بحث کاربر:Shobair2012: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۶ سال پیش توسط Vatan021 در مبحث جعل منبع توسط Modern Sciences
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جز ویرایش 66.33.194.107 (بحث) به آخرین تغییری که KOLI انجام داده بود واگردانده شد
خط ۳۱۱: خط ۳۱۱:


'''توجه:'''برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{Tlc|حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش [[وپ:حذف سریع|حذف سریع]] یا [[ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف|نظرخواهی برای حذف]]، حذف شود. [[کاربر:KOLI|KOLI]] ([[بحث کاربر:KOLI|بحث]]) ‏۲۸ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۰۵:۳۶ (UTC)
'''توجه:'''برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{Tlc|حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش [[وپ:حذف سریع|حذف سریع]] یا [[ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف|نظرخواهی برای حذف]]، حذف شود. [[کاربر:KOLI|KOLI]] ([[بحث کاربر:KOLI|بحث]]) ‏۲۸ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۰۵:۳۶ (UTC)
==جعل منبع توسط Modern Sciences ==
درود. لطفا نگاهی به [وپ:تام] داشته باشید. نحوه بحث کردن این کاربر به دور از [[وپ:نزاکت]] و مصداق وپ:کر است. از شما می خواهم در [[ویکی‌پدیا:درخواست برای دسترسی/ویکی‌بان/Modern Sciences (بار دوم)]] نیز شرکت نمایید. پاینده باشید. — <span style="font-family:IranNastaliq;">[[کاربر:Vatan021|وطن نگار]]<sup>[[بحث کاربر: Vatan021|بحث]]</sup></span> ‏۶ سپتامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۰۶ (UTC)

نسخهٔ ‏۶ سپتامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۰۶


خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English welcome or French Bienvenue

سلام «Shobair2012»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آنها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش پیشرفته
آموزش پیشرفته
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه (محلی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسش سئوال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی‌شده غفلت مکنید.

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس‌بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سوال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.


برای جستجوی مطالب می‌توانید از این کادر:


و برای ایجاد صفحهٔ جدید از این کادر:


نیز استفاده کنید.

باز هم خوشامد می‌گویم. شاد باشید! --عباس ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۱۰:۳۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ مسجد لرزاده

برای مقالهٔ مسجد لرزاده پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. به این دلیل:

نامهم

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد، در صورت رفع مشکل، می‌توانید از فردنامزدکننده برای حذف یا یکی از مدیران درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند در غیر این‌صورت بعد از (۱۹ مرداد ۱۳۹۱) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران حذف خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و این را در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، جلوگیری از حذف مقاله به شکل حذف زمان‌دار می‌شود، اما هنوز سایر روش‌های حذف وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. 4nn1l2 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۰۳:۳۲ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ بهناز حیدرچی

برای مقالهٔ بهناز حیدرچی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

سرشناسی آشکار نشده است. آیا جایزه‌ای، نشانی، چیزی گرفته‌اند؟

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد، در صورت رفع مشکل، می‌توانید از فردنامزدکننده برای حذف یا یکی از مدیران درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند در غیر این‌صورت بعد از (۲۸ آبان ۱۳۹۱) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران حذف خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و این را در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، جلوگیری از حذف مقاله به شکل حذف زمان‌دار می‌شود، اما هنوز سایر روش‌های حذف وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. نوژن (بحث) ‏۸ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۰۴:۴۰ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ عدد اردوش

برای مقالهٔ عدد اردوش پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

کوتاه/ناکافی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد، در صورت رفع مشکل، می‌توانید از فردنامزدکننده برای حذف یا یکی از مدیران درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند در غیر این‌صورت بعد از (۲۸ آبان ۱۳۹۱) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران حذف خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و این را در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، جلوگیری از حذف مقاله به شکل حذف زمان‌دار می‌شود، اما هنوز سایر روش‌های حذف وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. ارژنـگ ‏۸ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۲:۳۲ (UTC)پاسخ

عدد اردوش

تلفظ صحیح Erdős به مجاری «اردیش» است (با توجه به http://www.youtube.com/watch?v=pnCrUroeVlI ، تلفظ مترجم گوگل زبان مجاری، ...) نظر شما چیست؟ Pykello (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۲۸ (UTC)پاسخ

با اجازه صاحبخانه در متون فارسی از این شخص اردوش (اردوس) یاد شده است. و ایشان به این نامشناخته میشوند.Vatan021 (بحث) ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۹:۵۱ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

دسترسی شما به ویرایش در ویکی‌پدیا به مدت ۲ هفته قطع شده است چرا که شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با ایجاد چند حساب و رای دادن همزمان با آن‌ها در یک رای‌گیری واحد زیر پا گذاشتید. اگر فکر می‌کنید که این قطع دسترسی به اشتباه انجام شده، در صفحهٔ بحث خودتان توضیح دهید، یا برای مدیری که دسترسی شما را قطع نموده است پیام الکترونیکی بفرستید.

