کاربر:Kadamoo

این کاربر به برگزیدن فهرست «کتاب‌شناسی احمد اقتداری» کمک کرده‌است.
این کاربر به برگزیدگی مقالهٔ «احمد اقتداری» کمک کرده‌است.
این کاربر به برگزیدگی مقالهٔ «سید عباس مجتهد گراشی» کمک کرده‌است.
این کاربر به برگزیدگی مقالهٔ «شیدای گراشی» کمک کرده‌است.
این کاربر به برگزیدگی مقالهٔ «لارستان کهن و فرهنگ لارستانی» کمک کرده‌است.
این کاربر به برگزیدگی مقالهٔ «کاروان عمر» کمک کرده‌است.
این کاربر به خوبیدگی مقالهٔ «احمد اقتداری» کمک کرده‌است.
این کاربر به خوبیدگی مقالهٔ «زینل‌آباد (گراش)» کمک کرده‌است.
این کاربر به خوبیدگی مقالهٔ «سید عباس مجتهد گراشی» کمک کرده‌است.
این کاربر به خوبیدگی مقالهٔ «شیدای گراشی» کمک کرده‌است.
این کاربر به خوبیدگی مقالهٔ «لارستان کهن و فرهنگ لارستانی» کمک کرده‌است.
این کاربر به خوبیدگی مقالهٔ «کاروان عمر» کمک کرده‌است.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد



بسم اللّٰه الرّحمن الرّحیم
منّت خدای را عزّ و جلّ که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت. هر نفسی که فرومی‌رود ممد حیات است و چون برمی‌آید مفرّح ذات؛ پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب.
از دست و زبان که برآیدکز عهدهٔ شکرش به در آید؟
باران رحمت بی‌حسابش همه را رسیده و خوان نعمت بی‌دریغش همه جا کشیده، پردهٔ ناموس بندگان به گناه فاحش ندرد و وظیفهٔ روزی به خطای منکر نبرد. فراش باد صبا را گفته تا فرش زمرّدین بگسترد و دایهٔ ابر بهاری را فرموده تا بنات نبات را در مهدِ زمین بپرورد. درختان را به خلعت نوروزی قبای سبز ورق در بر گرفته و اطفال شاخ را به قدوم موسم ربیع کلاه شکوفه بر سر نهاده. عصارهٔ نالی به قدرت او شهد فایق شده و تخم خرمایی به تربیتش نخل باسق گشته.
این کاربر یک ویرایشگر کارکشته ۲ است. این نشان خدمت برای استفاده توسط ویرایشگران کارکشته ۲ می‌باشد.

این کاربر در ویکی‌پدیای فارسی دسترسی گشت دارد.


این کاربر دوستدار امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است.

این کاربر تاریخ ایران را دوست دارد.
این کاربر خون شهیدان ایران را هرگز از یاد نخواهد برد.
این کاربر دوستدار فلسطین است.




این کاربر شاهنامه‌خوان است.
این کاربر مرید آسِد مرتضای آوینی است.
این کاربر هوادار روسونری است!
شادباش خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن مقالهٔ احمد اقتداری. امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مقاله‌های خوب و برگزیدهٔ بیشتر از شما.
همچنین پیشنهاد می‌کنم جمله‌ای جذاب از مقاله را برای نمایش بر صفحهٔ اصلی در ویکی‌پدیا:آیا می‌دانستید که...؟/پیش‌نویس ثبت کنید. ٪ مرتضا (بحث) ‏۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۲۶ (UTC)
نشان نویسنده
برای نگارش مقاله‌ای در زیرصفحهٔ کاربریتان که اکنون آن را به کتاب‌شناسی احمد اقتداری کرده‌ام، از شما ممنونم. اگر کمی بیشتر روی این فهرست کار کنید و اشکالات جزئی آن را برطرف کنید، می‌توانید آن در ویکی‌پدیا:گزیدن فهرست‌های برگزیده نامزد برگزیدگی کنید. موفق و سربلند باشید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC)
شادباش خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن شیدای گراشی. امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مشارکت‌های بیشتر شما در تولید محتوای خوب و برگزیده.
همچنین پیشنهاد می‌کنم جمله‌ای جذاب از مقاله را برای نمایش بر صفحهٔ اصلی در ویکی‌پدیا:آیا می‌دانستید که...؟/پیش‌نویس ثبت کنید. ٪ مرتضا (بحث) ‏۱ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۱۵ (UTC)

با سلام و احترام، وقت بخیر؛ خوبیدگی مقالهٔ شیدای گراشی را شادباش می‌گویم. امیدوارم در آینده نیز محتوای خوب و برگزیدهٔ دیگری از شما در ویکی‌پدیا ببینیم. به امید پیشرفت دانشنامه و با آرزوی موفقیت و بهروزی برای شما Q2020 (بحث) ‏۱ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۲۵ (UTC)

