بحث کاربر:Yazdanpanahaskari: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط Yazdanpanahaskari در مبحث تشکر و دربارهٔ مفاهیم
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
ویرایش به‌وسیلهٔ ابرابزار:
ویرایش به‌وسیلهٔ ابرابزار:
خط ۱۲۶: خط ۱۲۶:
کادر جستجوی مطالب:
کادر جستجوی مطالب:
<inputbox>type=search</inputbox>
<inputbox>type=search</inputbox>
کادر ایجاد صفحهٔ جدید :
کادر ایجاد صفحهٔ جدید:
<inputbox>type=create</inputbox>
<inputbox>type=create</inputbox>

تغییر مسیر:

#redirect <nowiki>[[...]]</nowiki>

نسخهٔ ‏۲۷ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۳۶

صفحات مورد نیاز
مبدل تاریخ
آیکون‌های خوب

صورت ظاهری

صورت ظاهری یک مقاله اهمیت دارد. مقاله‌های خوب با مطالبی مقدماتی آغاز می‌شوند و سپس اطلاعات را در ساختاری روشن ارائه می‌دهند و در انتهای آن‌ها پیوست‌هایی چون فهرست منابع و جستارهای وابسته آورده می‌شود. چیدمان یک مقالهٔ عادی به صورت زیر است. ممکن است برخی از موارد زیر، بنا بر وضعیت متفاوت یک مقاله در آن لازم نباشند.

{{برچسب‌ها}}
{{الگوی جعبه اطلاعات}}
توضیح ابتدایی

== بخش نخست == /
=== زیربخش نخست === |
. |
. | متن اصلی
. |
== بخش چندم == |
=== زیربخش چندم === \

== نگارخانه ==
== جستارهای وابسته ==
{{درگاه|}}

== پانویس ==
{{پانویس}}

== منابع ==
== [منابع برای] مطالعه بیشتر ==
== پیوند به بیرون ==
{{ویکی‌انبار}} <!-- الگوی پروژه‌های پیوند به خواهر ویکی‌پدیا -->

{{الگوی خرد}}
{{الگوهای ناوبری}}
{{الگوهای نیاز}}
{{ترتیب‌پیش‌فرض:}}

رده‌ها

برای ساختن یک صفحهٔ جدید عنوان موردنظر خود را در جعبهٔ زیر وارد کرده و دکمهٔ «ساخت صفحه جدید» را فشار دهید. توجه کنید که عنوان مقالهٔ شما با محتویات شیوه‌نامه در مورد عنوان‌ها سازگاری داشته باشد.

تشکر و دربارهٔ مفاهیم

سلام دوست عزیز. امیدوارم که خوب باشید. مقالات بسیار خوبی را در حوزه مفاهیم فلسفه ایجاد می‌کنید. خسته نباشید! از شما تشکر می‌کنم. کار ارزشمندی است. امیدوار هستم به این کارِ خوبِ خودتان با انرژی ادامه دهید. ویکی‌پدیای فارسی مقالات کمی از این موارد دارد.

ضمناً اگر احیاناً در مورد ترجمه برخی مفاهیم مشکل دارید یا به دنبال مطالعه بیشتر هستید، نگاهی به فرهنگ‌نامه تاریخی مفاهیم فلسفه نیز بیاندازید. اثر مهم و جدی ای در حوزه تاریخِ مفاهیم است که ترجمه دقیقی نیز به فارسی دارد. لغت نامه چند زبانهٔ آخرِ هر مجموعهٔ آن نیز خوب و کارآمد است. (البته اگر قبلاً این کتاب را ندیده و نخوانده‌اید!)احمد. صفی (بحث) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۰۵ (UTC)پاسخ

سلام، از شما و تمامی آموزگارانِ خود در ویکی‌پدیا تشکر می‌کنم و همواره در این محیط نیازمند آموختنم. Yazdanpanahaskari (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۲:۰۷ (UTC)پاسخ

فاصلهٔ مجازی یا نیم‌فاصله

فاصلهٔ مجازی نویسه‌ای است که برای حروف‌چینی کامپیوتری بعضی خط‌ها از قبیل خط فارسی به کار می‌رود. در صورتی که صفحه‌کلید استاندارد فارسی نصب شده باشد، فاصلهٔ مجازی را می‌توان به‌کمک کلیدهای ترکیبی Shift و Space وارد کرد.

در صفحه‌کلید غیراستانداردِ ویندوز برای وارد کردن فاصلهٔ مجازی، می‌توان از فشردن هم‌زمان کلیدهای Ctrl+ Shift+2 یا از Alt+0152 استفاده کرد (باید از کلیدهای ماشین‌حسابیِ صفحه‌کلید موسوم به Number KeyPad استفاده کنید که معمولاً در سمت راست صفحه‌کلید قرار دارد، و در حالی که کلید Alt را نگه داشته‌اید، اعداد را به‌ترتیب وارد کنید).

بررسی املای فارسی توسط کروم

مرورگر کروم بعد از به‌روزرسانی نسخهٔ ۵۱ امکان بررسی املای فارسی را دارد. برای فعال کردن این قابلیت کافی‌ست مراحل زیر را انجام دهید:

  • در کروم chrome://help/ را در بخش نشانی اینترنتی وارد کنید و مطمئن شوید که نسخهٔ ۵۱ به بالا را دارید (اگر نباشد خودش به‌روز می‌کند).
  • با رفتن به نشانی chrome://settings/languages با انتخاب گزینهٔ بررسی املا برای زبان فارسی می‌توانید از ابزار بررسی املا کروم استفاده کنید.
مقاله‌های حیاتی
سطح ۱     سطح ۲     سطح ۳     سطح ۴     مقالات پربیننده

کادر جستجوی مطالب:

کادر ایجاد صفحهٔ جدید:


تغییر مسیر:

#redirect [[...]]