ویکی‌پدیا:درخواست آوانگاری/سردر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

این صفحه برای درخواست آوانگاری عنوان‌ها و واژگان از زبان‌ها و خط‌های دیگر است.

آوانگاری دستی

اگر درخواست موردی دارید، همین‌جا ذکر کنید. اگر می‌خواهید تعداد زیادی مقالهٔ رباتی بسازید و دنبال آوانگاری عنوان‌ها هستید، آن‌ها را در صفحه‌ای دیگر فهرست کنید، ترجیحاً به صورت جدول، و شماره گذاری‌شده یا بخش‌بندی‌شده؛ و کاربرانی که قصد آوانگاری دارند مشخصاً ذکر کنند که دارند روی عنوان‌های چند تا چند یا عنوان‌های چه بخشی کار می‌کنند، تا موازی‌کاری نشود.

آوانگاری رباتی

کدی برای آوانگاری رباتی وجود دارد که عنوان به الفبای لاتین را دریافت و سعی می‌کند تلفظ واژه را به آی‌پی‌آ از وب‌گاه‌های مربوطه دریافت کند، سپس از روی آن واژه را به الفبای فارسی برمی‌گرداند. توجه داشته باشید این ربات فقط برای زبان انگلیسی طراحی شده است.

به یکی از روش‌های زیر می‌توانید درخواست خود را ارائه دهید و ربات هر از ۱۵ دقیقه در صورتی که مشغول بررسی درخواست دیگری نباشد آن‌ها را بررسی می‌کند و نتیجه را در زیر کاربری کاربر درخواست‌کننده ارائه خواهد داد.

  • روش ۱: در این صفحه همهٔ عنوان‌ها باید بین [[]] فهرست شوند تا ربات بتواند عنوان‌ها را از متن اطراف تشخیص دهد.
  • روش ۲: می‌توانید این صفحه را به زیرصفحهٔ خود یا فهرست‌های دیگر، تغییرمسیر دهید. ربات عنوان‌های موجود در بین [[]] را در آن صفحه دریافت خواهد کرد و نتیجه را در زیرصفجهٔ کاربر درخواست‌دهنده ارائه خواهد داد.

زمانی که ربات همه موارد را ترجمه کرد در صفحهٔ بحث کاربر درخواست‌دهنده پیام خواهد گذاشت.

برای آوانگاری هر عنوان ۵ ثانیه زمان لازم است.

کار این ربات خالی از اشکال نیست (به خصوص موادی که الگو:آوانگاری ناقص در ستون جلوی واژه مشاهده می‌شود). حتماً نتیجه کار ربات را بازبینی کنید و بدون بازبینی از آن‌ها در ویکی‌پدیا استفاده نکنید!