بحث کاربر:A.dalirian: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جز ربات-کاربر:ارسال پیام دربارهٔ نحوی ویرایش حداقل تولید اقتصادی معادن
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۸۷: خط ۸۷:
::::** [[وپ:رده‌بندی|رده‌بندی]] انجام نشده‌است و به علت نبود [[وپ:میان‌ویکی|میان‌ویکی]] ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
::::** [[وپ:رده‌بندی|رده‌بندی]] انجام نشده‌است و به علت نبود [[وپ:میان‌ویکی|میان‌ویکی]] ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین [[ویکی‌پدیا:خودآموز (ترجمه)|حداقل‌های ترجمه]] و [[ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه|شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا]] را مطالعه نمائید. با تشکر <b>[[ویکی‌پدیا:نگهبانی|<span style="color:#7D053F; font-size:150%; font-family: 'Edwardian Script ITC' ; class=texhtml">↺</span>]] [[کاربر:FawikiPatroller|<span style="color:#616D7E">نگهبان ویکی‌پدیا</span>]]</b> ‏۶ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۰۵ (UTC)
لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین [[ویکی‌پدیا:خودآموز (ترجمه)|حداقل‌های ترجمه]] و [[ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه|شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا]] را مطالعه نمائید. با تشکر <b>[[ویکی‌پدیا:نگهبانی|<span style="color:#7D053F; font-size:150%; font-family: 'Edwardian Script ITC' ; class=texhtml">↺</span>]] [[کاربر:FawikiPatroller|<span style="color:#616D7E">نگهبان ویکی‌پدیا</span>]]</b> ‏۶ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۰۵ (UTC)

==نامزدی [[ویکی‌پدیا:معیارهای حذف سریع|حذف سریع]] [[:حداقل تولید اقتصادی معادن]]==
[[File:Ambox warning pn.svg|48px|right|alt=|link=]]

برچسب حذف سریع به مقاله [[:حداقل تولید اقتصادی معادن]] افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

<center>''نقض آشکار حق تکثیر''</center>

بر پایه [[ویکی‌پدیا:معیارهای حذف سریع|معیارهای حذف سریع]] امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با [[:حداقل تولید اقتصادی معادن|بازدید از صفحه]] و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» '''با نامزدی مخالفت کنید'''. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای [[ویکی‌پدیا:فهرست سیاست‌ها|رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا]] دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در [[ویکی‌پدیا:درخواست احیا|اینجا]] قرار دهید. [[کاربر:Wikifarsi|Wikifarsi]] ([[بحث کاربر:Wikifarsi|بحث]]) ‏۱۰ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۰۶ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۰ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۰۶

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «A.dalirian»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- سیدمرتضا گفتگو :) ‏۲۰ ژوئیهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۵۳ (UTC)پاسخ

سرشناسی

کاربر گرامی، مقالهٔ اخیرتان که ایجاد کرده‌اید، طبق معیارهای سرشناسی، فاقد سرشناسی است. برای احراز سرشناسی لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی مدارک و منابعی که سرشناسی را اثبات می‌کند به مقاله بیفزایید. همچنین اگر مقالهٔ شما در مورد موضوع خاصی است، مطالعه هر یک از موارد زیر به شما کمک خواهد کرد:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد. سجاد {M.n} .: بحث :. ‏۲ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۰۶:۴۰ (UTC)پاسخ

اوت ۲۰۱۷

Information iconبه ویکی‌پدیا خوشامدید. ما از مشارکت‌های شما استقبال می‌کنیم، با این حال ما نمی‌توانیم تحقیق‌های دست اول را بپذیریم. به یاد داشته باشید که ترکیب کردن چند منبع منتشر شده برای نشان دادن مطلبی که هیچ کدام از آن منابع به صراحت ذکر نکرده‌اند هم تحقیق دست اول محسوب می‌شود. لطفا برای همه ویرایش‌های خود منبع معتبر بیاورید. سپاس. مهدی صفار ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ساعت ۱۲:۳۰ (ایران) ‏۳ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۰۸:۰۰ (UTC)پاسخ

عجول نباشید

سلام دوست عزیز، ظاهرا شما در ویکی پدیا تازه وارد هستید، خواستم چند موردی را به شما اطلاع بدم اول اینکه تا جایی که من دیدم ویکی پدیا یک وسیله برای تخریب نظام جمهوری اسلامیست و در مقالات امام خمینی و خامنه ای و امثال آنها بسیار دیده شده که نظرات بسیار متناقض با واقعیت در مقاله گنجانده شده و سپس مقاله را قفل کرده اند، پس توصیه میکنم که اگر قصد دارید مقاله ای بنویسید عجول نباشید و سیاست های ویکی پدیا را بخوانید تا برای عده ای از کاربران خاص بهانه ای نماند که مقالات شما را دست کاری کنند، مثلا استفاده از بسیاری از القاب در اینجا ممنوع است و... این ها مهم هستند، با تشکر قیام (بحث) ‏۴ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۰۶:۵۹ (UTC)پاسخ

اوت ۲۰۱۷

Information icon به ویکی‌پدیا خوشامدید. بابت مشارکت‌هایتان در اینجا از شما سپاسگذارم. هر چند که هر کسی می‌تواند در اینجا مشارکت مفید و سازنده داشته باشد، لطفا توجه داشته باشید که ایجا شیوه‌نامه‌ای دارد که برای حفظ سازگاری و ظاهر دانشنامه‌ای باید از آن تبعیت کرد. سرپیچی کردن و انحراف از این شیوه‌نامه باعث ایجاد اختلال در یکنواختی بین مقالات می‌شود و مشکلاتی را در خواندن مقالات و دستیابی به آنها پدید می‌آورد. لطفا نگاهی به صفحه خوشامدگویی داشته باشید تا با نحوه مشارکت کردن در ویکی‌پدیا بیشتر آشنا شوید. با سپاس از شما. یاس بحث ‏۴ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۳۶ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ مقاوم سازی معادن که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ مقاوم سازی معادن :
    • ویکی‌سازی نمائید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۵ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۰۸ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ حداقل تولید اقتصادی معادن که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۶ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۰۵ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع حداقل تولید اقتصادی معادن

برچسب حذف سریع به مقاله حداقل تولید اقتصادی معادن افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

نقض آشکار حق تکثیر

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Wikifarsi (بحث) ‏۱۰ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۰۶ (UTC)پاسخ