پرش به محتوا

بحث کاربر:Panbarlvod: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۱۶۷: خط ۱۶۷:
}}
}}
<!-- پیام توسط کاربر:Huji@fawiki با استفاده از فهرست در https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA_%D9%87%DB%8C%D8%A6%D8%AA_%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA/%D8%AF%D9%88%D8%B1_%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85_%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%87/%D8%B1%D8%A3%DB%8C%E2%80%8C%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86&oldid=33491622 ارسال شده‌است -->
<!-- پیام توسط کاربر:Huji@fawiki با استفاده از فهرست در https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA_%D9%87%DB%8C%D8%A6%D8%AA_%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA/%D8%AF%D9%88%D8%B1_%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85_%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%87/%D8%B1%D8%A3%DB%8C%E2%80%8C%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86&oldid=33491622 ارسال شده‌است -->

== March 2022 ==
[[File:Ambox warning pn.svg|25px|alt=Warning icon]] خواهشمندیم به [[ویکی‌پدیا:ویرایش اخلالگرانه|ویرایش‌های اخلالگرانهٔ]] خود پایان دهید. اگر به [[ویکی‌پدیا:خرابکاری|خرابکاری]] در ویکی‌پدیا، آنچنان که در [[:کوهسار بالا]] انجام دادید، ادامه دهید ممکن است [[ویکی‌پدیا:قطع دسترسی|دسترسی ویرایشی‌تان قطع شود]]. <!-- Template:uw-vandalism3 --> [[کاربر:Q2020|Q2020]] ([[بحث کاربر:Q2020|بحث]]) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۰۳ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۴ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۰۶

.

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Panbarlvod»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- سیدمرتضا گفتگو :) ‏۲۵ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۲۵ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های نالازم

درود، با بررسی‌هایی که انجام دادم شما پیوندهای نالازم در مقاله‌ها ایجاد میکنید که نیازی به آنها نیست لطفا از تکرار این مدل ویرایش خودداری کنید. --Kasir بحث ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۵۴ (UTC)پاسخ

با درود بله سعی میکنم تلاش کنم تا مفید واقع شوم با تشکر Panbarlvod (بحث) ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۵۵ (UTC)پاسخ

محمد علی ارشام به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، محمد علی ارشام، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۱ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۰۴ (UTC)پاسخ

با سلام سعی میکنم بهتر و جامع تر ارائه دهم با تشکر و احترام Panbarlvod (بحث) ‏۱۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۴۶ (UTC)پاسخ

بیش‌پیونددهی

سلام و وقت به‌خیر. لطفاً ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه/پیونددهی را مطالعه نموده و از ایجاد پیوندهای نالازم در مقالات خودداری بفرمایید. --SalmanZ (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۳۱ (UTC)پاسخ

با سپاس و احترام Panbarlvod (بحث) ‏۱۵ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۵ (UTC)پاسخ

با سلام بله سپاس بازم بیشتر مطالعه میکنم ممنون از راهنمایی شما بزرگوار Panbarlvod (بحث) ‏۱۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۴۳ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ برج زرندوئیه

درود؛ برای مقالهٔ برج زرندوئیه پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ابهام در سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۶ ژوئن ۲۰۲۱ مصادف با ۵ تیر ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. کاوه خوشحال (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۴۲ (UTC)پاسخ

دربارهٔ منابع معتبر

سلام. این پیام حاوی اطلاعاتی پیرامون منابع معتبر است. برای کسب اطلاع از شیوهٔ ارجاع و استفاده از یادکردها در مقاله‌های ویکی‌پدیا، راهنما:پانویس‌ها، ویکی‌پدیا:یادکرد درخط و راهنمای ارجاع‌دهی برای تازه‌کاران (به انگلیسی) را ببینید.

منابع معتبر چه هستند؟

منابع معتبر آن‌هایی هستند که اطلاعاتی حقیقی و بی‌طرف ارائه می‌دهند که در زمان نوشتن مقاله‌تان می‌توانید به آن‌ها اتکا کنید. منابع خبری یا آکادمیک شناخته‌شده و منتشرشده به‌صورت حرفه‌ای، مستقل و ثانویه، منابعی معتبر قلمداد می‌شوند. بسیاری از روزنامه‌ها، مجله‌ها و سازمان‌های خبری دیگر، وب‌نوشت‌هایی را میزبانی می‌کنند که در صورت حرفه‌ای بودن نویسنده، ممکن است قابل قبول باشند. اما در استفاده از آن‌ها احتیاط کنید؛ چرا که این وبلاگ‌ها ممکن است از فرایند حقیقت‌سنجی عادی آن خبرگزاری عبور نکرده‌باشند.

نمونه‌ها:

اگر پرسشی دارید یا این که می‌خواهید در خصوص اعتبار یک منبع مشخص با کاربران دیگر گفتگو کنید، باید به تابلوی اعلانات منابع معتبر رجوع کنید.

