بحث کاربر:Volghan

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
Volghan (بحث) ‏۱۰ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۵۶ (UTC)[پاسخ]

سرشناسی[ویرایش]

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. Babooneh 🌼 ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۱۷ (UTC)[پاسخ]

ممنوعیت تبلیغ[ویرایش]

کاربر گرامی؛ نوشتن تبلیغات یا آگهی برای محصولات، شرکت‌ها، وبگاه‌ها و افراد مختلف، خلاف قوانین و سیاست‌های ویکی‌پدیا است. به‌جای درج تبلیغات یا آگهی، می‌توانید مقاله‌های مرتبط با موضوعات موردعلاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
مقاله‌ها یا نوشته‌های تبلیغاتی به‌دست مدیران حذف و لینک‌های اسپم به لیست سیاه افزوده خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های اخیرتان با این قانون ناسازگارند. لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید، از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.

Babooneh 🌼 ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۱۷ (UTC)[پاسخ]

ممنوعیت تبلیغ[ویرایش]

کاربر گرامی؛ نوشتن تبلیغات یا آگهی برای محصولات، شرکت‌ها، وبگاه‌ها و افراد مختلف، خلاف قوانین و سیاست‌های ویکی‌پدیا است. به‌جای درج تبلیغات یا آگهی، می‌توانید مقاله‌های مرتبط با موضوعات موردعلاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های شما در «اپوکسی» با این قانون ناسازگارند. در صورتی که اثر ویرایش‌های شما پس از مرور توسط یک یا چند مشارکت‌کنندهٔ دیگر در مقاله‌ها پایدار باقی نمی‌مانند، لطفاً قبل از افزودن مجددشان، با آنها وارد بحث شوید و سیاست‌ها و رهنمودهای مرتبط را نیز مطالعه کنید. مقاله‌های تبلیغاتی حذف و وبگاه‌های هدف به لیست سیاه افزوده خواهند شد. لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست، تعارض منافع، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید، از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.

حسین (بحث) ‏۳۰ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۵۷ (UTC)[پاسخ]

دوست عزیز بجای پاک کردن کمک کن درستش کنم. مطالبی از سایت های دیگر در صفحه مورد نظر منتشر شده بود که لینک منبع هم داشت بنده هم مطالبی با لینک منبع اضافه کردم. اگر منبع این سایت ها مورد قبول نیست سایتر منابع هم همین خصوصیات رو دارند. اون ها هم باید حذف شوند. در غیر اینصورت اگر اشتباهی در قرار دادن منابع دارم بسیار عالی منابع رو حذف کنید مابقی بماند. مطلب که صحیح است نهایتا مشکل شما با منابع هست.

Volghan (بحث) ‏۳۰ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۳۵ (UTC)[پاسخ]


ممنوعیت کپی‌کاری[ویرایش]

کاربر گرامی!

از اینکه زمان خود را صرف گسترش مقالات می‌کنید متشکریم. لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وبگاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به‌طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

کپی از مطالب تحت مالکیت عمومی (همچون ۵ جلد نخست از فرهنگ فارسی معین) و استفاده از آنها به عنوان پایه در مقالات ویکی‌پدیا، کاملاً بی‌اشکال است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های اخیرتان با این قانون ناسازگارند. لطفاً «ویکی‌پدیا:کپی‌کاری»، «ویکی‌پدیا:کپی مکنید» و «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که هیچ تعارضی با قوانین و سیاست‌ها بوجود نیامده‌است، لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس. حسین (بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۰۵ (UTC)[پاسخ]

منابع معتبر[ویرایش]

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید با توجه به موضوع آن در قهوه‌خانه‌ها یا تابلو اعلانات منابع معتبر بپرسید. من نیز از طریق صفحه بحثم پاسخگوی شما خواهم بود. ارادتمند،

حسین (بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۰۵ (UTC)[پاسخ]

هشدار خرابکاری[ویرایش]

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

حسین (بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۱۳ (UTC)[پاسخ]

هشدار خرابکاری[ویرایش]

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

Silverfox(بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۱۶ (UTC)[پاسخ]

آخرین هشدار خرابکاری[ویرایش]

شما براساس سیاست‌های ویکی‌پدیا، کاربر خرابکار تشخیص داده شده‌اید. منش خود را نسبت به ویکی‌پدیا تغییر دهید. در غیر این صورت، دسترسی شما برای مدت محدود یا نامحدود قطع خواهد شد. این آخرین هشدار است.

Silverfox(بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۱۸ (UTC)[پاسخ]

قطع دسترسی[ویرایش]

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا برای یک هفته از ویرایش در فضای مقاله قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با افزودن لینک‌های تبلیغاتی زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

Telluride (بحث)  ‏۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۲۶ (UTC)[پاسخ]