کاربر:Javid44

این کاربر در ویکی‌پدیای فارسی دسترسی گشت خودکار دارد.
این کاربر از نگهبانان ویکی‌پدیا است.
این کاربر دسترسی گشت در ویکی‌پدیای فارسی دارد.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

به صفحه‌ی کاربری من خوش‌آمدید!

من کاربر، گشت‌زن و نگهبانی هستم که به خود اجازه‌ی ویرایش هر چیزی را می‌دهم.

سلام!
من جاوید هستم و اینجا صفحه‌ی کاربری منه.
خرداد ۱۳۷۳ در تهران، ایران بدنیا اومدم و الان در کرج زندگی می‌کنم. دانشجوی مهندسی نرم‌افزار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی هستم و با انجمن علمی کامپیوتر، شاخه دانشجویی آی تریپل ئی و کانون فارغ‌التحصیلات دانشکده همکاری می‌کنم. با وجود اینکه برنامه‌نویسی رو دوست دارم و زبان‌ سی‌پلاس‌پلاس رو بلدم و با پایتون آشنایی دارم، اما خودم رو مدل‌ساز و شبیه‌ساز سه بعدی می‌دونم. به تری‌دی‌اس‌مکس تسلط کامل دارم و به بقیه‌ی نرم‌افزارهای شرکت اتودسک مثل مایا یا زی‌براش هم آشنا هستم. خیلی اوقات هم خودم رو با فتوشاپ، ایلاستریتر یا فلش شرکت ادوبی سرگرم می‌کنم. به غیر از طراحی رایانه‌ای، به طراحی وب هم علاقه دارم و اچ‌تی‌ام‌ال، جاوااسکریپت، سی‌اس‌اس و پی‌اچ‌پی رو هم مقداری بلدم و با وردپرس کار می‌کنم.
جدا از این مسائل، علاقه‌ی شدیدی به آشپزی دارم و اکثر اوقات سعی می‌کنم سبک مخصوص به خودم رو دنبال کنم. طرفدار سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی هالیوودی هستم. کتاب مصور می‌خونم و تمبر و سکه جمع می‌کنم. زمانی بود که خیلی به تاریخ و ایران باستان علاقه داشتم به همین خاطر خط میخی هخامنشی و دین دپیره رو یادگرفتم و با مفاهیم اسطوره‌شناسی آشنا شدم.فارسی زبان مادریه منه و به انگلیسی هم تسلط دارم. با عربی، فرانسوی و زبان آلمانی هم رابطه‌هایی دارم!
دقیقا از ساعت ۱۲:۴۰ جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۱، با نام کاربری Javid44 توی پروژه‌های بنیاد ویکی‌مدیا به خصوص ویکی‌پدیای فارسی فعالیت می‌کنم. تا الان ۳۸۰+ مقاله ایجاد کردم و ۲۲۰۰+ ویرایش داشتم. تمام کارهایم ترجمه بوده و همیشه سعی کردم در حوزه‎هایی فعالیت کنم که به اونها آشنا هستم. کنار ویرایش، گشت‌زنی و نگهبانی هم می‌کنم. امیدوارم بتونم کنار بقیه‌ی ویکی‌پدین‌های دیگه به رشد علم و زبان فارسی کمک کنم!

مقالهٔ پیشنهادی

گریدی بوچ (به انگلیسی: Grady Booch) (متولد ۲۷ فوریه ۱۹۵۵) یک مهندس نرم‌افزار آمریکایی است که بیشتر به خاطر همکاری‌اش بر روی زبان مدل‌سازی یکپارچه به همراه ایوار جاکوبسون و جیمز رامبورگ معروف است. وی همچنین در عرصه‌ی بین‌المللی به خاطر کارهای نوآورانه‌اش در معماری نرم‌افزار، مهندسی نرم‌افزار و محیط توسعه مشارکتی چهره‌ای شناخته شده می باشد.

بوچ یک روش توسعه‌ی نرم‌افزاری به نام روش بوچ ایجاد کرد که در کتاب طراحی و آنالیز شئ‌گرا خود معرفی شد. او برای ساده کردن کدها، اضافه نمودن کلاس‌ها را توصیه نمود. روش بوچ روشی است که در مهندسی نرم‌افزار استفاده می‌شود. این روش یک زبان مدل‌سازی شی و اسلوب‌شناسی است که به وفور در طراحی و آنالیز شی گرا استفاده شده است. این روش توسط گریدی بوچ در شرکت نرم‌افزار گویا ایجاد شد. جنبه های نمادی روش بوچ امروزه توسط زبان مدل‌سازی یکپارچه(یو ام‌ال) جایگذین شده است، که عناصر گرافیکی از روش بوچ را به همراه عناصر تکنیک مدل‌سازی شی (او‌ام‌تی) و مهندسی نرم‌افزار شی‌گرا (او‌او‌اس‌ای) در خود دارد. ابعاد روش شناختی روش بوچ به چندین اسلوب‌شناسی و فرایند تقسیم شده است، مانند فرایند یکپارچه رشنال (آریوپی).

ادامه...