بحث کاربر:Baratiiman: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط Ladsgroup در مبحث قطع دسترسی
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
برچسب: ویکی‌هدیه
←‏قطع دسترسی: بخش جدید
خط ۲۲۹: خط ۲۲۹:
|style="vertical-align: middle; padding: 3px;" | سلام بر شما، جز کاربران بسیار فعال سامانه هستید، حسابی خسته نباشید. <span style="font-family:times; text-shadow: 0 0 .11em #6af; font-size:12.1pt">[[User:Behzad39|Behzad39]] <small>([[User talk:Behzad39|بحث]])</small></span> ‏۲ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۶ (UTC)
|style="vertical-align: middle; padding: 3px;" | سلام بر شما، جز کاربران بسیار فعال سامانه هستید، حسابی خسته نباشید. <span style="font-family:times; text-shadow: 0 0 .11em #6af; font-size:12.1pt">[[User:Behzad39|Behzad39]] <small>([[User talk:Behzad39|بحث]])</small></span> ‏۲ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۶ (UTC)
|}
|}

== قطع دسترسی ==

حساب شما به دلیل زاپاس‌بازی به مدت یک سال بسته شده‌است. حساب‌های زاپاس [[کاربر:Scholar.me]]، [[کاربر:Amin(امین)]]، و [[کاربر:Rskhshe_sefid]] هستند. این قطع دسترسی بعد از مشورت با جناب حجت و دیگر دیوانسالاران صورت گرفته است. بدیهی است ایجاد زاپاس دوباره به قطع دسترسی بی‌پایان حساب اصلی خواهد انجامید. <code style="background:yellow">:)</code>[[کاربر:Ladsgroup|امیر]]<sup>[[بحث کاربر:Ladsgroup|Συζήτηση]] </sup> ‏۷ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۵۵ (UTC)

نسخهٔ ‏۷ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۵۵

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Baratiiman»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- AFlorence (بحث) ‏۷ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۵:۴۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف قرض الحسنه آل طه

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ قرض الحسنه آل طه پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/قرض الحسنه آل طه ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. EmRNA ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۲ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

درود، به دلیل جنگ ویرایشی و عدم توجه به تذکرهای متعدد حسابتان به مدت یک هفته بسته شد. لطفا در بازگشت طبق سیاست‌ها و رهنمودهای دانشنامه عمل کنید. در صورت تکرار این روند حسابتان بلندمدت بسته خواهد شد. ARASH PT  بحث  ‏۱۸ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۳۷ (UTC)پاسخ

ایمان_براتی (بحث) ‏۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۸ (UTC)== شکایت به دلیل تهدید قانونی ==پاسخ

پیرو بحثی که در روز گذشته با شما شد، شکایتی از شما در وپ:تام در رابطه با تهدید قانونی مطرح کردم تا مورد بررسی مدیران قرار بگیرد، برای اطلاع از روند شکایت لطفا این صفحه رجوع کنید. مت مورفی (بحث) ‏۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۴۸ (UTC)پاسخ

به دلیل این ویرایش دو هفته قطع دسترسی شدید. در بازگشت به شدت روی لحن حرف زدنتان و نحوه تعاملتان با دیگر کاربران کار کنید. :)امیرΣυζήτηση ‏۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۳۴ (UTC)پاسخ

@Ladsgroup: @Arash.pt: دو بن با یک ویرایشایمان_براتی (بحث) ‏۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۶ (UTC)پاسخ

We sent you an e-mail

Hello Baratiiman,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۹ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع پلیس اصفهان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

صفحه پلیس اصفهان به علت هرزنامهبودن، برای حذف در ویکی‌پدیا کاندید شده‌است. اگر علاقه به ساخت مقاله دارید لطفا از صفحه ایجاد مقاله برای یادگیری و از صفحه تمرین برای تمرین و از خودآموز برای آموختن روش مقاله نویسی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:پرسش‌های رایج/سازمان‌ها را نیز مطالعه نمایید.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. نسیان «بحث» ‏۱۸ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۵۳ (UTC)پاسخ

درود؛ برای مقالهٔ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

حذف سریع

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ مصادف با ۹ آبان ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Hootandolati(بحث) «سه‌شنبه،۲۹ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۲۱:۵۵ (ایران‏۲۰ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۵ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ دانشگاه علمی کاربردی اصفهان

درود؛ برای مقالهٔ دانشگاه علمی کاربردی اصفهان پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ مصادف با ۹ آبان ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Hootandolati(بحث) «سه‌شنبه،۲۹ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۲۱:۵۶ (ایران‏۲۰ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف دانشکده فنی شهید مهاجر

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ دانشکده فنی شهید مهاجر پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/دانشکده فنی شهید مهاجر ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Elajanبحث ‏۲۰ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۳۱ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. GodNey (بحث) ‏۲۱ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۸ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره یازدهم هیئت نظارت

درود؛ از ۲۳ اکتبر برابر با ۲ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات یازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور یازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/340 مراجعه کنید.

