیاز نبود بنده را در اینجا پینگ کنید و وسط بحث محتوایی نصیحت و توصیه کنید. کافی بود نظرتان را همانجا بنویسید. بنده هم شاید آن را مطالعه می‌کردم یا نمی‌کردم. بنده با نوشتن دربارهٔ فارسی‌بلدی شما و نیز ایمیلی که به شما زدم دربارهٔ سریال‌های عربی، خواستم فضا را بین خودمان دوستانه‌تر کنم ولی احساس می‌کنم به نتیجه نرسیدم و شاید بهتر باشد فاصله‌مان را از هم حفظ کنیم. پیروز باشید. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۴۲ (UTC)پاسخ

@4nn1l2: سلام و صبح بخیر. حال‌گیری کار موتورگیرهاست! نه من. ازینکه یک پُرروی دیگری می‌بینم خوش‌وقتم، چرا که منم پررو و بی‌تعارف هستم!
والا اگر به دلخوری باشه، من از ویکی‌پدیای عربی دلخورم نه از شما. اتفاقًا اگر کاربری را بیشتر پینگ می‌کنم، نشان‌دهندۀ آشنایی بیشترم با اوست. فکر کنم شما اولین کاربری بودید که به من پیام دادید، در ویکی‌انبار، اگر یادتان باشد. آن موقع آماتور بودم تازه از "ویکی‌مساق" (که چیزی دربارۀ بحث کردن بما یاد ندادند) درآمده بودم، و خیال کردم افغان هستید، با این پیش‌فرض که عمومًا یک ایرانی نمی‌تواند در آنجا به مدیریت برسد. تا اینکه پس از دو سال و نیم، حتی به من صلاحیت "المحرر" را هم ندادند، نمی‌دانم تو فاویکی چه نامیده می‌شود، به هر شکل، این صلاحیت/دسترسی ربطی به آراء و افکار و پیشینۀ قطع دسترسی یک کاربر ندارد؛ بلکه به توانایی و مهارت‌های مقاله‌نویسی او برمی‌گردد، ناکام شدم، با وجود اینکه مدیری دیگر موافق بود، پس عطایش را به لقایش بخشیدم. خیلی وقت هم بود که با میرزا مسعود ترشیزی (POS78) آشنا شده بودم، گفتگو کردیم، درباره ویکی‌فا صحبت کردیم، از من دعوت کرد که در اینجا نیز مشارکت داشته باشم. با شما فور بیگ نیز در اینجا بیشتر آشنا شدم. حالا هم که آمدیم و اگر به کاربری چیزی می‌گوییم، دوستانه و پند است، نه جبهه و جنگ. من با همه کاربران دوستم، آن‌هایی که نیز می‌شناسم بیشتر پینگ می‌کنم.
اما اینکه ایمیل شما را مستقیم پاسخ ندادم (جوری که ایمیل من برای شما شناسایی شود) دلیلش واضح است: میان و من شما چیزی جز سیاست‌های ویکی‌پدیا نیست. یعنی نباید باشد. نه عُرف اجتماعی، نه برادری (دینی)، نه هم‌وطنی (قانونی/فرهنگی)، نه حتی همکاری وجود دارد. این جدا از سیاست‌های خود ویکی‌پدیاست که تصریح روشنی دارد که أيها الناس: اینجا شبکۀ اجتماعی نیست الخ. نمی‌دانم چقدر این موضوع در ویکی‌فا مطرح است: آیا اینجا فضا دوستانه - تخصصی است، یا نه مثل ویکی‌عربی و انگلیسی است؟ اما همین دیشب متوجه شدم که محترم Hamid Hassani یک سال و هشت ماه پیش بسته شده است، او از نخستین کاربرانی که در ویکی‌فا به او اشاره کردم و نامش را در همان پروژه دیدم. او با ۱۲ سال ۴ ماه عمر ویکی‌نویسی، با ۴۹۷۹۷ ویرایش و ۵۳ سال و ۱ ماه و ۲۳ روز سن، به راحتی کلیک یک مدیری بسته شده. من دربارۀ دلیل بسته شدنش نظری ندارم اما طبق عُرف و فرهنگ ایرانی، آنچه فضیلت است "ستر عیوب" است، چشم‌پوشی کردن از خطای دیگری و در عیان بیان نکردن آن. موضوع این کاربر می‌توانست به شیوه‌ای دیگر حل شود. اما به نظر می‌رسد کنشگری عملی و عیان‌سازی، شیوۀ برتر بوده است. بحث در این باره بسیار است، اگر قرار بر بی‌تعارفی و سختگیری و اجرای مو به موی سیاست‌ها و مته به خشخاش زدن باشد، شما الان باید قطع دسترسی می‌شدید! هم در آن بحث اخیر هم در بحث پربازدیدترین مقالات.
درد و دل زیاد دارم، اما سرت را نمی‌خورم. یک چیز دیگر: من به خاطر اختلافات از کسی یا چیزی دلخور نمی‌شوم، اختلاف در دید من "سنة الله في أرضه" است، باید اختلاف وجود داشته باشد. باید من و شما با یکدیگر اختلاف داشته باشیم. اما قبول کردن دیگری، حل اختلاف و تعامل نیز باید باشد. باید شما در ویکی‌انبار با وجود این ورژن از پرچم طالبان مخالفت می‌کردید، تا من به مرحله‌ای برسم که در صحفۀ کاربری‌ام هیچ برچسبی دربارۀ سیاست و چیزهای بی‌ربط به ویکی‌پدیا نگذارم.
سپاس از شما. --Ruwaym (بحث) ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۴:۵۱ (UTC)پاسخ
سلام و ممنون که به این پیام در ویکی‌انبار اشاره کردید که اصلاً یادم نبود. بنابراین آشنایی ما دست‌کم سه سال سابقه دارد. حقیقتاً خوشحال شدم.
تعریف از خودم نباشد ولی استعدادیاب خوبی هستم و کاربران مستعد را سریع تشخیص می‌دهم. بلافاصله فهمیدم که شما کاربر مستعدی هستید. اینکه عربی بلدید هم برایم خیلی مهم است، چون باید این زبان را یاد بگیرم و دوست دارم در این راه گهگاهی نیز از شما کمک بگیریم.
در کل خیلی دوست دارم رابطه‌مان دوستانه، محترمانه و به سود هر دو باشد. هرجایی نیاز به کمک داشتید حتماً پینگ کنید، ولی لطفاً نه برای توصیه و نصیحت. راستش اینجا با اینکه دانشنامه است و یک سروگردن از بقیهٔ فضاهای اینترنت رسمی‌تر است، ولی در نهایت باز هم روی اینترنت و آنلاین است و فرهنگ آنلاین ایجاب می‌کند خشک و عصاقورت‌داده نباشیم و به میزان بالایی انعطاف داشته باشیم و صرفاً به خط قرمزها واکنش نشان دهیم. احساس می‌کنم شما از آنور بام افتاده‌اید و زیادی خواستار خشکی هستید. والا در ویکی‌انبار و ویکی‌پدیای انگلیسی و دیگر پروژه‌هایی که من می‌پلکم اینقدر خشک و خشن و عصاقورت‌داده نیستند و مدام درخواست قطع دسترسی کاربران را نمی‌کنند و شوخی و تفریح و لذت بردن جزء لایتجزای ویکی‌پدیاست (خود بنده که در انبار سه سال است مدیر هستم یادم نمی‌آید کاربری که بیش از ۵۰۰ ویرایش داشته باشد را قطع دسترسی کرده باشم). هدف غایی من از فعالیت در ویکی‌پدیا لذت بردن است، نه کمک به دانش بشری یا مثلاً نشر اطلاعات و …
با این تفاصیل اگر می‌توانیم همکاری و رابطه دوستانه داشته باشیم که فبها و شخصاً بسیار پایه و مایلم. ولی اگر قرار است سروکلهٔ استرس پیدا شود، من ترجیح می‌دهم رابطه کمتر شود. چه بسا بروم وقتم را جای دیگری صرف کنم، چه می‌دانم، شاید بروم توییچ استریم کنم… ویکی‌پدیا آنقدرها هم جذاب نیست. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۲۴ (UTC)پاسخ
سلام دوباره بر @4nn1l2: فور بیگ! من خونگرم و در خدمتم. خوشحالم که کاربرانی مثل شما اینجا هست. به‌نظر می‌رسد فاویکی مثل جامعۀ ایرانی است، همه جور کاربر با تنوع فکری و مهارتی و قومی و زبانی هست. باحاله. تنها چیزی که من می‌خام اینه: بحث‌های جدّی رو عامیانه نکنیم، در موضوعات تخصصی نظر شخصی ندیم، دیدگاه‌های شخصی خود به‌ویژه موضوعات که "مُثير لِلجَدَل" هستند، بیان نکنیم. همین. مثلا: برای من فرقی بین امیر و شبهه وجود نداره. نیاز نیست صفحه کاربری ما آینۀ شخصیت ما باشه، همون طور که نام کاربری ما مستعار است.
در گروه تلگرامی کامنز می‌توانید مرا بیابید. --Ruwaym (بحث) ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۲:۰۱ (UTC)پاسخ

