ویکی‌پدیا:جایزه مقاله خوب سال/۲۰۱۹/رأی‌گیری

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

جایزهٔ مقالهٔ خوب سال یک مسابقهٔ سالانه است که با هدف قدردانی از کاربرانی که در ساخت و گزینش مقاله‌های خوب نقش دارند برگزار می‌شود. در این مسابقه، دو جایزه با رأی‌گیری از بین کاربران ویکی‌پدیا انتخاب و اهدا می‌شوند: «جایزهٔ بهترین مقالهٔ خوب» و «جایزهٔ بهترین گزینش مقالهٔ خوب». همهٔ کاربران ویکی‌پدیا مجاز هستند که برای هر یک از این جوایز فقط یک رأی بدهند. رأی شما باید فقط یک گزینه از بین گزینه‌های مربوط به آن جایزه را ذکر کند. تمام آرایی که این شرایط را رعایت نکنند خط می‌خورند.

برای هر یک از جوایز به ترتیب پنج و شش گزینه پیش روی کاربران است. این گزینه‌ها طبق روالی چندهفته‌ای و با کمک یک هیئت داوران متشکل از کاربر:Wikimostafa، کاربر:مرتضا، کاربر:Darafsh، کاربر:Artahooei1، کاربر:Vathlu، کاربر:Benyamin-ln و کاربر:AnuJuno انتخاب شده‌اند. گزینه‌ها شماره دارند و شما در رأی‌تان کافی است شمارهٔ مورد نظرتان را ذکر کنید.

در پایان نظرخواهی، برای هر یک از جوایز گزینه‌ای که بیشترین رأی را داشته باشد برنده اعلام می‌شود. اگر چند گزینه با هم مساوی شوند، برنده به قید قرعه انتخاب خواهد شد و از باقی گزینه‌هایی که با آن مساوی کرده بودند هم تقدیر خواهد شد.

جایزهٔ بهترین مقالهٔ خوب در ۲۰۱۸

گزینه‌های جایزهٔ بهترین مقالهٔ خوب
(به ترتیب الفبایی)
شماره عنوان کل آرا
۱ ادوار ۹
۲ جسم افلاطونی ۶
۳ دانتون ابی ۱
۴ عباس میرزا ۹
۵ معماری نوسنگی و مس‌سنگی در ایران ۲

در این بخش به مقاله‌ای رأی بدهید که فکر می‌کنید سمبلی از بهترین مقاله‌های خوب ویکی‌پدیا است. معیارهای مقالهٔ خوب را حتماً در نظر داشته باشید. آرای خود را در زیر به شکلی که بالاتر توضیح داده شده وارد کنید.

بهترین گزینش مقالهٔ خوب در ۲۰۱۸

گزینه‌های جایزهٔ بهترین گزینش مقالهٔ خوب
(به ترتیب الفبایی)
شماره عنوان کل آرا
۱ گمخ «باشگاه فوتبال استقلال تهران» ۵
۲ گمخ «جنگ ایران و روم شرقی (۶۲۸–۶۰۲)» ۰
۳ گمخ «خانواده ایرباس ای ۳۲۰ نئو» ۱
۴ گمخ «شورش طبرستان» ۰
۵ گمخ «عباس میرزا» ۱۲
۶ گمخ «کمال‌الدین بهزاد» ۱

در این بخش به گزینش مقالهٔ خوبی (گمخی) رأی بدهید که فکر می‌کنید سمبلی از توانایی ویکی‌پدیا برای گزینش مقاله‌های خوب است. معیارهای مقالهٔ خوب را حتماً در نظر داشته باشید و نحوهٔ ارزیابی و حصول آن در طی پروسهٔ گمخ را مورد توجه قرار بدهید. آرای خود را در زیر به شکلی که بالاتر توضیح داده شده وارد کنید.