پالرینگو

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
لوگوی پالرینگو

پالرینگو (به انگلیسی: Palringo) یک پیام‌رسانی جامعه‌گرا (اجتماعی) و برنامهٔ بازی برای آی‌اواس و اندروید و بادا است.[۱][۲]این پیام‌رسان به کاربران امکان پیوستن به گروه‌های بزرگ بر اساس منافع مشترک را می‌دهد همچنین در گپ برنامه می‌توان پیام، تصاویر و صداهای ضبط شده را فرستاد. پالرینگو در سال ۲۰۰۶ میلادی راه‌اندازی شد و دارای ۲۸ میلیون کاربر از سراسرجهان و ۳۵۰ هزار گروه که برخی از آن‌ها بیش از ۲۰۰۰ عضو دارند نرم‌افزار آموزش پالرینگو به زبان فارسی به تازگی برای کاربران اندروید وارد مارکت بازار و دیگر مارکت‌های فارسی شده‌است.[۳][۴]مقر اصلی پالرینگو در لندن است، که دفاتر آن در نیوکاسل، ایپسویچ و گوتنبرگ بنا شده‌است.

ویژگی‌ها[ویرایش]

از ویژگی‌های این برنامه توانایی گپ نوشتاری با شکلک نیز در این پیام‌رسان قرار داده شده‌است تا افزون بر برقراری گپ‌های تصویری و صوتی بتوان با نوشتار به گو و گفت پرداخت. از دیگر ویژگی این پیام‌رسان می‌توان به ربات هوشمند آن اشاره‌کرد که این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به صحبت کردن با او بپردازند و در نظرسنجی‌های گوناگون شرکت کنند. همچنین کاربران می‌توانند برای خود گروه‌های گوناگونی را بسازند و دوستان خود را به این گروه با گنجایش ۲ هزار نفر فراخوانی کنند. نرم‌افزار آموزش پالرینگو به زبان فارسی در کافه بازار موجود است. یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار که آن را از سایر پیام رسان‌ها متمایز کرده‌است امکان شرکت در بازی‌های آنلاین و رقابت‌های چالش انگیز با سایر کاربران این نرم افزار می‌باشد.

لازم به ذکر است که پالرینگو از سال 2019 به wolf تغییر نام داده است

جستارهای وابسته[ویرایش]

نرم‌افزار موبایل نرم‌افزار راهنمای پالرینگو

منابع[ویرایش]

  1. Gibson, Robert (2 May 2014). "Hundreds turn out to celebrate the IT sector at Dynamo 14". The Journal. Archived from the original on 21 November 2018. Retrieved 30 October 2014.
  2. d'Arc Taylor, Stephanie (12 August 2014). "Here's how group messaging app Palringo raised $230,000 for Syria and Gaza this Ramadan". Wamda. Retrieved 30 October 2014. {{cite news}}: Cite has empty unknown parameter: |trans_title= (help)
  3. Munford, Monty (21 September 2014). "Move over London and Berlin, hello Newcastle, Gothenburg and Ipswich". The Telegraph. Retrieved 30 October 2014.
  4. Munford, Monty (12 September 2014). "Palringo Takes Games and Messaging to the Next Level". Huffington Post. Retrieved 30 October 2014.