هماهنگی برای انتقال

درود، باز هم یک متن در "وپ:دار" از شما دیدم. پیشنهاد می‌کنم شیوۀ بهتری را برای انتقال رده در پیش بگیرید چون این طوری ممکنه نوشته شما توسط کاربران از دست برود. پیشنهادم هماهنگی با یکی از کاربران باتجربه است یا ممکنه در "وپ:دا" هم مطرح بفرمایید که البته برای انتقال صفحه است. به هر روی، من متن شما رو به اینجا منتقل می‌کنم تا از دست نرود. با سپاس.

  • رده:افراد ایرانی عرب‌تبار>رده:عرب‌های ایرانی
    • مقالۀ اصلی «عرب‌های ایرانی» نام دارد.
    • معنی «تبار» اصولا روشن نیست که چیست، آیا به Descent اشاره دارد یا نَسَب، که عرب‌ها به دومی بیشتر مشهورند.
    • پسوند «تبار» برای بومیان به‌کار نمی‌رود و اغلب مقالات این رده برای بومیان عرب ایرانی است، نه مهاجرزادگان.
    • پسوند «تبار» در مقاله‌های این رده نام برده نشده‌ است، و هویت عربی صرفًا بر پایۀ تبار نیست.
    • «عرب‌های ایرانی» از نظر زبانی ساده‌تر و کوتاه‌تر، از نظر علمی دقیق‌تر از «افراد ایرانی عرب‌تبار» است.
    • پیشوند «افراد» در عنوان «افراد ایرانی عرب‌تبار» اضافی و بی‌معنی است، و گویا ترجمۀ گوگلی از ویکی‌انگلیسی است.

AKhaleghizadeh (بحث) ‏۱۸ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۲۷ (UTC)پاسخ

@AKhaleghizadeh: ✓ ، متشکرم. --Ruwaym (بحث) ‏۱۸ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۵۷ (UTC)پاسخ

درخواست كمک

دوستان همکار به من گفتند که در رابطه با مقاله عبدالمجید شرفی برای کمک در زمینه مسائل فنی با شما تماس بگیرم، لطفا راهنمایی کنید، با تشکر Solman9 (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۱۲ (UTC)پاسخ

@Solman9: سلام. من می‌توانم آن مقاله را از عربی به فارسی ترجمه کنم؛ در حدی که شما بتوانید آن را بیشتر گسترش بدهید. --Ruwaym (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۱۲ (UTC)پاسخ
@Ruwaym ممنون دوست من و حق نوشتن برای چه کسی خواهد بود؟ر Solman9 (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۱۵ (UTC)پاسخ
@Solman9: متوجه نشدم، من مقاله را در حدّی که خُرد نباشد ترجمه می‌کنم، شما اگر می‌خواهید بخش خاصی از آن را گسترش بدهید، آزاد هستید. لزومًا مقالۀ عربی آن کامل و بی‌نقص نیست. --Ruwaym (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۳۸ (UTC)پاسخ
@Ruwaym بله، سپاس، کمی وقت لازم دارم، ممنوم از لطف پر مهر شما. Solman9 (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۴۲ (UTC)پاسخ
@Solman9: ✓ عبدالمجید شرفی. --Ruwaym (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۴۲ (UTC)پاسخ
@Ruwaym بسيار خوب، در دست كار قرار گرفت، سپاس [[کاربر:Solman9 |Solman9] (بحث) ‏۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۴۵ (UTC)پاسخ
@Ruwaym

نکته ای وجود دارد که می خواهم در مورد آن صحبت کنم: متوجه شدم که شما یک عنوان اضافی قرار داده اید که همان عنوان در صفحه است و ما عناوین تکراری داریم، از منظر آکادمیک، تفاوتی بین آنها وجود ندارد: انديشه | ساختار فكري ️ ممنون Solman9 (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۰۳ (UTC)پاسخ

ممنون Solman9 (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۰۱ (UTC)پاسخ
@Solman9: از منظر ادبی و ویکی‌پدیایی تفاوت هست: «اندیشه‌ها» عنوانی دقیق، ویکی‌پدیاپسند و درست برای بررسی فکر اوست؛ اما ساختار فکری به نظر می‌رسد که ادعایی یک‌سویه برای بررسی اندیشه‌ها و آرای او باشد. فکر نکنم ما در ویکی‌پدیا حق داشته باشیم «ساختار فکری» اندیشمندی را بررسی کنیم، اما می‌توانیم اندیشه‌ها/آرای او را برپایۀ آنچه منابع تأیید می‌کنند، بیاوریم. حقّ ویرایش محتوایی نیز داریم. Ruwaym (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۴۷ (UTC)پاسخ
@Ruwaym سپاس موافقت نمودم [[کاربر:Solman9|Solman9] (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۵۲ (UTC)پاسخ

دوست خوبم

سلام دوست خوبم، کجا می توانم صفحاتی را که ایجاد کرده ام پیدا کنم؟ تشكر كمال سلمان (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۴۶ (UTC)پاسخ

@Solman9: سلام بر Solman9. در اینجا می‌توانید. راه دیگر این است: کافی است بالا سمت چپ روی «مشارکت‌ها» کلیک کنید، سپس پایین صفحه یک نوار می‌بینید، روی «مقاله‌های ایجادکرده» کلیک کنید. در همان صحفه در نوار بالایی در بخش «جستجوی مشارکت‌ها» می‌توانید روی خانة «فقط نمایش ویرایش‌هایی که ایجاد صفحه هستند» کلیک کنید، تا جدا از مقالات، رده‌ها یا هرچیز دیگری که ساختید نشان داده شود. تحياتي. Ruwaym (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۰۶ (UTC)پاسخ

Ruwaym@ سپاس از شما، ويک سوال فنى ديگر: در توضيحات آمده، مثال: صفحه ى الشرفى ، "ياز ايجاد شده"، آيا اين به معناى، اينكه ديگر ايجاد كننده اصلى نيسم؟ لطفا مرا روشن كنيد. مودتي Solman9 (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۲۶ (UTC)پاسخ

@Solman9: درسته، ایجادکننده من هستم، آنچه شما ایجاد کردید بنا به دلایلی حذف شد، ترجمه نادرست و غیره؛ اما نسخۀ من حذف نشده. شما می‌توانید مقاله را گسترش دهید و جزء پیگیری‌هایتان قرار دهید تا هر تغییری روی آن می‌شود را ببینید. Ruwaym (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۳۱ (UTC)پاسخ

سپاس، به نظر مى آيد با مشكلى مواجه هستيم، ايده وايجاد صفحه از اينجانب بود، مى توانسيتد، به عنوان پشتيباني كمكم كنيد تا با نام من باقى بماند.به حال سپاس گذارم، در آينده مشاوره خواهيم كرد. ممنون. Solman9 (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۳۴ (UTC)پاسخ

در خصوص ترجمه خودم مترجم هستم، منتهى حذف سريع امكان دورباره ويرايش را به من نداد.. جهت اطلاع. سپاس Solman9 (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۴۰ (UTC)پاسخ

موضوع جديد

براى ايجاد صفحه جديد چه بايد كرد، پيشنهاد عنوان دارم، ولى ممكنه همكاران بنا به دلايلى حذف كنند، پيش از حذف كس ديگرى آن را ايجاد كند، چون دارى سمت است! فكر مى كنم ويكيپيديا در سياست ايجاد صفحة با مشكلى روبه روست. پيشنهادى داريد؟ كمال سلمان (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۳۸ (UTC)پاسخ

