پرش به محتوا

اساسینز کرید: وحدت: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Roman kami (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
جز ربات: واگردانی خرابکاری محتمل 1.0,Roman kami,0.2.1
خط ۲۰: خط ۲۰:


== روند بازی ==
== روند بازی ==
روند بازی در پاریس همگام با انقلاب فرانسه و به دنبال شخصیت اصلی بازی آرنو دوریان و پیروانش جریان دارد. پدر ارنو توسط تمپلارها (شی پاتریک کورماک)کشته میشود و ارنو روز به روز تشنه انتقام میشود تا اینکه... شخصیت هایی مانند لویی شانزدهم و لاوازیه و ... در بازی دیده میشوند
روند بازی در پاریس همگام با انقلاب فرانسه و به دنبال شخصیت اصلی بازی آرنو دوریان و پیروانش جریان دارد.


== جواب یوبی‌سافت ==
== جواب یوبی‌سافت ==

نسخهٔ ‏۲۲ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۵:۳۴

کیش یک آدم‌کش: وحدت
توسعه‌دهنده(ها)یوبی‌سافت مونترال
ناشر(ها)یوبی‌سافت
کارگردان(ـان)الکس آمانسییو
نویسنده(ها)تراویس استوت
آهنگساز(ان)کریس تیلتون
سارا اسچاچنر
رایان آمون
سریکیش یک آدم‌کش
موتورانویل
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز
پلی‌استیشن ۴
ایکس‌باکس وان
تاریخ(های) انتشار
ژانر(ها)اکشن-ماجراجویی، دنیای آزاد، مخفی کاری
حالت(ها)تک‌نفره، چندنفره
رسانهدیسک نوری

کیش یک آدم‌کش: وحدت (به انگلیسی: Assassin’s Creed: Unity) یک بازی ویدئویی به سبک اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری از مجموعه بازی‌های کیش یک آدم‌کش است که توسط یوبی‌سافت مونترال توسعه یافته و توسط شرکت یوبی‌سافت در ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی هفتمین بازی بزرگ سری کیش یک آدم‌کش و بعد از کیش یک آدم‌کش ۴: پرچم سیاه است. اتفاقات این قسمت از بازی در دوره انقلاب فرانسه رخ می‌دهد. این اولین نسخه در این مجموعه بازی خواهد بود که فقط بر روی کنسول‌های نسل هشتم منتشر می‌شود. کیش یک آدم‌کش: وحدت برای اولین بار دارای بخش گیم پلی گروهی است و همچنین دارای داستانی زیبا می‌باشد در این سری شخصیت نقش اول بازی آرنو دوریان (به انگلیسی: Arno dorian) نام دارد. آرنو در سنین کودکی و نوجوانی پدر و مادر خود را از دست می‌دهد و به فرقه اساسین‌های فرانسه می‌پیوندد.

روند بازی

روند بازی در پاریس همگام با انقلاب فرانسه و به دنبال شخصیت اصلی بازی آرنو دوریان و پیروانش جریان دارد.

جواب یوبی‌سافت

۲۷ نوامبر ۲۰۱۴ رئیس یوبیسافت از طرف استودیوی سازندهٔ بازی به خاطر ضعیف بودن بازی در هنگام انتشار عذرخواهی کرد، اعلام کرد"کیفیت کلی بازی به خاطر باگ‌ها و مشکلات غیرمنتظرهٔ فنی کاهش پیدا کرد و کاربران را از تجربهٔ بازی در بهترین حالت باز داشت." در پاسخ به موضوع یوبیسافت اعلام کرد که فروش محتوای Season Pass و نسخهٔ طلایی بازی را متوقف خواهد کرد و به عنوان جبران اولین محتوای قابل دانلود بازی به نام Dead Kings -شاهان مرده- را برای خریداران بازی رایگان خواهد کرد. کسانی که نسخهٔ طلایی بازی و یا کارت Season Pass را خریداری کرده‌اند نیز می‌توانند از یک کپی دیجیتالی رایگان انتخابی از بین عناوین کیش یک آدم‌کش ۴: پرچم سیاه، سگ‌های نگهبان، گروه، فار کرای ۴، جاست دنس ۲۰۱۵، ریمن لجندز و همین‌طور محتوای خاصی مثل Assassin's Creed Chronicles: China بهره ببرند.

منابع