پرش به محتوا

بحث کاربر:مهدی درخشانی مشهدی: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط مهدی درخشانی مشهدی در مبحث May 2021
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۱۷۱: خط ۱۷۱:
== May 2021 ==
== May 2021 ==
[[File:Ambox warning pn.svg|25px|alt=|link=]] دیگر کافیست. لطفا به حذف کردن و سانسور کردن مطالب پایان دهید. ویکی‌پدیا [[ویکی‌پدیا:نیست#سانسور شده نیست|سانسور نمی‌شود]]. بار دیگر که تغییری در یک مقاله اعمال کنید که نشان از سانسور کردن محتوا داشته باشد،همانند تغییری که در [[:[[انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۴۰۰)]]]] اعمال کردید، به عنوان [[ویکی‌پدیا:خرابکاری|خرابکاری]] تعبیر خواهد شد. اگر به حذف کردن مطالب به منظور سانسور کردن ویکی‌پدیا ادامه دهید، ممکن است [[ویکی‌پدیا:قطع دسترسی|دسترسی شما قطع شده]] و نتوانید به ویرایش کردن بپردازید. <!-- Template:uw-notcensored3 --> [[کاربر:مهدی بهرامی مطلق|مهدی بهرامی مطلق]] ([[بحث کاربر:مهدی بهرامی مطلق|بحث]]) ‏۳ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۴۳ (UTC)
[[File:Ambox warning pn.svg|25px|alt=|link=]] دیگر کافیست. لطفا به حذف کردن و سانسور کردن مطالب پایان دهید. ویکی‌پدیا [[ویکی‌پدیا:نیست#سانسور شده نیست|سانسور نمی‌شود]]. بار دیگر که تغییری در یک مقاله اعمال کنید که نشان از سانسور کردن محتوا داشته باشد،همانند تغییری که در [[:[[انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۴۰۰)]]]] اعمال کردید، به عنوان [[ویکی‌پدیا:خرابکاری|خرابکاری]] تعبیر خواهد شد. اگر به حذف کردن مطالب به منظور سانسور کردن ویکی‌پدیا ادامه دهید، ممکن است [[ویکی‌پدیا:قطع دسترسی|دسترسی شما قطع شده]] و نتوانید به ویرایش کردن بپردازید. <!-- Template:uw-notcensored3 --> [[کاربر:مهدی بهرامی مطلق|مهدی بهرامی مطلق]] ([[بحث کاربر:مهدی بهرامی مطلق|بحث]]) ‏۳ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۴۳ (UTC)

من منبع اضافه کردن این کجاش سانسور
قطع بشه به حهنم
[[کاربر:مهدی درخشانی مشهدی|مهدی درخشانی مشهدی]] ([[بحث کاربر:مهدی درخشانی مشهدی#top|بحث]]) ‏۴ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۴۰ (UTC)

نسخهٔ ‏۴ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۴۰

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «مهدی درخشانی مشهدی»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- سیدمرتضا گفتگو :) ‏۲۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۹ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ جبهه شرقی(جنگ جهانی اول

درود؛ برای مقالهٔ جبهه شرقی(جنگ جهانی اول پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ترجمه ماشینی ضعیف مقاله + ارجاعات به منبع دقیق نیست

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۱۱ دی ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Patricia (بحث) ‏۲۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۵۵ (UTC)پاسخ

حتما تا زمان مشخص شده درستش میکنم مهدی درخشانی مشهدی (بحث) ‏۲۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۴۰ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ کلیمنت بویادژیف که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۳۰ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۵۴ (UTC)پاسخ

بارگذاری پرونده

صفحهٔ بارگذاری پرونده: برای بارگذاری پرونده منصفانه در ویکی‌پدیای فارسی باید دومین گزینه را انتخاب کنید.
صفحهٔ بارگذاری پرونده ویکی‌پدیای فارسی

درود؛ برای استفاده از تصویر در مقالات و صفحات ویکی‌پدیا باید آنها را در سامانه بارگذاری کنید. در صورتی که تصویر شما شرایط استفاده منصفانه را دارد، (مثلاً تصویر مورد نظرتان جلد آلبوم، کتاب، دی‌وی‌دی یا تصویری غیرآزاد از فیلم یا نشان (لوگو) است)، برای بارگذاری چنین پرونده‌هایی باید بر روی بارگذاری پرونده کلیک کنید بعد از انتخاب گزینهٔ جلد آلبوم، کتاب، دی‌وی‌دی یا تصویری از آن غیرآزاد یا نشان (لوگو) به صفحهٔ بارگذاری هدایت می‌شوید که برای بارگذاری پرونده باید مراحل زیر را انجام دهید.