شادباش برگزیدگی فهرست
به پاسِ قدردانی از همکاری‌تان جهت ارتقا کیفیت کتاب‌شناسی احمد اقتداری و کسب درجه برگزیده، این نشان به شما تقدیم می‌گردد. امیدوارم مشارکت‌هایتان در پروژه محتواهای برگزیده بیشتر و پایدار باشد. --Shobhe ‏۲۲ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۴۱ (UTC)
شادباش برگزیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و برگزیده کردن احمد اقتداری. به امید مشارکت‌های بیشتر شما در تولید محتوای خوب و برگزیده. ٪ مرتضا (بحث) ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۰۶ (UTC)
نشان ویراستار
آقا از خواندن مقالات حرفه ای شما بسیار لذت می بریم... فقط خواستم بگویم، دمتان گرم باد... Shobhe ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۰۰ (UTC)
شادباش خوبیدگی
خدا قوت؛ به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن مقالهٔ سید عباس مجتهد گراشی. امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مقاله‌های خوب و برگزیدهٔ بیشتر از شما.
همچنین پیشنهاد می‌کنم جمله‌ای جذاب از مقاله را برای نمایش بر صفحهٔ اصلی در ویکی‌پدیا:آیا می‌دانستید که...؟/پیش‌نویس ثبت کنید. — این پیام امضانشده را Shobhe (بحثمشارکت‌ها) نوشته‌است.
نشان اصلی
فعالیت شما در گسترش مقالات مرتبط با تاریخ محلی حوزه جنوب مرکزی ایران، مثال‌زدنی است. بیش باد! Standardwhale (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۳۳ (UTC)
شادباش خوبیدگی
خدا قوت؛ به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن مقالهٔ کاروان عمر. امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مقاله‌های خوب و برگزیدهٔ بیشتر از شما.
همچنین پیشنهاد می‌کنم جمله‌ای جذاب از مقاله را برای نمایش بر صفحهٔ اصلی در ویکی‌پدیا:آیا می‌دانستید که...؟/پیش‌نویس ثبت کنید. — این پیام امضانشده را Shobhe (بحثمشارکت‌ها) نوشته‌است.
سلام. بابت ساخت و طراحی الگو:شجره‌نامه خاندان دهباشی گراشی چند کیک فنجانی مهمان من باشید :) ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۵۵ (UTC)
شادباش برگزیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و برگزیده کردن شیدای گراشی. به امید مشارکت‌های بیشتر شما در تولید محتوای خوب و برگزیده. محک 📞 ‏۱۸ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۱۲ (UTC)
کادوی تولد هفت سالگی اکانت کادامو از جانب 4nn1l2
شادباش خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن لارستان کهن و فرهنگ لارستانی. امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مشارکت‌های بیشتر شما در تولید محتوای خوب و برگزیده.
همچنین پیشنهاد می‌کنم جمله‌ای جذاب از مقاله را برای نمایش بر صفحهٔ اصلی در ویکی‌پدیا:آیا می‌دانستید که...؟/پیش‌نویس ثبت کنید. مهدی صفار ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۳۹ (ایران) ‏۱۰ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۰۹ (UTC)
شادباش برگزیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و برگزیده کردن سید عباس مجتهد گراشی. به امید مشارکت‌های بیشتر شما در تولید محتوای خوب و برگزیده. ٪ مرتضا (بحث) ‏۱۶ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۵۸ (UTC)
نشان ویژه
از این که در بررسی مقالات پروژه محتواهای باکیفیت مشارکت فعال دارید، خوشحالم. تیزبینی خوبی دارید و اطمینان دارم در آینده یکی از ناظران خوب پروژه خواهید بود. ٪ مرتضا (بحث) ‏۱۸ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۳۵ (UTC)
شادباش خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن زینل‌آباد (گراش). امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مشارکت‌های بیشتر شما در تولید محتوای خوب و برگزیده.
همچنین پیشنهاد می‌کنم جمله‌ای جذاب از مقاله را برای نمایش بر صفحهٔ اصلی در ویکی‌پدیا:آیا می‌دانستید که...؟/پیش‌نویس ثبت کنید. ٪ مرتضا (بحث) ‏۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۰۶ (UTC)
این گل برای شما
کاداموی عزیزم. ممنونم برای حضور در دوش دوم من. مانا باشی . Patricia (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۴۴ (UTC)
شادباش برگزیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و برگزیده کردن کاروان عمر. به امید مشارکت‌های بیشتر شما در تولید محتوای خوب و برگزیده. ٪ مرتضا (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۰۳ (UTC)
شادباش برگزیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و برگزیده کردن لارستان کهن و فرهنگ لارستانی. به امید مشارکت‌های بیشتر شما در تولید محتوای خوب و برگزیده. ٪ مرتضا (بحث) ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۱۶:۰۱ (UTC)
شاد‌باش نوروزی
درود بر گرامی Kadamoo عزیز ضمن سپاس از زحمات شما برای پیشرفت و نکوداشت دانشنامه، امیدوارم سال جدید برای همگی ایرانیان سرشار از شگفتی‌های نیک و باور نکردنی بوده و همچنین برای شما سلامتی، شادی و عشق آرزو دارم. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۰ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۲۱ (UTC)