بیمارستان بوستان اهواز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
بیمارستان بوستان اهواز
جغرافیا
موقعیتپرچم ایران ایران، اهواز
سازمان
گونهعمومی
دانشگاه وابستهبنیاد جانبازان
خدمات
شمار تخت‌ها۱۱۰
گشایش۱۳۷۱ شمسی
پیوندها
وبگاه
www.boostan-h.ir

بیمارستان بوستان اهواز یا بیمارستان روانپزشکی بوستان یک بیمارستان اختصاصی روانپزشکی وابسته به بنیاد جانبازان می‌باشد که از سال ۷۱ به عنوان مرکز نگهداری تأسیس شد و جانبازان برگشته از جنگ در این مرکز درمان سرپایی می‌شدند. این بیمارستان به تدریج ساماندهی گرید و از سال ۷۶ نام آن به بیمارستان بوستان تغییر یافت. این بیمارستان دارای ۸۵ تخت بستری و سه بخش اورژانس، حاد و مزمن ، آزمایشگاه طبی ، درمانگاه اعصاب و روان، درمانگاه داخلی و پزشک عمومی می‌باشد.اورژانس این مرکز شبانه روزای به صورت سه سال متوالی به عنوان بیمارستان درجه یک ارزشیابی شده‌است.[۱][۲][۳][۴][۵]

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. «راهنمای بیمارستان‌های خوزستان». معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۵ مارس ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱۳۹۱/۱۲/۱۲. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  2. «آمار بیمارستان‌های کشور». دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت. بایگانی‌شده از اصلی در ۷ آوریل ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱۳۹۱/۱۱/۶. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  3. «بیمارستان‌ها (خوزستان)». سایت تبیان. ۲۸ اسفند ۱۳۸۵.
  4. «لیست بیمارستان‌ها». ایران درمان-مرجع اطلاعات پزشکان و مراکز درمانی. بایگانی‌شده از اصلی در 6 آوریل 2013. دریافت‌شده در ۱۳۹۱/۱۲/۱۲. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  5. «گزارشی از بیمارستان روانپزشکی بوستان اهواز». پایگاه اطلاع‌رسانی جامع دفاع مقدس. ۲۰ شهریور ۱۳۸۶. بایگانی‌شده از اصلی در ۶ آوریل ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱۴ بهمن ۱۳۹۱.

پیوند به بیرون[ویرایش]