واحد دانشگاه آزاد آکسفورد

مختصات: ۵۱°۴۵′۵۰″ شمالی ۱°۲۱′۲۰″ غربی / ۵۱٫۷۶۳۸۹°شمالی ۱٫۳۵۵۵۶°غربی / 51.76389; -1.35556
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
واحد دانشگاه آزاد آکسفورد
A.U.O
نوعغیردولتی
بنیانگذاری شده۱۳۸۳ (۱۳۸۳)
نهاد مادر
دانشگاه آزاد اسلامی
موقعیتآکسفورد، انگلستان
زبانانگلیسی
وبگاه

{{#coordinates:}}: نمی‌توان بیش از یک برچسب اصلی در صفحه داشت

واحد دانشگاه آزاد آکسفورد ( AUO ) که یک دانشگاه در شهر آکسفورد کشور انگلستان قرار دارد و زیر نظر واحد دانشگاه آزاد اسلامی ایران است.

واحد دانشگاه آزاد آکسفورد در سال ۱۳۸۳ هجری خورشیدی مصادف با 2004 میلادی به عنوان یکی از وظایف از ماموریت های دانشگاه آزاد اسلامی در همکاری های بین المللی و ایجاد تبادل آموزشی و فرهنگی و علمی و جامعه جهانی تاسیس شد و یکی از اولین طرح های آموزش علمی در اروپا توسط دانشگاه آزاد اسلامی ایران است. دانشگاه آزاد اسلامی بیش از یک میلیون نفر دانشجو و بیش از 30 هزار نفر پرسنل اداری دارد. به تعدادی از اساتید این دانشگاه بورسیه تحصیلی اعطا شده است تا مدارک خود را با کار در مقطع دکترا در واحد دانشگاه آزاد آکسفورد و دانشگاه های همانند آن در انگلستان تحصیل کنند.

این موسسه به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی[۱] ، کارشناسی ارشد[۲] و مدرک تحقیقاتی[۳] ، و همچنین دوره های کوتاه مدت در می دهد. [۴]

واحد دانشگاه آزاد آکسفورد بخشی از بزرگترین دانشگاه جهان از نظر دانشجویان ثبت نام شده است. واحد دانشگاه آزاد آکسفورد در جولای 2004 مصادف با سال 1383 هجری خورشیدی به عنوان اولین پردیس دانشگاه آزاد در اروپا شروع به کار کرد. واحد دانشگاه آزاد آکسفورد در فارمور، پنج مایلی غرب مرکز آکسفورد واقع شده است.

واحد دانشگاه آزاد آکسفورد بورسیه های تحصیلی مبتنی بر بالا بودن سطح علمی دانشجو و برنامه های آکادمیک را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و پیش از کارشناسی ارشد، سطوح دیپلم و دیپلم پیشرفته و دوره های کوتاه ارائه می دهد.

پانویس[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. AUO Undergraduate بایگانی‌شده در ژانویه ۱۸, ۲۰۰۹ توسط Wayback Machine
  2. AUO Postgraduate بایگانی‌شده در مارس ۸, ۲۰۰۹ توسط Wayback Machine
  3. AUO Research بایگانی‌شده در مارس ۱۲, ۲۰۰۹ توسط Wayback Machine
  4. AUO Short Courses بایگانی‌شده در ژانویه ۱۸, ۲۰۰۹ توسط Wayback Machine

پیوند به بیرون[ویرایش]