بحث کاربر:Esn.sh.gh

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط Dalba (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۲۹ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۰۸ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.


ابرابزار

درود، از ویرایش‌هایتان در ویکی‌پدیا فارسی متشکریم. به نظر می‌رسد که برخی ویرایش‌های شما اشکالات نگارشی دارند (نظیر نقطه‌گذاری اشتباه، استفاده از نویسه‌های عربی و غیره). شما می‌توانید این مشکلات را به آسانی، با استفاده از ابرابزار حل کنید. برای آشنایی با ابرابزار و نحوهٔ فعال کردن آن به ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه ابزارهای ویرایشی/راهنما مراجعه کنید. چنانچه مشکلی بود، می‌توانید در صفحهٔ بحث من یا در قهوه‌خانهٔ فنی بپرسید. Poya-P (بحث) ‏۱۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۲۲ (UTC)[پاسخ]


لطفاً امضا کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. به نظر می‌آید شما در صفحات بحث از امضا استفاده نمی‌کنید. لطفاً پس از آنکه در صفحهٔ بحث خود یا دیگر کاربران مطلبی نوشتید، آن را با چهار علامت مَدّک موجود در نوار ابزارهای ویرایشی، امضا کنید (~~~~). با این کار، نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. اگر آن را نیافتید، لطفاً بالای صفحهٔ ویرایش را دوباره مرور کنید؛ امضا را خواهید یافت. با کلیک بر روی آن، امضای شما در پای مطلبتان درج خواهد شد. Poya-P (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۱۸ (UTC)[پاسخ]


انتقال و تغییر نام مقالات

سلام تغییر نام مقالات بدون شرکت در صفحه بحثشان اخلال در سامانه محسوب می شود لطفا آن را تکرار نکنیدMSes T / C ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۴۲ (UTC)[پاسخ]

روش همکاری درست و سازنده

فیلم خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، دوست عزیز. خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً توجه کنید که به علت عدم رعایت موارد زیر، ممکن است مطالب شما حذف شوند:

  • ابتدا روش ویرایش درست را بیاموزید، بعد ویرایش کنید (کمتر از یک ساعت زمان می‌برد!): لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. در صورتی که اینترنتِ پرسرعت دارید، تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم.
  • کپی‌کاری ممنوع: توجه کنید که کپیِ خط‌به‌خط از مقالات علمی، کتاب‌ها، و وب‌گاه‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به‌جای کُپی—پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به طور کامل بازنویسی کنید، بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند؛ یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.
  • عنوان مقاله باید کلی و جامع باشد: به‌جای ساختِ مقاله‌ای با عنوان جزئی (تخصصی) و طولانی، می‌توانید محتوای مقالهٔ علمی موردنظرتان را در مقالات کلی‌تر قرار دهید.

به عنوان مثال: به‌جای ساخت «تخلیهٔ جزئی در ژنراتور و راه‌های افزایش دقت اندازه‌گیری سامانهٔ تحلیل‌گر PDA»، محتوای مقاله را به صورت خلاصه و در زیربخشی از مقاله‌های اصلی مانند «تخلیهٔ جزئی در ژنراتور» یا «اندازه‌گیری سامانهٔ تحلیل‌گر PDA» قرار دهید.

  • میان‌ویکی و رده به مقاله بیفزایید و مقاله را ویکی‌سازی کنید.
  • سخن آخر: در صورتی که فعالیت دانشجویی یا کلاسی انجام می‌دهید، لطفاً از استادتان خواهش کنید موارد بالا را به دیگر دانشجویان هم گوشزد کنند تا در وقت و زمان شما و ما صرفه‌جویی شود و زحمات شما با حذف مقالاتتان به هدر نرود.

در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید. مهدی موسوی «بحث» ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۲۴ (UTC)[پاسخ]

ابزار گشت‌زنی سریع

محیط ابزار

درود، از نگهبانی‌ها و گشت‌زنی‌های شما در ویکی‌پدیا فارسی متشکرم. برای تسریع و راحتی کار گشت‌زنی پیشنهاد می‌کنم از ابزار گشت‌زنی سریع استفاده کنید. این ابزار امکان واگردانی، گشت‌زنی، خنثی‌سازی و بررسی میزان کپی‌کاری ویرایش‌های موجود در تغییرات اخیر همراه با نمایش تفاوت ویرایش همراه با نتیابج سامانهٔ ORES (ارزشیابی کیفیت ویرایش) را به شما می‌دهد. برای استفاده باید در ترجیحات > ابزارها، «نمایش تفاوت ویرایش، در پنجره‌ای در پایین تغییرات اخیر و فهرست پیگیری‌ها» را فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر، وپ:ابزار گشت‌زنی سریع را مطالعه کنید. چنانچه مشکلی بود، می‌توانید در صفحهٔ بحث من یا در قهوه‌خانهٔ فنی بپرسید. Iran-ancient (بحث) ‏۱۶ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۵۷ (UTC)[پاسخ]

منابع معتبر

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند مورد توجه نمایید.

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را چاپ نمی‌کند (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هر آنچه در ویکی‌پدیا می‌آید باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به‌چالش‌کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نمی‌توانند شامل هرگونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ شده به گونه‌ای باشند که در کنار همدیگر دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به تنهایی و به وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وب‌گاهی به عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست؛ برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
هر گونه سؤال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند.