حجت/بحث ‏۱۱ دسامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۲:۱۷ (UTC)پاسخ

با ادب و احترام. لازم است بگویم که کاربر اسماعیلی از دوستان بنده هستند. ما هر دو با یک آی پی وارد سایت شدیم. با آرزوی موفقیت برای همه ویکی نویسان

چند نکته

سلام؛ این مقاله که به تازگی ساخته اید را دیدم، مقالۀ جالبی بود ولی چند ایراد کوچک داشت:

  1. از رده‌بندی با رده هایی که وجو ندارند، بپرهیزید.
  2. نوشتن نامی به زبان دیگر
  3. در صورت امکان پیوند بین زبانی ایجاد کنید.

توضیح موارد فوق در اینجا موجود است. اگر به توضیح بیشتری نیاز بود در اینجا مطرح کنید تا پاسخ دهم.--Freshman404Talk ‏۷ مارس ۲۰۱۴، ساعت ۰۸:۵۸ (UTC)پاسخ

سلام سپاس از راهنمایی های تان Shobair2012 (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۱۴، ساعت ۰۹:۰۶ (UTC)پاسخ

درخواست حذف سریع رده:شیعه هراسی

برچسب حذف سریع به مقاله رده:شیعه هراسی افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

واژه بدون منبع، این رده تحقیق دست اول هست

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر در این اندیشه اید که این هشدار به اشتباه اینجا گذاشته شده‌است، با کپی‌کردن {{دست نگهدار}} در پایین الگوی حذف، اعتراض خود را اعلام کنید و در صفحهٔ بحث توضیح دهید که چرا به نظر شما صفحه نباید حذف شود. آگاه باشید که اگر صفحه‌ای برچسب حذف سریع را دریافت کند در صورتی که صفحه برابر با معیارها سزاوار حذف باشد، بی‌درنگ حذف خواهد شد. خواهشمندیم که خودتان برچسب حذف سریع را برندارید و در کنار آن در دادن اطلاعات بیشتر به صفحه، به خود تردید راه ندهید. اطلاعاتی که نشان می‌دهد این صفحه پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا است. اگر صفحه حذف شد، می‌توانید با یکی از مدیران تماس بگیرید و از او بخواهید تا یک نسخه از صفحه را به نشانی اینترنتی شما بفرستد. bkouhi (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۴، ساعت ۱۱:۴۴ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ هادی باغبانی

برای مقالهٔ هادی باغبانی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

سرشناسی با منابع مستقل و معتبر، لحن

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۲۵ اسفند ۱۳۹۳) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. نوژن (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۵۷ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی

شکل ۱:محل دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست.
شکل ۲:پنجرهٔ واردکردن میان‌ویکی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیافزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول:با کلیک کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می شود (در شکل ۲) که می توانید نام زبان مورد نظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید و بعد از زدن دکمهٔ تائید میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده می شود.مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم:به روشی سنتی به صفحه ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط بوده و برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های رده‌همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیافزایند. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:میان‌ویکی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

Yamaha5 (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۰۲ (UTC)پاسخ

سپاس Yamaha5 عزیز Shobair2012 (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۱۰ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف دیوان الهامی کرمانشاهی

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ دیوان الهامی کرمانشاهی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/دیوان الهامی کرمانشاهی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Freshman404Talk ‏۱۳ مهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۱:۳۵ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ از لاک جیغ تا خدا

برای مقالهٔ از لاک جیغ تا خدا پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۷ ژوئیه ۲۰۱۵ مصادف با ۱۶ تیر ۱۳۹۴) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود.  ¤ اُمیدبحث ‏۶ تیر ۱۳۹۴≈ ‏۲۷ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۲۹ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع رده:زنان باحجاب در سیاست

برچسب حذف سریع به مقاله رده:زنان باحجاب در سیاست افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

سرشناسی

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. ▬ Anu‍Juno ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۷:۴۱ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ آمینه اینلوز