@كمال سلمان: برای موضوع بالا متأسفم. پیشنهادم این است که از منابع معتبر استفاده کنید، پیوند میان‌ویکی بگذارید، در ترجمه به دستور زبان فارسی دقت کنید، مقاله را از 4000 بایت (سه پاراگراف) بیشتر کنید، عنوان‌بندی مناسب برای هر بخش بگذارید، متن را عینًا کپی نکنید بلکه تغییراتی ویرایشی در محتوا انجام دهید. Ruwaym (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۴۲ (UTC)پاسخ

بسيار عالى، اگر مقدورست، پشتيبان يک موضوعى كه آن را ااجاد خواهم كرد شويد، تمام شرايطتي كه ذكر كرديد به طور حتم مراعات خواهند شد. اميدوارم وقت داشته باشيد وبپذيريد؟ وتسلم كمال سلمان (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۴۶ (UTC)پاسخ

@Solman9: اگر به زندگی‌نامۀ شخصی ارتباط دارد، من مایلم؛ ولی خب، اگر زندگی‌نامه نبود اما به عِراق/ مشرقِ عربی ربط داشت، بی‌رغبت نخواهم بود. Ruwaym (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۵۲ (UTC)پاسخ

سپاس، بله، زندگی‌نامۀ خواهد بود، شما را در جريان خواهم گذاشت، پيش از ايجاد صفحه، و از جهتى همكار ويرايشى صفحات شما و كمک يار خواهم بود.. و اين (هل جزاء الإحسان إلا الإحسان) از طرفم به شما است. سپاس [[کاربر:Solman9|Solman9] (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۰۴ (UTC)پاسخ

@Solman9: أنا بخدمتك عزيزي. Ruwaym (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۰۹ (UTC)پاسخ

تسلم، يا ابن الأكرمين 👍 از لطفتان متشكرم. Solman9 (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۱۴ (UTC)پاسخ

سلام و درود، بيوگرافى عبدالمجيد شرفى به پايان رسيد، پيشنهادى براى ويراش صفحه داريد لطفا خبرم بديد،

متشكرم Solman9 (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۵۴ (UTC)پاسخ

@Solman9: جمعه مبارک باشد.
جایگیری این جمله در لید نادرست است « رئیس پیشین مجمع حمکت تونس (۲۰۱۵–۲۰۲۱)،» چرا که از منصبی سخن می‌گوید نه شغل. خطوط اول و جملات اولیه در لید باید به شناسایی کلّی زندگی و پیشۀ فرد بپردازد، نه جزئیات مناصب، هرچند مهم باشند.
در بخش اندیشه، یادکرد منبع‌دهی درست انجام نشده است. نقل قولی که به عنوان منبع آماده است باید در بخش نقل قول/گفتاورد یادکرد مربوط (کتاب، وب ..) این طوری بیاید: جملۀ آغازین + ... (به معنای حذف عامدانه برای کوتاه‌سازی) + جملۀ آخری. این بخش همچنین به بازبینی ترجمه و ویراستاری نیاز داد.
در فارسی، پس از ویرگول یا نقطه واو نمی‌آید، ویراستاری فارسی اینطوری است، هر چند این امر در عامیانه کاربرد دارد.
آثارش به بخشی جدا با عنوان‌بندی دو = نیاز دارد. ذکر آثار در میان متن همراه با توضیحات است نه فهرست آوردن. مثلا: در سال 1975 «مقامع الصلبان» را چاپ کرد، کتابی دربارۀ فلان که فلان و الان و بهمان.
این مقاله به پیوند درونی به چند مقاله نیاز دارد که هم‌اکنون در ویکی‌پدیای فارسی وجود ندارند، مثل: دانشگاه منوبه، بیت الحکمه وغیره.
بررسی‌ام در نگاه اول، این چنین شد. Ruwaym (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۴:۵۴ (UTC)پاسخ

@Ruwaym جمعه‌ها مبارک باد، سپاس از پیگیری‌های شما. بله، موافق هستم. هر نوشتاری نیاز به چندین بازنگری دارد؛ اشکالاتی را که وارد نمودید از چند نگاه قابل بررسی است: ا. بررسی‌های اصولی نشر در ویکیپدیا؛ ب. خطاهای های ناخواسته نوشتاری؛ ج. شیوه‌های کدگذاری و رمزنگاری جهت نشر استاندارد. شما به این سه بیشتر وارد هستید. منتهی نکته‌ای اساسی در خصوص دستور زبان فارسی است که به طور کلی باید در چند مورد اجر شود. به طور مثال، سالها پیش در دانشگاه مراحل کار چنین بود: ویرایش اولی، ویرایش دومی، بررسی کنترلی که مختص به سرویراستاری است. در پایان شما به کار ویکیپدیا وارد هستید و بنده خليی وارد نیستم. ممنونم Solman9 (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۳۹ (UTC)پاسخ


@Solman9: راستی از الگوی ترتیب‌پیش‌فرض برای افراد عرب نیز استفاده کنید، افراد در فارسی بر پایۀ «نام خانوادگی/دوم» چیده می‌شوند، برخلاف عربی. --Ruwaym (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۵۸ (UTC)پاسخ
@Ruwaym بله، حتما. سپاس Solman9 (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۰۰ (UTC)پاسخ

چگونه صفحهٔ خودم را بايگانى كنم؟

سلام، نمی توانم صحفهٔ خودم را بایگانی کنم، لطف کنید رهنمائی فرماید؟ سباس Solman9 (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۲۶ (UTC)پاسخ

من هم نمی‌دانم،‌ عمومًا این کار را خودم انجام می‌دهم نه بوت آرشیف‌ساز. از @4nn1l2: فور بیگ کمک بخواهیم شاید جواب داد. Ruwaym (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۴:۵۷ (UTC)پاسخ
@Ruwaymممنوم Solman9 (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۳۸ (UTC)پاسخ
با انتقال صفحهٔ بحث به زیرصفحهٔ بایگانی. به بحث کاربر:Solman9 بروید، و سپس صفحه را به بحث کاربر:Solman9/بایگانی ۱ منتقل کنید. در نهایت به [۱] بروید و صفحه را خالی کنید. توضیحات مفصل‌تر در راهنما:بایگانی صفحه‌ها آمده است. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۵:۰۷ (UTC)پاسخ

سپاس از راهنماییتون. Solman9 (بحث) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۵۰ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف عبدالمحسن لویمی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ عبدالمحسن لویمی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/عبدالمحسن لویمی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. شهنام ک (گفتگو) ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۴۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف مجدالدین نجفی اصفهانی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ مجدالدین نجفی اصفهانی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مجدالدین نجفی اصفهانی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. — KOLI ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۴۹ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف محمد جعفر شبر

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ محمد جعفر شبر پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/محمد جعفر شبر ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. جیرجیرک (بحث) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۳۵ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف علی طایی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ علی طایی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/علی طایی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Persia ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۵۶ (UTC)پاسخ

تقدیر به خاطر اهتمام به مشاهير عرب خوزستان

شما اهل خانه هستيد
ممنون از زحمات شما. Slmoan9 Solman9 ‏۲ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۵۴ (UTC) Slmoan9 Solman9 ‏۲ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۴۲ (UTC) Slmoan9 Solman9 ‏۲ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۴۱ (UTC)پاسخ
@Solman9: بسیار ممنونم از این هدیه و سخن زیبا. --Ruwaym (بحث) ‏۲ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۵۶ (UTC)پاسخ

درخواست بازگشایی

این کاربرِ بسته‌شده درخواست تجدید نظر در قطع دسترسی خود دارد:

Ruwaym (سیاههٔ بستن‌هابستن‌های فعالبستن‌های سراسریبستن‌های خودکارمشارکت‌هامشارکت‌های حذف‌شدهسیاههٔ پالایهسیاههٔ ایجاد کاربرتغییر قطع دسترسیباز کردنبازرسی (سیاهه))


دلیل درخواست:

