پرش به محتوا

پیش‌نویس:معرفی شرکت شماران سیستم

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

شماران سيستم با چهار دهه حضور مستمر و موفق در ارائه راهکار مبتنی بر فناوری اطلاعات، از اولین شرکت‌های فعال در حوزه انفورماتیک کشور بوده که همواره با استراتژی تمایز و نوآوری در این صنعت پیشران بوده است.

شماران سیستم، دارنده رتبه یک شورای عالی انفورماتیک و کسب نشان دانش‌بنیان از معاونت پژوهشی ریاست جمهوری است که با ارائه محصولات نرم افزاری بومی و ایرانی سهم بسزایی در پیشبرد اهداف مدیران و صاحبان کسب و کار در صنایع مادر و پیچیده کشور داشته است. شماران با تنوع محصولات نرم افزاری و ارائه راهکارهای متناسب در کسب و کارها با اندازه‌ها و مقیاس‌های کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ، توانسته سهم بزرگی از مشتریان مرتبط با محصولات خود را جذب نماید. با درنظر داشتن استراتژی تمایز، تاکنون چهار نسل نرم افزاری در شماران مطابق با 4 دهه فعالیت خود ارائه شده است، که با توجه به رشد تکنولوژی و سرعت بالای تغییرات در بسترهای توسعه نرم افزار در صنعت انفورماتیک و استاندارهای بین المللی، شماران سعی بر انطباق حداکثری با نیازهای روز کسب و کارها را دارد.

محصولات و راهکارهای شماران[ویرایش]

نسل جدید راهکار مدیریت منابع سازمان (ERP) مبتنی بر وب، در مدرن‌ترین بستر تکنولوژی (.NET Core وAngular) هم اکنون با قابلیت های حرفه‌ای در اختیار صنایع متعدد است. راهکار ERP شماران با نام تجاری شاتو بستری کامل و یکپارچه از نرم افزارهای استاندارد حوزه‌های مالی، زنجیره تامین، ارتباط با مشتریان، مهندسی، تولید، مدیریت، منابع انسانی و دارایی ثابت بوده که علاوه بر این امکانات در حوزه‌های عملیاتی همچون اداری و ستادی نیز، ماژول‌های مختلفی دارد. یکی از مهمترین قابلیت های شاتو، امکان توسعه و اختصاصی سازی ERP بر اساس نیازمندی‌ها، قوانین و فرآیندهای هر سازمان با کمترین میزان دانش فنی است که با این قابلیت، نیازهای نرم افزاری هر سازمان تا 95 درصد قابل پیاده سازی بوده و به معنای واقعی، شاتو راهکاری منعطف و متمایز در بازار انفورماتیک کشور است. وجود ماژول نرم افزارساز در راهکار یکپارچه شاتو، امکان ایجاد سامانه‌ها و نرم افزارهای سازمانی را با استفاده از فرم‌ساز، فرآیندساز، کارتابل و گزارش‌ساز را در اختیار کارشناسان قرار می‌دهد. رویکرد نوین در ارائه راهکار ERP توسط شماران، مدیریت صنایع تولید محور و کارخانجات صنعتی در بستر اتوماسیون صنعتی است. این رویکرد در توسعه ERP کم سابقه بوده و شماران جز معدود شرکت‌های نرم افزاری در کشور است که یکپارچه سازی اطلاعات ماشین آلات صنعتی توسط PLC، بارکد و RFID، با نرم افزارهای مهندسی، تولید و منابع انسانی را عملیاتی کرده است.

شماران سیستم با ارائه محصولات نرم افزاری در استانداردهای جهانی و چند زبانه، بستری امن و منعطف برای مدیران سازمان در خصوص تصمیم‌گیری به‌لحظه از طریق نرم افزار هوش تجاری و گزارش‌های یکپارچه با استفاده از داشبوردهای اختصاصی است.

منابع[ویرایش]


پیوند به مراجع اصلی[ویرایش]