کوروش تهرانی (بحث) ‏۲۷ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۲۰ (UTC)[پاسخ]

لطفاً توجه نمایید

درود. بسیاری از ویرایش‌های شما بدون منابع معتبرو جهت دار است که همکاران راهنمایی‌های آنرا در بالا متذکر شدند. برخی از ویرایش‌های شما را خنثی کردم. لطفاً از ادامه تغییرات جهت دار حول صفحات مرتبط به شوط و زبان کردی کرمانجی خودداری نمایید. موفق باشید. Poya-P (بحث) ‏۲۸ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۱:۴۱ (UTC)[پاسخ]

درود؛ برای مقالهٔ جگن(شوط) پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد منبع برای احراز سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۷ سپتامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۱۶ شهریور ۱۳۹۷» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. NightD ‏۲۸ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۵۶ (UTC)[پاسخ]

برچسب حذف سریع به مقاله جگن (شوط) افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

مقاله تکراری و نیاز به حذف یا تغییر مسیر دارد

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. SalmanZ (بحث) ‏۲۸ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۲۲ (UTC)[پاسخ]

روستای جگن(شوط)

سلام دوست گرامی. آیا توی سایت ملی آمار اطلاعات این روستا را چک کردین؟ از این سایت [۱]می‌توانید فایل اکسل سرشماری سال 95 را دانلود کنی و خودت بررسی کنی اطلاعات این روستا را و منبع هم همین سایت آمار را بگذاری. من خودم چون کامپوترم مشکل پیدا کرده و تازه ویندوز عوض کردم و هنوز وقت نکردم نرم‌افزار‌های مورد نیاز مثل آفیس را نصب کنم. وگر نه خودم برات چک میکردم و اطلاعات روستا را درمیآوردم. سپاس Elbrus W (بحث) ‏۲۸ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۴۵ (UTC)[پاسخ]

هشدار احتمال حذف مقالهٔ سلیمان کندی(شوط)

برای مقالهٔ سلیمان کندی(شوط) احتمال حذف شدن وجود دارد و به‌زودی مدیران آن را بررسی می‌کنند. دلیل ارائه‌شده این است:

مقالهٔ کوتاه و بدون میان‌ویکی است. برای نشان دادن سرشناسی و اهمیت موضوع به مطالب آن بیافزایید.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، این پیام را نادیده گیرید. نگهبان ویکی‌پدیا ‏۳۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۱۳ (UTC)[پاسخ]

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره نهم هیئت نظارت

درود؛ از ۳۱ اکتبر برابر با ۹ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات نهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور نهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده‌است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن و به روش شولتسه برگزار می‌شود؛ برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/337 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۳۸ (UTC)[پاسخ]

تذکر

سلام Special:Diff/24677676/24832463 در مطالب منبع دار دستکاری نکنیدMSes T / C ‏۳ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۳۴ (UTC)[پاسخ]

آخرین هشدار خرابکاری

شما براساس سیاست‌های ویکی‌پدیا، کاربر خرابکار تشخیص داده شده‌اید. منش خود را نسبت به ویکی‌پدیا تغییر دهید. در غیر این صورت، دسترسی شما برای مدت محدود یا نامحدود قطع خواهد شد. این آخرین هشدار است.

MSes T / C ‏۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۵۵ (UTC)[پاسخ]

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر قارونی گفت‌وگو ‏۵ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۵۰ (UTC)[پاسخ]


قطع دسترسی

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا به‌مدت یک هفته قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با عدم توجه به تذکرها و جنگ ویرایشی در مقالات زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

Behzad39 (بحث) ‏۶ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۵۹ (UTC)[پاسخ]

خنثی‌سازی

سلام. لطفاً ویرایش‌های دیگران را بی‌جهت خنثی نکنید. ادامهٔ این کار خرابکاری محسوب می‌شود. — Hamid Hassani (بحث) ‏۱۷ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۲۰ (UTC)[پاسخ]

ذکر منبع

دوست گرامی شما که زحمت افزودن مطالب را می‌کشید چرا منبع آن را نیز ذکر نمی‌کنید؟ مطمئن باشید مطلب شما اگر ارجاع به منبع معتبری داشته باشد خنثی نمی‌شود. در این همین ویرایش که مجدد آن را برگرداندید ویژه:تفاوت/25650003 دقت کنید سال شهر شدن را از ۱۳۹۶ به ۱۳۹۷ تغییر داده‌اید اما خودتان در توضیحات نوشته‌اید در سال بهمن ۱۳۹۶ به شهر تبدیل شد. لطفا این بار به‌جای برگرداندن صِرف نسخه خودتان، به آن منبع نیز بیافزایید. با احترام Babooneh 🌼 (بحث) ‏۵ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۵۳ (UTC)[پاسخ]

آخرین هشدار خرابکاری

شما براساس سیاست‌های ویکی‌پدیا، کاربر خرابکار تشخیص داده شده‌اید. منش خود را نسبت به ویکی‌پدیا تغییر دهید. در غیر این صورت، دسترسی شما برای مدت محدود یا نامحدود قطع خواهد شد. این آخرین هشدار است.

MSes T / C ‏۱۴ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۲۸ (UTC)[پاسخ]


قطع دسترسی

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا به‌مدت ۳ روز قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با خرابکاری در مطالب منبع دار و افزودن مطالب بدون منبع و دستکاری زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

MSes T / C ‏۲۲ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۲۸ (UTC)[پاسخ]

هشدار در مورد ویرایش‌های بدون توضیح و منبع شما

سلام. از شما به علت ویرایش‌هایتان شکایت شده‌است. در صورت ادامهٔ این روند بی‌اعتنایی به هشدارها دسترسی ویرایشی‌تان گرفته خواهد. وپ:اثبات را مطالعه کنید و از ویرایش‌های جهت‌دار بدون منبع معتبر بپرهیزید. Dalba ‏۲۹ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۰۳ (UTC)[پاسخ]

با توجه به بی‌توجهی شما و پافشاری بر رفتار اخلال‌گرانه[۲] حسابتان بی‌پایان بسته شد. Dalba ‏۲۹ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۰۷ (UTC)[پاسخ]