برای مقالهٔ آمینه اینلوز پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۲۶ سپتامبر ۲۰۱۵ مصادف با ۴ مهر ۱۳۹۴) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. World Cup 2010 (بحث) ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۱۴ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف آمینه اینلوز

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ آمینه اینلوز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/آمینه اینلوز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Taranet (بحث) ‏۱۸ سپتامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۳:۱۵ (UTC)پاسخ

بندایش

درود؛ دسترسی شما به ویکی‌پدیا به دلیل این جعل منبع به مدت دو هفته بسته شد. توجه بفرمایید که ویکی‌پدیا سیاست سختی در مقابل جعل منبع دارد و در صورت تکرار، حسابتان به مدت طولانی‌تر بسته خواهد شد. ● مهران گفتمان ‏۱۶ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۵:۳۵ (UTC)پاسخ

یکبار برای همیشه

شما فکر می‌کنید می تونید با جعل منبع حقایق رو کتمان کنید؟ حتی اگر به موفق به این کار بشید، زمان همه چیز رو آشکار میکنه و این آیندگان هستند که دربارهٔ ما قضاوت خواهند کرد. بیشتر از این چیزی نمیگم چون خوشم نمیاد با هر کسی هم کلام بشم. عارون (بحث) ‏۲۷ فوریهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۱۹:۴۳ (UTC)پاسخ

شما فکر می‌کنید می تونید با خرابکاری حقایق رو کتمان کنید؟ شما حتی یک مدرک کوچک برای واگردانی های اخیرتان در مقاله سمیر قنطار ارایه نداده اید. Shobair2012 (بحث) ‏۲۷ فوریهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۱۹:۵۵ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان نویسنده
سلام. این نشان بایت صدها نوشتاری که به ویکی افزودید. امیدوارم همین طور ادامه دهید. بهروز باشید Vatan021 (بحث) ‏۱ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۱۱:۴۲ (UTC)پاسخ
ممنونم Shobair2012 (بحث) ‏۲۸ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۴۸ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان اخلاق
ممنون از توجه تان.. م.شرف (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۱۸:۳۵ (UTC)پاسخ

استفاده از القاب ممنوع

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید.

مانند بسیاری از دانشنامه‌های عمومی دیگر، مخاطب ویکی‌پدیا گروه یا مذهب یا عقیدهٔ خاصی نیست و این دانشنامه که تنها با هدف اطلاع‌رسانی تأسیس شده برای احترام گذاشتن به عقاید همگان، اصل بی‌طرفی را برگزیده و برای هیچ شخص یا گروه یا مذهب یا گرایشی از القاب احترام‌آمیز یا توهین‌آمیز استفاده نمی‌کند و به این خاطر افزودن آن‌ها به مقالات ویکی‌پدیا مجاز نیست. محترم یا نکوهیده‌بودن موضوع مورد بررسی یک مدخل دانشنامه برعهدهٔ خود خواننده و به برداشت او گذارده شده است و بس؛ بنابراین:

کاربرد القابی چون جناب، عالی‌جناب، اعلی‌حضرت، علیاحضرت، حضرت، امام، خادم خادمان، شهید، شادروان، جهانخوار، مستکبر، ملحد و صفات و اصطلاحاتی همچون همایونی، علیه‌السلام، اسقف محترم، صلی‌الله، (ص) و (ع)، ملعون، لعنة الله علیه، خدا بیامرز و عبارت‌هایی مانند دار فانی را بدرود گفت، شهید شد، به هلاکت رسید، و سَقط شد در این دانشنامه منع‌شده است و برای اشاره به مفهوم مرگ عبارت‌هایی مانند «مرگ»، «کشته شد» و «درگذشت» برای استفاده در همهٔ مقاله‌های این دانشنامه بی‌طرفانه و مناسب است. لطفاً از القاب در متن و عنوان مقالات استفاده نکنید.

تنها عنوان‌های فوق زمانی در متن مقاله استفاده می‌شوند که جزئی از نام خاص آن مکان یا مجموعه باشند مانند ورزشگاه شهید شیرودی یا بزرگراه شهید همت. اگر پرسشی بود در بحث من مطرح کنید. ارادتمند Arian بحث ‏۲۱ آوریل ۲۰۱۶، ساعت ۱۷:۴۴ (UTC)پاسخ

سپاس از یادآوری این نکته. اصلاحات مربوطه انجام شد. ویکی نواز - ب ‏۲۱ آوریل ۲۰۱۶، ساعت ۱۷:۵۵ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع صلوات شعبانیه

برچسب حذف سریع به مقاله صلوات شعبانیه افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

فاقد اهمیت

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. ایستاده در شب ‏۱۰ مهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۰۴:۱۹ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف حماسه تپه برهانی

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ حماسه تپه برهانی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/حماسه تپه برهانی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. آرمان (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۱۶، ساعت ۰۵:۳۱ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان پشتکار
سلام. majriti (بحث) ‏۴ اکتبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۵۹ (UTC)پاسخ
سپاسگزارم.ویکی نواز - ب ‏۶ اکتبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۲۳ (UTC)پاسخ

استفاده از القاب ممنوع

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید.

