بحث کاربر:1399Hamed: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط DejaVu در مبحث قطع دسترسی
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
DejaVu (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۲۴۰: خط ۲۴۰:
|}
|}
[[User:DejaVu|<span style="display:inline-block;transform:rotate(-10deg);-moz-transform:rotate(-10deg);-webkit-transform:rotate(-10deg);-o-transform:rotate(-10deg);">Déjà Vu</span>]] • [[User talk:DejaVu|<b>✉</b>]] ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۵۶ (UTC)
[[User:DejaVu|<span style="display:inline-block;transform:rotate(-10deg);-moz-transform:rotate(-10deg);-webkit-transform:rotate(-10deg);-o-transform:rotate(-10deg);">Déjà Vu</span>]] • [[User talk:DejaVu|<b>✉</b>]] ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۵۶ (UTC)
{{پاسخ به|DejaVu}} میشه بفرمایید چه حمله ای کردم ایشون یک هشدار از کاربر دیگه ای رو واسه من فرستادن و نظر من هم راجع به اون بود--[[کاربر:1399Hamed|1399Hamed]] ([[بحث کاربر:1399Hamed#top|بحث]]) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۳۹ (UTC)

نسخهٔ ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۳۹

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «1399Hamed»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- درفش کاویانی (بحث) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۳ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. ☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۲:۲۲ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع سری NASCAR Cup

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در سری NASCAR Cup جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ۳ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها صورت گرفته‌است، زیرا مقاله‌ای است که تا کنون هیچ محتوایی نداشته است یا محتوای آن تنها از پیوند به بیرون، ارجاع به کتاب‌ها، برچسب‌های رده، برچسب‌های الگو، پیوندهای میان‌ویکی، بازنویسی عنوان یا تلاشی برای ارتباط داشتن با موضوع مقاله، تشکیل شده‌است.
برای دانستن حداقل استانداردهای مقالات کوتاه، خواهشمندیم ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد را ببینید. همچنین توجه بدارید که مقاله‌ها باید دربارهٔ موضوع‌های سرشناس باشند و باید منابع معتبری که محتوا را اثبات می‌کند، فراهم آورند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Hootandolati(بحث) «دوشنبه،۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ساعت ۰۱:۴۵ (ایران‏۶ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۱۵ (UTC)پاسخ

درخواست حذف توسط خود ایجادکننده صفحه است. 1399Hamed (بحث) ‏۷ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۲:۲۶ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

Luckie Luke (بحث) ‏۷ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۲۰ (UTC)پاسخ

الگویِ در دست ساخت

درود، ضمن تشکر از تلاشتان در جهت بهبود و گسترش مقالات دانشنامه. پیشنهاد می‌کنم جهت آگاهی گشت زنان از توسعه یا بازنویسی گسترده مقالاتی نظیر بازی دوستانه لطفاً از الگو:در دست ساخت در ابتدای مقاله استفاده نمایید. بدیهی است که این الگو می‌بایست در پایان ویرایشاتتان از مقاله زدوده شود. با مهرDéjà Vu ‏۸ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۵۸ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم.

شهنام ک (گفتگو) ‏۹ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۳۶ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ کارولینا هوریکانز

درود؛ برای مقالهٔ کارولینا هوریکانز پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

منبع دهی/ترجمه بیشتر/استانداردسازی مقاله

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۹ سپتامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۲۹ شهریور ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. ☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۹ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۴۵ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ آر.جی.رینولدز که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۳ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع بارسلونا ۲–۸ بایرن مونیخ

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

یک برچسب بر روی بارسلونا ۲–۸ بایرن مونیخ زده شده‌است و تقاضای حذف سریع مقاله از ویکی‌پدیا را دارد. این درخواست برپایهٔ معیارهای حذف سریع ارائه شده‌است. چون این مقاله بسیار کوتاه بود و خواننده با خواندن دریافت بسیار کمی داشت یا اصلا هیچ دانشی دریافت نمی‌کرد. صفحهٔ ویکی‌پدیا:مقاله خرد را مطالعه کنید تا بدانید یک مقاله دست کم چقدر باید اطلاعات ارائه کند. همچنین موضوع یک مقاله باید از سرشناسی لازم برخوردار باشد و منابع به کار رفته در آن باید به اندازهٔ کافی اعتبار داشته باشد و همگی اثبات‌پذیر باشند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. 𝑮𝒐𝒅𝑵𝒆𝒚 (بحث) ‏۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۱ (UTC)پاسخ

