پرش به محتوا

بحث کاربر:Persiason: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط Modern Sciences در مبحث تذکرات
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
خط ۱۳۴: خط ۱۳۴:
سلام در ویکی پدیا رزومه نویسی نباید صورت بگیرد و ممنوع است ویرایش اخیر شما در مقاله نورعلی تابنده رزومه نویسی است لطفا مطالب حذف شده را واگردانی ننماید [[کاربر:Modern Sciences|<font color="red">'''MSes'''</font>]] [[بحث_کاربر:Modern Sciences|<font color="blue"><sup>T</sup></font>]][[ویژه:Contributions/Modern Sciences|<font color="orange"> / <sup>C</sup></font>]] ‏۲۹ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۲۵ (UTC)
سلام در ویکی پدیا رزومه نویسی نباید صورت بگیرد و ممنوع است ویرایش اخیر شما در مقاله نورعلی تابنده رزومه نویسی است لطفا مطالب حذف شده را واگردانی ننماید [[کاربر:Modern Sciences|<font color="red">'''MSes'''</font>]] [[بحث_کاربر:Modern Sciences|<font color="blue"><sup>T</sup></font>]][[ویژه:Contributions/Modern Sciences|<font color="orange"> / <sup>C</sup></font>]] ‏۲۹ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۲۵ (UTC)
:{{پینگ|Modern Sciences}} با سلام و احترام. مطلب حذف شده توسط شما، اسامی آثار تالیف شده توسط ایشان است که مانند سایر مقاله‌های دیگر که آثار افراد در مقاله‌یشان ذکر میشه، دراین مقاله هم آورده شده، پس قطعا ذکر آثار اشخاص رزومه نویسی نیست! بامهر [[کاربر:Persiason|Sajad]] ([[بحث کاربر:Persiason#top|بحث]]) ‏۲۹ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۳۹ (UTC)
:{{پینگ|Modern Sciences}} با سلام و احترام. مطلب حذف شده توسط شما، اسامی آثار تالیف شده توسط ایشان است که مانند سایر مقاله‌های دیگر که آثار افراد در مقاله‌یشان ذکر میشه، دراین مقاله هم آورده شده، پس قطعا ذکر آثار اشخاص رزومه نویسی نیست! بامهر [[کاربر:Persiason|Sajad]] ([[بحث کاربر:Persiason#top|بحث]]) ‏۲۹ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۳۹ (UTC)

==تذکرات ==
بی توجهی به تذکرات داده شده و بازگردانی پی در پی مطالب حذف شده و ورود به جنگ ویرایشی در نهایت به قطع دسترسی شما به ویرایش در دانشنامه منجرب خواهد شد که در پیام بالا به شما توسط یکی از مدیران به شما ابلاغ گردیده است این آخرین تذکر به شما کاربر گرامی است [[کاربر:Modern Sciences|<font color="red">'''MSes'''</font>]] [[بحث_کاربر:Modern Sciences|<font color="blue"><sup>T</sup></font>]][[ویژه:Contributions/Modern Sciences|<font color="orange"> / <sup>C</sup></font>]] ‏۲۹ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۵۰ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۹ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۵۰


خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Persiason»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش پیشرفته
آموزش پیشرفته
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی‌شده غفلت مکنید.

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

مکان دکمهٔ امضا

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

برای جستجوی مطالب می‌توانید از این کادر:

و برای ایجاد صفحهٔ جدید از این کادر:


نیز استفاده کنید.

باز هم خوشامد می‌گویم. شاد باشید! /مهدیگپ ‏۱۰ آوریل ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۱۰ (UTC)پاسخ

درخواست حذف سریع محمدرضا شیرخانلو

اگر این اولین مقاله شما هست به شما پیشنهاد می‌شود که راهنمای ساخت اولین مقاله را مطالعه نمایید.

و در صورتی که علاقه‌دارید می‌توانید از صفحه مراحل ایجاد مقاله کمک بگیرید.