روند بارگذاری پرونده در ویکی‌پدیای فارسی
  1. در قسمت میانی صفحه در بخش پرونده منبع روی دکمه «Choose File» کلیک کنید.
  2. در پنجره‌ای که باز می‌شود فایل مورد نظرتان را در رایانه‌تان انتخاب کنید.
  3. در کادر توضیحات پرونده در قسمت نام پرونده، نام فایل مورد نظر شما ظاهر خواهد شد.
  4. در کادر خلاصه اطلاعات فایل مورد نظر را وارد کنید.
  5. در انتهای صفحه دکمه بارگذاری پرونده را کلیک کنید.
  6. مدت زمان لازم بر حسب اندازهٔ پرونده و سرعت دسترسی شما به اینترنت فرق خواهد داشت.

در صورتی که تصویر مورد نظرتان کار خودتان است یا دارای مجوز استفادهٔ آزاد است بهتر است آن را در ویکی‌انبار بارگذاری کنید.

برای اطلاع از نحوه افزودن نگاره به صفحات دانشنامه از خودآموز استفاده کنید. ارادتمند

Gharouni Talk ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۲۲ (UTC)پاسخ

ممنون مهدی درخشانی مشهدی (بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۰۵ (UTC)پاسخ

بارگذاری پرونده در ویکی‌انبار

درود؛ برای اینکه یک تصویر را بتوانید در چند ویکی (مانند ویکی‌گفتاورد، ویکی‌واژه، سایر زبان‌های ویکی‌پدیا) استفاده کنید لطفاً آن را در ویکی‌انبار بارگذاری کنید. توجه کنید که شما فقط مجاز به بارگذاری پرونده‌هایی در ویکی‌انبار هستید که از نظر حق نشر، آزاد و در مالکیت عمومی باشند مثلاً خودتان پدیدآورنده آن باشید.

روند بارگذاری در در ویکی‌انبار
  1. برای بارگذاری پرونده‌ای در ویکی‌انبار، در سمت راست صفحه در بخش ابزارها بر روی بارگذاری پرونده کلیک کنید. بعد گزینهٔ کاملاً کارِ خودم و متعلق به خودم است را انتخاب کنید. به ویکی‌انبار هدایت می‌شوید.
  2. در ویکی‌انبار مانند تصویر مقابل بر روی دکمهٔ پرونده‌ای را برای به اشتراک گذاری انتخاب کنید کلیک کنید و فایل مورد نظر را از روی رایانه‌تان انتخاب کنید.
  3. برای تصویر تاریخ انتشار (مثلا امروز) انتخاب کنید و کمی توضیح در مورد خود تصویر یا فایل ویدئویی یا محل ضبط آن بنویسید.
  4. اگر برایتان مقدور است به تصویر رده انگلیسی بدهید تا بهتر بتوان آن را دسته‌بندی و استفاده کرد.
  5. سایر مراحل را به ترتیب انجام دهید و در مرحله آخر دکمهٔ تأیید را بزنید.
  6. وقتی تصویر یا فایل صوتی مورد نظر کاملاً بارگذاری شد (مدت زمان لازم بر حسب اندازهٔ پرونده و سرعت دسترسی شما به اینترنت فرق خواهد داشت)، شما به طور خودکار به صفحهٔ عکس ارجاع داده می‌شوید.
  7. در آنجا می‌توانید مشخصات و آدرس عکس که بارگذاری کرده‌اید را ببینید و بسته به شرایط مورد نظر از آن استفاده کنید.

تذکر مهم: اکثر تصویرهایی که از اینترنت تهیه می‌کنید یا از کتاب اسکن می‌کنید یا از صحنه‌ای از یک فیلم می‌گیرید جزو محتوای غیرآزاد هستند و به سرعت حذف می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر وپ:محتوای غیرآزاد را مطالعه کنید. همچنین برای اطلاع از نحوهٔ افزودن نگاره به صفحات دانشنامه از خودآموز استفاده کنید. ارادتمند Gharouni Talk ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۲۲ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از گزینه‌های بالای صفحه مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحهٔ تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. Gharouni Talk ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۲۳ (UTC)پاسخ