مانند بسیاری از دانشنامه‌های عمومی دیگر، مخاطب ویکی‌پدیا گروه یا مذهب یا عقیدهٔ خاصی نیست و این دانشنامه که تنها با هدف اطلاع‌رسانی تأسیس شده برای احترام گذاشتن به عقاید همگان، اصل بی‌طرفی را برگزیده و برای هیچ شخص یا گروه یا مذهب یا گرایشی از القاب احترام‌آمیز یا توهین‌آمیز استفاده نمی‌کند و به این خاطر افزودن آن‌ها به مقالات ویکی‌پدیا مجاز نیست. محترم یا نکوهیده‌بودن موضوع مورد بررسی یک مدخل دانشنامه برعهدهٔ خود خواننده و به برداشت او گذارده شده است و بس؛ بنابراین:

کاربرد القابی چون جناب، عالی‌جناب، اعلی‌حضرت، علیاحضرت، حضرت، امام، خادم خادمان، شهید، شادروان، جهانخوار، مستکبر، ملحد و صفات و اصطلاحاتی همچون همایونی، علیه‌السلام، اسقف محترم، صلی‌الله، (ص) و (ع)، ملعون، لعنة الله علیه، خدا بیامرز و عبارت‌هایی مانند دار فانی را بدرود گفت، شهید شد، به هلاکت رسید، و سَقط شد در این دانشنامه منع‌شده است و برای اشاره به مفهوم مرگ عبارت‌هایی مانند «مرگ»، «کشته شد» و «درگذشت» برای استفاده در همهٔ مقاله‌های این دانشنامه بی‌طرفانه و مناسب است. لطفاً از القاب در متن و عنوان مقالات استفاده نکنید.

تنها عنوان‌های فوق زمانی در متن مقاله استفاده می‌شوند که جزئی از نام خاص آن مکان یا مجموعه باشند مانند ورزشگاه شهید شیرودی یا بزرگراه شهید همت. اگر پرسشی بود در بحث من مطرح کنید. ارادتمند ^-^آرتا شاراکی ‏۲۱ اکتبر ۲۰۱۶، ساعت ۰۹:۵۰ (UTC)پاسخ

حسن بشیر

درود. خواستم ببینم آیا این شخص،دکتر حسن بشیر، (اینجا و اینجا و اینجا را هم ببینید) که عضو هیات علمی داشنگاه امام صادق ع است و تالیفات مختلفی هم در حوزه ارتباطات و ... دارد، سرشناسی ایجاد مقاله در ویکی پدیا را دارد؟ با سپاس.Mbazri (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۳:۲۹ (UTC)پاسخ

@Mbazri: سلام. برابر آنچه که در اینجا آمده است، گمان می کنم شخص یادشده دارای سرشناسی باشد. موفق باشید. ویکی نواز - ب ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۶:۱۴ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف حسن بشیر

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ حسن بشیر پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/حسن بشیر ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. کامران ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۰۱ (UTC)پاسخ

دست نگهدارید

سلام هدف شما از پاک کردن بخش فنی بحث چه بوده است دلیل آن چه بوده است MSes T / C ‏۲۱ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۱۵:۵۳ (UTC)پاسخ

سپاس از یادآوری به جای شما. صفحه بحث خرافه درست شد. ویکی نواز - ب ‏۲۴ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۱۴:۱۳ (UTC)پاسخ

استفاده از القاب ممنوع

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید.

