پرش به محتوا

بحث کاربر:Nima raevant

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ ماه پیش توسط Nima raevant در مبحث درخواست راهنمایی از سایر مدیران

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Nima raevant»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- سیدمرتضا گفتگو :) ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۴۵ (UTC)پاسخ

خراسان مرکزی به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد[ویرایش]

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، خراسان مرکزی، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. Persia ☘ ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۱۴ (UTC)پاسخ

مقاله حسن نظریان[ویرایش]

با سلام خدمت شما ویراستار عزیز. مقاله حسن نظریان که یکی از پژوهشگران فوت شده حوزه تاریخ نیشابور می‌باشد برچسب حذف زماندار خورده. اگر شما با حذف این مقاله مخالف هستید ممنون میشوم که برچسب حذف زمان دار را از این مقاله بردارید.

باتشکر Ehsanbasafa (بحث) ‏۴ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۴۸ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی[ویرایش]

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا برای یک هفته قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با حذف مداوم مطالب منبع‌دار از مقاله‌ها زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

{{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۷ اوت ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۰۴ (UTC)پاسخ

این کاربر درخواست دارد که قطع دسترسی کنونی او مورد بازنگری قرار گیرد:

Nima raevant (سیاههٔ قطع دسترسیقطع دسترسی‌های فعالقطع دسترسی‌های سراسریمشارکت‌هامشارکت‌های حذف‌شدهسیاههٔ پالایهسیاههٔ ایجاد حسابتغییر تنظیمات قطع دسترسیباز کردنبازرسی (سیاهه))


دلیل درخواست:

اگر سیاست ویکی‌پدیا این هست که حذف مطالب غیر واقعی که از روی تعصب درج شده حذف فله ای تلقی بشه بنده باز هم بعد از باز شدن حسابم مطالب عصر سربداران که بی ربط به تاریخ 2000 ساله ترشیز کهن هست رو حذف می کنم. برای مدیران ویکی‌پدیا متاسفم که نمی تونن تشخیص بدن یک فرد با اکانت های مختلف درحال درج مطالب غیر واقعی در صفحات خراسان هست و وقتی ما این مطالب کذب رو حذف می کنیم شما حساب مارو مسدود می کنید.

توضیحات:

  • در برخی موارد، ممکن است دسترسی شما در واقع بسته نشده باشد یا مدت قطع دسترسی شما پایان یافته باشد. لطفاً فهرست قطع دسترسی‌های فعال را بررسی کنید. اگر هیچ قطع دسترسی در آنجا فهرست نشده باشد، به این معنی است که دسترسی شما به‌صورت خودکار توسط سامانه‌های خودکار مبارزه با خرابکاری بسته شده است. برای دریافت پاسخ سریع از سوی مدیران، لطفاً این درخواست را حذف کنید و در عوض طبق این دستورالعمل‌ها عمل کنید.
  • لطفاً راهنمای تقاضای تجدید نظر را مطالعه کنید و مطمئن شوید که درخواست شما برای باز شدن حساب‌تان، به مورد شما کمک خواهد کرد. در هر زمان می‌توانید درخواست خود را تغییر دهید.
فقط برای مدیران:

اگر درخواست این را دارید که مدیری که قطع دسترسی را اعمال کرده در این مورد نظر دهد، لطفاً این الگو را با عبارت زیر جایگزین کنید و «مدیر اعمال‌کنندهٔ قطع دسترسی» را به نام مدیر اعمال‌کنندهٔ قطع دسترسی تغییر دهید:

{{بازکردن در انتظار |1=مدیر اعمال‌کنندهٔ قطع دسترسی |2=اگر سیاست ویکی‌پدیا این هست که حذف مطالب غیر واقعی که از روی تعصب درج شده حذف فله ای تلقی بشه بنده باز هم بعد از باز شدن حسابم مطالب عصر سربداران که بی ربط به تاریخ 2000 ساله ترشیز کهن هست رو حذف می کنم. برای مدیران ویکی‌پدیا متاسفم که نمی تونن تشخیص بدن یک فرد با اکانت های مختلف درحال درج مطالب غیر واقعی در صفحات خراسان هست و وقتی ما این مطالب کذب رو حذف می کنیم شما حساب مارو مسدود می کنید. |3 = ~~~~}}

اگر می‌خواهید این درخواست باز شدن را رد کنید، این الگو را با دستور زیر جایگزین کنید و {{جا:دلیل رد کردن درخواست باز شدن}} را به استدلالی اختصاصی تغییر دهید. اگر دلیل رد کردن را بدون تغییر رها کنید، یک دلیل پیش‌فرض نمایش داده خواهد شد که دلیل رد شدن درخواست را توضیح می‌دهد.