جعبه اطلاعات

سلام. راه افزودن جعبه را در اینجا بخوانید گمان کنم برای موبایل هم همینگونه باشد ولی مطمئن نیستم اگر لازم شد در ویکی‌پدیا:قهوه‌خانه/فنی بپرسید. راهنما:جعبه اطلاعات Gharouni Talk ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۳۰ (UTC)پاسخ

لطفا در ترجمه ماشینی دقت کنید

درود، مفاله اینیگو کامپیونی را ویرایش کرده منبع ارجاع شد و رده و میان ویکی افزودم. پیش از این برای جبهه شرقی (جنگ جهانی اول) تقاضا کرده بودم ترجمه ماشینی را اصلاح کنید. که انجام ندادید. دوست عزیز مقاله ماشینی را خودتان بخوانید. چیزی دستگیرتان می شود؟ اجازه دهیم مخاطب از فضای ویکی لذت ببرد. در ضمن وپ:آداب شهروندی را مطالعه کنید. متعالی است به آنچه در صفحه بحث شما آورده می شود پاسخ دهید. -- Patricia (بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۵۰ (UTC)پاسخ

حداقل‌های مقاله

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای نوشتن مقاله در ویکی‌پدیا باید حداقل‌هایی را رعایت کرد. لطفاً حداقل‌های ترجمه و ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

ارادتمند حســـین (بـحــث) ‏۱۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۱۲ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ فهرست پادشاهان کنونی

درود؛ برای مقالهٔ فهرست پادشاهان کنونی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

منبع معتبر + میان ویکی+ کامل نیست + رده

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳۰ ژانویه ۲۰۲۱ مصادف با ۱۱ بهمن ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Patricia (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۲۱ (UTC)پاسخ

استفاده از القاب ممنوع

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید.

مانند بسیاری از دانشنامه‌های عمومی دیگر، مخاطب ویکی‌پدیا گروه یا مذهب یا عقیدهٔ خاصی نیست و این دانشنامه که تنها با هدف اطلاع‌رسانی تأسیس شده برای احترام گذاشتن به عقاید همگان، اصل بی‌طرفی را برگزیده و برای هیچ شخص یا گروه یا مذهب یا گرایشی از القاب احترام‌آمیز یا توهین‌آمیز استفاده نمی‌کند و به این خاطر افزودن آن‌ها به مقالات ویکی‌پدیا مجاز نیست. محترم یا نکوهیده‌بودن موضوع مورد بررسی یک مدخل دانشنامه برعهدهٔ خود خواننده و به برداشت او گذارده شده است و بس؛ بنابراین:

کاربرد القابی چون جناب، آیت‌الله، اعلی‌حضرت، علیاحضرت، حضرت، امام، خادم خادمان، شهید، شادروان، جهانخوار، مستکبر، ملحد و صفات و اصطلاحاتی همچون همایونی، علیه‌السلام، اسقف محترم، صلی‌الله، (ص) و (ع)، ملعون، لعنة الله علیه، خدا بیامرز و عبارت‌هایی مانند دار فانی را بدرود گفت، شهید شد، به هلاکت رسید، و سَقط شد در این دانشنامه منع‌شده است و برای اشاره به مفهوم مرگ عبارت‌هایی مانند «مرگ»، «کشته شد» و «درگذشت» برای استفاده در همهٔ مقاله‌های این دانشنامه بی‌طرفانه و مناسب است. لطفاً از القاب در متن و عنوان مقالات استفاده نکنید.

تنها عنوان‌های فوق زمانی در متن مقاله استفاده می‌شوند که جزئی از نام خاص آن مکان یا مجموعه باشند مانند ورزشگاه شهید شیرودی یا بزرگراه شهید همت. اگر پرسشی بود در بحث من مطرح کنید. ارادتمند، حســـین (بـحــث) ‏۵ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۳۲ (UTC)پاسخ

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در اعللانیه های جنگ درطول جنگ جهانی اول جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ۳ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها صورت گرفته‌است، زیرا مقاله‌ای است که تا کنون هیچ محتوایی نداشته است یا محتوای آن تنها از پیوند به بیرون، ارجاع به کتاب‌ها، برچسب‌های رده، برچسب‌های الگو، پیوندهای میان‌ویکی، بازنویسی عنوان یا تلاشی برای ارتباط داشتن با موضوع مقاله، تشکیل شده‌است.
برای دانستن حداقل استانداردهای مقالات کوتاه، خواهشمندیم ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد را ببینید. همچنین توجه بدارید که مقاله‌ها باید دربارهٔ موضوع‌های سرشناس باشند و باید منابع معتبری که محتوا را اثبات می‌کند، فراهم آورند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Patricia (بحث) ‏۲۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۴۳ (UTC)پاسخ