یک برچسب بر روی محمدرضا شیرخانلو زده شده‌است و تقاضای حذف سریع مقاله از ویکی‌پدیا را دارد. این درخواست برپایهٔ معیارهای حذف سریع ارائه شده‌است. چون این مقاله بسیار کوتاه بود و خواننده با خواندن دریافت بسیار کمی داشت یا اصلا هیچ دانشی دریافت نمی‌کرد. صفحهٔ ویکی‌پدیا:مقاله خرد را مطالعه کنید تا بدانید یک مقاله دست کم چقدر باید اطلاعات ارائه کند. همچنین موضوع یک مقاله باید از سرشناسی لازم برخوردار باشد و منابع به کار رفته در آن باید به اندازهٔ کافی اعتبار داشته باشد و همگی اثبات‌پذیر باشند.

اگر در این اندیشه اید که این هشدار به اشتباه اینجا گذاشته شده‌است، با کپی‌کردن {{دست نگهدار}} در پایین الگوی حذف، اعتراض خود را اعلام کنید و در صفحهٔ بحث توضیح دهید که چرا به نظر شما صفحه نباید حذف شود. آگاه باشید که اگر صفحه‌ای برچسب حذف سریع را دریافت کند در صورتی که صفحه برابر با معیارها سزاوار حذف باشد، بی‌درنگ حذف خواهد شد. خواهشمندیم که خودتان برچسب حذف سریع را برندارید و در کنار آن در دادن اطلاعات بیشتر به صفحه، به خود تردید راه ندهید. اطلاعاتی که نشان می‌دهد این صفحه پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا است. اگر صفحه حذف شد، می‌توانید با یکی از مدیران تماس بگیرید و از او بخواهید تا یک نسخه از صفحه را به نشانی اینترنتی شما بفرستد. ((:Wooerfara3661:)) (بحث) ‏۲۷ مارس ۲۰۱۴، ساعت ۱۰:۲۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف محمدرضا شیرخانلو

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ محمدرضا شیرخانلو پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/محمدرضا شیرخانلو ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. کامران ‏۲۵ ژوئن ۲۰۱۶، ساعت ۲۲:۵۹ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع رساله باب ولایت و راه هدایت

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در رساله باب ولایت و راه هدایت جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ۳ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها صورت گرفته‌است، زیرا مقاله‌ای است که تا کنون هیچ محتوایی نداشته است یا محتوای آن تنها از پیوند به بیرون، ارجاع به کتاب‌ها، برچسب‌های رده، برچسب‌های الگو، پیوندهای میان‌ویکی، بازنویسی عنوان یا تلاشی برای ارتباط داشتن با موضوع مقاله، تشکیل شده‌است.
برای دانستن حداقل استانداردهای مقالات کوتاه، خواهشمندیم ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد را ببینید. همچنین توجه بدارید که مقاله‌ها باید دربارهٔ موضوع‌های سرشناس باشند و باید منابع معتبری که محتوا را اثبات می‌کند، فراهم آورند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Babooneh 🌼 (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۲۴ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ سهیل رحمانی (خواننده)

درود؛ برای مقالهٔ سهیل رحمانی (خواننده) پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

سرشناسی محرز نیست.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۸ مارس ۲۰۱۹ مصادف با ۲۷ اسفند ۱۳۹۷» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Hamid Hassani (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۲۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف میعادل

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ میعادل پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/میعادل ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. آسا (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۲:۳۱ (UTC)پاسخ

سرشناسی

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، مدارک و منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. MAX بحث ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ساعت ۲۱:۳۸ (ایران) ‏۱۱ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۰۸ (UTC)پاسخ

صفحه کاربری

سلام بر شما دوست گرامی، صفحه کاربری شما کپی از صفحه کاربری ImanFakhri است، در نتیجه مطالب آن برای شما صدق نمی‌کند لطفا هر چه سریع‌تر آن را اصلاح کنید. با احترام Babooneh 🌼 (بحث) ‏۲۱ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۵۵ (UTC)پاسخ