با احترام -- MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۳ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۴۱ (UTC)پاسخ

حذف مقاله

شما ویکی‌نویس ناشی نیستید که ندانید پس از حذف مقاله باید با مدیری که آنرا حذف نموده تعامل نمائید یا در وپ:احیاء درخواست دهید. در صورت ادامه روند ایجاد ریسه در تابلوی اعلانات مدیران مجبور به برخوردی جدی و قطع دسترسی‌تان خواهم شد. Déjà Vu ‏۲۳ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۳۹ (UTC) لطفا Hoseina051311 را بن کنید کارهای عجیبی انجام میدهد DejaVu https://fa.m.wikipedia.org/wiki/ویژه:تفاوت_گوشی_همراه/30211918 ایمان_براتی (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۳۴ (UTC)پاسخ

متأسفانه شما کار خودتان را می‌کنید؛ آیا متوجه نیستید که نباید برای هر مسئله‌ای بی‌دلیل در وپ:تام ریسه ایجاد نکنید؟!
در ضمن از آنجا که کاربر سعی در تعامل با شما را دارد، درخواست داشته که از مجادله با ایشان پرهیز نمائید. (یعنی ایشان با شما کاری ندارد و شما هم با ایشان کاری نداشته باشید). لطفاً موارد فوق را به عنوان آخرین اخطار بنده درنظر بگیرید. با تشکر Déjà Vu ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۰۳ (UTC)پاسخ
DejaVu ادمین نیس برای چی رشته را بسته؟ ایمان_براتی (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۱۶ (UTC)پاسخ
برای اینکه جنابعالی تعداد زیادی درخواست احیاء مشابه ایجاد کرده و نه تنها به توصیه‌ها توجه نمی‌کنید بلکه باعث شلوغی تام شده بودید. به ایشان هم تذکر لازم را دادم. Déjà Vu ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۲ (UTC)پاسخ
DejaVu شلوغی تام؟ فکر کنم 4 تا رشته بود که تا حالا دوتاش جواب داده شده ایمان_براتی (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۵ (UTC)پاسخ
ظاهراً متوجه نیستید! تعدادش مهم نیست. عدم توجه شما و عملکردتان مورد بحث است. Déjà Vu ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۳۲ (UTC)پاسخ
DejaVu شما تعاملات ایشان با منا نگاه کنید متوجه دلیل احساس عدم حسن نیت من خواهید شد، وقتی خود ایشان یک طرفه نگاه میکند شما باید از دید هر دو طرف ببینید.ایمان_براتی (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۴۳ (UTC)پاسخ
ایشان متعهد شده‌اند که با شما کاری ندارند و درخواست کرده‌اند که شما هم کاری با ایشان نداشته‌باشید. آیا شما با این مسئله مشکلی دارید؟ Déjà Vu ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۴۷ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف کاربر:Baratiiman/پلیس اصفهان

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ کاربر:Baratiiman/پلیس اصفهان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/کاربر:Baratiiman/پلیس اصفهان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. ‏ SunfyreT ‏۲۳ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۴۵ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Hootandolati(بحث) «جمعه،۲ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۲۳:۱۰ (ایران‏۲۳ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۰ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع شرکت برق منطقه‌ای اصفهان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به شرکت برق منطقه‌ای اصفهان به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Hootandolati(بحث) «جمعه،۲ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۲۳:۱۰ (ایران‏۲۳ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۰ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع اداره دادگستری کل استان اصفهان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به اداره دادگستری کل استان اصفهان به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Hootandolati(بحث) «شنبه،۳ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۱۵:۱۴ (ایران‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۴۴ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع شرکت گاز استان اصفهان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به شرکت گاز استان اصفهان به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Hootandolati(بحث) «شنبه،۳ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۱۵:۱۴ (ایران‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۴۴ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف اداره دادگستری کل استان اصفهان

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ اداره دادگستری کل استان اصفهان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/اداره دادگستری کل استان اصفهان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. WASP بحث ۳ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۱۶:۵۵، ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۵ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی، دانشگاه پیام نور اصفهان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف شهربازی رویاها اصفهان

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ شهربازی رویاها اصفهان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/شهربازی رویاها اصفهان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Surboni (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ اداره دادگستری کل استان اصفهان، شرکت برق منطقه‌ای اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی، دانشگاه پیام نور اصفهان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۷ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۵۰ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Hootandolati(بحث) «چهارشنبه،۷ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۰۰:۴۹ (ایران‏۲۷ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۱۹ (UTC)پاسخ

چند عدد کلوچه کرم‌دار برای شما!

سلام بر شما، جز کاربران بسیار فعال سامانه هستید، حسابی خسته نباشید. Behzad39 (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۶ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

حساب شما به دلیل زاپاس‌بازی به مدت یک سال بسته شده‌است. حساب‌های زاپاس کاربر:Scholar.me، کاربر:Amin(امین)، و کاربر:Rskhshe_sefid هستند. این قطع دسترسی بعد از مشورت با جناب حجت و دیگر دیوانسالاران صورت گرفته است. بدیهی است ایجاد زاپاس دوباره به قطع دسترسی بی‌پایان حساب اصلی خواهد انجامید. :)امیرΣυζήτηση ‏۷ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۵۵ (UTC)پاسخ