{{بازکردن بررسی شد |1=اگر سیاست ویکی‌پدیا این هست که حذف مطالب غیر واقعی که از روی تعصب درج شده حذف فله ای تلقی بشه بنده باز هم بعد از باز شدن حسابم مطالب عصر سربداران که بی ربط به تاریخ 2000 ساله ترشیز کهن هست رو حذف می کنم. برای مدیران ویکی‌پدیا متاسفم که نمی تونن تشخیص بدن یک فرد با اکانت های مختلف درحال درج مطالب غیر واقعی در صفحات خراسان هست و وقتی ما این مطالب کذب رو حذف می کنیم شما حساب مارو مسدود می کنید. |رد = {{جا:دلیل رد کردن درخواست باز شدن}} ~~~~}}

اگر می‌خواهید این درخواست باز شدن را قبول کنید، این الگو را با دستور زیر جایگزین کنید و دلیل پذیرش درخواست باز شدن را به توضیحات و استدلال خود تغییر دهید:

{{بازکردن بررسی شد |1=اگر سیاست ویکی‌پدیا این هست که حذف مطالب غیر واقعی که از روی تعصب درج شده حذف فله ای تلقی بشه بنده باز هم بعد از باز شدن حسابم مطالب عصر سربداران که بی ربط به تاریخ 2000 ساله ترشیز کهن هست رو حذف می کنم. برای مدیران ویکی‌پدیا متاسفم که نمی تونن تشخیص بدن یک فرد با اکانت های مختلف درحال درج مطالب غیر واقعی در صفحات خراسان هست و وقتی ما این مطالب کذب رو حذف می کنیم شما حساب مارو مسدود می کنید. |قبول = دلیل پذیرش درخواست باز شدن ~~~~}}

Nima raevant (بحث) ‏۷ اوت ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۵۰ (UTC)پاسخ

درخواست فعال شدن حساب کاربری[ویرایش]

{{بازکردن|با سلام و احترام خدمت شما مدیر محترم(@Jeeputer)، در زمانی که از بنده شکایت شد من هم شکایتی علیه کاربر(@Ghalb-sabz) تنظیم کردم و از شما محترمانه درخواست کردم که نگاهی به صفحاتی که ایشان ویرایش کرده اند بیاندازید و سپس تصمیم بگیرید. بنده جز اصلاح های درست هیچ کار اشتباهی نکرده بودم و صرفا نشر اکاذیب کاربر قلب سبز رو اصلاح میکردم. حقیقتا انتظار هم نداشتم با حجم بالای شکایاتی که از قلب سبز شده به ایشون اخطار بدید و فقط من رو نا محدود قطع دسترسی کنید. چرا؟ فقط بخاطر شکایت یک نفر آن هم قلب سبز. ایشون در ویرایش های خود به نیشابوریان بی احترامی کرده اند و از کلماتی مانند (باقلی خور های بی مغز) استفاده کرده اند اگر این بی احترامی نیست پس چیست؟ تهدید کرده اند دوران بزن در رو تمام شده بعد شما به من گفته اید اینجا را با میدان جنگ اشتباه گرفته ام! بنده هم جواب بی احترامی ایشون رو دادم اما به مردم سبزوار بی احترامی نکردم برخلاف ایشون که به کل مردم نیشابور بی احترامی کرده اند. از شما درخواست دارم درست به قضیه نگاه کنید و حساب من رو فعال کنید. تمام این مواردی(بی احترامی ها و تهدید ها) که گفتم در صفحه اول تاریخچه ویرایش های نیشابور قابل مشاهده است. تشکر.}} Nima raevant (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۴۴ (UTC)پاسخ

مدیران محترم من از کاربر ghalb-sabz به علت تهمت و یکسان دیدن من با سایر کاربران شکایت دارم ایشان غیر مستند کاملا حرف می زنند لطفا ip چک بفرمایید و تقاضای برخورد با این اقدام ghalb-sabz دارم Aminghb1990 (بحث) ‏۸ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۹:۵۵ (UTC)پاسخ
ظاهرا جناب @Jeeputer سریع و فوری فقط به پیغام سبزواریان رسیدگی میکنند، چراکه بعد از گذشت سه روز هنوز جوابی دریافت نکرده ام. برای ویکیپدیا متاسفم با داشتن چنین مدیرانی!