تذکر

درود، کاربر گرامی در مقاله فهرست قهرمانان جام حذفی فوتبال انگلستان اخلال‌گری محسوب میشود و باید از تکرار آن پرهیز کنید، کل جدول‌ها دارای مشکل شده‌اند و پیوندها قرمز شده‌اند، نمیدانم شما که تجربه ندارید در مقاله چه میکنید. --Kasir بحث ‏۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۹ (UTC)پاسخ

تجربه کافی کسب کردم ولی دخالت شما تمام ویرایش منو پاک کرد حتی وقتی الگو در دست ساخت گذاشتم شما هم از عجله پرهیز کنید 1399Hamed (بحث) ‏۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۲۷ (UTC)پاسخ

مقاله‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰

با درود، حامد عزیز تعدادی از مقالاتی که شما گسرتش دهنده اصلی‌شان هستید از جمله بارسلونا ۲–۸ بایرن مونیخ و فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ کیفیت خیلی خوبی دارند. خواستم هم از شما تشکر کنم بابت وقتی که گذاشتید و هم اینکه پیشنهاد کنم این مقاله‌ها را که کیفیت بالایی دارند در گزیدن مقالات خوب بیاورید تا اصطلاحاً خوبیده بشوند. واقعا تا کیفیت خوبیدگی کار زیادی ندارند. ارادتمند وحید (بحث) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۵ (UTC)پاسخ

ممنون از لطف شما 1399Hamed (بحث) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۵۲ (UTC)پاسخ

درود..مقاله بایرن و بارسا را میخواهم نامزد مقاله خوب کنم..البته مشترکاً با شما..از لحاظ ترجمه و ساختار و وپ:شیوه و سایر معیارها درست میکنم و ایرادات را برطرف میکنم..موافق هستید؟ شما کار خاصی نمیخواهد بکنید تا همینجا هم گسترش دادید و من هم البته در اوایل ساخت مقاله مطالبی را اضافه کردم و از اینجا به بعد هم بهبود خواهم داد..البته در اولین فرصت چون پروژه دیگری هم دارم--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۰ (UTC)پاسخ

سلام و خسته نباشید. بله موافقم. تشکر بابت وقتی که گذاشتید. 1399Hamed (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۲۳ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ مارکو گویدا که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۶ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۰۱ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ باشگاه فوتبال بایرن مونیخ در فصل ۲۰–۲۰۱۹، باشگاه فوتبال پاری سن-ژرمن در فصل ۲۰–۲۰۱۹، مارکو گویدا که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۷ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۰۴ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ لیگ ۱ ۲۰–۲۰۱۹ که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۶ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۹ (UTC)پاسخ

بوندس لیگا

درود.. بابت گسترش بوندس‌لیگا ۲۰–۲۰۱۹ متشکرم..لطفا بوندس‌لیگا ۲۱–۲۰۲۰ را ایجاد کنید.بنده هم کمک خواهم کرد--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۳۰ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۶ (UTC)پاسخ

الگوی سرخط

با درود، کاربر گرامی شما مقالات خیلی خوبی می‌نویسید و واقعاً آفرین به این همت عالی و زحمات فراوان. در هنگام افزودن اطلاعات گل‌ها در الگوی football box collapsible احتیاجی به استفاده از فهرست گلوله‌ای نیست بلکه با استفاده از الگوی سرخط می‌توانید به خط بعدی بروید. این را از این جهت گفتم چون که هنگام گسترش دادن خود *ها دیده می‌شوند که جلوه زیبایی به الگو نمی‌دهد. من یک مورد را در مقاله باشگاه فوتبال بایرن مونیخ در فصل ۲۱–۲۰۲۰ ویرایش کردم تا بهتر متوجه منظورم بشید. برای دیدن نمونه‌های مشابه مثلا مقاله باشگاه فوتبال استقلال تهران در فصل ۱۴۰۰–۱۳۹۹ در ویکی‌پدیا فارسی یا تیم ملی انگلیس در ویکی‌پدیا انگلیسی را ببینید. ارادتمند.--وحید (بحث) ‏۳۰ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۵۴ (UTC)پاسخ

سلام و تشکر بابت تمام راهنمایی های شما 1399Hamed (بحث) ‏۳۰ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۴۳ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی

ویدیو آموزشی: میان ویکی

درود، خوشحالیم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیفزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول: با کلیک‌کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می‌شود (در شکل ۲) که می‌توانید نام زبان موردنظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید تا بعد از زدنِ دکمهٔ تأیید، میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم: به روشی سنتی به صفحهٔ ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید؛ مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط باشد. برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های ردهٔ همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیفزایند. برای اطلاعات بیشتر، راهنما:پیوند میان‌ویکی را مطالعه کنید. اگر مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

GodNey🐍 ‏۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۰۵ (UTC)پاسخ

ابزارِ «به ویکی‌فا»

نمایی از ابزارِ «به ویکی‌فا»
نمایی از ابزارِ «به ویکی‌فا»

درود، برای ترجمهٔ سریع‌ترِ مقاله‌های ویکی‌پدیای انگلیسی یا به‌دست‌آوردن کلیات مقاله (مانند جعبهٔ اطلاعات، رده، بخش‌بندی‌ها) از ابزارِ به ویکی‌فا استفاده کنید. این ابزار چهارچوب کلی مقاله‌ها را آماده می‌سازد.