من قطع دسترسی‌ام را ناعادلانه می‌دانم و می‌خواهم در صحفۀ بحثم در این باره حرف بزنم، اشاره‌ام به شماست Sunfyre (دیوانسالار، مدیر و کاربر) که بازرس نیستید. پیشتر Huji (دیوانسالار، بازرس کاربر، مدیر رابط کاربری، پنهانگر، مدیر و کاربر) نیز گمانی برده بود، به او پاسخ دادم و پذیرفت. خیال می‌کردم نیازی نیست تا ثابت کنم که هستم و برای چه به فاویکی آمده‌ام. حجت به من اطمینان داد که می‌توانم به مشارک‌ت‌هایم ادامه دهم. --Ruwaym (بحث) ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۰۹ (UTC)پاسخ

نکته:

  • در برخی مواقع یک کاربر بسته نیست، یا اینکه زمان بسته بودن آنها منقضی شده‌است. لطفاً سیاهه بسته شدن خود را بررسی کنید. اگر نشانی از بسته شدن وجود دارد یا آخرین بسته شدن منقضی شده شما به‌صورت خودکار توسط سیستم مقابله با خرابکاری بسته شده‌اید. لطفاً این الگو را پاک کرده و از این دستورالعمل پیروی کنید.
  • لطفاً رهنمود تقاضای تجدید نظر را بخوانید تا اطمینان کسب کنید که این تقاضا به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید تقاضای خود را در هر زمانی تغییر دهید.
درود. اگر کاربر:Huji اطمینان دارد این حساب، زاپاس کاربر:Sonia Sevilla نیست میتواند این درخواست باز شدن را قبول کند.--‏ SunfyreT ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۱۳ (UTC)پاسخ
Sunfyre از شما می‌خواهم دربارۀ شیوۀ اجرای آزمون اردکتان توضیح دهید، احساس می‌کنم بر اساس تصورات شخصی خودتان بوده است. --Ruwaym (بحث) ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۳۲ (UTC)پاسخ
خیر بر اساس تصورات شخصی نیست و بر پایه نحوه مشارکت است.-- ‏ SunfyreT ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۳۵ (UTC)پاسخ
@Sunfyre نمی‌توانم این ادعایتان را قبول کنم صرف اینکه مدیر هستید. نحوۀ مشارکت من بر پایۀ آنچه هست که در ویکی‌پدیای عربی و پروژۀ ویکی‌مساق یاد گرفتم. Ruwaym (بحث) ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۳۸ (UTC)پاسخ
@Sunfyre: درود فراوان. گویا سوءتفاهمی برای‌تان رخ داده‌است. جناب آقایِ رویم؛ هیچ ارتباطی با سرکار خانمِ سونیا ندارند. و این قطع دسترسی بی‌معنی می‌باشد. اینکه شما فکر می‌کنید نوع و شیوهٔ مقالاتِ ویکی‌عربی تنها توسطِ یک کاربر صورت می‌گردد؛ کاملاً اشتباه است. کمی بگردید صدها کاربر را شبیهٔ سونیا پیدا خواهید کرد. :)
به هر روی اگر کاربر:Ruwaym موافق باشند؛ تصاویری یا… برای اثبات مذکر بودن‌شان در ایمیل‌تان بدهند. بنظرم کفایت دارد برای اینکه اطمینان حاصل شود که کاربر:Sonia Sevilla نیستند. مؤید باشید {{کاربر|POS78}}بحث ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۲۹ (UTC)پاسخ
شناخت نحوه ویرایشی کاربر:Sonia Sevilla با یک سال عمر حساب قابل تامل است.-- ‏ SunfyreT ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۳۶ (UTC)پاسخ
@Sunfyre متوجه نشدم. اینکه شما فکر می‌کنید کاربری شباهت دارد به کاربر انسداد گشته؛ دلایلی واضع نیست. بنده شناخت کامل از ایشان دارم و همچنین اطمینان دارم که این انسداد اشتباهی بیش نبوده‌است. {{کاربر|POS78}}بحث ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۴۴ (UTC)پاسخ
منظور این است که شما با یک سال عمر حساب کاربری‌تان چطور از نحوه ویرایش سونیا که چهار - پنج سال پیش قطع دسترسی شده، خبر دارید؟ آرتا SATO ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۴۵ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen با بحثی که با جناب فور داشتم. می‌خواهید اشاره کنم بهش؟!
ولی قبل‌تر تصاویری از شهرم (کاشمر) گرفته بودند و کمی شناخت پیدا کرده بودم ازشان (گویا در نیشابور سکونت داشتند). {{کاربر|POS78}}بحث ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۴۹ (UTC)پاسخ
الان موضوع بنده هستم یا جنابِ رویم؟ :) {{کاربر|POS78}}بحث ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۵۰ (UTC)پاسخ
شما با بحثی که با فور داشتید با نحوه ویرایش سونیا آشنایی پیدا کردید و می‌گویید که مدیری (Sunfyre) که چهارده سال عمر حساب کاربری‌اش است و با سونیا در ویکی‌پدیا، بارها سر و کار داشته، اشتباه می‌کند؟ آرتا SATO ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۵۲ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen جناب بنده با سونیا کاری ندارم. رویم را می‌شناسم؛ پیش‌تر دیدارهای دوستانه‌ای داشتیم…! و بنده ازشان دعوت نمودم در ویکی‌فا فعالیت داشته باشند! گویا بود؟ {{کاربر|POS78}}بحث ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۵۶ (UTC)پاسخ
حالا از کجا می‌دانید رویم همان سونیا نیست؟ صزف اینکه سونیا اسمش دخترانه است، دلیل نمی‌شود که حتما دختر بوده باشد. آرتا SATO ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۵۸ (UTC)پاسخ
خیر. این تصویر را ببینید. :) {{کاربر|POS78}}بحث ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۰۰ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen صرف اینکه شیوۀ مشارکت من و او شبیه است، دلیل نمی‌شود که زاپاس او باشم. Ruwaym (بحث) ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۱۵ (UTC)پاسخ
خب، با تجربۀ چهارده‌ساله، آیا می‌توانم بپرسم چقدر با ویکی‌های همسایه آشنایی دارید؟ چقدر زبان عربی می‌دانید؟ آیا مشارکت‌های سراسری مرا بررسی کردید؟
نحوۀ مشارکت و شیوه‌ای که به ما در ویکی‌مساق و ویکی‌پدیای عربی یاد دادند و هی در بحث‌های کاربری به آن تأکید دارند، این طوری است:
  • مقالۀ جدیدی که می‌خواهید بنویسید دقت داشته باشید که موضوعش تحقیق دست اول نباشد، مهم باشد، اگر پیشتر حذف شده به دلیل حذف شدنش دقت کنید اگر لازم بود درخواست احیا دهید یا دوباره با منابع محکم‌تر درستش کنید.
  • اگر مقاله درباره فردی است به سرشناسی او دقت کنید. شیوه‌ای که در مقاله‌نویسی توصیه می‌شود در همۀ ویکی‌ها مشترک است، منتها تأکید می‌شود که جعبه اطلاعات یادتان نرود، منابع مکتوب ارجحیت دارد، در یادکرد به جزئیات دقت کنید و هر چه لازم است را بگذارید.
  • مقاله را درست و دقیق بخش‌بندی کنید، از عنوان‌های طولانی برای بخش‌ها دوری کنید، پیوند درونی لازم دهید اما زیاده روی نکنید، پس از ایجاد مقاله به رده‌گذاری و ویرایش آیتم ویکی‌دادۀ آن بپردازد، به تطبیق‌سازی تقویم هم توجه داشته باشید اگر در مقاله از تقویم هجری استفاده کردید (در ویکی‌داده و جاهای دیگر تقویم میلادی فقط کاربرد دارد).
  • اگر توانستید تصویری آزاد پیدا کنید به مقاله اضافه کنید؛ جدول و جعبه و از الگوهای مربوط استفاده کنید، پیوند بیرونی اگر لازم بود اضافه کنید، در بخش «جستارهای وابسته» به چند مقالۀ مهم وابسته پیوند دهید، بخش منبع را با الگوهای مناسب کامل کنید، اگر موضوع جالبی در مقاله یافتید در «آیا می‌دانید که» نامزدش کنید.
  • مقاله را خرد ایجاد نکنید دست کم از چهارهزار بایت بیشترش کنید.
  • مقاله را یتیم رها نکنید و در چند مقالۀ دیگر به آن پیوند دهید.
  • از دستور خط رسمی، اصطلاحات رسمی، بی‌طرفانه و علمی استفاده کنید.
  • در صفحات بحث، با گویش و لهجۀ عامیانه ننویسید.
این همه، جدا از نکته‌های ریز دیگر است.
با این حال، من انتظار پاسخگویی از دو مدیری که در این بحث وارد شدند ندارم. منتظر حجت می‌مانم. Ruwaym (بحث) ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۰۰ (UTC)پاسخ

