کامبات

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
شخصیت‌های تکن

کامبات در تکن تگ تورنومنت ۲
کامبات
جنسیت: نامعلوم
مو: ندارد
رنگ چشم: قرمز
محل تولد: ژاپن ژاپن
گروه خونی: روغن
خانواده: بهترین دوست موکوجین، احتمالاً وایولت (خالق)، احتمالاً لی چائولان (خالق)
سپر مدافع: تقلید سبک دیگران
بازیگر فیلم‌ها: ناشناس
صدای بازیگر: ناشناس


کامبات (به ژاپنی: コンボット Konbotto) یک شخصیت ساختگی در سری بازی مبارزه‌ای تکن است که اولین بار در تکن ۴ به‌عنوان یک ربات عمومی توسط لی چائولان ساخته شد و در تورنومنت چهارم، به‌عنوان غول آخر ماشینی انتخاب شد. او برنامه‌ریزی شده‌است تا سبک هر نوع جنگده را یاد بگیرد که از طریق مسابقات پیشرفت کند. او همچنین برای افزایش احتمال به‌دست آوردن لی از میشیما زایباتسو استفاده‌کرد تا هیهاچی توسط کامبات شکست خورده‌باشد. تولید نمونه اولیه هجوم برد، که منجر به ضربه‌هایی مانند استفاده از تنها یک سبک مبارزه در یک زمان می‌شود و به‌طور تصادفی از طریق آن‌ها تغییر می‌کند. ربات با استفاده از برخی ویژگی‌های فیزیکی شخصیت‌های دیگر، مانند داشتن شمشیر یوشمیتسو یا دمی بلند شبیه کینگ دارد.

کامبات در نکن تگ تورنومنت ۲ یک بازیکن «آموزش دیده» و قابل استفاده است.[۱] لی (به‌عنوان تغییر خود، وایولت) کار کامبات را به‌عنوان برخی از برنامه سوپر کامبات دی‌اکس کامل می‌کند.[۲] با این حال، لی در کسب و کار خود موفق است که او را نادیده می‌گیرد و به‌توجه به ربات، ربات منفجر می‌شود. او یک مدل دویوم ایحاد می‌کند و سپس هیهاچی، جین، و کازویا را به‌عنوان افراد آزمایشی ربوده تا دویل جین آن را از بین می‌برت.

منابع[ویرایش]

  1. "Tekken Tag 2: 'My Staff Say We Have Too Many Characters' – Harada Interview". NowGamer. July 9, 2012. Archived from the original on 22 December 2018. Retrieved October 30, 2016.
  2. Gantayat, Anoop (June 14, 2012). "Tekken Tag Tournament 2 Fight Lab Mode Screenshots". AndriaSang.com. Archived from the original on 17 June 2012. Retrieved June 15, 2012.