توجه کنید که مقاله‌های انسان برای احراز سرشناسی ممکن است نیازمند گسترش باشند؛ همچنین، واژه‌های انگلیسیِ موجود در متن مقاله و جعبه اطلاعات را برابریابی کنید.

برای فعال‌سازی و کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ابزارِ به ویکی‌فا را مطالعه کنید. اگر با مشکلی روبه‌رو شدید یا پرسشی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند، GodNey🐍 ‏۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۰۶ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان پشتکار
برای پیشرفت محسوستان و تشکر برای بهبود مقالات سنگین فوتبالی موجود..کاری که کمتر کاربری سمت آن می‌رود ولی بدانید ویکیفا به کاربرانی همچون شما نیاز دارد..

☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۱۰ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۱۱ (UTC)پاسخ

پی‌نوشت: افزودن ۱۱۱ کیلوبایت به لا لیگا ۲۰–۲۰۱۹ و ۱۵۰ کیلوبایت به لیگ برتر فوتبال انگلستان ۲۰–۲۰۱۹ و ۱۷۰ کیلو بایت به بوندس‌لیگا ۲۰–۲۰۱۹ عالیست..ضمن اینکه خلاقیت و ذوقتان را هم در این نوآوری قابل تحسین است..ادامه دهید!--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۱۰ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۱۵ (UTC)پاسخ

سلام .. ممنون از لطف شما. 1399Hamed (بحث) ‏۱۱ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۲ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از گزینه‌های بالای صفحه مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحهٔ تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. — KOLI ‏۱۱ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی

ویدیو آموزشی: میان ویکی

درود، خوشحالیم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیفزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول: با کلیک‌کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می‌شود (در شکل ۲) که می‌توانید نام زبان موردنظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید تا بعد از زدنِ دکمهٔ تأیید، میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم: به روشی سنتی به صفحهٔ ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید؛ مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط باشد. برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های ردهٔ همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیفزایند. برای اطلاعات بیشتر، راهنما:پیوند میان‌ویکی را مطالعه کنید. اگر مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

RIZORIUSTALK ‏۱۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۰۰ (UTC)پاسخ

اعطای دسترسی گشت خودکار

درود، با عرض تبریک بعد از بررسی مشارکت‌هایتان و مقاله‌هایی که ساخته‌اید، اکنون به عنوان گشت خودکار انتخاب شدید.

بازهم تبریک می‌گویم. موفق باشید. Déjà Vu ‏۱۸ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۲:۰۴ (UTC)پاسخ

رده های انگلیسی

سلام لطفا رده انگلیسی به صورت دستی به مقالات نیفزاید


به محض اینکه مقالات میان ویکی داشته باشند خود ربات ها رده های فارسی را به مقالات می افزاید با تشکرLuckie Luke (Talk) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۲۱ (UTC)پاسخ

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر Luckie Luke (Talk) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۳۸ (UTC)پاسخ

کدوم هشدار؟ کدوم درخواست؟--1399Hamed (بحث) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۴۴ (UTC)پاسخ

Luckie Luke (Talk) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۴۷ (UTC)پاسخ

هشدار سومی که فرستادین یکی از مسخره ترین هشدارهایی بوده که برای من فرستاده شده من مقاله های فوتبالی زیادی رو گسترش دادم و مقاله هایی که ساختم اکثرا در مورد بازیکنان و باشگاه های فوتبال بوده و همیشه تا حد زیادی کامل بوده هشدار دومی هم که فرستادین ده دقیقه بعد از ساخت صفحه برای من فرستاده شده--1399Hamed (بحث) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۳۸ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا برای یک روز قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با نقض نزاکت و حمله شخصی زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

Déjà Vu ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۵۶ (UTC) @DejaVu: میشه بفرمایید چه حمله ای کردم ایشون یک هشدار از کاربر دیگه ای رو واسه من فرستادن و نظر من هم راجع به اون بود--1399Hamed (بحث) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۳۹ (UTC)پاسخ