درخواست مسدود سازی کاربر ghalb-sabz[ویرایش]

ایشان کاملا مغرضانه و بر حسب مسایل قومیتی و نژادی و بدون منابع دقیق اطلاعات ارائه می کنند و هم اکنون هم بدون سند بنده را با کاربری دیگری یکسان دیدند مدیران بی طرف لطفا منابع را بررسی و حرفای ایشان را رصد کنید Aminghb1990 (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۸:۳۶ (UTC)پاسخ

{{بازکردن آی‌پی|1=5.160.41.117|2=<nowiki>نقش [[وپ:نیست]] و اشتباه گرفتن دانشنامه با میدان مبارزه (مثال: [[ویژه:تفاوت/37790566]])</nowiki>|3=‪Jeeputer‬}} Nima raevant (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۱۲ (UTC)پاسخ

درخواست فعال شدن حساب کاربری[ویرایش]

این کاربر درخواست دارد که قطع دسترسی کنونی او مورد بازنگری قرار گیرد:

Nima raevant (سیاههٔ قطع دسترسیقطع دسترسی‌های فعالقطع دسترسی‌های سراسریمشارکت‌هامشارکت‌های حذف‌شدهسیاههٔ پالایهسیاههٔ ایجاد حسابتغییر تنظیمات قطع دسترسیباز کردنبازرسی (سیاهه))


دلیل درخواست:

با سلام و احترام(@Jeeputer)

از شما درخواست باز کردن حساب خود را دارم، بنده تضمین می‌دهم درصورت بازگشایی حساب، از تکرار ویرایش های هیجانی و متعصبانه خودداری کنم. البته اصرار بر ویرایش ها در گذشته دلیل بر این نبوده که ویرایش های بنده متعصبانه و غلط بوده، چراکه اگر ویرایش های بنده اشتباه می‌بود الان دوستان اطلاعات درست بنده را در صفحه سبزوار درج نمی‌کردند و آن را قفل نمی‌کردند. قفل شدن صفحه سبزوار توسط مدیران محترم و درج اطلاعات صحیح این را نشان می‌دهد که حق با بنده بوده و فقط هدفم اصلاح اطلاعات غلط بوده، منتهی شیوه بیانم اشتباه بوده که خود قبول دارم و از شما پوزش می‌خواهم. بنده با شرمندگی فراوان تقاضای تجدید نظر و همکاری دارم از شما.

لطفا حساب بنده را فعال کنید.

توضیحات:

  • در برخی موارد، ممکن است دسترسی شما در واقع بسته نشده باشد یا مدت قطع دسترسی شما پایان یافته باشد. لطفاً فهرست قطع دسترسی‌های فعال را بررسی کنید. اگر هیچ قطع دسترسی در آنجا فهرست نشده باشد، به این معنی است که دسترسی شما به‌صورت خودکار توسط سامانه‌های خودکار مبارزه با خرابکاری بسته شده است. برای دریافت پاسخ سریع از سوی مدیران، لطفاً این درخواست را حذف کنید و در عوض طبق این دستورالعمل‌ها عمل کنید.
  • لطفاً راهنمای تقاضای تجدید نظر را مطالعه کنید و مطمئن شوید که درخواست شما برای باز شدن حساب‌تان، به مورد شما کمک خواهد کرد. در هر زمان می‌توانید درخواست خود را تغییر دهید.
فقط برای مدیران:

اگر درخواست این را دارید که مدیری که قطع دسترسی را اعمال کرده در این مورد نظر دهد، لطفاً این الگو را با عبارت زیر جایگزین کنید و «مدیر اعمال‌کنندهٔ قطع دسترسی» را به نام مدیر اعمال‌کنندهٔ قطع دسترسی تغییر دهید:

{{بازکردن در انتظار |1=مدیر اعمال‌کنندهٔ قطع دسترسی |2=با سلام و احترام(@Jeeputer) از شما درخواست باز کردن حساب خود را دارم، بنده تضمین می‌دهم درصورت بازگشایی حساب، از تکرار ویرایش های هیجانی و متعصبانه خودداری کنم. البته اصرار بر ویرایش ها در گذشته دلیل بر این نبوده که ویرایش های بنده متعصبانه و غلط بوده، چراکه اگر ویرایش های بنده اشتباه می‌بود الان دوستان اطلاعات درست بنده را در صفحه سبزوار درج نمی‌کردند و آن را قفل نمی‌کردند. قفل شدن صفحه سبزوار توسط مدیران محترم و درج اطلاعات صحیح این را نشان می‌دهد که حق با بنده بوده و فقط هدفم اصلاح اطلاعات غلط بوده، منتهی شیوه بیانم اشتباه بوده که خود قبول دارم و از شما پوزش می‌خواهم. بنده با شرمندگی فراوان تقاضای تجدید نظر و همکاری دارم از شما. لطفا حساب بنده را فعال کنید. |3 = ~~~~}}

اگر می‌خواهید این درخواست باز شدن را رد کنید، این الگو را با دستور زیر جایگزین کنید و {{جا:دلیل رد کردن درخواست باز شدن}} را به استدلالی اختصاصی تغییر دهید. اگر دلیل رد کردن را بدون تغییر رها کنید، یک دلیل پیش‌فرض نمایش داده خواهد شد که دلیل رد شدن درخواست را توضیح می‌دهد.