@Sunfyre: من نه می‌توانم تأیید کنم که این حساب زاپاس سونیا هست و نه می‌توانم تأیید کنم که نیست. به فرض این که زاپاس سونیا هست، فعلاً مشارکت‌های اخلالگرانه به سبک سونیا از او ندیده‌ام. اگر چه به بازی گرفتن سامانه از طریق دور زدن قطع دسترسی، مورد قبول ما نیست ولی در این مورد خاص می‌توانیم زیرسبیلی ردش کنیم. — حجت/بحث ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۰۳ (UTC)پاسخ

@Huji: مشخصا مشارکت اولیه در محتوایی خاص در دانشنامه و سپس مشارکت‌های اخلالگرانه در مباحث آن یکی از سبک‌های مشارکتی کاربر سونیا است، شاید این مشارکت‌های اخلالگرانه واضح بروز نکرده باشد منتهی نشانه‌هایی از شروع آن وجود دارد. نمیدانم خاص این مورد چیست منتهی هر آنچه صلاح میدانید انجام دهید.--‏ SunfyreT ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۲۱ (UTC)پاسخ
من هیچ اقدامی نمی‌کنم. صرفاً اطلاعات و نظرم را در اختیار شما می‌گذارم. تصمیم با خود شماست.
بدیهی است که اگر حساب را باز کنید و بعد مشارکت‌های اخلالگرانه بروز کند، می‌تواند آن را مجدداً ببندید. در آن مقطع حتی لازم نیست اثبات شود این حساب زاپاس سونیاست. هر حساب اخلالگری را می‌شود برای حفظ پروژه بست. — حجت/بحث ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۲۴ (UTC)پاسخ
تصمیم من ادامه قطع دسترسی است.-- ‏ SunfyreT ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۲۶ (UTC)پاسخ
مخالفت شدید در بالا توضیح دادم. سوءتفاهم رخ داده‌است. {{کاربر|POS78}}بحث ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۳۰ (UTC)پاسخ
ویژه:تفاوت/34083952. {{کاربر|POS78}}بحث ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۲۹ (UTC)پاسخ
@Sunfyre برپایۀ همین مغالطه تعمیم ناروا دیگر کاربران را هم بسته‌اید؟ Ruwaym (بحث) ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۲۳ (UTC)پاسخ
@Huji تعارف‌هایتان که تمام شد، ما هم بی‌خبر نگذارید. شب بخیر. Ruwaym (بحث) ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۳۸ (UTC)پاسخ
درود، در قسمت پایین، نوشته‌اید که آرتا دودل است. باید خدمتان بگویم که نه. من مطمئن هستم که شما زاپاس سونیا هستید. فقط یک نکته را عرض کنم، برای من مشخص است که چطور سونیا چند ماه پیش (در یک فضای دیگر) از به نبح رفتن این پرونده در اینجا توسط کاربری دیگر پیش من شکایت می‌کند و جالب این است که کسی که آن تصویر را بارگزاری کرده شما هستید. به نظر من این بحث تمام شده است و کتمان آن با مطالب طولانی کمکی به سامانه نخواهد کرد. به این دلیل دسترسی بحث را از شما خواهم گرفت. --آرتا SATO ‏۱۴ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۳۰ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen روز بخیر. از اینکه ویرایش صفحۀ بحث مرا برگردانید، سپاسگزارم.
به عنوان یک معنویت‌گرا، به طور ناخودآگاه به درک شهودی از این مسئله احترام می‌گذارم، اما به‌عنوان ویکی‌پدیایی نمی‌توانم یک سوگیری تأییدی را به‌عنوان دلیلی برای زاپاس دانستن، آن هم خارج از بازرسی، بپذیرم. Ruwaym (بحث) ‏۱۸ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۵۴ (UTC)پاسخ
@Huji: روز بخیر، می‌توانم از شما برای جمع‌بندی درخواست بازگشایی‌ام کمک بخواهم؟ هرچه شد، به آن احترام می‌گذارم. تا ببینم با توجه به آن، چه خاکی به سرم بریزم. سه هفته گذشت. --Ruwaym (بحث) ‏۲۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۱۲ (UTC)پاسخ

الف) توضیحات بیشتر

عصر زمستانی‌تان خوش
پیش از هر چیز، از طومار شدن این بخش عذرخواهم. پس از یک هفته بررسی و پژوهش و گردش و کمک از این و آن، اینجا و آنجا، پرسان پرسان و حیران و ویران، انگار جان بقیه جان است، جان ما بادمجان؛ می‌خواهم هر آنچه لازم است که جامعۀ ویکی‌پدیای فارسی دربارۀ من بداند، یاد کنم تا ازین زاری و خواری مگر در آیم. اگر این اطلاعات شخصی است که جایی دیگر بیان نشده، مسئولیتش بر عهدۀ خودم است. هرچند فکر می‌کنم هویت واقعی من در دنیای مادّی همزمان با قطع دسترسی‌ام، لو رفته است؛ به emergency@wikimedia.org در این باره ایمیل دادم تا با همکاری آنان بررسی شود. همۀ ما به سلامت جامعه و سامانۀ ویکی‌پدیای فارسی و پایبندی بازرسان و مدیرانش به امنیت و هویت واقعی کاربران اعتقاد داریم، اما قدرت نفوذ حاکمیت را نیز باید بپذیریم. البته به هیچ از شما اتهامی وارد نیست و دربارۀ یک احتمال صبحت می‌کنم. متن زیر را می‌توانید به عنوان حقّ دفاع از خود به زبان واضح، بدانید.

وأمّا بعد:

کاربران مستقلی هستند که می‌توانند پس از یک هفته بررسی به این نتیجه برسند که وجود نشانه‌هایی، ادعای Sunfyre که مرا بسته، مبنی بر اینکه این حساب،‌ زاپاس است و علت وجودی آن برای عملیات خرابکارانه احتمالی است با تردید روبرو می‌سازد. ادعایی که آدمی را به یاد اقدامات سازمان‌های اطلاعاتی می‌اندازد و کلمۀ «سونیا» گویی یک کُدنام است. خودش از اصطلاح «اخلال‌گری» استفاده کرد که گویا همان «خرابکاری» است. او برپایۀ مغالطه تعمیم ناروا (برداشت شخصی‌ام ممکن است تحت تأثیر یک پیش‌فرض باشد، عذرخواهم) گفت: «مشخصا مشارکت اولیه در محتوایی خاص در دانشنامه و سپس مشارکت‌های اخلالگرانه در مباحث آن یکی از سبک‌های مشارکتی کاربر سونیا است، شاید این مشارکت‌های اخلالگرانه واضح بروز نکرده باشد منتهی نشانه‌هایی از شروع آن وجود دارد.» بله، خروسی را که شغال باید صبح ببرد، بگذار سر شب ببرد. پیشتر نیز از «نحوۀ مشارکت» سخن گفت، آرتا نیز او را تأیید کرد.

وأمّا بعد:

در ادامه می‌خواهم موضوع مهمتری را پیش بکشم. همانگونه که Sunfyre گفت، بر اساس تصورات شخصی عمل نکرده و بر پایه نحوۀ مشارکت دریافته که من زاپاس کاربر دیگری هستم؛ من نیز خارج از تصورات شخصی، بر پایۀ منطق بشری، احتمالاتی دارم. میان همزمانی عملی که انجام داده و تهدید شدن‌هایم در زندگی واقعی، شباهت‌هایی یافتم، شباهت‌هایی بیشتر از یکی بودن نام مستعار من و سازندۀ مقالۀ آن. امیدوارم صرفًا سوءتفاهم باشد و همزمانی‌اش اتفاقی. حال، ترکیب این اتهام در فضای مجازی و تهدید در فضای حقیقی مرا شدیدًا نگران کرده است و مطمئنم جامعۀ فاویکی نیز دربارۀ امنیت و هویت کاربرانش شدیدًا پایبند است. هیچ اطمینانی دربارۀ ارتباط آن تهدیدها و قطع دسترسی‌ام ندارم، اما نکته‌های هست که باعث می‌شود گمان‌هایم را جدّی بگیرم. البته اتهامی نه به Sunfyre نه هیچ کاربر دیگری وارد نیست، اما حجت پیش از او از گزارش‌هایی سخن گفت که چند کاربر مستقلاً به او اطلاع داده بودند. نمی‌خواهم بدانم آن چند کاربر گزارشگر که هستند، همۀ ما از وجود شهروندان خوب، مُخبِرها، راپورت‌چی‌ها، خواجۀ بَده رسان وغیره خبر داریم. حتی به آن‌ها هم اتهامی وارد نیست، اصلًا معلوم نیست چه چیزی رخ داده و توسط که بوده. دربارۀ این موضوع، عرض دارم، نه دفاع یا چیز دیگری. اما قضیه چیست؟

خب، صفحۀ بحثم پذیرای مداخلات جامعه دربارۀ قطع دسترسی‌ام، می‌باشد. (پیشنهاد می‌کنم در زیر این عنوان شرکت نکنید تا شلوغ نشود،‌ همان بالا بنویسید) با سپاس از همگی،‌ به‌ویژه آنانی که در بحث #رفع قطع دسترسی میرزا مسعود شرکت داشتند به ویژه شمس الشیعه.