منابع نامعتبر چه هستند؟

منابع نامعتبر آن‌هایی هستند که اطلاعاتی جانبدارانه یا سؤال‌برانگیز ارائه می‌دهند. به‌طور کلی باید از به‌کار بردن این‌گونه منابع در مقاله‌تان بپرهیزید. منابعی که دارای اعتبار کمی در زمینهٔ حقیقت‌سنجی هستند، فاقد نظارت معنادار سردبیری هستند یا دارای تعارض منافع آشکار هستند، منابعی نامعتبر قلمداد می‌شوند. علاوه بر این، منابعی که خودچاپ‌کرده باشند یا توسط عموم قابل ویرایش باشند نیز معتبر نیستند. به‌همین دلیل است که ویکی‌پدیا منبعی معتبر نیست و هرگز نباید به یک مقالهٔ ویکی‌پدیا ارجاع دهید.

نمونه‌ها:

چرا لازم است که منابعی معتبر ارائه دهیم؟

چگونه می‌توانم منابع معتبر را بیابم؟

گوگل دوست شماست. به‌جای ارجاع به صفحهٔ نتایج جستجو، به نشانی یک نتیجهٔ مشخص از میان نتایج جستجو ارجاع دهید. گوگل بوکز، گوگل اسکالر و گوگل نیوز بسیار کاربردی هستند. فقط لازم است مطمئن شوید که ناشر مطالب مورد نظر قابل اطمینان است.

ما همواره در تلاشیم که از تهیهٔ فهرستی از منابعی که همیشه خوب هستند، بپرهیزیم؛ چرا که این موضوع به‌طور گسترده‌ای بستگی به موقعیت دارد. با این حال، اجتماع ویکی‌پدیا به‌طور واضحی اتفاق نظر دارند که بعضی منابع منتخب معمولاً خوب هستند و برخی دیگر نیز در اکثر مواقع غیر قابل قبول هستند.

امیدوارم که شما اکنون به درکی فراگیر و عمیق‌تر از منابع معتبر رسیده‌باشید. در صورتی که هرگونه پرسشی داشتید، لطفاً در قهوه‌خانه، میز راهنما یا صفحهٔ بحث من بپرسید. از ویرایش کردن لذت ببرید!

با احترام فراوان،

{{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۰۴ (UTC)پاسخ

با سلام خدمت مدیر گرامی بسیار مفید بود سعی میکنم روز به روز بهتر بشم لا کمک و راهنمایی شما عزیزان با تشکر و احترام Panbarlvod (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۵۱ (UTC)پاسخ

بیش‌پیونددهی

سلام و وقت به‌خیر. با یادآوری توضیحات پیشین لطفاً ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه/پیونددهی را مطالعه نموده و از ایجاد پیوندهای نالازم در مقالات خودداری بفرمایید. --SalmanZ (بحث) ‏۱۸ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۴۷ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ یخدان های دوقلوی سیرجان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۱ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۹ (UTC)پاسخ

مقالهٔ ثبت‌شدهٔ شما در مقاله‌ها برای ایجاد

درخواست اخیر شما برای ایجاد مقاله در مقاله‌ها برای ایجاد بازبینی شده‌است! متأسفانه این درخواست تأیید نشده‌است. ممکن است این درخواست را بتوانید بعداً دوباره ارائه دهید. دلیل ارائه‌شده از سوی Jeeputer به این شرح بوده‌است: برای مشاهدهٔ پیام‌های بیشتر از بازبینی‌کننده، لطفاً صفحهٔ درخواست را مرور کنید. از شما دعوت می‌شود که مقالهٔ خود را ویرایش کرده و مشکلات مطرح‌شده را برطرف کنید و هرگاه این مشکلات برطرف شدند درخواست خود را دوباره ثبت کنید.
  • اگر علاقه‌مند هستید که به کار بر روی این مقاله ادامه دهید، به پیش‌نویس:محمد علی ارشام رفته و بر روی زبانهٔ «ویرایش» در بالای صفحه کلیک کنید.
  • اگر حالا باور دارید که این پیش‌نویس نمی‌تواند استانداردهای ویکی‌پدیا را برآورده کند یا قصد بهبود دادن بیشتر آن را ندارید، می‌توانید درخواست حذف صفحه را بدهید. لطفاً به پیش‌نویس:محمد علی ارشام بروید، روی زبانهٔ «ویرایش» در بالای صفحه کلیک کنید، عبارت «{{حس-ع۷}}» را به بالای متن پیش‌نویس افزوده و سپس بر روی دکمهٔ آبی‌رنگ «انتشار تغییرات» کلیک کنید تا ویرایش شما ذخیره شود.
  • اگر تا شش ماه آینده هیچ تغییری در پیش‌نویس خود اعمال نکنید، مقالهٔ شما به‌عنوان یک مقالهٔ رهاشده در نظر گرفته‌شده و ممکن است حذف شود.
  • اگر نیاز به هرگونه کمکی داشتید، یا با هرگونه رفتار ناپسندی مرتبط با این درخواست مواجه شدید، می‌توانید در میز کمک مقاله‌ها برای ایجاد یا در صفحهٔ بحث بازبینی‌کننده درخواست کمک کنید.
{{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۸ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۱۴ (UTC)پاسخ

با سلام خسته نباشید لطفا خودتون مقاله بررسی بفرمایید و در صورت صلاح‌دید ویرایش و تایید کنید ، با تشکر احترام Panbarlvod (بحث) ‏۲۹ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۲۸ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دوازدهم هیئت نظارت

درود؛ از ۲۹ اکتبر برابر با ۷ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دوازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دوازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/389 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)پاسخ