{{بازکردن بررسی شد |1=با سلام و احترام(@Jeeputer) از شما درخواست باز کردن حساب خود را دارم، بنده تضمین می‌دهم درصورت بازگشایی حساب، از تکرار ویرایش های هیجانی و متعصبانه خودداری کنم. البته اصرار بر ویرایش ها در گذشته دلیل بر این نبوده که ویرایش های بنده متعصبانه و غلط بوده، چراکه اگر ویرایش های بنده اشتباه می‌بود الان دوستان اطلاعات درست بنده را در صفحه سبزوار درج نمی‌کردند و آن را قفل نمی‌کردند. قفل شدن صفحه سبزوار توسط مدیران محترم و درج اطلاعات صحیح این را نشان می‌دهد که حق با بنده بوده و فقط هدفم اصلاح اطلاعات غلط بوده، منتهی شیوه بیانم اشتباه بوده که خود قبول دارم و از شما پوزش می‌خواهم. بنده با شرمندگی فراوان تقاضای تجدید نظر و همکاری دارم از شما. لطفا حساب بنده را فعال کنید. |رد = {{جا:دلیل رد کردن درخواست باز شدن}} ~~~~}}

اگر می‌خواهید این درخواست باز شدن را قبول کنید، این الگو را با دستور زیر جایگزین کنید و دلیل پذیرش درخواست باز شدن را به توضیحات و استدلال خود تغییر دهید:

{{بازکردن بررسی شد |1=با سلام و احترام(@Jeeputer) از شما درخواست باز کردن حساب خود را دارم، بنده تضمین می‌دهم درصورت بازگشایی حساب، از تکرار ویرایش های هیجانی و متعصبانه خودداری کنم. البته اصرار بر ویرایش ها در گذشته دلیل بر این نبوده که ویرایش های بنده متعصبانه و غلط بوده، چراکه اگر ویرایش های بنده اشتباه می‌بود الان دوستان اطلاعات درست بنده را در صفحه سبزوار درج نمی‌کردند و آن را قفل نمی‌کردند. قفل شدن صفحه سبزوار توسط مدیران محترم و درج اطلاعات صحیح این را نشان می‌دهد که حق با بنده بوده و فقط هدفم اصلاح اطلاعات غلط بوده، منتهی شیوه بیانم اشتباه بوده که خود قبول دارم و از شما پوزش می‌خواهم. بنده با شرمندگی فراوان تقاضای تجدید نظر و همکاری دارم از شما. لطفا حساب بنده را فعال کنید. |قبول = دلیل پذیرش درخواست باز شدن ~~~~}}

@Jeeputer مدیر محترم بنده بارها به شما ایمیل زده و یا در صفحه خود پیام برای شما قرار داده‌ام لطفا پاسخگو باشید. Nima raevant (بحث) ‏۷ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۴۳ (UTC)پاسخ

درخواست راهنمایی از سایر مدیران[ویرایش]

با سلام خدمت مدیران محترم، باتوجه به عدم توجه مدیر محترم جناب @Jeeputer از شما عزیزان درخواست دارم، درخواست قبلی بنده را مطالعه کنید و بنده را برای بازگشایی مجدد حساب خود راهنمایی و یاری کنید.

بنده در پیام قبلی که در بالا مشاهده می‌شود ابراز ندامت کرده و تضمین بر عدم تکرار اشتباهات گذشته را داده‌ام.