مانند بسیاری از دانشنامه‌های عمومی دیگر، مخاطب ویکی‌پدیا گروه یا مذهب یا عقیدهٔ خاصی نیست و این دانشنامه که تنها با هدف اطلاع‌رسانی تأسیس شده برای احترام گذاشتن به عقاید همگان، اصل بی‌طرفی را برگزیده و برای هیچ شخص یا گروه یا مذهب یا گرایشی از القاب احترام‌آمیز یا توهین‌آمیز استفاده نمی‌کند و به این خاطر افزودن آن‌ها به مقالات ویکی‌پدیا مجاز نیست. محترم یا نکوهیده‌بودن موضوع مورد بررسی یک مدخل دانشنامه برعهدهٔ خود خواننده و به برداشت او گذارده شده است و بس؛ بنابراین:

کاربرد القابی چون جناب، عالی‌جناب، اعلی‌حضرت، علیاحضرت، حضرت، امام، خادم خادمان، شهید، شادروان، جهانخوار، مستکبر، ملحد و صفات و اصطلاحاتی همچون همایونی، علیه‌السلام، اسقف محترم، صلی‌الله، (ص) و (ع)، ملعون، لعنة الله علیه، خدا بیامرز و عبارت‌هایی مانند دار فانی را بدرود گفت، شهید شد، به هلاکت رسید، و سَقط شد در این دانشنامه منع‌شده است و برای اشاره به مفهوم مرگ عبارت‌هایی مانند «مرگ»، «کشته شد» و «درگذشت» برای استفاده در همهٔ مقاله‌های این دانشنامه بی‌طرفانه و مناسب است. لطفاً از القاب در متن و عنوان مقالات استفاده نکنید.

تنها عنوان‌های فوق زمانی در متن مقاله استفاده می‌شوند که جزئی از نام خاص آن مکان یا مجموعه باشند مانند ورزشگاه شهید شیرودی یا بزرگراه شهید همت. اگر پرسشی بود در بحث من مطرح کنید. ارادتمند، Mahdi 28 ‏۱۶ آوریل ۲۰۱۷، ساعت ۲۱:۱۱ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ عبدالقادر علی موایا

برای مقالهٔ عبدالقادر علی موایا پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

عدم احراز سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۷ آوریل ۲۰۱۷ مصادف با ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. فرزان »»»بحث ‏۱۷ آوریل ۲۰۱۷، ساعت ۰۲:۰۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف سید مهدی تقوی

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ سید مهدی تقوی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/سید مهدی تقوی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. کامران ‏۸ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۲۰ (UTC)پاسخ

کاربری که جعل منبع می کند

عزیز سلام لطفا خودتان را بی خود در مسئله ای که در آن درگیر نیستید نکنید و باندبازی و جارزنی نکنید MSes T / C ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۴۳ (UTC)پاسخ

@Modern Sciences: سلام خداقوت. بی شک اقدامات شما در ویکی فا تحسین برانگیز است و قابل ستایش. لطفا ویکی‌پدیا:نزاکت را رعایت نمایید و بدون اتهام زنی به افراد و اجازه دهید همانطور که جناب Saheco هم اشاره کردند این مساله روال قانونی خود را در ویکی فا طی نماید.

خواهشمندم براساس وپ:حمله، وپ:اختلاف رفتار نمایید.ویکی نواز - ب ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۵۰ (UTC)پاسخ

تذکر پایانی بابت جارزنی

جعل منبع یکی از بزرگترین تخلفاتی که در ویکی پدیا صورت می گیرد جریمه اش قطع دسترسی به ویرایش است بار دیگر جارزنی نمودید بنده یک پرونده نیز برایتان در تام می گشایم که مدیران قطع دسترسی شما را بررسی کنندMSes T / C ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۰۰ (UTC)پاسخ

@Sahehco: بنده براساس اقدامات کاربر Modern Sciences دقیقا در جاهایی که خود کاربر Modern Sciences اقدام به اعتراض و گلایه نموده بودند توضیحاتی برای رسیدن به نتیجه بهتر ارایه دادم. @Modern Sciences: باز هم تاکید می کنم لطفا براساس وپ:نزاکت رفتار نمایید. ویکی نواز - ب ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۰۵ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ زندان بادوش

برای مقالهٔ زندان بادوش پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

نیازمند سرشناسی مکان با استناد به منابع معتبر

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۷ سپتامبر ۲۰۱۷ مصادف با ۱۶ شهریور ۱۳۹۶» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. KOLI (بحث) ‏۲۸ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۰۵:۳۶ (UTC)پاسخ

جعل منبع توسط Modern Sciences

درود. لطفا نگاهی به [وپ:تام] داشته باشید. نحوه بحث کردن این کاربر به دور از وپ:نزاکت و مصداق وپ:کر است. از شما می خواهم در ویکی‌پدیا:درخواست برای دسترسی/ویکی‌بان/Modern Sciences (بار دوم) نیز شرکت نمایید. پاینده باشید. — وطن نگاربحث ‏۶ سپتامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۰۶ (UTC)پاسخ