منبع

درود، کاربر گرامی لطفا در مقاله دنیاگیری کووید-۱۹ در ایران منبع آمار مبتلایان کرونا را حذف نکنید بلکه منبع را نیز به‌روزرسانی کنید، چندین بار شما منبع را حذف کردید که هر بار قصد داشتم به شما تذکر بدهم داشتن منبع قدیمی بهتر از نداشتن است پس لطفا دیگر شاهد حذف منبع توسط شما نباشیم. --Kasir بحث ‏۶ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۱۸ (UTC)پاسخ

وضعیت پرونده:Abolghasem Raufian.jpg

کاربر گرامی، پرونده Abolghasem Raufian.jpg که در ویکی‌پدیا بارگذاری کرده‌اید منبع یا برچسب حق تکثیر مناسب ندارد. لطفاً با توجه به ویکی‌پدیا:حق تکثیر و ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر حق تکثیر و منبع پرونده را مشخص کنید. در صورتی که تا یک هفته منبع ویا برچسب حق‌تکثیر اضافه نشود، پرونده بارگذاری‌شده پاک خواهدشد. Kypi03 (بحث) ‏۲۲ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۲ (UTC) Kypi03 (بحث) ‏۲۲ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۲ (UTC)پاسخ

http://namayande.com/news/122014/%D8%AC%D8%A8%D9%87%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%85%DB%8C%D9%85-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%A6%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%81-%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%85%DA%A9%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF
عکس از این منبع اوردم مهدی درخشانی مشهدی (بحث) ‏۲۲ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۵۸ (UTC)پاسخ
از سایت این منبع مهدی درخشانی مشهدی (بحث) ‏۲۲ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۵۹ (UTC)پاسخ

خب دوست عزیز این سایت پایینش نوشته شده تمام حقوق محفوظ است. هر عکسی در هر وبگاهی را نمی‌توان در ویکی انبار بارگذاری کرد. یا باید عکس را خودتان گرفته باشید یا شامل یکی از ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر بشود. به عنوان مثال وبگاه های خبری‌ای مانند تسنیم، فارس و مهر اجازه استفاده از عکس‌هایی که خود خبرگزاری گرفته‌است را داده‌اند و شما میتوانید با استفاده از الگوهای الگو:Mehr, الگو:Tasnim و الگو:Fars هنگام پر کردن قسمت مجوز آن‌ها را در ویکی انبار بارگذاری کنید. موفق باشید Kypi03 (بحث) ‏۲۳ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۳:۳۳ (UTC)پاسخ

خب حذفش کمنید مهدی درخشانی مشهدی (بحث) ‏۲۴ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۰۸ (UTC)پاسخ

توجه

درود خواهشمند است از حذف مطالب که منبع دارند خودداری فرمایید اگر لازم است میتوانید در صفحه بحث مقاله مطرح فرمایید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۵ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۷ (UTC) درود ضمن تشکر از زحمات شما سوالی داشتم خدمت همکار گرامی معنی رجال سیاسی در قانون چیست آیا رجال یعنی زنان این سوال را پیرو ویرایش شما در انتخابات 1400 میپرسم که نظر دارید زنان هم میتوانند شرکت کنند. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۳ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۵۷ (UTC)پاسخ

May 2021

دیگر کافیست. لطفا به حذف کردن و سانسور کردن مطالب پایان دهید. ویکی‌پدیا سانسور نمی‌شود. بار دیگر که تغییری در یک مقاله اعمال کنید که نشان از سانسور کردن محتوا داشته باشد،همانند تغییری که در [[:انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۴۰۰)]] اعمال کردید، به عنوان خرابکاری تعبیر خواهد شد. اگر به حذف کردن مطالب به منظور سانسور کردن ویکی‌پدیا ادامه دهید، ممکن است دسترسی شما قطع شده و نتوانید به ویرایش کردن بپردازید. مهدی بهرامی مطلق (بحث) ‏۳ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۴۳ (UTC)پاسخ

من منبع اضافه کردن این کجاش سانسور 

قطع بشه به حهنم

مهدی درخشانی مشهدی (بحث) ‏۴ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۴۰ (UTC)پاسخ