@ظهیری @پالایهٔ ویرایش @Darafsh @DejaVu @Arash @Ebrahim @Ariobarzan @Behaafarid @Gharouni @Gnosis @Hosseinronaghi @Huji @ImanFakhri @Kourosh Tehrani @Ladsgroup @Mardetanha @Q2020 @Sunfyre @Yamaha5 @Ehsanbasafa

متن بحث قبلی و ایمیلی که به جناب @Jeeputer ارسال شده اما جوابی دریافت نشده:

با سلام و احترام @Jeeputer

از شما درخواست باز کردن حساب خود را دارم، بنده تضمین می‌دهم درصورت بازگشایی حساب، از تکرار ویرایش های هیجانی و متعصبانه خودداری کنم. البته اصرار بر ویرایش ها در گذشته دلیل بر این نبوده که ویرایش های بنده متعصبانه و غلط بوده، چراکه اگر ویرایش های بنده اشتباه می‌بود الان دوستان اطلاعات درست بنده را در صفحه سبزوار درج نمی‌کردند و آن را قفل نمی‌کردند. قفل شدن صفحه سبزوار توسط مدیران محترم و درج اطلاعات صحیح این را نشان می‌دهد که حق با بنده بوده و فقط هدفم اصلاح اطلاعات غلط بوده، منتهی شیوه بیانم اشتباه بوده که خود قبول دارم و از شما پوزش می‌خواهم. بنده با شرمندگی فراوان تقاضای تجدید نظر و همکاری دارم از شما.

لطفا حساب بنده را فعال کنید. Nima raevant (بحث) ‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۶:۲۵ (UTC)پاسخ

درخواست راهنمایی از سایر مدیران[ویرایش]

با سلام خدمت مدیران محترم، باتوجه به عدم توجه مدیر محترم جناب @Jeeputer از شما عزیزان درخواست دارم، درخواست قبلی بنده را مطالعه کنید و بنده را برای بازگشایی مجدد حساب خود راهنمایی و یاری کنید.

بنده در پیام قبلی که در بالا مشاهده می‌شود ابراز ندامت کرده و تضمین بر عدم تکرار اشتباهات گذشته را داده‌ام.


@ظهیری @پالایهٔ ویرایش @Darafsh @DejaVu @Arash @Ebrahim @Ariobarzan @Behaafarid @Gharouni @Gnosis @Hosseinronaghi @Huji @ImanFakhri @Kourosh Tehrani @Ladsgroup @Mardetanha @Q2020 @Sunfyre @Yamaha5 @Ehsanbasafa

متن بحث قبلی و ایمیلی که به جناب @Jeeputer ارسال شده اما جوابی دریافت نشده:

با سلام و احترام @Jeeputer

از شما درخواست باز کردن حساب خود را دارم، بنده تضمین می‌دهم درصورت بازگشایی حساب، از تکرار ویرایش های هیجانی و متعصبانه خودداری کنم. البته اصرار بر ویرایش ها در گذشته دلیل بر این نبوده که ویرایش های بنده متعصبانه و غلط بوده، چراکه اگر ویرایش های بنده اشتباه می‌بود الان دوستان اطلاعات درست بنده را در صفحه سبزوار درج نمی‌کردند و آن را قفل نمی‌کردند. قفل شدن صفحه سبزوار توسط مدیران محترم و درج اطلاعات صحیح این را نشان می‌دهد که حق با بنده بوده و فقط هدفم اصلاح اطلاعات غلط بوده، منتهی شیوه بیانم اشتباه بوده که خود قبول دارم و از شما پوزش می‌خواهم. بنده با شرمندگی فراوان تقاضای تجدید نظر و همکاری دارم از شما.

لطفا حساب بنده را فعال کنید. Nima raevant (بحث) ‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۶:۲۵ (UTC)پاسخ

دلیل این که پاسخ نداده‌ام این است که بررسی درخواست باز شدن حسابی که خودم بسته‌ام را خودم نباید انجام دهم. با این حال اگر هم می‌خواستم درخواست را بررسی کنم، آن را رد می‌کردم. چرا که شما دو بار دیگر هم به‌خاطر حذف مطالب منبع‌دار بسته شده‌اید و پس از پایان آن دو قطع دسترسی هم رویه‌تان تغییری نکرده. در همین پیام شما نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد همچنان ممکن است دست به ایجاد مناقشه و مبارزه با دیگران بزنید. بنابراین بررسی درخواست باز شدن شما را به مدیر دیگری سپرده‌ام و اگر تاکنون درخواست‌تان بررسی نشده، به‌دلیل عرف ویکی‌پدیای فارسی در عدم رسیدگی به درخواست‌های باز شدن است. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۴ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۰:۴۷ (UTC)پاسخ
پینگ همه مدیران مصداق جارزنی است. تکرار شود، دسترسی صفحه بحث را خواهم گرفت. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۴ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۶:۴۴ (UTC)پاسخ
خدا همتونو از این سنگ دلی نجات بده! ویکی‌پدیای فارسی ارزونی خودتون، بدرود! Nima raevant (بحث) ‏۲۵ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۳:۳۴ (UTC)پاسخ