زنده باشید. --Ruwaym (بحث) ‏۱۴ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۳۲ (UTC)پاسخ
یک مسلمانی هم لطف کند این بحث را پاک و پنهان کند، همچنین و نیز. سپاس. --Ruwaym (بحث) ‏۱۴ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۲۸ (UTC)پاسخ
@Huji: سلام. اگر ممکن است لطفا این خواسته اخیر کاربر را انجام دهید. Shiasun (بحث) ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۵:۱۸ (UTC)پاسخ
@Shiasun: بخشی که نیاز به پنهانگری داشت انجام شده‌است. — حجت/بحث ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۵۵ (UTC)پاسخ

@Samuel T.Owen: سلام. اگر ممکن است لطفا دسترسی کاربر به صفحه بحثش را به او برگردانید. او اکنون نمی‌تواند حتی درباره بازگشایی خودش ویرایشی انجام دهد. با تشکر Shiasun (بحث) ‏۱۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۴۹ (UTC)پاسخ

درود، استفاده نادرست از بحث انجام دادند و من دسترسی را گرفتم، اگر قول دهند که فقط و فقط در مورد قطع دسترسی‌شان اعتراض کنند و نه موارد دیگر، دسترسی بحث را باز می‌کنم. آرتا SATO ‏۱۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۵۱ (UTC)پاسخ

ب) درخواست بازرسی

جمعه شب بخیر
در ۱۵ فوریه، درخواست بازرسی حساب خود را در متا مطرح کردم، چرا که Chyah سراسری بسته شده است، گفتند باید محلّی پیگیری کنی. سپس در ویکی‌پدیای عربی نیز درخواستی مشابه ارائه دادم، جوابی همچون متا دادند. اما یکی از مدیران الجزائری، Nehaoua، نکته‌ای خاطرنشان کرد که جالب است، او گفت «من دو بار در ویکی پدیای فرانسه در معرض چیزی شبیه به وضعیت شما (بررسی و بازرسی، نه قطع دسترسی) قرار گرفتم و بدون مراجعه به اینجا [ویکی‌پدیای عربی] مشکل حل شد و حتی پس از آن نیز با اتفاق آرا، گشت خودکار را به دست آوردم.» یک مدیر ویکی‌پدیای عربی که در ویکی‌پدیای فرانسوی مشارکت دارد، به مورد مشابهی برخورده است؛ چه برسه به من.

بنابراین، از دو بازرس @Huji و Ladsgroup: محلّی خواهش دارم تا به بازرسی حسابم بپردازند، تا احتمال زاپاس بودن یا به یقین تبدیل شود؛ یا نادیده گرفته شود و Sunfyre باید دربارۀ اجرای شیوۀ آزمون اردکش توضیح کافی به جامعه ارائه کند. سپاس از همگی.--Ruwaym (بحث) ‏۱۸ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۳۷ (UTC)پاسخ
بازرسی با درخواست خود کاربران انجام نمی‌شود.
همچنین، نتیجهٔ منفی بازرسی، به خودی خود نافی زاپاس بودن نیست (چه بسا کاربری با استفاده از دو اتصال اینترنتی مجزا از دو حساب استفاده کند).
در نتیجه درخواست بازرسی شما رد شد. — حجت/بحث ‏۱۸ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۱۵ (UTC)پاسخ
از پاسخگویی سریع حجت بسیار سپاسگذارم... @Huji بنابراین، حساب کاربری مرا نمی‌توان از راه بازرسی، زاپاس دانست. چیزی جز آزمون اردک نمی‌ماند که گویا Sunfyre نمی‌خواهد توضیحی دربارۀ آن به جامعه ارائه دهد. دقت داشته باشید که نگرانی‌های جامعه دوطرفه است، اگر یک عده‌ای مرا زاپاس می‌نامند، عده‌ای دیگر چنین چیزی را باور نمی‌کنند؛ باید هر دوطرف آزاد باشند در این باره گفتگو کنند. توضیحات کوتاهی که تا کنون Sunfyre و آرتا ارائه داده‌اند، بر پایه‌های منطقی و ویکی‌پدیایی ردشدنی است. جدا از نا آشنایی آنان با مواردی که در «توضیحات بیشتر» یاد کردم، مثل پروژه‌های آموزشی برای مبتدیان، زبان و فرهنگ عربی و غیره.
آیا کسی می‌تواند مرا راهنمایی کند که راه بعدی حلّ اختلاف چیست؟ پرونده بردن به هیئت؟ یا درخواست نظر سوم از مدیری دیگر؟
از همکاری همگی ممنونم. Ruwaym (بحث) ‏۱۸ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۳۱ (UTC)پاسخ

ج) درخواست میانجی/نظر سوم/راهنمایی

که گفتت به جیحون در انداز تن؟/ چو افتاد، هم دست و پایی بزن. در ادامۀ حل اختلاف از محترم @جیبو @سید وکیل بِی درخواست میانجیگری دارم که از فهرست میانجی‌ها یافتمش؛ با وجود اینکه اختلاف دربارۀ محتوا نیست و یک سر قضیه، Sunfyre، علاقه‌ای به گفتگو نشان نمی‌دهد. امیدوارم میانجی‌گری Sa.vakilian مرا از به هن رفتن، بی‌نیاز کند. صد رحمت ایزدی بر آن مرد/ کز کیسۀ خود بود جوانمرد.

اگر میانجی‌گری خواستن در مورد من نابجاست، از محتشمه @پاتريشيا هانِم درخواست نظر سوم یا هر راهنمایی دیگری دارم که این اتهام زاپاس به من، لا یَتچسبَّک است؛ گویا بازرسی کاربران این چنین شده است: «ما برون را ننگریم و قال را/ ما درون را بنگریم و حال را». اما من دروغ و درنگی جور نکردم و بدین درِ ویکی‌فا از پی حشمت و جاهی نیامده‌ام، از بد حادثه، اینجا به پناه آمده‌ام.
یکی ازین دو @Sa.vakilian و پاتريشيا67: عزیز دخالت یا راهنمایی کند، کافی است. سپاس از همگی. --Ruwaym (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۱۶ (UTC)پاسخ
جیبوبِی/Jeeputer را خط زدم چون علاقه‌ای به میانجی نشان نداد.--Ruwaym (بحث) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۲۴ (UTC)پاسخ

د) درخواست دخالت از هیئت نظارت

فکر می‌کنم وقت آن رسیده که از هیئت نظارت درخواست دخالت کنم. به نظر می‌رسد طبق ویکی‌پدیا:هیئت نظارت#کاربران بی‌پایان قطع‌دسترسی‌شده، حق تشکیل پرونده دارم: چرا که حسابم با ابزار بازرسی یا بدست بازرسان، به عنوان یک زاپاس نامشروع اثبات نشده است،‌ بلکه بدست یک مدیر/دیوانسالار اردک احتمالی نامیده شده؛راه‌های قبل از شکایت را طی کردم که نتیجه نداده است؛مطمئنم که حتماً تخلف فاحشی از سیاست‌های ویکی‌پدیا صورت گرفته‌ است؛شاکی علیه نیز هیچ واکنشی نشان نداده و راه تعامل با او بسته است. هر توضیحی که دادم یا خواستم (پ، پ، پ)، رد شد یا با بی‌تفاوتی روبرو گشتم (درون ویکی) یا به فریب‌کاری متهم شدم (بیرون از ویکی). شاید هم بتوان، درخواست از هیئت نظارت را نیز، سوءاستفاده از فرآیند ویکی‌پدیا دانست...به همين ترتيب، با نوعی اوستراكيسم مدرن روبرو شده‌ام. اما می‌توان سنگ‌های بیشتر برای سنگسار من گرد آورد؛ بزن که برمکی است.