با توجه به عدم پاسخگویی، صفحه کاربری شما که کپی از @ImanFakhri: بود به حالت قبل برگشت، لطفا صفحه کاربری مخصوص به خود را ایجاد کنید. با احترام فراوان Babooneh 🌼 (بحث) ‏۲۲ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۱۸ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف رحمت الله قدیمی چرمهینی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ رحمت الله قدیمی چرمهینی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/رحمت الله قدیمی چرمهینی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. MAX بحث ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ساعت ۱۸:۳۸ (ایران) ‏۱ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۰۸ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، در صفحه بحث من بنویسید. ارادتمند،

MSes T / C ‏۱۰ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۵۳ (UTC)پاسخ

راهنمایی

سلام دوست عزیز، برای درخواست مدیر شدن در ویکی‌پدیا علاوه بر اعتماد جامعه نیاز به داشتن شرایطی توسط درخواست‌دهنده این دسترسی است. توصیه می‌کنم ویکی‌پدیا:توصیه‌هایی برای نامزدان مدیریت و ویکی‌پدیا:درخواست‌های مدیر شدن را حتماً مطالعه کنید. با احترام Babooneh 🌼 ‏۱۲ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۱۱ (UTC)پاسخ

آگاه‌سازی

درود. این پیام برای آگاه‌سازی شما نسبت به گفتگویی که هم‌اکنون در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران دربارهٔ مشکلی که شما در آن درگیر بوده‌اید در جریان است فرستاده می‌شود. با سپاس. احمدگفتگو ‏۱۲ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۱۹ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی موردی

درود. دسترسی شما از ویرایش اعتراض‌های دراویش گنابادی به مدت یک روز به دلیل نقض وپ:کر و عدم پاسخگویی به هشدارها و خنثی‌سازی‌های دیگران قطع شده است. دقت داشته باشید در صورتی که پس از این بندایش، روند پیشین را در قبال این مقاله یا مقاله‌های دیگری پیش گیرید، به ناچار بندایش‌های وسیع‌تر و طولانی‌تری نیز بر حساب شما اعمال خواهد شد. ویکی‌پدیا کاربران را از جنگ ویرایشی نهی می‌کند و راه‌حل جایگزین تعامل با کاربران در آن به کار می‌رود. با احترام. ‎محمدحسین ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۱۵ (UTC)پاسخ

@Mohammad: با احترام به محمدحسین عزیز. پاسخ شما را در صفحه بحث خودتان دادم. با سپاس Sajad (بحث) ‏۱۵ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۱۵ (UTC)پاسخ

رزومه نویسی

سلام در ویکی پدیا رزومه نویسی نباید صورت بگیرد و ممنوع است ویرایش اخیر شما در مقاله نورعلی تابنده رزومه نویسی است لطفا مطالب حذف شده را واگردانی ننماید MSes T / C ‏۲۹ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۲۵ (UTC)پاسخ

@Modern Sciences: با سلام و احترام. مطلب حذف شده توسط شما، اسامی آثار تالیف شده توسط ایشان است که مانند سایر مقاله‌های دیگر که آثار افراد در مقاله‌یشان ذکر میشه، دراین مقاله هم آورده شده، پس قطعا ذکر آثار اشخاص رزومه نویسی نیست! بامهر Sajad (بحث) ‏۲۹ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۳۹ (UTC)پاسخ

تذکرات

بی توجهی به تذکرات داده شده و بازگردانی پی در پی مطالب حذف شده و ورود به جنگ ویرایشی در نهایت به قطع دسترسی شما به ویرایش در دانشنامه منجرب خواهد شد که در پیام بالا به شما توسط یکی از مدیران به شما ابلاغ گردیده است این آخرین تذکر به شما کاربر گرامی است MSes T / C ‏۲۹ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۵۰ (UTC)پاسخ