پرش به محتوا

بحث کاربر:Matinjahantark

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط Koroshkabir1399 در مبحث درباب درخواست کمک


خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Matinjahantark»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش پیشرفته
آموزش پیشرفته
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر
راهنمای حق تکثیر

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی‌شده غفلت مکنید.

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

مکان دکمهٔ امضا

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

برای جستجوی مطالب می‌توانید از این کادر:

و برای ایجاد صفحهٔ جدید از این کادر:


نیز استفاده کنید.

باز هم خوشامد می‌گویم. شاد باشید! --FloBot (بحث) ‏۶ ژوئن ۲۰۱۳، ساعت ۱۸:۴۱ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ کامیار کریمی[ویرایش]

برای مقالهٔ کامیار کریمی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

معیار:نیازمند منابع معتبر برای اثبات سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۹ اوت ۲۰۱۶ مصادف با ۲۹ مرداد ۱۳۹۵» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. کامران ‏۹ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۰۹:۴۷ (UTC)پاسخ

سرشناسی[ویرایش]

کاربر گرامی، مقالهٔ اخیرتان که ایجاد کرده‌اید، طبق معیارهای سرشناسی، فاقد سرشناسی است. برای احراز سرشناسی لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی مدارک و منابعی که سرشناسی را اثبات می‌کند به مقاله بیفزایید. همچنین اگر مقالهٔ شما در مورد موضوع خاصی است، مطالعه هر یک از موارد زیر به شما کمک خواهد کرد:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد. کامران ‏۹ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۰۹:۵۰ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف کامیار کریمی[ویرایش]

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ کامیار کریمی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/کامیار کریمی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. آرمانب ‏۱۹ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۲۵ (UTC)پاسخ

درباب درخواست کمک[ویرایش]

سلام.لطفا جزییات را به این ایمیل ارسال کنید تا بررسی کنم.universeinfo@yahoo.com من برای بررسی موارد متن این صفحه جزییات را از شما خواهم گرفت و مورد بررسی قرار خواهم داد تا اگر صلاح باشه به انتشار برسه.من در خدمتمکوروش کبیر (بحث) ‏۱۸ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۴ (UTC)پاسخ