اما ما دست خط گرفته‌ایم که از آل برمک نیستیم. در ۱۶ ژانویه، یکی از دو بازرسان، حجت، به من ایمیلی زد و نگرانی خود را نسبت به زاپاس بودن حسابم، اعلام کرد؛ گفت تلاش می‌کند در ویکی بمانم اگر صادقانه و سازنده باشم، من نیز توضیحی نسبتًا مفصل دادم، او با فرض حسن نیت، سخنم را پذیرفت. نه تنها با او، بلکه در فضای اصلی به صداقت و سازندگی خود ادامه دادم، به گسترش و ایجاد مقالات پرداختم، در هر بحثی نیز صادقانه دیدگاه خود را ارائه دادم. آنچه حجت به من گفت را یک اتهام نمی‌دانم با اینکه بی‌تعارف بود، بلکه خودم قبول مخاطره نمودم، چرا که اگر انتزاعی بنگریم، من به ویکی‌پدیای کوچکی وارد شدم که پیشتر، کاربری که با من، فرهنگ و زبان مشترک دارد/داشته، از خوشنامی درآمده و سیاست‌هایی را نقض کرده است. واکنش حجت به توضیحات من نیز دموکپدیایی بود با اینکه نمی‌دانم چرا زمینه بازرسی دربارۀ حسابم وجود داشته است،‌ با این حال Sunfyre وظیفۀ مراقبتِِ حجت را به عنوان یک بارزس، نادیده گرفته است (پ) و گویا کارآگاه‌بازی درآورده و حسابم را پیشگیرانه (پ) بسته. این عمل مدیریتی به خودی خود مشکلی ندارد. اما حساب کاربری من برپایۀ ویکی‌پدیا:آزمون اردک که یک انشاست و می‌توان آن را نوعی مغالطۀ اثبات با مثال دانست، به راحتی بر پایۀ سوگیری‌های شناختی آن را رد نمود و نمی‌توان از تأثیر سرمازدگی آن در ویکی‌های کوچک نگفت، از سوی یک غیر بازرس بی‌پایان قطع دسترسی شده است: پ. من باور دارم که:
الف) از سیاست قطع دسترسی تخلفی صورت گرفته است؛ پس از قطع دسترسی، توضیحی دربارۀ آن در بحثم گفته نشده و با وجود اعتراض چند کاربر و خودم (پ)، شواهد کافی و قانع‌کننده دربارۀ دلیل قطع دسترسی ارائه نشده است، در این مورد، زاپاس بودن یک حساب مد نظر است.
ب) با پیش‌فرض انگاشتن اردک، باز هم از مراحل معمول کشف و شیوهٔ برخورد با حسابهای مشکوک به زاپاس تخطی شده است؛ چرا که بازرس حجت، نه تأیید کرده نه رد کرده است (پ)؛ یعنی من نه زاپاسم نه اردک. همچنین، به نتیجۀ بازرسی‌های متاویکی دربارۀ حساب Chyah و زاپاس‌هاش و شیوۀ مشارکت‌ها-خرابکاری‌هایش دقت نشده است؛ اردک‌ها و زاپاس‌های او هیچ شباهتی به مشارکت‌های من ندارند؛بیشتر در بخش هـ.
ج) حدود صد و پنجاه جمله‌ای که در بخش «توضیحات بیشتر» بیان کردم (پ) نیز نظر پیشین قطع‌دسترسی‌کننده را (پ) هیچ تغییر نداد؛ به رهنمود رفتاری فرض حسن نیت هیچ اهمیتی داده نشده است، بلکه...
د) با وجود اینکه در صفحۀ کاربری و چند بحث دیگر، دلیل ورودم به فاویکی اعلام کرده بودم، اما زمینۀ ویرایش اخلالگرانه برای حساب من، پیش‌فرض انگاشته شده است (پ).
هـ) پاسخگو نبودن قطع‌کننده؛ او سه هفته وقت داشته تا شواهد خود را به جامعۀ اعلام کند، می‌توان هرچه پس از قطع دسترسی‌ام یا در طی پروندۀ هیئت به عنوان شواهد زاپاس/اردک ارائه شود به راحتی به عنوان بگرد و بگیر رد کرد. با این حال، آنچه تاکنون برای زاپاس نامیدن/اردک خواندن من ارائه شده، بسیار کلّی است و می‌توان آن را بر پایۀ پیش‌فرض‌های عمومی یا شخصی و سوگیری‌های شناختی دانست و آن را با بازرسی‌های جهانی و محلی رد کرد. «نحوۀ مشارکت» و همچنین سخن آرتا که یک گرایش طبیعی انسانی را دلیل بر زاپاس دانستن من دانسته است (پ) نیز جالب است. (موضوع اصلی سخنش را یک درام پس از پروندۀ شکایت 4nn1l2 از او می‌دانم).
و) در ادامۀ شیوۀ اجرای آزمون اردک، نخست از «نحوۀ مشارکت» (پ) سپس از یک «سبک ویرایشی» سخن به میان آمده است، (پ) که می‌توان آن را به هر کاربری نسبت داد، اما اگر قرار بر نسبت دادن آن به هر کاربر عربی باشد، احتمالًا آشکارا از سیاست عدم تبعیض بنیادین، تخطی شده است. پیشتر خیال می‌کردم «نحوۀ مشارکت» به چنین چیزهایی ربط دارد.
جدا از همۀ این‌ها، مورد Chyah به خودی خود مناقشه‌برانگیز است:
هر دو مورد آزمون اردک و اجرای آن، و کاربر Chyah و زاپاس‌‌های آن، دو موضوع جدل‌آمیز و بدون توافق عمومی است. با دقت در مشارکت‌های Chyah و همۀ زاپاس‌های تأییدشدۀ او در متا و اینجا و ویکی‌انگلیسی و انبار، درمی‌یابیم که زاپاس‌های او نحوۀ مشارکت ثابتی داشته‌اند، اما حساب اصلی شیوۀ ثابتی نداشته است تا بتوان به او زاپاس یا اردکی چسباند، دست کم در فضای اصلی او به موضوعات گوناگون پرداخته و در پروژ‌های گوناگون فعالیت داشته است. اما رفتار مشابه و شیوۀ مشارکت در بحث‌ها که اصولًا نمی‌تواند معیار قرار گیرد،‌ چرا که شباهت‌های رفتاری-زبانی در ویکی‌های کوچک آشکار و بسیار است. اردک و زاپاس نامیدن بدون شواهد را می‌توان تبعیض دانست. اما اگر لازم باشد، می‌توانیم الگویی از مشارکت‌هایش دربیاریم، آنگاه خواهید دید که صابون او به تن هر کاربری می‌تواند بخورد. و اما اگر قرار باشد که شواهد ارائه ندهیم و استدلال بیاوریم، فکر نمی‌کنم Sunfyre حق بیشتری داشته باشد، هر کاربری می‌تواند استدلالی بیاورد و از ظن خود یار شود. سرانجامِ آن کاربر روشن نیست، اگر مثبت‌نگرانه و دوستانه بنگریم، می‌توانیم او را قربانی چند جرم سایبری یا بازرسی‌های جهانی بدانیم، سپس او را در جای یک انسان معقول و متعارف بیانشانیم و برپایۀ تاریخ مشارکت‌ها و آخرین رفتارهایش، بگوییم که لینچانده شده و دست آخر به سیم آخر زده، بنابراین اردک نامیدنِ من برای حفاظت از پیکر-مقبرۀ او بوده است (؟) یا حفاظت از خودم، نمی‌دانم. اما واقع‌گرایانه‌اش این چنین است: او به خرابکاری-اخلال‌گری-ترول‌بازی روی آورده، آخرین زاپاسش، پیوند به متا. اما منفی‌نگرانه‌: پس از هفت و هشت سال همچنان به فکر خرابکاری و اخلالگری است، مقبره ندارد و روحش یا خودش همچنان وجود دارد. طبق بررسی‌های من، جز این دید رادیکالی، نگاه دیگری به Chyah در فاویکی نیافتم (با بررسی مشارکت‌هایش و جستجو کردن نام و نشان و امضایش به این نتیجه رسیدم، ممکن است نظرات دیگری باشد که نیافته باشم، عذرخواهم.)
ز) سرانجام، به نظر من آیین‌نامه فراگیر رفتاری در بحث بازگشایی من نادیده گرفته شده است، چند مورد برجستۀ آن: گس لایتینگ شدن POS78 (که تا چند ماه پیش، قانونًا کودک شمرده می‌شده) توسط Sunfyre و Samuel T.Owen (شروع آن:پ تا پ)، پرسمان از گرایش جنسی، هویت جنسی یا جنسیت یک کاربر، یعنی در واقع دو کاربر (پ)، توجه نکردن به درخواستم برای حفظ حریم خصوصی در برابر تهدیدهای همزمان با قطع دسترسی‌ام (مربوط به بخش «دربارۀ تهدید‌ شدن من» در الف) توضیحات بیشتر) و سپس درخواست پنهانگری (پ) برای جلوگیری از تهدید‌های بیشتر، اما ممنوع شدن از ویرایش بحث پس از آن (پ) و بی‌تفاوتی نسبت به اصل آن وغیره.
خلاصه:
ترتیب/ تخلف از سیاست
الف قطع دسترسی بی‌پایان برپایۀ انشای آزمون اردک از سوی غیر بازرس بدون شواهد کافی و قانع‌کنندۀ مستند
ب بی‌توجهی به کشف و شیوهٔ برخورد با حسابهای مشکوک به زاپاس
ج در نظر نداشتن فرض حسن نیت
د اتهام زمینه‌سازی برای اخلالگری
هـ پاسخگو نبودن مدیریتی
و نقض احتمالی سیاست عدم تبعیض در اردک‌/زاپاس‌یابی خارج از بازرسی
ز بی‌توجهی به آیین‌نامه فراگیر رفتاری در چند مورد
بنابراین، طبق سیاست‌های حقوقی ویکی‌پدیا، عمل مدیریتی Sunfyre را یک اتهام به خود می‌دانم که در بندهای هفت‌گانۀ بالا توضیح دادم. تخلفاتی که یاد کردم، صرفًا از سوی Sunfyre دربارۀ من است؛ ممکن است شکایت‌های جانبی دیگری پیدا شود که به من ربطی ندارد. از هیئت نظارت ویکی‌پدیای فارسی درخواست دخالت دارم، امیدوارم آنان اصول آیین‌نامۀ رفتاری را دقت داشته باشند که ما به ایجاد جهانی کمک می‌کنیم که در آن همه بتوانند آزادانه، همه دانش خود را به اشتراک بگذراند؛در یک جامعه جهانی مشارکت کنند که از «تعصب» و «سوگیری» به دور باشد، و در تمام کارهای خود در جهت «دقت» و «تأییدپذیری» بیشتر تلاش کنند. این سخن را فقط یک آنتی‌ویکی باور ندارد.
نمی‌دانم چطور باید به هیئت پیغام داد، پس به یکی دوتا از اعضای آن را برپایۀ آخرین ویرایش، @Shahnamk و Tgeik: اشاره می‌کنم.
با سپاس از همگی. --Ruwaym (بحث) ‏۲۸ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۲۹ (UTC)پاسخ
کاربر:Darafsh لطفا اینجا را ببینید. اگر اطلاعاتی غیر از آن‌چه در این صفحه آمده وجود داشته باشد، من از آن بی‌خبرم. ممکن است هیئت بتواند به این پرونده رسیدگی کند، اما طبق سیاست این پروسه باید توسط سخنگوی هیئت شروع شود. آیدین (بحث) ‏۳ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)پاسخ
خب، قطع دسترسی من یکماهه شده است. حتی جمع‌بندی هم انجام نمی‌شود. همچنان باور دارم که قربانی فوبیای زاپاس‌گیری هستم. اما مایلم به اطلاع برسانم که به فکر ترک دائمی از همۀ پروژه‌های بنیاد ویکی‌مدیا هستم، تا تعیین وضعیت این پرونده، می‌خواهم منتظر بمانم و بعد بازنشستگی خود را اعلام کنم و این حساب را ترک کنم چرا که امنیتم به خطر افتاده است و نیز حمایتی ندیدم؛ همان کاری که با حساب پیشینم کردم، Dunaynir. نمی‌خواهم اگر روزی با حساب جدیدی بازگشتم، اگر، به دور زدن قطع دسترسی یا هر تخلف دیگری متهم بشوم. بنابراین، سپاسگذار خواهم بود تا کمی بیشتر عجله شود تا وضعیتم روشن باشد؛ هر چه هست، لطفًا مشخص شود. با سپاس. --Ruwaym (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۲۰ (UTC)پاسخ
پیروی سخن پایین از Mahdi Mousavi که آن را تنش‌سازی نامیدم، مایلم بگویم که من دربارۀ موضوعی خارج از قطع دسترسی خود سخنی نگفتم. قدرت زبانی هم مهارت کمی نیست. با سپاس. Ruwaym (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۳۵ (UTC)پاسخ
اینکه تیتر بزنید هیئت نظارت و سپس دیوارنگاری کتیبه ای کنید یعنی سواستفاده از این امتیاز ویرایشی که از شما سلب نشده است Mahdi Mousavi «بحث» ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)پاسخ
@Mahdi Mousavi بسیار خب، به وضوح می‌گویم: من غلط کردم و دیگر هیچ بحثی را در اینجا ادامه نمی‌دهم. تمام. Ruwaym (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۵۰ (UTC)پاسخ
@Mahdi Mousavi: اینگونه رفتار با کاربر که باعث می‌شود به او چنین فشار روحی وارد شود و اینگونه پاسخ دهد، بسیار مذموم است. آن هم کاربری که فقط دسترسی به صفحه بحثش دارد و هیچ کس به او توجهی ندارد. Shiasun (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۴۵ (UTC)پاسخ

پیام در ویکی دیگر

در خصوص چیزی که در ar:Special:Diff/56799738 نوشتید: از کاربری که دسترسی‌تان را بسته درخواست کنید که در قطع دسترسی صفحهٔ بحث تجدید نظر کند.

لطفاً در ویکی‌های دیگر برای من پیام نفرستید. این مورد را اینجا گذاشتم که دیگران (از جمله مدیری که بسته) ببینند. پیام‌های بعدی شما در ویکی‌های دیگر را پاسخ نخواهم داد. — حجت/بحث ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۴۰ (UTC)پاسخ

خطاب به مدیر بررسی کننده: درود. از نظر من کاربر در حال سوءاستفاده از دسترسی ویرایش در بحث خود است. با احترام Mahdi Mousavi «بحث» ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۳۰ (UTC)پاسخ
@Mahdi Mousavi لطفًا تنش ایجاد نکنید، لطفًا به انسانیت احترام بگذارید، لطفًا به اصول بنیاد ویکی‌مدیا و خودتان احترام بگذارید. Ruwaym (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۳۱ (UTC)پاسخ
لطفا حمله شخصی نکنید و نزاکت را نقض ننمایید Mahdi Mousavi «بحث» ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۳۴ (UTC)پاسخ
@Mahdi Mousavi ازینکه یکی از رهنمودها را یادآوری کردید، ممنونم. اما فکر می‌کنم که سه جملۀ بالا با قید «لطفًا» آغاز شده، پس لحن آن درخواستی است نه هجومی. اگر بیجا بوده و شما آن سه مورد را رعایت کردید، پس من مهمل گفته‌ام. اما اگر بجا بوده، می‌توانستید بگویید: ممنونم از یادآوری این سه مورد. اما پاسخ شما منفی‌نگرانه بود. احساس می‌کنم حملۀ شخصی‌ نامیدن آن سه جمله، از پیش‌فرض‌های شخصی خود شما نسبت به من برمی‌آید. امیدوارم خارج از موضوع قطع دسترسی‌ام، بحثی در اینجا نبینم. سپاس. Ruwaym (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۴۹ (UTC)پاسخ